EINDELIJK is het dan zover: De prijzen zijn binnen, het rekenen is gedaan!
Voor meer informatie over de Xtreme baybus, kijk dan eerst eens op de homepage
De inkoopactie zelf kun je vinden op Laupro. Er is nog een probleempje met het "dubbelzien" van items, bestel dus nog even niet totdat dit gefixed is!
Ook op GoT lopen al sinds lange tijd draden over de ontwikkeling van de unit:
De Interesse Poll voor de X-bus (waarin ik poll wie er interesse heeft ineen X-bus)
De software ontwikkeling (waarin ik zowel embedded als windows applicatie SW voor de X-bus bediscuteer)
De hardware ontwikkeling (waarin ik de hardwareontwikkeling van de X-bus bediscuteer)
en de oudere draden
Interesse poll: PWM regeling voor FANs
en
Extreme Baybus: De HW is rond, nu de SW nog
Door de molexen en de eindtrappen als apart bestelbaar item op te nemen, kun je nu ook een 2 kanaalsversie zonder molexen bestellen! Later is die nog wel uitbreidbaar natuurlijk, als je zelf de spullen erbij koopt (allemaal standaard spul)
Ik heb ff geteld, en ik kom op de volgende "grand totals":
- Compleet bouwpakket = €57,58
- Compleet gebouwde X-Bus = €67,58
- 2 kanaals minimale versie = €28,60 sorry moet €38,77 zijn
- 2 kanaals minimaal + kabel = €34,72 sorry moet €44,89 zijn
- 2 kanaals gebouwd = €44,72 sorry moet €54,89 zijn
Ik hoop dat vooral deze minimale versie nog wat extra mensen over de streep trekt!
(deze IA is gestart met Phreaks toestemming)
Voor meer informatie over de Xtreme baybus, kijk dan eerst eens op de homepage
De inkoopactie zelf kun je vinden op Laupro. Er is nog een probleempje met het "dubbelzien" van items, bestel dus nog even niet totdat dit gefixed is!
Ook op GoT lopen al sinds lange tijd draden over de ontwikkeling van de unit:
De Interesse Poll voor de X-bus (waarin ik poll wie er interesse heeft ineen X-bus)
De software ontwikkeling (waarin ik zowel embedded als windows applicatie SW voor de X-bus bediscuteer)
De hardware ontwikkeling (waarin ik de hardwareontwikkeling van de X-bus bediscuteer)
en de oudere draden
Interesse poll: PWM regeling voor FANs
en
Extreme Baybus: De HW is rond, nu de SW nog
Door de molexen en de eindtrappen als apart bestelbaar item op te nemen, kun je nu ook een 2 kanaalsversie zonder molexen bestellen! Later is die nog wel uitbreidbaar natuurlijk, als je zelf de spullen erbij koopt (allemaal standaard spul)
Ik heb ff geteld, en ik kom op de volgende "grand totals":
- Compleet bouwpakket = €57,58
- Compleet gebouwde X-Bus = €67,58
- 2 kanaals minimale versie = €28,60 sorry moet €38,77 zijn
- 2 kanaals minimaal + kabel = €34,72 sorry moet €44,89 zijn
- 2 kanaals gebouwd = €44,72 sorry moet €54,89 zijn
Ik hoop dat vooral deze minimale versie nog wat extra mensen over de streep trekt!
(deze IA is gestart met Phreaks toestemming)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35245 op 24-01-2003 14:05 ]