... Stoere kat
Ik verklaar hierbij het Roswell-incident uit 1947 voor opgelost...
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Als een van de weinigen hier een FujiFilm FinePix F-601.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
edit:
Webgoodie, ik vind de kleuren en het plaatje zelf er mooi
(maar dat vind ik zoals altijd, van bijna alle afbeeldingen die hier gepost worden
)
Webgoodie, ik vind de kleuren en het plaatje zelf er mooi
Over sneeuw foto's gesproken, ik heb er een paar geschoten vandaag. Ik zal er morgen een paar posten!
Sneeuw rules
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 30-01-2003 20:04 ]
Anoniem: 1761
Lonegunman: Dat is een mooie foto!!!!
Necrobic: die kat dat is niet echt dat je zegt macro he?
Beetje sneeuw dan maar:
Necrobic: die kat dat is niet echt dat je zegt macro he?
Beetje sneeuw dan maar:

Hehe zekers en nog erg lief ook, vaak zul je ze ni zien denk ik
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Een aantal bloemetjes

En voor de afwisseling maar weer een keyboard

En voor de afwisseling maar weer een keyboard

[ Voor 9% gewijzigd door Barney op 30-01-2003 20:38 ]
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Waar blijven jou mooie foto's nou?
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Anoniem: 49167
Ben me datakabel vergeten
vanavond misschien.
ps kan nu ook zoomen ij macro (lees digitaal maar boeie)
ps kan nu ook zoomen ij macro (lees digitaal maar boeie)
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Button.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Garen.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Garen.jpg[/img]
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Simpele objecten worden door de macro shot weer erg mooi. Erg mooi hoor...
Hoe lang zit jij al in het vak?
-Ik vind al jouw werk namelijk behoorlijk goed
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 31-01-2003 18:08 ]
Mijn keyboard is mooier
Die van die pop is erg mooi trouwens!
Ik ga bij Ilse ook maar eens wat poppenfoto's maken. Ze heeft een stuk of 15 van die porseleinen poppen, dus keus zat
Die is zeker heel mooi! Wat is je merk/type cam?sjroorda schreef op 30 January 2003 @ 20:15:
Vetplantje water geven en 'per ongeluk' wat water morsen:
[afbeelding]
Beetje geleveld en met balansen gespeeld.
Anoniem: 49167
hier stond een nutteloze opmerking
moet beter leren lezen

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 49167 op 31-01-2003 19:26 . Reden: dome ik ;) ]
Ik heb al 2 jaar een digitale camera eerst een Powershot S20 en vanaf december een FinePix s602 Zoom. En puur als hobby. Maar de 602 is wel erg verslavend.Anoniem: 52223 schreef op 31 January 2003 @ 18:07:
[...]
Simpele objecten worden door de macro shot weer erg mooi. Erg mooi hoor...
Hoe lang zit jij al in het vak?
-Ik vind al jouw werk namelijk behoorlijk goed
Wel heb ik een middagje les gehad van prof- fotografen, en daar behoorlijk wat ideeen opgedaan. Daarnaast hou ik wel van simpele dingen, ze zijn rond om je heen en altijd voorhanden.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

een ijsdruppeltje (uhh pegeltje) aan een inmiddels al afstervend blaadje

IJs dat op het dakraam ligt, 'tis alleen een beetie smerig

dit behoeft vast geen commentaar meer

't is me zelfs gelukt m'n eigen oog te fotograveren!
Nog een paar voorbeelden van eenvoudige macro foto's
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Naalden.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Kat.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Rood.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Shoes.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Naalden.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Kat.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Rood.jpg[/img]
[img]url http://members.chello.nl/~r.meijer1/Shoes.jpg[/img]
Nietje!

Niet zo scherp, maar wel grappig

Niet zo scherp, maar wel grappig
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 31-01-2003 19:56 ]
Anoniem: 45509
Complimenten voor de mooie foto's hier!
Heb nu zelf ook een cam en ben wat aan het probeerselen gegaan. Uit de losse hand dus.

