Haha, ziet er goed uit.,41.6C.6D.61.72 schreef op 02 maart 2003 @ 10:40:
[...]
Zeker weten, in een van m'n mooiere shots
[afbeelding]
btw, ff wat stats: 8gb uncompressed AVI nu, zonder muziek.. 4 min en 38 sec lang
't is een persoonlijke movie, je ziet dus alleen mijn coolnessVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 12:32:
[...]
Haha, ziet er goed uit.,Heb je ook een mooie waar ik akties maakt? Alleen insta, geen NW! ( NW zuigt )

Verwijderd
Waha, in welke clan zit je dan en wat is je nickVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 02:27:
[...]
PFFF, weet je wat pas erg is? Je sociale leven opgeven en dan geen cups winnen
41.6C.6D.61.72 schreef op 02 maart 2003 @ 12:36:
't is een persoonlijke movie, je ziet dus alleen mijn coolness![]()

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Aha, i see41.6C.6D.61.72 schreef op 02 March 2003 @ 12:36:
[...]
't is een persoonlijke movie, je ziet dus alleen mijn coolness![]()
Hier had ik nog net een LMS match gespeeld, 1 x Rampage, 2 x Killings Free, 1 Multikill, Iedereen was OUT! Ik en Speciel bleven achter waar ik 2 levens had en Speciel 10 ( denk ik ) Hier had ik dus 1 van de killings free. Volgens mij speelde Speciel niet écht serieus totdat we samen op 2 - 2 kwamen, hier werd het dodelijk spannend. Ik kwam op 1+, toen op 1-1. En dit was 't resultaat:

Aangezien ik niet echt lekker speelt laatste dagen, had ik toch wat geluk meegenomen.
Verwijderd
uhmVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 12:49:
[...]
Waha, in welke clan zit je dan en wat is je nick?
Verwijderd
Mag ik zeggen dat ik enorm om dit draadje moet lachen, wat een onzin allemaal, great 
Dat ik dit nog niet eerder had ontdekt, wat een Noob ben ik ook
Voor de mensen die de link tussen mijn naam niet kunnen leggen, ik ben ook [GoT]Frankey.
( ik speel meestal zeer irritant en ben er voor de tegenstanders altijd op de verkeerde momenten....)
Dat ik dit nog niet eerder had ontdekt, wat een Noob ben ik ook
Voor de mensen die de link tussen mijn naam niet kunnen leggen, ik ben ook [GoT]Frankey.
( ik speel meestal zeer irritant en ben er voor de tegenstanders altijd op de verkeerde momenten....)
Verwijderd
Ohhh, dan weet ik genoegVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 13:53:
[...]
uhm, [r] en ik speel vaak op tweakers.net, genoeg
En nee Goldeneye het is niet BOFH
Verwijderd
x i r o t p a rVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 14:58:
[...]
Ohhh, dan weet ik genoeg
En nee Goldeneye het is niet BOFH
Mja dacht al dat hij het was, erg herkenbare posts
Ik ben btw weer terug van LAN, het was wel lachuh. Redelijk veel UT gespeeld. Ben nu alleen compleet gewend aan ping 0 dus de komende tijd zal ik wel brak spelen
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Deed je altijd alQuestGamer schreef op 02 March 2003 @ 23:01:
[...]
Mja dacht al dat hij het was, erg herkenbare posts("PFFFF" bijv
)
Ik ben btw weer terug van LAN, het was wel lachuh. Redelijk veel UT gespeeld. Ben nu alleen compleet gewend aan ping 0 dus de komende tijd zal ik wel brak spelen
Een of andere regelneuker heeft me geband btw
Dat was Traag, waarom weet ik nie.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik neuk geen regels.
Maar ik wel. Meneer kan zich niet aanpassen conform de regels en heeft al diverse malen een kortstondige ban gehad daardoor. Blijkbaar is vragen om zich te gedragen niet voldoende meer.Gerco schreef op 03 maart 2003 @ 10:37:
Dat was Traag, waarom weet ik nie.
U is de zwakste schakel, tot ziens
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ja idd voor mij, moeilijk gedoe met een andere clan genoot en heb nu ook weer een perm ban......

Ik ben niet degene die iets tegen GZ heeft.... dat is iemand anders, die een tweeletterige naam heeft

Jeremy Clarkson
of 4Traag schreef op 03 March 2003 @ 10:48:
Ik ben niet degene die iets tegen GZ heeft.... dat is iemand anders, die een tweeletterige naam heeft
Denk er over om UT 2000 weer eens te installeren, zit namelijk toch zoiezo vaak op Vulcanus (waar de server gehost wordt) en UT2000 is best leuke actie dus tot snel 
Oh, het is toch nog steeds 2000 en niet 2003 of zo?
Oh, het is toch nog steeds 2000 en niet 2003 of zo?
UT2k3, maar bespaar je de moeite. De game is niet echt meer zoals UT, meer een kweek engine
Jeremy Clarkson
Jaja, kom toch lekker kijkenTraag schreef op 03 March 2003 @ 11:20:
UT2k3, maar bespaar je de moeite. De game is niet echt meer zoals UT, meer een kweek engine
en anders hou ik me wel bezig op de CS server
Traag schreef op 03 March 2003 @ 10:48:
Ipv de cryptische omschrijving zoals bij eindbaas gedaan, hierbij het antwoord in de vorm van zo'n "streep puzzel" van Denksport.of 4
Have fun
F S R Y U B
D D R M I K
Q H J P B V
R B O F H M
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
grep schreef op 03 March 2003 @ 11:36:
[...]
[...]
Ipv de cryptische omschrijving zoals bij eindbaas gedaan, hierbij het antwoord in de vorm van zo'n "streep puzzel" van Denksport.
Have fun![]()
F S R Y U B
D D R M I K
Q H J P B V
R B O F H M
Dat doe je wel....Ik neuk geen regels.
1x... de rest was op ircen heeft al diverse malen een kortstondige ban gehad daardoor

snap overigens niet waarom jij nog opp bent, ik heb je nog nooit ut zien spelen...
F S R Y U B
D D R M I K
Q H J P B V
R B O F H M
[ Voor 36% gewijzigd door Rival24 op 03-03-2003 13:37 ]
Gisteren speelde traag nog

Ik hoef echt geen verantwoording af te leggen aan [AARS] of net welke clan. Ik speel wel, maar aangezien mijn @Home zo vreselijk ruk is, kan ik vaak gewoon niet spelen.
En zolang als die pik zich niet aan de UT FAQ kan houden, kan hij ook niet UT'en
Jeremy Clarkson
Ow jawel hoor pisvlekTraag schreef op 03 March 2003 @ 13:40:
[...]
Ik hoef echt geen verantwoording af te leggen aan [AARS] of net welke clan. Ik speel wel, maar aangezien mijn @Home zo vreselijk ruk is, kan ik vaak gewoon niet spelen.
En zolang als die pik zich niet aan de UT FAQ kan houden, kan hij ook niet UT'en
Verwijderd
Voor de LAN-liefhebbers: "PZZ / Regroup LAN 11"
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 15:57 . Reden: loopt al een topic over ]
Verwijderd
Loopt al topic over, niet zo netjes om dan hier te lopen spammenVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:43:
Voor de LAN-liefhebbers :
Regroup 11 organiseert de volgende compo's, met leuke prijzen, op haar evenement van 2,3,4 mei 2003:
Counterstrike (5on5)
Quake 3 TDM (4on4)
Unreal Tournament 2003 iCTF (min 4on4 / max 5on5)
Battlefield 1942 (min 6on6 / max 10on10)
Warcraft 3 (2on2)
Return to Castle Wolfenstein (6on6)
Medal of Honor: Allied Assault Objective (5on5)
Voor de geinteresseerden onder jullie: Meer info op www.regroup.nl
Verwijderd
maar goed al met al ben ik nog steeds geband, kan nu ook niet meer het irc kanaal op dit alles weer om niks............uitleg graag -> BOFH of DR of hoe je ook heet

pff wat lame om hier reclame te gaan staan maken voor je lanparty
er komen bovendien toch geen UTers, alleen apen die gaan UT2k3 iCTFen (dat trekt volle zalen
).
Beetje lomp idd, reclame maken voor een LAN in een UT topic terwijl op die LAN geen eens UT gespeeld wordt 
Dit is trouwens mijn 999e posts op GoT
950 ervan in dit topic zo'n beetje
Ik heb een gemiddelde van 2 per dag

950 ervan in dit topic zo'n beetje
Verwijderd
ja, dat slaat niet in he. was dat niet verbodenQuestGamer schreef op 03 March 2003 @ 17:32:
Beetje lomp idd, reclame maken voor een LAN in een UT topic terwijl op die LAN geen eens UT gespeeld wordt
950 ervan in dit topic zo'n beetjeIk heb een gemiddelde van 2 per dag
Maar nu ZEKER niet meer op ut.tnet..... kleuter

Jeremy Clarkson
Wie begint er hier met een pik.....

