Goeie oude (retro) consoles Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.648 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow!
maar kreukt het doosje dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 17:11

AntiPasta

d1 m0z4rella

N64 doosjes zijn idd superkwetsbaar :-(
Ik heb iets van 15 N64 spellen waarvan er maar 5 een doosje hebben (snif)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 29 March 2003 @ 12:50:
N64 doosjes zijn idd superkwetsbaar :-(
Ik heb iets van 15 N64 spellen waarvan er maar 5 een doosje hebben (snif)
heel bekend iets ja maar dat geld voor nes,snes,gameboy,GBA en n64 doosjes zijn allemaal van karton en beschadigen extreem snel.

Qua verpakking was sega toch veel slimmer met plastic hard cases, alle 34 megadrive spellen die ik heb zitten in doos en zijn vrijwel allemaal nog in goede staat.

Weet iemand nog een zaak die neo geo pocket (color) games verkoopt :?
Heb namelijk sinds een paar dagen een neo geo pocket color maar heb er maar 2 spellen voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

* AntiPasta vondt de NGPC niet echt de moeite... ding maar geruild voor hele hoop andere zooi... maar www.lik-sang.com heeft een paar spellen heel goedkoop (7,90$ geloof ik)... voor de rest nog www.ncsx.com en A shop less ordinary in Antwerpen (www.mangashop.be)

Trouwens, Sega is ook niet altijd even goed qua verpakking... een groot deel van mijn Saturn spellen zit in brakke kartonnen doosjes :-(

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 29 March 2003 @ 17:26:
* AntiPasta vondt de NGPC niet echt de moeite... ding maar geruild voor hele hoop andere zooi... maar www.lik-sang.com heeft een paar spellen heel goedkoop (7,90$ geloof ik)... voor de rest nog www.ncsx.com en A shop less ordinary in Antwerpen (www.mangashop.be)

Trouwens, Sega is ook niet altijd even goed qua verpakking... een groot deel van mijn Saturn spellen zit in brakke kartonnen doosjes :-(
satrun doosjes zijn idd erg kwetsbaar ik heb 10 games en alleen de doosjes van alle ea games zoals fifa thempark en magic carpet zijn van hard plastic
Ik heb alle games die te bestellen waren bij lik-sang al besteld maar alle goede games waren uitverkocht :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn ook minder legale manieren om aan xbox spelle te komen alls je hem hebt omgebouwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 18:26:
er zijn ook minder legale manieren om aan xbox spelle te komen alls je hem hebt omgebouwt
ehm.. ? verkeerd gepost ofzo ik snap deze reply namelijk ff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:01:
[...]

ehm.. ? verkeerd gepost ofzo ik snap deze reply namelijk ff niet
ik ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hoera me Saturn is binnen :) wat een vet apparaat zeg!
Alleen jammer van die hoesjes vooral één van die kartonnen dingen heeft z'n beste tijd wel gehad :( je kan echt beter alles in van die plastic hoesjes hebben nouwja gewoon voorzichtig zijn dan blijft het wel goed /me Dark_M snapt echt niet hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om die hoesjes zo te verkrachten...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 29 March 2003 @ 22:46:
Hoera me Saturn is binnen :) wat een vet apparaat zeg!
Alleen jammer van die hoesjes vooral één van die kartonnen dingen heeft z'n beste tijd wel gehad :( je kan echt beter alles in van die plastic hoesjes hebben nouwja gewoon voorzichtig zijn dan blijft het wel goed /me Dark_M snapt echt niet hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om die hoesjes zo te verkrachten...
heel simpel ze zijn vaak van 10-14 jarige kinderen geweest en die gaan in het algemeen nu niet echt zuinig met hun spul om.
Waar het me om ging is wat een opmerking over een x-box te zoeken heeft in een RETRO console topic, aangezien dat ding nu niet echt bepaald RETRO is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik denk dat die het zelf misschien ook niet helemaal begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playmaster schreef op 28 March 2003 @ 11:01:
[...]

Ik heb nog wel wat voor je, ik heb nog een SNES met 13 spellen en een aantal controllers die ik wel weg doe, alles uiteraard in goede staat.
Wat voor spellen heb je er bij dan?
verkoop je die spellen ook los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 13:19:
[...]

heel bekend iets ja maar dat geld voor nes,snes,gameboy,GBA en n64 doosjes zijn allemaal van karton en beschadigen extreem snel.

Qua verpakking was sega toch veel slimmer met plastic hard cases, alle 34 megadrive spellen die ik heb zitten in doos en zijn vrijwel allemaal nog in goede staat.

