ik was niet van plan om ze te kopen 
mischien een stuk of 3 a 4
*chip n dale
*megaman
*
*
mischien een stuk of 3 a 4
*chip n dale
*megaman
*
*
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 18:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 18:57 ]
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
voordat je nee zegt tegen die sega cd zou ik wel ff bij lan-kwei informeren of ze nog sega cd untis hebben het is tenslotte wel een uitverkoopAntiPasta schreef op 14 April 2003 @ 18:58:
Silverbolt: dat was idd die deal via assembler. Tnx voor de info, misschien koop ik wel een 3DO van die gast dan.
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 14:10 ]
Als je alles erbij hebt denk ik iets van 40 - 50€, dat zou ik er zelf voor geven.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 14:06:
een kameraad van mij wil zijn SNES verkopen met de volgende games: DK1, DK2, DK3, mario 1, kirby
wat kan hij ervoor vragen????
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 18:53 . Reden: domme spel fout ]
Verwijderd
Vanitas en Antipasta bedanktVanitas schreef op 15 April 2003 @ 14:10:
[...]
Als je alles erbij hebt denk ik iets van 40 - 50€, dat zou ik er zelf voor geven.
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 16-04-2003 21:16 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
ehmAudiRS4 schreef op 16 April 2003 @ 21:17:
Hier kun je zowat alle Sega's vinden, mét foto : http://ba2001.tmfweb.nl/sega.html
Verwijderd
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 22:10 ]
Dem die starfox display heb ik een paar weken geleden vol in de kliko gestoempt, als ik het had geweten had je hem zo kunnen afhalenTAG_Speedy schreef op 13 April 2003 @ 18:07:
Mijn nieuwe aanwinsten:
Starfox toch nog!
Ruimte gebrek komt nu op ... zwaar irritant
Mishandeling!GolbeZeromus schreef op 16 April 2003 @ 23:06:
Okee, handen opsteken graagWie trapte vroeger zijn Nintendo 8-bit ook wel eens uit als het niet lukte. Dat ging altijd gepaard met een geweldige scheldkanonnade (spelling
) Ikzelf deed dat niet, maar twee maatjes van mij vroeger wel. Zelf was ik wel fan van controller smijten. Tevens stonden er bij een maatje van mij ook tandafdrukken in de controller. Ook weleens zoiets meegemaakt
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik kan geen mail adres van je vinden, maar ik ben zeer geintresseerd. Lijkt me echt te vet bij m'n collectie! Als je je mail adres zou willen geven aub (of je mag mij mailen op speedy_frl@[NOSPAM]hotmail.com).NightHawk schreef op 17 April 2003 @ 01:41:
[...]
Dem die starfox display heb ik een paar weken geleden vol in de kliko gestoempt, als ik het had geweten had je hem zo kunnen afhalen![]()
Als je nog zo'n psx lichtbak wil hebben kan je hem zo komen halen in muh sjoppie hoor, laat maar ffkes weten.
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 17-04-2003 07:56 ]
Verwijderd
wie deed dat nou niet?GolbeZeromus schreef op 16 april 2003 @ 23:06:
Okee, handen opsteken graagWie trapte vroeger zijn Nintendo 8-bit ook wel eens uit als het niet lukte. Dat ging altijd gepaard met een geweldige scheldkanonnade (spelling
) Ikzelf deed dat niet, maar twee maatjes van mij vroeger wel. Zelf was ik wel fan van controller smijten. Tevens stonden er bij een maatje van mij ook tandafdrukken in de controller. Ook weleens zoiets meegemaakt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat lijkt me wel verstandigGolbeZeromus schreef op 16 April 2003 @ 23:06:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Als je nog meer van dat soort promo spul hebt liggen , heb ik ook wel interesseNightHawk schreef op 17 April 2003 @ 01:41:
[...]
Dem die starfox display heb ik een paar weken geleden vol in de kliko gestoempt, als ik het had geweten had je hem zo kunnen afhalen![]()
Als je nog zo'n psx lichtbak wil hebben kan je hem zo komen halen in muh sjoppie hoor, laat maar ffkes weten.
Twee, misschien drie
[ Voor 30% gewijzigd door Liegebeest op 17-04-2003 14:53 ]
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 14:13:
[...]
Als je nog meer van dat soort promo spul hebt liggen , heb ik ook wel interesse
kan inderdaad zoals speedy zij geen email adres vinden dus laat maar weten via forum of post je mail even.
Hé das mijn siteAudiRS4 schreef op 16 april 2003 @ 21:17:
Hier kun je zowat alle Sega's vinden, mét foto : http://ba2001.tmfweb.nl/sega.html
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Michael Damiani heeft pas ook nog het wereldrecord Zelda: Ocarina Of Time verbroken, die tijd staat nu op 6 uur en 45 minuten. Hij is, zo zegt hij zelf, van plan alle Zelda records op élke console te verbreken.Another critical part of a "fastest completion" comes at the risk of game death, but expert players like Michael understand that every second counts, so they bypass objects that most Zelda fans would immediately pick up, such as the 1/4-heart pieces lying about. Every heart that you have takes that much more time for life replenishing at the end of each stage or when a fairy bottle is used, and over time, that adds up
Verwijderd
ik weet niet of jij het verkkerd zietVerwijderd schreef op 17 April 2003 @ 22:48:
Tja ik vind dat eerder zielig dan stoerof zie ik dat verkeert ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
met zoveel spellen is ie naar mijn idee toch echt wel 100-150 euro waard.Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 12:47:
ik kan een sega master system kopen
met 3 controllers
en 45 spellen boxed.
wat is zowat de prijs voor dit??
Aan het plaatje te zien is het wel een her-editie.Vash schreef op 18 april 2003 @ 16:16:
[afbeelding]
In 100% nieuwstaat!! Damn hier ben ik blij mee, die vind je nergens meer in zo'n staat
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:40 ]
Jij hebt goeie ogenVerwijderd schreef op 18 april 2003 @ 16:36:
Aan het plaatje te zien is het wel een her-editie.
maar zo moelijk is dat spel toch niet te vinden bij zaken zoals bart-smidt,intertoys etc... ?
[ Voor 37% gewijzigd door Flake op 18-04-2003 17:05 ]
Verwijderd
Ik heb hier nog gewoon die re-release ingeseald liggen hoor, Nintendo levert ze nog steeds. Vandaag nog 6 golden coins verkocht ingeseald en wel.Vash schreef op 18 april 2003 @ 16:41:
[...]
Jij hebt goeie ogen. Het Game Boy Gamepak zegel is weg, die had het origineel wel. (het origineel had OOK een classic serie logo erop!)
Maar vergeet niet dat die re-release in 1999 uitkwam...
Ik heb ook nog het (originele) doosje van 6 golden coins liggen, maar die zal ik niet opnemen in mijn collectie. Hij is helemaal verpletterd, in het duits, met een lelijke rotsticker "Inclusief Nederlandse handleiding" en incompleet. Ik had hier veel eerder mee moeten beginnen
[ Voor 9% gewijzigd door NightHawk4 op 18-04-2003 17:16 ]
Vertel! Waar?NightHawk schreef op 18 april 2003 @ 17:06:
[...]
Ik heb hier nog gewoon die re-release ingeseald liggen hoor, Nintendo levert ze nog steeds. Vandaag nog 6 golden coins verkocht ingeseald en wel.
Ik mag geen reclame maken
Controller smijten heb ik nog nooit gedaan, ik was en ben fan van het supersnel achter elkaar aan/uit zetten of reset knop indrukkenGolbeZeromus schreef op 16 April 2003 @ 23:06:
Waar is die winkel van u?NightHawk schreef op 17 april 2003 @ 14:36:
Van de week m'n Metroid Prime display weggegeven aan een klantje
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Laten we het topic niet vervuilen met vragen over m'n sjoppie, staat in m'n profiel en mijn emailadres ook. Ik meld het wel als ik bepaalde dingen nog heb liggen die jullie als "retro" beschouwenD³ schreef op 18 april 2003 @ 17:19:
[...]
Controller smijten heb ik nog nooit gedaan, ik was en ben fan van het supersnel achter elkaar aan/uit zetten of reset knop indrukkenVooral bij de SNES werkte dat goed omdat de aan/uit knop zo lekker zwaar ging en goed veel herrie maakte. Ahh heerlijk om de frustratie er uit te gooien. Deed ik waarschijnlijk omdat in het boekje stond dat dat schade kon opleveren, maar gelukkig nooit last mee gehad
[...]
Waar is die winkel van u?
