Toon posts:

Het grote GameCube topic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
MuErTo ChAvEz schreef op 23 January 2003 @ 02:37:
[...]

Interesse? Ja hoor :9~

Welke spellen heb je erbij zitten en wat mag het kosten?
Ik mail je morgen even terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is omdat ze het zonde vinden om AC1 te converten enzo terwijl ze al aan AC2 werken, die komt hier geloof ik wel...

Heeft er hier iemand een goeie snes US->PAL converter voor mij? :)
paar van mijn US spellen werken niet op mijn twee (!!!) converters, beswel vervelend om demon's crest en mario rpg niet te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja ik wist op zich wel waarom, maar vind het nog steeds jammer =)

het maakt hier veel mensen volgens mij ook niet uit dat er geen sinterklaas in zit ;)

en ik heb dus ergens (of hier in grunen, of daar in delft) nog een converter liggen.. maar ik kan hem niet vinden soz =)

(misschien dat black er nog eentje heeft, die heeft geen snes meer.. maar nog wel zooi spellen)

[ Voor 42% gewijzigd door yamAUchi op 23-01-2003 05:39 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 22 January 2003 @ 23:20:
[...]
AC news:
aargh de burgemeester van mijn stadje gaat op vakantie en nu moet ik een week lang de vuurtoren aanmaken tussen 6 en 10 's avonds...
en aangezien het hier een realtime game betreft moet ik dus elke avond tussen 6 en tien thuis zijn om die vuurtoren aan te maken!!!
Dat soort dingen zijn dus best heel erg leuk.

Maar goed, zou je misschien nog wat meer over het doel van het spel kunnen uitleggen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 23 januari 2003 @ 07:56:
[...]

Dat soort dingen zijn dus best heel erg leuk.

Maar goed, zou je misschien nog wat meer over het doel van het spel kunnen uitleggen?
Dat is het leuke er juist aan het spel heeft totaal geen doel.
Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok kheb gisteren een tijd in de 52 gereden met SR :) Kzal binnenkort ff pics maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
ilyc schreef op 23 January 2003 @ 01:46:
Ik heb nog een NES, met 13 spellen, 2 controllers en zapper...iemand interesse in het hele pakket (geen losse verkoop, sorry)?

Volgens mij had GolbeZeromus en tijdje geleden interesse?
Jah ligt eraan welke spellen er bij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 12:43
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 04:32:
[...]

Is omdat ze het zonde vinden om AC1 te converten enzo terwijl ze al aan AC2 werken, die komt hier geloof ik wel...

Heeft er hier iemand een goeie snes US->PAL converter voor mij? :)
paar van mijn US spellen werken niet op mijn twee (!!!) converters, beswel vervelend om demon's crest en mario rpg niet te kunnen spelen :(
Demon's Crest ken ik niet, maar Mario RPG is echt een pain-in-the-ass om met een converter telaten werken, ALS het al werkt (heb het nog niet gezien). Laatst ook een Mario RPG op eBay met die waarschuwing erbij.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
yamAUchi schreef op 22 January 2003 @ 23:46:
[...]
cool, dat is echt leuk zulk soort dingen, wat levert het op ? geld ? zodat je je huisje beter kan inrichten ?

je gaat toch niet aan die interne klok klooien he ? =), ze moeten dat spel gewoon met de amerikaanse feestdagen en alleen engels hier uitgeven, wat boeit het nou dat je opeens thnxgiving viert ofzo, je weet toch ongeveer wat het is =)
maar ja dat gebeurd prolly niet.
nou ik zou een special gift krijgen... en als ik een dag echt niet kan dan kon ik ook nog een dorpgenoot vragen, maar dan moest ik die wel zo vertrouwen dat die het ook deed, want misschien vergat ie het wel... dus ik ga t zelf maar doen

en nee ik ga nie lopen fucken met de internet klok...

ik ben trouwens ook sinds gisteren klaar met het werken voor mijn "huisbaas" waarvan ik 18,800 bells had geleend om een huis te kopen. Nu mag ik zelf bepalen wat ik doe om hem terug te betalen, als ik maar ongeveer 1000 bells per week betaal, anders stuurt ie de kwaaie jongens!

ow en nog iets cools:
als je tijdens de game op reset drukt, en dus niet saved
dan komt meteen daarna als je gaat spelen Mr Resetti, een mol, en die gaat je uitleggen dat je niet moet resetten en dat hij van Nintendo heel blij is dat ik dit spel heb gekocht en dat ik niet zomaar op reset moet duwen maar gewoon het spel moet spelen...

en nee dit spel heeft geen doel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 09:45:
[...]

nou ik zou een special gift krijgen... en als ik een dag echt niet kan dan kon ik ook nog een dorpgenoot vragen, maar dan moest ik die wel zo vertrouwen dat die het ook deed, want misschien vergat ie het wel... dus ik ga t zelf maar doen

en nee ik ga nie lopen fucken met de internet klok...

ik ben trouwens ook sinds gisteren klaar met het werken voor mijn "huisbaas" waarvan ik 18,800 bells had geleend om een huis te kopen. Nu mag ik zelf bepalen wat ik doe om hem terug te betalen, als ik maar ongeveer 1000 bells per week betaal, anders stuurt ie de kwaaie jongens!

ow en nog iets cools:
als je tijdens de game op reset drukt, en dus niet saved
dan komt meteen daarna als je gaat spelen Mr Resetti, een mol, en die gaat je uitleggen dat je niet moet resetten en dat hij van Nintendo heel blij is dat ik dit spel heb gekocht en dat ik niet zomaar op reset moet duwen maar gewoon het spel moet spelen...

en nee dit spel heeft geen doel...
Lol klinkt echt goed. :) Deze moet ik binnenkort ook maar eens bestellen. :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

AC = strak man :) dat je nu gewoon die vuurtoren moet aansteken, lijkt beetje op tamacotie ding, (die moest je ook contniue eten geven,voeren,slapen)...

als die freeloader nog komt, dan koop ik die ook om AC te kunnen spelen

*Yohann!s blijf t lekker bij zijn PAL Cube*

[offtopic//] zouden ze nog tamacoties verkopen ? [//ontopic]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yohann!s schreef op 23 January 2003 @ 10:16:
AC = strak man :) dat je nu gewoon die vuurtoren moet aansteken, lijkt beetje op tamacotie ding, (die moest je ook contniue eten geven,voeren,slapen)...

als die freeloader nog komt, dan koop ik die ook om AC te kunnen spelen

*Yohann!s blijf t lekker bij zijn PAL Cube*

[offtopic//] zouden ze nog tamacoties verkopen ? [//ontopic]
zeg je nou express tamacotie? :?
het is toch tamagotchi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 10:18:
[...]

zeg je nou express tamacotie? :?
het is toch tamagotchi?
jah zo schrijf je het wel. :P Ach jah ti's al zo'n klote naam. :P
A recent Game Developers Conference bio on software house Factor 5 indicated that the company had two projects in the works. No specifics were given.
Today we contacted Factor 5 for additional details. Though the company was largely tight-lipped, it did have some words for readers interested in its future lineup.

"We always have several projects in development," said Factor 5 president Julian Eggebrecht. "If any of those titles come to fruition, that's another story."

Eggebrecht had a "no comment" when asked whether or not the company's projects were all for exclusively for GameCube.

The company head was unwilling to provide further details, but wasn't above teasing. Asked when gamers would first see unveilings for any of the new projects, Eggebrecht admitted, "Soon. Very soon. Definitely before E3. It really depends on our publishers, but they wouldn't appreciate it if I give you any more details."

Factor 5 is best known as one of the most technically capable software houses making games today, and as the powerhouse behind the well-received Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2.

We'll have much more on its lineup in the coming months. Stay tuned.

[ Voor 73% gewijzigd door schnumi op 23-01-2003 10:25 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net maar eens gebeld met Datel, over de Freeloader
had vorige week een mail gestuurd om te cancelen maar nog geen respons
dan maar ff over de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 23 January 2003 @ 10:23:
[...]

jah zo schrijf je het wel. :P Ach jah ti's al zo'n klote naam. :P

[...]
he
even klote als het ding zelf... :) wat had ik daar toch een schijthekel aan toen al die kinderen met die dingen zaten te klooien...

maargoed, maandag Timesplitters2 gekocht... de Story Mode is wel heel erg kort... maar er zijn gelukkig nog meer dan genoeg Challenges en 3 Arcade Leagues..

verder heerscht ie wel behoorlijk kwa multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 10:25:
net maar eens gebeld met Datel, over de Freeloader
had vorige week een mail gestuurd om te cancelen maar nog geen respons
dan maar ff over de telefoon
nog iets over de release ervan gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 23 January 2003 @ 10:33:
[...]

nog iets over de release ervan gehoord?
neuh maar dat ding is al zo vaak uitgesteld
zou me niks verbazen als ie pas uitkomt tegen de tijd dat de opvolger van de gamecube is aangekondigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

mja, ik heb de hoop ook al verloren eigenlijk, maar zo erg zit ik er niet mee, komen nog wel wat spellen waarmee ik me bezig kan houden tot de grote releases

edit: ik twijfel op het moment tussen Smugglers Run, Starfox Adventures en Resident Evil... welke is de beste keuze?

[ Voor 28% gewijzigd door SD5k op 23-01-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
was er nou eigenlijk nog hoop dat animal crossing in europa komt? of het echt verloren zaak door die klotefransen en duitsers... met hun gare vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 23 januari 2003 @ 11:19:
was er nou eigenlijk nog hoop dat animal crossing in europa komt? of het echt verloren zaak door die klotefransen en duitsers... met hun gare vertalingen.
ik denk dat het voor europa echt wachten op deel 2 wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

't Zijn niet alleen de vertalingen, ook alle feestdagen moeten aangepast worden als ik het goed begrepen heb.
Maar idd, Animal Crossing in Europa is een verloren zaak, ze zijn bezig met AC2 dus AC1 wordt gewoon overgeslagen. Of AC2 wel in Europa uitkomt weet ik eigenlijk niet...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 23 January 2003 @ 11:19:
Of het daardoor komt weet ik niet met 100% (laten we zeggen 99% ;) )
Maar 1 ding weet ik helaas wel zeker dat spel gaat hier nooit komne, maar mischien dat AC2 hier wel heen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 23 January 2003 @ 11:21:
't Zijn niet alleen de vertalingen, ook alle feestdagen moeten aangepast worden als ik het goed begrepen heb.
Maar idd, Animal Crossing in Europa is een verloren zaak, ze zijn bezig met AC2 dus AC1 wordt gewoon overgeslagen. Of AC2 wel in Europa uitkomt weet ik eigenlijk niet...
hmm ik denk dat de europese markt dan echt pissig wordt als deel 2 ook hier niet uitkomt

ik heb alleen voor animal crossing een us cube gekocht
(en een beetje voor zelda dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op een realtime life sim of iets dergelijks, dan heb je steeds weer die 'verplichting' om het te spelen.. of kan je ook kiezen dat het spel gewoon stop wordt gezet zodra je je cube uitzet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en phuse, bevalt ac een beetje? vind je dit leuker dan alle andere crap die je hebt? om het zo maar te zegge :)

en het valt me op dat er bar weinig wordt gezegd: "WWWAAAA!!! Metroid prime is echt HET BESTE SPEL ALLERTIJDEN!!!! WOEIIIII!!!!!"

valt het tegen, d3/schnumi of is het wel leuk, maar niet meesterlijk... of willen jullie ons niet teveel hypen? wat is het!

[ Voor 54% gewijzigd door Fubaruba op 23-01-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Yo daFubar, die sig van jou, gaat dat over Zelda? En komt die van een of andere Belgische site ofzo? (spelletjesgarnaal ofzo?)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 23 januari 2003 @ 11:31:
en phuse, bevalt ac een beetje? vind je dit leuker dan alle andere crap die je hebt? om het zo maar te zegge :)

en het valt me op dat er bar weinig wordt gezegd: "WWWAAAA!!! Metroid prime is echt HET BESTE SPEL ALLERTIJDEN!!!! WOEIIIII!!!!!"

valt het tegen, d3/schnumi of is het wel leuk, maar niet meesterlijk... of willen jullie ons niet teveel hypen? wat is het!
hmm of ik nou kan zeggen dat animal crossing het beste spel is wat ik heb weet ik niet
maar het maakt zeker kans
ik moet het eerst nog wat langer spelen wil ik dat kunnen zeggen
alleen jammer dat niemand anders het heeft
anders zouden we een trading memory card in het leven kunnen roepen en dan elkaars dorp uitwisselen via de post
of iedereen moet zo'n usb memcard kopen
en dan kan je in elkaars dorp op bezoek
ja dat zou vet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

GameCube op de frontpage tweakers.net

nieuws: GameCube haalt vooraf vastgesteld verkoopdoel niet

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat een crap... kom jongens meer spellen en cubes kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47

admiral866

The King Personality Disorder

hey pal animalcrossing ook available volgens dit nieuwsbericht:
You are probably wondering why I'm praising our kangaroo loving friends from the other side of the world. Well... here's why.

Our aussie friends are definetly getting Animal Crossing. You are probably thinking, "What do i care!?!?". Well Austrailia is PAL territory. So since it isn't coming to Europe, you can definetly import it... so be HAPPY!!!
http://www.topconsoles.com/comments.php?news_id=753

Ik weet niet wat er van waar is, er staat bij dat artikel geen bron oid bij. En de links die worden genoemd in de reacties daar helpen ook weinig.
Maar ik dacht ik post het ff :)

[ Voor 11% gewijzigd door admiral866 op 23-01-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nintendo Australie Coming Soon lijst
en als je dan op Animal Crossing klikt zie je dit:

This game has just been released in the US. There is no confirmation yet as to if/when this game will be released in PAL format for Australia - but we will keep you posted of any announcements!!!

dus misschien dat die gast daarom dacht dat het in Australie uitkomt...
want voor Australie zou de release nog meer werk zijn
namelijk het omdraaien van seizoenen PLUS de feestdagen wijzigen
alleen het vertalen hoeft dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm ja, dan zit je met kerst met een temperatuur van 30+, dan zou ik toch liever de US versie hebben...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
M'n NES is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 13:26:
Dus misschien dat die gast daarom dacht dat het in Australie uitkomt...
want voor Australie zou de release nog meer werk zijn
namelijk het omdraaien van seizoenen PLUS de feestdagen wijzigen
alleen het vertalen hoeft dan niet
Omdraaien van seizoenen?

Het spel is toch realtime? Dat houdt toch in dat het spelletje loopt op dat klokje dat in je cube zit.

Bijv. jij moet nu elke dag tussen 6 en 10 uur 's avonds de vuurtoren beheren. Dat kan je ook ff 's morgens doen voor je naar je werkschool gaat door ff het klokje van je cube te veranderen.

Realtime is dan wel te beïnvloeden en gelukkig maar, anders gaat die cube je hele leven beheersen. :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Joh, ik heb nog niks binnen anders :+ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door StyXL op 23-01-2003 13:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MuErTo ChAvEz schreef op 23 januari 2003 @ 13:43:
[...]

Omdraaien van seizoenen?

Het spel is toch realtime? Dat houdt toch in dat het spelletje loopt op dat klokje dat in je cube zit.

Bijv. jij moet nu elke dag tussen 6 en 10 uur 's avonds de vuurtoren beheren. Dat kan je ook ff 's morgens doen voor je naar je werkschool gaat door ff het klokje van je cube te veranderen.

Realtime is dan wel te beïnvloeden en gelukkig maar, anders gaat die cube je hele leven beheersen. :D
ja maar als het december is, hier, en meestal koud en guur
dan is het in australie zomer
en met je klok lopen fucken, tja als je dat doet dan moet je zo'n spel niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

MuErTo ChAvEz schreef op 23 januari 2003 @ 13:43:
Omdraaien van seizoenen?

Omdraaien van seizoenen --> winter=zomer en lente=herfst. Capice?

/Edit
Oops, Phuse was sneller :o

[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 23-01-2003 13:49 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
MuErTo ChAvEz schreef op 23 januari 2003 @ 13:44:
[...]

Joh, ik heb nog niks binnen anders :+ ;)
Working on it O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 13:44:
[...]

ja maar als het december is, hier, en meestal koud en guur
dan is het in australie zomer
en met je klok lopen fucken, tja als je dat doet dan moet je zo'n spel niet kopen
Ik weet dat de seizoenen omgekeerd zijn, maar denk je dat ze dat zouden gaan omdraaien?

Is het dan van zo'n groot belang in het spel? (je merkt al, ik heb het spel nog niet goed bekeken)

Trouwens Australie is een groot land, maar heeft een kleine afzetmarkt (20 miljoen inwoners, maar 4 miljoen meer dan nederland). Puur economisch gezien lijkt het me niet zinvol om het spel om te gooien. Anders zouden ze het spel hier ook kunnen uitgeven en ff alles kunnen vertalen voor de fransen en de duitsers. (dacht ergens gelezen te hebben dat de taal een probleem zou zijn geweest om hem in europa uit te geven).

Maar we zullen wel zien (dan zal ik eens ook dat spel gaan bekijken. Klinkt wel interessant, net zoiets als Earthbound zoals ik hier allemaal lees.)

[ Voor 4% gewijzigd door StyXL op 23-01-2003 14:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MuErTo ChAvEz schreef op 23 January 2003 @ 14:00:
[...]

Ik weet dat de seizoenen omgekeerd zijn, maar denk je dat ze dat zouden gaan omdraaien?

Is het dan van zo'n groot belang in het spel? (je merkt al, ik heb het spel nog niet goed bekeken)

Trouwens Australie is een groot land, maar heeft een kleine afzetmarkt (20 miljoen inwoners, maar 4 miljoen meer dan nederland). Puur economisch gezien lijkt het me niet zinvol om het spel om te gooien. Anders zouden ze het spel hier ook kunnen uitgeven en ff alles kunnen vertalen voor de fransen en de duitsers. (dacht ergens gelezen te hebben dat de taal een probleem zou zijn geweest om hem in europa uit te geven).

Maar we zullen wel zien (dan zal ik eens ook dat spel gaan bekijken. Klinkt wel interessant, net zoiets als Earthbound zoals ik hier allemaal lees.)
ja de seizoenen spelen een belangrijke rol
het zou net zoiets zijn als een formule 1 spel met nepcircuits in plaats van de echte
ofzoiets
maar goed
ik denk niet dat deel 1 nog als PAL gaat verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 14:04:
[...]

ja de seizoenen spelen een belangrijke rol
Ach dan zet je de tijd van je Cube toch een half jaar vooruit :Y)
Alsof ik ooit de tijd gebruik die erop staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 14:33:
[...]

Ach dan zet je de tijd van je Cube toch een half jaar vooruit :Y)
Alsof ik ooit de tijd gebruik die erop staat :+
hmm dat zuigt... want dan is het dus wel winter in de winter, maar dan is het nog steeds kerstmis in de zomer... snappie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Nu we het toch een beetje over die interne klok van de gamecube hebben.. Welke spellen maken hier nu nog echt gebruik van?
Het enigste spel waar ik het in terug gezien heb, is Star Wars: Rogue leader II.. En dan was 't ook alleen maar het trainingslevel.. speelde je die overdag dan was het licht en speelde je die 's avonds of 's nachts dan was het donker..
En wie heeft daadwerkelijk z'n tijd goed staan in z'n gamecube? Ik wel iig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 14:36:
[...]

hmm dat zuigt... want dan is het dus wel winter in de winter, maar dan is het nog steeds kerstmis in de zomer... snappie?!
mkay
Ach witte kerst of geen witte kerst, maakt me toch nix uit :P
blakez schreef op 23 januari 2003 @ 14:39:
Nu we het toch een beetje over die interne klok van de gamecube hebben.. Welke spellen maken hier nu nog echt gebruik van?
Het enigste spel waar ik het in terug gezien heb, is Star Wars: Rogue leader II.. En dan was 't ook alleen maar het trainingslevel.. speelde je die overdag dan was het licht en speelde je die 's avonds of 's nachts dan was het donker..
Ik heb er nog nooit iets van gemerkt en ik heb ook nog nooit de klok gebruikt
Ik heb wel iets gehoord dat het bij Pikimin effect heeft, maar die heb ik neit dus ik weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:12:
[...]

mkay
Ach witte kerst of geen witte kerst, maakt me toch nix uit :P

[...]
mensen die dat roepen willen Animal Crossing ook helemaal niet spelen
of waarderen het spel niet zoals het hoort te zijn
en dan moet je ook niks roepen over dit spel vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Ben aangenomen bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 15:21:
congratz

(t zou ook een beetje raar zijn als je bij een ander bedrijf als waar je gesolliciteerd had werd aangenomen :+ )

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 23-01-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke oke ik snap hem :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 15:22:
[...]

congratz

(t zou ook een beetje raar zijn als je bij een ander bedrijf als waar je gesolliciteerd had werd aangenomen :+ )
flauw... :+
Als AC naar AU komt dat maakt me niet zoveel uit... Ik import m wel uit Amerika en die Freeloader komt toch nog wel... Ooit... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 23 January 2003 @ 14:39:
Klopt idd van Rogue Leader. Als je bijv 1 van die missies s'avonds laat speelde was hij veel makkelijker omdat je dan door de mist aan de grond veel makkelijker ongezien kon blijven. :)

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 23-01-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Mocht AC nu in Australïe uitkomen, kan ik 'm dan gewoon bestellen en zonder Freeloader op mijn Pal Gamecube spelen? Of hoe zit dat precies? Mocht die Freeloader ooit komen, dan koop ik 'm direct en bestel ik meteen AC.. dit spel lijkt me gewoon zo gaaf hè.. :D

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 23-01-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:21:
gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Kan iemand me vertellen of Freeloader ooit nog komt en waarom het zo lang duurt? Is toch al maaaaanden geleden aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 15:13:

mensen die dat roepen willen Animal Crossing ook helemaal niet spelen
of waarderen het spel niet zoals het hoort te zijn
en dan moet je ook niks roepen over dit spel vind ik...
Pff hoe weet jij dat nou :?
Het lijkt me juist zo'n gaaf spel dat dat soort stomme details me nix uitmaken maar ja dat snap jij toch niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 23 January 2003 @ 15:42:
Kan iemand me vertellen of Freeloader ooit nog komt en waarom het zo lang duurt? Is toch al maaaaanden geleden aangekondigd?
De freeloader "schijnt" af te zijn en er zijn blijkbaar "problemen" met de productie of zoiets vaags.
Mijn conclusie is dat we de freeloader nooit never ever zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 16:22:
[...]

De freeloader "schijnt" af te zijn en er zijn blijkbaar "problemen" met de productie of zoiets vaags.
Hm het moet toch niet zo moeilijk zijn om zo'n converter te maken zou je zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel voor onze Binnenste buiten discies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 16:22:
[...]

Mijn conclusie is dat die van jou nergens op slaat. Datel is een bedrijf met een aanzienlijke reputatie, en gaat die echt niet op een Enron achtige manier weggooien. Ik denk dat ding weldegelijk gereleased gaat worden, in februari wel te verstaan. En zelfs al zou het maart worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 17:48:
[...]

Mijn conclusie is dat die van jou nergens op slaat. Datel is een bedrijf met een aanzienlijke reputatie, en gaat die echt niet op een Enron achtige manier weggooien. Ik denk dat ding weldegelijk gereleased gaat worden, in februari wel te verstaan. En zelfs al zou het maart worden...
Misschien is je email stuk :Y)

Wilde je eigenlijk nog van je snes af of niet?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//offtopic
Ik heb een filmpje die .wmv heet (van Windows Media player dus)
Maar kan ik die ook naar .mov of naar .avi hernoemen?
Zo ja? Hoe?
O ja ik grbuikt Virtual dub en Animation shop en Quicktime Pro dus dat moet toch wel ergens lukken :?
//offtopic

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 17:48:
[...]

Datel mag dan wel een goede reputatie hebben maar dat betekend niet dat ze hem nog uit gaan brengen, die disc had verdorie al in augustus/september er moeten zijn dat is onderhand al bijna een half jaar uitstel met de meest domme smoesjes (problemen met levering/productie etc..) iedere keer waarom ie weer uitgesteld wordt.
Ze hadden eerst moeten zorgen dat ze een goed werkend product hadden voordat ze iedereen lekker zijn gaan maken met tot nu toe een dooie mus.

Tuurlijk wil ik net zoals het grootste deel van de mensen hier de freeloader super graag, maar ik ben iemand die het graag eerst zwart op wit wil zien voordat ik nog meer geruchten omtrend de release ga geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08-2020
January 23, 2003 - It appears that Nintendo is finally learning its lessons. In a Reuters interview posted this morning, Nintendo of Japan president Satoru Iwata commented on the company's long-term intentions in the console wars to follow its current GameCube hardware.
bron@cube.ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hmmz... dus over 2 á 3 jaar alweer een nieuwe nintendo console... het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
On a down note, when asked about these lacking sales, Mr. Iwata blamed the videogame market, saying, "Consumers today apparently don't want to sit in front of the television to play games for hours and hours." This comment leaves us completely baffled, as we're not entirely sure how the president of NCL hasn't noticed the millions of PS2 units shipped each month, in addition to the 1.5 million copies of Rockstar's Grand Theft Auto: Vice City that shipped from retailers during the month of December alone
Blame it on the consumer. Well done, Nintendo :X

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik vind wel goed dat ze dat doen... boeit mij het nou...
en als ze het echt goed doen
doe dan een worldwide release... net even voor de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zijn er eigenlijk spellen die eerder uitkomen in Australie?"?

[ Voor 172% gewijzigd door SD5k op 23-01-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Thelema schreef op 23 January 2003 @ 22:07:
Zijn er eigenlijk spellen die eerder uitkomen in Australie?"?
Nee, spellen komen voor welk format ook later uit in Australie. Als voorbeeld er is nog geen geen releasedate voor Zelda en Metroid in Australie.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nintendo over de nieuwe consolewars in de toekomst:

"We are developing a new home video game console with a plan to release the new system around the same time as rival makers do," said Iwata. "The PlayStation 2 debuted one-and-a-half years ahead of the GameCube. If we had launched the GameCube at the same time as PlayStation 2, the result would have been different. ... We will get ready for a (new) battle in 2005 although foreign game developers are now saying that rival next-generation systems won't come until 2006."

Opvolger Metroid Prime in de maak:

Sources at Texas-based Retro Studios told IGNcube this morning that the company is in planning stages for a sequel to the hit GameCube adventure Metroid Prime. Executives at the company recently made an internal announcement to employees that the project has been cleared by Nintendo.
No details were given about the sequel, but one employee under the condition of anonymity did note that team members were throwing around the idea of including a multiplayer mode in the sequel.

No release date has been set for the project, but a tentative date of sometime in 2004 is likely.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 23-01-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
yamAUchi, jij als Super Monkey Ball activist zit toch zeker naast SMB2 ook te wachten op Super Monkey Ball Jr voor de GBA? Tenzij je geen GBA hebt natuurlijk, maar dit is dan een goede reden er 1 aan te schaffen ;)

Monkey Golf
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gba/supermonkeyballjr/s_screen003.jpg

Ehh, ja...Floor 6 dus
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gba/supermonkeyballjr/s_screen006.jpg

28 maart komt ie hierheen als het goed is.

Ja dit is een GBA spel in het GC topic, bite me. Had gewoon zin om het hier eens over te hebben!

Komt SMB2 trouwens op tijd voor de Cube Party 2? (wanneer was dat ook alweer? :P) :D
daFubar schreef op 23 januari 2003 @ 11:31:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_wwaaa.gif

Aaaaannnnyway, ik ben enorm onder de indruk van MP, mag jij zelf bedenken hoe goed het spel dan is :)

Kan 3 pagina's vol schrijven wat ik allemaal zo mooi vind, hoe ik mn ogen uitkijk, elke dag weer iets nieuws ontdek (de disc zit al meer dan 3 weken vastgeroest in mn GC en speel het nog elke dag) en het spel steeds meer waardeer (kan dat? :P), maar daar zit toch niemand op te wachten.

Excuses als deze post te lang is voor sommige HGCT posters (heb het kort proberen te houden). Ik begrijp dat het vasthouden van de concentratie over lange periodes problemen op kan leveren, evenals het kunnen bevatten van zinnen langer dan 20 woorden. Ik hoop met leuke kleurtjes en plaatjes jullie aandacht toch nog een beetje vast te kunnen houden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 24 January 2003 @ 00:01:
yamAUchi, jij als Super Monkey Ball activist zit toch zeker naast SMB2 ook te wachten op Super Monkey Ball Jr voor de GBA? Tenzij je geen GBA hebt natuurlijk, maar dit is dan een goede reden er 1 aan te schaffen ;)

Monkey Golf
[afbeelding]

Ehh, ja...Floor 6 dus
[afbeelding]

Ja dit is een GBA spel in het GC topic, bite me. Had gewoon zin om het hier eens over te hebben!

Komt SMB2 trouwens op tijd voor de Cube Party 2? (wanneer was dat ook alweer? :P) :D

[...]
[afbeelding]

Aaaaannnnyway, ik ben enorm onder de indruk van MP, mag jij zelf bedenken hoe goed het spel dan is :)

Kan 3 pagina's vol schrijven wat ik allemaal zo mooi vind, hoe ik mn ogen uitkijk, elke dag weer iets nieuws ontdek (de disc zit al meer dan 3 weken vastgeroest in mn GC en speel het nog elke dag) en het spel steeds meer waardeer (kan dat? :P), maar daar zit toch niemand op te wachten.

Excuses als deze post te lang is voor sommige HGCT posters (heb het kort proberen te houden). Ik begrijp dat het vasthouden van de concentratie over lange periodes problemen op kan leveren, evenals het kunnen bevatten van zinnen langer dan 20 woorden. Ik hoop met leuke kleurtjes en plaatjes jullie aandacht toch nog een beetje vast te kunnen houden.
ehm ja.. point taken
maar die grote letters mogen ietsje minder in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 23:47

admiral866

The King Personality Disorder

ja zo is ie wel erg "lang" met die grote letters :P

Ik zou het niet eens een verkeerd idee vinden trouwens als ze die nieuwe metroid prime dan gingen maken voor de next-gen nintendo console.

Want het is iig vanaf de N64 zo geweest: Sucky launch line-up
En daar kunnen ze wat aan doen als ze bijv metroid prime (best of 2002) erbij launchen.