Weet iemand nog een zaak die neo geo pocket (color) games verkoopt :?
Heb namelijk sinds een paar dagen een neo geo pocket color maar heb er maar 2 spellen voor :(
die voor de snes zijn wel stevig hoor
nou ja ik heb er andere doosjes bij gekregen, soort videodozen en die zijn wel stevig
ik heb bijna al mn snes spellen in die dozen
maar die van de nes zijn erg..... irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij progames zijn 2 spellen te koop voor de ngp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 16:28:
bij progames zijn 2 spellen te koop voor de ngp
waar mag progames zijn hebben ze een website ?
En over die 2 games welke games en wat kosten ze :?
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 15:39:
[...]

nou ja ik heb er andere doosjes bij gekregen, soort videodozen en die zijn wel stevig
Video dozen zijn idd wel handig maar nintendo heeft gewoon een beetje mis geslagen met al dat karton spul.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Gewoon zuinig op zijn, al mijn SNES games heb ik nog boxed van toen ik ze jaren terug kocht. Stuk of 10 bij gekocht afgelopen maand en mis daarvan 2 doosjes, rest allemaal in goeie dozen. Maar goed, als ik zie hoe sommige mensen met hun spullen omgaan (heb wat 2e hands psx games en ik snap bij god niet hoe je het voor elkaar krijgt cd's zo te molesteren dat ze niet meer te lezen zijn).

Maar goed, blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die er al waarde aan hecht op het moment dat het spul uitkomt ipv zich 10 jaar later daar om te bekommeren :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 30 March 2003 @ 17:54:
Gewoon zuinig op zijn, al mijn SNES games heb ik nog boxed van toen ik ze jaren terug kocht. Stuk of 10 bij gekocht afgelopen maand en mis daarvan 2 doosjes, rest allemaal in goeie dozen. Maar goed, als ik zie hoe sommige mensen met hun spullen omgaan (heb wat 2e hands psx games en ik snap bij god niet hoe je het voor elkaar krijgt cd's zo te molesteren dat ze niet meer te lezen zijn).

Maar goed, blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die er al waarde aan hecht op het moment dat het spul uitkomt ipv zich 10 jaar later daar om te bekommeren :)
Ik ben net zo ik ben extreem zuinig op mijn games en consoles ik heb nog steeds mijn classic gameboy die ik in 1989 voor sinterklaas heb gekregen en hij doet het nog steeds en ziet er nog redelijk uit en dat terwijl ik toen 9 was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0000t, ben ik hier de enige met en CD-I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk heT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:14:
w0000t, ben ik hier de enige met en CD-I?
Hmmm. Dragon's Lair en Space Quest waren kei-mooi, net als escape from cyber...nog-iets. Maar eik viel dr weinig aan te spelen, beetje knopjes indrukken.

Grappig ook, die flirt van Philips met Nintendo! "Hotel Mario" en Zelda (meerdere games zelfs, waarvan 1 dramatisch lelijk).

Helaas wassie voor mij toendertijd te duur (kon net een SNES betalen) en heb ik het gelaten bij een paar dagen mezelf helemaal leip spelen op een demostand.

*Edit. Ow, en natuurlijk Burn:Cycle!

*Edit 2: vergeet bijna de ondoenlijke martelpraktijken met de handige "joystick" cq afstandsbediening. God, ik heb er een extra setje vingers bijgekregen, die dagen.

[ Voor 19% gewijzigd door the_Omniscient op 30-03-2003 21:41 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hallo

ik kan een SNES kopen met: 1 goede controller + 5 spellen

mortall combat 2,
mortall combat ultimate,
smurfen,
yosji's iceland en
super mario world 1.

samen 30 euro.. is dit het waard ? of de prijs te hoog ? (weet niet of er boekjes/doosjes bij zitten)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
30 euro is prima te doen, zitten 4 toptitels bij die het geld op zich al waard zijn.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Grappig ook, die flirt van Philips met Nintendo! "Hotel Mario" en Zelda (meerdere games zelfs, waarvan 1 dramatisch lelijk).
Die flirt was meer dan twee spelletjes alleen hoor :P
Wat dacht je van de originele ideeen van die twee om een CD uitbreiding te maken voor de SNES? Of was het een stand alone CD based systeem... In elk geval zagen ze daar van af, gingen ze naar Sony (Nintendo dan) en begonnen ze met het werk aan de Playstation... Nintendo zag daar uiteindelijk ook van af, maar voorkwam dikke rechtszaken door Sony te verzekeren dat de Playstation het zonder Nintendo ook wel zou redden...

Ooooh ja, dat lukte ze :/

Bron? De Nintendo FAQ van Gamefaqs.com... :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Dat was inderdaad een add-on die je onder je SNES moest plaatsen er zijn wel plaatjes van te vinden op het net.. ze zijn er uiteindelijk mee gestopt omdat ze zagen dat het bij de Sega Megadrive in de vorm van de Mega CD ook niks toevoegde aan de console, behalve dan de grotere opslag capaciteit van de CD ipv. de cartridge. Die door de meeste spellen toch alleen maar werd opgevuld door filmpjes.. en dan komt er nog bij dat het nauwlijks verkocht omdat het veel te duur was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 15:39:
[...]

Irritant??? 8)7

Ik vind die van de NES juist handig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Yohann!s schreef op 31 March 2003 @ 01:22:
hallo

mortall combat 2,
mortall combat ultimate,
smurfen,
yosji's iceland en
super mario world 1.

samen 30 euro.. is dit het waard ? of de prijs te hoog ? (weet niet of er boekjes/doosjes bij zitten)
Dat zou ik zeker doen.
Je kan ook nog zat SNES games kopen, en die kosten toch haast niks meer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 31 maart 2003 @ 12:34:
[...]

Irritant??? 8)7

Ik vind die van de NES juist handig.
ik snap niet dat je ze handig vind, want dat rotkartonnen doosie is toch zo snel vern.... (irri)
heb je niks aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Yohann!s schreef op 31 maart 2003 @ 01:22:
hallo

mortall combat 2,
mortall combat ultimate,
smurfen,
yosji's iceland en
super mario world 1.

Dat moet je zeer zeker doen. Was pas geleden al 30Euro kwijt voor Mario 2 alleen :/

UMK3 is ook vrij zeldzaam. Gewoon kopen dus.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje voor een oud NES spel ik weet allen niet of dat mag hier nu
maar het gaat om een boxing spel....
je bent een heel klein mannetje en dan moet je het opnemen tegen bv een grote dikke vent met een kroon op zijn hoofd
weet iemand misschien zo de naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 15:30

-ET-

Phone Home

punch out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij is goed bezig ;)
hehe dat wassie inderdaad
Dank u very much :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag lekker dagje gehad.

Hele zut games gescoord.

NES

Metal gear
Metal gear snakes revenge
Megaman 5

Megadrive

Golden Axe
Sonic & knuckles
6 in 1 : sonic.sega soccer,collums,streets of rage, revenge of shinobi

Dreamcast

Dino Crisis

Ben echt zo happy vooral met die nes games :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iemand al wel eens een NES in zijn pc gebouwt ? ik ben er nu mee bezig :) ik ben benieuwd of het me lukt, is erg sjit karwei maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Yohann!s schreef op 01 April 2003 @ 22:17:
iemand al wel eens een NES in zijn pc gebouwt ? ik ben er nu mee bezig :) ik ben benieuwd of het me lukt, is erg sjit karwei maar wel leuk :)
_/-\o_ als het je lukt! Hoe ga je dat doen? 2 controllerports in je frontHUBje bouwen ofzo? Je FDD vervangen door dat mega-stoere flip-&-wip-systeem van de NES? (zo ben ik ooit een fotootje van mijn eerste vriendin kwijtgeraakt: flikkerde in dat duivelse mechaniek, ze ligt er nu waarschijnlijk nog in dus in die zin "speel" ik nog vaak met haar)

En ow ja, dan moet je die Zapgun ook gelijk maar ff Logitech-optical-standard maken en een hoop waterkoeling in die NES gooien, dan haalt ie allicht de 1.12 MHz (ofzo).

Kheb trouwens ff opgezocht of mijn NES-games "zeldzaam" zijn, valt een beetje tegen. Op een schaal van A (ongelooflijk zeldzaam) tot E (Duck Hunt-spul) haalde ik maximaal B. Maar toch blijft Gunsmoke koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar vind je dan hoe zeldzaam je nes games zijn ben wel benieuwd naar mijn collectie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 17-09 22:28
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 22:49:
En waar vind je dan hoe zeldzaam je nes games zijn ben wel benieuwd naar mijn collectie namelijk.
http://www.gamersgraveyard.com/repository/

aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Same here, B- (ook Gunsmoke ;)), maar had ook niet anders verwacht. Over het algemeen zijn de echte topgames ook de best verkochte games en dus zijn er automatisch veel van. En de topgames is toch wel wat je het liefst bij je console hebt lijkt me.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 17-09 22:28
of developper versies die zijn altijd vreselijk zeldzaam of promocassettes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

TAG_Speedy schreef op 02 April 2003 @ 09:03:
Same here, B- (ook Gunsmoke ;)), maar had ook niet anders verwacht. Over het algemeen zijn de echte topgames ook de best verkochte games en dus zijn er automatisch veel van. En de topgames is toch wel wat je het liefst bij je console hebt lijkt me.
Yep, wat me wel opvalt is dat er veel "B-tjes" tussen zitten, waarvan de originele prijs FL 149,95 was. Weet u dat nog, heren/dames? FF je spaarpot leegmieteren op de toonbank van de Intertoys om "Gremlins 2" te kopen?

Het is zelfs zover gekomen, dat ik geld van mijn rente-spaarrekening heb moeten halen om "Ghostbusters II" maar te kunnen kopen.

