"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
* GZ prays...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hier hebben we toch V&A voor?
En -> nee
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
damn.
en waar kan ik dat vinden?
[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 26-01-2003 22:57 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
www.tweakers.net/aanbodschnumi schreef op 26 January 2003 @ 22:56:
[...]
damn.what is btw V&A (vraag en aanbod neem ik aan)?
Zomaar een gok hoor
[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 26-01-2003 22:58 . Reden: Nóg duidelijker... ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
jah ok zal wel kijken.
jup, das R.O.B.Copycat schreef op 26 January 2003 @ 22:25:
[...]
Hey zie ik daar in 't begin (na 4 sec.) nou die robot die je op je NES kon aansluiten
gaaf detail! :-)
http://www.tweakers.net/aanbodschnumi schreef op 26 January 2003 @ 22:56:
[...]
damn.what is btw V&A (vraag en aanbod neem ik aan)?
Jij bent niet true
/edit : En ik ben traag

[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 26-01-2003 22:59 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Nee man ik kom nooit daar dus ik zou niet weten.Okyah schreef op 26 januari 2003 @ 22:59:
[...]
http://www.tweakers.net/aanbod
Jij bent niet true![]()
/edit : En ik ben traag

Verwijderd
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9496
-
http://sneszone.cvgnet.com
daar staan HEEL veel snes reviews, is wel handig voor mensen die snes spellen zoeken hier. Staat niet alles maar komt een eind in de richting
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 01:54 ]
Verwijderd
Je blijft tenslotte constant voorlopen op europa en via dvdboxoffice is spellen bestellen een fluitje van een cent dus ik zou die us cune gewoon houden.
trouwens die F-zero pics hierboven zien er wel heel erg goed uit, kan me niet voorstellen dat dat ingame is...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
TS2 blijft toch wel een lache spel
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Hoezoe kun je dat niet geloven de cube is tot veel meer in staat dan we tot nu toe hebben gezien en kijk maar naar spellen zoals starfox en MP die laten al zien welke richting de cube nog opkan.Phusebox schreef op 27 January 2003 @ 10:56:
of doe zoals mij US en PAL... de ideale oplossing...
trouwens die F-zero pics hierboven zien er wel heel erg goed uit, kan me niet voorstellen dat dat ingame is...
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 11:03 ]
ik heb metroid prime nog niet zelf gezienVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:02:
[...]
Hoezoe kun je dat niet geloven de cube is tot veel meer in staat dan we tot nu toe hebben gezien en kijk maar naar spellen zoals starfox en MP die laten al zien welke richting de cube nog opkan.
maar ja starfox.. dit ziet er beter uit dan starfox en dat met 1000+ mph, hmm... als dat echt zo is...
Verwijderd
Tonnen en tonnen revieuws van nes,snes,gameboy (classic,color,GBA) n64 en GC reviews
Vooral handig als je info over oude snes en nes games zoekt.
Nouja starfox heeft natuurlijk meer details.Phusebox schreef op 27 January 2003 @ 11:22:
[...]
ik heb metroid prime nog niet zelf gezien
maar ja starfox.. dit ziet er beter uit dan starfox en dat met 1000+ mph, hmm... als dat echt zo is...
kan een insider dit posten?Van IGN:
First Look: Speed Kings
Hands-on with Acclaim's high-speed, rough and tough racer.
Sonic Adventure DX
Nine new high-res screens.
First Look: XGRA
The futuristic racer sees changes for the sequel. First details and screens included.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 27-01-2003 12:03 ]
sorry ik ben net insider af word toch maar insider van Gamespot.
Anders moet je dit doen phuse > effe registeren want dan mag je 7 dagen gratis insider zijn! en dan 1 dag voor de 7 dagen voorbij zijn gewoon aangeven (kan via de website) dat je niet wil dat je na de 7 dagen proef nog langer IGN insider blijft.
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 27-01-2003 12:09 ]
hmm ja ik doe dat niet graagschnumi schreef op 27 January 2003 @ 12:08:
[...]
sorry ik ben net insider af word toch maar insider van Gamespot.![]()
Anders moet je dit doen phuse > effe registeren want dan mag je 7 dagen gratis insider zijn! en dan 1 dag voor de 7 dagen voorbij zijn gewoon aangeven (kan via de website) dat je niet wil dat je na de 7 dagen proef nog langer IGN insider blijft.
want dan vergeet ik t en dan zit ik er aan vast...

vet!!!
Verwijderd
Zijn erg mooie shirts maar om er nu echt in te gaan lopenPhusebox schreef op 27 januari 2003 @ 12:10:
[...]
hmm ja ik doe dat niet graag
[afbeelding]
vet!!!
Verwijderd
Als jij MP koopt word dat zeker een twijfelgeval, ligt er dan echt aan of ik hem goedkoper kan krijgenVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 17:58:
[...]
Ok, gamegod dan heb ik hier een lijst met spellen die ik zeker ga kopen:
Metroid Prime: Wil jij ook (niet dan)?
Monkey Ball 2: Wil jij niet dus die kan je van me lenen.
Zelda - wind walker: Als je die niet haalt kan je die lekker van mij lenen. Nou haal niet dan,.... Dat lukt je nooit. Wedden?
Soul Caliber 2: Mag je van me lenen maar ik denk dat(Robin) deze toch ook echt wil hebben. (als ie Bloody Roar tof vind dan is Soul caliber2 toch echt de bom)
SMB 2: Wie heeft gezegd dat ik die niet wou
Ik hoef hem niet te kopen want ik kan hem altijd op mijn werk lenen
Zelda haal ik alleen voor de limited edition bonus CD

