Klopt, dan speel je als het goed is even snel als de US versie.Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 16:30:
Maar... Ik kan mijn PAL spellen toch ook op 60Hz instellen? Bij SSBM iig...
Grab shell dude!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt, dan speel je als het goed is even snel als de US versie.Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 16:30:
Maar... Ik kan mijn PAL spellen toch ook op 60Hz instellen? Bij SSBM iig...
Grab shell dude!
Kan bij Star Wars ook... heb je wl juiste tv voor nodig en een RGB kabel... anders werkt het niet...jOzh schreef op 28 January 2003 @ 16:37:
[...]
Klopt, dan speel je als het goed is even snel als de US versie.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Als je een virtual boy wil hebben. Dan zal je echt in amerika moeten kijken. Kwam deze net tegen, misschien dat je ervoor wil gaan? Momenteel heb ik geen geld meer dus..ReCreator schreef op 28 januari 2003 @ 16:36:
[...]
mooi verteld.....*snif*
Ben nu blij een Nintondo fan te zijn.... heb zelf ook alle nintendo's nog....
Wil alleen nog een virtual boy kopen.....
ik heb geen Snes...Thelema schreef op 28 January 2003 @ 16:10:
[...]
je kan gewoon de kabel van die in je cube met je SNES omwisselen, werkt ook gewoon
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nee is al heel oud en ook heel nepGamegod schreef op 28 januari 2003 @ 17:29:
Kan iemand mij vertellen of dit filmpje echt is
Dit ziet er niet normaal meer uit
Is een filmpje van SSB:M (voordat iedereen het download) en iemand haalt hier 3368.2 Meter mee
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
?? jah en ik ben de paus.[FrEEzEr] schreef op 28 januari 2003 @ 18:26:
Zal ik jullie eens erg blij gaan maken
Datel heeft de laatste probleempjes met de freeloader (PAL versie) dit weekend opgelost en 2 februari zijn de eerste test drukken klaar!!
Nog even jongens..........
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nou begin dan maar alvast met 'bedankt voor die blumen' te zeggen want het is toch echt waarschnumi schreef op 28 January 2003 @ 18:33:
[...]
?? jah en ik ben de paus.Nee maar serieus ik heb dit al zo vaak gehoort: eerst zien dan geloven!
De tweede kent iemand binnen datel en is een gerespecteerd persoon op het board waar de info staat.I work for an electronics company that happens to supply Datel. Knowing freeloader was coming out I asked if the sales person could get in touch with them regarding a possible freebie. Today I got a msg that Freeloader had passed final inspection this morning and would be going into production in February.
This came from a guy inside Datel and he was very specific that it was ready and "the problem they had been having was now solved."
Nou nog iemand met een creditcard zien te vinden om metroid te bestellenPAL only release confirmed as 2nd Feb 2003 (at least i'll have one on the 2nd )for freeloader as the thread starter posted they sorted the last couple of problems just before the weekend.
I couldnt get conformation that it will boot on all systems except PAL but it WILL run NTSC jap & usa games on UK spec RETAIL consoles (at last you get the chance to play zelda, metroid and dead to rights as well as all the others)
schnumi schreef op 28 January 2003 @ 18:33:
[...]
?? jah en ik ben de paus.Nee maar serieus ik heb dit al zo vaak gehoort: eerst zien dan geloven!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 18:52 ]
Anoniem: 55194
Bedankt voor die mooie bloemuh oh ik bedoeell gamecube.Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 18:49:
[...]
@ Paus Schnumi I!
Nee idd, een paar posts hierboven kreeg PSX shop ze op 5 februari, nu zijn de testdrukken klaar op 2 februari, blah...
Ik heb het te vaak gehoord om het serieus te nemen...
edit:
hmm die shit van freezer een post hierboven veranderd wel wat, maar toch zonder bron is schnumi de Paus...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Euh is MK traag? Ik vond de Tekken's van de PSX juist opvallen door hun ongelooflijke traagheid?Anoniem: 55194 schreef op 28 January 2003 @ 19:18:
Ik heb mortal kombat (voor op de xbox). En het ziet er allemaal goed uit en het speelt zeker goed. Moet alleen wennen aan hoe traag het gaat. Ik ben tekken gewend
. DOA3 vind ik bv ook traagjes gaan.