Ben echt verslaafd aan het maken van macro foto's 
Kaarsje

Wierook
Kaarsje

Wierook

Dit zijn mijn eerste macro's, dus ook de mooiste! Ik kan ze dus met een goed gevoel hier plaatsten en wacht de opbouwende kritieken rustig af.
Ik zag aardige mosjes groeien op de stadsmuur voor mijn huis:
Genomen met mijn standaardlens, een 28-135 mm (vind ik niet echt macro).

Toen mijn 75-300 Sigma met macrostand erop geschroefd en proberen macro's te maken. Dat viel lang niet mee! Dit zijn de aardigste uit een serie van enkele tientallen:

Foto's zijn gecropt en het contrast is aangepast.

Toen mijn 75-300 Sigma met macrostand erop geschroefd en proberen macro's te maken. Dat viel lang niet mee! Dit zijn de aardigste uit een serie van enkele tientallen:

Die macro's zijn heel mooi gelukt Erry G! Goed geblurred op de achtergrond en geweldige reflecties in de druppels! Er mooi!Erry G schreef op 31 januari 2003 @ 23:05:
Dit zijn mijn eerste macro's, dus ook de mooiste! Ik kan ze dus met een goed gevoel hier plaatsten en wacht de opbouwende kritieken rustig af.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi misterieusBarney schreef op 31 januari 2003 @ 22:49:
Ben echt verslaafd aan het maken van macro foto's
Kaarsje
[afbeelding]
Wierook
[afbeelding]
w00t!Erry G schreef op 31 January 2003 @ 23:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt héél mooi joh, die druppels
weerbericht! Alert
Morgen gaat het geloof ik sneeuwen dus jullie zijn allemaal verplicht om mooie macro shots te nemen
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 31-01-2003 23:45 ]

Hmz beetje foute focus.....
specs camera
Kodak DC-4800
F13.0
[quote]Anoniem: 49167 schreef op 01 februari 2003 @ 09:22:
Ey barney hebben wij dezelfde spullen
[afbeelding]
Ey barney hebben wij dezelfde spullen

[afbeelding]
Anoniem: 37400
por-noAnoniem: 45135 schreef op 01 februari 2003 @ 10:11:
[afbeelding]
Nikon Coolpix 775
kwaliteit is een beetje naar geworden door t saven als jpg
Mja, post deze foto dan Niet! Het is dan toch niet je mooiste macro foto?supergrover schreef op 31 januari 2003 @ 23:46:
[afbeelding]
Hmz beetje foute focus.....
specs camera
Kodak DC-4800
F13.0

Zo lang er maar geen beaver(macro)shots komen vinden de modjes het wel best
die mos met druppels vind ik erg mooi,
ik ga ook eens mos opzoeken als het dauwt
ik ga ook eens mos opzoeken als het dauwt
Anoniem: 22605
Hehe, klopt, ik heb die foto al een paar keer gepost in andere topics, waarschijnlijk heb je em daar vandaan.
BTW, ik wacht weer op de zomer, lekker schieten
Waar blijven alle sneeuw foto's?
een macro shot van sneeuw alleen heeft weinig uitstraling en duidelijkheid,Barney schreef op 01 februari 2003 @ 13:23:
ik ben wel benieuwd of het iemand lukt sneeuwvlokjes als macro te schieten
* Anoniem: 52223 heeft geen zin in sneeuwvlokken in zijn camera lens. Dus gaat hij schieten als het niet meer sneeuwd, maar er nog wel sneeuw ligt.Barney schreef op 01 februari 2003 @ 13:23:
Daar wacht ik ook op, maar het blijft maar sneeuwen hier!Anoniem: 52223 schreef op 01 februari 2003 @ 13:36:
[...]
* Anoniem: 52223 heeft geen zin in sneeuwvlokken in zijn camera lens. Dus gaat hij schieten als het niet meer sneeuwd, maar er nog wel sneeuw ligt.
Nou, dan wordt het maar een n8 foto mét flits en macro stand?Barney schreef op 01 februari 2003 @ 14:08:
[...]
Daar wacht ik ook op, maar het blijft maar sneeuwen hier!
Geeft misschien nog een leuk effect ook
offtopic:
* Anoniem: 52223 gaat nu maar zijn kamer opruimen voordat zijn moeder gek wordt(mooi trouwens, rob)
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 52223 op 01-02-2003 14:34 ]
Thx! Heb een Fuji S602Z. Dit was eigenlijk mijn eerste foto die ik echt 'gecomponeerd' heb. Buiten degene hieronder misschien, maar da's een van de eerste, en daarbij heb ik die trouwens niet zelf gemaakt, maar mijn vriendin. Beetje Photoshoppen heb ik wel zelf gedaanThanatos schreef op 31 januari 2003 @ 18:42:
Die is zeker heel mooi! Wat is je merk/type cam?

Hmz, nog maar een paar oude macro's. Geschoten met een Sony S70

Btw: het gebruik van BORDERS rondom de foto om zo er een artistieker tintje aan te geven is nergens voor nodig.

Btw: het gebruik van BORDERS rondom de foto om zo er een artistieker tintje aan te geven is nergens voor nodig.
Ben ik van de ene kant wel mee eens, maar van de andere kant, geeft het je foto wel extra indruk. Dus waarom niet?LoneGunman schreef op 01 februari 2003 @ 15:21:
Jij koopt toch ook geen computer in een plastic zak ipv. een stevige doos
(mmm of is dit dan toch wel weer een rare vergelijking van me
niet zo bijzonder, maar wel mijn eerste met mijn nieuwe camera...

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 01-02-2003 18:02 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hier een macrotje van een laag sneeuw. Sneeuwt hier al de HELE! dag

Assume there are no rules and it's one big free for all
Tóch nog een winter foto voor vandaag
Hij's wel weer heel goed gelukt moet ik zeggen...
Morgen maar weer een paar plaatjes schieten
Morgen maar weer een paar plaatjes schieten
Begint een beetje standaard te worden hier op GoT (althans, heb er al regelmatig voorbij zien komen, alleen nog niet in dit topic
), maar deze past toch wel in het thema 'macro'. Vanmorgen genomen toen ik er eens vroeg uitging in de hoop mooie ochtendmist te hebben, zoals gisteren voorspeld door het journaal. Jammer genoeg niet, maar was wel mooi weer
. Eentje (links) met kleine f (2.8) --> kleine scherptediepte, en eentje (rechts) met grote f (11) --> grote scherptediepte.

En omdat het dan toch aan het sneeuwen is:

Ben er niet geheel tevreden mee (was ondanks langere belichting toch nog erg donker en heel erg blauw; hoop geshopt maar daar gaat de kwaliteit wel van achteruit), maar ja, 't is maar een keer per jaar winter
.
[edit]
Zo, nog maar een paar erbij geschoten:
Onder het motto 'Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld':

En een lekker chocolaatje (nu reeds op
):

Ben er niet geheel tevreden mee (was ondanks langere belichting toch nog erg donker en heel erg blauw; hoop geshopt maar daar gaat de kwaliteit wel van achteruit), maar ja, 't is maar een keer per jaar winter
[edit]
Zo, nog maar een paar erbij geschoten:
Onder het motto 'Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld':

En een lekker chocolaatje (nu reeds op

[ Voor 25% gewijzigd door sjroorda op 02-02-2003 14:58 ]
Ik prefereer toch een kleine scerptediepte hoor (persoonlijk) Erg mooie foto hoor!sjroorda schreef op 02 February 2003 @ 11:44:
Begint een beetje standaard te worden hier op GoT (althans, heb er al regelmatig voorbij zien komen, alleen nog niet in dit topic), maar deze past toch wel in het thema 'macro'. Vanmorgen genomen toen ik er eens vroeg uitging in de hoop mooie ochtendmist te hebben, zoals gisteren voorspeld door het journaal. Jammer genoeg niet, maar was wel mooi weer
. Eentje (links) met kleine f (2.8) --> kleine scherptediepte, en eentje (rechts) met grote f (11) --> grote scherptediepte.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ben er niet geheel tevreden mee (was ondanks langere belichting toch nog erg donker en heel erg blauw; hoop geshopt maar daar gaat de kwaliteit wel van achteruit), maar ja, 't is maar een keer per jaar winter.
Alleen lijkt wel of die 3e foto 4 jaar op zolder heeft gelegen
Maar, ik vindt ze wel heel mooi
Ik vind hem zelf ook mooier met die wazige achtergrond; het geeft je meer het 'oneindige' idee. Ik heb ze naast elkaar gezet juist voor de vergelijking. Wellicht breng ik hiermee ook (beginnende) mensen op een ideeAnoniem: 52223 schreef op 02 February 2003 @ 13:48:
Ik prefereer toch een kleine scherptediepte hoor (persoonlijk) Erg mooie foto hoor!
Had ik m'n camera maar al 4 jaarAlleen lijkt wel of die 3e foto 4 jaar op zolder heeft gelegen![]()
![]()
Thx!Maar, ik vind ze wel heel mooi