Wat trouwens een "B"-game is, in de juiste zin van het woord ;) . Heb hem nooit uitgespeeld, behoorlijk moeilijk omdat je het laatste level met alle busters moest zien te halen... Leuk, met het laatste poppetje op de laatste hindernis van het laatste level struikelen... En weer vrolijk bij 0 mogen beginnen.

Nog zoiets: Rad Gravity, ongetwijfeld de meest geschifte openingsmuziik ooit, gevolgd door behoorlijk insane-lange passwords. Ook nooit uitgespeeld, ben mn passwords kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

speaking of modden... ik heb hier nog dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~samael/sms.jpg
Een perfect werkend moederbord van een Master System 2, met ingebouwde Sonic en zelfgesoldeerde composiet-uitgangen 8)
Anyway, heeft iemand nog ideeen waar ik dit in zal modden? Ik heb nog:
-NES-kast (erg moeilijk ivm frontloading denk ik)?
-PSX-kast (wel te doen)?
-paar PC's en lege PC-behuizingen?
-of misschien een soort van homemade-gamegear icm mijn PS1-schermpje?
of misschien weer iets heel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

AntiPasta schreef op 02 april 2003 @ 14:43:
[afbeelding]
Een perfect werkend moederbord van een Master System 2, met ingebouwde Sonic en zelfgesoldeerde composiet-uitgangen 8)
-PSX-kast (wel te doen)?
Serieus: wat ik altijd graag had willen zien bij "toploaders" is een omhuizing, in de vorm van een broodrooster. Nu leent dit bordje zich hier niet echt voor (te breed), maar het schoot me ineens weer te binnen.

Wat ik wel eens heb gezien (100 jaar terug, ergens in een vage periode in mijn vage leven), is dat iemand zo'n ding bovenin zijn tv had verwerkt (goed afgeschermd natuurlijk, en in een ouwe TV: 50% lucht, 40% beeldbuis, 9% hout/plastic, 1% electronica), maar dan moet je kabelgootjes e.d. in je tv modden, dus das ook maar de vraag of je dat wilt.

Dat PS1-LCD-scherm-ding, dat zou ik ook knap vinden als je dat lukt. Ik heb er zelf geen z*k verstand van, misschien kan iemand anders je daarbij assisteren.

(Owja, de NES in de VCR ken je natuurlijk al, is ook moeilijk met een toploader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ja dat VCR idee had ik ook... denk alleen niet dat mijn ouders dat leuk zouden vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje incomplete lijst.

Ik zie o.a metal gear 2 snakes revenge en the new zealand story er niet tussen staan terwijl ik die games wel heb.

maargoed los van die 2 kom ik niet verder dan B met Bucky o'Hare en Megaman 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:53:
[...]

Beetje incomplete lijst.

Ik zie o.a metal gear 2 snakes revenge en the new zealand story er niet tussen staan terwijl ik die games wel heb.

maargoed los van die 2 kom ik niet verder dan B met Bucky o'Hare en Megaman 5 :(
"the new zealand story" is dat met die banaanachtige vogel (Tiki de kiwi oid)? Want dan kreeg deze een "B-" op een of andere site. Ik had dat spelleke ook, dus dat heb ik ooit eens gechecked. Ben het spel helaas kwijtgeraakt, vond het ook wel een beetje irri moeilijk maar wel origineel: de levels gingen niet van links naar rechts, maar constant van beneden naar boven.

Alleen, die dwaze gele salami kon niet zo goed vliegen, en dan flikkerde je weer een half level omlaag. Jeuheu! Zwemmen was ook al taboe, ik kwam niet verder dan dat waterlevel want een paarsaanlopende ballon op pootjes kan niet goed zwemmen, blijkbaar.

Ik heb het spel volgens mij zelfs omgeruild... Naja. "B-" dus.

Bucky O'Hare en Megaman 5 zijn wel "modern" zeg! MM6 heb ik eik altijd nog willen hebben (hoewel MM2 voor mij de bomb blijft).

[ Voor 7% gewijzigd door the_Omniscient op 02-04-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dom ik maar kijken bij metal gear 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 02 April 2003 @ 17:03:
[...]
"the new zealand story" is dat met die banaanachtige vogel (Tiki de kiwi oid)? Want dan kreeg deze een "B-" op een of andere site. Ik had dat spelleke ook, dus dat heb ik ooit eens gechecked. Ben het spel helaas kwijtgeraakt, vond het ook wel een beetje irri moeilijk maar wel origineel: de levels gingen niet van links naar rechts, maar constant van beneden naar boven.

Alleen, die dwaze gele salami kon niet zo goed vliegen, en dan flikkerde je weer een half level omlaag. Jeuheu! Zwemmen was ook al taboe, ik kwam niet verder dan dat waterlevel want een paarsaanlopende ballon op pootjes kan niet goed zwemmen, blijkbaar.

