ow!
maar kreukt het doosje dan niet
maar kreukt het doosje dan niet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
heel bekend iets ja maar dat geld voor nes,snes,gameboy,GBA en n64 doosjes zijn allemaal van karton en beschadigen extreem snel.AntiPasta schreef op 29 March 2003 @ 12:50:
N64 doosjes zijn idd superkwetsbaar
Ik heb iets van 15 N64 spellen waarvan er maar 5 een doosje hebben (snif)
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
satrun doosjes zijn idd erg kwetsbaar ik heb 10 games en alleen de doosjes van alle ea games zoals fifa thempark en magic carpet zijn van hard plasticAntiPasta schreef op 29 March 2003 @ 17:26:
* AntiPasta vondt de NGPC niet echt de moeite... ding maar geruild voor hele hoop andere zooi... maar www.lik-sang.com heeft een paar spellen heel goedkoop (7,90$ geloof ik)... voor de rest nog www.ncsx.com en A shop less ordinary in Antwerpen (www.mangashop.be)
Trouwens, Sega is ook niet altijd even goed qua verpakking... een groot deel van mijn Saturn spellen zit in brakke kartonnen doosjes
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 17:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
ehm.. ? verkeerd gepost ofzo ik snap deze reply namelijk ff nietVerwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 18:26:
er zijn ook minder legale manieren om aan xbox spelle te komen alls je hem hebt omgebouwt
Verwijderd
ik ook nietVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:01:
[...]
ehm.. ? verkeerd gepost ofzo ik snap deze reply namelijk ff niet
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
heel simpel ze zijn vaak van 10-14 jarige kinderen geweest en die gaan in het algemeen nu niet echt zuinig met hun spul om.DarK_M schreef op 29 March 2003 @ 22:46:
Hoera me Saturn is binnenwat een vet apparaat zeg!
Alleen jammer van die hoesjes vooral één van die kartonnen dingen heeft z'n beste tijd wel gehadje kan echt beter alles in van die plastic hoesjes hebben nouwja gewoon voorzichtig zijn dan blijft het wel goed /me Dark_M snapt echt niet hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om die hoesjes zo te verkrachten...
Waar het me om ging is wat een opmerking over een x-box te zoeken heeft in een RETRO console topic, aangezien dat ding nu niet echt bepaald RETRO is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 23:11 ]
Verwijderd
Wat voor spellen heb je er bij dan?Playmaster schreef op 28 March 2003 @ 11:01:
[...]
Ik heb nog wel wat voor je, ik heb nog een SNES met 13 spellen en een aantal controllers die ik wel weg doe, alles uiteraard in goede staat.
Verwijderd
die voor de snes zijn wel stevig hoorVerwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 13:19:
[...]
heel bekend iets ja maar dat geld voor nes,snes,gameboy,GBA en n64 doosjes zijn allemaal van karton en beschadigen extreem snel.
Qua verpakking was sega toch veel slimmer met plastic hard cases, alle 34 megadrive spellen die ik heb zitten in doos en zijn vrijwel allemaal nog in goede staat.
Weet iemand nog een zaak die neo geo pocket (color) games verkoopt
Heb namelijk sinds een paar dagen een neo geo pocket color maar heb er maar 2 spellen voor
Verwijderd
waar mag progames zijn hebben ze een website ?Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 16:28:
bij progames zijn 2 spellen te koop voor de ngp
Video dozen zijn idd wel handig maar nintendo heeft gewoon een beetje mis geslagen met al dat karton spul.Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 15:39:
[...]
die voor de snes zijn wel stevig hoor
nou ja ik heb er andere doosjes bij gekregen, soort videodozen en die zijn wel stevig
ik heb bijna al mn snes spellen in die dozen
maar die van de nes zijn erg..... irritant
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 17:04 ]
Verwijderd
Ik ben net zo ik ben extreem zuinig op mijn games en consoles ik heb nog steeds mijn classic gameboy die ik in 1989 voor sinterklaas heb gekregen en hij doet het nog steeds en ziet er nog redelijk uit en dat terwijl ik toen 9 wasTAG_Speedy schreef op 30 March 2003 @ 17:54:
Gewoon zuinig op zijn, al mijn SNES games heb ik nog boxed van toen ik ze jaren terug kocht. Stuk of 10 bij gekocht afgelopen maand en mis daarvan 2 doosjes, rest allemaal in goeie dozen. Maar goed, als ik zie hoe sommige mensen met hun spullen omgaan (heb wat 2e hands psx games en ik snap bij god niet hoe je het voor elkaar krijgt cd's zo te molesteren dat ze niet meer te lezen zijn).