Ja mijn fout, ben nog niet helemaal gewend aan het nieuwe systeem dat je nog een keer naar het profiel moet doorklikken als je op het profiel icoon hebt geklikt en zag dus geen woonplaats oid.NightHawk schreef op 18 april 2003 @ 17:24:
Laten we het topic niet vervuilen met vragen over m'n sjoppie, staat in m'n profiel en mijn emailadres ook. Ik meld het wel als ik bepaalde dingen nog heb liggen die jullie als "retro" beschouwen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Heb hem eens opgepikt vanaf Segaforum.DarK_M schreef op 17 april 2003 @ 15:28:
[...]
Hé das mijn sitedie was ik alweer bijna vergeten
ik zal hem binnenkort weer eens stevig onder handen nemen en naar m'n nieuwe host verplaatsen niet gedacht er ook echt mensen op kwamen kijken
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 17:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:42 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
is misschien toch niet zo een slechte prijs??Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 22:07:
30 euro ? das wel ff een heeel mooie deal
Als het je lukt ben ik erg blij voor je maar als iemand zelda voor 30 euro weg doet is die persoon niet goed snik. , zeker zo'n mooie gave complete set
Verwijderd
jo ..Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 19:23:
[...]
is misschien toch niet zo een slechte prijs??
k'weet niet hoor, heb hem gewoon dubbel
Verwijderd
heb je geadd in m'n icq, heb ook msnVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 19:38:
[...]
jo ..
heb jij ook msn ofzo?
ik wil wel wat spulletjes kopen
Verwijderd
ik vind 30-40 euro een heel normale prijs voor een zelda compleet in goede staat , zeker op ebay.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 18:57:
weet eigenlijk niet hoeveel je daarvoor mag vragen.
hoeveel is zo de normale prijs?
Verwijderd
ja ...Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 20:54:
[...]
ik vind 30-40 euro een heel normale prijs voor een zelda compleet in goede staat , zeker op ebay.
dat zijn ze ook. is maar net wat de gek ervoor geeftVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 20:55:
[...]
ja ...
maar sommige mensen weten niet waar ze over praten
die denken "de nes is al 15 jaar oud" ... dan zijn die spellen maar ook 5/10 euro waard
[ Voor 30% gewijzigd door sharkzor op 20-04-2003 23:34 ]
Verwijderd
Hmmz nou wil de poster boven mij, Sharkzor, mijn nes kopen + paperboy + supermario bros 2 + chip@dales + teenage mutant hero turtles + 2 controllers + een snellere controller + game genie + opbergdoos + joystick achtig ding. Wat kan ik hier dan nog ongeveer voor krijge? Word ik weer opgelicht door sharkzor als ik hem voor 30,- weg doe compleet?Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 20:55:
[...]
ja ...
maar sommige mensen weten niet waar ze over praten
die denken "de nes is al 15 jaar oud" ... dan zijn die spellen maar ook 5/10 euro waard
tsss.. is nog teveel. je hebt het video kabeltje niet eens meer!Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 23:45:
[...]
Hmmz nou wil de poster boven mij, Sharkzor, mijn nes kopen + paperboy + supermario bros 2 + chip@dales + teenage mutant hero turtles + 2 controllers + een snellere controller + game genie + opbergdoos + joystick achtig ding. Wat kan ik hier dan nog ongeveer voor krijge? Word ik weer opgelicht door sharkzor als ik hem voor 30,- weg doe compleet?
Nes in doos is wel wat waard. Als je dit op los op Ebay zou verkopen dan zal je alleen al voor de nes in doos meer dan €30 krijgen. Spellen ook zo tussen de €5 á €15 per stuk en die andere dingen leveren ook nog wat op, dus het is meer waard dan €30Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 23:45:
[...]
Hmmz nou wil de poster boven mij, Sharkzor, mijn nes kopen + paperboy + supermario bros 2 + chip@dales + teenage mutant hero turtles + 2 controllers + een snellere controller + game genie + opbergdoos + joystick achtig ding. Wat kan ik hier dan nog ongeveer voor krijge? Word ik weer opgelicht door sharkzor als ik hem voor 30,- weg doe compleet?
Verwijderd
zitten bij de spellen nog een doosje en boekje?Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 23:45:
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 09:53 ]
Verwijderd
alsof dat wat uitmaakt je kunt elk standard kant-en klaar tulp kabeltje er in de zijkant inprikken en je prikt hem in de av aansluiting van je tv of via een scartblokje in je scart en klaar.sharkzor schreef op 20 april 2003 @ 23:46:
[...]
tsss.. is nog teveel. je hebt het video kabeltje niet eens meer!