[ Voor 88% gewijzigd door admiral866 op 24-01-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Die nieuwe Console kunnen ze het beste maar conpatible maken met de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

D³ schreef op 24 January 2003 @ 00:01:

Monkey Golf
[afbeelding]

Ehh, ja...Floor 6 dus
[afbeelding]

ja heb wel een gba.. kan hem alleen even niet meer vinden in me kamer.. =)

het lijkt me wel een leuk spel op zich, maar ik heb er geen geld voor om naast SMB2 ook deze te kopen, en de charme van SMB is eigenlijk het multiplayer gedeelte, zal hem is op een emulator spelen om te zien of ie even leuk is =)

zowiezo vind ik het best cool, dat zo'n spel dat eigenlijk voor een analoge controller is gemaakt op de gba komt, en dan nog met best coole 3d achtige graphics, en de monkey's zijn kleiner, wat ze _nog_ schattiger maakt ;)

dat weet ik nog niet, hij staat TBA op de nintendo site, en er zijn verschillende data gezegd (februari / maart), ik hoop het wel, want story mode uitspelen met zijn 6'en ofzo is best wel cool =) (hopelijk kan ik de lastigste lvl's nog ;)
[...]
[afbeelding]

ik vind die lange posts juist cool, meestal de meest nuttige info, en wat leuk babbelen over van alles en nog wat .. dat hoort erbij ;)

alleen suf dat de meesten er gewoon overheen lezen =\

[ Voor 5% gewijzigd door yamAUchi op 24-01-2003 02:37 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 24 januari 2003 @ 02:35:
[...]
ja heb wel een gba.. kan hem alleen even niet meer vinden in me kamer.. =)

het lijkt me wel een leuk spel op zich, maar ik heb er geen geld voor om naast SMB2 ook deze te kopen, en de charme van SMB is eigenlijk het multiplayer gedeelte, zal hem is op een emulator spelen om te zien of ie even leuk is =)

zowiezo vind ik het best cool, dat zo'n spel dat eigenlijk voor een analoge controller is gemaakt op de gba komt, en dan nog met best coole 3d achtige graphics, en de monkey's zijn kleiner, wat ze _nog_ schattiger maakt ;)

[...]
dat weet ik nog niet, hij staat TBA op de nintendo site, en er zijn verschillende data gezegd (februari / maart), ik hoop het wel, want story mode uitspelen met zijn 6'en ofzo is best wel cool =) (hopelijk kan ik de lastigste lvl's nog ;)

[...]
ik vind die lange posts juist cool, meestal de meest nuttige info, en wat leuk babbelen over van alles en nog wat .. dat hoort erbij ;)

Vind het heel knap als je om zo'n grote lap tekst heen kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 24 januari 2003 @ 02:35:

Bij ons staat ie op een releasedatum van 7 maart
En bij mij staat de GC party nog op TBA 7(8)7
Hoe groter de post hoe interresanter (IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Animal Crossing is echt zo verslavend
het eerste wat ik doe als ik wakker ben is mijn spice cube aanzetten en checken of ik post heb enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol klinkt goed. :) Het lijkt mij idd ook een zeer verslavend spel gewoon nog een leven naast je normale leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Nintendo heeft opvolger van GameCube bevestigd: http://www.theregister.co.uk/content/54/29001.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
goh wat nieuws zeg?
dat wisten we gisteren ook al...

konden mensen maar lezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Wat is hier de mening trouwens over Star Wars Bounty Hunter?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hmmz, in 2005 al een opvolger klaar willen hebben. :/

Dachten we eindelijk een console te hebben die langer mee kon gaan :/

Anayway, koop uhm toch wel, dat is het probleem niet :P

edit:

kijk trouwens eens wat ik gister van de postbode kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://dennis.rentserver.nl/zooi/nesgames.jpg

:*)

[ Voor 27% gewijzigd door Phydomir op 24-01-2003 10:28 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Phusebox schreef op 24 January 2003 @ 10:16:
konden mensen maar lezen...
Konden mensen maar wat vriendelijker doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 24 January 2003 @ 10:25:

edit:

[afbeelding]

wow lekker. :9~ of course vooral die gouden zelda catridge. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Woei, Zelda II! Daar ben ik nog een beetje naar op zoek.. waar heb je dit vandaan?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Weet iemand trouwens een site waar ik wat oude nintendo tv-reclames kan downloaden.. van de NES bijvoorbeeld. Ik kan me nog herrinneren dat ik die vroeger nog ns op tv heb gezien (Nintendo: now you're playing with power..)

ps. als iemand nog Cube spellen te koop heeft mag ie me mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM

edit:

[afbeelding]

Voor hoeveel $?
Lucky bitch.. ik wil ook Zelda2 en Castlevania(alle) :D
Maar ik kan al van iemand Zelda2 en Castlevania 2 kopen gelukkig :) :)
Wat is Fanaxdu ofzo en is het any good?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Thelema schreef op 24 January 2003 @ 10:58:
Weet iemand trouwens een site waar ik wat oude nintendo tv-reclames kan downloaden.. van de NES bijvoorbeeld. Ik kan me nog herrinneren dat ik die vroeger nog ns op tv heb gezien (Nintendo: now you're playing with power..)

ps. als iemand nog Cube spellen te koop heeft mag ie me mailen
Op KaZaA heb je zo'n Amerikaanse reclame rondzwerven van Zelda 1 voor de NES. Met een zgn. coole dude en een nerd. "The Nintendo Entertainment System, your parents will help you hook it up. The Legend of Zelda sold seperately" :P

Dat zijn goede games Phydomir. En ja, Faxanadu is goed, een beetje Battle of Olympus achtig. Heerlijke game.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

RedruM schreef op 24 januari 2003 @ 11:15:
[...]

Voor hoeveel $?
Lucky bitch.. ik wil ook Zelda2 en Castlevania(alle) :D
Maar ik kan al van iemand Zelda2 en Castlevania 2 kopen gelukkig :) :)
Wat is Fanaxdu ofzo en is het any good?
alle spelen voor €40 incl. vezendkosten (dus 8 euro per spel).

Heb ze van Marktplaats vandaan. En Faxanadu is van Hudson Software, wat dacht ik van Nintendo is, net als Startropics.

Zelda 2 heeft trouwens wel lichte beschadigingen aan de sticker op het spel, wil nog ene keer een echt goede, liefst met doosje en boekje dan. Het schijnt trouwens zo te zijn dat eentje met een grijze cartidge nog zeldzamer is dan een met een goude.

edit: ow ja, en Castlevania is USA dus ik moet ff m'n NES ombouwen (schijnt 1 pinnetje door knippen te zijn.)

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 24-01-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Ik ken nog wel iemand die ergens Zelda2 in het stof heeft liggen.
Iemand interesse? Ik heb zelf geen nes... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ja! Ik!

Ik voeg je even aan m'n MSN toe.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier screens van het eerste echte rallyspel voor de cube: V-rally3

V-rally 3 screens

en nog wat info:
Head inside to see what advantages V-Rally 3 for the GameCube will have over the PS2 version.

Following on from the unprecedented success of the PlayStation 2 version and the impending release of the Xbox version, V-Rally 3 on Gamecube will hit the streets in June 2003.

Utilising the unique technological architecture of the Gamecube, Eden Studios have produced two real innovations to make V-Rally 3 on the Gamecube, a much different and refined experience than that of its PlayStation 2 counterpart. The V-Rally 3 Gamecube dynamics have been improved to produce more sensitive and responsive handling; easier, yet still simulation-oriented and complete with official steering wheel compatibility.

Eden Studios have totally overhauled and refined the in-game special effects. "It was inevitable that V-Rally 3 would release on the Gamecube as it was a logical stage of progression for the franchise. V-Rally 3 has its own distinctive identity and is a great way to introduce this legendary racing brand onto the Gamecube console." said Pascale Vermeerbergen, European Marketing Director.

In addition to these major improvements, further new features appear on the Gamecube version: the Ford Focus livery has been updated, and tracks have been widened and improved for a superior driving and racing experience.

Combined with the exceptional handling developed by Eden Studios and the addition of realistic vehicle sound affects, V-Rally 3 is poised to storm the charts with this sleek looking Gamecube version.
Dus wel verbeteringen erin zo te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 24 januari 2003 @ 11:48:
hier screens van het eerste echte rallyspel voor de cube: V-rally3

V-rally 3 screens

en nog wat info:

[...]

Dus wel verbeteringen erin zo te horen. :)
laten we hopen dat we eindelijk een goed racespel krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 24 January 2003 @ 11:54:
[...]

laten we hopen dat we eindelijk een goed racespel krijgen
Idd aangezien nu ook Rage failliet is en die waren ook een racespel aan het ontwikkelen voor de cube (ook Xbox en PS2) en dat scheen ook een vet spel te worden.

Nou ja we krijgen iniedergeval nog burnout2 en driver 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

en Colin McRae 3 natuurlijk, die schopt echt V-Rally aars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29

edit:

[afbeelding]

Omg Faxanadu ruleerd echt zo erg heh! Wat een goede aanschaving, krijg zin om ook een Nin8bit te kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Tarin schreef op 24 January 2003 @ 11:34:
Ja! Ik!

Ik voeg je even aan m'n MSN toe.
Wat je ook bied, ik bied 5 euro meer.. nee J/K.. ik kan em al ergens anders kopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Phydomir schreef op 24 januari 2003 @ 11:21:
[...]

alle spelen voor €40 incl. vezendkosten (dus 8 euro per spel).

Heb ze van Marktplaats vandaan. En Faxanadu is van Hudson Software, wat dacht ik van Nintendo is, net als Startropics.

Zelda 2 heeft trouwens wel lichte beschadigingen aan de sticker op het spel, wil nog ene keer een echt goede, liefst met doosje en boekje dan. Het schijnt trouwens zo te zijn dat eentje met een grijze cartidge nog zeldzamer is dan een met een goude.

edit: ow ja, en Castlevania is USA dus ik moet ff m'n NES ombouwen (schijnt 1 pinnetje door knippen te zijn.)
Woei ik heb een grijze Zelda 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 24 January 2003 @ 12:14:
en Colin McRae 3 natuurlijk, die schopt echt V-Rally aars!
hmm denk toch niet dat CM3 nog komt... anders zijn ze wel erg laat ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

schnumi schreef op 24 January 2003 @ 12:03:
[...]

Idd aangezien nu ook Rage failliet is en die waren ook een racespel aan het ontwikkelen voor de cube (ook Xbox en PS2) en dat scheen ook een vet spel te worden.

Nou ja we krijgen iniedergeval nog burnout2 en driver 3. :)
Helaas zijn dit arcade racers, en ik zit toch ook nog te hopen op een wat meer realistischer racegame.

Colin Mcrae 3 wordt hierboven nog genoemd, maar persoonlijk houd ik niet zo van rallygames.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 24 januari 2003 @ 12:38:
[...]

hmm denk toch niet dat CM3 nog komt... anders zijn ze wel erg laat ermee
Hij komt toch echt iniedergeval er is toen een officiël bericht ervan geweest. :) 2nd quarter 2003 als ik mij niet vergis. :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.