Maar goed, blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die er al waarde aan hecht op het moment dat het spul uitkomt ipv zich 10 jaar later daar om te bekommeren
Hmmm. Dragon's Lair en Space Quest waren kei-mooi, net als escape from cyber...nog-iets. Maar eik viel dr weinig aan te spelen, beetje knopjes indrukken.Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:14:
w0000t, ben ik hier de enige met en CD-I?
[ Voor 19% gewijzigd door the_Omniscient op 30-03-2003 21:41 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Die flirt was meer dan twee spelletjes alleen hoorGrappig ook, die flirt van Philips met Nintendo! "Hotel Mario" en Zelda (meerdere games zelfs, waarvan 1 dramatisch lelijk).
Liege, liege, liegebeest!
Irritant???Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 15:39:
[...]
die voor de snes zijn wel stevig hoor
nou ja ik heb er andere doosjes bij gekregen, soort videodozen en die zijn wel stevig
ik heb bijna al mn snes spellen in die dozen
maar die van de nes zijn erg..... irritant
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat zou ik zeker doen.Yohann!s schreef op 31 March 2003 @ 01:22:
hallo
ik kan een SNES kopen met: 1 goede controller + 5 spellen
mortall combat 2,
mortall combat ultimate,
smurfen,
yosji's iceland en
super mario world 1.
samen 30 euro.. is dit het waard ? of de prijs te hoog ? (weet niet of er boekjes/doosjes bij zitten)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
ik snap niet dat je ze handig vind, want dat rotkartonnen doosie is toch zo snel vern.... (irri)
Dat moet je zeer zeker doen. Was pas geleden al 30Euro kwijt voor Mario 2 alleenYohann!s schreef op 31 maart 2003 @ 01:22:
hallo
ik kan een SNES kopen met: 1 goede controller + 5 spellen
mortall combat 2,
mortall combat ultimate,
smurfen,
yosji's iceland en
super mario world 1.
samen 30 euro.. is dit het waard ? of de prijs te hoog ? (weet niet of er boekjes/doosjes bij zitten)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
jij is goed bezig-ET- schreef op 01 April 2003 @ 15:07:
punch out?
Verwijderd
Yohann!s schreef op 01 April 2003 @ 22:17:
iemand al wel eens een NES in zijn pc gebouwt ? ik ben er nu mee bezigik ben benieuwd of het me lukt, is erg sjit karwei maar wel leuk
Verwijderd
http://www.gamersgraveyard.com/repository/Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 22:49:
En waar vind je dan hoe zeldzaam je nes games zijn ben wel benieuwd naar mijn collectie namelijk.
Yep, wat me wel opvalt is dat er veel "B-tjes" tussen zitten, waarvan de originele prijs FL 149,95 was. Weet u dat nog, heren/dames? FF je spaarpot leegmieteren op de toonbank van de Intertoys om "Gremlins 2" te kopen?TAG_Speedy schreef op 02 April 2003 @ 09:03:
Same here, B- (ook Gunsmoke), maar had ook niet anders verwacht. Over het algemeen zijn de echte topgames ook de best verkochte games en dus zijn er automatisch veel van. En de topgames is toch wel wat je het liefst bij je console hebt lijkt me.
Serieus: wat ik altijd graag had willen zien bij "toploaders" is een omhuizing, in de vorm van een broodrooster. Nu leent dit bordje zich hier niet echt voor (te breed), maar het schoot me ineens weer te binnen.AntiPasta schreef op 02 april 2003 @ 14:43:
speaking of modden... ik heb hier nog dit:
[afbeelding]
Een perfect werkend moederbord van een Master System 2, met ingebouwde Sonic en zelfgesoldeerde composiet-uitgangen![]()
Anyway, heeft iemand nog ideeen waar ik dit in zal modden? Ik heb nog:
-NES-kast (erg moeilijk ivm frontloading denk ik)?