Verwijderd
Verwijderd
aan de rechter zijkant van de nes zit gewoon een standaard av-tulp aansluitng 1 voor video (geel) en 1 voor audio (rood) zo gebruik ik mijn nes altijd , geeft perfect beeld en je hoeft niet met die domme rf-witch die hierboven te zien is te werken.Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 10:31:
dacht dat je voor de nes toch zo een originele connector moest hebben.
bij de snes zit er een av uitgang, daar kan je dan met scart werken, maar dacht niet dat dat ging bij de nes
kan ook mis zijn natuurlijk.
Een NES heeft aan de zijkant twee tulpstekkertjes. De ene is TV, de ander geluid (jaja dames en heren, een NES heeft mono geluidVerwijderd schreef op 21 april 2003 @ 10:31:
dacht dat je voor de nes toch zo een originele connector moest hebben.
bij de snes zit er een av uitgang, daar kan je dan met scart werken, maar dacht niet dat dat ging bij de nes
kan ook mis zijn natuurlijk.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 11:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik dacht dat we een deal hadden ....Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 11:20:
voor de geinteresseerden.
heb al m'n retro stuff die ik dubbel heb op ebay gezet.
beetje vanalles.
nes, snes, megadrive, master system.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens.SilverBolt schreef op 21 april 2003 @ 11:51:
Geen idee helaas , staat het niet ergens in de ebay help functie ?
Ik heb haast het idee dat we hier wel een appart retro ruil/verkoop topic kunnen maken onderhand (wat helemaal geen slecht idee zou zijn volgens mij)
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 12:12 ]
wat voor een game zoek je dan ?Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 11:53:
Volgens mij ook niet ,want ik wil gba games hebben inplaats van mijn master system 2 en megadrive 2
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 14:36 ]
niet???Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 13:24:
wie maakt er dan een topic? (retro ruil/verkoop)
ik vraag wel ff om toestemming
-edit-
mag niet
Verwijderd
geeft niet het ruilen kan wel via dit topic , waar het om gaat is dat verkoop niet mag daar is V&A op de frontpage voor.Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 13:24:
wie maakt er dan een topic? (retro ruil/verkoop)
ik vraag wel ff om toestemming
-edit-
mag niet
Verwijderd
Deze games zoek ik nog :
Verwijderd
Ik heb hier nog wel super mario advance 2 liggen helaas alleen game in plastic opbergdoosje en handleiding.Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 23:03:
[...]
Deze games zoek ik nog :
-Mario advance 2 (GBA) !!
-Super monkey ball junior (GBA) !!
-Virtua tennis (GBA) !!
-Weekend Miljonairs ( nederlandse versie ) (GBA) !
-Advance wars (GBA) !
-Mario Tennis (GBC)
-Mario Golf (GBC)
-Tekken advange (GBA) !
-Super Bust a Move (GBA)
-Donkey Kong Country (GBC)
-Super Mario Deluxe (GBC)
-Legend of Zelda Deluxe (GBC)
kan ze natuurlijk ook allemaal kopen in de winkel ,maar dat wordt zo duur
ff simpel omdat ruilen blijkbaar wel mag :
-een game waar 1 uitroepteken achter staat mag zo ingeruilt worden tegen mijn sms 2 (incl 1 game en 2 contr.)
-een game waar 2 uitroeptekens achter staan mogen zo omgeruilt worden tegen mijn megadrive 2 (incl alle games en 2 contr)of sms 2 (incl 1 game en 2 contr)
en waar geen uitoeptekens achter staan ...tja dan zal je met meer dan 1 game moeten komen
Ze moeten natuurlijk wel inclusief boekje en doosje zijn anders verdwijnt het uitropeteken
Verwijderd
Bij de megadriveBlaasvis schreef op 22 April 2003 @ 08:31:
welke spullen zitten er bij dus games?
Verwijderd
intresse altijd ligt er alleen aan welke console je wilt hebben ...voor de sms 2 mag je hem zo inruilenVerwijderd schreef op 22 april 2003 @ 08:54:
[...]
Ik heb hier nog wel super mario advance 2 liggen helaas alleen game in plastic opbergdoosje en handleiding.
laat maar weten als je interesse hebt.
Naast het geld wat het kost, moet je kamer onderhand toch ook wel al wat kleiner zijn, zo lijkt meTAG_Speedy schreef op 22 April 2003 @ 12:53:
Zow, kleine update nog en dan stop ik maar even met verzamelen (geld vliegt me sneller de portemonee uit dan ik kan bijverdienen), van het zomer maar weer is verder
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq