Is Burnout trouwens de moeite waard (zowel single- als multiplayer)??? zo ja, waar is ie voor een redelijke prijs te koop??
Burnout is volgens mij tot nu toe het enigste redelijke racespel op de gamecube.Thelema schreef op 24 januari 2003 @ 12:52:
Is Burnout trouwens de moeite waard (zowel single- als multiplayer)??? zo ja, waar is ie voor een redelijke prijs te koop??
hier btw nog een IGN review van Burnout.
Ign review Burnout
[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 24-01-2003 13:01 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb vandaag ook maar eens Smugglers Run gekocht voor € 25,- bij de Bart Smit.. Net even Joy Riding gedaan en dat is best wel gaaf moet ik zegge.. Nog cooler is het met wat vrienden neem ik aan.. En voor welke tijd racen jullie nu precies? Iets met vietnam ofzo? Kan iemand dat ff posten zodat ik ook eens kan kijke hoe snel ik ben..
Veel tweakers.net frontpage news de laatste tijd.
nieuws: Nintendo bevestigt opvolger Gamecube over de nieuwe Nintendo Console van 2005/06
nieuws: Nintendo bevestigt opvolger Gamecube over de nieuwe Nintendo Console van 2005/06
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Kep net m'n NES gemod
Kan nu ook Castlevania spelen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ahum...Phusebox schreef op 24 January 2003 @ 11:54:
[...]
laten we hopen dat we eindelijk een goed racespel krijgen
Maar goed het ziet er mooi uit. Hopelijk speelt het het echter net zo goed als het er uitziet. En heeft het ook goede multiplayer velden en opties. Is misschien wel leuk naast Smugglers Run..
Verhip das waar ook. Als ik vanavond thuis kom weer een nieuwe race.
Kijk eens aan... das mooi. Eh de race we racen de eerste race van Vietnam. Vanavond loopt die race af. de snelste officiele tijd is van mij 53:16 seconden of zo. The_unforgiven zou harder hebben gereden in de 52 seconden. Maar de exacte tijd ontbreekt. Vanavond komt er echter een nieuwe race voor een week, die race gaat de bergen in. Ik ben de Special du Monde namelijk een beetje beu. We gaan denk ik Russia Winter doen. Lekker glijden op het ijs.blakez schreef op 24 januari 2003 @ 13:08:
Ik heb vandaag ook maar eens Smugglers Run gekocht voor € 25,- bij de Bart Smit.. Net even Joy Riding gedaan en dat is best wel gaaf moet ik zegge.. Nog cooler is het met wat vrienden neem ik aan.. En voor welke tijd racen jullie nu precies? Iets met vietnam ofzo? Kan iemand dat ff posten zodat ik ook eens kan kijke hoe snel ik ben..
[ Voor 45% gewijzigd door RareGast op 24-01-2003 13:50 ]
Hm kheb nooit een SNES gehad maar als ik voor 20 euro eentje zou kunnen krijgen, zal ik 't doen? En what about een Sega 16 bit
Kheb wel een NES een een GC
depends wat je erbij krijgt.. een kale snes met 1 joypad en zonder spel.. volgens mij kan je wel voor wat goedkoper er eentje krijgen.. of anders voor 20 euro met een paar spellen (sommige mensen zijn zo gek)
ik zou hem iig nooit verkopen voor 20euro .. maar als het makkelijk is (je kan hem meteen meekrijgen en woont dichtbij ofzo, dan zou ik het wel doen, het is wel een fantastische console.. maar je moet de leuke spellen hebben ;P)
ik zou hem iig nooit verkopen voor 20euro .. maar als het makkelijk is (je kan hem meteen meekrijgen en woont dichtbij ofzo, dan zou ik het wel doen, het is wel een fantastische console.. maar je moet de leuke spellen hebben ;P)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Hm heb bij zo'n 2e hands zaakie een vage NES cartridge gevonden en maar gekocht

Maareh hij doet ut niet.. lampje knippert rood-uit-rood-uit enzo..
komt dit omdat ie misschien Japans is?

Verwijderd
Nee nog niet...als ik vanavond thuiskom zal ik een pic van m'n hiscore maken en ff uploaden.RareGast schreef op 24 January 2003 @ 13:45:
[...]
Verhip das waar ook. Als ik vanavond thuis kom weer een nieuwe race.The_Unforgiven heb je je tijd al neergezet? ik moet nog 1 pagina doorbladeren dus misschien staat hij er al wel tussen
Hoeft niet persee. Maar het is iig een cartidge die geen licensie van Nintendo heeft en daarom doet ie het niet.RedruM schreef op 24 January 2003 @ 14:57:
Hm heb bij zo'n 2e hands zaakie een vage NES cartridge gevonden en maar gekocht
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb ook zo'n cartridge, heb je een omgebouwde NES voor nodig. Schijnt niet al te moeilijk te zijn, zeker het proberen waard voor die 260 games
Het is inderdaad niet al te moeilijk. Heb het zelf vanochtend ook gedaan.DouweGNL schreef op 24 January 2003 @ 15:17:
Ik heb ook zo'n cartridge, heb je een omgebouwde NES voor nodig. Schijnt niet al te moeilijk te zijn, zeker het proberen waard voor die 260 games
Mocht je hulp willen, moet je maar ff mailen want ik ga geen ban riskeren
uGoTmaiL 
Wo31, net nieuwe PU binnen met Metroid Prime EN MK:DA op de voorkant, netjes netjes
Maar het lijkt me idd de moeite waard.. jammer alleen dat er niet zoveel toppers op staan.
Wo31, net nieuwe PU binnen met Metroid Prime EN MK:DA op de voorkant, netjes netjes
Nouja het zijn in feite maar een stuk of 25 games, maar elke game staat er meerdere keren op voor meerdere varianten ofzo heb ik gelezen.DouweGNL schreef op 24 January 2003 @ 15:17:
Maar het lijkt me idd de moeite waard.. jammer alleen dat er niet zoveel toppers op staan.
[ Voor 72% gewijzigd door RedruM op 24-01-2003 15:49 ]
Ik heb SMS en SFA, die zijn ook wel vet

btw, zijn er nog relatief onbekende spellen, die wel aanraders zijn, vroeg ik me af?
(want die ken ik misschien niet, dus heb ik weer iets nieuws om te kopen, als er iets leuks tussen zit
btw, in hoeverre denken jullie dat t met de gc dezelfde kant op gaat als de n64...?

Ik vrees dat het ongeveer hetzelfde gaat lopen, erg jammer wel..
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 24-01-2003 15:57 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ik bang dat het heel slecht gaat met de GC en dat dat voorlopig ook wel zo blijftOkyah schreef op 24 January 2003 @ 15:49:
btw, in hoeverre denken jullie dat t met de gc dezelfde kant op gaat als de n64...?
Ik vrees dat het ongeveer hetzelfde gaat lopen, erg jammer wel..

Misschien dat Zelda en Metroid Prime er in Europa nog iets aan kunnen veranderen maar ik ben bang van niet.
Maar ja, zolang er nog goede games voor uit blijven komen ben ik tevreden.
Ik had meer van de GC verwacht, misschien dat ie met Pokemon en Mario Kart nog een goede come back kan maken maar anders zie ik het echt somber in.
Las een tijdje terug al dat iemand gehoord had dat Nintendo over een jaar de produktie van de GC zou stopzetten maar zo erg zal het volgens mij ook niet zijn (hoogstens tijdelijk omdat er teveel gemaakt zijn en te weinig verkocht
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik superblij met die van mij ben
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:04 ]
we kunnne dit beter Het Grote Nintendo Topic noemen
This is the Way.
Hm nog ff een SMS vraagje..
Waar is die boathouse op isle delfino?
Ik heb allang meer dan blauwe 10 muntjes (heb al 30
) maar ik kan em niet vinden..
Ik heb allang meer dan blauwe 10 muntjes (heb al 30
Verwijderd
LOLRedruM schreef op 24 January 2003 @ 16:12:
Ik heb allang meer dan blauwe 10 muntjes (heb al 30) maar ik kan em niet vinden..
Als je voor de ingang staat v/h eerste level ga je naar links
Loop je tussen een paar gebouwtjes door en dan zie je daar een pier
(Weet niet zeker of je die moet schoonspuiten