Ik heb het spel volgens mij zelfs omgeruild... Naja. "B-" dus.

Bucky O'Hare en Megaman 5 zijn wel "modern" zeg! MM6 heb ik eik altijd nog willen hebben (hoewel MM2 voor mij de bomb blijft).
Ok b- dus het meest zeldzame :P
Maar newzealand story vind ik wel 1 van de mooiste nes games die ik heb het blijft verslavend.

En ja ik heb nog vrij veel nieuwe titels ik kreeg pas een nes toen de snes al uit was dus heb veel "actuele" titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

AntiPasta schreef op 02 april 2003 @ 14:43:
[afbeelding]
-PSX-kast (wel te doen)?
wtf? Je beseft toch wel dat dit Heilschendenis is hé? daar staan erg (door mij uitgedeelde) zware straffen op })
ff serieus ik zou m'n mastersystem II dit dus echt nooit aandoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje,
ik kan een gameboy pocket kopen met 8 games
http://www.digitalworld.be/game.jpg

voor 75 euro,

mijn vraag is nu, is dit veel, of is dit de normale prijs voor die dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik zou zoeken naar een vriendelijk geprijste GBA, GBP heeft z'n tijd wel gehad en is overpriced (vragen ze nog steeds 70 euro voor in de winkels). En nu de SP er is dumpen veel mensen hun oude GBA. Heb je voor die 75 euro een veel vettere handheld met wat minder games, maar wel up to date.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier 7 cart(jes) nog volledig nieuw in de verpakking
van game master.
kent iemand deze handheld.
wat is zo een cart waard ??

users.skynet.be/alligato/image1.jpg
users.skynet.be/alligato/image2.jpg

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 02 April 2003 @ 19:49:
Ik zou zoeken naar een vriendelijk geprijste GBA, GBP heeft z'n tijd wel gehad en is overpriced (vragen ze nog steeds 70 euro voor in de winkels). En nu de SP er is dumpen veel mensen hun oude GBA. Heb je voor die 75 euro een veel vettere handheld met wat minder games, maar wel up to date.
Ben ik het helemaal mee eens een GBP of GBC moet je niet meer halen tenzij ze heeeel goedkoop zijn <30 euro.
Een nieuwe GBA kost nog ongeveer 85 euro dus 2e hands met wat games moet 75 voor een GBA goed te doen zijn, dus ik zou nopg ff doorkijken als ik jouw was.

En over die spellen ik ken het hele systeem niet dus kan d'r ook niks over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dit setje ongeveer waard is??

- Nes+ 2 controllers + handleiding
- Gamegenie + handleiding

- Disney's the lion king + doosje, zonder handleiding
- Disney's Ducktales 2 + doosje, zonder handleiding
- Super mario bros 3 + doosje, zonder handleiding
- JVC Starwars + doosje + handleiding
- Mission Impossible + doosje + handleiding
- Kirby's adventure + doosje
- Teenage mutant hero Turtles 2 : The arcade game + handleing, zonder doosje
- powerblade + boekje, zonder doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 21:45:
Weet iemand wat dit setje ongeveer waard is??

- Nes+ 2 controllers + handleiding
- Gamegenie + handleiding

- Disney's the lion king + doosje, zonder handleiding
- Disney's Ducktales 2 + doosje, zonder handleiding
- Super mario bros 3 + doosje, zonder handleiding
- JVC Starwars + doosje + handleiding
- Mission Impossible + doosje + handleiding
- Kirby's adventure + doosje
- Teenage mutant hero Turtles 2 : The arcade game + handleing, zonder doosje
- powerblade + boekje, zonder doosje.
50-80 Euro? Hooguit 80 dan.

Trouwens die lijst. Ik heb hier een aantal spellen en die komen geen eens in de lijst van NES rarity's voor. Ik noem een Kid Icarus, StreetGangs, Battle of Olympus, Mach Rider... Kun je nagaan hoe zeldzaam ze zijn 8)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk een eurotje of 75 aangezien er goede titels bij ziiten zoals kirby,ducktales 2 mario3 en turtles 2
GolbeZeromus schreef op 02 April 2003 @ 22:08:
[...]

50-80 Euro? Hooguit 80 dan.

Trouwens die lijst. Ik heb hier een aantal spellen en die komen geen eens in de lijst van NES rarity's voor. Ik noem een Kid Icarus, StreetGangs, Battle of Olympus, Mach Rider... Kun je nagaan hoe zeldzaam ze zijn 8)
Moet je beter in die lijst kijken bijna alle spellen die je noemt zijn C of D dus totaal niet zeldzaam.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo waar een beetje neuzen op internet wel niet goed voor is een saturn arcade race wheel voor 10 euro :P Daytonaaaaa daytonaaaa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:08:
ik denk een eurotje of 75 aangezien er goede titels bij ziiten zoals kirby,ducktales 2 mario3 en turtles 2

[...]

Moet je beter in die lijst kijken bijna alle spellen die je noemt zijn C of D dus totaal niet zeldzaam.
Je dacht toch ook niet dat ik dat serieus meende :? Met Ctrl + F kon ik ze iig niet vinden. Heb ze nu handmatig opgezocht en ze alsnog gevonden. Maar op zich kan ik ook zo'n lijst maken en claimen dat dat zeldzame spellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

iemand enig idee hoe zeldzaam Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/zerowing.jpg
is?
Als je goed kijkt op de foto van mijn collectie enkele pagina's terug kan je zien dat 'ie in mijn Megadrive zit :p
Anyway, het is Zero Wing, dat spel waar All your Base vandaan komt. Ik had echt geen flauw idee dat dat ooit op de MD gereleased was maar kwam het tegen op ebay :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar hebben ze de intro verbeterd alleen de snes versie heeft het all your base gezooi erin.
Of het zeldzaam si weet ik niet maar weet wel dat het een erg leuke game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Zerowing, dat spel zat in een lot van 10 spellen die ik voor €20 heb gekocht. Was al een tijdje op zoek naar dat spel. Niet echt zeldzaam geloof ik, maar dat maakt het spel niet minder leuk ;)

Gaar Zerowing filmpje

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou toch haast verwachten dat door die rage het spel een kapitaal waard zou zijn :P

Damn wat ben ik blij met dat arcade race wheel daytona usa en sega rally herkennen hem meteen met de goede button layout, raced echt stuk funer dan met de d-pad van een saturn controller.

Wat zijn trouwens nog meer goede racers op de saturn wil namelijk mijn nieuwe stuurtje wel vollop gaan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

op www.segaxtreme.com staat een mooie thread daarover... en wel hier http://www.litespeedcompu...98cdb9a26d4fdab1804fc5c82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor degenen die nog op zoek zijn naar oude games etc, was net in den haag bij discovery....hij is tijdelijk nog open tot morgen en geven op alles 40% korting (50% als je 5 dingen koopt (mag trouwens ook dvd's zijn of controllers).....wat betreft echt oldschool hebben ze nog wat saturn games, wat snes games, heleboel gameboy en natuurlijk ook de nieuwere consoles...nadeel is alleen dat ze sommige dingen niet meer kunnen vinden....had 3 dvd's die ze niet meer konden vinden en daarnaast Mr.Driller en Tony Hawk 1 voor de dreamcast die ze ook kwijt waren....dus hou daar wel rekening mee....heb uiteindelijk wel 60% korting gekregen op de spellen die ik voor m'n playstation had genomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 04 April 2003 @ 15:21:
Voor degenen die nog op zoek zijn naar oude games etc, was net in den haag bij discovery....hij is tijdelijk nog open tot morgen en geven op alles 40% korting (50% als je 5 dingen koopt (mag trouwens ook dvd's zijn of controllers).....wat betreft echt oldschool hebben ze nog wat saturn games, wat snes games, heleboel gameboy en natuurlijk ook de nieuwere consoles...nadeel is alleen dat ze sommige dingen niet meer kunnen vinden....had 3 dvd's die ze niet meer konden vinden en daarnaast Mr.Driller en Tony Hawk 1 voor de dreamcast die ze ook kwijt waren....dus hou daar wel rekening mee....heb uiteindelijk wel 60% korting gekregen op de spellen die ik voor m'n playstation had genomen....
Is mij ook al overkomen met een hele stapel saturn games stond er met 16 aan de kassa kon er uiteindelijk maar 10 meenemen :(

Net nog the lionking en alladin voor de gamegear gescoord gesealed in verpakking voor 9,99/stuk :P die laten we dus voorlopig maar mooi dicht zitten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Woei
was ff iets aan et zoeken op zolder..flikkert er zo'n doos op de grond.. ik ff kijken wat erin zit..en ik vond..
manuals van Castlevania III: Dracula's Curse, Zelda II: Link en duckhunt + mario voor de NES
En de manual van Tetris en van de oude Gameboy zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

kheb nu gekocht:

hardware:
2x snes (1snes met bagger geluid)
3x controller
gameboy converter voor de snes (gameboy spelen op je tv dus zegma)
bazoeka ding (scope)

games:
-mortal combat 2 (2x)
-moral combat ultimate
-super mario word
-yoshi's island (super mario world 2)
-smurfen
-batle toads
-killer instinct
-donkey kong country
-nintendo scope 6
-superman
-street fighter 2
-mega man x

dit alles voor 95 euro samen :) goede koop toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
* Flake is eindelijk trotse bezitter van ALTTP en 4 swords :P
Niet echt retro maar het is wel een retro spel :P
Ik vindt het hoogstpersoonlijk jammer dat ze Link van die "Yaaaa"-kreten hebben gegeven zoals in Zelda 64. Had van mij écht niet gehoeven (gelukkig heb ik het origineel nog :D).