Robin gaat Soul Caliber niet kopen (omdat ik hem al ga kopen
Heb ik al met hem besproken
Waarom heb je niet zo een smaak als Robin
Hij koopt lekker de hele Resident Evil serie, die zijn leuk maar ik hoef ze zelf niet te hebben
En dat zegt de man die verliest van zijn vriendin met MP4 (en als SMS in competitieverband was daar ook)Ach ja als je jezelf een gamegod noemt leid je natuurlijk al aan grootheidswaanzin en na dit soort uitspraken wordt het misschien wel eens tijd om de dokter in te schakelen.

lullig dat ik je vriendin af en toe op msn spreek he
Met de games is nix mis hoorKoffiezuiper schreef op 26 januari 2003 @ 00:21:Wat ik niet begrijp van vele mensen is dat ze nu al zoiets denken dat de GC de zelfde weg gaat zoals de N64, of dat je over een jaar geen enkel support meer heb voor de GC. En dan nog dat er mensen klagen dat je als europeen achtergesteld wordt met de games. Ik vind dat alles echt prima gaat met de Gamecube, het spelaanbod is op dit moment toch aardig goed. In de maanden Januarie en Februari komen voor elke spel platform nauwelijks games uit en toch staan er al enkele toppers voor ons te wachten over een maand of 2.
Dat wij nou als consument graag bijna elke game willen hebben en dit niet netjes verspreiden over enkele maanden kan NOE niks aan doen. De release dates liggen netjes uit elkaar zodat ik elke maand wel een favo spel kan oppikken in de winkel. Zo heb ik na enkele maanden pas ED gekocht omdat ik niet genoeg geld had..ik ben blij dat er niet om de haverklap iets uitkomt.
Daarnaast veel mensen kunnen zeuren op NOE zodra er iets later uitkomt of helemaal niet zoals AC maar ik denk dat hun daar zelf ook niet veel over te zeggen hebben. Wees blij dat ze plannen hadden om hier AC toch nog EVT uit te brengen ja toch? Ik baal wel als een stekker maar ik ben ervan verzekerd dat wij straks wel kunnen genieten van AC2. Metroid Prime als AAA title ligt voor ons over een korte periode in de shop en zoals we wel weten is dit echt een toppertje.
Zelda laat ook niet echt lang opzich wachten, ik had namelijk eerst een release tijd in gedachte in einde 2003. Fzero mogen we ook dit jaar verwachten en zo zijn er nog zat andere games die we kunnen kopen en die allemaal netjes verspreid zijn over de maanden.
Tuurlijk zien we graag elke week een nieuwe game, maar al snel zal je dan verwend worden en zul je een spel niet in volledig waarderen.
De gamecube doet het na mijn inziens perfect in europa, tuurlijk zitten er hier en daar een paar glitches en balen we dat we iets langer moeten wachten maar hej het valt allemaal aardig mee.
Daar twijfel ik ook geen seconde aan maar wat er wel mis is is de doorverkoop.
Er zijn momenteel al bijna 2x zoveel Xboxen verkocht als GC's en dat terwijl de GC in het begin nog de voorsprong had

Nintendo is geweldig in games en consoles maken (zo slecht was de N64 ook weer niet) alleen op marketing verliezen te veel terein, op die manier zijn er al meer grote namen ten onder gegaan.
Denk bijv maar eens aan SEGA (masterdrive,sega 16 bit,saturn dreamcast) Atari (Atari 2600, jaguar (de eerste 64 bit computer !!) en mijn favoriet Amiga (A500,600,1000 etc en niet vergeten de CD32 ! (de eerste 32 bit console met CD-ROM die ik nooit in de nederlandse winkels heb gezien
Nintendo staat er nog steeds financieel goed voor (vooral dankzij de eigen games, Pokemon en de GBA) maar als MS ook nog een draagbare xbox (lees handheld) komt en Nintendo daar ook concurrentie op krijgt kunnen ze het nog best moeilijk krijgen.
Iedereen kent Nintendo maar niemand kent de Gamecube.
Vraag voor de lol maar eens aan random mensen om 3 consoles op te noemen.
PS2 kent iedereen wel en Xbox ook nog wel een hoop maar de GC is niet zo bekend.
Nintendo is bezig zijn eigen graf te graven als ze op marketingsgebied zo achterblijven.
Hoe minder GC´s er verkocht worden hoe kleiner de afzet is voor exclusieve games (iets waar ik tegen ben maar dat terzijde
Die bedrijven willen ook geld verdienen maar als er 1.000.000 GC´s en 2.000.000 Xboxen zijn, op welke console zou jij hem dan uitbrengen ? (deze getallen kloppen niet, het is ff als voorbeeld