Dat is de boathouse
Have fun
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:34 . Reden: fout met behulp van Dark_Neve gevonden ]
Verwijderd
als je begint in Delfino gelijk naar links, de stijger op en dat huisje is hetRedruM schreef op 24 January 2003 @ 16:12:
Ik heb allang meer dan blauwe 10 muntjes (heb al 30) maar ik kan em niet vinden..
Verwijderd
jij bent er zeker niet zo goed inVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:15:
[...]
LOL
Als je voor de ingang staat v/h eerste level ga je naar rechts
Loop je tussen een paar gebouwtjes door en dan zie je daar een pier
(Weet niet zeker of je die moet schoonspuiten)
Dat is de boathouse
Have fun
Ok thx.. btw die bootjes in SMS lijken best wel op die ene van 't Wind Waker plaatje
Lol maar het zijn dus gewoon die extra lvls? Daar heb ik er ook al 5 van gedaan ofzo.. ik bedoelde meer of je iets met die muntjes verder kan?
edit3: AHA! je kan erin aan de achterkant..doh lekker opvallend
LOL een mechanische Bowser, briljant
Lol maar het zijn dus gewoon die extra lvls? Daar heb ik er ook al 5 van gedaan ofzo.. ik bedoelde meer of je iets met die muntjes verder kan?
edit3: AHA! je kan erin aan de achterkant..doh lekker opvallend
LOL een mechanische Bowser, briljant
[ Voor 71% gewijzigd door RedruM op 24-01-2003 16:21 ]
Verwijderd
aarghVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:15:
[...]
jij bent er zeker niet zo goed intis naar links hoor
In mijn gedachte was het ook links

Maar ik schreef rechts (zal er wel mee te maken hebben dat ik linkshandig ben

Maar ik was sneller dan jou
dan jij
Maar ik vind t wel jammer dat het zo slecht gaat, ik hoop niet dat dit betekent dat er dan op een gegeven moment weinig leuke/goed spellen meer uitkomen, zoals met de n64...

Maar waarom leert Nintendo toch niet van zijn fouten!?
Ik ben overigens ook tevreden met mijn kubusje, hoor, maar ik heb meer spellen voor de doos bijv, t zou leuk zijn als ik er ook nog een paar voor de kubus kon aanschaffen (naast SMS, SFA, Z:TWW en MP dus).
Ik hoop echt dat dit systeem niet doodbloedt, ik had eigenlijk gehoopt op een soort snes van het nieuwe millennium...
Alone at last
Just nostalgia and I
Als je te laat ben, dan ben je te laatVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 15:03:
[...]
Nee nog niet...als ik vanavond thuiskom zal ik een pic van m'n hiscore maken en ff uploaden.
Verwijderd
Nintendo trekt gewoon te weinig geld uit van marketing en spellen voor hun Console, Sony en Microsoft geven elke ontwikkelaar geld en tada hop weer een spel alleen op de Box en PS2
Verwijderd

Waarom is iedereen tegen mij
Tja Nintendo is een geval apartMaar ik vind t wel jammer dat het zo slecht gaat, ik hoop niet dat dit betekent dat er dan op een gegeven moment weinig leuke/goed spellen meer uitkomen, zoals met de n64...
Maar waarom leert Nintendo toch niet van zijn fouten!?
Ik ben overigens ook tevreden met mijn kubusje, hoor, maar ik heb meer spellen voor de doos bijv, t zou leuk zijn als ik er ook nog een paar voor de kubus kon aanschaffen (naast SMS, SFA, Z:TWW en MP dus).
Ik hoop echt dat dit systeem niet doodbloedt, ik had eigenlijk gehoopt op een soort snes van het nieuwe millennium...
Ze hebben zelf de perfecte spellen en zedenken dat ze het nog steeds alleen redden.
Er zijn freaks (like me
De reden waarom ik nog geen Xbox heb gekocht is omdat er nog geen spellen voor zijn die ik echt "moet" spelen (de xbox komt er wel hoor
Dus ik heb precies het tegenovergestelde dan jij met betrekking tot Xbox VS GC (op gamesgebied)
arme...Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:52:
[...]
Waarom is iedereen tegen mij
[...]
Tja Nintendo is een geval apart
Ze hebben zelf de perfecte spellen en zedenken dat ze het nog steeds alleen redden.
Er zijn freaks (like me) die alles van hun leuk vinden
De reden waarom ik nog geen Xbox heb gekocht is omdat er nog geen spellen voor zijn die ik echt "moet" spelen (de xbox komt er wel hoor)
Dus ik heb precies het tegenovergestelde dan jij met betrekking tot Xbox VS GC (op gamesgebied)
Mhm.. tja, de nintendo spellen zijn wel koel, maar er moeten meer spellen komen!
Mario128 of iets dergelijks wil ik graag zien
En Mario Kart...
Verder had ik heeeeel graag een vervolg op Diddy Kong Racing gehad, maar dat gaat nu niet meer

Nu maar hopen dat Rare op de doos een vergelijkbaar spel maakt (als er maar geen irritante "leuke" figuren in zitten

Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
aaaaaah liev
Meer games was leuk geweest maar ik heb er voorlopig nog genoeg (zie sig) en er zijn nog steeds spellen waar ik over twijvel (als het goed is binnekort Harry PotterMhm.. tja, de nintendo spellen zijn wel koel, maar er moeten meer spellen komen!
Mario128 of iets dergelijks wil ik graag zien(meer SM64, minder SMS)
En Mario Kart...
Verder had ik heeeeel graag een vervolg op Diddy Kong Racing gehad, maar dat gaat nu niet meer
Nu maar hopen dat Rare op de doos een vergelijkbaar spel maakt (als er maar geen irritante "leuke" figuren in zitten)
SMS vond ik ook tegenvallen, heb hem dus ook niet uitgespeeld (dus ja Dark_Neve je had wel een beetje gelijk
Maar ik denk dat dat gewoon het verschil van smaak is
Maar meer games zijn altijd welkom en als Nintendo zijn 3rd parties iets meer motiveert (lees geld geeft zoals MS dat doet
Rare ga ik zeker ook wel missen, zodra er een Conkers is en ik heb nog geen Xbox gekocht dan koop ik er dan 1.
Maar zover is het nog niet
op die nieuwe console hoop ik wel, da de GC spellen er op kan spelen..anders word het toch niet zo leuk
(anders is zijn je games wel heel snel oud zegma)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Het valt me op dat iedereen doet of het doek al gevallen is voor de cube met de aankondiging dat er in 2005 een opvolger komt. Het lijk me sterk dat er nu 2 jaar lang geen goede titels meer uitkomen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel titels jullie vinden dat een console totaal zou moeten hebben. Ik hier op got wel is een lijst voorbij zien vliegen met games die voor de N64 zijn uitgekomen en daar zaten toch wel een stuk of 20-30 goede games bij. Afhankelijk van wat je uit wilt geven vind ik dat een behoorlijk aantal. Persoonlijk heb ik de cube gekocht voor Mariokart en Soul calibur 2. Met in het achterhoofd ook dat pes er nog voor zou komen maar goed......Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 17:06:
[...]
aaaaaah liev![]()
[...]
Meer games was leuk geweest maar ik heb er voorlopig nog genoeg (zie sig) en er zijn nog steeds spellen waar ik over twijvel (als het goed is binnekort Harry Potteren dan ook meteen maar voor de Cube en GBA
)
SMS vond ik ook tegenvallen, heb hem dus ook niet uitgespeeld (dus ja Dark_Neve je had wel een beetje gelijk) maar over het algemeen ben ik nog steeds zeer tevreden over de games die ik heb.
Maar ik denk dat dat gewoon het verschil van smaak is
Maar meer games zijn altijd welkom en als Nintendo zijn 3rd parties iets meer motiveert (lees geld geeft zoals MS dat doet) dan komt het allemaal wel weer goed
Rare ga ik zeker ook wel missen, zodra er een Conkers is en ik heb nog geen Xbox gekocht dan koop ik er dan 1.
Maar zover is het nog niet
Oh nog wat anders, ik zat vandaag is te kijken bij de gba games en dacht aan de gba sp. Ik vraag me af het open klappen van de sp op de lange termijn schade voor het apparaatje zou kunnen opleveren. Of wordt hij zeg maar vastgezet als ie helemaal open is? Ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar waar ik bang voor ben is dat het schanier mechanisme lam word. Zou erg zonde zijn.
10 second ninja DONE
Verwijderd
vandaag Star Wars Rogue Sqaudron 2de hands gekocht, echt een gaaf spel, had ik veel eerder moeten kopen
Verwijderd
Die aankondiging heeft er nix mee te maken hoor (niet in mijn ogen iig)Sagat schreef op 24 January 2003 @ 17:23:
Het valt me op dat iedereen doet of het doek al gevallen is voor de cube met de aankondiging dat er in 2005 een opvolger komt. Het lijk me sterk dat er nu 2 jaar lang geen goede titels meer uitkomen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel titels jullie vinden dat een console totaal zou moeten hebben. Ik hier op got wel is een lijst voorbij zien vliegen met games die voor de N64 zijn uitgekomen en daar zaten toch wel een stuk of 20-30 goede games bij. Afhankelijk van wat je uit wilt geven vind ik dat een behoorlijk aantal. Persoonlijk heb ik de cube gekocht voor Mariokart en Soul calibur 2. Met in het achterhoofd ook dat pes er nog voor zou komen maar goed......
Het is meer dat de verkoopcijfers steeds meer bekend worden en dat de GC toch echt overklast word door de Xbox (op dit moment) en dat komt voornamelijk door de slechte 3rd party support (imo).
Er zijn genoeg goede games voor de GC en er zullen er ook nog meer dan genoeg komen, daar maak ik me geen zorgen om.
Ik heb/had de GC eigenlijk alleen gekocht voor Zelda

Als Zelda er is en hij is zo goed als ik hoop dat ie is dan heb ik mijn geld er al dik uit.
Alle andere games die ik dan haal zijn goedkope extratjes

Een console hoeft niet een bepaald aantal goede titels te hebben, 1 kan in principe al genoeg zijn.
Heb vroeger ook bijna de N64 gekocht alleen voor Z:OOT alleen had ik toen geen geld (vervolgens game + N64 voor een week gehuurd om de game alsnog (uit) te spelen (wat gelukt is

Nu heb ik hem alsnog
in japan gaat ie nog goed genoeg, en die verkoopcijfers hier vielen voor de kerst tegen, wat heel logisch is omdat er toen geen spel uit kwam in europa wat echt een cube verkoper was.
in amerika loopt ie minder goed dan de xbox omdat de xbox amerikaans is en l33t3 graphics en l33t snel is etc. etc.
weet niet, ik vermaak me prima met de gc, en ben ook tevreden over de hoeveelheid games die uit is en uit gaat komen.. zie het ook zeker niet somber in, want ik vind het nu al een betere console dan de n64 (dat vond ik maar een suf stink ding
en heb er met veel meer mensen op gespeeld die dat ook vinden (van snes -> cube , gewoon heel die n64 overgeslagen)
en je hebt een nintendo console om er nintendo games op te spelen =)
in amerika loopt ie minder goed dan de xbox omdat de xbox amerikaans is en l33t3 graphics en l33t snel is etc. etc.
weet niet, ik vermaak me prima met de gc, en ben ook tevreden over de hoeveelheid games die uit is en uit gaat komen.. zie het ook zeker niet somber in, want ik vind het nu al een betere console dan de n64 (dat vond ik maar een suf stink ding
en je hebt een nintendo console om er nintendo games op te spelen =)
DuidelijkVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 17:32:
[...]
Die aankondiging heeft er nix mee te maken hoor (niet in mijn ogen iig)
Het is meer dat de verkoopcijfers steeds meer bekend worden en dat de GC toch echt overklast word door de Xbox (op dit moment) en dat komt voornamelijk door de slechte 3rd party support (imo).
Ik ben het trouwens niet met je eens dat de x-box de cube overklast, maar bij het shoppen vandaag viel het me op de box wel meer aanbod heeft.
Oh en het schijnt dat cmr3 nog wel uit gaat komen, release date volgens een verkoper was maart, maar ja, we weten allemaal hoe betrouwbaar releasedates zijn.
En super monkey ball junior was volgens gamespy nogal een tegenvaller. De gfx waren ok, maar de gameplay was door de overstap van analoge naar digitale besturing flink beschadigt.
10 second ninja DONE
Stelletje N64 overslaners
. Wat een nepfans. Nintendo steun je door dik en dun. Dik (NES en SNES), dun (N64). Punt 
Verder zag ik dat iemand hierboven een 260 in 1 cartridge had. Die heb ik ook. Zitten echt veel duffe spellen op. Maar ook Excitebike, Ice Climber, Donkey Kong 1,2,3 enz. staan erop, die maken het het dus wel waard.
Verder zag ik dat iemand hierboven een 260 in 1 cartridge had. Die heb ik ook. Zitten echt veel duffe spellen op. Maar ook Excitebike, Ice Climber, Donkey Kong 1,2,3 enz. staan erop, die maken het het dus wel waard.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
nah, dat laat ik mij niet zomaar zeggen,
er was gewoon niets wat mij aantrok in heel die console, heb me 2 jaar op de ultra 64 zitten verkneukelen, en toen werd het gewoon een kut console, heel weinig echt leuke nintendo games, zelfs mario kart viel tegen, ben gewoon fijn blijven snessen, en ben maar aan het LAN'en + online gamen geslagen (q1/q2/q3/cs)
deze console is gewoon weer zoals het vroeger was, alleen heeft nog niet iedereen dat door =)
er was gewoon niets wat mij aantrok in heel die console, heb me 2 jaar op de ultra 64 zitten verkneukelen, en toen werd het gewoon een kut console, heel weinig echt leuke nintendo games, zelfs mario kart viel tegen, ben gewoon fijn blijven snessen, en ben maar aan het LAN'en + online gamen geslagen (q1/q2/q3/cs)
deze console is gewoon weer zoals het vroeger was, alleen heeft nog niet iedereen dat door =)
vandaag heb ik Animal Island bereikt met mijn GBA
phat ass!!!
phat ass!!!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ben ik het helmaal mee eens daarom heb ik ook alle nintendo comsoles op de n64 en virtuaboy na.GolbeZeromus schreef op 24 January 2003 @ 17:50:
Stelletje N64 overslaners![]()
![]()
. Wat een nepfans. Nintendo steun je door dik en dun. Dik (NES en SNES), dun (N64). Punt
De n64 koop ik niet omdat mijn broertje hem al heeft dus kan hem af en toe lenen.
En de virtuaboy tsja wel gezien voor 200 euro maar zie ik niet zitten.
oh ja mensen nog een vraagje de TPG doet niet aan remboursverzendingen op zaterdag of wel?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
nopeschnumi schreef op 24 January 2003 @ 18:41:
oh ja mensen nog een vraagje de TPG doet niet aan remboursverzendingen op zaterdag of wel?
Daar is tie weer de uitslag van de oude race. The_Unforgiven heeft gewonen.
De pruster heef alleen zijn tijd nog niet gepoost?
alles kan in deze
competitie. Als hij het vanavond voor 24 uur nog niet heeft gedaan. Dan
komt ie gewoon onderaan. Dit is dus de uitslagen tabel. Voor de mensen die smugglers run wel hebben maar niet meedoen. DOE MEE. hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Het gaat niet of je wint ja of nee. Als je wint betekend dat alleen dat je tijd overhebt.
* RareGast Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Track: Vietnam 1 "Town2Town" race 2
Track: Russia Winter 2 "Ice Banks" race 3
Het is echt een bagger track om te rijden bomen en tegenstanders zitten als maar in de weg. Ook gaat je auto nog al snel kapot door het springen en dan tegen de grond slaan. Mijn tijd kan nog wel sneller..
De pruster heef alleen zijn tijd nog niet gepoost?
komt ie gewoon onderaan. Dit is dus de uitslagen tabel. Voor de mensen die smugglers run wel hebben maar niet meedoen. DOE MEE. hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Plaats | Smokkelaar | Tijd | Voertuig |
1. | The_Unforgiven | 00:52:XX | ?Special du monde |
2. | RareGast | 00:53:18 | Special du monde |
3. | Spaceboy | 00:53:62 | Special du monde |
4. | Delirium | 00:55:92 | |
5. | Kramers | 00:56:84 | |
6. |
Het is echt een bagger track om te rijden bomen en tegenstanders zitten als maar in de weg. Ook gaat je auto nog al snel kapot door het springen en dan tegen de grond slaan. Mijn tijd kan nog wel sneller..
Plaats | Smokkelaar | Tijd | Voertuig |
1. | Raregast | 1:27:38 | Grenadier |
2. | |||
3. | |||
4. | |||
5. |
Verwijderd
Aan het begin was de 64 nog wel kewl. met games als mario 64 en zelda. maar later kwam er geen een goede game meer.yamAUchi schreef op 24 January 2003 @ 17:57:
nah, dat laat ik mij niet zomaar zeggen,
Verwijderd
Ik ga NU pics maken.
Voor 00:00 staan ze erop.
Ik kan trouwens een us cube met alles erop en eraan en AC voor 200 euro kopen...doen??
Ik kan trouwens een us cube met alles erop en eraan en AC voor 200 euro kopen...doen??
Ik weet niet of jullie dit al wisten.. maar jah.. ik niet, en ik vind het super nieuws!! (denk ik)
Metroid Movie coming up!
Er komt dus (jawel) een film van metroid... zeer waarschijnlijk.. de rechten ervoor zijn gekocht....
Dus ik ben zeer benieuwd hoe mooi/lelijk dat ie gaat worden...
Vooral wie de knappe bounty hunter Samus Aran mag gaan spelen....
(Denise Richards
neee te klein
)
Metroid Movie coming up!
Er komt dus (jawel) een film van metroid... zeer waarschijnlijk.. de rechten ervoor zijn gekocht....
(Denise Richards
[ Voor 14% gewijzigd door ReCreator op 24-01-2003 20:59 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Lekker zeg. Net een snes gekocht en werkt ie niet
Daar zit ik dan met een snes en 5 spellen. Kan ik er nog niks mee.
Als er zo'n mega expensive rgb kabel bij zit zou ik het doen. En als je genoeg geld hebt natuurlijk, want je hebt al een eu cube.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:45:
Ik ga NU pics maken.Voor 00:00 staan ze erop.
Verwijderd
Geeft nix hoorSagat schreef op 24 januari 2003 @ 17:48:
[...]
DuidelijkIk reageerde trouwens op jou post omdat het de ondersterste was maar er waren, zo leek het, meer mensen niet blij met de aankondiging.
Ik ben het trouwens niet met je eens dat de x-box de cube overklast, maar bij het shoppen vandaag viel het me op de box wel meer aanbod heeft.
Vind het altijd leuk om mezelf te verdedigen
Niet qua games wordt de GC overklast hoor
GC is imo nog steeds tig keer beter dan Xbox qua games maar als je qua verkoopcijfers van de console kijkt is dat helaas wel het geval
Tijdens de kerstperiode werden er bijna 2x zoveel xboxen als GC's verkocht
En als deze trend zich voortzet zie ik het somber in
Maar ik blijf me toch wel vermaken met de GC en zoniet dan koop ik er een xbox bij
Eej de N64 was de 3de console die ik ooit bezatGolbeZeromus schreef op 24 januari 2003 @ 17:50:
Stelletje N64 overslaners![]()
![]()
Heb eerst een PSX gekocht, toen een GC en de N64 heb ik gekregen

Was dit eigenlijk wel een slimme opmerking

Ben altijd een homecomputerfreak geweest
C64, Amiga, PC
De console was me altijd te duur (the games that is)
En nu ik toch alles legaal doe past er nix beter bij dan een console (GC)
PC doe ik ook nix meer mee
Samus zie je toch nauwelijks want ze heeft altijd een pak aanReCreator schreef op 24 januari 2003 @ 20:57:
Ik weet niet of jullie dit al wisten.. maar jah.. ik niet, en ik vind het super nieuws!! (denk ik)
Metroid Movie coming up!
(Denise Richardsneee te klein
)
Verder nogal kut eik, alle movies gebaseerd op games zijn de mist in gegaan... Kijk maar naar de Mario Bros. films...
RAH! Eindelijk Expert Mode uitgespeeld in SMB, zeer tevreden alhoewel ik er wel wat hoofdpijn aan heb overgehouden "_
Ik heb ook gemerkt dat op verschillende forums een wat negatief sfeertje rondom de Cube is komen te hangen, als iedereen doet alsof ie dood is dan zal dat ook gebeuren, maar op het moment zie ik de toekomst toch echt wel rooskleurig in.
De Cube is toch zeker wel beter begonnen als de N64, al is het maar dat de delays minder zijn. Kan me nog herinneren dat ik ten eerste een jaar aan delay van de N64 zelf meemaakte (als het al niet meer is), om vervolgens ruim een half jaar te moeten wachten op ISS64 die dus ook te laat was. Daarna kwam er ook in maanden nauwelijks iets uit, om vervolgens maar niet te praten over de toppers die op zich lieten wachten. Uiteindelijk toch veel plezier gehad, maar besloten hem te verkopen omdat de joysticks gewoon helemaal gaar waren en ik geen zin had om eens in de zoveel maanden nieuwe controllers te kopen + de spellen die ik had (die op een handjevol spellen na ook de enige spellen waren die ik echt wilde) al helemaal van top tot teen had uitgespeeld en er echt niks meer in zat. Tevens liet Nintendo het uiteindelijk ook lopen, omdat er echt nauwelijks meer support was.
Beetje een bitter doch passend einde voor een leuke machine die imo veel meer in zijn mars had.
Tuurlijk is niet te ontkennen dat veel 3rd parties de Cube niet echt ondersteunen, maar ik vind het een beetje oneerlijk om Nintendo hier de schuld van te geven. Ik weet niet genoeg van het reilen en zeilen wat dat betreft, maar ik betwijfel dat Nintendo zegt "erm nee wij hoeven eigenlijk niks van jullie Konami, maar doe maar een Turtle spel, en dan zorgen wij wel voor de echte kwaliteit". Tuurlijk als je dat bericht zo hoort over Capcom die wel wat financiële hulp kunnen gebruiken hoop je dat Nintendo inspringt en de Capcom5 ook echt exclusief maakt, maar ik weet niet wat ze doen en denken daar in Japan, behalve dan hele rare dingen.
Daarentegen kent de Cube een betere line-up als de N64 in dezelfde tijd, al is het maar dat het aantal ports veel hoger is als op de N64. En of we nou echt mogen klagen over de kwaliteit weet ik niet, niet alle spellen werden wat we hoopten en het kan altijd beter, maar slecht zou ik de meeste spellen niet noemen. En het eersyte jaar is volgens mij simpelweg altijd moeilijk, de PS2 was destijds ten eerste veels te duur, ten tweede slecht leverbaar en ten derde stelde de line-up (volgens mij) het eerste jaar echt teleur en kijk nou eens hoe die het doet! Ik weet niet of MP en LoZ:tWW hier echt verandering in kunnen brengen, maar het zou best eens kunnen. Tevens moeten de Capcom, Square, Camelot etc nog uitkomen en is het dus nog te vroeg om te zeggen dat de Cube de way of de N64 gaat.
Denk ook dat mijn instelling tegenover Nintendo erg is veranderd, bij de N64 was ik soms echt pissed dat een spel of de N64 weer eens werd uitgesteld, nu maakt me dat niet echt meer uit. Ik zie het wel. Animal Crossing is wel een aardig voorbeeld. Als ik zo al die dingen hoor, lees en zie dan krijg ik best wel zin in het spel, maar het maakt me niet zoveel uit dat ik echt boos wordt bij het horen dat het spel niet naar europa komt. Zelfs WE6FE (of hoe die dan ook heet voor de Cube) zou ik ECHT willen spelen, maar als ie niet deze kant op komt dan komt ie niet, simpel genoeg.
Metroid film? In theorie kan het best wat worden, de praktijk echter laat anders zien.
ps. afaik bezorgt de TPG wel rembours bestellingen op zaterdag, vaak genoeg voor moeten betalen iig ")
Ik heb ook gemerkt dat op verschillende forums een wat negatief sfeertje rondom de Cube is komen te hangen, als iedereen doet alsof ie dood is dan zal dat ook gebeuren, maar op het moment zie ik de toekomst toch echt wel rooskleurig in.
De Cube is toch zeker wel beter begonnen als de N64, al is het maar dat de delays minder zijn. Kan me nog herinneren dat ik ten eerste een jaar aan delay van de N64 zelf meemaakte (als het al niet meer is), om vervolgens ruim een half jaar te moeten wachten op ISS64 die dus ook te laat was. Daarna kwam er ook in maanden nauwelijks iets uit, om vervolgens maar niet te praten over de toppers die op zich lieten wachten. Uiteindelijk toch veel plezier gehad, maar besloten hem te verkopen omdat de joysticks gewoon helemaal gaar waren en ik geen zin had om eens in de zoveel maanden nieuwe controllers te kopen + de spellen die ik had (die op een handjevol spellen na ook de enige spellen waren die ik echt wilde) al helemaal van top tot teen had uitgespeeld en er echt niks meer in zat. Tevens liet Nintendo het uiteindelijk ook lopen, omdat er echt nauwelijks meer support was.
Beetje een bitter doch passend einde voor een leuke machine die imo veel meer in zijn mars had.
Tuurlijk is niet te ontkennen dat veel 3rd parties de Cube niet echt ondersteunen, maar ik vind het een beetje oneerlijk om Nintendo hier de schuld van te geven. Ik weet niet genoeg van het reilen en zeilen wat dat betreft, maar ik betwijfel dat Nintendo zegt "erm nee wij hoeven eigenlijk niks van jullie Konami, maar doe maar een Turtle spel, en dan zorgen wij wel voor de echte kwaliteit". Tuurlijk als je dat bericht zo hoort over Capcom die wel wat financiële hulp kunnen gebruiken hoop je dat Nintendo inspringt en de Capcom5 ook echt exclusief maakt, maar ik weet niet wat ze doen en denken daar in Japan, behalve dan hele rare dingen.
Daarentegen kent de Cube een betere line-up als de N64 in dezelfde tijd, al is het maar dat het aantal ports veel hoger is als op de N64. En of we nou echt mogen klagen over de kwaliteit weet ik niet, niet alle spellen werden wat we hoopten en het kan altijd beter, maar slecht zou ik de meeste spellen niet noemen. En het eersyte jaar is volgens mij simpelweg altijd moeilijk, de PS2 was destijds ten eerste veels te duur, ten tweede slecht leverbaar en ten derde stelde de line-up (volgens mij) het eerste jaar echt teleur en kijk nou eens hoe die het doet! Ik weet niet of MP en LoZ:tWW hier echt verandering in kunnen brengen, maar het zou best eens kunnen. Tevens moeten de Capcom, Square, Camelot etc nog uitkomen en is het dus nog te vroeg om te zeggen dat de Cube de way of de N64 gaat.
Denk ook dat mijn instelling tegenover Nintendo erg is veranderd, bij de N64 was ik soms echt pissed dat een spel of de N64 weer eens werd uitgesteld, nu maakt me dat niet echt meer uit. Ik zie het wel. Animal Crossing is wel een aardig voorbeeld. Als ik zo al die dingen hoor, lees en zie dan krijg ik best wel zin in het spel, maar het maakt me niet zoveel uit dat ik echt boos wordt bij het horen dat het spel niet naar europa komt. Zelfs WE6FE (of hoe die dan ook heet voor de Cube) zou ik ECHT willen spelen, maar als ie niet deze kant op komt dan komt ie niet, simpel genoeg.
Metroid film? In theorie kan het best wat worden, de praktijk echter laat anders zien.
ps. afaik bezorgt de TPG wel rembours bestellingen op zaterdag, vaak genoeg voor moeten betalen iig ")
[ Voor 2% gewijzigd door dialMforMike op 24-01-2003 21:44 . Reden: verdamme, lees je hem nog een paar keer door ook "_ ]
You look like I need a drink.
Verwijderd
Voor 200 euro compleet met alles erop en eraan met AC ja dat zou ik meteen doen.Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:45:
Ik ga NU pics maken.Voor 00:00 staan ze erop.
Wat werkt er niet aan dan ? gaat ie wel aan ? geeft ie geen beeld, heb je de kabel naar de tv toe al eens vervangen door de standaard gamecube kabel (jaja kun je gewoon op je snes gebruiken doe ik zelf ook)MuErTo ChAvEz schreef op 24 January 2003 @ 21:02:
Lekker zeg. Net een snes gekocht en werkt ie niet![]()
Met wat meer info kan ik mischien helpen
Maar er komen veel dialogen met Samus natuurlijk waarschijnlijk zonder helm/pak........ een film met 1 hoofdrolspeelster is denk ik niet het plan.. jammer genoeg misschien....Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 21:34:
[...]
Samus zie je toch nauwelijks want ze heeft altijd een pak aan
Verder nogal kut eik, alle movies gebaseerd op games zijn de mist in gegaan... Kijk maar naar de Mario Bros. films...
Ben wel benieuwd wat ze ervan zullen maken....
Maar euh.. Mario Bros is echt wel een kewle film.... ook al is ie geflopt....
Misschien ga ik die vanaaf eens ff kijken, heb em nog ergens op band...
Heb net trouwens Tales of Phantasia gespeeld op de emulator, met joystick (bart smit 10 euro...
ga weer ff verder speluh...
Ik denk dat de adapter stuk is. Als ik de snes aan wil zetten doet ie dus helemaal niks. Geen rood lampje of wat dan ook.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 21:43:
[...]
Wat werkt er niet aan dan ? gaat ie wel aan ? geeft ie geen beeld, heb je de kabel naar de tv toe al eens vervangen door de standaard gamecube kabel (jaja kun je gewoon op je snes gebruiken doe ik zelf ook)
Met wat meer info kan ik mischien helpen
Ik heb de adapter wat geschud en hoor iets wat lijkt op zand. Waarschijnlijk is de adapter dus doorgebrand of zo. Probeer de adapter nu open te maken, maar dat zal met geweld moeten, denk ik.
Tja, wel 5 spellen en 2 controllers en misschien nog een snes die het doet alleen de adapter niet.
Iig al een nieuwe afspraak met iemand gemaakt en die belt me terug als ik langs kan komen en dan kan ik ook zien of de snes werkt.
Weer wat geleerd. Nooit maar dan ook echt nooit meer een elektonisch apparaat kopen zonder te zien of ie het ook doet...
Adapter rammelen is heel normaal....MuErTo ChAvEz schreef op 24 januari 2003 @ 21:48:
[...]
Ik denk dat de adapter stuk is. Als ik de snes aan wil zetten doet ie dus helemaal niks. Geen rood lampje of wat dan ook.
Ik heb de adapter wat geschud en hoor iets wat lijkt op zand. Waarschijnlijk is de adapter dus doorgebrand of zo. Probeer de adapter nu open te maken, maar dat zal met geweld moeten, denk ik.
Tja, wel 5 spellen en 2 controllers en misschien nog een snes die het doet alleen de adapter niet.
Iig al een nieuwe afspraak met iemand gemaakt en die belt me terug als ik langs kan komen en dan kan ik ook zien of de snes werkt.
Weer wat geleerd. Nooit maar dan ook echt nooit meer een elektonisch apparaat kopen zonder te zien of ie het ook doet...
Anders probeer je de adapter van de NES (als je die hebt... die past ook nl...)
Probeer wat connectors schoon te maken.. alles checken....
oh dus toch dan moet ik morgenvroeg toch maar effe pinnen voor de zekerheid.ps. afaik bezorgt de TPG wel rembours bestellingen op zaterdag, vaak genoeg voor moeten betalen iig ")
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 24-01-2003 21:54 ]
Nes adapter heb ik niet. Althans nog niet.ReCreator schreef op 24 januari 2003 @ 21:50:
[...]
Adapter rammelen is heel normaal....
Anders probeer je de adapter van de NES (als je die hebt... die past ook nl...)
Probeer wat connectors schoon te maken.. alles checken....
Misschien een kink in de kabel, want de adapter wordt wel warm en zowaar kreeg ik net een rood lampje voor 3 sec. maar dat was weer snel over.
Ga nog een beetje rommelen, maar ik denk dat het niks word zover ik nu zie..