gemaakt met Minolta X700, Minolta 50mm f/1.4, Panagor 1:1~1:7 macro converter.
0,0 liter fotosoep.
[ Voor 3% gewijzigd door Gluten Parody op 02-02-2003 14:24 ]
Veel mensen hier kennen schijnbaar het verschil niet tussen een macro en een close-up. Een macro is een vergroting van minimaal 1:1, dus het onderwerp op de foto is 'op ware grote' of groter.
Een close-up daarintegen is een term die iedere fotograaf wel moet weten..... Veel als 'macro' bestempelde foto's hier zijn in werkelijkheid dus close-up's en horen daarom niet in dit topic.
Nog maar een macro'tje:
Een close-up daarintegen is een term die iedere fotograaf wel moet weten..... Veel als 'macro' bestempelde foto's hier zijn in werkelijkheid dus close-up's en horen daarom niet in dit topic.
Nog maar een macro'tje:

Daar ben ik het geheel niet mee eens: de verhouding tot de ware grootte is slechts meetbaar bij het afdrukken van de foto; als ik jouw foto op een idioot hoge resolutie bekijk, dan is de echte krokus die ik ervoor houd groter dan die op je foto. En hoe reken je dan het vergroten/verkleinen mee? De foto's van de centen die ik heb gepost op deze pagina is zoals je hem hier ziet op het forum geen macro volgens jouw definitie; als je de link volgt opeens wel?LoneGunman schreef op 02 February 2003 @ 15:01:
Veel mensen hier kennen schijnbaar het verschil niet tussen een macro en een close-up. Een macro is een vergroting van minimaal 1:1, dus het onderwerp op de foto is 'op ware grote' of groter.
De precieze woordenboekdefinitie ken ik niet, maar ik (en met mij de meesten) ga ervan uit dat de term 'macro' hier ruim kan worden opgevat. Ik heb hier ook foto's tussen zien staan die ik absoluut geen macro vind, maar alles wat een beetje die richting opkomt is in dit forum op zijn plaats.
edit:
Toch maar even gewoordenboekt, en 'macro' heeft geen eigen betekenis, en 'macrofoto' staat er niet in. Macro betekent echter 'groot', dus dit is een zeer relatief begrip, daar het niet 'groter' betekent of iets van die strekking. Maar laten we deze discussie maar niet verder uitbouwen en ons richten op het maken van al dan niet macro-foto's, daar gaat het hier om!
Toch maar even gewoordenboekt, en 'macro' heeft geen eigen betekenis, en 'macrofoto' staat er niet in. Macro betekent echter 'groot', dus dit is een zeer relatief begrip, daar het niet 'groter' betekent of iets van die strekking. Maar laten we deze discussie maar niet verder uitbouwen en ons richten op het maken van al dan niet macro-foto's, daar gaat het hier om!
[ Voor 16% gewijzigd door sjroorda op 02-02-2003 15:08 ]
wederom met mijn ouwe fotoreut van 20 jaar oud geproduceerd:

In de fotografie kun je redelijk eenvoudig een maatstaf stellen voor macrofoto's. Als je er een macrolens bij nodig hebt of je toestel moet naar macro-scherpstelling zul je in de meeste gevallen een macrofoto tevoorschijn toveren.

In de fotografie kun je redelijk eenvoudig een maatstaf stellen voor macrofoto's. Als je er een macrolens bij nodig hebt of je toestel moet naar macro-scherpstelling zul je in de meeste gevallen een macrofoto tevoorschijn toveren.