-PSX-kast (wel te doen)?
-paar PC's en lege PC-behuizingen?
-of misschien een soort van homemade-gamegear icm mijn PS1-schermpje?
of misschien weer iets heel anders?
Verwijderd
Beetje incomplete lijst.
"the new zealand story" is dat met die banaanachtige vogel (Tiki de kiwi oid)? Want dan kreeg deze een "B-" op een of andere site. Ik had dat spelleke ook, dus dat heb ik ooit eens gechecked. Ben het spel helaas kwijtgeraakt, vond het ook wel een beetje irri moeilijk maar wel origineel: de levels gingen niet van links naar rechts, maar constant van beneden naar boven.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:53:
[...]
Beetje incomplete lijst.
Ik zie o.a metal gear 2 snakes revenge en the new zealand story er niet tussen staan terwijl ik die games wel heb.
maargoed los van die 2 kom ik niet verder dan B met Bucky o'Hare en Megaman 5
[ Voor 7% gewijzigd door the_Omniscient op 02-04-2003 17:04 ]
Verwijderd
dom ik maar kijken bij metal gear 2MuErTo ChAvEz schreef op 02 April 2003 @ 17:00:
http://www.gamersgraveyard.com/repository/nes/nesrarity.txt
Je drukt op CTRL-f en typt snake in
Verwijderd
Ok b- dus het meest zeldzamethe_Omniscient schreef op 02 April 2003 @ 17:03:
[...]
"the new zealand story" is dat met die banaanachtige vogel (Tiki de kiwi oid)? Want dan kreeg deze een "B-" op een of andere site. Ik had dat spelleke ook, dus dat heb ik ooit eens gechecked. Ben het spel helaas kwijtgeraakt, vond het ook wel een beetje irri moeilijk maar wel origineel: de levels gingen niet van links naar rechts, maar constant van beneden naar boven.
Alleen, die dwaze gele salami kon niet zo goed vliegen, en dan flikkerde je weer een half level omlaag. Jeuheu! Zwemmen was ook al taboe, ik kwam niet verder dan dat waterlevel want een paarsaanlopende ballon op pootjes kan niet goed zwemmen, blijkbaar.
Ik heb het spel volgens mij zelfs omgeruild... Naja. "B-" dus.
Bucky O'Hare en Megaman 5 zijn wel "modern" zeg! MM6 heb ik eik altijd nog willen hebben (hoewel MM2 voor mij de bomb blijft).
wtf? Je beseft toch wel dat dit Heilschendenis is hé? daar staan erg (door mij uitgedeelde) zware straffen opAntiPasta schreef op 02 april 2003 @ 14:43:
speaking of modden... ik heb hier nog dit:
[afbeelding]
Een perfect werkend moederbord van een Master System 2, met ingebouwde Sonic en zelfgesoldeerde composiet-uitgangen![]()
Anyway, heeft iemand nog ideeen waar ik dit in zal modden? Ik heb nog:
-NES-kast (erg moeilijk ivm frontloading denk ik)?
-PSX-kast (wel te doen)?
-paar PC's en lege PC-behuizingen?
-of misschien een soort van homemade-gamegear icm mijn PS1-schermpje?
of misschien weer iets heel anders?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens een GBP of GBC moet je niet meer halen tenzij ze heeeel goedkoop zijn <30 euro.TAG_Speedy schreef op 02 April 2003 @ 19:49:
Ik zou zoeken naar een vriendelijk geprijste GBA, GBP heeft z'n tijd wel gehad en is overpriced (vragen ze nog steeds 70 euro voor in de winkels). En nu de SP er is dumpen veel mensen hun oude GBA. Heb je voor die 75 euro een veel vettere handheld met wat minder games, maar wel up to date.
Verwijderd
50-80 Euro? Hooguit 80 dan.Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 21:45:
Weet iemand wat dit setje ongeveer waard is??