Als er electriciteit op een Snes heeft gestaan en je zet em aan zonder stroom brand het lampje ook even.... probeer terwijl dat hij aan staat een beetje te spelen met de kabels... beetje buigen, aan de plug rommelen enz.... ook de in/uitgang van stroom op de adapter... kunnen vaak zwakke plekjes in komen... blijf beetje proberen....MuErTo ChAvEz schreef op 24 January 2003 @ 22:21:
[...]
Nes adapter heb ik niet. Althans nog niet.
Misschien een kink in de kabel, want de adapter wordt wel warm en zowaar kreeg ik net een rood lampje voor 3 sec. maar dat was weer snel over.
Ga nog een beetje rommelen, maar ik denk dat het niks word zover ik nu zie..
heeft de buurjongen ofzo geen NES/Snes.... vraag ff de adapter....
blaas een keertje (zonder consumptie) door de snes heen en blaas een beetje op connectors... (ook in de casette sleuf)...
geef niet op
wel oppassen met "rommelen met kabels" zo heb ik ns 220 op mn donder gehad... ik hielf em blijkbaar precies op een zwak punt vast en dat smolt dus als een razende toen ik em boog, en ineens een harde schok door mn lichaam... niks aan overgehouden ofzo, maar ben me wel de pleuris geschrokken
maar het lijkt er inderdaad wel op dat je adapter kapot is (had veel erger kunnen zijn)
maar het lijkt er inderdaad wel op dat je adapter kapot is (had veel erger kunnen zijn)
[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 24-01-2003 22:38 ]
Kheb nog geen clue dat de adapter kapot isThelema schreef op 24 januari 2003 @ 22:36:
wel oppassen met "rommelen met kabels" zo heb ik ns 220 op mn donder gehad... ik hielf em blijkbaar precies op een zwak punt vast en dat smolt dus als een razende toen ik em boog, en ineens een harde schok door mn lichaam... niks aan overgehouden ofzo, maar ben me wel de pleuris geschrokken
Hij rammelt (is normaal)
Hij wordt warm (is normaal)
Mja kijk idd uit.. 220 is idd niet leuk... heb ooit eens een stofzuiger (op t werk) in t stopcontact gedaan en kwam er heel snel achter dat de kabel compleet bloot lag... tering wat een vaag gevoel....
Nog ff over metroid movie
Hier nog wat info erover
[url="http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4469"En hier nog wat[/url]
Tot nu toe alleen nog maar gebabbel over de film.. ik wil foto's van de set, casting, regisseur.... enz. enz.... (en de Computer Graphics.....)
Ik wil "the making of" zien!!!
[ Voor 20% gewijzigd door ReCreator op 24-01-2003 22:46 ]
dat ie warm wordt is normaal ja, dat ie rammelt niet (tenminste, bij de mijne niet, en dat terwijl ik em nu een jaar of 10 heb)...
maar je hebt wel gelijk dat het aan andere dingen kan liggen... stof is het in ieder geval niet...
mja, met een beetje pecht kan je em weggooien...
maar mail eerst degene van wie je em hebt gekocht ns
maar je hebt wel gelijk dat het aan andere dingen kan liggen... stof is het in ieder geval niet...
mja, met een beetje pecht kan je em weggooien...
maar mail eerst degene van wie je em hebt gekocht ns
Hmm, d'r was een sprankel van licht.ReCreator schreef op 24 januari 2003 @ 22:29:
[...]
Als er electriciteit op een Snes heeft gestaan en je zet em aan zonder stroom brand het lampje ook even.... probeer terwijl dat hij aan staat een beetje te spelen met de kabels... beetje buigen, aan de plug rommelen enz.... ook de in/uitgang van stroom op de adapter... kunnen vaak zwakke plekjes in komen... blijf beetje proberen....
heeft de buurjongen ofzo geen NES/Snes.... vraag ff de adapter....
blaas een keertje (zonder consumptie) door de snes heen en blaas een beetje op connectors... (ook in de casette sleuf)...
geef niet op
Het is gelukt om een rood lampje op de snes fabriceren. De adapter is nu helemaal ondergetaped en de kabels in de juiste manier gevormd en nu blijft hij aan.
Nu zit ik te twijfelen. Volgens mij ik niet de juiste kabel voor de snes om hem aan m'n tv aan te sluiten. Nu heb ik een rf switch en ik dacht dat die niet voor de snes was. Zie ook nog een poort voor multi kabel maar die heb ik niet.
Iig op welk net zou ik beeld moeten krijgen als ik hem met rf switch heb aangesloten?
Wat een gedoe..
die zender moet je handmatig instellen op je tv
Komt Winning ELeven 6 FE nou nog naar de cube of zijn europese versie ISS pro evoulution??
Ik ken er maar weinig over vinden!
Ik ken er maar weinig over vinden!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
wat kreeg Metroid Prime eigenlijk in de Power unlimited??.. ik ben echt zo nieuwsgierug want zelfs de GameQuest gaf een 10 (eerste keer sinds het begin 3 jaar geleden)
This space is occupied
de review staat in de nieuwe PU d8 ikTheEvilCuber schreef op 24 January 2003 @ 22:58:
wat kreeg Metroid Prime eigenlijk in de Power unlimited??.. ik ben echt zo nieuwsgierug want zelfs de GameQuest gaf een 10 (eerste keer sinds het begin 3 jaar geleden)
This is the Way.
Koop wel snel een nieuwe adapter dan.... want onder de tape kan de warmte niet weg.. en dat is niet goed... laat em sowieso niet alleen aan aan staan (zonder dat er iemand bij is). Een brand kan snel ontstaan.... en net waneer je bijna een spel hebt uitgespeeld valt ie uit.... das ook jammer...
kijk uit.... kijk uit
Zender moet inderdaad gewoon gezocht worden....
Koop je snes adapter hier
kijk uit.... kijk uit
Zender moet inderdaad gewoon gezocht worden....
Koop je snes adapter hier
[ Voor 11% gewijzigd door ReCreator op 24-01-2003 23:06 ]
daarom vraag ik het juist.. ik kon hem vandaag nog nergens vinden (niet bij de Dirk vd broek en de AH)
This space is occupied
Kben abbonee ervan krijg em denk ik morgen.....TheEvilCuber schreef op 24 January 2003 @ 23:04:
[...]
daarom vraag ik het juist.. ik kon hem vandaag nog nergens vinden (niet bij de Dirk vd broek en de AH)
Ben idd benieuwd.. stelletje GC haters
nee valt wel mee, maar ze hebben er wel weinig van...
ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo zeurde over de N64.. ik heb met met Perfect dark alleen al 2 jaar vermaakt.. en het (misschien daardoor) niet eens gemerkt dat het soms msisccihen wel lang duurde voor er een vet spel kwam..
maja ''vroeger'' kreeg je 1 spel per jaar van je ouders (rond kerst meestal
)
maja ''vroeger'' kreeg je 1 spel per jaar van je ouders (rond kerst meestal
This space is occupied
Bedankt allemaal
Er zijn tenminste nog wel goede nintendoërs die willen helpen. Dat ik nou net een evil nintendoventje tegen moet komen die mij een vage snes verkoopt
Hij had er wel een handleiding bij mogen geven hoe je dat ding aan het werk krijgt.
Het is iig nu gelukt. De snes staat aan met wat plakband over de adapter. Ik zal inderdaad een alternatief gaan zoeken voor dat plakband, want heb geen zin in een brandje.
Hij werkt dus, ook al is het beeld niet echt geweldig (beetje getuned, maar helpt weinig) Desalniettemin zal ik nog ff gaan kijken bij iemand anders die een snes heeft aangeboden en dat ik die dan overneem. Eerst kijken of de snes ook werkt en dan zal ik betalen.
Bedankt
Er zijn tenminste nog wel goede nintendoërs die willen helpen. Dat ik nou net een evil nintendoventje tegen moet komen die mij een vage snes verkoopt
Hij had er wel een handleiding bij mogen geven hoe je dat ding aan het werk krijgt.
Het is iig nu gelukt. De snes staat aan met wat plakband over de adapter. Ik zal inderdaad een alternatief gaan zoeken voor dat plakband, want heb geen zin in een brandje.
Hij werkt dus, ook al is het beeld niet echt geweldig (beetje getuned, maar helpt weinig) Desalniettemin zal ik nog ff gaan kijken bij iemand anders die een snes heeft aangeboden en dat ik die dan overneem. Eerst kijken of de snes ook werkt en dan zal ik betalen.
Bedankt
Hier kun je eventueel een nieuwe adapter kopen...MuErTo ChAvEz schreef op 24 January 2003 @ 23:15:
Bedankt allemaal![]()
Er zijn tenminste nog wel goede nintendoërs die willen helpen. Dat ik nou net een evil nintendoventje tegen moet komen die mij een vage snes verkoopt![]()
Hij werkt dus, ook al is het beeld niet echt geweldig (beetje getuned, maar helpt weinig) Desalniettemin zal ik nog ff gaan kijken bij iemand anders die een snes heeft aangeboden en dat ik die dan overneem. Eerst kijken of de snes ook werkt en dan zal ik betalen.![]()
Bedankt
Tegen dat beeld... heb je een SCART-aansluiting op je tv.... zo ja... koop er een kabel voor.. (3th party RGB zou goed zijn... misschien te duur)
Kheb net ook ff dit gelezen bij SNES specs
Ik die rom gedownd.... vet vaag spel dat Jikkyou Oshaberi Parodius.. soort super r-type, maar dan met constant japans commentaar ertussendoor4. SA 1
This chip is really weird. Only one game uses it, Jikkyou Oshaberi Parodius, from Konami, for the SFC. It is a voice synthesis chip of some kind. I believe Konami developed it.
(ik kwijlde vroeger bij de stem van Super Metroid..... "The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace"
MP heeft een 9,8 gekregen.TheEvilCuber schreef op 24 January 2003 @ 22:58:
gameplay: 10
replay value: 8
graphics: 10
Bedankt voor de info.ReCreator schreef op 24 januari 2003 @ 23:23:
[...]
Hier kun je eventueel een nieuwe adapter kopen...
Tegen dat beeld... heb je een SCART-aansluiting op je tv.... zo ja... koop er een kabel voor.. (3th party RGB zou goed zijn... misschien te duur)
Kheb net ook ff dit gelezen bij SNES specs
Trouwens op liksang heb ik een Third party rgb cable gevonden voor 4.72 euro. Geen geld. Ik ken liksang niet zo goed, maar is dat een beetje betrouwbaar?
En die andere site waar je die adapter liet zien is een beetje vaag. Bij de ene waar je normale connectors hebt staat USA en bij de andere met platte connectors europe. Die met die platte zal wel voor de uk zijn. Ben je trouwens bekend met die site?
Kan iig even bomberman nou spelen
Verwijderd
Ik heb wel een snes adapter over voor je, geïnteresseerd?MuErTo ChAvEz schreef op 24 January 2003 @ 23:15:
Bedankt allemaal![]()
Er zijn tenminste nog wel goede nintendoërs die willen helpen. Dat ik nou net een evil nintendoventje tegen moet komen die mij een vage snes verkoopt![]()
Hij werkt dus, ook al is het beeld niet echt geweldig (beetje getuned, maar helpt weinig) Desalniettemin zal ik nog ff gaan kijken bij iemand anders die een snes heeft aangeboden en dat ik die dan overneem. Eerst kijken of de snes ook werkt en dan zal ik betalen.![]()
Bedankt
Scheelt niet veel maar heb redelijk zitten treuzelen, dus 1:24 moet makkelijk te halen zijn, erg lastig zijn idd de vele bomen en de half pipe die veel tijd in beslag kunnen nemen als je 't verkeerd doet.RareGast schreef op 24 januari 2003 @ 19:14:* Delirium2001 Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Plaats Smokkelaar Tijd Voertuig 2. Delirium 1:27:00 Grenadier 2. Raregast 1:27:38 Grenadier 3. 4. 5.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Als je het onder de €5,- kan houden. Dat is met verzendingskosten erbij dan prima, maar anders kan ik de adapter ergens anders voor minder krijgen.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 01:39:
[...]
Ik heb wel een snes adapter over voor je, geïnteresseerd?
Iig bedankt voor het aanbod
Ok NES is regiovrij nu 
cool die 160 in 1 cart doet 't zelfs
cool die 160 in 1 cart doet 't zelfs
Verwijderd
Pak anders gewoon even de standaard AV kabel van je gamecube die kun je er gewoon op aansluiten werkt hier als een speer.MuErTo ChAvEz schreef op 24 januari 2003 @ 23:15:
Bedankt allemaal![]()
Bedankt
Die RF units worden naar verloop van tijd nogal gaar en de beeldkwlaiteit gaat hard achteruit.
Ik geloof zelfs dat de av set van de n64 erop moet werken maar helemaal 100% zeker weet ik het niet.
Ik heb trouwens nog even een vraagje, ik heb nu Metriod op mijn NES maar ik zit na 5 minuten al vast omdat ik niet weet welke knoppen ik in moet drukken om een bal te worden om door zo'n nauwe gang heen te kunnen.
Ik heb me al helemaal suf zitten drukken op mijn gamepad maar niks helpt
Dus als er die-hard Metriod fans zijn die mij kunnen vertellen hoe ik in een balvorm veranderen kan zou ik erg dankbaar zijn.
Wat normaal wel es wil helpen is http://www.nesfiles.com/games/ , daar staan een hele zooi games, en bij sommige hebben ze ook het boekje in pdf formaat, voro Metroid helaas niet, kan je dus niet helpen.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 09:50:
Ik heb trouwens nog even een vraagje, ik heb nu Metriod op mijn NES maar ik zit na 5 minuten al vast omdat ik niet weet welke knoppen ik in moet drukken om een bal te worden om door zo'n nauwe gang heen te kunnen.
Dus als er die-hard Metriod fans zijn die mij kunnen vertellen hoe ik in een balvorm veranderen kan zou ik erg dankbaar zijn.
Bij Lik-sang zag ik een rgb cable voor €4,72 dus die koop ik iig. Zag al meer leuks bij Lik-sang dus waarom niet zo'n rgb cable erbij doen, maar bedankt voor de tip. Trouwens de beeldkwaliteit is wel bij getrokken na een 3 uur spelen. Het is nu helemaal ok, zonder flikkering of wat dan ook.. vaag..Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 09:50:
[...]
Pak anders gewoon even de standaard AV kabel van je gamecube die kun je er gewoon op aansluiten werkt hier als een speer.
Die RF units worden naar verloop van tijd nogal gaar en de beeldkwlaiteit gaat hard achteruit.
Ik geloof zelfs dat de av set van de n64 erop moet werken maar helemaal 100% zeker weet ik het niet.
Om in een bal te veranderen moet je eerst een "schat" vinden. Je weet wel zo'n standbeeld die een bal vasthoud en daar zit dan de eigenschap balvorm in. Waar je die kan vinden.. geen idee het is al zo'n 12 geleden dat ik metroid heb gespeeld..Ik heb trouwens nog even een vraagje, ik heb nu Metriod op mijn NES maar ik zit na 5 minuten al vast omdat ik niet weet welke knoppen ik in moet drukken om een bal te worden om door zo'n nauwe gang heen te kunnen.
Trouwens op Ebay wordt metroid voor de nes nu verkocht voor €39,-. Asociaal hoge prijs..

hiero de impressie van IGN over F-zero
:
Geen framedrops + hele vette graphics en goede controls.
wow klinkt echt vet.January 24, 2003 - The World Hobby Fair just kicked off its two day stay on the outskirts of Tokyo, and upon entering the show venue at around 8:30 AM Japan time, the first area we stormed was, of course, Nintendo's F-Zero booth. Nintendo had four units of the GameCube version of the game set up, along with an area reserved for what eventually became a lengthy line (although not as long as the 90 minute line to play Zelda for GBA).
Showgoers were allowed to play the game for five minutes while lovely girls explained its intricacies. The demo included four vehicles/characters, each rated on Grip, Speed Boost and Body. Captain Falcon (Blue Falcon) seemed to be the most popular among the Japanese players, with far fewer trying out Pico (Wild Goose), Dr. Stewart (Golden Fox) or Samurai Goroh (Fire Stingray). Four courses were available: Mute City, Port Town (long pipe), Green Planet and Port Town (air type). In our few minutes with the game we got to try out the first three courses through three laps of play against 15 computer-controlled opponents. A tournament later in the day allowed us to see competitive two player vertical split screen play.
The three courses we tried suggest good things for the game. Amusement Vision (the internal Sega team developing the game) has clearly put a good amount of thought in the design of the courses. In addition to twists and turns at every corner, we found a number of jumps, some short and some very, very, very long (experiencing the huge jump shown in previous trailers proved quite a thrill). Pipes force you to move around from top to bottom in order to get speed boosts, and they also feature obstacles blocking your path (although even if you strike them, you're never fully stopped -- a good thing for keeping you in the race). One course in particular caught our eye and will need to be experienced by all: the air type version of Port Town, which is designed like a roller coaster, complete with near vertical rises and drops.
The game controls like a dream through the GameCube controller. The L/R triggers are used, as expected, to assist with turns, with A used for acceleration and B for break (we don't recall actually having used this latter feature, though). The other buttons are used for a somewhat disorienting spin attack, a side attack, and a speed dash. The Speed Dash takes off energy which can be recovered by taking your vehicle through energy recovery areas near the checkpoint on the course.
Overall, we'd have to say that the game feels exactly like what we were hoping: 16-bit F-Zero brought to life with GameCube quality graphics. Control over the crafts feels similar to the GBA version of the game (which we'd been playing earlier in the day) and the sense of speed is right on. The game is also, as suggested by previous video footage, extremely fast. The vehicles are apparently racing upwards of 1500 kilometers per hour, and it shows. You're truly kept on the edge of your seat as you play.
And we aren't kidding when we say GameCube quality graphics. This game marks Amusement Vision's fourth GameCube title, and their experience with the hardware shows. The detail is amazing, with see-through grids allowing you to see below and into the distance (something that actually seems to help in keeping track of where you are) and billboards other decorative touches (the crowds cheered at what looked like R.O.B. in the distance) lining the tracks. In addition to spark effects all over the place, one stage has the sun peaking in and out as you race below tree tops, making for some impressive lighting. In two player vertical spit screen mode, the game manages to maintain all this detail without a drop in framerate. At last, an F-Zero game that can keep a high framerate and lots of cars while looking comparable to the best titles on the system!
Needless to say, our few minutes with F-Zero at the World Hobby Fair left us all the more anxious for the game's May Japanese release. We'll have lots more as the launch approaches on both the home and arcade versions (the arcade version, by the way, should make its public debut some time in February). For now, we'd suggest that you rediscover the game with the GBA version while you wait.
Check back close to 5:00PM Tokyo time for all the video footage we were able to grab from the show floor (uhh... that's about midnight Pacific time).
Verwijderd
Klinkt erg erg mooi zeker als ze de speelbaarheid erin hebben weten te houden en niet alleen maar aan graphics hebben gedacht.schnumi schreef op 25 January 2003 @ 10:05:
hiero de impressie van IGN over F-zero:
[...]
wow klinkt echt vet.![]()
Verwijderd
Zijn 3rd party RGB cables wel goed? ik ben namelijk van plan om die kabel van lik-sang te kopen:
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=220
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=220
tsja ik denk dat je voor rond de €5 niet echt topkwaliteit kunt verwachten.
Ik zou eerder voor de officieële van Nintendo zelf gaan. Kost wel een stuk meer maar de kwaliteit is echt super.
Ik zou eerder voor de officieële van Nintendo zelf gaan. Kost wel een stuk meer maar de kwaliteit is echt super.
Keep em coming boysby IGN.com
Retro Studios Reunites with Samus
Studio begins work on Metroid Prime sequel.
January 23, 2003 - Sources at Texas-based Retro Studios told IGNcube this morning that the company is in planning stages for a sequel to the hit GameCube adventure Metroid Prime. Executives at the company recently made an internal announcement to employees that the project has been cleared by Nintendo.
No details were given about the project, but one employee under the condition of anonymity did note that team members were throwing around the idea of including a multiplayer mode.
No release date has been set for the project. A tentative date of sometime in 2004 is likely.
We contacted Nintendo for official comment, but the company did not return our phone calls in time for publish.
We will of course be tracking the development of the game over the next several months. Stay tuned to the site for more.
This is the Way.
Zal nintendospullen verzamelen straks alleen voor de rijkeluismens zijn weg gelegd?
Mystic quest
Zo'n fl 280,- voor een spel dat nog in z'n verpakking zit. Tja, wat doe je dan? Je koopt dan ook nog een Dom Perignon en wat beluga en spuit je snes goud en dan uitgebreid, langzaam dat doosje uitpakken?
Mystic quest
Zo'n fl 280,- voor een spel dat nog in z'n verpakking zit. Tja, wat doe je dan? Je koopt dan ook nog een Dom Perignon en wat beluga en spuit je snes goud en dan uitgebreid, langzaam dat doosje uitpakken?
Eerste Unity screens
Dit is dus dat spel van Lionhead.
Man wat een vage zooi heeft wel iets weg van Rez. 
Dit is dus dat spel van Lionhead.
tering man.MuErTo ChAvEz schreef op 25 januari 2003 @ 10:44:
Zal nintendospullen verzamelen straks alleen voor de rijkeluismens zijn weg gelegd?
Mystic quest

