Ik ben zelf ook al een tijdje geregistreerd, geen flauw idee hoe lang. Ik kom hier eigenlijk pas sinds een maand of 3 echt met grote regelmaat (dagelijks zeg maar). Kwist niet eens van het bestaan van een HK af, laat staan dat ik er in wou. Maar toen opeens allerlei vage topics boven kwamen drong het tot me door dat er een HK bij was gekomen.
Ik heb me er wel vermaakt, was gezellig en kon er menig dood uurtje mee tot leven wekken. Babes, een leuke grap of offtopic-topics las ik graag. Maar de topics als "Wat speel jij nu in Winamp?", "Welke kleur behang heb jij?", "
klik hier" en "Zus betrapt met onze hond" kon ik niet waarderen. Zulks nutteloos is zonde van de ruimte die het in de DB in beslag neemt, de CPU tijd die het de server(s) kost op te parsen e.d., de bandbreedte om de shitload aan zooi te versturen naar alle GoTters, en niet onbelangrijk: zonde van mijn tijd.
Ik mis de HK nu wel een beetje, al beschouw ik mezelf niet als echte HK-er. Jammer dat 'ie dicht is vanwege een stel stupids die ff stoer willen doen ("de druppel") en van het lage niveau dat de HK in zo'n rap tempo bereikte. Van mij mag 'ie terug, bij deze bied ik me aan om te modden
Ik weet dat zoiets bijna niet in de hand is te houden, en dat er altijd lui blijven die de grensen van regelgeving aftasten. Het zou niet goed zijn als dat niet zo was (immers deze bewijzen het nut / onnut van regels). Maar ook hier zijn grenzen voor. En die hoort een ieder voor zichzelf te hebben. Liggen die niet in een geaccepteerd bereik (je krijgt een temp-ban o.i.d.), dan moet je niet zeiken maar eens bij jezelf te rade gaan wat je hebt gedaan en ervan leren. Zo voorkom je meer zeik en was het nooit zover gekomen.
Wat ik graag kwijt wil:
|
* | | (Lite) Mods: TOP, echt, jullie verrichten een hell-ofa-job en mijn petje af voor jullie dat jullie iedere dag weer zo vol frisse moed aan het moddereten beginnen  |
|
* | | GoT-ters: Respect, zeker voor alle lui die kennis van zaken hebben en die met mede GoT-ters delen. Voor jullie hulp, vriendelijkheid en altijd weer bereid mee te denken of zoeken naar de juiste oplossing. |
|
* | | Stupids: Dank voor de LPF hack (hij was leuk)(NOT ) en dank voor alle bullshit topics/replys. |
|
Je weet zelf wel tot welke groep je behoort

Zo niet, ga er dan maar van uit dat je in de groep

hoort
[
Voor 6% gewijzigd door
RobIII op 18-01-2003 03:01
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij