offtopic
gisteravond, 23:30 ... Zelda: Ocarina Of Time in me N64 gestopt...meteen cool geluidje..(dat fluit melodietje)... ff m'n kamer verduistert...lava lampie aan...relaxed gaan zitte....in alle rust en stilte, begon ik aan me avontuur.. eerst dorpje verkennen, dan in de oude boom.... en daar heb ik helepoos in rondgelopen, en kwam er niet uit, toen hele poos in lost forest gelopen, (en dik verdwaalt

) maar daar kwam ik ook niet uit, toen maar weer terug naar de oude tree, en na veel zoeken en pruste, jawel ik kwam verder (spinne webben verbrande

) en toen die eind baas.. WoW toch wel een strakke actie was dat

echt gewoon cool, die muziek, de sfeer.. tis echt een mega vette game (wrom heb ik um nu pas ontdenkt

) naja

daarna mooi cool verhaaltje over die 3 goden, en alles mooi gemaakt, je word perfect in het verhaal gebracht enzo... dan moet je de princes gaan zoeken..in het kasteel.. maar je mag nie gezien worde door die bewakers, das pas strak

achter die heggetjes kruipe enzo

jah tis echt een goede game..
...ik ben nog steeds ERG te vreden over mijn N64 zeker nu ik dit spel heb gevonden

en zelda voor de Gube = Must have geworden voor mij..
sorry voor dit offtopic gelul (naja beetje dan) maar tis echt een steen goede game
owjah, ben om 03:00 maar gestopt, moest toch ook maar slape d8 ik toen...
[
Voor 4% gewijzigd door
Dutchie! op 29-01-2003 14:30
]