- Nes+ 2 controllers + handleiding
- Gamegenie + handleiding
- Disney's the lion king + doosje, zonder handleiding
- Disney's Ducktales 2 + doosje, zonder handleiding
- Super mario bros 3 + doosje, zonder handleiding
- JVC Starwars + doosje + handleiding
- Mission Impossible + doosje + handleiding
- Kirby's adventure + doosje
- Teenage mutant hero Turtles 2 : The arcade game + handleing, zonder doosje
- powerblade + boekje, zonder doosje.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Moet je beter in die lijst kijken bijna alle spellen die je noemt zijn C of D dus totaal niet zeldzaam.GolbeZeromus schreef op 02 April 2003 @ 22:08:
[...]
50-80 Euro? Hooguit 80 dan.
Trouwens die lijst. Ik heb hier een aantal spellen en die komen geen eens in de lijst van NES rarity's voor. Ik noem een Kid Icarus, StreetGangs, Battle of Olympus, Mach Rider... Kun je nagaan hoe zeldzaam ze zijn
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 22:09 ]
Verwijderd
Je dacht toch ook niet dat ik dat serieus meendeVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:08:
ik denk een eurotje of 75 aangezien er goede titels bij ziiten zoals kirby,ducktales 2 mario3 en turtles 2
[...]
Moet je beter in die lijst kijken bijna alle spellen die je noemt zijn C of D dus totaal niet zeldzaam.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is mij ook al overkomen met een hele stapel saturn games stond er met 16 aan de kassa kon er uiteindelijk maar 10 meenemenWalkman schreef op 04 April 2003 @ 15:21:
Voor degenen die nog op zoek zijn naar oude games etc, was net in den haag bij discovery....hij is tijdelijk nog open tot morgen en geven op alles 40% korting (50% als je 5 dingen koopt (mag trouwens ook dvd's zijn of controllers).....wat betreft echt oldschool hebben ze nog wat saturn games, wat snes games, heleboel gameboy en natuurlijk ook de nieuwere consoles...nadeel is alleen dat ze sommige dingen niet meer kunnen vinden....had 3 dvd's die ze niet meer konden vinden en daarnaast Mr.Driller en Tony Hawk 1 voor de dreamcast die ze ook kwijt waren....dus hou daar wel rekening mee....heb uiteindelijk wel 60% korting gekregen op de spellen die ik voor m'n playstation had genomen....
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Speedy op 05-04-2003 19:17 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 21:09 ]
Verwijderd
Rommelmarkten afzoeken, Ebay, marktplaats.nl of misschien een lokale gameshop met veel retrospul. Je moet er gewoon tegen aan lopen zeg maar.Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 18:46:
Weet iemand mischien waar ik een NES met doos kan kopen? (compleet dus)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
het is maar wat je leuk vindtVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:25:
Ik ken het gevoel ik heb onderhand ook 150-200 games liggen en toch blijf ik kopen
Ik speel ze allemaal wel van tijd tot tijd maar het is ook een beetje een verzamel aspect t'is tenslotte wel mijn hobbie dus dat blijft nog wel een hele tijd doorgaan denk ik.
Lynx en GameGear schopten de kont van de Gameboy toendertijd al, maar ja, het verhaal is bekendTAG_Speedy schreef op 07 april 2003 @ 15:02:
Heb legaal iets van 165 spellen voor alle platformen, maar blijf kopen (je bent verzamelaar of wat), vandaag kwam dit dan eindelijk aan:
[afbeelding]
In perfecte doos met alle papieren erbij, zo mag ik ze graag hebben
Regelbaar kleurenscherm ruled, GBA SP beat that
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Waar heb je die gamegear weg en wat koste die , mijne is namelijk op sterven na dood (gaat 3/4 van de tijd niet meer aanTAG_Speedy schreef op 07 April 2003 @ 15:02:
Heb legaal iets van 165 spellen voor alle platformen, maar blijf kopen (je bent verzamelaar of wat), vandaag kwam dit dan eindelijk aan:
[afbeelding]
In perfecte doos met alle papieren erbij, zo mag ik ze graag hebben
Regelbaar kleurenscherm ruled, GBA SP beat that
Verwijderd
Verwijderd
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Zul je absoluut spijt van krijgen.Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:01:
Nou ik was een tijd geleden ook begonnen met een verzameling ,maar spelen doe ik er toch niet mee dus allebei de sega,s gaan er weer uit![]()
ik heb liever een dreamcast .
Zou ik er weer spijt van krijgen ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 20:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 20:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq