Toon posts:

Het grote GameCube topic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ten 1e "FOTO " ten 2e welke wagen heb je gebruikt.
Ik heb de grenadier gebruikt (gewoon zelfde wagen als jullie) en ik kan geen foto maken, want ik heb geen digitale camera of webcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ik lees ook net op cubezone.nl dat je je saved games van de GameCube versie van F-Zero ook kunt meenemen naar de Arcade! heel gaaf, alleen zal er bij mij in de buurt toch wel weer geen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Thelema schreef op 25 januari 2003 @ 13:29:
Ik lees ook net op cubezone.nl dat je je saved games van de GameCube versie van F-Zero ook kunt meenemen naar de Arcade! heel gaaf, alleen zal er bij mij in de buurt toch wel weer geen komen
nee ik ken eigenlijk geen 1 fatsoenlijke arcade in nederland meer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Ja, inderdaa de kans is klein dat er de Triforce ooit in Nederland komt. (Laat staan Europa)
Denk weer dat het alleen Japan wordt, want zo groot is hier gaming hier zodat we met memorycards naar de arcadehallen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Yo Phuse, ik neem toch wel aan dat je Skies of Arcadia voor de DC hebt. Dan is het in mijn ogen toch wel zonde om nog eens wat knaken neer te leggen om nog eens 60 (?) Euro neer te leggen voor hetzelfde spel met één mannetje meer.

En die Mystic Quest is in mijn ogen echt het lelijke eendje van Square. Ik snap niet dat mensen daar zo'n bedrag vfor neertellen. Kijk, FF2 en 3 als cartridge is wél wat waard. Dat zijn ook echte FF's, Mystic quest is niet echt een FF deel.

Edit: Gisteren nog Donkey Kong en Solar Jetman gekocht voor de NES.

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 25-01-2003 14:11 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 25 januari 2003 @ 13:01:
Tijdje terug had iemand het over een shop in groningen die consoles verkocht waaronder de Nin8, nu wou ik graag weten hoe duur daar een Nin8 is en of ze die altijd wel in vooraad hebben, en hoe duur kosten de games daar :) En wat is het adres?
Dat was ik die het daar over had gehad.
De zaak heet vision toys and games en zit in de poulestraat in het centrum.
Een NES koste laatste keer dat ik er was 30 euro, wat ik toch wel aan de hoge kant vind , nes games (alleen casette) kosten 9-10 euro en met dosje etc is het afhankelijk van de titel (megaman 2 compleet was 29 euro ofoz).
Dus best een vrij prijzig zaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 25 januari 2003 @ 14:02:
Yo Phuse, ik neem toch wel aan dat je Skies of Arcadia voor de DC hebt. Dan is het in mijn ogen toch wel zonde om nog eens wat knaken neer te leggen om nog eens 60 (?) Euro neer te leggen voor hetzelfde spel met één mannetje meer.

En die Mystic Quest is in mijn ogen echt het lelijke eendje van Square. Ik snap niet dat mensen daar zo'n bedrag vfor neertellen. Kijk, FF2 en 3 als cartridge is wél wat waard. Dat zijn ook echte FF's, Mystic quest is niet echt een FF deel.

hmm ik heb em wel op de Dreamcast... maar daar hapert hij als de pest...
nooit verder gespeeld als de eerste battle
besides bij dvdboxoffice kost ie maar 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:43

NoTimeRemains

I know

maar ... ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 25 januari 2003 @ 14:12:
[...]

hmm ik heb em wel op de Dreamcast... maar daar hapert hij als de pest...
nooit verder gespeeld als de eerste battle
besides bij dvdboxoffice kost ie maar 50 euro
Ik zou hem gewoon halen. Er is nog veel meer verbetert:

- veel meer gameplay
- betere graphics
- geen framedrops

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er in totaal ong 10 uur gameplay bij is gekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 25-01-2003 14:16 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Thelema schreef op 25 januari 2003 @ 13:29:
Goh misschien komt er wel een level editor :P

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Bah, wat een ongelooflijke rotbesturing heeft Resident Evil zeg...
ED speelt 10x beter en vind tot zover ED ook 10x leuker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 25 January 2003 @ 14:02:

Waar heb je die weg en wat heb je ervoor betaald ?

/me wil zijn nes games collectie vergroten (gister net 3 games gekocht : Metriod,Megaman2 en Excite bike :P )

Ik zag trouwens fifa2002 voor de cube liggen bij de dixons voor 29 euro.
Is het een beetje leuke voetbalgame ? (ben er namelijk helemaal niet in thuis).
Maar voor het geld lijkt ie me best wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 15:01:
[...]

Waar heb je die weg en wat heb je ervoor betaald ?

/me wil zijn nes games collectie vergroten (gister net 3 games gekocht : Metriod,Megaman2 en Excite bike :P )

Ik zag trouwens fifa2002 voor de cube liggen bij de dixons voor 29 euro.
Is het een beetje leuke voetbalgame ? (ben er namelijk helemaal niet in thuis).
Maar voor het geld lijkt ie me best wat.
Wat heb je betaald voor Metroid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 25 januari 2003 @ 15:05:
[...]

Wat heb je betaald voor Metroid?
9 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
$%^%^@

via marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
En waar heb je hem vandaan?

Kon je nou ook amerikaanse nes spellen op de nederlandse nes spelen?

M'n vraag is beantwoord. Bij Lik-sang verkopen ze een converter voor de nes. Die komt ook op m'n lijstje. Dan kan ik wat spellen uit amerika halen. Daar zijn vaak klassiekers nog enigzins betaalbaar.. Zag metroid hier op ebay voor €39,- dat is toch niet normaal meer..

[ Voor 41% gewijzigd door StyXL op 25-01-2003 15:39 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Nee idd.. maar waarom een converter? Zelfs ik kon em zelf 'modden' zodat ie regiovrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 25 January 2003 @ 15:16:
[...]

$%^%^@

via marktplaats?
Nee via een gamezaakje geheten gameshop twente zit in hengelo vlak bij het station.

Die hebben 80% van de winkel vol met 2e hands games liggen nes games zijn tussen de 5-20 euro, snes games 12,5-25 euro megadrive 5-25 euro etc..

Metriod koste me 9 euro (alleen casette)
Megaman 2 koste me 12,5 euro (casette+hoesje+boekje)
Excite bike koste me 7,5 euro (alleen casette)

Dat zijn prijzen waar het voor te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Netjes netjes..

Maar nog steeds snap ik niet wat zo goed is aan Resident Evil..
Echt die besturing.. hoe komen ze erop :? Echt een anticlimax na het spelen van Eternal Darkness.. Ook die switchende camera werkt (voor mij) erg verwarrend en irritant..
Ok het is mooi.. en er is een donkere sfeer maar das dan ook alles ?
Oh en nog iets ongelooflijk irritants.. die bijna 10 seconden wacht pauze's voor elke deur die je opent..

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 25-01-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het lijkt erop dat ik hem alweer gewonnen heb! ;) Ik reed met de Special du monde btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 15:37:
[...]

Nee via een gamezaakje geheten gameshop twente zit in hengelo vlak bij het station.
Dat zaakje is een werkelijk walhalla :D Ga eens naar de site en kijk dan bij foto's.

http://www.gameshop-twente.nl

Is er ook nog een flink aanbod aan nes en snes spellen en dat ong. voor de prijzen die je net noemde?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 25 January 2003 @ 15:47:
[...]

Dat zaakje is een werkelijk walhalla :D Ga eens naar de site en kijk dan bij foto's.

http://www.gameshop-twente.nl

Is er ook nog een flink aanbod aan nes en snes spellen en dat ong. voor de prijzen die je net noemde?
jazeker 40-50 nes titels 50+ snes en megadrive titels
Kun je ook wel zien op de plaatjes trouwens die op de site staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.gameshop-twente.nl/verbouw5.JPG

2e rij van boven alleen maar nes games :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gameshop-twente.nl/xvit2.jpg

2e hands n64 en SNES :P

voor de luie mensen onder ons ;)

Het lijkt erop dat nintendo eindelijk met budgetgames gaat beginnen voor de cube:

De kans zit er dik in dat Nintendo begin februari weer gaat beginnen met een zogenaamde 'Players Choice' lijn, iets oudere games die zich al hebben bewezen, die dan voor een stuk lagere prijs op de markt gebracht worden. De Franse site CubeNation heeft gehoord dat Wave Race : Blue Storm, NBA Courtside, Doshin the Giant en Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse binnenkort voor €30 over de toonbank zullen gaan. Vooral in het geval van Wave Race: Blue Storm is dat zeker geen verkeerde actie.

Volgens de geruchten zal je binnenkort ook je GameCube standaard gebundeld gaan zien met een game. Volgens de zelfde Franse site zal de GameCube binnenkort komen met Eternal Darkness, Pikmin of Luigi's Mansion. Dit zonder bijbetaling.
Nintendo heeft nog niet gereageerd.

Bron: http://www.gamers.nl/nieuws/16239

Doshin voor 30 euro hmmmmm best wel interresant om te hebben voor dat geld.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

mja, in dat geval ga ik Waverace halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03

Tarin

Just plain weird.

Oeh!
Daar moet ik een keer heen treinen :D
(Studenten-OV b'vo :Y))

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik ben heel blij om te horen dat de nieuwe F-Zero te vergelijken is met de GBA versie, dat is namelijk de versie die ik veruit het meest heb gespeeld en gewoon het lekkerst vind spelen. Er wordt in het bericht alleen gesproken over slechts 15 CPU tegenstanders, ik mag hopen dat dit in de uiteindelijke versie wel meer worden. En Phuse power-ups in F-Zero? He?! Dat Nintendo in samenwerking met AV een spel maakt wil niet zeggen dat ze zomaar de basics ook maar omgooien, wapens en power-ups zaten nooit in F-Zero en horen er ook niet. Kan me nog de review herinneren van het uiterst matige blad PU "een futuristische racer hoort wapens te hebben, F-Zero heeft dat niet dus is het slecht", kan me helaas de quote niet goed meer voor de geest halen maar het was iets in de trant, de llamas.
Nog niks gelezen over het onderstuur effect dat in de N64 versie aanwezig was, hoop dat dat minder aanwezig is.

Tsja wat prijzen betreft voor oudere games dat is toch meestal "wat de gek ervoor geeft". Heb in Amsterdam in een klein gamezaakje Harvest Moon voor 50 euro zien liggen, zelf uiteindelijk voor minder als 30 via internet kunnen kopen, maar bij ebay.de wordt ie aangeboden voor 8 ofzo wat leuke prijzen zijn. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van de vraag die de aanbod overschaduwd, dan kan het nog wel eens oplopen. In de laatste EDGE was een artikel over de Neo-Geo, denk dan maar niet dat je een spel voor onder de 100 euro hebt ")

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hm NES spellen uit Duitsland.. krijg je dan niet een vertaalde versie?
Die gasten daar verneuken meestal alles door het te 'verduitsen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik heb zelf Super Tennis en Super Bomberman2 voor de SNES en die kwamen in een Italiaans doosje met handleiding in het Italiaans, maar het spel zelf is in Engels, dus het hoeft niet. Met de Duitse Ebay probeerde ik ook alleen maar mij voorbeeld kracht bij te zetten aangezien ik geen Harvest Moon op de Nederlandse afdeling tegenkwam.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:41

admiral866

The King Personality Disorder

zo maar even wat cube blaat erdoorheen :)
eindelijk terug van de reis voor de tv
TV doet ntsc zoals verwacht. Alleen was de afstandbediening niet meer origineel en kon ik niet in een menu komen. Dus ff naar het centrum en nieuwe gekocht voor 30 euro te veel.
Eindelijk kan ik de cube gebruiken!!, alleen nog even het geluid aansluiten.

Ojah ik had dus 2 kabels van psxshop besteld. Die vage rgb scart kabel, die zo goed koop is. En waar bij staat "met deze kabel geen problemen meer met zwart wit ntsc spellen". Ik vind de beeldkwaliteit niet echt haarscherp zoals over rgb wordt gesproken, dus tzal wel geen echte rgb zijn. En daarbij komt nog dat alleen mijn ext1 rgb ondersteunt, en die dus geen beeld geeft als ik de cube daarin doe. Ext2 dus wel.
Nouja van de week dus nog de originele av-kabel erbij en een s-video (die mooi in de ext3 kan) die psxshop niet op voorraad had. Dan zal ik even posten of en hoe de verschillen zijn.

Ojah de tv is niet helemaal zgan. Er zit namelijk boven een horizontale flikkerend balkje van 6 beeldlijnen ofzo (halve centimeter oid). Iemand idee hoe ik die weg kan krijgen? Want ik kan niet m'n scherm naar boven schuiven zeg maar volgens mij.
Ik plak er zo wel een klein tapeje overheen :P

[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 25-01-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

je kan je scherm wel iets naar onder schuiven in het menu van je GC zodat die lijnen niet worden gebruikt, misschien dat dat wat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 22-09 21:41

admiral866

The King Personality Disorder

Thelema schreef op 25 January 2003 @ 17:17:
je kan je scherm wel iets naar onder schuiven in het menu van je GC zodat die lijnen niet worden gebruikt, misschien dat dat wat helpt
thanks, zal es kijken.
Nu nog even kijken wat het menu van de gc is :P
Zat een jap handleiding bij hehe. Maar staat vast wel ergen op inet een pdf ofzo met us manual.
edit:
ah gevonden :)
http://www.nintendo.com/consumer/manuals/index.jsp
alleen is er geen pdf beschikbaar :(

edit:
Nou gevonden, maar kan het scherm alleen links en rechts doen.

[ Voor 21% gewijzigd door admiral866 op 25-01-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nou een import cube hebben, poll tijd dus :)

Poll: Heb jij een import cube?
Ja, een omgebouwde USA/JPN Cube
Ja, een USA Cube
Ja, een JPN Cube
Ja, een Q
Nee, ik houd het op good ol' PAL!
Nee, ik heb helemaal geen Cube :(
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

HARD mode uit 8)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_ending_100percent_hard.jpg

Dat was af en toe wel ff pittig zich :D Maar op 1 of andere manier had ik de voor mij moelijkste baas (ik bedoel OP voor de MP bezitters) in 1 keer plat >:) Met nog een half energy tankje over ofzo, meer geluk dan skillz waarschijnlijk :D Tijdje geleden dat ik zo op het puntje van mn stoel zat met zweet in mn handen en een te hoge hartslag, heerlijk :) Zag er behoorlijk tegenop, had na het gevecht dan ook echt zoiets van 'woah in 1 keer, maar...dat...huh?...wow :D' - zoiets dus ;)

Ben al weer begonnen aan een nieuw potje :Y)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

NOE verschaft zowaar duidelijkheid!
Nintendo and Retro Studios have combined their creative genius to bring the video game event of the year, the long awaited release of Metroid Prime, exclusive to Nintendo GameCube. 21st March marks the European launch of this blockbuster title
• En een nieuw filmpje (55s / 5,2MB)

Hoop dat een directe link werkt, anders even naar nintendo.nl surfen.

Wel nieuwe beelden, niet echt spoilerig. Is allemaal uit de eerste half uur van het spel, althans als je aan het speedrunnen bent >:)

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots
yamAUchi schreef op 24 January 2003 @ 02:35:
dat weet ik nog niet, hij staat TBA op de nintendo site, en er zijn verschillende data gezegd (februari / maart)
Anders stellen we die party maar uit hoor :P
ik vind die lange posts juist cool, meestal de meest nuttige info, en wat leuk babbelen over van alles en nog wat .. dat hoort erbij ;)

alleen suf dat de meesten er gewoon overheen lezen =\
Ik verwacht niet dat iedereen dat zwakke geblaat van mij leest :+, maar de beleefheid opbrengen om even te kijken of ik op je reageer of wellicht iets vraag lijkt me niet teveel gevraagd.
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 09:26:
Hoe groter de post hoe interresanter (IMHO)
ds heeft ook altijd van die lekker lange posts, helaas heeft ie al een heel tijdje niet meer gepost hier. ds come back!! :)
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:04:
Ik bang dat het heel slecht gaat met de GC en dat dat voorlopig ook wel zo blijft :/
Misschien dat Zelda en Metroid Prime er in Europa nog iets aan kunnen veranderen maar ik ben bang van niet.
Echt zonde, het zag er zo goed uit bij de launch. Ik dacht echt dat Nintendo het helemaal door had wat betreft Europa, maar het is inmiddels weer hetzelfde liedje :|
yamAUchi schreef op 24 January 2003 @ 17:57:
er was gewoon niets wat mij aantrok in heel die console, heb me 2 jaar op de ultra 64 zitten verkneukelen, en toen werd het gewoon een kut console, heel weinig echt leuke nintendo games, zelfs mario kart viel tegen, ben gewoon fijn blijven snessen, en ben maar aan het LAN'en + online gamen geslagen (q1/q2/q3/cs)
Haha lijkt mij wel. N64 tot en met MK64 gehouden en daarna weg met dat ding. Toen voornamelijk PC gamer geworden, met het zelfde rijtje van Q1/Q2/Q3/CS + TFC (Daarvoor Doom 1+2 over het schoolnetwerk :)). Dat was me wat, dat online gamen :) 2 jaar terug nog wel een N64 met copybox gekocht en de gemiste klassiekers gespeeld (zijn er helaas niet zoveel) :) Zou het zeker geen 'stink console' willen noemen, maar wel een stap terug tov van de heilige SNES.

De GC heeft iig al een Metroid en straks misschien wel 2. Nu al beter dan de N64 dus 8) ;)
ReCreator schreef op 24 januari 2003 @ 22:40:
Tot nu toe alleen nog maar gebabbel over de film.. ik wil foto's van de set, casting, regisseur.... enz. enz.... (en de Computer Graphics.....)
Ik wil "the making of" zien!!!
Ze hebben alleen nog maar plannen om die film te maken, beetje lastig om dan foto's van de set ed te zien :P
schnumi schreef op 24 januari 2003 @ 23:27:
MP heeft een 9,8 gekregen. :) deze cijfers op de volgende onderdelen:

gameplay: 10
replay value: 8
graphics: 10
Geen replay? :( Dit is het eerste spel dat ik me kan herinneren dat ik back to back 3x achter elkaar ga uitspelen, ben net weer een nieuwe game begonnen. En dan ben ik nog lang niet klaar:

MP to do list

- 100% scan run
- speed run
- speed run HARD
- fusion suit run
- minimum items run
- minimum items run HARD (zie ik niet zo zitten :D)
- items-in-andere-volgorde-dan-eigenlijk-hoort run :P
Er zijn ook combinaties mogelijk natuurlijk.

Ik ben nog wel even zoet :Y)

Maar ik ben misschien niet helemaal goed wijs wat dat betreft 8)7
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 09:50:
Dus als er die-hard Metriod fans zijn die mij kunnen vertellen hoe ik in een balvorm veranderen kan zou ik erg dankbaar zijn.
Eerst de Maru Mari oppikken (links van je bij de start), dan naar beneden drukken en rollen maar! Weee!
schnumi schreef op 25 January 2003 @ 10:05:
wow klinkt echt vet. :9~ _/-\o_ Geen framedrops + hele vette graphics en goede controls. _/-\o_
Haben will! Ben niet zo'n F-Zero lover, maar een racegame terwijl ik wacht op Mario Kart komt goed uit ;)

Als IGN die filmpjes online zet kunnen we die zeker wel hier verwachten? :Y)
MuErTo ChAvEz schreef op 25 January 2003 @ 15:16:
Zag metroid hier op ebay voor €39,- dat is toch niet normaal meer..
Ik vind dat wel meevallen hoor. Je moet het niet zien als oud NES spelletje maar als collecters item, aan het verhaal te horen is het een bijzonder exemplaar. Plus hij is echt in perfecte staat met alles erbij, doos, hoes en boekje, dat zie je sowieso niet al te vaak. Ik vind hem net wat te prijzig, anders had ik hem misschien wel gekocht :) Kan het me iig goed voorstellen dat iemand dit bedrag er voor over heeft (en nog wel meer ook).

Aan de andere kant zou ik geen 9 euro over hebben voor een kale Metroid cassette, zonder boekje en doos is het helemaal niet interessant wat mij betreft :P

//edit

Nu we definitieve datum weten kan er wel weer een countdown vanaf :+

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_releasedate.gif
· * Dyxtra Prime Time Countdown *
· European release in T minus 54 days, 4 hours and 28 minutes.

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 25-01-2003 19:32 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, MP is geland in mijn huis, straks ff playen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er word al gewerkt aan een sequel van metroid prime: klik
met misschien een multiplayer optie.
Was dit al aangegeven?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

D³ schreef op 25 januari 2003 @ 19:30:

mooi ! 50% is nog die hard.. nu hopen dat alle import cubers al gereageerd hebben ;P
HARD mode uit 8)
[afbeelding]
congratz :PP
Anders stellen we die party maar uit hoor :P
ja ho =), we kunnen toch wel mario partyen dan ofzo ;)
Ik verwacht niet dat iedereen dat zwakke geblaat van mij leest :+, maar de beleefheid opbrengen om even te kijken of ik op je reageer of wellicht iets vraag lijkt me niet teveel gevraagd.
nou vooruit dan maar, ik heb gereageerd, helemaal quote moeite gedaan zelfs.. sigh ;)
Haha lijkt mij wel. N64 tot en met MK64 gehouden en daarna weg met dat ding. Toen voornamelijk PC gamer geworden, met het zelfde rijtje van Q1/Q2/Q3/CS + TFC (Daarvoor Doom 1+2 over het schoolnetwerk :)). Dat was me wat, dat online gamen :) 2 jaar terug nog wel een N64 met copybox gekocht en de gemiste klassiekers gespeeld (zijn er helaas niet zoveel) :) Zou het zeker geen 'stink console' willen noemen, maar wel een stap terug tov van de heilige SNES.
hehe, heb idd zelfde repertoire doorlopen =), nou ja voor mij was die n64 dus 1 grote ontgoocheling, maar met de cube is gezellig console'n er weer bij, op zich had je dat ook al een beetje met de n64, maar de cube maakt het helemaal af wat dat betrefd =)
Haben will! Ben niet zo'n F-Zero lover, maar een racegame terwijl ik wacht op Mario Kart komt goed uit ;)

Als IGN die filmpjes online zet kunnen we die zeker wel hier verwachten? :Y)
aub :

Single Player race(QT, 12,948KB)
Two players in Mute City (QT, 16,228KB)
Intro to Port Town (jet coaster stage) (QT, 7,654KB)
Split screen race through Port Town (QT, 14,247KB)
Trailer - part 1 (QT, 9mb)
Trailer - part 2 (QT, 9mb)
Trailer - part 3 (QT, 9mb)

ga ze zelf zo ook maar ff bekijken, volgens mij zijn ze nog best leuk, heb alleen nooit van f-zero gehouden, vond het geen leuk racespel, gaf mij maar mario kart =)

maar dit is wel van amusement vision, en dat zijn de makers van SMB volgens mij, en daardoor moet dit spel eigenlijk ook wel geweldig worden =)

we zullen zien ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

IGN GAME OF THE YEAR is......

Battlefield 1942! W00h00...eehhh? wtf?! :(

Na ja runner up Metroid Prime :P

http://games.ign.com/articles/383/383717p2.html

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/metroid_110802_160.jpg
Here's what the editors had to say about Retro's remake of the Nintendo classic:

I was addicted from the very beginning, and everything about the title had a silky clean, polished feel to it. The tight controls, the huge, interactive world, the amazingly well done puzzles, the battle system and boss fights, and the visual and audio presentation. It just floored me. Looking back even now, it has to be one of, if not my favorite game of all time.

-- Matt Casamassina, IGNcube

Metroid Prime is the sequel to what is regarded as one of the best games of all time Super Metroid (SNES). The fact that Retro Studios delivered such an incredibly polished and engaging sequel simply blew me out of the water. There seem to be people that don't dig the exploration elements of Metroid Prime and the puzzle work that complements it, but it's perfect match for my tastes.

-- Fran Mirabella, IGN Insider

In the end, it was Metroid Prime that made me go "wow" more than any other title. It's not because I was amazed that a US studio could pull off such a perfect realization of a Metroid game in 3D AND in the first-person perspective (although I still believe Retro could have easily pulled off a third-person game as well), it's simply because Metroid Prime is an amazing title by itself -- no matter what the license is.

-- Peer Schneider, IGN Network Director
Gamespot > IGN :P

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 19:43:
Yeah, MP is geland in mijn huis, straks ff playen :P
Success :)
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 20:20:
Er word al gewerkt aan een sequel van metroid prime:
Was dit al aangegeven?
Ja, maar dat geeft niet hoor ;)
yamAUchi schreef op 25 januari 2003 @ 20:26:
nou vooruit dan maar, ik heb gereageerd, helemaal quote moeite gedaan zelfs.. sigh ;)
Wel verwarrend zo hoor, al die quotes ;)
aub :

[filmpjes]
Wow dat is nog eens service, thanks :)
maar dit is wel van amusement vision, en dat zijn de makers van SMB volgens mij, en daardoor moet dit spel eigenlijk ook wel geweldig worden =)
Zou AV er ook mini-games instoppen, F-Zero bowling enzo? :+ ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Kan het zelf eigenlijk nog niet geloven, maar ik ben bezitter van een gesealde Zelda - A link to the past voor de snes. :o

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~tenth020/Zelda.jpg

Dus ik heb nu een zelda rechtstreeks van de fabriek in plastic. Weet nog niet echt wat ik ermee zal doen. Dat zien we wel als ik hem in m'n handen heb. Het is me favoriete spel allertijden, dus..
De kosten vielen best wel mee. Hij heeft me €37,- gekost. Kon hem niet laten liggen voor die prijs... Alles zit er nog in, de mappen en de cartridge in plastic een ongebruikte batterij voor savegames..

