Het grote GameCube topic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jOzh schreef op 28 januari 2003 @ 16:08:
Ik ben tegen een afsplitsing. Zoals het nu gaat vind ik het best, eigenlijk vind ik het al jammer dat er een apart GBA topic is, had wat mij betreft ook allemaal hierin gemogen.
Mee eens.... :)

een GameCube/Nintendo topic lijkt me wel oke.... het gaat toch veelal over GameCube (ook de nieuwelingen weten het dan te vinden) en tegelijkertijd ook lekker over Nintendo.... (het ideale topic :P)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
jOzh schreef op 28 January 2003 @ 16:22:
[...]

NTSC = 60Hz en Pal = 50Hz, daar ligt het aan. De klepel moet iemand anders maar ff voor je vinden, weet niet precies waar die hangt...
Maar... Ik kan mijn PAL spellen toch ook op 60Hz instellen? Bij SSBM iig :?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Deddiekoel schreef op 28 January 2003 @ 16:23:
Er moet gewoon een Nintendo topic komen....kan meteen alles in!
/agreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Ben het eigenlijk stiekem wel eens met jOzh, Deddiekoel en ReCreator.

Ik heb net een vermogen aan een paar snesjes en een nes uitgegeven. Heb een paar spellen kunnen spelen en het Nintendo gevoel begint steeds meer bloeien en krijg dat kinderlijke gevoel weer. Ook als ik ff super mario world speel en SMS weet niet, maar het lijkt gewoon te kloppen. Nu speel ik de hele serie op alle consoles. Doe ik straks ook met Metroid. Eerst op de Nes dan op de snes uitspelen en dan op naar de cube..

Wat heb ik die snes en nes gemist zeg.. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MuErTo ChAvEz schreef op 28 januari 2003 @ 16:33:
Ben het eigenlijk stiekem wel eens met jOzh, Deddiekoel en ReCreator.

Ik heb net een vermogen aan een paar snesjes en een nes uitgegeven. Heb een paar spellen kunnen spelen en het Nintendo gevoel begint steeds meer bloeien en krijg dat kinderlijke gevoel weer. Ook als ik ff super mario world speel en SMS weet niet, maar het lijkt gewoon te kloppen. Nu speel ik de hele serie op alle consoles. Doe ik straks ook met Metroid. Eerst op de Nes dan op de snes uitspelen en dan op naar de cube..

Wat heb ik die snes en nes gemist zeg.. :)
mooi verteld..... :'( *snif*

Ben nu blij een Nintondo fan te zijn.... heb zelf ook alle nintendo's nog....
Wil alleen nog een virtual boy kopen.....

[ Voor 9% gewijzigd door ReCreator op 28-01-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 16:30:
Maar... Ik kan mijn PAL spellen toch ook op 60Hz instellen? Bij SSBM iig :?...
Klopt, dan speel je als het goed is even snel als de US versie.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jOzh schreef op 28 January 2003 @ 16:37:
[...]

Klopt, dan speel je als het goed is even snel als de US versie.
Kan bij Star Wars ook... heb je wl juiste tv voor nodig en een RGB kabel... anders werkt het niet...

Heb wel de RGB kabel, maar mn tv vind t niet leuk :P gaat vet piepen enzo.. klinkt mij te eng.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
ReCreator schreef op 28 januari 2003 @ 16:36:
[...]

mooi verteld..... :'( *snif*

Ben nu blij een Nintondo fan te zijn.... heb zelf ook alle nintendo's nog....
Wil alleen nog een virtual boy kopen.....
Als je een virtual boy wil hebben. Dan zal je echt in amerika moeten kijken. Kwam deze net tegen, misschien dat je ervoor wil gaan? Momenteel heb ik geen geld meer dus..

Virtual boy

Nog veel meer virtual boy

Afbeeldingslocatie: http://home.socal.rr.com/gowin/VirtualBoy.jpg

Voor de nes worden er ook nog de robots verkocht, maar heel weinig.. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

:9~ :9~ Dik :P

Jah ik heb momenteel ook weinig geld ervoor, maar ooit ga ik er 1 kopen :P
Moet nu nog ff sparen voor Metroid Prime, MK:DA enz.... :)

maar tnx voor de pics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:29

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Kan iemand mij vertellen of dit filmpje echt is :?

Dit ziet er niet normaal meer uit

Is een filmpje van SSB:M (voordat iedereen het download) en iemand haalt hier 3368.2 Meter mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Thelema schreef op 28 January 2003 @ 16:10:
[...]

je kan gewoon de kabel van die in je cube met je SNES omwisselen, werkt ook gewoon
ik heb geen Snes... :/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gamegod schreef op 28 januari 2003 @ 17:29:
Kan iemand mij vertellen of dit filmpje echt is :?

Is een filmpje van SSB:M (voordat iedereen het download) en iemand haalt hier 3368.2 Meter mee
Nee is al heel oud en ook heel nep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 09:33
Zal ik jullie eens erg blij gaan maken :)

Datel heeft de laatste probleempjes met de freeloader (PAL versie) dit weekend opgelost en 2 februari zijn de eerste test drukken klaar!!

Nog even jongens..........

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
heh, op dvdcrave.com zijn de spellen nu echt veel goedkoper dan hier in nl... je kunt daar Mortal Kombat: DA pre-orderen voor €43.35...voor de GBA Zelda iets van €32 blij dat ik een cc heb :P

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[FrEEzEr] schreef op 28 januari 2003 @ 18:26:
Zal ik jullie eens erg blij gaan maken :)

Datel heeft de laatste probleempjes met de freeloader (PAL versie) dit weekend opgelost en 2 februari zijn de eerste test drukken klaar!!

Nog even jongens..........
?? jah en ik ben de paus. ;) Nee maar serieus ik heb dit al zo vaak gehoort: eerst zien dan geloven! :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
schnumi schreef op 28 January 2003 @ 18:33:
[...]

?? jah en ik ben de paus. ;) Nee maar serieus ik heb dit al zo vaak gehoort: eerst zien dan geloven! :P
Nou begin dan maar alvast met 'bedankt voor die blumen' te zeggen want het is toch echt waar :)

Heb 2 quote's...

Eerste is van gast uit electrobedrijf:
I work for an electronics company that happens to supply Datel. Knowing freeloader was coming out I asked if the sales person could get in touch with them regarding a possible freebie. Today I got a msg that Freeloader had passed final inspection this morning and would be going into production in February.

This came from a guy inside Datel and he was very specific that it was ready and "the problem they had been having was now solved."
De tweede kent iemand binnen datel en is een gerespecteerd persoon op het board waar de info staat.
PAL only release confirmed as 2nd Feb 2003 (at least i'll have one on the 2nd )for freeloader as the thread starter posted they sorted the last couple of problems just before the weekend.

I couldnt get conformation that it will boot on all systems except PAL but it WILL run NTSC jap & usa games on UK spec RETAIL consoles (at last you get the chance to play zelda, metroid and dead to rights as well as all the others)
Nou nog iemand met een creditcard zien te vinden om metroid te bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
schnumi schreef op 28 January 2003 @ 18:33:
[...]

_/-\o_ @ Paus Schnumi I! _/-\o_

:+
Nee idd, een paar posts hierboven kreeg PSX shop ze op 5 februari, nu zijn de testdrukken klaar op 2 februari, blah...
Ik heb het te vaak gehoord om het serieus te nemen...

edit:
hmm die shit van freezer een post hierboven veranderd wel wat, maar toch zonder bron is schnumi de Paus...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Ik heb mortal kombat (voor op de xbox :P ). En het ziet er allemaal goed uit en het speelt zeker goed. Moet alleen wennen aan hoe traag het gaat. Ik ben tekken gewend :P . DOA3 vind ik bv ook traagjes gaan.

En ik moet natuurlijk aan de controllers wennen (ik ken geen enkele combo enzo). Dus dat moet ik effe uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmmm wat is er precies nep aan het Ganondorf filmpje eigenlijk?
De afstand verlengd? Of is de hele "mep de zak" sequence nep?
Ik heb namelijk wel eens geprobeerd het na te doen maar ik snap er geen hol van.. ze gooien in de sprong die knuppel op de zak en tijdens dit proces raken ze em ook nog met de vuist ofzo :?
Het lukt me voor geen meter iig..
Is de naam Ganondorf btw afgeleid van Ganon uit Zelda ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 18:49:
[...]

_/-\o_ @ Paus Schnumi I! _/-\o_

Nee idd, een paar posts hierboven kreeg PSX shop ze op 5 februari, nu zijn de testdrukken klaar op 2 februari, blah...
Ik heb het te vaak gehoord om het serieus te nemen...

edit:
hmm die shit van freezer een post hierboven veranderd wel wat, maar toch zonder bron is schnumi de Paus...
Bedankt voor die mooie bloemuh oh ik bedoeell gamecube. :+

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Anoniem: 55194 schreef op 28 January 2003 @ 19:18:
Ik heb mortal kombat (voor op de xbox :P ). En het ziet er allemaal goed uit en het speelt zeker goed. Moet alleen wennen aan hoe traag het gaat. Ik ben tekken gewend :P . DOA3 vind ik bv ook traagjes gaan.

En ik moet natuurlijk aan de controllers wennen (ik ken geen enkele combo enzo). Dus dat moet ik effe uitvogelen.
Euh is MK traag? Ik vond de Tekken's van de PSX juist opvallen door hun ongelooflijke traagheid?
Is deze MK dan ook trager dan MK2-3 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb maar net even Zelda gepre-ordered, ik kon me niet meer inhouden >:)

Btw met bonusdisc, althans dat is wat Dimensionplus zegt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

[FrEEzEr] schreef op 28 januari 2003 @ 18:47:
[...]
Nou nog iemand met een creditcard zien te vinden om metroid te bestellen >:)
As long as you dont look at me it's fine by me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
lol :)

Zeg Bush ik hoorde dat je een creditcard hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 50624 schreef op 28 January 2003 @ 19:30:
[...]