En ik moet natuurlijk aan de controllers wennen (ik ken geen enkele combo enzo). Dus dat moet ik effe uitvogelen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 50624
As long as you dont look at me it's fine by me[FrEEzEr] schreef op 28 januari 2003 @ 18:47:
[...]
Nou nog iemand met een creditcard zien te vinden om metroid te bestellen
/me kijkt naar bushAnoniem: 50624 schreef op 28 January 2003 @ 19:30:
[...]
As long as you dont look at me it's fine by me
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 19:48 ]
Mijn SNES Zelda is ook US. Op het laatst merk je dat er toch wel degelijk verschil in zit. Bij de PAL versie was het zo dat bij de tekst "...and the Master Sword sleeps forever!!!" de muziek PRECIES eindigde bij dat stukje. Als ik het nu op de US cart. speel is het deuntje al klaar en moet hij nog gaan beginnen bij "the old man @ Death Mountain".converter rulez...
vroeger had mn neeft Super Metroid ameriakaans... die was idd sneller... en de muziek was anders, hij had em ook europees....
En nog een versie met een groot boek
Helemaal geschift.... maar ik heb ook Snes, en niet alleen emulator...
Dat filmpje is inderdaad oud maar ook niet-nep. Snap je het nog? Op diezelfde site zie je ook Young Link die de Target Test in 4 secs. haalt. *eyeswideopen*Kan iemand mij vertellen of dit filmpje echt is
Dit ziet er niet normaal meer uit
Is een filmpje van SSB:M (voordat iedereen het download) en iemand haalt hier 3368.2 Meter mee
DuhIs de naam Ganondorf btw afgeleid van Ganon uit Zelda ?
Nou, ik had eerst een PAL versie van Tekken 3 en die ging me toch traag. De NTSC versie daarentegen ging als een trein.Euh is MK traag? Ik vond de Tekken's van de PSX juist opvallen door hun ongelooflijke traagheid?
Is deze MK dan ook trager dan MK2-3 enzo?
[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 28-01-2003 21:28 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Link veranderd in een zacht lief roze konijntje, tenzij hij de moon pearl heeft. Ik mail je mijn adres welGolbeZeromus schreef op 28 januari 2003 @ 21:28:
[...]
Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij
Daar ging ik ook al vanuit..Maar waar ik erg bang voor ben met een appart topic hiervoor is dat er voornamelijk discussies zullen komen in de trend "kijk is wat ik heb" en "goh wat ik nu 1337 weer op ebay heb gekocht".
[ Voor 33% gewijzigd door StyXL op 28-01-2003 22:45 ]
Anoniem: 5577
Spectacle Rock?GolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 21:28:
[...]
Mijn SNES Zelda is ook US. Op het laatst merk je dat er toch wel degelijk verschil in zit. Bij de PAL versie was het zo dat bij de tekst "...and the Master Sword sleeps forever!!!" de muziek PRECIES eindigde bij dat stukje. Als ik het nu op de US cart. speel is het deuntje al klaar en moet hij nog gaan beginnen bij "the old man @ Death Mountain".
Verbaast me eigeniljk. Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij
[...]
[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 22:02 . Reden: nog meer voorbeelden toegevoegd en ook pics daarna. ]
GolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 21:28:
Verbaast me eigeniljk. Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij
SPECTACLE ROCK IS AN ENTRANCE TO DEATH
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Anoniem: 51765
Is heel simpel. Bij 60 Hz wordt je beeld 60x per seconde vernieuwd, bij 50 Hz 50x. Dus na 3 seconden heeft de US versie 3x60=180 beeldjes gehad, de PAL versie maar 3x50=150 beeldjes. US gaat sneller dus.jOzh schreef op 28 January 2003 @ 16:22:
[...]
NTSC = 60Hz en Pal = 50Hz, daar ligt het aan. De klepel moet iemand anders maar ff voor je vinden, weet niet precies waar die hangt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
lijkt me enorme onzin...Anoniem: 51765 schreef op 28 January 2003 @ 22:50:
[...]