Anoniem: 42715

'Fooled'

'Lavandre'

'Lavandre deux'

'Leave'

'Watching me watching you'

'AfterLife'

'Safe from harm'

'Team'

'Lazy listening'

'Rain was'

'Not wet enough'

'Livingroom Jungle'

'Index'
Hele lijst opnieuw met links naar grote versies: clique!
..
Anoniem: 36457

Mijn mooiste makro foto.....ow macro.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 36457 op 02-02-2003 22:40 ]
hehehAnoniem: 36457 schreef op 02 February 2003 @ 22:39:
[afbeelding]
vals alarm!!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
RoflolAnoniem: 36457 schreef op 02 februari 2003 @ 22:39:
[afbeelding]

Ik vind hem toch erg geslaagdMooooody schreef op 01 februari 2003 @ 17:57:
niet zo bijzonder, maar wel mijn eerste met mijn nieuwe camera...
[afbeelding]
Ik hoop die cam ook over zo'n 1,5 maand in bezit te hebben
Nou hierbij dan ook maar wat "probeerseltjes" uit de oude doos.
Ik heb deze foto's gemaakt, net nadat ik mijn camera had. Dus de meeste foto's zijn niet meer dan effe proberen.
Ik heb niks met de foto's gedaan, dan behalve resizen naar 800 * 600.
Camera is een:
Minolta Dimage 7i

Salamandertje op cactus in Aruba

Onze valkparkiet

Kaars met standaard

Orchidee

Orchidee
Ik heb deze foto's gemaakt, net nadat ik mijn camera had. Dus de meeste foto's zijn niet meer dan effe proberen.
Ik heb niks met de foto's gedaan, dan behalve resizen naar 800 * 600.
Camera is een:
Minolta Dimage 7i
Salamandertje op cactus in Aruba
Onze valkparkiet
Kaars met standaard
Orchidee
Orchidee
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
dankjespacer schreef op 04 February 2003 @ 17:45:
[...]
Ik vind hem toch erg geslaagd. Deze is toch gemaakt met je G3 nietwaar ?
Ik hoop die cam ook over zo'n 1,5 maand in bezit te hebben.
jup, gemaakt met de G3...
dit was overigens de eerste foto die ik ermee nam...
Mooooody schreef op 04 February 2003 @ 23:10:
[...]
dankje
jup, gemaakt met de G3...
dit was overigens de eerste foto die ik ermee nam...
Nou dan wil ik meer foto's van jouw gepost hebben
Anoniem: 13317
Je digicam is wel scherp zeg!!!
* Anoniem: 13317 vraagt zich af waar de boormachines leven
offtopic:
Had je niks beters te doen dan schroevendraaiers fotograferen in hun natuurlijke leefomgeving?
Had je niks beters te doen dan schroevendraaiers fotograferen in hun natuurlijke leefomgeving?
* Anoniem: 13317 vraagt zich af waar de boormachines leven
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 13317 op 07-02-2003 08:04 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Anoniem: 48541
Hmmz... Ik zie hier toch ook wat foto's die echt absoluut NIET scherp zijn... De topic-titel is toch: Post hier je mooiste Macro Foto's ? Ik zal ook nog eens wat posten hier, heb er genoeg, maar het moet wel mn MOOISTE zijn.... 
Neem het voorbeeld van Salutem.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 48541 op 05-02-2003 16:36 ]
Anoniem: 39807
heey mensen
ik heb ook nog een paar macro's
het zijn niet echt super mooie maar toch
ik wou ze toch even kwijt
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0930.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0950.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF1076.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0040%20klein.jpg[/img]
ik heb ook nog een paar macro's
het zijn niet echt super mooie maar toch
ik wou ze toch even kwijt
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0930.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0950.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF1076.jpg[/img]
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/DSCF0040%20klein.jpg[/img]
Sorry, maar er zit weer een foto van een bloem bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Barney op 08-02-2003 14:05 ]
bloemen vind ik over het algemeen weinig boeiends hebben.
ik heb net met mn splinter nieuwe nikon 4300 wat gekloot. ben net een uurtje bezig. dit is mn beste macro tot nu toe.