Voor de rest is het behoorlijk authentiek... zelfs de muziek is erin gebleven! Ik hoop dat Nintendo dat vaker gaat doen met SNES spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand toevallig nog het spel Gain Ground(s) voor de MasterSystem?
Echt zo'n meesterlijk spel was dat, maar ik kan hem nergens vinden, wel als rom maar da's sucky. ;(
Ben er nu al een jaar of 5 naar aan't zoeken, speelde het altijd bij m'n neef op zijn Mastersystem maar die *@#&$(&*@^# heeft het ding iets van 10 jaar terug verkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

* AntiPasta is zojuist ff naar de Utrechtse bazaar geweest... gekocht:
-Atari VCS + 2 games in originele doos
-Megadrive II, 2 controllers, Batman returns
-NES + Mario 1 + zapper + 2 controllers (geen adapter)
hele zootje voor 25 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ajmmer dat dat te ver weg is voor mij :(

Maargoed ik ben nog ff bij de laatste verkoop dag van de discovery geweest en alles moest weg dus ik heb nu een playstation lichtbak , een gamecube vloer mat (1x1,5 meter) en een starfox box stand :P voor wel 15 eurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
OMFG wat een ***** currator dan!!! ik zit al 2 weken om die lichtbakken te zeuren (en wou er echt grof voor betalen), nee gaan terug naar de fabriek blabla blabla. Nu kom ik net thuis van het werk en blijkt dat ze "mijn" starfox (naam stond er 2 maand terug al op ofzo) gisteren al verkocht hebben terwijl die man elke keer zei nee zaterdag doen we dat pas weg. Heb nu wel wat promo spullen, maar dit vind ik shit :(

Maar lucky you, die lichtbak is erg vet _/-\o_

(die PS2 bak of die simpele Playstation versie?)

[ Voor 21% gewijzigd door Speedy op 05-04-2003 19:17 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"simpele" playstation versie van 1,5 meter lang 50 cm hoog en 20 cm diep :P
en een kleintje.

En "jouw" starfox (neem aan dat je die mega grote staande bedoeld) had ik ook al gereserveerd staan goh wat een verasing zeg :( en wou ik grof voor betalen maar is gister al weg gegaan waarschijnlijk naar vrienden van het personeel :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
vage bedoening daar dan :(

Maar 1,5 meter lange lichtbak komt me nie bekend voor, wist alleen die zwarte met witte letters boven de PSone games.

Maar mijn oogst (althans wat m'n ma heeft meengenomen, moest zelf helaas werken dus ze heeft alleen meegenomen wat ik zo had opgeschreven en wat er nog stond (niet veel dus :() ) :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2564%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2568%20(Small).JPG

Vond die laatste toch wel erg geslaagd, maar een lichtbakje is toch leuker :)

Hopen dat maandag nog een serieuze uitbreiding voor m'n retrogaming verzameling komt, stay tuned :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n starfox box heb ik ook gehaald, damn dat hangende mario kart ding is wel erg mooi.
Zou wel foto's willen maken van de lichtbak maar digicam+winxp is niet echt een succes :( (kut trust ding).

En ik zal het topic in de gaten houden ben wel benieuwd naar je serieuze uitbreiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien waar ik een NES met doos kan kopen? (compleet dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 18:46:
Weet iemand mischien waar ik een NES met doos kan kopen? (compleet dus) :)
Rommelmarkten afzoeken, Ebay, marktplaats.nl of misschien een lokale gameshop met veel retrospul. Je moet er gewoon tegen aan lopen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op ebay heb ik al gekeken ... marktplaats ook al
en naar rommelmarkten ga ik nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde want rommel markten zijn de ideale goedkope manier om aan retro games en hardware te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Op Ebay komt er af en toe een Nes langs met doos. Je hebt gewoon wat geduld nodig. 2 weken geleden heb ik er nog één met doos gekocht voor €52 dus ze komen langs en de prijs tja, die fluctueert nogal. Laatst probeerde iemand er een te verkopen voor €80 niet verkocht dus misschien komt die binnenkort terug met een lager instapbod..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren een goei koop gedaan denk ik:

7 snes cart's (zonder box of manual)
voor slechts 20 Euro

-mk3
-mk3trilogy
-super street fighter 2
-bram stoker's dracula
-killer instinct
-star fox starwing
-mario kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede deal mariokart alleen is al zo'n 20 euro waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk genoeg spellen heb om heel je leven te spelen en dat je toch nog blijft kopen? Ik heb voor al m'n consoles te veel spellen om ze allemaal te spelen en moet eerlijk toegeven dat ik op het moment toch het meest playstation 2 speel. Heb voor m'n dreamcast nog te veel liggen wat ik eigenlijk nog wil spelen maar wat er waarschijnlijk nooit van zal komen.....

