* Anoniem: 35965 twijfelt een beetje...
Ik heb net nog fff alle oude topics zitten doorspitten, het blijft een vet project dit! Er zijn gewoon teveel mogelijkheden met deze Xbus!
Ik geloof dat mijn IA verslaving me dwingt om ook mee te doen aan deze IA
Ik heb nog wel een paar vragen:
- Is het ook mogelijk om die temp sensors aan de IA toe te voegen? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een platte losse sensor die makkelijk heel dichtbij de CPU bevestigd kan worden...
- Doordat er zoveel mogelijk is weet ik nog steeds niet of de baybus nou voldoet aan mijn wensen... Ik zou bijvoorbeeld de volgende features willen gebruiken:
- 4 fans
- 4 temp sensors
- 1 4x20 LCD (white/blue, daar krijgen we binnenkort een berg van binnen)
- Control buttons
Wat ik dat wil kunnen doen is het volgende:
- Fan speeds kunnen instellen met de buttons, en de speed of voltages kunnen aflezen op het lcd
- Temps kunnen aflezen op het lcd
- Zelf een start-up message kunnen instellen
- Eventueel andere info op het lcd kunnen tonen (cpu, memload, hd space, etc)
Het liefst zou ik de baybus stand alone willen gebruiken, dus zonder dat er software voor nodig is om deze aan te sturen (config, etc gaat natuurlijk wel met de software) Daarnaast moet je natuurlijk ook software draaien om bijv. system stats op het lcd te kunnen zien...
Hoeveel indicator LED's zijn er nog over als er een LCD aan de baybus hangt? En wat kan er met deze LED's gedaan worden? Is bijv. die LED bar/knightrider/etc.. nog mogelijk?
Mijn vraag is dus: kan dit allemaal?