door het resizen is het een beetje onduidelijker geworden. 'treble' is het centrale focus punt.... tips btw ?
1600x1200
ik heb net met mn splinter nieuwe nikon 4300 wat gekloot. ben net een uurtje bezig. dit is mn beste macro tot nu toe.

door het resizen is het een beetje onduidelijker geworden. 'treble' is het centrale focus punt.... tips btw ?
1600x1200
[ Voor 13% gewijzigd door Tusk op 05-02-2003 23:04 ]
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Barney schreef op 05 February 2003 @ 20:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 75062
Vind dit nie echt een macro hoor, meer een gewone foto.Tusk schreef op 05 February 2003 @ 23:01:
[afbeelding]
1600x1200
Anoniem: 51943
Olympus C-4000 Zoom
F2,9
1/800
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 51943 op 06-02-2003 00:46 ]
Wou je zeggen dat jij mijn pic niet of wel mooi vind, oid ik volg je nu niet helemaal meer.....Anoniem: 48541 schreef op 05 February 2003 @ 16:35:
Hmmz... Ik zie hier toch ook wat foto's die echt absoluut NIET scherp zijn... De topic-titel is toch: Post hier je mooiste Macro Foto's ? Ik zal ook nog eens wat posten hier, heb er genoeg, maar het moet wel mn MOOISTE zijn....
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Jammer van die bloem maar de onderstaande isBarney schreef op 05 February 2003 @ 20:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie zo mooi aan die druppel? Ik vind de bloem mooier eerlijk gezeg.
Een bloem zie je zovaak, ik vind de druppel een afspiegeling van de huidige nederlands samenleving:
Je kijkt er doorheen en toch kun je niet zien wat er in zit.
Je ziet hem hangen en je weet niet wanneer die valt.
best een poëtische druppel als je het mij vraagtAnoniem: 13317 schreef op 06 februari 2003 @ 10:25:
Een bloem zie je zovaak, ik vind de druppel een afspiegeling van de huidige nederlands samenleving:
Wat een smerige foto! Ik wil niet weten wat in onderaan in het rooster aan 'enge' drab zie!
Mooi gemaakt!
Het is geen enge drab hoor. Het is gewoon zeep. Zo'n houten plankje ziet er na drie dagen (als je de zeep vaak gebruikt) zo uit. Het geeft wel een heel "vies" beeld inderdaad en dat was ook de bedoelingErry G schreef op 06 February 2003 @ 13:05:
[...]
Wat een smerige foto! Ik wil niet weten wat in onderaan in het rooster aan 'enge' drab zie!
Mooi gemaakt!
Idd ja !Erry G schreef op 06 februari 2003 @ 13:05:
[...]
Mooi gemaakt!
Zo had ik m nog niet bekeken, maar het klinkt goedAnoniem: 13317 schreef op 06 February 2003 @ 10:25:
Dan was het beter geweest om het volledige zeepbakje erop te houden.Anoniem: 71798 schreef op 06 februari 2003 @ 13:24:
Dit was ook wel grappig geweest (zonder border)
[afbeelding]
Echter, GIF is niet echt mooi en op Photosig, waar ik hem gepost heb, kun je geen gifs submitten. Vandaar dat ik het maar zo heb gedaan.
Hmm er zit nogal veel gekleurde noise in die foto zeg... wat is de ISO waarde van dit shot?Tusk schreef op 05 februari 2003 @ 23:01:
[afbeelding]
1600x1200
Wow, nogal veel ruis joh, goed te zien in de full-size... heb je dit met elke pic? [sub]mijn pa is ook van plan Coolpix 4300 te kopen, maar ja... als dit bij elke pic zo is [wat me sterk lijkt]Tusk schreef op 05 February 2003 @ 23:01:
[afbeelding]
1600x1200
Edit: zoals TheMarco ook al zei.. sorry, heb meteen op de quote-knop gedrukt en bericht geplaatst
[ Voor 16% gewijzigd door Thanatos op 06-02-2003 16:35 ]
Anoniem: 48541
Je foto is wel mooi opzich, maar absoluut niet scherp...salutem schreef op 06 February 2003 @ 01:01:
[...]
Wou je zeggen dat jij mijn pic niet of wel mooi vind, oid ik volg je nu niet helemaal meer.....
Dit topic is gesloten.