[ Voor 16% gewijzigd door Rival24 op 04-03-2003 12:38 ]
Kunnen jullie dit niet even op ICQ uitvechten ofzo?, leuk dat het topic volraakt, maar hier is het niet voor bedoeld. BTW, ik ben niet beschikbaar voor bemiddeling.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Is ook niet nodigGerco schreef op 04 maart 2003 @ 13:29:
BTW, ik ben niet beschikbaar voor bemiddeling.
Overigens is die ban niet van mij, was het maar zo
Jeremy Clarkson
mwa dit was de laatste keer dat ik overdag op tweakers speel, ik speel wel alleen na 12 uur, dan zijn er tenminste mensen die willen spelen ipv lopen kloten. Zelfs de admins doen vrolijk mee
Erg triest.

Care to explainRaVeNgEr schreef op 04 March 2003 @ 15:24:
mwa dit was de laatste keer dat ik overdag op tweakers speel, ik speel wel alleen na 12 uur, dan zijn er tenminste mensen die willen spelen ipv lopen kloten. Zelfs de admins doen vrolijk meeErg triest.
Jeremy Clarkson
ver·´klo·ten (ov.ww.) [inf.]
1 verknoeien
Mensen die lopen te irriteren door lame te spelen, die wèl een ban verdienen.
Phff... blijf ff uit discussies waar je geen ruk te doen hebt.... je lijkt Desperator wel

Jeremy Clarkson
Ik heb er wel een ruk te doen vent, en doe eens normaalTraag schreef op 04 March 2003 @ 15:45:
Phff... blijf ff uit discussies waar je geen ruk te doen hebt.... je lijkt Desperator wel
[ Voor 7% gewijzigd door Rival24 op 04-03-2003 15:51 ]
hij heeft tenminste gelijk traag, doe niet zo kortzichtig
en ik zie geen flame in zijn post. Hij zegt waar et op staat. Mensen zoals desp maken er een gewoonte van de server te gebruiken als speeltuin en chatbox ipv als een gameserver

[ Voor 60% gewijzigd door ravenger op 04-03-2003 15:54 ]
Ik doe niet kortzichtig, ik stel een normale vraag aan jou en meneer die weet waarom hij een ban heeft gaat zonder reden lopen flamen... beetje zielig IMO.RaVeNgEr schreef op 04 March 2003 @ 15:49:
hij heeft tenminste gelijk traag, doe niet zo kortzichtig
Ik zal Desp in de gaten houden, die speelt namelijk met zijn laatste waarschuwing zo. Ik heb geen zin dat kleuters als hij dus de lol van anderen verstiert.Mensen zoals desp maken er een gewoonte van de server te gebruiken als speeltuin en chatbox ipv als een gameserver
[ Voor 31% gewijzigd door Arno op 04-03-2003 16:05 ]
Jeremy Clarkson
rival24 schreef op 04 March 2003 @ 15:48:
[...]
Ik heb er wel een ruk te doen vent, en doe eens normaal
Doet eens even liev jij, iig op GoT. Wat je daar buiten doet interesseert me niet, maar ik wil dit niet zien in het topic.
There is no magic.
Na zoveel posts weet jij nog niet wat flamen is?gaat zonder reden lopen flamen
[/quote]
meneer die weet waarom hij een ban heeft
[/quote]
Ik weet wat de reden is ja, dat die reden nergens op slaat omdat jij zo'n "anti-kanker-geloof" aanhangt tja...
Het hele idee van de server gaat zo naar de klote, je mag campen/lamen wat je wilt, en je wordt niet gekickt (behalve door BOFH/DR die wèl weet hoe het werkt). Al wordt er een keer met kanker gescholden so what, als niemand er last van heeft. (behalve van die figuren die achteraf de hele log gaan doorpluizen).
Ik weet ook wel dat sommige mensen niet van bepaald edingen gediend zijn... als raptorix op de server komt zal ik me ook wel inhouden met homo roepen e.d.... maar tegen dymlos kan ik dat gerust doen bijvoorbeeld.
TheWill: hah, wie begint er hier met dwarsliggen? traag
[ Voor 6% gewijzigd door Rival24 op 04-03-2003 16:04 ]
Verwijderd
Traag doet anders ook niet zo aardig, waarom word daar niks over gezegd ?The Will schreef op 04 maart 2003 @ 16:01:
[...]
Doet eens even liev jij, iig op GoT. Wat je daar buiten doet interesseert me niet, maar ik wil dit niet zien in het topic.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:05 . Reden: TIEPO 4578945% ]
Ik scheld niet en jouw clanmate wel. [AARS] is gewoon tegen mij nu omdat ik Rival24 naar teveel waarschuwingen gebant heb, gewoon beetje eigen schuldVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:03:
Traag doet anders ook niet zo aardig, waarom word daar niks over gezegd ?
Jeremy Clarkson
rival24 schreef op 04 March 2003 @ 16:03:
[...]
TheWill: hah, wie begint er hier met dwarsliggen? traag
Het interesseert me helemaal niks wie er begint, waar d'r twee ruzie hebben, hebben er twee schuld. Ik ga niet uitzoeken door wie het is begonnen, ik wil gewoon dat het ophoudt. Als je problemen hebt met een beslissing van Traag, dan spreek je hem daarover lekker aan op ICQ of Mail, of weet ik wat anders, maar niet in dit topic.
There is no magic.
Verwijderd
Nee das crap dat ik gelijk tegen je ben, heb je je eigen postswel gelezen ? Naar mijn mening vind ik dat je behoorlijk onredelijk bent en loopt te flamen op rival24.Traag schreef op 04 March 2003 @ 16:07:
[...]
Ik scheld niet en jouw clanmate wel. [AARS] is gewoon tegen mij nu omdat ik Rival24 naar teveel waarschuwingen gebant heb, gewoon beetje eigen schuld
Hmm, wat is er dan?RaVeNgEr schreef op 04 March 2003 @ 15:24:
mwa dit was de laatste keer dat ik overdag op tweakers speel, ik speel wel alleen na 12 uur, dan zijn er tenminste mensen die willen spelen ipv lopen kloten. Zelfs de admins doen vrolijk meeErg triest.
En als je doelt op dit:
(16:51:07) (UTR) Red | ]IFS[Geno (29) 76ms; 0% loss | Snam (20) 64ms; 0% loss | I^Hate-Willem^ (12) 68ms; 0% loss | Speciel (11) 82ms; 0% loss
(16:51:07) (UTR) Blue | Willem- (47) 95ms; 0% loss | WiLLeM^ (32) 45ms; 0% loss | willem-look-a-like (18) 43ms; 0% loss
dan geef ik je groot gelijk..maar als ik nu ga kicken krijg ik weer gezeur "maar dit was juist leuk en niemand klaagde erover".
En ja, er zijn een aantal die het idd als TMF-chat zien, en alleen maar "tricks" gaan uitleggen tijdens games, waar ik me ook zwaar aan irriteer.
[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 04-03-2003 17:04 ]
op _dat_ punt geef ik je gelijk.RaVeNgEr schreef op 04 March 2003 @ 15:49:
hij heeft tenminste gelijk traag, doe niet zo kortzichtigen ik zie geen flame in zijn post. Hij zegt waar et op staat. Mensen zoals desp maken er een gewoonte van de server te gebruiken als speeltuin en chatbox ipv als een gameserver
Veel plezier trouwens op de andere servers...
http://www.NUiPhone.nl/
Nah, ik denk niet dat een beetje flauw nicklamen erg is, als Willen^ er een probleem mee heeft zal hij dat heus wel laten merken, en dan ga ik er van uit dat we ons als volwassenen kunnen gedragen en dus dat je dan kapt met nicklamen.41.6C.6D.61.72 schreef op 04 March 2003 @ 17:03:
En als je doelt op dit:
(16:51:07) (UTR) Red | ]IFS[Geno (29) 76ms; 0% loss | Snam (20) 64ms; 0% loss | I^Hate-Willem^ (12) 68ms; 0% loss | Speciel (11) 82ms; 0% loss
(16:51:07) (UTR) Blue | Willem- (47) 95ms; 0% loss | WiLLeM^ (32) 45ms; 0% loss | willem-look-a-like (18) 43ms; 0% loss
dan geef ik je groot gelijk..maar als ik nu ga kicken krijg ik weer gezeur "maar dit was juist leuk en niemand klaagde erover".
Kan je dat niet dan is het simpel, en in mijn ogen ernstig genoeg om een admin te ontheffen van zijn functie, als admin heb je tenslotte toch een voorbeeld functie.
Als een admin je perm bant zal dit niet voor niks zijn (hoewel temp bans soms voor geen reden worden gegeven
), en als je vervolgens ook op IRC wordt gebanned moet je toch eens leren iets te accepteren zonder oneindig door te zeuren en moeilijk te doen, zelfs als je wel een beetje gelijk hebt. mijn punt: Ga eens lekker rustig aan doen en mail eens rustig en hou je gedeisd. Door nog meer stennis te schoppen gaat de ban er niet sneller af.
Ik ga nu fraggen op ut.tweakers!!!!111

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
[gedeisd]TrehT schreef op 04 March 2003 @ 21:14:
Als een admin je perm bant zal dit niet voor niks zijn (hoewel temp bans soms voor geen reden worden gegeven), en als je vervolgens ook op IRC wordt gebanned moet je toch eens leren iets te accepteren zonder oneindig door te zeuren en moeilijk te doen, zelfs als je wel een beetje gelijk hebt. mijn punt: Ga eens lekker rustig aan doen en mail eens rustig en hou je gedeisd. Door nog meer stennis te schoppen gaat de ban er niet sneller af.
wat is het e mail adres dan van benodigte admin??
[/gedeisd]
Bah, wat een gezeur weer allemaal.
Kunnen Rival en Traag dit even op IRC of ICQ verder uitpraten? Mooi zo.
En GoldenEye, een permban valt niet zomaar ff te fixen lijkt me, maar ik zou zeggen probeer IRC of ICQ, maar niet dit forum gebruiken.
Wat imho wel fout is, is dat de admins te snel een permban geven blijkbaar omdat er al een aantal keer een permban is opgeheven. Dan was het dus achteraf gezien blijkbaar een tempban. Mgoed, beetje muggezifterij dit.
Kunnen we nu weer vrolijk fraggen?
Kunnen Rival en Traag dit even op IRC of ICQ verder uitpraten? Mooi zo.
En GoldenEye, een permban valt niet zomaar ff te fixen lijkt me, maar ik zou zeggen probeer IRC of ICQ, maar niet dit forum gebruiken.
Wat imho wel fout is, is dat de admins te snel een permban geven blijkbaar omdat er al een aantal keer een permban is opgeheven. Dan was het dus achteraf gezien blijkbaar een tempban. Mgoed, beetje muggezifterij dit.
Kunnen we nu weer vrolijk fraggen?
was alleen bij Desperator zover ik weet.. en die weet dat ie met z'n aller-laatste kans speelt.. volgende keer heb ik beloofd geen mercy meer te hebben, aan de rest
[ Voor 4% gewijzigd door Sponge op 04-03-2003 22:34 ]
Verwijderd
sponge, maar ik ben lief 
maar ja, als een admin je bant, dan moet je dat slikken en een andere server vinde....klaar
gelukkig is gerco lief
maar ja, als een admin je bant, dan moet je dat slikken en een andere server vinde....klaar
gelukkig is gerco lief
Wie ben jij in vredesnaam ?
(41.6C.6D.61.72)
Een wel geliefde UT'er op ut.tweakers.net, aka Sponge of Kokosnoot
Jeremy Clarkson
Traag schreef op 04 maart 2003 @ 23:34:
[...]
Een wel geliefde UT'er op ut.tweakers.net, aka Sponge of Kokosnoot
Dat was ik niet hoor rav[23:20] <+UTR> ErEf: en wie was I hate Willem?
[23:20] <+UTR> [r]avenger:dia
Verwijderd
Als je NW wilt, heb je nog een kans... Maar instagib is ie echt goedrival24 schreef op 05 maart 2003 @ 00:01:
[...]
, Net zo geliefd als ik? Maaruh.. ff serieus traag... keertje 1on1 Morpheus LMS?
Verwijderd
traag of rivalVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 11:27:
[...]
Als je NW wilt, heb je nog een kans... Maar instagib is ie echt goed
Verwijderd
o//
go go my sucky performance
alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik op turbine soms minuten lang niemand zag bij mini/armor dus ook minder kills had daar
maar die nightfall gast was wel goed op turbine
go go my sucky performance
alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik op turbine soms minuten lang niemand zag bij mini/armor dus ook minder kills had daar
Verwijderd
Moet wel bij gezegt worden dat ze zwaar gehandicapt waren, 2 basis spelers ontbraken en 1 van hun spelers speelde met ping > 200
Maar goed, het ging erg lekker, voordeel van deze win is dat we nu goede kans hebben dat we 2e worden, dat betekent dat we in eerste playoff Fitz dan wel MIG ontlopen, en dat zijn toch wat zwaardere tegenstanders die je liever niet gelijk in eerste ronde treft.
Maar goed, het ging erg lekker, voordeel van deze win is dat we nu goede kans hebben dat we 2e worden, dat betekent dat we in eerste playoff Fitz dan wel MIG ontlopen, en dat zijn toch wat zwaardere tegenstanders die je liever niet gelijk in eerste ronde treft.
MIG als in de andere clan uit Groningen? (als ik terug denk naar 2001... Made in Groningen ofzo
)
of een andere?
of een andere?
Verwijderd
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=69249 die ja41.6C.6D.61.72 schreef op 06 maart 2003 @ 13:20:
MIG als in de andere clan uit Groningen? (als ik terug denk naar 2001... Made in Groningen ofzo)
of een andere?
ooh nostalgie 
536804 14 Aug '01 UTCG 3 stalwartxl/deck16][ 230 243 - 18
(wij dus gewonnen
)
536804 14 Aug '01 UTCG 3 stalwartxl/deck16][ 230 243 - 18
(wij dus gewonnen
mwa MiG is inmiddels wel beter geworden, goeie teamplay, en favoriet voor div2 cupwinst
Verwijderd
Hoi, is mijn nick de meest genoemde nick op dit forum ofzo
En rav, misschien typ ik veel maar wat bedoel je met ''desperator gebruikt server als speelplaats''?
Ik speel echt wel serieus hoor
En rav, misschien typ ik veel maar wat bedoel je met ''desperator gebruikt server als speelplaats''?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 15:51 ]
Hou toch op man!Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:51:
Het aantal keren dat ik door jou in de lava geschoten ben tijdens een CTF-potje kan ik al niet meer op een hand tellen...(1 x zelfs toen ik op het punt stond te cappen
En ik snap er ook niks van. Je hebt best aardige skills. Als je er nou helemaal niks van kon en het van die rottige geintjes moest hebben, dan vond ik het nog niet leuk maar kan ik het nog begrijpen. Maar nu...
[ Voor 28% gewijzigd door grep op 06-03-2003 16:24 ]
Verwijderd
Ok dan zal ik je er niet meer per ongeluk; inschietengrep schreef op 06 March 2003 @ 16:19:
[...]
Hou toch op man!
Het aantal keren dat ik door jou in de lava geschoten ben tijdens een CTF-potje kan ik al niet meer op een hand tellen...(1 x zelfs toen ik op het punt stond te cappen)
En ik snap er ook niks van. Je hebt best aardige skills. Als je er nou helemaal niks van kon en het van die rottige geintjes moest hebben, dan vond ik het nog niet leuk maar kan ik het nog begrijpen. Maar nu...

Hun doel was om uiteindelijk wfH een keer te verslaan, meende ik meRaVeNgEr schreef op 06 maart 2003 @ 14:43:
mwa MiG is inmiddels wel beter geworden, goeie teamplay, en favoriet voor div2 cupwinst
Verwijderd
met nw zou het hun waarschijnlijk lukken...41.6C.6D.61.72 schreef op 06 March 2003 @ 17:57:
[...]
Hun doel was om uiteindelijk wfH een keer te verslaan, meende ik me
met insta aan de andere hand...neuj
Dat lijkt me idd verstandig...Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:54:
[...]
Ok dan zal ik je er niet meer per ongeluk; inschieten
binnenkort weer GoT vs FtF war. * Diaboluzzz is erg benieuwd
heheh ik doe ook mee vs GoT lmd, net als 7 denk ik
ik zit al een week zonder, ut, heb men oude pc verkocht en men nieuwe is nog niet binnen :(:(
en op een 266 draai het niet zo lekker denk ik
en op een 266 draai het niet zo lekker denk ik
Verwijderd
Oh Yeah babyDiaboluzzz schreef op 07 maart 2003 @ 20:30:
[...]
Dat lijkt me idd verstandig...
binnenkort weer GoT vs FtF war. * Diaboluzzz is erg benieuwd
Kijk wat er gebeurt als Deeper je om 03:00u vraagt of je nog zin in een potje hebt, terwijl hij geen geluid heeft 
(clickable)

(clickable)

Verwijderd
Lol dus jij kan deeper alleen om 03:00 verslaan en als die tegelijk ook nog gehandicapt is ?grep schreef op 09 March 2003 @ 03:48:
Kijk wat er gebeurt als Deeper je om 03:00u vraagt of je nog zin in een potje hebt, terwijl hij geen geluid heeft
(clickable)
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 08:51 ]
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 08:51:
[...]
Lol dus jij kan deeper alleen om 03:00 verslaan en als die tegelijk ook nog gehandicapt is ?
Verwijderd
No comment.grep schreef op 09 March 2003 @ 03:48:
(clickable)
[afbeelding]
[afbeelding]

Respect bro41.6C.6D.61.72 schreef op 10 March 2003 @ 08:35:
Hij is klaar:
http://www.badct.de/dlredir.php3?id=1276&type=file
Sponge/Kokosnoot movie
goed gedaan
Verwijderd
Als ik thuis ben ff kijken41.6C.6D.61.72 schreef op 10 March 2003 @ 08:35:
Hij is klaar:
Sponge/Kokosnoot movie
@rap gg's gister
Mja, het heeft me 2 weken gekost om het zo te krijgen.. moest 120 demo's uitzoeken, gelukkig is er nog slomo 4, maar achteraf kreeg ik het gevoel dat het niet zo gezond was 
Ik ga nu meteen m'n hardeschijf weer eens opschonen... heb nu totaal nog maar 5.6gb vrij, door al die uncompressed wave en video
Edit: Weer 17 gb vrij
. Video neemt echt uber veel mb's in
Ik ga nu meteen m'n hardeschijf weer eens opschonen... heb nu totaal nog maar 5.6gb vrij, door al die uncompressed wave en video
Edit: Weer 17 gb vrij
[ Voor 12% gewijzigd door Sponge op 10-03-2003 09:19 ]
Verwijderd
Ik heb hem net bekeken, hij is fijn41.6C.6D.61.72 schreef op 10 maart 2003 @ 08:35:
Hij is klaar:
Sponge/Kokosnoot movie
Ik zit er btw ook in
Kan iemand nu ook nog een antie Kokosnoot filmpie maken?? Allemaal shots van wanneer hij gefragged wordt, dit is zéér slecht voor mijn ego
p.s. Is er al eens een topic geweest over de hét beste mikkertje bij UT?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 11:08 ]
Vraag 7 maar, die heeft genoeg shots van mij
.. maja, ik ook van hem weer als ik zijn bijna godlikes omver help 
Ach ja, je moet toch wat doen als je een week vakantie hebt he? Elke 2 dagen komt er een nieuwe UT movie uit, dus ik vond idat ik het ook maar eens moest proberen..
Ach ja, je moet toch wat doen als je een week vakantie hebt he? Elke 2 dagen komt er een nieuwe UT movie uit, dus ik vond idat ik het ook maar eens moest proberen..
Verwijderd
Ik had hem gisteren al gedownload op die site waar jij hem had neergezet.
Vond het wel leuk, maar wel een korte movie.
Zaten ook 2 kills achter elkaar van mij bij....
Moest dat nou
Vond het wel leuk, maar wel een korte movie.
Zaten ook 2 kills achter elkaar van mij bij....
Moest dat nou
Ik heb de eer om als eerste gefragt te worden 
Even een designers note
, welk font is dat bij het begin, bij de naam Kokosnoot ?
Even een designers note
ShittyOldMan:

Als je wilt kan ik die font wel mailen

Als je wilt kan ik die font wel mailen
Dit topic is gesloten.