As long as you dont look at me it's fine by me :P
/me kijkt naar bush
:> ahhh please... :>
:P

edit:
Ik ben vast paranormaal, pcies tegelijk met freeze :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

converter rulez...
vroeger had mn neeft Super Metroid ameriakaans... die was idd sneller... en de muziek was anders, hij had em ook europees....
En nog een versie met een groot boek

Helemaal geschift.... maar ik heb ook Snes, en niet alleen emulator...
Mijn SNES Zelda is ook US. Op het laatst merk je dat er toch wel degelijk verschil in zit. Bij de PAL versie was het zo dat bij de tekst "...and the Master Sword sleeps forever!!!" de muziek PRECIES eindigde bij dat stukje. Als ik het nu op de US cart. speel is het deuntje al klaar en moet hij nog gaan beginnen bij "the old man @ Death Mountain".

Verbaast me eigeniljk. Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij :P
Kan iemand mij vertellen of dit filmpje echt is

Dat filmpje is inderdaad oud maar ook niet-nep. Snap je het nog? Op diezelfde site zie je ook Young Link die de Target Test in 4 secs. haalt. *eyeswideopen*
Is de naam Ganondorf btw afgeleid van Ganon uit Zelda ?
Duh :P. Ganondorf is zeg maar de menselijke versie van Ganon. ds Heeft daar een keer een mooi stukje over geschreven kan ik mij herinneren. Ganondorf komt ook alleen maar in OoT voor tot nu toe. Zijn naam wordt ook maar één of twee keer in aLttP gebruikt. In zijn zichtbare vorm is hij alleen te bewonderen in Zelda 1, 2, 3 en 5. MM, OoS, OoA en LA hebben allemaal een andere hoofdbaas. Waarom, omdat die verhalen zich niet in Hyrule afspelen. LA speelt zich af op Koholint, MM in Termina en de Oracle series ben ik de naam even van kwijt. Van de WindWaker weet ik het al, maar zeg ik niet ivm spoilers e.d.
Euh is MK traag? Ik vond de Tekken's van de PSX juist opvallen door hun ongelooflijke traagheid?
Is deze MK dan ook trager dan MK2-3 enzo?
Nou, ik had eerst een PAL versie van Tekken 3 en die ging me toch traag. De NTSC versie daarentegen ging als een trein.

Tevens ben ik niet voor voor een Nintendo topic, maar dus een GC topic en een Retro topic (Nee D3, geen Retro Studios topic maar een Retro Nintendo topic). Anders wordt het echt een zooitje! (denk ik)

[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 28-01-2003 21:28 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 28 januari 2003 @ 21:28:
[...]
Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij :P
Link veranderd in een zacht lief roze konijntje, tenzij hij de moon pearl heeft. Ik mail je mijn adres wel ;) :+
Maar waar ik erg bang voor ben met een appart topic hiervoor is dat er voornamelijk discussies zullen komen in de trend "kijk is wat ik heb" en "goh wat ik nu 1337 weer op ebay heb gekocht".
Daar ging ik ook al vanuit..

[ Voor 33% gewijzigd door StyXL op 28-01-2003 22:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Bah ff een dagje niet onine en weer 6 pagina's erbij (a 25 post per pagina.)
De discusiie of nes/snes related stuff nog in dit topic mag is aan het oplaaien.
Enerzijds vind ik dat het hierin moet blijven de nes en snes zijn tenslotte de basis geweest voor veel GC games en een groot deel van de cubers hier heeft een of meerder oude nintendo consoles.

Aan de andere kant is het onderhand ook wel lastig aan het worden om nog overzicht te houden in dit topic, en het zou best wel leuk zijn om een appart topic te hebben voor nintendo classic consoles.

Maar waar ik erg bang voor ben met een appart topic hiervoor is dat er voornamelijk discussies zullen komen in de trend "kijk is wat ik heb" en "goh wat ik nu 1337 weer op ebay heb gekocht".

* Anoniem: 2766 kan maar moelijk kiezen naar zou toch stemmen voor een appart "classic nintendo consoles achtig iets" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 21:28:
[...]

Mijn SNES Zelda is ook US. Op het laatst merk je dat er toch wel degelijk verschil in zit. Bij de PAL versie was het zo dat bij de tekst "...and the Master Sword sleeps forever!!!" de muziek PRECIES eindigde bij dat stukje. Als ik het nu op de US cart. speel is het deuntje al klaar en moet hij nog gaan beginnen bij "the old man @ Death Mountain".

Verbaast me eigeniljk. Kennen mensen hier Spectacle Rock nog??? Eerste die het raadt krijgt een Freeloader van mij :P

[...]
Spectacle Rock?
In Zelda 1, de toegang tot Ganon's Lair. Kom maar op met die Freeloader :P
oja, for the record:
In Zelda 2, gebied ergens in Death Mountain Area. Er ligt ergens een rots, die je met de hamer moet squashen. Daar ergens in dat doolhof ondergronds ligt een hartcontainer.
In LttP, op Death Mountain, ten westen van Tower of Hera.
In OoT, is er eigenlijk geen Spectacle Rock. Sommigen mensen nemen aan dat de pilaren in Death Mountain Crater Spectacle Rock zijn.

Zo en een gratis Freeloader >:)
Oja, nog wat leuke screenies van Spectacle Rock:
Afbeeldingslocatie: http://loz.zeldalegends.net/articles/article22/z1-spectacle.gif Afbeeldingslocatie: http://loz.zeldalegends.net/articles/article22/z3-spectacle.jpg

Ik hou je er dus wel aan he? :P

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-01-2003 22:02 . Reden: nog meer voorbeelden toegevoegd en ook pics daarna. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 14-04 16:03
GolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 21:28:
SPECTACLE ROCK IS AN ENTRANCE TO DEATH

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

jOzh schreef op 28 January 2003 @ 16:22:
[...]

NTSC = 60Hz en Pal = 50Hz, daar ligt het aan. De klepel moet iemand anders maar ff voor je vinden, weet niet precies waar die hangt...
Is heel simpel. Bij 60 Hz wordt je beeld 60x per seconde vernieuwd, bij 50 Hz 50x. Dus na 3 seconden heeft de US versie 3x60=180 beeldjes gehad, de PAL versie maar 3x50=150 beeldjes. US gaat sneller dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm misschien komt de freeloader dan toch uiteindelijk uit
maar zouden ze me dat niet gezegd hebben toen ik ze vorige week donderdag aan de telefoon had om mijn order te cancelen?
ik bedoel; dan hadden ze me toch wel overgehaald om mijn order te laten staan of niet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 51765 schreef op 28 January 2003 @ 22:50:
[...]

Is heel simpel. Bij 60 Hz wordt je beeld 60x per seconde vernieuwd, bij 50 Hz 50x. Dus na 3 seconden heeft de US versie 3x60=180 beeldjes gehad, de PAL versie maar 3x50=150 beeldjes. US gaat sneller dus.
lijkt me enorme onzin...
kijk dat je 60 plaatjes per seconde ziet
wil niet zeggen dat het sneller gaat
wel dat het vloeinder gaat dan 50 plaatjes per seconde

sorry my bad...

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 28-01-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

hey, waverace wordt binnenkort toch afgeprijsd he?
Ik heb nu japanse versie. Is een tof spel, en wil wel een amerikaanse uitvoering dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Phusebox schreef op 28 January 2003 @ 22:53:
[...]

lijkt me enorme onzin...
kijk dat je 60 plaatjes per seconde ziet
wil niet zeggen dat het sneller gaat
wel dat het minder vloeiend gaat dan 50 plaatjes per seconde
60 plaatjes per seconde MINDER vloeiend dan 50 per seconde?!?
en denk je dat ze voor de US versie 10 extra plaatjes per seconde maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

uhm wat is er nu pcies allemaal bekend over de freeloader?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

SD5k

>4&X

even iets tussendoor:

FPS (=Frames Per Second) en Refresh Rate zijn niet hetzelfde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

erm.. wat lamsh zegt klopt gewoon hoor, zo werkt het iig voor de NTSC en de PAL snes..

pal heeft meer lijnen, maar is langzamer (en doordat meeste spellen gewoon NTSC -> hop -> PAL, had je ook dat je balken had)

de cube heeft dit ook nog steeds, behalve bij de PAL spellen die 60hz ondersteunen.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op 28 January 2003 @ 21:52:
[...]
Spectacle Rock?
In Zelda 1, de toegang tot Ganon's Lair. Kom maar op met die Freeloader :P
oja, for the record:
In Zelda 2, gebied ergens in Death Mountain Area. Er ligt ergens een rots, die je met de hamer moet squashen. Daar ergens in dat doolhof ondergronds ligt een hartcontainer.
In LttP, op Death Mountain, ten westen van Tower of Hera.
In OoT, is er eigenlijk geen Spectacle Rock. Sommigen mensen nemen aan dat de pilaren in Death Mountain Crater Spectacle Rock zijn.

Zo en een gratis Freeloader >:)
Oja, nog wat leuke screenies van Spectacle Rock:
[afbeelding] [afbeelding]

Ik hou je er dus wel aan he? :P
Omdat je pics het niet doen... GEEN FREELOADER :P :P :P.

Maar voor de rest, erg goed antwoord. _/-\o_ You tha mastah... Samen met Delirium en Muerto Chavez (oid), een beetje. Had je geen makkelijkere naam kunnen verzinnen?

Maar erg juust hoor als die Freeloader dan komt. Kan ik eindelijk ook bij een niet nader te noemen HGGCT persoon US games gaan bestellen? Is het niet ........... ;)

Vraag me eigen nog steeds af of hij nu echt komt...

[ Voor 14% gewijzigd door GZ op 28-01-2003 23:36 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Tarin

Just plain weird.

OOowh, Spectacle als in bril-zonder-pootjes!

Nu zie ik het ook :). (gewoon op [afbeelding] klikken, en daarna op het linkje daar in het scherm).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skies of Arcadia Legends Review @ IGN
Presentation 8.0
A solid, well-balanced package through-and-through. Great menus, interface, and implementation of concepts and art.
Graphics
Sharpened up from its days on the Sega Dreamcast, but only "middle-of-the-road" by GCN standards. Some nice art and effects. No progressive scan support. 5.0
Sound 7.0
Some nice composition; a soundtrack that perhaps repeats themes a little too often. Sufficient sound effects. Furthermore, the quality could have used a bump or two.
Gameplay 9.0
A splendid RPG, that despite some flaws in balance, is GameCube's best. Great turn-based action, huge bosses, an engaging story, and so much more. 9.0
Lasting Appeal 7.0
Coming back to beef up on experience and learn spells is an often occurrance. The side quests, head hunting, are appreciated additions, but only a moderate draw to return. A very lengthy game, though.
OVERALL SCORE (not an average) 8.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 29 January 2003 @ 09:23:

[...]
Zeker een game die in mijn bezit zal komen.