Cool :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://www.klan.nl/smilies/amazy.gif @ Zelda _/-\o_

Maarre.. nou kan je hem niet openmaken.. Da's dan weer wazig.. je koopt zeker nog wel een keer eentje om te kunnen spelen? :D

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Wat ik niet begrijp van vele mensen is dat ze nu al zoiets denken dat de GC de zelfde weg gaat zoals de N64, of dat je over een jaar geen enkel support meer heb voor de GC. En dan nog dat er mensen klagen dat je als europeen achtergesteld wordt met de games. Ik vind dat alles echt prima gaat met de Gamecube, het spelaanbod is op dit moment toch aardig goed. In de maanden Januarie en Februari komen voor elke spel platform nauwelijks games uit en toch staan er al enkele toppers voor ons te wachten over een maand of 2.

Dat wij nou als consument graag bijna elke game willen hebben en dit niet netjes verspreiden over enkele maanden kan NOE niks aan doen. De release dates liggen netjes uit elkaar zodat ik elke maand wel een favo spel kan oppikken in de winkel. Zo heb ik na enkele maanden pas ED gekocht omdat ik niet genoeg geld had..ik ben blij dat er niet om de haverklap iets uitkomt.

Daarnaast veel mensen kunnen zeuren op NOE zodra er iets later uitkomt of helemaal niet zoals AC maar ik denk dat hun daar zelf ook niet veel over te zeggen hebben. Wees blij dat ze plannen hadden om hier AC toch nog EVT uit te brengen ja toch? Ik baal wel als een stekker maar ik ben ervan verzekerd dat wij straks wel kunnen genieten van AC2. Metroid Prime als AAA title ligt voor ons over een korte periode in de shop en zoals we wel weten is dit echt een toppertje.
Zelda laat ook niet echt lang opzich wachten, ik had namelijk eerst een release tijd in gedachte in einde 2003. Fzero mogen we ook dit jaar verwachten en zo zijn er nog zat andere games die we kunnen kopen en die allemaal netjes verspreid zijn over de maanden.

Tuurlijk zien we graag elke week een nieuwe game, maar al snel zal je dan verwend worden en zul je een spel niet in volledig waarderen.
De gamecube doet het na mijn inziens perfect in europa, tuurlijk zitten er hier en daar een paar glitches en balen we dat we iets langer moeten wachten maar hej het valt allemaal aardig mee.

We krijgen zelfs over een niet al te lange tijd de GBA SP & ook nog is dit jaar (waarschijnlijk) de gba player en zo zou er toch nog een nieuw hw piece aangekondig worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Zo'n zelda cardridge is straks behoorlijk veel waard, ik denk dat je hem nu al wel kan verkopen voor enkele honderden euro's. Ik zou hem als ik jou was dus netjes ingepakt houden.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik moet nog even wennen aan de MP controls, want ik druk vaak op de verkeerde knop, zodat ik bijv schiet terwijl ik eig wil scannen :P

Verder nog niet echt lang gespeelt, vind wel grappig dat je kan oprollen tot een bal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/h1.jpgAfbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/h2.jpgAfbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/h3.jpg

Records bij MP4
Mario Medly
00:51:66
Is wel te verbeteren denk ik, niet onwijs scherp ingestelde tijd
Domination
120
Deze wordt lastig, is errug veel dominootjes in die paar seconden =)
Right Oar Left?00:38:92
Is een rappe tijd, en ook redelijk scherpgesteld, kom er iig niet echt meer in de buurt
Dungeon Duo's01:44:83
Met een goede partner + geluk bij de buizen wel te halen denk
Take a Breather
00:14:20
Erg lang.. vervelend voor je L/R knoppen als je probeert te verbeteren ;)
Mario's Speedwagons
00:09:28
Kom alleen met een 0934 nog in de buurt, snelle start door hebben een must lijkt me
Booksquirm18Deze zeker te verbeteren, nintendo.nl komt al aan de 30 dus =)

Weet niet of er mensen het spel veel spelen, maar wil wel wat records van anderen zien, kan dan wel mooi tabelletje gaan maken van de records bij elkaar.. nu weet ik alleen de records die bij mij erop staan (sommige zelf gezet, anderen door anderen in mijn mario-party-posse (lamsh ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

heb net even die f-zero filmpjes bekeken ..

en wow, wat gaat dat hard zeg, 1000+ mph ofzo, en ook best wel het gevoel van snelheid, hopelijk krijg je dat ook als je het thuis op een iets kleiner tv'tje speelt ;)

zal hem wel is huren..

ow.. en als 1 feb. sommige games goedkoper worden, wordt denk ik waverace en doshin gekocht.. alle2 wel spellen die gewild zijn, maar voor 55 euro toch altijd een ander spel liever meegenomen..

ik ben slapen ;) morgen weer lekker ED spelen ofzo =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 25 januari 2003 @ 07:03:
[...]

Als je het onder de €5,- kan houden. Dat is met verzendingskosten erbij dan prima, maar anders kan ik de adapter ergens anders voor minder krijgen.

Iig bedankt voor het aanbod :)
Waar woon je ergens? Misschien hoeven er geen verzendkosten aan te pas te komen :)
yamAUchi schreef op 26 January 2003 @ 03:29:...
Weet niet of er mensen het spel veel spelen, maar wil wel wat records van anderen zien, kan dan wel mooi tabelletje gaan maken van de records bij elkaar.. nu weet ik alleen de records die bij mij erop staan (sommige zelf gezet, anderen door anderen in mijn mario-party-posse (lamsh ;)
Domination was dat volgens mij. Met wijsvinger en middelvinger achter elkaar op de A rammen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 25 January 2003 @ 19:30:

Ja, een omgebouwde USA/JPN Cube
Ja, een USA Cube
Ja, een JPN Cube
Ja, een Q
Nee, ik houd het op good ol' PAL!
Nee, ik heb helemaal geen Cube :(
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
en waar is de optie : Ja ik heb een PAL cube EN een US/JAP cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yamAUchi schreef op 25 January 2003 @ 20:26:
[...]
[...]

aub :

Single Player race(QT, 12,948KB)
Two players in Mute City (QT, 16,228KB)
Intro to Port Town (jet coaster stage) (QT, 7,654KB)
Split screen race through Port Town (QT, 14,247KB)
Trailer - part 1 (QT, 9mb)
Trailer - part 2 (QT, 9mb)
Trailer - part 3 (QT, 9mb)

ga ze zelf zo ook maar ff bekijken, volgens mij zijn ze nog best leuk, heb alleen nooit van f-zero gehouden, vond het geen leuk racespel, gaf mij maar mario kart =)

we zullen zien ;)
pfffiewwww... ik schrok echt ff toen ik me bedacht dat ik nog geen filmpje had gezien van f-zero waarin een IN-"CAR" view zat...
maar gelukkig zien we hier bij de 2player race een IN-CAR view...
anders had ik em echt links moeten laten liggen
dat vind ik ook zo zwaar jammer aan waverace... of 1080...
ik vind 1st person zo veel beter als 3rd bij racespellen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff die f-zero movies downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 09:35:
ff die f-zero movies downloaden. :)
die filmpjes zijn :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 26 January 2003 @ 09:28:
dat vind ik ook zo zwaar jammer aan waverace... of 1080...
ik vind 1st person zo veel beter als 3rd bij racespellen he
Ik vind het normaal gesproken ook jammer, maar bij iets als Wave Race stoor ik me daar helemaal niet aan.

edit: Die F-Zero filmpjes zien er wel :9~ uit

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 26-01-2003 09:50 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op 26 January 2003 @ 09:45:
[...]

Ik vind het normaal gesproken ook jammer, maar bij iets als Wave Race stoor ik me daar helemaal niet aan.

edit: Die F-Zero filmpjes zien er wel :9~ uit
nou ja ik blijf het toch jammer vinden... maar goed
gelukkig is f-zero wel in-car te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 25 januari 2003 @ 23:22:
Kan het zelf eigenlijk nog niet geloven, maar ik ben bezitter van een gesealde Zelda - A link to the past voor de snes. :o

[afbeelding]

Dus ik heb nu een zelda rechtstreeks van de fabriek in plastic. Weet nog niet echt wat ik ermee zal doen. Dat zien we wel als ik hem in m'n handen heb. Het is me favoriete spel allertijden, dus..
De kosten vielen best wel mee. Hij heeft me €37,- gekost. Kon hem niet laten liggen voor die prijs... Alles zit er nog in, de mappen en de cartridge in plastic een ongebruikte batterij voor savegames..

Cool :Y)
Damn :P

Waar heb je die weg voor dat geld wil ik d'r ook wel 1 ;)

Die Fzero filmpjes mogen er ook wel wezen dat wordt dus duidelijk een goede game (die we wel weer eens mogen hebben hier in europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm om maar ff het gesprek over Zelda te onderbreken, ik had een vraagje. Als ik nou zo'n Flash Linker voor de GBA heb he, is die cartridge dan ook compatible met de GBA Player voor de Cube? Als dat niet zo is zie ik namelijk van mijn koop af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 10:13:
Hmmm om maar ff het gesprek over Zelda te onderbreken, ik had een vraagje. Als ik nou zo'n Flash Linker voor de GBA heb he, is die cartridge dan ook compatible met de GBA Player voor de Cube? Als dat niet zo is zie ik namelijk van mijn koop af...
Lijkt me sterk.. tenzij ze 1 of andere beveiliging inbouwen ofzo..
Maar ik kan je geen zekerheid bieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 10:13:
Geen idee daar zal nintendo natuurlijk niks officieels over gaan zeggen.
Ik denk dat je het beste ff een mailtje kunt sturen naar het bedrijf waar je hem wilt gaan kopen die kunnen je mischien wel verder helpen.
Ik ben er zelf ook wel nieuwschierig naar eigenlijk want zo'n ding scheelt je wel ff klauwen met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik snap noch steeds het nut van zo'n gba-op-je-cube-speel-kloemel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 26 januari 2003 @ 10:51:
ik snap noch steeds het nut van zo'n gba-op-je-cube-speel-kloemel niet...
Als je gewoon thuis bent en een GBA game wil spelen, dan is het handiger omdat
1. Het kost je geen batterijen en
2. Het speelt lekkerder.
Daar heb ik best een paar tientjes voor over, dan krijg ik tenminste geen RSI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

In hoeverre verschilt F-Zero nu eigenlijk van Extreme G racing? Dat spel heb ik namelijk en vind dat min of meer een miskoop en zou dat dan ook voor weinig willen verkopen. De een is er lyrisch over maar ik vind het al snel saai worden.
Verder vind ik het doemscenario van de GC sterk overtrokken. Heb zelf inmiddels 5 spellen die ik bijna allemaal graag speel en dit jaar worden Metroid, Zelda, Splinter Cell, een of andere rally game en 1080 avalanche daar zeker aan toegevoegd. De line up vind ik voorlopig meer dan uitstekend en ben blij dat er niet iedere maand een topper uitkomt, want een spel moet je eigenlijk ook uit spelen en het is ook beter voor je saldo.
Nintendo moet juist iets aan haar imago doen en dat zijn ze niet zo gewend maar dat komt wel goed. Vroeger ging het allemaal vanzelf voor de big N maar tegenwoordig hebben ze gewoon meer concurrentie.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Disciplus-Simplex schreef op 26 januari 2003 @ 11:03:
In hoeverre verschilt F-Zero nu eigenlijk van Extreme G racing? Dat spel heb ik namelijk en vind dat min of meer een miskoop en zou dat dan ook voor weinig willen verkopen. De een is er lyrisch over maar ik vind het al snel saai worden.
Verder vind ik het doemscenario van de GC sterk overtrokken. Heb zelf inmiddels 5 spellen die ik bijna allemaal graag speel en dit jaar worden Metroid, Zelda, Splinter Cell, een of andere rally game en 1080 avalanche daar zeker aan toegevoegd. De line up vind ik voorlopig meer dan uitstekend en ben blij dat er niet iedere maand een topper uitkomt, want een spel moet je eigenlijk ook uit spelen en het is ook beter voor je saldo.
Nintendo moet juist iets aan haar imago doen en dat zijn ze niet zo gewend maar dat komt wel goed. Vroeger ging het allemaal vanzelf voor de big N maar tegenwoordig hebben ze gewoon meer concurrentie.
geen wapens! dat is al een heel belangrijk verschil
en het zijn hovercraft-achtige voertuigen, geen "kiepende" motors... dat scheelt aanzienlijk in de controls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb mijn tijd bij de Smugglers Run competitie weer verbeterd. Mijn nieuwe tijd is: 1:23.78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 26 januari 2003 @ 11:07:
[...]

geen wapens! dat is al een heel belangrijk verschil
en het zijn hovercraft-achtige voertuigen, geen "kiepende" motors... dat scheelt aanzienlijk in de controls
Idd man en het spel ziet er toch wel heel lekker uit hoor. :9~

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 15:45

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 10:21:
Zijn 3rd party RGB cables wel goed? ik ben namelijk van plan om die kabel van lik-sang te kopen:
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=220
Niet doen, ik heb een keer een soortgelijke rgb kabel gekocht en die gaf ten eerste matig beeld, ten tweede schakelde m'n breedbeeldtv op de verkeerde stand door die kabel (16:9, dat hoort zo'n kabel helemaal niet door te geven bij een gamecube) en ten derde gaf die kabel alleen links geluid (en dat was NIET exemplarisch, want ik had 3 kabels tegelijk besteld, alledrie met dezelfde euvels). Ga gewoon voor een originele Nintendo RGB kabel, die heb ik nu ook en het verschil met zo'n goedkope third-party kabel is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmhm welke SNES spellen zijn echt must haves?
Ik dacht zelf aan:

-de hele Mortal Kombat reeks
-Zelda: a link to the past
-F-Zero
-Mario allstars?

kheb eigenlijk geen idee maar ik kan een SNES van iemand "lenen" en met "lenen" bedoelen we meestal voor altijd duss.. >:)
Ohja dit vraag ik omdat ik vroeger nooit een SNES heb gehad..wel een NES :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 04:00:
[...]

Waar woon je ergens? Misschien hoeven er geen verzendkosten aan te pas te komen :)
In utrecht en dan geef ik er €2,50 voor. Als dit ok is, dan kunnen we wat afspreken misschien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
RedruM schreef op 26 januari 2003 @ 15:51:
Ik dacht zelf aan:

-F-Zero
-Mario allstars?

kheb eigenlijk geen idee maar ik kan een SNES van iemand "lenen" en met "lenen" bedoelen we meestal voor altijd duss.. >:)
Mario Kart !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmmm ik heb zojuist even de nieuwe PU gelezen en euh.. jah ik merk een flinke verandering....
GameCube is nu duidelijk de overheersende console in het blad.. eindelijk ;)
Ze zijn overtuigd door MP en vooral op de nieuws pagina's komt akelig vaak de afkorting NGC voor :P

nou eindelijk een PU die ik weer met veel plezier lees.... de review van MP was wel aardig (eindcijfer 9.8) en die van Metroid Fusion was ook wel leuk (eindcijfer 9.2)

hehe.. eindelijk.... :*)

Ook worden er leuke grappen over gemaakt....
In een brief vraagt iemande hhet volgende...
"Wat vinden jullie het beste spel, GTA Vice City of Metal Gear Solid?"
Antwoord:"Metroid Prime" _/-\o_

Ook in de newsflash staat dat experts vinden dat de XboX de consolewars hebben gewonnen....
Hun zien die uitspraak gelijk aan dat Excelsior de kampioen wordt in de eredivisie ;)

[ Voor 30% gewijzigd door ReCreator op 26-01-2003 16:23 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

RedruM schreef op 26 januari 2003 @ 15:51:
Ik dacht zelf aan:

-F-Zero
-Mario allstars?

Meen je dat echt serieus? Man, herinner mij om nooit iets aan jou uit te lenen dan... :/

Meer SNES spellen:

Super Metroid
Final Fantasy 2 en 3
U. N. Squadron
Super Ghouls 'n Ghosts
Cybernator
Axelay
Parodius
...

Er zijn er zoveel die goed zijn. Neem maar aan dat bijna elk spel van Nintendo, Square, Capcom en Konami goed is.

BTW: Hoe is je Metroid spreekbeurt verlopen ReCreator?

[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 26-01-2003 16:26 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 26 January 2003 @ 15:51:
Ik dacht zelf aan:

-F-Zero
-Mario allstars?

Mario Kart inderdaad, Mario World 1 en 2 zijn ook erg goed.
Secret of Mana is verplicht! :)
Ik ben zelf meer streetfighter fan dan mortal kombat maar dat moet je zelf weten :)
Verder is Metroid ook erg goed, en ik ben nu Chrono Trigger aan het doen, ook geweldig spel.
MuErTo ChAvEz schreef op 26 januari 2003 @ 15:55:
[...]

In utrecht en dan geef ik er €2,50 voor. Als dit ok is, dan kunnen we wat afspreken misschien.
Mja, dan is 't misschien makkelijker als je die adapter die je al kon krijgen koopt, ik moet namelijk vanuit Delft komen dan. Mocht dat niet lukken kunnen we wel wat afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GolbeZeromus schreef op 26 January 2003 @ 16:25:
[...]

Meen je dat echt serieus? Man, herinner mij om nooit iets aan jou uit te lenen dan... :/

Meer SNES spellen:

Super Metroid
Final Fantasy 2 en 3
U. N. Squadron
Super Ghouls 'n Ghosts
Cybernator
Axelay
Parodius
...

Er zijn er zoveel die goed zijn. Neem maar aan dat bijna elk spel van Nintendo, Square, Capcom en Konami goed is.

BTW: Hoe is je Metroid spreekbeurt verlopen ReCreator?
Mn spreekbeurt ging goed :)
Heb nog geen cijfer voor gehad, maar zal wel goed zijn.. ik kon er aardig lang over praten... en ook mn reden vond ze goed (ook al interreseert ze metroid niks), ze kunnen niet om het spel heen... t komt op tv, in bladen enz....

Ook nog wat goede spellen voor de Snes..
Super Metroid (tja.....)
Equinox
Mario Kart
Super turrican 1 (2 is minder)
Out of this world
Another World
Flashback
R-Type
Killer Instinct (Muziek :9~ heb de cd nog :P)
Caesars Palace (WTF?! jah... heb ik uitgespeeld en was kewl spel (craps!))
Super Bubsy :P
Earthworm Jim 2 :)
Donkey Kong ook leuk....

Tja verder weet ik zo ff niet

[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 26-01-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ReCreator schreef op 26 January 2003 @ 16:42:
[...]

Heb nog geen cijfer voor gehad, maar zal wel goed zijn.. ik kon er aardig lang over praten... en ook mn reden vond ze goed (ook al interreseert ze metroid niks), ze kunnen niet om het spel heen... t komt op tv, in bladen enz....

Super Metroid (tja.....)
Equinox
Mario Kart
Out of this world
Another World
Flashback
R-Type
Donkey Kong ook leuk....

haha idd Bubsy heb ik ook gehad kon je met zijn 2en spelen samen met mijn zusje. :P En van Killer Instinct heb ik de cd ook nog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
GolbeZeromus schreef op 26 January 2003 @ 16:25:
[...]

Nee 't is alleen als ik iets aan hem uitleen, dan vraag of krijg ik 't meestal pas maanden later terug en daarom gebruiken we nu meestal het woord "lenen" ipv lenen als we iets aan elkaar uitlenen.. maar hij speelt toch nooit meer op de SNES en hij dacht zelfs dat ie em weggegooid had, maar hij had em toch nog :)
En daarom mag ik em nu "lenen" :) Snappie? :D

Enneh bedankt allemaal voor de aanraders..
was Super Metroid, Mariokart idd vergeten en ik zal es kijken of ik Secret of Mana en nog wat anderen kan krijgen :)

[ Voor 16% gewijzigd door RedruM op 26-01-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ow jah was Final Fanyasy nog vergeten...
Chronotrigger
7th Saga...
Lufia.... mja.. dat zijn een paar van de vele RPG's...

En hoe kon je Super Metroid vergeten, shame on you... :)

En schnumi.. die CD van KI is echt vet! :) vooral nr8. de theme song... hmmz zo ff opzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd. :)

En jah rpg's zat op de snes. :) Secret of mana is idd ook een hele goeie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Whehe jah.. er zijn er echt zoveel...
Maar de toppers zijn we genoemd dacht ik zo...
(behalve Tales of Phantasia)
Vond t alleen zo jammer dat ik mn naam nooit goed kan schrijven in die spellen....
Remie lukt nog wel maar tis Rèmie :P haha mja klein detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
ReCreator schreef op 26 January 2003 @ 16:20:
Hmmm ik heb zojuist even de nieuwe PU gelezen en euh.. jah ik merk een flinke verandering....
Ze zijn overtuigd door MP en vooral op de nieuws pagina's komt akelig vaak de afkorting NGC voor :P

nou eindelijk een PU die ik weer met veel plezier lees.... de review van MP was wel aardig (eindcijfer 9.8) en die van Metroid Fusion was ook wel leuk (eindcijfer 9.2)

Ook in de newsflash staat dat experts vinden dat de XboX de consolewars hebben gewonnen....
Hun zien die uitspraak gelijk aan dat Excelsior de kampioen wordt in de eredivisie ;)
Ik ga die PU ook maar eens halen dan. Maar ik blijf het een klote blad vinden. Eerst zijn ze helemaal Pro Xbox en nu weer Pro Gamecube. Wel mooi is dat de pro GC houding puur door de GC (en MP) zelf komt en hopleijk niet door een mooie financiele injectie...Ik vind het gewoon jammer dat ze niet gewoon objectief zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ReCreator schreef op 26 januari 2003 @ 17:09:

Lufia.... mja.. dat zijn een paar van de vele RPG's...
Grrr.... Die wilde ik noemen! :P

Maar dan wel Fortress of Doom, he, die is veel koeler dan Rise of the Sinistrals! :)
Btw, wat hier lufia was, was eigenlijk lufia 2, maar was de prequel van lufia 1, vaag, he 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReCreator schreef op 26 January 2003 @ 16:20:

Gelezen. Maar ik heb die review van Metroid Prime maar niet gelezen, ivm met spoilers. Zegt die gast zelf ook.
Kvind het wel minder dat Prime pas 21 maart komt nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:38:
Roolio en nog een vriend van mij hebben ook een GC en daardoor kunnen we onderling spellen van elkaar lenen zodat ik niet alles hoef te kopen en hun ook niet (alleen die ***** van een Roolio koopt natuurlijk weer 3 spellen die ik ook heb :/)
Ok, gamegod dan heb ik hier een lijst met spellen die ik zeker ga kopen:

Metroid Prime: Wil jij ook (niet dan)?
Monkey Ball 2: Wil jij niet dus die kan je van me lenen.
Zelda - wind walker: Als je die niet haalt kan je die lekker van mij lenen. Nou haal niet dan,.... Dat lukt je nooit. Wedden?
Soul Caliber 2: Mag je van me lenen maar ik denk dat (8> (Robin) deze toch ook echt wil hebben. (als ie Bloody Roar tof vind dan is Soul caliber2 toch echt de bom)

Over het lenen:
* Ik leen pas spellen uit als ik ze niet regelmatig meer wil spelen. En dat kan wel ff duren. (Mario Sunshine nog lang niet uitgespeeld, Tony Hawk4 moet gewoon hier blijven want anders voel ik me niet compleet, Mario Party is uit te lenen maar je zult zien dat dan juist wel drie mensen op bezoek komen die zin hebben.)
* Ik betaal geen 59 euro voor een spel dat niet elke eurocent waard is. Dat sluit dus al een heleboel "wel leuke" spellen uit die ik niet ga kopen.
* Het is ook niet makkelijk dat je zo'n eind uit de buurt woont. Dat maakt ruilen een stuk perminenter. Ik hou er wel van als ik een spel terug wil dat dit dan binnen een week kan (Nu is het meer binnen een maand (of langer))
* Je moet zoiezo niet zeuren. Je krijgt de gelegenheid om meer spellen te spelen dan de gemiddelde lezer hier. Vind je het gek dat ik alleen de beste spellen koop.
Gamegod schreef:
Mkay
Ik heb mijn vrienden juist overtuigt om een GC te kopen (puur om de Nintendo liefde te verspreiden nix geen persoonlijk gewin erbij hoor ) O-)
En ik maar denken dat ik een Gamecube in huis heb omdat ik zelf een mening heb. _/-\o_

Ach ja als je jezelf een gamegod noemt leid je natuurlijk al aan grootheidswaanzin en na dit soort uitspraken wordt het misschien wel eens tijd om de dokter in te schakelen. })

En voor mij is een dokter misschien ook wel een goed idee. Ik besteed te veel tijd aan het bijhouden van deze topic. God als ik denk aan de tijd die ik aan gamen zou kunnen besteden die ik nu verdoe ( :X ) aan het lezen van deze topic,......

Zo dat is er uit kan ik nu weer verder met mijn leven. :Z

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:26:
[...]

Gelezen. Maar ik heb die review van Metroid Prime maar niet gelezen, ivm met spoilers. Zegt die gast zelf ook.
Kvind het wel minder dat Prime pas 21 maart komt nu :(
Nou, zo lang duurt dat niet meer hoor.. Nog 2 maandjes.. Dat houd ik wel vol en in de tussen tijd komen ook Mortal Kombat: DA en Resident Evil 0 nog eens uit.. Dus voor je het weet is het zover en zijn we met z'n allen in love met Metroid Prime! :9

[ Voor 7% gewijzigd door blakez op 26-01-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jah 2 maandjes nog maar.. op Nintendo wachten ben ik wel gewend... :P
Ben nu ff Final Fantasy 5 aan het spelen.. haha :D
Zit nu met de piraten in de pub......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11:43

NoTimeRemains

I know

Phusebox said kloemel _/-\o_

Limburg yeah :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik ben wel eens benieuwd naar hoeveel sterren nu iedereen heeft op Nintendo VIP.. Ik zelf heb er nu 3465.. Ik heb 7 spellen geregistreerd staan en de gamecube zelf natuurlijk.. Ook zag ik dat ik nog wat extra sterren had verdiend, doordat ik Super Mario Sunshine, Star Fox Adventures en Eternal Darkness: Sanity's Requiem alle drie had geregistreerd en ook nog een kertsbonus of iets dergelijks..

Ik heb ook nog Mario Party 4 gekocht, maar daar zat tot mijn spijt geen VIP kaart in.. :( Maarja.. die prijzen die je erbij kan "verdienen" stellen nou ook niet zo veel voor.. enigste interessante is de gameboy advance voor 6000 sterren, maar daar waren er ook nog maar 24 van en zoveel sterren haal ik denk ik echt nooit.. Die wavebird kan ik niet meer vinden.. Hoeveel sterren moest je daar voor hebben dan?

Dus wat is nu jullie "score" op Nintendo VIP? Laat het ff weten! :D

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 26-01-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dit zijn de mijne.. tis nog niet veel....

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/nintendovip2601.jpg

Heb wel iemand aangemeld maar kreeg ik geen sterren voor :S
beetje jammer.. mja.. komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben 3.230 sterren

Tot nu toe geregistreerde producten Datum Ontvangen

Mario Party 4 27.12.2002 250
Eternal Darkness: Sanity's Requiem 27.12.2002 250
Super Smash Bros. Melee 21.12.2002 250
Star Fox Adventures 17.12.2002 250
Super Mario Sunshine 17.12.2002 250
Nintendo GameCube 08.12.2002 500
Acties

Bezoeken aan Nintendo herhalen 26.01.2003 180
Registreer bij Nintendo 08.12.2002 200
Extra bonus bij registratie van "Super Mario Sunshine, Star Fox Adventures, Eternal Darkness: Sanity's Requiem" 27.12.2002 750
Hartelijk bedankt voor het invullen van onze vragenlijst! 29.12.2002 50
Kerstmis bonussterren 24.12.2002 200
Haal een vriend over om lid te worden 15.01.2003 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Het blakez.... Dix_Huit heeft wel sterren vaao Mario Party 4 ... :(
Ik zeg:"Je bent genaait!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Nee 't is alleen als ik iets aan hem uitleen, dan vraag of krijg ik 't meestal pas maanden later terug en daarom gebruiken we nu meestal het woord "lenen" ipv lenen als we iets aan elkaar uitlenen.. maar hij speelt toch nooit meer op de SNES en hij dacht zelfs dat ie em weggegooid had, maar hij had em toch nog
En daarom mag ik em nu "lenen" Snappie?

Enneh bedankt allemaal voor de aanraders..
was Super Metroid, Mariokart idd vergeten en ik zal es kijken of ik Secret of Mana en nog wat anderen kan krijgen
Oh, gelukkig. ik dacht even dat je zo iemand was die wat leetn en daarna nooit meer teruggeeft. Excuses :>

Maar als je Secret of Mana wilt kopen en die andere "klassiekers" mag je helaas redelijk vaak je portemonnee grondig opentrekken. Dat ebay e.d. is echt zo'n verzamelaars gehucht geworden... :/
Ow jah was Final Fanyasy nog vergeten...
Chronotrigger
7th Saga...
Lufia.... mja.. dat zijn een paar van de vele RPG's
Dat KAN je toch niet menen :? 7th Saga, grootste butt RPG aller tijden imho. Vond ik Terranigma, Soul Blazer en Illusion of Gaia van Enix toch echt stukken beter.
Ik ga die PU ook maar eens halen dan. Maar ik blijf het een klote blad vinden. Eerst zijn ze helemaal Pro Xbox en nu weer Pro Gamecube. Wel mooi is dat de pro GC houding puur door de GC (en MP) zelf komt en hopleijk niet door een mooie financiele injectie...Ik vind het gewoon jammer dat ze niet gewoon objectief zijn.
Denk nog steeds dat ze wel objectief zijn, maar stiekum wel allemaal een bepaalde console een warmer hart toedragen dan de een ander. Jurjen is natuurlijk zo'n echte Nintendo dude daar. Maar hij hemelt niet elk spel van Nintendo op imho (behalve SMS dan). En qua 3rd party titels lijkt het wel of ze die van de XBox/PS2 altijd eerder hebben dan de GC versie.
Grrr.... Die wilde ik noemen!

Maar dan wel Fortress of Doom, he, die is veel koeler dan Rise of the Sinistrals!
Btw, wat hier lufia was, was eigenlijk lufia 2, maar was de prequel van lufia 1, vaag, he
Heb jij ook deel 1 uitgespeeld? Ik niet namelijk. Laatste wat ik me kan herinneren is dat je een of andere toverbal moest zoeken op een eiland en daar middenin weer een meer of zo. Maar dat is al lang geleden.
Jah 2 maandjes nog maar.. op Nintendo wachten ben ik wel gewend...
Ben nu ff Final Fantasy 5 aan het spelen.. haha
Ha :D Jij ook al. Ik ben er vorige week mee begonnen (voor de derde keer geloof ik) en ga hem nu eens echt uitspelen.) Ben ongeveer 12 uur bezig nu en zit ergens in de lucht. Speel hem op de PSX BTW, jij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nog maar 1320 punten. Komt omdat ik achter het VIP-gebeuren kwam op het moment dat ik m'n code voor m'n Cube zelf (toch weer 500) had weggedonderd. Aargh! :(

Over de Smuggler's Run competitie. Gefelicteerd RareGast/Unforgiven met de vorige overwinning. Ik doe voorlopig effe niet mee. Heb geen tijd om elke dag tientallen pagina's door te lezen. Misschien kom ik af en toe nog 's effe langs in deze thread (of z'n opvolgers).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GolbeZeromus schreef op 26 januari 2003 @ 19:33:
[...]

Heb jij ook deel 1 uitgespeeld? Ik niet namelijk. Laatste wat ik me kan herinneren is dat je een of andere toverbal moest zoeken op een eiland en daar middenin weer een meer of zo. Maar dat is al lang geleden.
Kheb Rise of the Sinistrals maar tot de helft gespeeld, Fortress of Doom 2 keer uitgespeeld (een van de keren vluchtten de eindbazen voor me, omdat ik zulke hoge level characters had 8)7)
Maar imo was Rise of the Sinistrals veeeeel minder goed, ook de muziek kon echt niet tippen aan FoD... :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GolbeZeromus schreef op 26 januari 2003 @ 19:33:
[...]

Ha :D Jij ook al. Ik ben er vorige week mee begonnen (voor de derde keer geloof ik) en ga hem nu eens echt uitspelen.) Ben ongeveer 12 uur bezig nu en zit ergens in de lucht. Speel hem op de PSX BTW, jij???
Ik speel em op de Snes emulator :X
Tja.... met een mooie joystick op mn PC aangesloten...
Jah ik weet dat t niet mag.... maar ik vind een emulator niet zo erg als CD's kopieren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 26 January 2003 @ 16:42:
[...]

Super Metroid (tja.....)
Equinox
Mario Kart
Out of this world
Another World
Flashback
R-Type
Donkey Kong ook leuk....

Ik mis nog wel een aantal games in die snes toppers lijst:

Megaman X
Starwing (superFX)
Vortex (superFX)
Donkey kong country
Mario Allstars
Super Street fighter 2
Teenage mutant ninja turtles: Turtles in Time
Sim city

(kan er zo ff niet meer verzinnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReCreator schreef op 26 januari 2003 @ 18:25:
Jah 2 maandjes nog maar.. op Nintendo wachten ben ik wel gewend... :P
Ben nu ff Final Fantasy 5 aan het spelen.. haha :D
2 maanden 7(8)7 terwijl ze m in Japan en US al 2 maanden hebben, zoniet meer... :( Ook viel de 2,5 week uitstel niet in goede aarde bij mij.
Als die Freeloader voor Maart uitkomt dan bestel ik MP gewoon in de US, en Zelda er meteen bij. Kan ik lekker mee opscheppen op school :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt nog best mee hoeveel je kwijt bent aan snes spellen op ebay.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3002297820&category=3592
zelda voor 17 euro

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3002479039&category=3592
Megaman X voor 10,50

Je moet alleen wel meestal genoegen nemen met een catridge zonder doosje en boekje. En goed opletten of je niet een Duitse versie krijgt, is me al een paar keer gebeurd :(
't is ook vaak de moeite waard om op ebay.be, .de, .co.uk en .com te kijken. Verzendkosten wel een stuk hoger maar vaak zeldzamere spellen en soms vragen ze er een stuk minder voor. 't lijkt wel alsof Nederlanders gierig zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:20:
[...]

2 maanden 7(8)7 terwijl ze m in Japan en US al 2 maanden hebben, zoniet meer... :( Ook viel de 2,5 week uitstel niet in goede aarde bij mij.
Als die Freeloader voor Maart uitkomt dan bestel ik MP gewoon in de US, en Zelda er meteen bij. Kan ik lekker mee opscheppen op school :Y) :P
Ik hoop echt dat die freeloader er voor die tijd al is, ik wil mp en zelda gewoon nu !! :P

Ach ja maar geen geld voor een us cube :( (/me gaat lekker zijn amerikaanse megaman X spelen op zijn snes jap/us converter want die heb ik gelukkig wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/fzero_1.gif * Dyxtra GC Newsflash *

Impressies @ PGC

Filmpjes @ PGC

Zo'n beetje dezelfde footage als IGN dus je kunt beter de filmpjes van yamAUchi downloaden, sneller & betere kwaliteit.

• Pics Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif Afbeeldingslocatie: http://ga.gamesquad.net/images/smilies/eek.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_28.jpg

Clickable

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_24_24.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_25_25.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_27_27.jpg

http://www.newtechnix.com...icle.php3?Id_Article=9027

Game Info
Titel: F-Zero GC/AC Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: mei 2003 - USA: 23/06/2003 - EUR: Q3 2003
Media: Trailer | Screenshots
MuErTo ChAvEz schreef op 25 January 2003 @ 23:22:
Kijk, dat is nou mooi _/-\o_ Laat je hem dicht of niet? :D En wat zie ik daar nog meer voor gesealde doosjes? *nieuwsgierig*

Die Metroid @ Ebay is verkocht voor 51 euro trouwens :P
Phusebox schreef op 26 januari 2003 @ 09:24:
en waar is de optie : Ja ik heb een PAL cube EN een US/JAP cube
Dan heb je dus een import, dus kies je 1 van de Ja antwoorden :)

Wel vaak gestemd trouwens :o Dank u wel mensen :) PAL is (zoals verwacht) de grote winnaar :) Ik ben er nog steeds niet uit of ik mn import cube hou of niet, iig wel tot 21 maart :Y)
ReCreator schreef op 26 januari 2003 @ 16:20:
>:)

Vraag me af waarom ik mn PU nog niet heb :( Heel mn weekend verpest :+
ReCreator schreef op 26 januari 2003 @ 16:42:
LOL ik ook, 'Killer Cuts' heet dat ding :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 26-01-2003 21:33 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 22-09 16:49

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 19:51:
[...]

Ik mis nog wel een aantal games in die snes toppers lijst:

Megaman X
Starwing (superFX)
Vortex (superFX)
Donkey kong country
Mario Allstars
Super Street fighter 2
Teenage mutant ninja turtles: Turtles in Time
Sim city

(kan er zo ff niet meer verzinnen)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Rock 'n Roll Racing _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat spel Ownde gewoon zwaar

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
D³ schreef op 26 januari 2003 @ 21:33:[...]
Kijk, dat is nou mooi _/-\o_ Laat je hem dicht of niet? :D En wat zie ik daar nog meer voor gesealde doosjes? *nieuwsgierig*

Die Metroid @ Ebay is verkocht voor 51 euro trouwens :P
F-Zero ziet er niet mis uit. Die moet op het lijstje (alsof ie er nog niet stond ;) )

Het doosje gaat open. Om het geld doe ik het niet, zou hem vast een paar jaar kunnen bewaren en er dan wat eurootjes voor terug kunnen krijgen, maar ik ben immers een nintendofan en Zelda is m'n meest favoriete spel allertijden, dus..

Ik zal het doosje wel pas openen als ik m'n nieuwe Snes heb ontvangen. Ja, ja, heb een amerikaanse snes gekocht van een opa en oma. De snes was er voor de kleinkinderen. Je weet wat dat betekent.

Afbeeldingslocatie: http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_c7304b4df270cbb4e3c36cc47ee0d754/i-1.JPG

In doos en al, 3 controllers en 6 spellen met daarbij FF2 en nog veel meer leuks. Allemaal voor €79,- (excl. verzendkosten) Dit was een uitstekend weekend op Ebay.. :)

Trouwens Shadowrun kan je eigenlijk ook niet missen. Geen idee of dit spel in Nederland ooit is uitgekomen, maar dit spel is zeker z'n geld waard. Staat bij mij in de top 5 van favoriete Snes spellen...

[ Voor 11% gewijzigd door StyXL op 26-01-2003 23:15 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Copycat schreef op 26 January 2003 @ 21:41:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Rock 'n Roll Racing _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat spel Ownde gewoon zwaar
JAAAAAAAAA!!!! :D

Dat geeft me nu nog een enorme smile op m'n gezicht, alleen al bij t zien van t woord!!! :D

Die muziek aant begin O+

een vriend van me had t en als ik daar dan was en we speelden t -> het in de snes steken, snes aan.....
tenenenene....tenenenene.. 8)

ZO vet, was dat! :D
En dan met z'n 2tjes, wat was dat koel! :)
wat we dan deden was eerst naar een verre planeet gaan om daar die hoovercraft of dat rupsbandding te nemen, vervolgens trug naar een makkelijk level, zodat de baan makkelijk was en we lekker tegen elkaar konden racen, zonder gekke dingen >:)
En dan kon je je tegenstander ZZOOOO makkelijk beaten, had je daar ook geen last meer van :D

Maar dat spel was echt uberkoel, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Zooo, iedereen hier ineens een snes.. Ik heb zo'n ding vroeger nooit gehad.. :'( Ben van de nes naar de n64 gegaan.. Wel ging ik bijna elke dag bij m'n over buurjongen gaan snes'en.. Ik kan me vooral Aliens ofzo en bubsy nog herinneren die vond ik echt vet.. vooral dat Alien spel.. Misschien dat ik ook maar eens ga moeten rondneuzen naar een snes, want anders is m'n jeugd 'eigenlijk' niet compleet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:25
MuErTo ChAvEz schreef op 26 January 2003 @ 21:45:
[...]
In doos en al, 3 controllers en 6 spellen met daarbij FF2 en nog veel meer leuks. Allemaal voor €79,- (excl. verzendkosten) Dit was een uitstekend weekend op Ebay.. :)
Weet je zo wat je dat aan verzenden gaat kosten? Ben eigenlijk wel benieuwd naar verzendkosten van zo'n pakket. Zit wel te watertanden op eBay.com, maar van verzendkosten ben ik nog niet echt wijs geworden. Verder nette koop, op zich is die Final Fantasy het geld al waard :)
Zelda had ik lekker in seal laten zitten en voor 15 euro een cartidge gekocht. Veel specialer imho, zo'n unsealde PAL versie kom je nog wel is tegen op eBay, zal voor de NTSC versie ook wel gaan. Maar zo sealed :9~

Voor de rest ziet F-Zero er echt te gek uit, wordt een fijne periode vanaf maart om te gamen! En dat nog maar op 1 systeem :)
Mag nog wel aanmaken met Mario Sunshine, krijg dat nooit klaar voor Metroid er is vrees ik ... 17 shines nu en ik wil Yoshi, welk level zit die?

[ Voor 16% gewijzigd door Speedy op 26-01-2003 22:21 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hey zie ik daar in 't begin (na 4 sec.) nou die robot die je op je NES kon aansluiten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Copycat schreef op 26 January 2003 @ 22:25:
[...]

Hey zie ik daar in 't begin (na 4 sec.) nou die robot die je op je NES kon aansluiten :?
Robot die je op je NES kon aansluiten? Verklaar je nader.. :?

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 26-01-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

blakez schreef op 26 januari 2003 @ 22:28:
[...]

Robot die je op je NES kon aansluiten? Verklaar je nader.. :?
Weet ook niet precies wat je met dat ding kon doen. Maar hij staat geloof ik zelfs op die doos waar je NES inzat.

<edit>deze robot dus :Y) </edit>

[ Voor 18% gewijzigd door Copycat op 26-01-2003 22:44 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.