Het materiaal wat Nintendo is (allemaal) kwalitatief goed maar als niemand er van weet dan koopt niemand het ook niet.We krijgen zelfs over een niet al te lange tijd de GBA SP & ook nog is dit jaar (waarschijnlijk) de gba player en zo zou er toch nog een nieuw hw piece aangekondig worden?
Pas als dat gaat veranderen word ik positiever over de toekomst
ja zeker wel... cult statusVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:32:
[...]
Zijn erg mooie shirts maar om er nu echt in te gaan lopen
Verwijderd
Damm wat een coole shirtsPhusebox schreef op 27 January 2003 @ 12:10:
hmm ja ik doe dat niet graag
[afbeelding]
vet!!!
Waar kan je die kopen en hoeveel kosten ze
Nep N3rdVerwijderd schreef op 27 January 2003 @ 12:32:
Zijn erg mooie shirts maar om er nu echt in te gaan lopen

die ouwe shirts met een NES controller erop heersen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En wat vinden jullie, moet ik toch maar SFA gaan kopen? Heb wel weer zin in een lekkere adventure... En Metroid komt hier toch nog niet tot eind maart...
En aub niet meer over SNES gaan lullen. Open daar maar een eigen topic voor, of maak er het Nintendo topic van ipv het GameCube topic. Zou wel lekker hard gaan dan trouwens... Voor aankondigingen voor de GBA is er het GBA topic btw.
Ik vond net een stuk of 6 oude Club Nintendo bladen uit 1992-1994.. echt vet!!
Gigantische reviews en walkthroughs van Zelda1.. Zelda 2 enzo voor de NES met uitgebreide maps en artwork enzo.. cool
En een stukje over die Jurjen Tiersma gast die nu voor de PU werkt
This is the Way.
NEEEH!!!RedruM schreef op 27 januari 2003 @ 16:12:
Woa.. nostalgie attack..
Ik vond net een stuk of 6 oude Club Nintendo bladen uit 1992-1994.. echt vet!!
Gigantische reviews en walkthroughs van Zelda1.. Zelda 2 enzo voor de NES met uitgebreide maps en artwork enzo.. cool
En een stukje over die Jurjen Tiersma gast die nu voor de PU werkt
Doet ie het TOCH

Kvond altijd dat Jurjen wel goed schreef, maar nu voor de PU is het minder... Hij had zo'n eigen blad, N64 Magazine, wat daarna N Magazine ging heten.
Daar zat ook een keer zo'n gigantische A1 poster van Zelda bij
Verwijderd
Het is een leuk spel, maar als je een beetje kan gamen speel je hem heel snel uit.
Ik heb er namelijk7 a 8 uur over gedaan.
Maar voor dat geld voor 60 euro is het eigenlijk duur.
Maar het is jouw beslissing
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 16:43 ]
Verwijderd
Zou in princiepe wel kunnen denk ik en zou mischien ook wel erg hard lopen een nes/snes topic.Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 16:08:
Mooie wallpaper Phuse. Ik heb nu dat count-down ding, en dan vind ik deze toch wel een stukkie mooier.
En wat vinden jullie, moet ik toch maar SFA gaan kopen? Heb wel weer zin in een lekkere adventure... En Metroid komt hier toch nog niet tot eind maart...
En aub niet meer over SNES gaan lullen. Open daar maar een eigen topic voor, of maak er het Nintendo topic van ipv het GameCube topic. Zou wel lekker hard gaan dan trouwens... Voor aankondigingen voor de GBA is er het GBA topic btw.
Maar de reden dat er nu veel "oldskool" gepraat wordt is dat er weinig Cube nieuws is de laatste paar dagen en je moet toch wat om zo'n topic te vullen
Verwijderd
ik ben vandaag aan super metroid begonnendaFubar schreef op 27 January 2003 @ 11:49:
ik ben trouwens gisteren begonnen aan Super Metroid. Ik had namelijk (schaam schaam) nog nooit een Metroid gespeeld. Ik moet natuurlijk wel eerst weten wat metroid is voordat ik mij in prime stort. Dus de komende tijd zit ik niet alleen te cuben, maar ook weer te snessen... HEERSCHERYEIJ ten top!!!

En voor een high res pic moet je ff hiero klikken:
http://members1.chello.nl/~p.smid/zeldahigh.jpg
Verwijderd
ik ben blij
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3531
Zo, ik ben nu in het bezit van 3 Super Nintendo's. Een pal nintendo die nu helemaal goed werkt. Nog een pal Snes die een kapotte adapter heeft (werkt met plakband) en met een rf switch, maar daar is het beeld niet echt geweldig van.
Ook nog een ntsc snes die ik ergens deze of volgende week verwacht. Moet alleen nog uitvogelen of dat werkt op m'n pal tv. Stepdown converter in iig al gekocht, dus dat is geen probleem.
Binnenkort ook nog een nes kopen van Ilyc als hij de tijd heeft, maar dat hoor ik nog wel.
Verwacht ook nog zo'n 35 spellen voor de snes
Kan niet wachten, zie een onwijs nostalgisch weekend aankomen binnenkort
Zal misschien een fotootje plaatsen als ik alles binnen heb voor de liefhebbers van de oude monsters..
Heb een kewle gemaakt van MP...
heb em 300 DPI gemaakt.. flink bestand.. maar wel gaaf....
Dit zit nu dus op mn GC

[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 27-01-2003 17:40 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 02:48:
D3, waarom wil je je US cube nou weer verkopen ?!?!?!
PreciesdaFubar schreef op 27 January 2003 @ 08:32:
omdat ie dan metroid gewoon op zijn pal cube kan spelen?
Anyway, weet het nog niet helemaal. Heb al eerder verteld (gepredikt) dat ik een voorkeur heb voor PAL. En het lijkt met erg vervelend als straks Mario Kart hier te krijgen is, iedereen volop aan het racen is en stevige competities aan het houden is en ik kan niet meedoen omdat NTSC tijden sneller zijn. Moet er niet aan denken!
Hoe weet jij hoeveel moeite het mij gekost heeft?Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 08:40:
Lijkt me een beetje zonde om eerst al die moiete te hebben gedaan voor een us cube om hem dan nu weer weg te doen.
Ik moet zeggen, Metroid Prime is schitterend, oogverblindend, een genot voor het oog en het aantal keren dat ik 'daaaaamn!!!' heb gezegd (nou ja, zo zeg ik dat niet echtVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:02:
Hoezoe kun je dat niet geloven de cube is tot veel meer in staat dan we tot nu toe hebben gezien en kijk maar naar spellen zoals starfox en MP die laten al zien welke richting de cube nog opkan.
Technisch is het helemaal niet zo indrukwekkend. Textures uit 1999 (PC), primitieve lighting, geen enkel spoor van dynamische shaduwen (hangt samen met de lighting waarschijnlijk) en eigenlijk sowieso een compleet gebrek aan next-gen 'foefjes' (denk aan bump-mapping en aan die fur-shading uit SFA). Daar tegenover staat dat alles op 60fps draait, wellicht dat het daarom ook allemaal wat minder is om de framerate hoog te houden.
Maar geloof me, met een omgeving zo mooi als die in MP zal je dat niet echt boeien
Zo hoort het!daFubar schreef op 27 January 2003 @ 11:49:
ik ben trouwens gisteren begonnen aan Super Metroid. Ik had namelijk (schaam schaam) nog nooit een Metroid gespeeld.
On a related note, toen ook Zelda II uit de kast gehaald (lees: geladen in de emu) omdat ik die nog nooit heb uitgespeeld, maar het spel kan me werkelijk waar niet boeien
* Dyxtra voelt zich een incomplete Nintendo fan
Heej die ken ik!
Phusebox schreef op 27 januari 2003 @ 14:30:
ook al ben ik geen MP fan, ik heb toch ff een wallpaper gebouwt:
w00t & w00t!
Het zien van deze Metroid huisnijverheid doet mij deugd
![]() | · * Dyxtra Prime Time Countdown * · European release in T minus 52 days, 6 hours and 3 minutes. |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Kleuren kloppen niet (beetje blauwe cube)... waarom
En de stof is ook nep

Wel geinig wah
Owjah pic is clickable naar iets groter.... kon groter, maar heb em maar verkleind....
[ Voor 16% gewijzigd door ReCreator op 27-01-2003 18:19 ]
Verwijderd
Nah, das onzin, want via live! van MS kan je tegen iedereen spelen, dus ook tegen mensen uit Amerika die NTSC hebben terwijl jij PAL hebt, lijkt me niet dat het dan via Nintendo niet zou werken, beetje stupide van N zou dat zijnD³ schreef op 27 januari 2003 @ 17:48:
[...]
[...]
PreciesOverigens zou ik het geen USA Cube willen noemen, maar een Metroid Prime Player
Anyway, weet het nog niet helemaal. Heb al eerder verteld (gepredikt) dat ik een voorkeur heb voor PAL. En het lijkt met erg vervelend als straks Mario Kart hier te krijgen is, iedereen volop aan het racen is en stevige competities aan het houden is en ik kan niet meedoen omdat NTSC tijden sneller zijn. Moet er niet aan denken!Wellicht is ie nog online ook, en aangezien PAL <-> NTSC online niet gaat lukken waarschijnlijk zou ik dat ook moeten missen, argh dat nooit
Verwijderd
dat ziet er wel strak uitReCreator schreef op 27 January 2003 @ 18:18:
Heb er maar ff een digipic van gebouwd
Kleuren kloppen niet (beetje blauwe cube)... waaromweek niet..
En de stof is ook nep![]()
[afbeelding]
Wel geinig wah
Owjah pic is clickable naar iets groter.... kon groter, maar heb em maar verkleind....
Da zeg ik
sjeesj, laat dit topic is met rust ofzo, waarom krijgen we nou opeens allemaal van die zeikerds, en dan ook nog is je helemaal zelf geopende (knap !) GBA topic pluggen..Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 16:08:
Mooie wallpaper Phuse. Ik heb nu dat count-down ding, en dan vind ik deze toch wel een stukkie mooier.
laat dit topic lekker zijn gangetje gaan, als je het niet meer snapt of je vind het te erg dat er zoveel pagina's extra zijn, dikke vette pech, dit topic iis niet alleen voor jou, is voor iedereen die iets over een cube wil weten, of gewoon iets kwijt wil over zijn cube en alles wat daarmee te maken heeft, ook snes dingen dus, en ook nintendo dingen dus =\
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
* GZ maakt zoemergeluid. FOUTHeej die ken ik! Uit het allereerste deel als ik het goed heb, die blauwe
* GZ zoekt, ik heb hier nog wel een Club Nintendo uit 1989 volgens mij. Maar geeft niet hoor D3, je bent niet voor niets een incomplete Nintendo fan die Zelda 2 niet leuk vind.
Agreed, al kan het op sommige momenten wel wat minder met posts als: OMG. Maar ja, das mijn mening.sjeesj, laat dit topic is met rust ofzo, waarom krijgen we nou opeens allemaal van die zeikerds, en dan ook nog is je helemaal zelf geopende (knap !) GBA topic pluggen..
laat dit topic lekker zijn gangetje gaan, als je het niet meer snapt of je vind het te erg dat er zoveel pagina's extra zijn, dikke vette pech, dit topic iis niet alleen voor jou, is voor iedereen die iets over een cube wil weten, of gewoon iets kwijt wil over zijn cube en alles wat daarmee te maken heeft, ook snes dingen dus, en ook nintendo dingen dus =\

Of een andere soort controller met een betere dpad?
* spaceboy not agrees. Maar het blijkt dat er meer mensen zijn die het wel met je eens zijn. Voor mij een reden om 't hier voor gezien te laten. Erg jammer. Ik vond 't best leuk om met die competities mee te doen. Maar als ik wat wil weten over m'n GBA ga ik dat niet hier vragen. Zal wel mijn bekrompen geest zijn. Seeya.yamAUchi schreef op 27 januari 2003 @ 20:43:
[...]
sjeesj, laat dit topic is met rust ofzo, waarom krijgen we nou opeens allemaal van die zeikerds, en dan ook nog is je helemaal zelf geopende (knap !) GBA topic pluggen..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
wat denken we van "Het grote GameCube/Nintendo topic deel 20"
Nee maar ik vind dat er na 20 delen ove GC praten dat het niet uitmaakt dat er ff over Snes gepraat wordt... wat maakt het nou uit Iedereen hier is fan van een GC en automatisch dus ook van Nintendo, dus ook voor Snes.... iedereen vond die tijd gaaf....
Mja dat ben ik....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Is ntsc dan ook sneller? had ik al eens gevraagd, maar goed.
Enne als je het te veel paginas vind, dan doe je net als ik: zet 50 posts (ipv 25)op een page, dan gaat het niet zo snel
tnx voor de tipadmiral schreef op 27 January 2003 @ 22:42:
hey hoe zit dat met de tijden voor smugglers run dan, met pal en ntsc?
Enne als je het te veel paginas vind, dan doe je net als ik: zet 50 posts (ipv 25)op een page, dan gaat het niet zo snel
opeens nog maar 18 pagina's
En here we go again
thanksVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 16:08:
We hebben het over Nintendo hier hoor, alles kanVerwijderd schreef op 27 January 2003 @ 18:48:
Nah, das onzin, want via live! van MS kan je tegen iedereen spelen, dus ook tegen mensen uit Amerika die NTSC hebben terwijl jij PAL hebt, lijkt me niet dat het dan via Nintendo niet zou werken, beetje stupide van N zou dat zijn
Weer wat geleerdGolbeZeromus schreef op 27 January 2003 @ 21:07:
* Dyxtra maakt zoemergeluid. FOUT. Dat blaadje (De Club Nintendo Classic) kwam ongeveer met kerst 1990 uit. Alle leden kregen, zowel als nieuwe leden die zich aanmeldden in die maanden/jaren erna.
Is er eigenlijk nog een Nintendo blad hier in NL? De laatste die ik heb is een CNE uit 1995 met Fulgore uit Killer Instinct als cover.
Maar geeft niet hoor D3, je bent niet voor niets een incomplete Nintendo fan die Zelda 2 niet leuk vind.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Toen ze ineens 30 gulden ging vragen voor dat vodje stopten er volgens mij veel mensen mee. Ik ben daar ook een jaar of twee lid van geweest, toen maar op de PU overgegaan. Daar heb ik trouwens ook vette stapels van liggen. alweer lid sinds 95/96 of zo.Is er eigenlijk nog een Nintendo blad hier in NL? De laatste die ik heb is een CNE uit 1995 met Fulgore uit Killer Instinct als cover.
Maar bij mijn weten hebben ze nmooit meer zo'n blad uitgegeven nadat Club Nintendo Extra doodbloedde.
Jij vuile mofo*cancelt MF order*
Jij ook al. Ik heb er ook weinig mee gespeeld. Komkt ook omdat ik niet voorbij dat ene level met die hacker kom.hmmz, ging net m'n TS2 stats kijken. Heb die game slechts 5 uurtje gespeeld tot nu toe
Jammer dat je weggaat. Kun je niet blijven onder het motto van "hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Voor mij ben je altjid welkom* spaceboy not agrees. Maar het blijkt dat er meer mensen zijn die het wel met je eens zijn. Voor mij een reden om 't hier voor gezien te laten. Erg jammer. Ik vond 't best leuk om met die competities mee te doen. Maar als ik wat wil weten over m'n GBA ga ik dat niet hier vragen. Zal wel mijn bekrompen geest zijn. Seeya.
Ben bang dat die alleen voor de GB(C)(A) player is...Hmmm zou Mortal Kombat: DA niet veel lekkerder spelen met...:
[ Voor 48% gewijzigd door GZ op 27-01-2003 23:13 ]
ik speel dat hacker level altijd als ik me verveel... omdat ie zo makkelijk is (nee ik zit niet te spotten ofzo.. )
Hij is gewoon fucking makkelijk: meteen in het begin naar beneden springen, het riool in.. wachten in het hoekje en dan weer verder volgen (met die radar in je hand zodat je kan zien of die guard meeloopt en dan snel voorbij voordat de laser weer aangaat..
dan check je de cam voor de code en voila.. je bent binnen
This space is occupied
Ik heb Timesplitters 1 op de PS2 (don't hurt mePhydomir schreef op 27 January 2003 @ 22:39:
hmmz, ging net m'n TS2 stats kijken. Heb die game slechts 5 uurtje gespeeld tot nu toe
Dat spel heb ik misschien nog geen 3 uur gespeeld. Hij scheen GEWELDIG!! te zijn. Kreeg ook hele hoge cijfers "Het spel waar je een PS2 voor koopt". Niet dus. Daarom ook TS2 niet gekocht en eerst maar wat reacties van spelers afgewacht, bedankt.
Trouwens shooters speel ik toch liever op de pc. De muis en keyboard combo kan door een controller niet overtroffen worden imo. Kan natuurlijk veranderen als de cube online is. Misschien dat ik dan eens kijk of er een leuke shooter is om mee online te gaan.. who knows..
Verwijderd
Goedzo yam, you show 'em!yamAUchi schreef op 27 januari 2003 @ 20:43:
[...]
sjeesj, laat dit topic is met rust ofzo, waarom krijgen we nou opeens allemaal van die zeikerds, en dan ook nog is je helemaal zelf geopende (knap !) GBA topic pluggen..
weet je waar wel een eind aan mag komen? Aan discussies over wat ontopic en wat offtopic is, die zijn pas offtopic!
Tja, opzich is TS2 een heel vet spel hoor.MuErTo ChAvEz schreef op 27 January 2003 @ 23:31:
[...]
Ik heb Timesplitters 1 op de PS2 (don't hurt me![]()
)
Dat spel heb ik misschien nog geen 3 uur gespeeld. Hij scheen GEWELDIG!! te zijn. Kreeg ook hele hoge cijfers "Het spel waar je een PS2 voor koopt". Niet dus. Daarom ook TS2 niet gekocht en eerst maar wat reacties van spelers afgewacht, bedankt.
Trouwens shooters speel ik toch liever op de pc. De muis en keyboard combo kan door een controller niet overtroffen worden imo. Kan natuurlijk veranderen als de cube online is. Misschien dat ik dan eens kijk of er een leuke shooter is om mee online te gaan.. who knows..
Het probleem met mij is dat ik 13 spellen heb, waarvan er nog een hoop moeten worden uitgespeeld en ik eigenlijk (als ik gewoon naar school moet) alleen in het weekend kan/wil gamen, maar dan zit ik ook graag te prutsen met php ed.
Van echt gamen komt dan weinig.
Maar vanaf 14 februari ga ik toch voor mijn 15de game... En dan weer in maart en mei enz enz....
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Verwijderd
Tja ik ken het ookPhydomir schreef op 28 januari 2003 @ 07:44:
[...]
Tja, opzich is TS2 een heel vet spel hoor.
Het probleem met mij is dat ik 13 spellen heb, waarvan er nog een hoop moeten worden uitgespeeld en ik eigenlijk (als ik gewoon naar school moet) alleen in het weekend kan/wil gamen, maar dan zit ik ook graag te prutsen met php ed.
Van echt gamen komt dan weinig.

Te veel spellen in te veel tijd.
Heb er nunet Harry Potter bij
Zit nu ook al op 15 games en heb de laatste 2 weken amper wat gespeeld

Heb ook alleen THPS 3 en ED uitgespeeld, de rest moet allemaal nog

Verwijderd
TS2 is wel cool.. heb nu bij het 2na laatste level. Sommige stukken zijn best pittig, vooral het begin als je moet wennen aan de controls maar later wordt het wel makkelijker.. zit niet echt vast.
ik heb al 1 ster met SMSVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 10:35:
De meeste heb ik gelukkig toch wel uitgespeeld... alleen sommige zoals sms niet compleet (120 sterren) maar ik denk dat heel weinig in deze topic dat gedaan hebben.
TS2 is wel cool.. heb nu bij het 2na laatste level. Sommige stukken zijn best pittig, vooral het begin als je moet wennen aan de controls maar later wordt het wel makkelijker.. zit niet echt vast.
Als je em toevallig kwijt wil, moet je maar ff mailenPhydomir schreef op 27 januari 2003 @ 22:39:
hmmz, ging net m'n TS2 stats kijken. Heb die game slechts 5 uurtje gespeeld tot nu toe
Grab shell dude!
Als er iemand nog SNES spellen te koop heeft mag ie me mailen (zie profile)
super mario world
streetfighter II
mortal kombat 2
simcity
the chaos engine
sensible world of soccer
parodius
super probotector
super ghouls and ghosts
super tennis
super smash tv
chrono trigger
terranigma
secret of mana
mickey mouse magical quest
illusion of time
secret of evermore
stunt race fx
starfox
doomsday warrior
super mario kart
pinochio
animaniacs
tiny toons
international superstar soccer deluxe
killer instinct
zombies killed my neighbours
hmmz.. wil er geeneen van kwijt .. best wel blij dat ik er nog redelijk wat heb, volgens mij heb ik er nog wat meer, maar kan er even niet opkomen, en zie ze niet liggen
neu... Vind het wel een heel vet spel, alleen te weinig tijdjOzh schreef op 28 January 2003 @ 10:38:
[...]
Als je em toevallig kwijt wil, moet je maar ff mailen
Today, following yesterday’s announcement that solidified Infogrames’ plans to bring 2D shooter Ikaruga to North America, comes Infogrames announcing that it also plans to release Treasure’s 2D shooter for the GameCube in Europe. Similar to the North American version, the European version’s slated for release during April 2003. As said in yesterdays report, Ikaruga is based on the Sega Dreamcast game of the same name, and follows pilot Shinra as he uses his ship, the Ikaruga, to fight the evil Tenro Horai.
JammerPhydomir schreef op 28 January 2003 @ 12:45:
neu... Vind het wel een heel vet spel, alleen te weinig tijd
Maar goed, als iemand anders TS 2 kwijt wil, let me know!
Grab shell dude!
Verwijderd
Ik wil niet lullig doen maar hier staat ie dat op 9 Mei pas released wordschnumi schreef op 28 januari 2003 @ 13:01:
Voor de fans van Ikaruga hier eindelijk de EU releasedate.
Ik wou dat het april stond

Hopelijk heb je wel gelijk maar ik ben bang dat dat nieuws niet klopt
jah ik heb het van een website dus ik weet het natuurlijk ook niet percies.Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 13:20:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar hier staat ie dat op 9 Mei pas released word
Ik wou dat het april stond
Hopelijk heb je wel gelijk maar ik ben bang dat dat nieuws niet klopt
Verwijderd
Ach je kan het nooit precies wetenschnumi schreef op 28 January 2003 @ 13:45:
jah ik heb het van een website dus ik weet het natuurlijk ook niet percies.
Bijna 70% van alle software word wel een keer uitgesteld (als het niet minder is)
Laten we iig hopen dat het niet al te lang duurt want persoonlijk ben ik gek op dit soort spellen.
Je kan het lekker ff een kwartiertje doen en je hoeft er niet bij na te denken
Gast!yamAUchi schreef op 28 januari 2003 @ 12:16:
is even zien welke snes spellen ik heb :
[knip]
hmmz.. wil er geeneen van kwijt .. best wel blij dat ik er nog redelijk wat heb, volgens mij heb ik er nog wat meer, maar kan er even niet opkomen, en zie ze niet liggen
Je hebt Zelda niet!
(en geen StreetFighter spellen? Dat was altijd best vermakelijk..)
[ Voor 37% gewijzigd door Tarin op 28-01-2003 13:54 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
wat is t tweede spel in zijn lijstje?Tarin schreef op 28 januari 2003 @ 13:54:
[...]
En nog iets Cube'achtigs, weten we al wat voor soort spel Killer7 wordt? 3rd person shooter ofzo, want de sfeer in de filmpjes spreekt mij wel aan, maar heb nog niks ingame gezien of van gehoord.
Spellen waar ik naar uit kijk dit jaar zijn: Resident Evil 0, Metroid Prime, Zelda:tWW, F-Zero, Harvest Moon, Skies of Arcadia Legends, Rune2, Splinter Cell, Viewtiful Joe, Ikaruga, Animal Forrest (mocht ie hier uitkomen) en WE6:FE (mocht ie hier uitkomen). Spellen als Mario Kart, de nieuwe StarFox, de andere Capcom games en wat niet nog meer heb ik niet genoemd omdat ik er te weinig van heb gezien of omdat de release dates nog niet vast staan. En jullie?
You look like I need a drink.
Nieuws:
Nintendo ships new demo-disks to stores
Been dying to play Zelda: The Wind Waker, or still undecided on whether or not to get Metroid Prime? Nintendo hasn't forgotten you, they're shipping new demo-disks to retailers across the country.
The Legend of Zelda: The Wind Waker and Metroid Prime will both be playable, along with videos of Zelda, Metroid, 1080: Avalanche, Wario World, and Black & Bruised.
Ik heb ook ooit met SNES verkocht. Behoorlijk jammer natuurlijk. Het beste spel wat ik toen had was unirally. Damn wat cool was dat.
Pas een N64 gekocht (€50,-- bij BartSmit). Ik moet alleen nog een exp. set hebben (iemand er nog eentje liggen?!). Met de 2 zelda's en Mario64.
nee, heb die amerikaans keertje geleend, uitgespeeld en weer teruggegeven..Tarin schreef op 28 januari 2003 @ 13:54:
[...]
Gast!
Je hebt Zelda niet!
zelfde met FF3 en zooi andere rpg's + wat klassiekers =)
en sf2 idd toen voor 250 piek gekocht ofzo, toen ie net hier uit was .. sigh =)
best wel nostalgisch..
maar nu dus aan het uitkijken naar release van SMB2 .. en ik zie te vaak nu 14 maart als release date.. dus ik begin bang te worden =(
Heb je toevallig een amerikaanse snes, omdat je ook een een amerikaanse Mario kart hebt..Aristagon schreef op 28 January 2003 @ 15:11:
Ik heb ongeveer een maand voordat de Cube uitkwam een SNES gekocht, had er toch wel enorme spijt van dat ik hem had verkocht destijds maar anders had ik geen N64 kunnen kopen. Ik heb nu zelf 7 spellen, en 3 geleend (Zelda:LTTP, Super Metroid en SMK). Meer gespeeld op de SNES als op de Cube de laatste maanden maar dat komt omdat ik nu spellen heb die ik vroeger wel wilde maar niet kon kopen. Heb zelfs een keer op een paar seconden na Chrono Trigger gemist op Ebay, iets te lang gewacht met bieden ") Hij was te koop voor 50 euro (yep 50 euro), maar dat had ik wel er voor over, nooit gespeeld ofzo maar het is toch wel een collectors item... Misschien dat iemand een US Mario Kart heeft zodat we wat tijden kunnen vergelijken?
Ja, dat bieden op Ebay kan af en toe hectisch zijn. Zo heb ik gisteren een verzegelde Rock 'n roll racing m'n neus voorbij zien gaan. Ik was de hoogste bieder op $28,99 in de laatste minuut is ie uiteindelijk weg gegaan voor $49,-
Nu heb ik als nog via iemand bij wie ik al 16 games heb gewonnen RRR erbij gekregen voor $10,-, niet mis
Als je een amerikaanse snes, heb ik een vraagje. Over een paar dagen komt er bij mij eentje binnen. Ik heb al een adapter converter gekocht dus van 110 volt naar 220 en de bijbehorende europe adapter dus dat zit goed, maar hoe zit het als je hem aan je tv koppelt. Is daar nog iets bijzonders voor nodig?
vroeger had mn neeft Super Metroid ameriakaans... die was idd sneller... en de muziek was anders, hij had em ook europees....
En nog een versie met een groot boek
Helemaal geschift.... maar ik heb ook Snes, en niet alleen emulator....
Iig bedankt, we zullen het wel zien als hij binnenkomt. Hoop niet dat ik een ntsc tv moet kopen of zo. Dan wordt het wel erg duur.Aristagon schreef op 28 januari 2003 @ 15:50:
Nee sorry ik heb geen US SNES, maar gewoon een US converter die je in je SNES prikt.
Wat zullen we doen. Een afsplitsing maken van dit topic? Dus dat we (ik misschien) een nintendo retro topic maken? Dus met de snes, nes, gameboy en virtual boy en al dat spul of bliven we hier nu nog ff doorgaan totdat er weer iets interresants te melden is over the cube.
Het is wel zo dat bij een retro topic weinig te vertellen is over nieuwe releases
Het zal meer een patstopic worden van "kijk mij nou wat ik weer gekocht heb" vind ik ook leuk. Altijd leuk te zien wat voor zeldzame of gekke dingen men af en toe opduikelt en dan kunnen kopen. Misschien ook elkaar helpen met oude spellen als je vast zit en wedstrijdjes houden met F-zero of zoiets.. , maar ik heb toch het idee dat het topic snel zal doodbloeden, omdat er niks vernieuwends meer aankomt. Dus, tja.. wat denkt men ervan
Of het wordt straks zoals eerder voorgesteld een Nintendo/gamecube topic. Geen slecht idee, want veel spellen lopen als een rode lijn over alle nintendo consoles. Metroid, zelda, bomberman, Mortal Kombat etc..
[ Voor 10% gewijzigd door StyXL op 28-01-2003 16:10 ]
ik heb ze BIJNA nooit gespeeld, jah 2uurtjes ofzo, is het de moeite om ze te spelen ?
anders ga ik nie m'n N64 aansluite ik pruts al teveel met me DVD-speler, gamecube, en Videorecorder (tis nogal hectishe toestand kwa kabels) daarbij komt ook nog kijke da me NES er ligt + commoodre 64 (700 disks !!

--
nu bezog met monkey ball, advande mode --> floor 19
[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 28-01-2003 16:07 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit is waarschijnlijk wat je noemt een retorische vraagYohann!s schreef op 28 January 2003 @ 16:02:
ik heb thuis 2 zelda's liggen voor de N64 (niet te koop btwp)
ik heb ze nooit gespeeld, jah 2uurtjes ofzo, is het de moeite om ze te spelen ?
Grab shell dude!
je kan gewoon de kabel van die in je cube met je SNES omwisselen, werkt ook gewoonYohann!s schreef op 28 January 2003 @ 16:02:
ik heb thuis 2 zelda's liggen voor de N64 (niet te koop btwp)
ik heb ze BIJNA nooit gespeeld, jah 2uurtjes ofzo, is het de moeite om ze te spelen ?
anders ga ik nie m'n N64 aansluite ik pruts al teveel met me DVD-speler, gamecube, en Videorecorder (tis nogal hectishe toestand kwa kabels) daarbij komt ook nog kijke da me NES er ligt + commoodre 64 (700 disks !!)
--
nu bezog met monkey ball, advande mode --> floor 19verder kom ik NOG nie
Verwijderd

bronNa maandenlang wachten is het dan zover. Datel UK heeft ons vanmorgen laten weten dat de Freeloader er nu echt aan komt. De datum staat nu op woensdag 5 februari, dan worden ze vanuit Engeland naar ons toe verstuurd. We hopen dus die week daarop of als het meezit diezelfde week nog de Freeloader uit te kunnen leveren. Datel vertelde dat de 1e batch die ze uitsturen wereldwijd zo rond de 100.000 zal liggen. Wij krijgen er daar een aantal van en genoeg om alle PRE-Orders uit te kunnen leveren.
De kans is groot dat de Freeloaders al snel weer uitverkocht zullen zijn en dat je waarschijnlijk nog moet wachten op de volgende zending die we krijgen vanuit Engeland.
Specificaties van de Freeloader:
• Speel import games op je GameCube zonder modificatie
• USA games werken op Japanse en PAL consoles
• PAL games werken op Japanse en USA consoles
• Japanse games werken op PAL en USA consoles
Met de Freeloader kan je dus Zelda the Wind Waker al gaan spelen, of Metroid Prime op je Europese Gamecube! Een droom komt uit voor vele gamers door de Freeloader.
heb ik allang, en nog passen alle nieuwe posts die hier vanaf het moment dat ik de comp uitzet (22.00) tot het moment dat ik uit school kom (15.30) niet op 1 pagina. En als ik dan kijk hoeveel SNES posts er zijn, zijn dat er toch wel minstens 10 per page. Dan gaat het hard ja.admiral schreef op 27 January 2003 @ 22:42:
hey hoe zit dat met de tijden voor smugglers run dan, met pal en ntsc?
Ontopic: Hmmm D3, zoals je het nu zegt, tja idd... Das toch wel een nadeel van NTSC, dat je niet mee kan doen met competities hiero... Ik had voor de N64 zo'n converter, en ik kon ook nooit mijn tijden vergelijken met die van m'n vrienden, baalde daar wel van toen
Maar hoe komt het eigenlijk dat NTSC sneller is? Het heeft minder beeldlijnen weet ik, maar heeft dat er iets mee te maken?
Ja hoor

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 16:18 ]
Animal crossing kan nog wel ff wachten en Zelda en Metroid koop ik gewoon de pal versie van..
NTSC = 60Hz en Pal = 50Hz, daar ligt het aan. De klepel moet iemand anders maar ff voor je vinden, weet niet precies waar die hangt...Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 16:15:
Maar hoe komt het eigenlijk dat NTSC sneller is? Het heeft minder beeldlijnen weet ik, maar heeft dat er iets mee te maken?
Grab shell dude!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dit topic is gesloten.