Wat is de EU release date?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Phydomir schreef op 29 januari 2003 @ 09:51:
[...]

Zeker een game die in mijn bezit zal komen.

Wat is de EU release date?
Hij staat voorlopig nog op 16 mei
Duurt dus nog wel ff :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 09:23:
Nice, ben benieuwd! Kan iemand me trouwens vertellen of Skies of Arcadia een beetje lijkt op de Phantasy Star serie? 'k Ben een beetje een rpg nitwit, maar deze spellen lijken me toch wel vet.

Nu in spanning afwachten of die freeloader ook werkelijk gaat komen. Zo ja, direct Animal Crossing bestellen! :P
Wel vervelend dat de eerste serie freeloaders misschien maar net genoeg is voor de pre-orders, kunnen we nog langer wachten 8)7

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

jOzh schreef op 29 January 2003 @ 10:02:
[...]

Nice, ben benieuwd! Kan iemand me trouwens vertellen of Skies of Arcadia een beetje lijkt op de Phantasy Star serie? 'k Ben een beetje een rpg nitwit, maar deze spellen lijken me toch wel vet.
Op manier van vechten en omgaan met NPC's (volgens mij) wel, ben niet 100% zeker
Alleen Phantasy Star is wel on-line en Skies niet.
Denk dat dat toch wel het grootste verschil is
Nu in spanning afwachten of die freeloader ook werkelijk gaat komen. Zo ja, direct Animal Crossing bestellen! :P
Wel vervelend dat de eerste serie freeloaders misschien maar net genoeg is voor de pre-orders, kunnen we nog langer wachten 8)7
He Als ie af is is ie af
Dan hebben we eindelijk bewijs dat het technisch ook mogelijk is en dan zal er langzaam maar zeker genoeg FL voor iedereen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twijfel twijfel.
wel of niet Skies of Arcadia in de US bestellen... decisions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Phusebox schreef op 29 January 2003 @ 10:54:
twijfel twijfel.
Misschien een muntje gooien :? :+

Zijn er eigenlijk al goede RPG's op de cube (PAL bedoel ik dan :P) want ik heb ze nog niet gezien of vergis ik me hier nu gruwelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, als ik een US Cube zou hebben, zou ik denk ik alles importeren. Why wait? Ja, misschien spellen waarmee er hier een competitie gehouden kan worden, die zou ik wel PAL willen hebben dan.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 10:54:
twijfel twijfel.
just do it. :P

Ik ga hem misschien ook nog wel halen want ik wil nog wel een goeie RPG op de cube hebben. :)
Gamegod schreef op 29 januari 2003 @ 11:23:
[...]

Misschien een muntje gooien :? :+

Zijn er eigenlijk al goede RPG's op de cube (PAL bedoel ik dan :P) want ik heb ze nog niet gezien of vergis ik me hier nu gruwelijk in.
Euhh effe denken.... Lost kingdoms is dat geen RPG (tenminste zoiets dan :P ).

[ Voor 59% gewijzigd door schnumi op 29-01-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 29 January 2003 @ 11:26:
Euhh effe denken.... Lost kingdoms is dat geen RPG (tenminste zoiets dan :P ).
Ja maar volgens mij was dat geen goede :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Lost Kingdoms is volgens mij met van die speelkaarten enzo, beetje a la Magic: The Gathering dacht ik. Lijkt mij niks iig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 29 januari 2003 @ 11:29:
[...]

Ja maar volgens mij was dat geen goede :/
Jah je vroeg om een RPG. :Y) En nee volgens mij is het idd geen topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Wat heb je naast die Freeloader ook alweer nog meer nodig om import te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Anoniem: 25156 schreef op 29 januari 2003 @ 11:54:
Een US spel? :+ volgens mij niks meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51617 schreef op 29 januari 2003 @ 12:00:
[...]

Een US spel? :+ volgens mij niks meer :?
Ja idd. :)

oh jah nog wel 1 ding: een aparte memorycard dacht ik want US saves en EU saves gaan niet samen op 1 memcard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik w8 lekker op de PAL spellen hoor....
Jullie kopen hem toch eerder en als ie goed is volgens jullie koop ik em, zo niet... dan niet :D

Ben benieuwd wie het nieuwe topic durft te openen, en met welke naam :P
Zal vandaag toch moeten gebeuren onderhand.....

whehehe... wordt het deel 21, of een nieuwe topic naam, of misschien wel 2 topics :D we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 29 januari 2003 @ 11:52:
[...]

Jah je vroeg om een RPG. :Y) En nee volgens mij is het idd geen topper.
Nee ik voeg om:
Gamegod schreef op 29 januari 2003 @ 11:23:

Ach ze komen er aan :)
Anoniem: 25156 schreef op 29 januari 2003 @ 11:54:
een GC een controller en een TV die NTSC ondersteund anders kan je hem mooi in zwart/wit gaan spelen 8)7
ReCreator schreef op 29 januari 2003 @ 12:07:
Ben benieuwd wie het nieuwe topic durft te openen, en met welke naam :P
Zal vandaag toch moeten gebeuren onderhand.....

whehehe... wordt het deel 21, of een nieuwe topic naam, of misschien wel 2 topics :D we zullen zien...
Pff Jij maakt het wel erg spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op 29 January 2003 @ 12:04:
[...]

Ja idd. :)

oh jah nog wel 1 ding: een aparte memorycard dacht ik want US saves en EU saves gaan niet samen op 1 memcard. :)
nee US en EU saves kunnen samen op 1 memcard
JAP daarentegen moet apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 12:17:
[...]

nee US en EU saves kunnen samen op 1 memcard
JAP daarentegen moet apart
aha kijk. :) Dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
zeg phuse, heb jij nou 2 cubes thuis staan? vind je dat niet een beetje zonde van je geld?
hoewel... volgens mij heb je toch zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Freeloader news:

Weer een quote-je
A friend of mine works at a video game store in Devon and he just told me

"Ooh, Ooh. Freeloaders are finally comming out. We should have a huge 10!!! of them next Wednesday (or was it tomorrow, not sure) Horah for import gaming :D This is for real aparently. We ordered some today at work"

so looks like they may finally see the light of day, but we've all heard that before .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daFubar schreef op 29 January 2003 @ 12:34:
zeg phuse, heb jij nou 2 cubes thuis staan? vind je dat niet een beetje zonde van je geld?
hoewel... volgens mij heb je toch zat.
ja 2 cubes...
ach ja... 1 van die 2 verkoop ik wel weer eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Mhwoah.. die FreeLoader zie ik nog wel een keer langs komen dan. Voorlopig kan ik wel even wachten op de spellen (ik kan toch nauwelijks op de GC, omdat m'n broertjes er meestal achter zitten..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 29-04 08:39
Hmmm, het lijkt me wel cool, die freeloader. Ik wacht toch nog ff met kopen. Eerst kijken of het een beetje (bugvrij) werkt.

Als het werk, animal crossing kopen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

offtopic

gisteravond, 23:30 ... Zelda: Ocarina Of Time in me N64 gestopt...meteen cool geluidje..(dat fluit melodietje)... ff m'n kamer verduistert...lava lampie aan...relaxed gaan zitte....in alle rust en stilte, begon ik aan me avontuur.. eerst dorpje verkennen, dan in de oude boom.... en daar heb ik helepoos in rondgelopen, en kwam er niet uit, toen hele poos in lost forest gelopen, (en dik verdwaalt :P) maar daar kwam ik ook niet uit, toen maar weer terug naar de oude tree, en na veel zoeken en pruste, jawel ik kwam verder (spinne webben verbrande :)) en toen die eind baas.. WoW toch wel een strakke actie was dat :) echt gewoon cool, die muziek, de sfeer.. tis echt een mega vette game (wrom heb ik um nu pas ontdenkt :/ ) naja :) daarna mooi cool verhaaltje over die 3 goden, en alles mooi gemaakt, je word perfect in het verhaal gebracht enzo... dan moet je de princes gaan zoeken..in het kasteel.. maar je mag nie gezien worde door die bewakers, das pas strak :) achter die heggetjes kruipe enzo :9 jah tis echt een goede game..

...ik ben nog steeds ERG te vreden over mijn N64 zeker nu ik dit spel heb gevonden :D en zelda voor de Gube = Must have geworden voor mij..

sorry voor dit offtopic gelul (naja beetje dan) maar tis echt een steen goede game :)

owjah, ben om 03:00 maar gestopt, moest toch ook maar slape d8 ik toen... :z

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 29-01-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Yohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 13:44:

sorry voor dit offtopic gelul (naja beetje dan) maar tis echt een steen goede game :)
Jij dacht dat het spel voor de lol op nr 1 bij gamerankings stond 8)7 :+

Tja daarom wil ik ook zo graag die bonus disc van Zelda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Zo erg offtopic is het nou ook weer niet hoor..

Ik heb trouwens deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.futuremax.nl/gcimg/groot/gc-cube_connection_usb.jpg
en het werkt prima hoor.

Zit momenteel Tony Hawk 2 weer uit te spelen, en op de N64-emulator (ik kan nooit bij het apparaat omdat m'n broertjes constant bij de tv zitten..) werkt het ook goed.. is wel even wennen (de C-knoppen zijn wat lastig in te stellen), maar Zelda werkt goed (Project64). Daar ben ik dan ook weer aan begonnen, ben nu net de Dodongo's Cavern binnen gewandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Yohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 13:44:
offtopic

gisteravond, 23:30 ... Zelda: Ocarina Of Time in me N64 gestopt...meteen cool geluidje..(dat fluit melodietje)...

[zapp]

...tis echt een goede game..

[zapp]
Ow je brengt me op iedeeen :P
Morgenavond ga ik ook mn n64 aansluiten en een nieuwe game beginnen met OoT

Die sfeer is zo goed!

Kweet nog goed dat ik em de dag kocht toen ie uitkwam.. ik zette em aan en WOW!... I fell in luv!, Die graphgics zijn niet slecht (beetje blurry zijn we wel gewend)

Dus jah, die bonusdisc moet! ik hebben!!!

[bidmode]
Beste Heer of wie dan ook
Laat Nintendo ervoor zorgen dat Europa ook mag genieten van de geweldige
sfeer van OoT op de GC, met vernieuwde graphics en nog beter geluid..
Amen.
[/bidmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

ReCreator schreef op 29 januari 2003 @ 15:30:
[...]

Ow je brengt me op iedeeen :P
Morgenavond ga ik ook mn n64 aansluiten en een nieuwe game beginnen met OoT

Die sfeer is zo goed!

Kweet nog goed dat ik em de dag kocht toen ie uitkwam.. ik zette em aan en WOW!... I fell in luv!, Die graphgics zijn niet slecht (beetje blurry zijn we wel gewend)

Dus jah, die bonusdisc moet! ik hebben!!!

[bidmode]
Beste Heer of wie dan ook
Laat Nintendo ervoor zorgen dat Europa ook mag genieten van de geweldige
sfeer van OoT op de GC, met vernieuwde graphics en nog beter geluid..
Amen.
[/bidmode]
toon volledige bericht
dat is volgens mij al lang bevestigd hoor, dat die bonus discs ook naar EU komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

inderdaad, maar een beetje extra je best doen kan nooit kwaad heh?! het is tenslotte zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jah?! *glinster in mn ogen*

Kewl!!!

kheb trouwens een grappig user icontje gemaakt :D

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/samus.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik ga mischien wel een free-loader+animal crossing halen :) maar ik weet het nog niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er onderhand alweer plannen voor deel 21 ?
En zijn we er al uit of het nes/snes/n64 gebeuren erin blijft of naar een appart topic moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 5577 schreef op 29 January 2003 @ 16:56:
En zijn we er al uit of het nes/snes/n64 gebeuren erin blijft of naar een appart topic moet ?
Tja... wie durft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 5577 schreef op 29 January 2003 @ 16:56:
een Groot NINTENDO topic (incl. alles wat bij nintendo hoort)

jah toch ?

wie is voor ?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y) ikke :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Yohann!s schreef op 29 januari 2003 @ 17:03:
[...]

een Groot NINTENDO topic (incl. alles wat bij nintendo hoort)

jah toch ?

wie is voor ?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y) ikke :9
Ik ben voor "Het grote Ninteno/GameCube topic" ..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik krijg elke dag een mailtje van GameSpy met game-nieuws enzo, vandaag zat dit ertussen:

GameCube Action Replay in February - Prophet
Datel Electronics announced that it plans to unleash its Action Replay Game Enhancer for the GameCube to retailers on February 18. The Action Replay is the first game enhancement product for Nintendo's GameCube console, and gives gamers access to unauthorized GameCube cheat codes. Look for it in stores late next month. [back to headlines]

Ziet er goed uit dus. Voor degenen die het niet weten, de Freeloader maakt dus deel uit van de Action Replay.

/Edit
Ehm, grote topics waren in principe toch niet meer toegestaan? Hoe zit dat nou eigenlijk, het beleid is niet altijd even duidelijk...

[ Voor 21% gewijzigd door jOzh op 29-01-2003 17:13 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat het dan eindelijk een keer gebeuren? Datel had de releasedate voor hun GameCube- bootdisk oorspronkelijk in augustus 2002 staan. Keer op keer werd de releasedatum op slinkse wijze verschoven, steeds een weekje verder. En precies op het moment dat iedereen de hoop heeft opgegeven, komt er een nieuwe gerucht de wereld in waaien. Ontwikkelaar Datel zegt nu namelijk dat de bootdisk klaar is, en binnen twee weken in de winkels te verwachten is. Of dit waar is valt natuurlijk te bezien, een soortgelijke mededeling hebben we al vaker mogen horen.

De Freeloader maakt het mogelijk om met een standaard PAL GameCube, zonder modificaties spellen uit andere regio's te spelen. Zo wordt het mogelijk om spellen die eerder in Amerika of Japan uitkomen, alvast te kopen en te gaan spelen.

BRON GAMERS.NL

mischien toch heel snel de freeloader yess yess.

* Anoniem: 2766 staat al in de startblokken om zelda+MP+animal crossing te bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 28 January 2003 @ 23:32:
[...]

Omdat je pics het niet doen... GEEN FREELOADER :P :P :P.

Maar voor de rest, erg goed antwoord. _/-\o_ You tha mastah... Samen met Delirium en Muerto Chavez (oid), een beetje. Had je geen makkelijkere naam kunnen verzinnen?

Maar erg juust hoor als die Freeloader dan komt. Kan ik eindelijk ook bij een niet nader te noemen HGGCT persoon US games gaan bestellen? Is het niet ........... ;)

Vraag me eigen nog steeds af of hij nu echt komt...
Ze doen het wel, alleen GoT doet vaag :? Voer die url van het plaatje maar es in in je adres bar. Ik zal ze btw wel ff uppen naar m'n eigen webspace.

