Alkahol!K
ik doe er eenjte weg binnenkort
anders moet je me maar es msn'en op
alligato@yucom.be
ik doe er eenjte weg binnenkort
anders moet je me maar es msn'en op
alligato@yucom.be
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Doen dat is zeker een lekkere prijs aangezien die games die je noemt al 40 euro ofzo bij elkaar zijn.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 20:09:
ik kan een n64 kopen met 16 games
oa zelda en mario kart.
voor 100 euro
is dit een goede prijs?? of is dit wat veel??
Verwijderd
Ach mij verzameling was nog jong dus een Sega Megadrive 2 met oa :sonic ,lotus 2 ,Dick Tracy en megagames 1 en 2 en 2 controllers ofcourseVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 18:18:
[...]
Zul je absoluut spijt van krijgen.
Maare wat doe je zoal weg dan
Verwijderd
Walkman schreef op 05 February 2003 @ 12:30:
En voor degene die dachten dat ze een leuke verzameling hadden bekijk even deze pagina :
http://www.digitpress.com/gameroom/
Denk dat je daarna wat bescheidener zal zijn......vraag me alleen af in hoeverre deze gasten nog echt voor de games gaan of om het gewoon alles hebben....
Verwijderd
Verwijderd
hoe duur?Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:17:
hmm die laatste foto, dat wil ik ook wel,
heb hier zo een gamegenie of 5 liggen volledig splinternieuw in de verpakking.
als er iemand eentje wil wisselen, laat maar komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 21:25 ]
Verwijderd
Idd, maar dit lijkt op een soort van pre-defined pic (zie de leuke sig rechtsonder in het plaatje).Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 22:07:
30 euro ? das wel ff een heeel mooie deal
Als het je lukt ben ik erg blij voor je maar als iemand zelda voor 30 euro weg doet is die persoon niet goed snik. , zeker zo'n mooie gave complete set
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
the_Omniscient schreef op 08 April 2003 @ 22:14:
[...]
Idd, maar dit lijkt op een soort van pre-defined pic (zie de leuke sig rechtsonder in het plaatje).
Zelda 1 is voor mij zeg maar een soort van onbetaalbare ervaring. Een soort teruggaan naar je zelfbewustzijn, de kern van de zaak in de essentie rakende en daarmee een weemoedig gevoel van lichte decrompressie in de onderbuik veroorzakende, met als fraai neveneffect een op hol slaande bovenkamer en vrij te verhuren wijnkelder.
Uh. Ja, ehr kopen dus maar.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Die Game Gear heb ik ook, nog zo goed als nieuw, alleen heb ik er geen boekjes meer bij.TAG_Speedy schreef op 07 april 2003 @ 15:02:
Heb legaal iets van 165 spellen voor alle platformen, maar blijf kopen (je bent verzamelaar of wat), vandaag kwam dit dan eindelijk aan:
[afbeelding]
In perfecte doos met alle papieren erbij, zo mag ik ze graag hebben
Regelbaar kleurenscherm ruled, GBA SP beat that
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Bedankt, maar die had ik inderdaad van het weekend al gevonden. Maar die gast wil echt alleen maar ruilen en aangezien dat niet echt mijn bedoeling was en hij echt niet wilde verkopen hield dat helaas snel op.AntiPasta schreef op 09 April 2003 @ 16:06:
voor die gast die Mr. Bones zocht vond ik dit op marktplaats...
Verwijderd
Al de vetgemaakte titels zijn voor mijn "Must have titels" die ik nog niet in mijn bezit heb.Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 16:25:
gisteren een boxed n64 gekocht met 1 mem card +expansion pack + 1 controller
en 16 games:
super mario 64
super mario kart 64
mario tennis
exitebike 64
mario golf
1080° snowboarding
zelda majora mask
zelda occarina of time
wave race 64
f-zero x
castlevania
banjo kazooie
star wars shadow of the empire
perfect dark
conker's bad fur day
bust a move 99
allemaal boxed behalve bust a move 99
dit alles samen voor 90 euro.
mooi prijsje toch??
piccie:
http://users.skynet.be/alligato/n64.jpg
Verwijderd
Damn dat is me toch een goede aankoop met een zooi topper los zouden die games je denk ik wel 200-300 euro gaan kosten welke ongelovelijke sukkel heeft jouw dat voor zo weinig verkocht damn zegVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 16:25:
en 16 games:
super mario 64
super mario kart 64
mario tennis
exitebike 64
mario golf
1080° snowboarding
zelda majora mask
zelda occarina of time
wave race 64
f-zero x
castlevania
banjo kazooie
perfect dark
conker's bad fur day
bust a move 99
mooi prijsje toch??
piccie:
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 19:23 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:12 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door StyXL op 09-04-2003 20:31 ]
Verwijderd
moet wel kunnen volgens mij ...MuErTo ChAvEz schreef op 09 April 2003 @ 20:27:
Dacht dat je niet via paypal kan betalen als je geen CC nummer ingeeft. Gebruik de search van GoT maar eens. Dan kan je er wat meer over te weten komen.
Paypal vraagjes
Even naar beneden scrollen en een heel lijstje met paypal topics.
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
Das een zeeeeeeeeer nette deal... congratzVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 16:25:
en 16 games:
super mario 64
super mario kart 64
mario tennis
exitebike 64
mario golf
1080° snowboarding
zelda majora mask
zelda occarina of time
wave race 64
f-zero x
castlevania
banjo kazooie
perfect dark
conker's bad fur day
bust a move 99
mooi prijsje toch??
piccie:
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb geen zin oma lle ebay dingen door te gaan mensen halen toch allemaal die foto's van een of andere site ook de mensen die ze op ebay posten.
Verwijderd
Ik bedoel die plaatjes die op ebay gebruitk worden zijn toch niet van ebay of wel
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 20:27 ]
Verwijderd
Super spike V ball is erg stoer. kon geloof ik zelfs met 4 spelers tegelijkVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 16:41:
ik heb zonet ook weer 2 nes games gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
10 euro per stuk (zelf ken ik de games niet)
Verwijderd
Verwijderd
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
geen doosje wel plastic huls en handleiding erbij.Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 15:49:
met doosje en handleiding ?:P
Das niet duur nee , hadden ze nog wat meer goede titels liggenAntiPasta schreef op 11 april 2003 @ 20:49:
zojuist bij de Platenkoning Bangai-O gekocht voor 24 euro... vond ik toch wel goedkoop vergeleken met die zaken in Den Haag (40 euro)...
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 21:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 19:56 ]
DK vind ik niet zo speciaal. Mario is veel leuker.Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 09:56:
k heb van de week donkey kong 1 weer eens uitgespeeld
was wel weer lache
k ben nu bezig met dk 3
daar ben ik ook al erg ver mee
volgende week nummer 2 maar die vind ik zelf iets minder
Wat is een Knuckles Chaotix en 32x??Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 19:49:
Ik kom eens in de paar weken in groningen als ik volgende keer langs ga zal ik wel ff voor je kijken of ze d'r nog zijn no prob.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een paar titels als mensen een shop weten waar ze te koop zijn post dan ff.
ik zoek:
sonic cd (sega cd)
knuckles chaotix (32x)
sonic 3 (megadrive)
Sonic jam (saturn)
Verwijderd
ja kon zo gauw niks anders vinden. maar ben wel heeeel hard op zoek naar een 32x is gewoon een must have voor mijn sega net zoals ik nog steeds heel hard op zoek ben naar een sega cd1 of 2AntiPasta schreef op 12 April 2003 @ 22:29:
zeker van roarvgm.com? Damn die site staat vol met fouten
Anyway, de 32x is 32 bit en kwam in EU & US uit in 1995 geloof ik... nergens meer te vinden tweedehands (of heel moeilijk)
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 22:38 ]
[ Voor 7% gewijzigd door StyXL op 12-04-2003 22:52 ]
Verwijderd
Heb je er ooit wat gekocht dan? Ik en een vriend van me kopen er regelmatig en altijd prima spul binnen gekregen. Je moet er vanuit gaan dat je alleen een cart binnen krijgt, maar hier hebben we het al vaker over gehad volgens mijVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 22:52:
nooit maar dan ook nooit iets kopen bij buyritegames.com
Ze verkopen ongeteste 2ehands rommel , als je er een game besteld moet je heeel hard bidden dat je iets meer dan alleen een cart krijgt en hardware is heel vaak in slechte staat of helemaal niet getest.
[ Voor 30% gewijzigd door StyXL op 12-04-2003 22:58 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Ik heb er 5 nes games besteld , en van de 5 deed het er maar 1 en na veel gepoets wel 2 , dus heb hier 3 carts liggen die dood zijn en buyrite beweert steenvast dat alles getest is en werkt en dat het aan mijn nes ligt terwijl ik de carts onderhand al op 4 nes-en heb getest en 3 stuks het nog steeds niet doen.MuErTo ChAvEz schreef op 12 april 2003 @ 22:55:
[...]
Heb je er ooit wat gekocht dan? Ik en een vriend van me kopen er regelmatig en altijd prima spul binnen gekregen. Je moet er vanuit gaan dat je alleen een cart binnen krijgt, maar hier hebben we het al vaker over gehad volgens mij
[ Voor 30% gewijzigd door StyXL op 13-04-2003 12:05 ]
Heeeeeey... Rescue! Die heb ik op een blauwe maandag nog eens voor 119 guldentjes gekocht, en het begon vrij spectaculair, maar was binnen een kuch en een zucht afgelopen.MuErTo ChAvEz schreef op 13 april 2003 @ 10:17:
"Als het fout gaat, dan gaat het ook goed fout"
Van de 5 pakjes die we ontvangen hebben we geen enkel probleem mee gehad. Die vriend van me heeft zelfs nog het geluk gehad dat hij een toploader in doos ontvangen heeft. Dus prima zaak voor mij...
Net gekocht
[afbeelding]
Maniac mansion, één van die spellen die je in je nes verzameling moet hebben
HahaMuErTo ChAvEz schreef op 13 April 2003 @ 15:14:
Rescue, ik was totaal niet bekend met dat spel en het als een extraatje beschouwd. Van de reviews die ik heb gelezen schijnt het een middelmatig spel te zijn geweest, die wel oké was, maar dan ook zo als je al zei te kort.
Maniac mansion is m'n favoriete spel op de nes en was best bereid wat te betalen. Vanmorgen vond ik hem op de engelse ebay en stond daar met de "buy it now" optie voor 10 pond (€14.60). Niet slecht want 2 maanden geleden heb ik een complete weg zien gaan voor 26 pond, best in m'n nopjes met deze koop
Kan ik hem eindelijk in het engels spelen. Vroeger had ik een duitse versie gekocht bij de videotheek, dat ontdekte ik thuis pasmaar als 12 jarig jongetje die vaak in Duitsland op vakantie was geweest was het nog best te doen en werd het zelfs m'n favoriete nes game zelfs beter dan Mario 3...
[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 13-04-2003 17:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ow man. Heiligschennis dat je dit niet kentVerwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:11:
zonet 2 spellen gewonnen voor 6 euro
[afbeelding]
zelf ken ik de spellen niet
Verwijderd
Bij de dikke loodgieter zie ik toch zeker Sega 16-bit spellenTAG_Speedy schreef op 13 April 2003 @ 18:07:
En die dikke loodgieter
Ruimte gebrek komt nu op ... zwaar irritant
Verwijderd
sword and serpents vond ik altijd een erg leuk spel , zie je niet veel meer in gameshops.Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:11:
zonet 2 spellen gewonnen voor 6 euro
[afbeelding]
zelf ken ik de spellen niet
Ahhh... I remember now...Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:40:
[...]
sword and serpents vond ik altijd een erg leuk spel , zie je niet veel meer in gameshops.
Verwijderd
en ik verkoop mijn sega master system 2 en megadrive 2 met spellen al ruil ik ze liever tegen gba games ,maar dat schiet niet op geloof ik .Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:49:
mocht het iemand interesseren:
verkoop m'n snesje met 3 spelletjes op ebay.
binnenkort ook nog m'n nessen (idd heb er 2) met wat games bij.
Verwijderd
65 euro ^^* zeer complete Nintendo 8-bit te koop. Volledig in de originele piepschuimverpakking en met de oorspronkelijke doos. Er in zit natuurlijk ook alles, de zapper en controllers, adapter en antennekabel, maar ook de mario/duckhunt cassette, de zapper handleiding, de mario/dh handleiding, registratiekaart en een promotiemposter
* Mario 2 : boxed compleet
* Mario 3 : boxed compleet
Nog interesse in Golden Sun 1?? Anders ben ik wel geinteresseerd in wat MD gamesen ik verkoop mijn sega master system 2 en megadrive 2 met spellen al ruil ik ze liever tegen gba games ,maar dat schiet niet op geloof ik
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Ik heb hier nog wel chuchu rocket, wolfenstein 3d en x-games skatebording.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 22:43:
[...]
en ik verkoop mijn sega master system 2 en megadrive 2 met spellen al ruil ik ze liever tegen gba games ,maar dat schiet niet op geloof ik .
ow op marktplaats btw of mail me gewoon ff
Verwijderd
gisteravond gekocht voor 65 euro ... toch wel een leuk prijsje? of nie?* zeer complete Nintendo 8-bit te koop. Volledig in de originele piepschuimverpakking en met de oorspronkelijke doos. Er in zit natuurlijk ook alles, de zapper en controllers, adapter en antennekabel, maar ook de mario/duckhunt cassette, de zapper handleiding, de mario/dh handleiding, registratiekaart en een promotiemposter
* Mario 2 : boxed compleet
* Mario 3 : boxed compleet
Verwijderd
Verwijderd
verkoop je de power rangers ook los ?Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 12:59:
mijn snesje te koop op ebay:
http://cgi.benl.ebay.be/w...3617&item=3018339132&rd=1
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 13:42 ]
Verwijderd
megaman koop ik zoiezo ... die is rare1 Chip’ndale Rescue Rangers
2 The Simpsons - Bart vs The Space Mutants
3 Little Nemo – Te Dream Master
4 Te adventures of Bayou Billy
5 Mega Man
6 Dragon’s Lair
7 Bionic Commando
8 Castle Vania
9 Shadow Warriors - Ninja Gaiden
10 Bateman
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 14:11 ]
1 Chip&'ndale Rescue RangersVerwijderd schreef op 14 april 2003 @ 14:04:
Ik kan nu ook wat nes games kopen ... voor 15 euro per stuk
wat zijn leuke van deze lijst?
[...]
megaman koop ik zoiezo ... die is rare
en Chip ndale Rescue Rangers lijkt me ook wel leuk
ehm... en je denkt echt dat er ergens nog losse adapters te krijgen zijn?TAG_Speedy schreef op 14 April 2003 @ 15:07:
sega adapter kopen bij een gameshop. Wel opletten of je een 1 of 2 hebt, de plug ervan verschilt.
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 17:59 ]
Verwijderd
maybe hoeveel games wil je daar voor terug dan ?cailin_coilleach schreef op 14 April 2003 @ 09:59:
Warmonger:
[...]
Nog interesse in Golden Sun 1?? Anders ben ik wel geinteresseerd in wat MD games
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq