[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:56

Arno

PF5A

Gerco schreef op 25 February 2003 @ 22:40:
Is got*0wned's account misschien gehackt oid? Ik zag daarnet ook al een enorme onzinpost van 'em...
Lijkt me dat de mods dat wel checken ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Traag schreef op 25 February 2003 @ 22:43:
[...]
Lijkt me dat de mods dat wel checken ;)
Niet te hard zeggen, maar ik kan me wel een aantal gevallen herinneren waarbij dat later uit de mouw kwam... bovendien zou je dat bij een dynamisch IP niet/slecht kunnen nagaan...

Dat het nu niet het geval is, zegt niet dat het niet zo had kunnen zijn...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ja ok, maar Kabelfoon is toch static IP :? :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Hoe moet ik nou weten wat voor ISP hij heeft?

Naja, laten we het maar laten rusten voordat wij ook mail krijgen :+

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, mijn account is niet gehacked :), en heb al reply gegeven daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Gerco schreef op 25 February 2003 @ 20:57:
Even een polletje:
Poll: Namen laten zien bij de voter?
Ja!
Nee!
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
hmm ik heb ja gevote maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Vind het alleen wel grappig dat je kan zien wie waarop vote. Misschien dat mensen 3 keer nadenken om massaal voor een onzinmap te voten (gebeurt haast nooit dus is eingelijk een nonargument maar goed...

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik stem voor ja: dit kon je "normaal" ook al zien, dus waarom nu opeens niet meer? Okee, geen gezeik achteraf. Ik denk dat als iemand begint met zeiken waarom iemand anders voor die map kiest, dat er genoeg mensen zijn die die persoon daarop kan wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik zal even uitleggen waarom ik hiervoor gekozen had: Als je niet kan zien wie wat vote, krijg je minder gedoe, maar dat was niet de hoofdreden. Ik hoopte eigenlijk dat mensen ook wat andere maps gingen voten dan Deck/Morph/Codex/Face/Gauntlet/Coret, op deze manier kan ik bijna alle andere maps wel deleten, scheelt schijfruimte :)

Misschien is inderdaad dat "laatste 5 maps weglaten" wel een beter idee dan dit, ik moet zeggen dat ik het er wat vreemd uit vind zien dat je de namen niet kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Ach, ik vindt het altijd wel grappig hoe mensen over die voter denken, en gewoon kansloos voten :)

Bijv:

2 Niven
3 TDM-Morpheus

Dan gaat iemand voten voor Niven (3 dus), en dan vote er nog iemand voor LMs-Deck. En die baalt dan dat het opeens Niven wordt! Ik lach me vaak zo slap hierom :P. Als je in de laatste 5 seconden gaat stemmen is het vaak kansloos voor je map keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 26 February 2003 @ 09:43:
Ach, ik vindt het altijd wel grappig hoe mensen over die voter denken, en gewoon kansloos voten :)

Bijv:

2 Niven
3 TDM-Morpheus

Dan gaat iemand voten voor Niven (3 dus), en dan vote er nog iemand voor LMs-Deck. En die baalt dan dat het opeens Niven wordt! Ik lach me vaak zo slap hierom :P. Als je in de laatste 5 seconden gaat stemmen is het vaak kansloos voor je map keuze..
Dat moet Desperator zijn, die voor LMS-Deck16 NW stemt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wie de irritantste player is op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Oh, ik kan wel een aantal namen verzinnen.. alhoewel er iemand met z'n nieuwe taunts sinds eergisteren gauw de top 3 binnekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 26 februari 2003 @ 11:04:
Oh, ik kan wel een aantal namen verzinnen.. alhoewel er iemand met z'n nieuwe taunts sinds eergisteren gauw de top 3 binnekomt.
Tiep ze hier dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kiezen er zo weinig mensen AS???
Ik en Speciel(Camp_alot) voten eigelijk altijd wel AS.
Ik vote voorheen alleen maar lms-deck :P nu doe ik dat niet meer :D
En er wordt ook steeds meer AS gespeeld :D ghehe.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 11:39:
Blijkbaar vinden veel mensen AS niet leuk of ze willen iets anders dan in plaats van AS. Ik vote haast altijd op CTF & DM of TDM, en bijna altijd op: InstagiB.

Whehe, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 15:02
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adslfan/opzuhkop.jpg
dit krijg ik als ik tijdens een potje LMS iemand spectate. ;(
Eerst gaat het goed, daarna gaat het een klein beetje schuin, en daarna dit.

Verder nog iets :+ Iemand problemen met schokkerigheid in D3D op een radeon? En ALT+ENTER duurt eeuwen. Op mijn voodoo5 5500, die ik laatst weer terug had gestopt om te UTen, loopt het perfect, maar daar lopen andere spellen weer niet zo lekker op :/ :+ Zijn er geupdate D3D drivers voor UT ofzo die ik kan gebruiken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb ook problemen met UT in D3D mode sinds ik een degelijke videokaart gekocht heb (GF4Ti4200), op mn Hercules KyroII ging het allemaal prima (zelfs hogere fps)... Dat schuine heb ik btw ook.

Mijn oplossing is gewoon OpenGL gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gerco op 26-02-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
OpenGL is voor mij ook geen optie, is veels te donker, en brightness aanpassen werkt niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie, wtf is er mis met je belichting? :/

Een map request voor tweakers.net, kan misschien Bollwerk105 er op gezet worden? En kunnen voor een tijdje Gauntlet, Niven, Eternal Caves, Deck16 en Morpheus uitgezet worden? Variatie in verschillende levels is veel leuker dan drie keer achter elkaar lms deck16 te spelen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 13:12:
Tampie, wtf is er mis met je belichting? :/
nix :+ ff brightness omhoog gegooid in fireworks anders zie ik nix (zon schijnt tot een uur of 4 half op mijn monitor :/ :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Tampie schreef op 26 februari 2003 @ 12:48:
OpenGL is voor mij ook geen optie, is veels te donker, en brightness aanpassen werkt niet. :/
Ik zal dit allom bekende probleem maar eens voor altijd oplossen. Om dit op te lossen moet je 2 dingen doen:

[b]1: Je download de volgende zip welke. Opengldrv.dll bevat, deze OpenGLdrv.dll zet je in je system map. JE overschrijft hierbij de oude.
http://unreal.epicgames.com/files/UT436-OpenGLDrv-090602.zip

[b]2: Je opent unrealtournament.ini en bladert tot je bij het volgende "kopje" aankomt: [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]

Dit èn datgene wat er onder staat vervang je door:

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
RefreshRate=75
DetailTextures=1
UseTrilinear=1
UseS3TC=1
UseTNT=0
LODBias=0
UseMultiTexture=1
UsePalette=1
UseAlphaPalette=0
Translucency=1
VolumetricLighting=1
ShinySurfaces=1
Coronas=1
HighDetailActors=1
MaxAnisotropy=0
AlwaysMipmap=0
UsePrecache=0
SupportsLazyTextures=0

VERANG NIET LETTERLIJK ALLES alleen dat gene wat er odner het kopje staat. en dus daarote behoort.

Vervolgens boot je ut op change je driver naar other driver -> opengl.

Je start weer op en ziet dat de brightness aan te passen

En dan zeg je nog ff bedankt rutger.

np zeg ik dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
_/-\o_ vanavond ff proberen! thanx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Tampie schreef op 26 February 2003 @ 12:01:
[afbeelding]
dit krijg ik als ik tijdens een potje LMS iemand spectate. ;(
Eerst gaat het goed, daarna gaat het een klein beetje schuin, en daarna dit.
ik denk dat degene die jij aant spectaten bent (ik zie ik) een andere fov heb dan jij :) ik speel namelijk met fov 100, en als jij met fov 90 gaat koekeloeren dan kan dat effect wat jij in je screenie hebt optreden :)
--
Gerco, kan je misschien Nitro, Nalitemple en VoaC-CB op de server gooien? dat zijn echt goeie maps :), niet zo suf als Deck en Morpheus en Gauntlet en Face enz enz.
voor CTF kan je Bollwerk eropzetten, en Terra bijv.

[ Voor 18% gewijzigd door ravenger op 26-02-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 11:01:
Ik vraag me af wie de irritantste player is op de server.
[Verwijderde gebruiker] >:)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco: Ik zie op meerdere UTservers " Double Kill "etc. nadat iemand 2 x binnen 3 sec. heeft doodgemaakt. Dat zie je dus linkbovenaan in 't wit geschreven. Dus het zou leuk zijn als iemand een Double, Multi, Ultra, Monster kill maakt en dat je dat dus kan zien, het zou zeer leuk zijn als dat ook op ut.tweakers.net was.

Mischien eventueel 'n polletje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Als jij me even een server kan noemen waar dat gebeurt, dan kan ik die mod even rippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 14:57:
Gerco: Ik zie op meerdere UTservers " Double Kill "etc. nadat iemand 2 x binnen 3 sec. heeft doodgemaakt. Dat zie je dus linkbovenaan in 't wit geschreven. Dus het zou leuk zijn als iemand een Double, Multi, Ultra, Monster kill maakt en dat je dat dus kan zien, het zou zeer leuk zijn als dat ook op ut.tweakers.net was.

Is dat niet de DemoManager demo-driver ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco:Dit is de server: unreal://193.36.79.44:7787 ( Orange.net )
41.6C.6D.61.72 Dunno, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 11:39:

Als iemand AS kiest heb je mijn vote altijd wel mee (met uitzondering van Guardia). Geldt ook voor DOM trouwens, vind ik ook wel geinig af en toe :)

Verder over Orange.net gesproken (the future is bright :P), op de assault server hebben ze ook nog een fijne mod draaien, waarbij je makkelijk kunt zien hoe de teamverdeling is, wie zich waar bevindt en welke objectives al voltooid zijn. Misschien een mogelijkheid om dit er ook in te zetten? (mits er niemand op tegen is?)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

ShittyOldMan schreef op 26 februari 2003 @ 16:00:

[...]

Als iemand AS kiest heb je mijn vote altijd wel mee (met uitzondering van Guardia). Geldt ook voor DOM trouwens, vind ik ook wel geinig af en toe :)

Verder over Orange.net gesproken (the future is bright :P), op de assault server hebben ze ook nog een fijne mod draaien, waarbij je makkelijk kunt zien hoe de teamverdeling is, wie zich waar bevindt en welke objectives al voltooid zijn. Misschien een mogelijkheid om dit er ook in te zetten? (mits er niemand op tegen is?)
,the future is orange :9 :)

Ik dacht dat Orange servers verdwnen waren sinds een week.. toch maar weer ff gaan zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op 26 February 2003 @ 16:00:

[...]

Ik speel ook (wel eens) op orange servers (as)
maar dan staat je hele beeld vol met txt van andere spelers waar ze zijn etc. wat je al zei : Ik zelf vind het best wel irri :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
De locaties zijn idd niet zo erg interessant, enkel de die hard assaulter die daar op let :), maar de objectives vind ik zelf wel erg makkelijk. Met name als je er wat later inkomt of als je net ff niet op hebt gelet ofzo.

Kokos: de adressen van de orange servers zijn veranderd (sinds een klein tijdje idd), maar ze zijn te vinden in de gewone AS lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Die mod is helaas serverside, dus ik kan 'em niet uit mn cache vissen, weet iemand misschien welke mod het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 26 februari 2003 @ 14:43:
[...]
[Verwijderde gebruiker] >:)
Weeeeeeeeeeeeeeew, dan ben ik tenminste nog ergens goed in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 14:57:

dat is zo fucking irritant die messages :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 26 February 2003 @ 20:10:
[...]

dat is zo fucking irritant die messages :r
Dat ding komt maar "pak um beet" zo'n 2 a 3 keer per wedstrijd voor. Veel mensen vinden het idd irritant, maar er zijn wel mensen die het wel leuk vinden, maar het is altijd leuk om een polletje te houden. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image190d4d986cbd42fad047cfbe1f401f16_small.jpg

Mooie score, goeie teams. :)

Verwijderd

sinds ik vandaag weer eens aan ut ben begonnen vroeg ik me af of ut muis acceleratie heeft en zo ja wat het command er voor is.

btw ut ctf insta ownt :D

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Je kan je mouse sensitivity instellen in het menu, op het scherm waar je je controls kan vastleggen zit een tabblad "Input", daar staat een textvakje voor mouse sensitivity.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 20:39:
[...]

Dat ding komt maar "pak um beet" zo'n 2 a 3 keer per wedstrijd voor. Veel mensen vinden het idd irritant, maar er zijn wel mensen die het wel leuk vinden, maar het is altijd leuk om een polletje te houden. ;)
Eh, dan weet ik niet wat het niveau daar is maar mijn multi kills alleen al kun je zeker niet op 1 hand tellen in een ctf game, en dat gaat ook op voor heel wat andere lui hiero.

btw, Ik ben dus ook bezig een movie over mijzelf te maken.. wel vet heb oude demos gevonden die terug gaan naar December 2000... Laten we het maar niet over dodgen e.d. hebben :X :X. Tsjee wat speelde ik toen verschrikkelijk sl... anders :P

Maar wel leuk.. iedereen een ping van 180+ (op F1) en niemand zeurt erover :P. Daarom blijf ik bij m'n statement, lag op Vulcanus zit 99% van de gevallen tussen de oren, zeker als je er om gaat zeuren als je in je rug geshcoten wordt, zoals de meesten doen ;)

Verwijderd

lol sponge, ik kan je een paar demo's geven met van die lag spikes (duren maar 2-3 sec) maar wel vreselijk irritant als je bv unstopable hebt, en daardoor gefragt wordt..
net zo irritant als die netsend msg'es, crashde me ut, in een leuke potje met chao/rav/rap

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 10:04 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image0825f7a553369997d6cf60a8b64a1bb9_small.jpg

Verloren, helaas maar het was wel een leuk potje, ;)
Oja Gerco wil je aub map CTF-lucius pit ofzo erbij zetten, zodat je andere mappen die haast niet gebruikt worden verwijderen zoals: CTF- Dreary en nog een paar.. ( Map staat als het goed is op orange.net ) ;) thank you

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 10:00:
lol sponge, ik kan je een paar demo's geven met van die lag spikes (duren maar 2-3 sec) maar wel vreselijk irritant als je bv unstopable hebt, en daardoor gefragt wordt..
net zo irritant als die netsend msg'es, crashde me ut, in een leuke potje met chao/rav/rap
Ik had het ook over klagen, iedereen accepteerde het 2 jaar terug gewoon :)... Weliswaar irritant, maar meeste wisten niet beter die UT speelden.. nu is alles anders :)...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind die msg's wel wat charme hebben. Dan weet je tenminste wie op dat moment best wel gefragged kan worden >:). Ik kan met die dingen wel leven :P.

• Arno

Arno

PF5A

Poll: Meldingen als 'Double Kill'
Blergh :r
Gimme !!! :9
Lekker boeiend, maakt me nie uit :O
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=851&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

:Y)

Jeremy Clarkson

• ShittyOldMan
Heb er niks op tegen, misschien dat het vanaf multikill gedaan kan worden? Doublekill komt zo vaak voor namelijk... (of vanaf ultra, mag ook)

• ravenger
buh, ik ben deck en morpheus helemaal zat nu :P altijd worden die maps gevote, net als caves en niven en gauntlet, kom es een keer met iets origineels ipv die standaard mappen.

Verwijderd

Gerco schreef op 27 February 2003 @ 08:21:
Je kan je mouse sensitivity instellen in het menu, op het scherm waar je je controls kan vastleggen zit een tabblad "Input", daar staat een textvakje voor mouse sensitivity.
das de gevoeligheid die had ik ook al gevonden maar ik zoek de acceleratie, nou ja ut zal wel de windows settings daar voor gebruiken dan. :) thnx anyway's

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 27 februari 2003 @ 16:22:
buh, ik ben deck en morpheus helemaal zat nu :P altijd worden die maps gevote, net als caves en niven en gauntlet, kom es een keer met iets origineels ipv die standaard mappen.
idd

Bollwerk105
TerraLE
Seraphim
NaliTemple
Misrule!

om maar een paar maps te noemen die best wel op de server mogen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 16:28:
[...]

das de gevoeligheid die had ik ook al gevonden maar ik zoek de acceleratie, nou ja ut zal wel de windows settings daar voor gebruiken dan. :) thnx anyway's
Als je XP hebt, heb ik hier een patch voor je die mouse acceleration uitzet in XP dus ook in de games. Tevens zit er een undo register stukje in. :)

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 27 February 2003 @ 16:22:
Vooral Morpheus en Niven die mogen weg, de anderen mag wel nog fftjes blijven. Eerlijk zegt zijn dat: EC, gauntlet etc. meest populaire mappen.

Ik wil liever CTF- Lucius Pit, had ik al eerder in de topic gezegt. Dreary mag ook weg. ;)

offtopic:
Ik moet nu werken, m@zle
:|

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Ja, gooi vooral de maps weg die het meest gestemd worden. Goed idee!

|:(

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mensen voten juist niet op de maps die ze niet kennen... daarom zie je Conveoy, Turbine, Pressure e.d. niet z ovaak.. en dan zijn er nog veel meer goede maps die weinig gespeeld worden...

• Ramon
Voor UT2k3 zijn er votedingetjes waarbij de 5 laatst gevote maps niet kan kiezen? is dit misschien wat voor UT.tweakers.net?

Verwijderd

Tampie schreef op 27 February 2003 @ 16:57:
Voor UT2k3 zijn er votedingetjes waarbij de 5 laatst gevote maps niet kan kiezen? is dit misschien wat voor UT.tweakers.net?
Dat is ook mogelijk met deze vote mutator.
Als je dit topic heb gelezen, dan zie je ook dat dit wordt genoemd. :)

• Ramon
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 17:58:
[...]

Dat is ook mogelijk met deze vote mutator.
Als je dit topic heb gelezen, dan zie je ook dat dit wordt genoemd. :)
als het mogelijk is waarom staat het dan niet aan? :+ ik ben 3 x LMS Deck16 een beetje zat. :Z

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Omdat we nog steeds overleggen of het wel of niet aan moet :)

Verwijderd

Tampie schreef op 27 February 2003 @ 18:13:
[...]

als het mogelijk is waarom staat het dan niet aan? :+ ik ben 3 x LMS Deck16 een beetje zat. :Z
Was een vote voor gehouden, waaruit naar voren kwam dat de meeste mensen dit niet wilden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:31:
[...]

Lol, dat was geen campen, ik zat mijn base te verdedigen. Bovendien had ik last van lagg's dus spelen was haast niet mogelijk, schelden vond ik ook van jou kinderachtig. Ik daag jou uit voor een potje UTen, 1vs1, man to man. :9

Nog ff dit:

[afbeelding]
ok, heb je server ?

en tja ik haat mensen die gaan campen, dan kan ik gaan schelden.. i know is ook niet gezond :P

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 06:32
ErAdiCToR schreef op 26 February 2003 @ 13:24:

En dan zeg je nog ff bedankt rutger.

np zeg ik dan :D
bedankt rutger ;)

Verwijderd

grep schreef op 27 februari 2003 @ 16:48:
Ja, gooi vooral de maps weg die het meest gestemd worden. Goed idee!

|:(
ja vooral geen andere maps spelen hoor! weet je veel, word het misschien leuk.

de hele tijd dezelfde 5 maps word ongelovelijk saai.

• ravenger
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:14:
[...]

idd, na eerst EC gespeeld te hebben en daarna LMS-Deck en daarna toch maar weer caves en daarna Gauntlet en daarna Morpheus bent ik die maps allemaal ook zat, van mij mag die optie aan, met 10 last chosen hidden.
En Nitro, Nalitemple en Voac-cb moeten ook op de server :)

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 22:14:
[...]

Dus iedereen die die maps vote, zijn speciaal naar de server gekomen omdat ze ff een lekkere saaie avond willen hebben?
Het gaat mij gewoon om het democratische principe. Meeste stemmen gelden. sim-pel.
Als andere maps erbij gewenst zijn: prima! Worden ze niet gevote? Jammer dan...
Maar ga niet lopen roepen dat de populaire mappen verwijderd moeten worden omdat jij het anders zo saai vindt.
Uiteindelijk heeft Gerco uiteraard het veto hierin.

• ravenger
wie zegt dat die mappen verwijderd hoeven worden, ik ben na 10x caves en 10x morpheus die mappen ook wel zat vandaag, zet gewoon die vote aan met 10 last played maps hidden en klaar :P

• grep

grep

meer begrep...

Naast #ut ook hier dan ook maar reactie rav: Achteraf gezien is alleen Phreak degene die het over verwijderen heeft gehad. Ik vond dat andere(n) dat ook suggereerden.
Als ik dat fout begrepen heb, mijn excuses en heb ik niks gezegd :P

heb medelij met een ouwe man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Beetje onzin dat je bepaalde mappen niet een aantal x achter elkaar kan spelen. Het hele doel van het voten is toch dat er gespeeld wordt wat de meeste mensen leuk vinden!

offtopic:
wil iemand me ff unbannen in #ut :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 27 February 2003 @ 23:59:
Naast #ut ook hier dan ook maar reactie rav: Achteraf gezien is alleen Phreak degene die het over verwijderen heeft gehad. Ik vond dat andere(n) dat ook suggereerden.
Als ik dat fout begrepen heb, mijn excuses en heb ik niks gezegd :P

Ik bedoel dan, onnodige mappen waar haast ( ja je leest het goed ) niemand op vote en/of speelt. Er wordt ook vaak gezeikt/geblaat dat ik zit te campen, als je mij niet kan 0wnen blaat dan niet. :| *Lol* :X

Soms heb ik mensen horen zeggen ( ik noem geen namen, ze weten het zelf wel ) dat ik op EC ( EternalCaves ) zit te campen, BULLSHIT. Ik zit gewoon mijn base te verdedigen na een achterstand "what's the problem?", ook lijkt 't erop, maar jullie zien het heel anders.

Verder vind ik ut.tweakers.net een gezellige/respectvolle leuke sfeer server, waar ik hoop vrienden te kunnen maken, ik ben NIET om te lamen oid wat de meeste denken maar om te laten zien dat ik erbij hoort. O-)

offtopic:
Ik ga alvast naar me bedje toe, m@zle
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 27 februari 2003 @ 23:59:
Tsss, grep verschuil je nou niet achter je leeftijd :/

;)

Van mij hoefde het eerst niet om de laatste 5 mappen te verbergen, maar ik ga er nu toch anders overdenken. Het wordt nu inderdaad eentoning.

Dus van mij mag dit (voor een bepaalde periode ? ) ingesteld worden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 27 February 2003 @ 23:46:
[...]

Dus iedereen die die maps vote, zijn speciaal naar de server gekomen omdat ze ff een lekkere saaie avond willen hebben?
Het gaat mij gewoon om het democratische principe. Meeste stemmen gelden. sim-pel.
Als andere maps erbij gewenst zijn: prima! Worden ze niet gevote? Jammer dan...
Maar ga niet lopen roepen dat de populaire mappen verwijderd moeten worden omdat jij het anders zo saai vindt.
Uiteindelijk heeft Gerco uiteraard het veto hierin.
meer het probleem van wat de boer niet kent vreet ie niet.

moet je voor de grap eens "vreemde" maps gaan stemmen als het druk is. iedereen kiest standaard weer voor deck, caves, gauntlet of morpheus met soms niven of AS er tussen door. andere maps kennen ze (misschien ook wel kunnen) niet dus die halen de vote nooit.

zelfde als dat TDM het bijna nooit haalt :P

afwisseling is echt niet slecht ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

rival24 schreef op 28 February 2003 @ 00:01:
offtopic:
wil iemand me ff unbannen in #ut :X
Ligt eraan, ja je je gedragen :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 09:03:
[...]

meer het probleem van wat de boer niet kent vreet ie niet.

moet je voor de grap eens "vreemde" maps gaan stemmen als het druk is. iedereen kiest standaard weer voor deck, caves, gauntlet of morpheus met soms niven of AS er tussen door. andere maps kennen ze (misschien ook wel kunnen) niet dus die halen de vote nooit.

zelfde als dat TDM het bijna nooit haalt :P

afwisseling is echt niet slecht ofzo
Klopt. Ik zit nu eens in m'n UT dir te kijken naar maps die best wel te pruimen zijn maar amper/nooit gespeeld worden:

DM-Grinder
DM-Malevolence
DM-Liandri
DM-Mojo][
DM-Pressure
DM-Turbine
DM-Zeto

En die maps zijn echt niet allemaal beroerd ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

*fuck die stomme 404's hier af en toe :/ *

Wat zijn dan leuke CTF maps, behalve de standaard maps ?

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
CTF-DiamondSword is dacht ik wel een aardige? Ooit eens op Jolt tegengekomen, heeft wat weg van een faceII, maar dan anders.
Van mij mogen de laatst gekozen maps trouwens ook best uit de lijst.

En kent iemand Bathroom Extreme? :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

Diaboluzzz schreef op 28 February 2003 @ 09:58:
*fuck die stomme 404's hier af en toe :/ *

Wat zijn dan leuke CTF maps, behalve de standaard maps ?
Lightheaded,Misrule en zo zijn er nog wel een hoop denk ik, maar ik ken over het algemeen alleen de mappen die in UT zelf zitten :>
Maar die mappen kunnen er wat mij betreft zoieso alvast in :Y) :P

Btw vind ik ook wel dat als je vaak een map speelt dat die map zoieso wel wat leuker word na een tijdje, bijv pressure en malevolence :)

[ Voor 20% gewijzigd door RealKnuckles op 28-02-2003 10:56 ]

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
DM-Voac-CB
DM-Nalitemple
DM-Nitro
DM-Seraphim
CTF-Bollwerk-LE
CTF-Terra-LE
CTF-Misrule
CTF-LightHeaded
CTF-McSwartzly

enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op 28 February 2003 @ 10:47:
CTF-DiamondSword is dacht ik wel een aardige? Ooit eens op Jolt tegengekomen, heeft wat weg van een faceII, maar dan anders.
Van mij mogen de laatst gekozen maps trouwens ook best uit de lijst.

En kent iemand Bathroom Extreme? :o ;)
CTF- Bathroom ken ik, volgens mij is het een hele grote slaapkamer waar jij een mini bent best wel geinig. ;)

CTF-DiamondSword is ook een BIG/leuk map waar je de map kan vergelijken met Lavagaint, Hallofgaints & Face. Wie kent nog de map CTF-Lucius Pit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Iemand die die CTF-Bathroom heeft (mits deze gratis verkrijgbaar is), die wil ik wel ff testen :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 28 February 2003 @ 14:39:
Iemand die die CTF-Bathroom heeft (mits deze gratis verkrijgbaar is), die wil ik wel ff testen :P
10 $
eerst betalen, dan stuur ik 'm ff :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
ehehe, die bathroom extreme was niet bepaald serieus bedoeld :P, ik bedoel overigens DM-Bathroom Extreme, is een huuuuge level van een badkamer, wel geinig, heb er goeie herinneringen aan :o, maar niet echt geschikt voor deze server :)
(is hier te krijgen)

Phr3ak, bedoel jij niet CTF-Bedroom ?
Verder zijn veel maps hier te vinden: http://nalicity.beyondunreal.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op 28 February 2003 @ 14:50:
ehehe, die bathroom extreme was niet bepaald serieus bedoeld :P, ik bedoel overigens DM-Bathroom Extreme, is een huuuuge level van een badkamer, wel geinig, heb er goeie herinneringen aan :o, maar niet echt geschikt voor deze server :)
(is hier te krijgen)

Phr3ak, bedoel jij niet CTF-Bedroom ?
Verder zijn veel maps hier te vinden: http://nalicity.beyondunreal.com
Ja, die bedoel ik. Ach, Bedroom/ bathroom ze lijken op elkaar
. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 15:23:
[...]
Ja, die bedoel ik. Ach, Bedroom/ bathroom ze lijken op elkaar
Oh? dus jij slaapt regelmatig in de badkuip en pist in je bed? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah idd
maar dat is meer een map van sniper only :)
anders geen ruk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 28 februari 2003 @ 15:32:
[...]

Oh? dus jij slaapt regelmatig in de badkuip en pist in je bed? >:)
Haha, nee dat ook weer niet. Maar de namen lijken veel op elkaar. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 12:06:
[...]

CTF- Bathroom ken ik, volgens mij is het een hele grote slaapkamer waar jij een mini bent best wel geinig. ;)

CTF-DiamondSword is ook een BIG/leuk map waar je de map kan vergelijken met Lavagaint, Hallofgaints & Face. Wie kent nog de map CTF-Lucius Pit?
ik zou sowiezo willen pleuten om de maplists van clanbase cups op de server te zetten; dat zijn vaak de leukste;populairste;eerlijkste maps.
Voor CTF:
Lavagiant, Coret-CE105, Orbital-LE102 ,Terra-LE102, Dreary, NovemberCE105 Glacier][-CE105,Ranel-JE, CTF-Revenge

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Het moet ook weer niet te gek worden met dat maps toevoegen. Anders hebben we straks zo'n mega lijst dat je niets meer kunt vinden.

offtopic:
Ik ben nu een week op ski-vakantie dus de server zal weer een stuk leger zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Alphega schreef op 01 March 2003 @ 07:59:
Het moet ook weer niet te gek worden met dat maps toevoegen. Anders hebben we straks zo'n mega lijst dat je niets meer kunt vinden.

offtopic:
Ik ben nu een week op ski-vakantie dus de server zal weer een stuk leger zijn :P
Een week je minder lag dus :Y)

als dat nou goed bevalt, dan bel ik je wel even of je voor eeuwig weg wilt blijven >:)

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, sommige maps zijn wel leuk..maar zoals anubis, die is 3x groter dan Gothic zowat, en heeft een redelijk.."interessant" ganagen stelsel (vooral die val ergens >:))

Niet iedereen heeft super pc's. Niet eens de helft vermoed ik....en daar willen we graag een beetje aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik denk dat iedereen met een beetje pc UT wel kan draaien toch? Lijkt me niet zo'n probleem. Of is anubis zoo groot en gedetailleerd dat je daar toch een superpc voor nodig hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat willen jullie nou doen??? de tien laatst gespeelde mappen hiden?? =/
Dat is lullig voor de mensen die pas om werk/school 16/17 thuis zijn.
10 games hiden = 180 min niet die map = 3 uur :S
Dat is niet leuk :*) want deck wordt in een 3 uur misschien wel 2/4 keer gespeeld.
Bah.

Hide gewoon de laatste 2 games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjaa. er word wel wat vaak die face gespeeld ( makelijke map ) maar ik heb het nu wel gezien. ik heb ff op andere servers rond gekeken en daar hebben ze wel een maps die wel 10x zo groot zijn dan de maps uit standart ut. en tis altijd het zelfe insta en normal wapens , nooit eens een arene type, of wat dan voor mutater dan ook .
Ik speel alleen nog maar op ut.tweakers.net omdat iedereen nederlands is en en dus niet zo'n hoge ping , en omdat op de andere servers alleen maar n00B's komen en mensen die je je zonder probleem of enige tegenstand af kunt maken , maar ze hebben wel vettere maps , en dat vind ik hier weer een minpuntje.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 20:07:
mjaa. er word wel wat vaak die face gespeeld ( makelijke map ) maar ik heb het nu wel gezien. ik heb ff op andere servers rond gekeken en daar hebben ze wel een maps die wel 10x zo groot zijn dan de maps uit standart ut. en tis altijd het zelfe insta en normal wapens , nooit eens een arene type, of wat dan voor mutater dan ook .
Ik speel alleen nog maar op ut.tweakers.net omdat iedereen nederlands is en en dus niet zo'n hoge ping , en omdat op de andere servers alleen maar n00B's komen en mensen die je je zonder probleem of enige tegenstand af kunt maken , maar ze hebben wel vettere maps , en dat vind ik hier weer een minpuntje.
Oh, ik dacht dat hier altijd de noobs kwamen en dat de goede hier juist kwamen om ff lekker te butcheren :P (Serieus, op veel servers ligt het niveau minstens een keer zo hoog als op tweakers, op paar uitzonderingen na :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Dat het niveau niet zo hoog is, is voor mij ook een goede reden om @ ut.t.net te spelen, aangezien mijn niveau ook niet zo hoog is. Ik wil UT spelen als een gewoon spel, 2-3 keer in de week eens een uurtje knallen. Ik heb geen zin om mijn sociale leven op te geven om de CB cups te kunnen winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gerco schreef op 01 March 2003 @ 21:57:
Dat het niveau niet zo hoog is, is voor mij ook een goede reden om @ ut.t.net te spelen, aangezien mijn niveau ook niet zo hoog is. Ik wil UT spelen als een gewoon spel, 2-3 keer in de week eens een uurtje knallen. Ik heb geen zin om mijn sociale leven op te geven om de CB cups te kunnen winnen...
Mja, er zijn spelers die echt dag en nacht zitten te UT-en, maar jij weet ookwel dat ik dat niet doe :)... Uiteraard een dag of 2-3 voor een cup war ga ik wel iets meer spelen :)

Maar zoals je weet ben ik nu druk bezig met m'n ownatsj movie waar veel spelers (alleen maar) van tweakers inkomen (als slachtoffer van mij ja), dus heb je in Januari gespeeld, dan kan je erin zitten, + een paar games op 21/24 Februari :)

... En de movie begint al aardig cool te worden, vooral de aftiteling waar ik speciaal Unreal Movie Studio voor gebruikt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik geloof dat ik in Januari bijzonder weinig gespeeld heb, dus ik kom vast niet voor in je movie, wees eens lief en neem een shot op waar ik een killing spree van je beeindig :P

BTW, ik weet dat JIJ niet dag en nacht UT't, jij hebt skillz, maar er zijn ook anderen... (ik noem geen namen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 01 March 2003 @ 22:43:
[...]

Mja, er zijn spelers die echt dag en nacht zitten te UT-en, maar jij weet ookwel dat ik dat niet doe :)... Uiteraard een dag of 2-3 voor een cup war ga ik wel iets meer spelen :)

Maar zoals je weet ben ik nu druk bezig met m'n ownatsj movie waar veel spelers (alleen maar) van tweakers inkomen (als slachtoffer van mij ja), dus heb je in Januari gespeeld, dan kan je erin zitten, + een paar games op 21/24 Februari :)

... En de movie begint al aardig cool te worden, vooral de aftiteling waar ik speciaal Unreal Movie Studio voor gebruikt heb :)
Ik moet erin zitten, ik ben in january begonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 01 March 2003 @ 21:57:
PFFF, weet je wat pas erg is? Je sociale leven opgeven en dan geen cups winnen :(
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 23:44:
[...]

Ik moet erin zitten, ik ben in january begonnen. ;)
Zeker weten, in een van m'n mooiere shots :)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image01a840fec2f6f2ee9a21a52776fd75b5_small.jpg

btw, ff wat stats: 8gb uncompressed AVI nu, zonder muziek :).. 4 min en 38 sec lang :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sponge op 02-03-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 01 March 2003 @ 21:33:
[...]

Oh, ik dacht dat hier altijd de noobs kwamen en dat de goede hier juist kwamen om ff lekker te butcheren :P (Serieus, op veel servers ligt het niveau minstens een keer zo hoog als op tweakers, op paar uitzonderingen na :))
nau , daar merk ik dan heel weinig van. maar mischien speel ik wel p de verkeerde servers. Mischien dat op een CLAN server het niveau ietse hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Gerco schreef op 01 maart 2003 @ 23:36:
...maar er zijn ook anderen... (ik noem geen namen)
Mij kan je iig niet bedoelen. Ik ben vannacht al om 02:00u gestopt en laatst ook al een half dagje niet gespeeld :P

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.