Ik wil op zich ook wel deel 21 maken, zonder grote (:P), maar dan moet ik ff weten of het Nintendo of Gamecube topic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neej
ik wil de volgende topic maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dus hier de nieuwe spectacle rock pics:'

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pot00284/spectacle_1.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pot00284/spectacle_2.jpg
Anoniem: 61283 schreef op 29 January 2003 @ 17:33:
neej
ik wil de volgende topic maken! :)
Wie is er voor Dix_Huit?
stilte
Sorry weggestemd :P

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-01-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jij hebt deze al gemaakt dus! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

wat dacht je van "Het Grote Nintendo (Gamecube) Topic"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Van mij mag Dix-Huit hem maken.

Maar ja.. wie ben ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Maakt mij niet uit wie hem maakt..... een nieuweling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 14-04 16:03
Is ter nog tijd voor een poll misschien :)

Poll: 1 of 2 topics???
Gescheiden topics: 1 NGC en 1 Retro
1 groot Nintendo topic
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=488&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

Zelf ben ik wel voor een gescheiden topic:
1. Nintendo Retro topic
2. Nintendo Gamecube topic

[ Voor 60% gewijzigd door Delirium2001 op 29-01-2003 18:22 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als we het nou "Het Grote Nintendo Console Topic" noemen.
of "Het Grote Nintendo Console/GameCube Topic"?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 29-01-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Als we het nou eens gewoon Het GameCube Topic laten en verder niet meer zeuren? :Z

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

jOzh schreef op 29 January 2003 @ 18:14:
Als we het nou eens gewoon Het GameCube Topic laten en verder niet meer zeuren? :Z
ik ben eigenlijk voor simpelweg Het Grote Nintendo Topic ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

"Het Grote Nintendo topic"

met een verhaaltje in de beginpost over de situatie en waarom de naamverandering...
Is wel zo netjes en duidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:29
jOzh schreef op 29 januari 2003 @ 18:14:
Dan kunnen we verder gaan met de nummers :P , anders moet je opnieuw beginnen als je het anders noemt.

Een gescheiden topic is geen slecht idee, ik lees die retro dingen toch niet.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen gescheiden topic. :(
Dat is zo ongezellig...
enchant je wapens. Dat is meestal wel handig. :)

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 29-01-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 30-04 21:45
Klein vraagje over ED, ik zit nu op het moment met ene Kamir(die gast met 2 zwaarden)in dat ene crypt geval. Op een moment moet je ergens die tome neerleggen en een hek gaat open, tome haal je weg en je komt in een nieuwe ruimte. paar stapjes verder en ineens komt er een groene muur, hierna krijg je wat zombies stuk of 10 en daarna zo groot beest (weet de naam niet) lange armen, 3 ogen volgens mij en schiet steeds van die electrisiteit achtig iets...maar ik krijg zo beest echt nauwelijks dood of weet niet hoe dit moet. Ik kan mezelf niet healen en wat ik ook probeer ik ga steeds dood of raak dat beest niet eens. Wie heeft er een tip om zo gast dood te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het liefst zou ik het boeltje bij elkaar willen houden.

* Anoniem: 2766 heeft gestemd voor optie 1

Maar de keuze is best moeilijk omdat een appart retro topic mensen in staat zo stellen veel meer vragen te stellen en duscussies te voeren , pics info etc uit te wisselen.

Hmmmm toch maar optie 2 dan maar heb al gestemd op optie 1

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-01-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Anoniem: 61283 schreef op 29 januari 2003 @ 16:50:
Ik ga mischien wel een free-loader+animal crossing halen :) maar ik weet het nog niet zeker...
Hehe ik weet wel zeker dat ik dat ga doen. Op MP en Zelda kan ik wel even wachten maar AC komt hier niet uit en die wil ik toch erg graag hebben. :) Dus hopelijk is de freeloader er volgende week, dan kan ik ook AC bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 5577 schreef op 29 januari 2003 @ 18:29:
Het liefst zou ik het boeltje bij elkaar willen houden.

Maar realistisch gezien is het waarschijnlijk handiger als er een appart topic komt (ook al ben ik hierzelf tegen).

Anders ga je steeds meer gezeur krijgen van sommige mensen dat het geen reet met de cube heeft te maken.

En een appart topic kan mischien best een succes worden en mocht het een stille dood sterven dan gaan we gewoon hier weer verder met lullen.
Jah maar mensen die GC willen lezen lezen zo ook Snes enz.. en komen erachter dat de overeenkomt tussen de consoles toch wel groot is...

Ik vind dat we het "Het Grote Nintendo topic deel 21" kunnen noemen....

Is idd gezellig en anders blijf ik switchen tussen topics... :(
Ik denk dat het op een gegeven moment toch weer uitdraaid op dit.... dus jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392 schreef op 29 January 2003 @ 18:30:
[...]

Hehe ik weet wel zeker dat ik dat ga doen. Op MP en Zelda kan ik wel even wachten maar AC komt hier niet uit en die wil ik toch erg graag hebben. :) Dus hopelijk is de freeloader er volgende week, dan kan ik ook AC bestellen :)
jullie hebben allemaal te veel geld.
Ik ben nu al aan het sparen voor Zelda en MP.
Ik moet maar eens gaan werken...

deze topic is al bijna vol. nog maar 2 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbelpost...

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 29-01-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online