Is er trouwens nog iemand hier die Vectrex spellen dubbel heeft? Heb uit m'n hoofd armor attack dubbel en zou deze eigenlijk wel willen ruilen tegen iets dat ik nog niet heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het gevoel ik heb onderhand ook 150-200 games liggen en toch blijf ik kopen :P
Ik speel ze allemaal wel van tijd tot tijd maar het is ook een beetje een verzamel aspect t'is tenslotte wel mijn hobbie dus dat blijft nog wel een hele tijd doorgaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:25:
Ik ken het gevoel ik heb onderhand ook 150-200 games liggen en toch blijf ik kopen :P
Ik speel ze allemaal wel van tijd tot tijd maar het is ook een beetje een verzamel aspect t'is tenslotte wel mijn hobbie dus dat blijft nog wel een hele tijd doorgaan denk ik.
het is maar wat je leuk vindt
het is ook een hobby van mij maar ik kom toch niet verder dan 20 games denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Heb legaal iets van 165 spellen voor alle platformen, maar blijf kopen (je bent verzamelaar of wat ;)), vandaag kwam dit dan eindelijk aan:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2569%20(Small).JPG

In perfecte doos met alle papieren erbij, zo mag ik ze graag hebben :9
Regelbaar kleurenscherm ruled, GBA SP beat that :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

TAG_Speedy schreef op 07 april 2003 @ 15:02:
Heb legaal iets van 165 spellen voor alle platformen, maar blijf kopen (je bent verzamelaar of wat ;)), vandaag kwam dit dan eindelijk aan:

[afbeelding]

Lynx en GameGear schopten de kont van de Gameboy toendertijd al, maar ja, het verhaal is bekend ;(

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 07 April 2003 @ 15:02:

[afbeelding]

Waar heb je die gamegear weg en wat koste die , mijne is namelijk op sterven na dood (gaat 3/4 van de tijd niet meer aan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
47,50 incl aangetekend verzenden lag hij hier op op het bureau (best veel geld, maar voor een GG uit nl zo in doos valt het hard mee). Stond hele tijd hier op t.net al in de V&A :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik daar toch eens vaker kijken want een gamegear is al niet zo makkelijk aan te komen en als die van mij de pijp uit gaat (wat binnenkort wel een keer zal gebeuren) zit ik met een stapel games die ik niet meer kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik was een tijd geleden ook begonnen met een verzameling ,maar spelen doe ik er toch niet mee dus allebei de sega,s gaan er weer uit :)

ik heb liever een dreamcast .

Zou ik er weer spijt van krijgen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Warmonger:
Je verkoopt je Sega zut? Als d'r nog Megadrive games tussen zitten die je ook los wilt verkopen heb ik denk ik wel interesse (al moet ik waarschijnlijk tot een weekje of drie wachten *grijns* dan is het loonstrookje er weer)...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:01:
Nou ik was een tijd geleden ook begonnen met een verzameling ,maar spelen doe ik er toch niet mee dus allebei de sega,s gaan er weer uit :)

ik heb liever een dreamcast .

Zou ik er weer spijt van krijgen ? :)
Zul je absoluut spijt van krijgen.
Maare wat doe je zoal weg dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ben ik ook wel benieuwd naar. Vertel vertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan een n64 kopen met 16 games
oa zelda en mario kart.
voor 100 euro

is dit een goede prijs?? of is dit wat veel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ergens iemand die een goede werkende supernes heeft met wat bekende spellen? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw ... ik heb nog Mario Kart met boekje en doosje voor de snes ...
hoeveel zal die nu waard zijn ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph. zie ik dit topic nu pas...

jammer dat ik mijn Sega Gamegear kapot heb laten vallen . die kickte de GB er echt vet hard uit. woei . echt triest . heb die micky mouse game nooit uit kunnen spelen . die donald duck was ook gaaf. goed beeld voor die tijd . toen zat nintendo met die gare gb van hun haha

Edit: heb ook nog super nintendo met : super street fighter, marion world , yoshy's iland , Fzero , jurassic park en nog een paar .ik doe hem echt niert weg. veels te stoer

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow .. mijn geld is ook binnen (180 euro)
en ik heb me aangemeld @ ebay ... ff kijken of ik nog een NES kan scoren ...

btw: soms zie ik ebay kosten ... wat houd dat in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dat je de kosten moet betalen die de verkoper van eBay krijgt (0,25ct plaatsings kosten + 5% verkoop bedrag en nog eventuele extra kosten voor meerdere foto's enzo).
En zo'n mario kart een keer 25 euro ofzo, niet al te bijzonder (wel erg leuk :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een NES liggen met een hele zooi rommel erbij.. Wat er precies bij zit staat op pagina 27 van dit topic. Voor een leuke prijs mag je hem hebben :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.