[ Voor 60% gewijzigd door schnumi op 25-01-2003 10:47 ]
He, maar hoe weet je nou zeker dat ze niet liegen?RareGast schreef op 24 January 2003 @ 19:14:
Daar is tie weer de uitslag van de oude race. The_Unforgiven heeft gewonen.
De pruster heef alleen zijn tijd nog niet gepoost?alles kan in deze
komt ie gewoon onderaan. Dit is dus de uitslagen tabel. Voor de mensen die smugglers run wel hebben maar niet meedoen. DOE MEE. hoe meer zielen hoe meer vreugd!Het gaat niet of je wint ja of nee. Als je wint betekend dat alleen dat je tijd overhebt.
* Hidde Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Plaats Smokkelaar Tijd Voertuig 1. The_Unforgiven 00:52:XX ?Special du monde 2. RareGast 00:53:18 Special du monde 3. Spaceboy 00:53:62 Special du monde 4. Delirium 00:55:92 5. Kramers 00:56:84 6.
* Hidde Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Plaats Smokkelaar Tijd Voertuig 1. Raregast 1:27:38 Grenadier 2. 3. 4. 5.
Je moet foto's als bewijs vragen.
Nogmaals, er is een site voor scores : www.cubescores.tk .
En leuk zo'n GBA MP3 speler, maar hij heeft niet echt veel MB, en tja compact is 'ie inderdaad ook niet.;)
Ben eerder benieuwd naar de prijs..
Kijk voor 10 euro ofzo koop ik em nog.:)
... hmm dit klinkt inderdaad wel ubervetschnumi schreef op 25 januari 2003 @ 10:05:
hiero de impressie van IGN over F-zero:
[...]
wow klinkt echt vet.![]()
en ik hoor niks van powerups of iets dergelijks dus gelukkig hebben ze die onzin achterwege gelaten
Ik denk dat de koper van dan spel het helemaal niet uitpakt, maar het een echt collecter item laat zijn en over 5 jaar voor het 4-voudige verkoopt.MuErTo ChAvEz schreef op 25 januari 2003 @ 10:44:
Mystic quest
ik zit erover te denken om "Skies of Arcadia" in de US te bestellen...
hmm zal ik t doen...?
hmm zal ik t doen...?
het schijnt wel de beste RPG voor de cube tot nu toe te zijn.Phusebox schreef op 25 January 2003 @ 11:05:
ik zit erover te denken om "Skies of Arcadia" in de US te bestellen...
hmm zal ik t doen...?
Ik heb Smugglers Run ook aangeschaft en bij de huidige competitie heb ik een tijd van 1:27:16 gehaald. Kijken of het nog sneller kan.
Edit: ik heb nog een ronde gedaan en nu is mijn tijd 1:24.30.
[ Voor 20% gewijzigd door ATL op 25-01-2003 11:18 ]
Ach zolang nummer 1 een foto post, vind ik 't goed hoorHidde schreef op 25 januari 2003 @ 10:51:
He, maar hoe weet je nou zeker dat ze niet liegen?
Je moet foto's als bewijs vragen.
Persoonlijk hou ik liever hiscores in dit topic, want anders heb ik er nog een site bij waar ik dagelijks op moet gaan kijken.Hidde schreef op 25 January 2003 @ 10:51:
Nogmaals, er is een site voor scores : www.cubescores.tk .
Wat je wel kan doen zijn de scores ook plaatsen op je site en kijken of buitenstaanders nog de hiscore kunnen verbeteren.
Ten 1e "FOTOATL schreef op 25 januari 2003 @ 11:11:
Ik heb Smugglers Run ook aangeschaft en bij de huidige competitie heb ik een tijd van 1:27:16 gehaald. Kijken of het nog sneller kan.
[ Voor 71% gewijzigd door Delirium2001 op 25-01-2003 12:57 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
f-zero word gewoon een goede game. het kan niet anders.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 10:17:
[...]
Klinkt erg erg mooi zeker als ze de speelbaarheid erin hebben weten te houden en niet alleen maar aan graphics hebben gedacht.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 12:54 ]
Tijdje terug had iemand het over een shop in groningen die consoles verkocht waaronder de Nin8, nu wou ik graag weten hoe duur daar een Nin8 is en of ze die altijd wel in vooraad hebben, en hoe duur kosten de games daar
En wat is het adres?
Dit topic is gesloten.