Is heel simpel. Bij 60 Hz wordt je beeld 60x per seconde vernieuwd, bij 50 Hz 50x. Dus na 3 seconden heeft de US versie 3x60=180 beeldjes gehad, de PAL versie maar 3x50=150 beeldjes. US gaat sneller dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 28-01-2003 23:34 ]
Anoniem: 51765
60 plaatjes per seconde MINDER vloeiend dan 50 per seconde?!?Phusebox schreef op 28 January 2003 @ 22:53:
[...]
lijkt me enorme onzin...
kijk dat je 60 plaatjes per seconde ziet
wil niet zeggen dat het sneller gaat
wel dat het minder vloeiend gaat dan 50 plaatjes per seconde
This is the Way.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Omdat je pics het niet doen... GEEN FREELOADERAnoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 21:52:
[...]
Spectacle Rock?
In Zelda 1, de toegang tot Ganon's Lair. Kom maar op met die Freeloader
oja, for the record:
In Zelda 2, gebied ergens in Death Mountain Area. Er ligt ergens een rots, die je met de hamer moet squashen. Daar ergens in dat doolhof ondergronds ligt een hartcontainer.
In LttP, op Death Mountain, ten westen van Tower of Hera.
In OoT, is er eigenlijk geen Spectacle Rock. Sommigen mensen nemen aan dat de pilaren in Death Mountain Crater Spectacle Rock zijn.
Zo en een gratis Freeloader
Oja, nog wat leuke screenies van Spectacle Rock:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik hou je er dus wel aan he?
[ Voor 14% gewijzigd door GZ op 28-01-2003 23:36 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Presentation 8.0
A solid, well-balanced package through-and-through. Great menus, interface, and implementation of concepts and art.
Graphics
Sharpened up from its days on the Sega Dreamcast, but only "middle-of-the-road" by GCN standards. Some nice art and effects. No progressive scan support. 5.0
Sound 7.0
Some nice composition; a soundtrack that perhaps repeats themes a little too often. Sufficient sound effects. Furthermore, the quality could have used a bump or two.
Gameplay 9.0
A splendid RPG, that despite some flaws in balance, is GameCube's best. Great turn-based action, huge bosses, an engaging story, and so much more. 9.0
Lasting Appeal 7.0
Coming back to beef up on experience and learn spells is an often occurrance. The side quests, head hunting, are appreciated additions, but only a moderate draw to return. A very lengthy game, though.
OVERALL SCORE (not an average) 8.5
Zeker een game die in mijn bezit zal komen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hij staat voorlopig nog op 16 meiPhydomir schreef op 29 januari 2003 @ 09:51:
[...]
Zeker een game die in mijn bezit zal komen.
Wat is de EU release date?
Nice, ben benieuwd! Kan iemand me trouwens vertellen of Skies of Arcadia een beetje lijkt op de Phantasy Star serie? 'k Ben een beetje een rpg nitwit, maar deze spellen lijken me toch wel vet.Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 09:23:
Skies of Arcadia Legends Review @ IGN
Grab shell dude!
Op manier van vechten en omgaan met NPC's (volgens mij) wel, ben niet 100% zekerjOzh schreef op 29 January 2003 @ 10:02:
[...]
Nice, ben benieuwd! Kan iemand me trouwens vertellen of Skies of Arcadia een beetje lijkt op de Phantasy Star serie? 'k Ben een beetje een rpg nitwit, maar deze spellen lijken me toch wel vet.
He Als ie af is is ie afNu in spanning afwachten of die freeloader ook werkelijk gaat komen. Zo ja, direct Animal Crossing bestellen!
Wel vervelend dat de eerste serie freeloaders misschien maar net genoeg is voor de pre-orders, kunnen we nog langer wachten
Misschien een muntje gooienPhusebox schreef op 29 January 2003 @ 10:54:
twijfel twijfel.
wel of niet Skies of Arcadia in de US bestellen... decisions!
Grab shell dude!
just do it.Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 10:54:
twijfel twijfel.
wel of niet Skies of Arcadia in de US bestellen... decisions!
Euhh effe denken.... Lost kingdoms is dat geen RPG (tenminste zoiets danGamegod schreef op 29 januari 2003 @ 11:23:
[...]
Misschien een muntje gooien![]()
Zijn er eigenlijk al goede RPG's op de cube (PAL bedoel ik dan) want ik heb ze nog niet gezien of vergis ik me hier nu gruwelijk in.
[ Voor 59% gewijzigd door schnumi op 29-01-2003 11:27 ]
Ja maar volgens mij was dat geen goedeschnumi schreef op 29 January 2003 @ 11:26:
Euhh effe denken.... Lost kingdoms is dat geen RPG (tenminste zoiets dan).
Grab shell dude!
Jah je vroeg om een RPG.
Anoniem: 51617
Een US spel?Anoniem: 25156 schreef op 29 januari 2003 @ 11:54:
Wat heb je naast die Freeloader ook alweer nog meer nodig om import te spelen?
Ja idd.
Nee ik voeg om:schnumi schreef op 29 januari 2003 @ 11:52:
[...]
Jah je vroeg om een RPG.En nee volgens mij is het idd geen topper.
Gamegod schreef op 29 januari 2003 @ 11:23:
Zijn er eigenlijk al goede RPG's op de cube (PAL bedoel ik dan) want ik heb ze nog niet gezien of vergis ik me hier nu gruwelijk in.
een GC een controller en een TV die NTSC ondersteund anders kan je hem mooi in zwart/wit gaan spelenAnoniem: 25156 schreef op 29 januari 2003 @ 11:54:
Wat heb je naast die Freeloader ook alweer nog meer nodig om import te spelen?
Pff Jij maakt het wel erg spannendReCreator schreef op 29 januari 2003 @ 12:07:
Ben benieuwd wie het nieuwe topic durft te openen, en met welke naam
Zal vandaag toch moeten gebeuren onderhand.....
whehehe... wordt het deel 21, of een nieuwe topic naam, of misschien wel 2 topicswe zullen zien...
nee US en EU saves kunnen samen op 1 memcardschnumi schreef op 29 January 2003 @ 12:04:
[...]
Ja idd.![]()
oh jah nog wel 1 ding: een aparte memorycard dacht ik want US saves en EU saves gaan niet samen op 1 memcard.
aha kijk.Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 12:17:
[...]
nee US en EU saves kunnen samen op 1 memcard
JAP daarentegen moet apart
A friend of mine works at a video game store in Devon and he just told me
"Ooh, Ooh. Freeloaders are finally comming out. We should have a huge 10!!! of them next Wednesday (or was it tomorrow, not sure) Horah for import gamingThis is for real aparently. We ordered some today at work"
so looks like they may finally see the light of day, but we've all heard that before .
ja 2 cubes...daFubar schreef op 29 January 2003 @ 12:34:
zeg phuse, heb jij nou 2 cubes thuis staan? vind je dat niet een beetje zonde van je geld?
hoewel... volgens mij heb je toch zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 29-01-2003 14:30 ]
Jij dacht dat het spel voor de lol op nr 1 bij gamerankings stondYohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 13:44:
sorry voor dit offtopic gelul (naja beetje dan) maar tis echt een steen goede game
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ow je brengt me op iedeeenYohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 13:44:
offtopic
gisteravond, 23:30 ... Zelda: Ocarina Of Time in me N64 gestopt...meteen cool geluidje..(dat fluit melodietje)...
[zapp]
...tis echt een goede game..
[zapp]
Anoniem: 25156
dat is volgens mij al lang bevestigd hoor, dat die bonus discs ook naar EU komenReCreator schreef op 29 januari 2003 @ 15:30:
[...]
Ow je brengt me op iedeeen
Morgenavond ga ik ook mn n64 aansluiten en een nieuwe game beginnen met OoT
Die sfeer is zo goed!
Kweet nog goed dat ik em de dag kocht toen ie uitkwam.. ik zette em aan en WOW!... I fell in luv!, Die graphgics zijn niet slecht (beetje blurry zijn we wel gewend)
Dus jah, die bonusdisc moet! ik hebben!!!
[bidmode]
Beste Heer of wie dan ook
Laat Nintendo ervoor zorgen dat Europa ook mag genieten van de geweldige
sfeer van OoT op de GC, met vernieuwde graphics en nog beter geluid..
Amen.
[/bidmode]
Anoniem: 61283
Tja... wie durftAnoniem: 5577 schreef op 29 January 2003 @ 16:56:
Zijn er onderhand alweer plannen voor deel 21 ?
En zijn we er al uit of het nes/snes/n64 gebeuren erin blijft of naar een appart topic moet ?
een Groot NINTENDO topic (incl. alles wat bij nintendo hoort)Anoniem: 5577 schreef op 29 January 2003 @ 16:56:
Zijn er onderhand alweer plannen voor deel 21 ?
En zijn we er al uit of het nes/snes/n64 gebeuren erin blijft of naar een appart topic moet ?
Ik ben voor "Het grote Ninteno/GameCube topic" .....Yohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 17:03:
[...]
een Groot NINTENDO topic (incl. alles wat bij nintendo hoort)
jah toch ?
wie is voor ?
![]()
![]()
![]()
ikke
[ Voor 21% gewijzigd door jOzh op 29-01-2003 17:13 ]
Grab shell dude!
Ze doen het wel, alleen GoT doet vaagGolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 23:32:
[...]
Omdat je pics het niet doen... GEEN FREELOADER![]()
![]()
.
Maar voor de rest, erg goed antwoord.You tha mastah... Samen met Delirium en Muerto Chavez (oid), een beetje. Had je geen makkelijkere naam kunnen verzinnen?
Maar erg juust hoor als die Freeloader dan komt. Kan ik eindelijk ook bij een niet nader te noemen HGGCT persoon US games gaan bestellen? Is het niet ...........
Vraag me eigen nog steeds af of hij nu echt komt...
Wie is er voor Dix_Huit?
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-01-2003 17:38 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Delirium2001 op 29-01-2003 18:22 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 29-01-2003 18:14 ]
Grab shell dude!
ik ben eigenlijk voor simpelweg Het Grote Nintendo Topic ofzoietsjOzh schreef op 29 January 2003 @ 18:14:
Als we het nou eens gewoon Het GameCube Topic laten en verder niet meer zeuren?
Dan kunnen we verder gaan met de nummersjOzh schreef op 29 januari 2003 @ 18:14:
Als we het nou eens gewoon Het GameCube Topic laten en verder niet meer zeuren?
Omae wa mō shindeiru.
enchant je wapens. Dat is meestal wel handig.Koffiezuiper schreef op 29 januari 2003 @ 18:26:
een vraag over ED
[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 29-01-2003 18:28 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-01-2003 18:34 ]
Anoniem: 58392
Hehe ik weet wel zeker dat ik dat ga doen. Op MP en Zelda kan ik wel even wachten maar AC komt hier niet uit en die wil ik toch erg graag hebben.Anoniem: 61283 schreef op 29 januari 2003 @ 16:50:
Ik ga mischien wel een free-loader+animal crossing halenmaar ik weet het nog niet zeker...
Jah maar mensen die GC willen lezen lezen zo ook Snes enz.. en komen erachter dat de overeenkomt tussen de consoles toch wel groot is...Anoniem: 5577 schreef op 29 januari 2003 @ 18:29:
Het liefst zou ik het boeltje bij elkaar willen houden.
Maar realistisch gezien is het waarschijnlijk handiger als er een appart topic komt (ook al ben ik hierzelf tegen).
Anders ga je steeds meer gezeur krijgen van sommige mensen dat het geen reet met de cube heeft te maken.
En een appart topic kan mischien best een succes worden en mocht het een stille dood sterven dan gaan we gewoon hier weer verder met lullen.
jullie hebben allemaal te veel geld.Anoniem: 58392 schreef op 29 January 2003 @ 18:30:
[...]
Hehe ik weet wel zeker dat ik dat ga doen. Op MP en Zelda kan ik wel even wachten maar AC komt hier niet uit en die wil ik toch erg graag hebben.Dus hopelijk is de freeloader er volgende week, dan kan ik ook AC bestellen
Ben je al bezig met het nieuwe topic danAnoniem: 61283 schreef op 29 January 2003 @ 18:34:
dubbelpost...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq