- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ik heb hem zojuist gezien, leuk gedaan en ik word zelfs nog een keer gekilled41.6C.6D.61.72 schreef op 10 maart 2003 @ 08:35:
Hij is klaar:
http://www.badct.de/dlredir.php3?id=1276&type=file
Sponge/Kokosnoot movie
Volgende keer plak ik Buffy over m'n bot skinGerco schreef op 10 maart 2003 @ 18:37:
En ik ben nog steeds niet blij met het feit dat IK er niet inzit
Een vermelding in de credits had op zn minst wel gemogen, gezien de hoeveelheid beeldmateriaal van mijn server(Nee, 10 uur renderwerk en nog meer uur mooimaak-werk zijn geen goed excuus!)
Nog 100 en we zitten aan deel 7!
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Nou.... nou.... dan ga ik.... Kokosnoten fraggen!
Of misschien nog wel beter... StrongBad!
[ Voor 15% gewijzigd door Gerco op 10-03-2003 23:05 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
En woensdag is idd de grote dag, GoT vs FtF @ Cavez+Gaunt.
Fear me, ik doe mee
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
jeuj! wordt er ook in overhoop geknald! twee keer zelfs!

Oh is het jouw server? Ruim die rommel dan eens op! Moet je die vloer zien...wat een troep!

En complimenten aan Sponge. Zoals gewoonlijk zie je aan het eindresultaat lang niet af hoeveel werk je eraan gehad hebt (100+ demo's toch?). Ik wordt al misselijk na 1 demo kijken....
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Sjesus wat een zooi! Ik ga even een uurtje wat eten en jullie maken er gelijk zo'n zooi van! Nou, ik zet de decals wel uit hoorgrep schreef op 11 March 2003 @ 00:00:
Oh is het jouw server? Ruim die rommel dan eens op! Moet je die vloer zien...wat een troep!
Verwijderd
(Het rottigste probleem wat je gegarandeert krijgt zijn package mismatch-en, aangezien er tussen januari en maart wat dingetjes zijn veranderd @ 7777, bijvoorbeeld. Samen met Gerco heb ik volgens mij alles juist gekregen, dus als je iets nodig hebt, en je kan het zelf niet meer vinden. Zeg het maar
http://www.ninjagaz.com
Is een zeer handig site voor het maken van UT movie's
Het is best wel veel werk, maar achteraf wel de moeite waard + je leert weer wat omgaan met Video bewerkings programma's
btw, een klein plaatje nog nadat ik alle stukken videos weg had gegooid

Wel droog
Verwijderd
En idd ff pen + papier bij de hand want ik heb wel is demo zitten terug kijken waar ik niet wist waar die kill was, 10 minuten zitten te kijken, shit was ie al geweest
-edit- btw, ik realiseer me dat ik bij 1,5 GB aan demo's die ik heb weggegooid wel een paar hele mooie moves inzaten
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 10:21 ]
Ik hoefde overigens maar 120 bestanden uit te zoeken, 8 kreeg ik niet meer open vanwege irritante jolt packages die echt absoluut niet aan de praat te krijgen waren (4 hebben het geprobeerd ofzo..)
Verwijderd
NOTQuestGamer schreef op 10 March 2003 @ 23:33:
Prachtig filmpje Sponge, mooi gemaakt!
En woensdag is idd de grote dag, GoT vs FtF @ Cavez+Gaunt.
Fear me, ik doe mee

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 12:03 ]
Wat wordt de line-up voor morgenavond dames ?
wij komen met grep/bosmonster/frankey/uier en pa.
btw, nofi hoor maar doet tielenaar ook mee aan jullie kant ?
http://www.NUiPhone.nl/
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Tiel doet denk ik niet mee, speelt ff geen wars, maar misschien dat ie uitzondering maaktDiaboluzzz schreef op 11 maart 2003 @ 14:38:
* Diaboluzzz schopt FtF
Wat wordt de line-up voor morgenavond dames ?
wij komen met grep/bosmonster/frankey/uier en pa.
btw, nofi hoor maar doet tielenaar ook mee aan jullie kant ?
hier past maar 1 teken: ?Traag schreef op 11 maart 2003 @ 15:12:
Uier???? Die pik had toch laatst een van jullie Clanwars verneukt
meest vage post sinds tijden, en imo ook de meest onzinnige
ik snap niet wat je bedoeld Traag, echt niet
en tja, FtF denkt nog steeds dat ze ons dik gaan pwnen enzo.
ik hoop het voor jullie jongens, anders zou dat wel een afgang zijn aangezien jullie redelijk hard van de daken blazen
anyways, niet iedereen gaat spelen, 7of9 speelt niet, tiel speelt niet, dat scheelt al weer.
IIG ik kijk uit naar morgen, wat de uitslag ook zal zijn.
ik wil iig 1 ding benadrukken, ik hoop dit keer op een VOLWASSEN tegen team.
Een team zoals ik ook probeer te kweken, zonder dom gelul naar elkaar.
Ik zal er iig alles aan doen om daar voor te zorgen, ik hoop dat FtF hetzelfde respect opbrengt voor de tegenstander als zij voor hun.
ik vondt het toch nodig dit ff te zeggen, tis geen flame oid.
Line-up is onzeker, ik speel iig. Snail ook wel denk ik. Tiel denk ik niet.
Jullie zien het morgen wel
Verwijderd
Quest!!! IK WIL SPELENQuestGamer schreef op 11 March 2003 @ 16:27:
Ok diabo, we zullen heus wel serieus proberen te ownen
Line-up is onzeker, ik speel iig. Snail ook wel denk ik. Tiel denk ik niet.
Jullie zien het morgen wel
Verwijderd
Hmm en wat is er ook alweer goed aan het niet-cappen van flags?Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 00:07:
Download is nog bezig, ik denk dat ie morgen wel klaar is nog ff 1 screen:
[afbeelding]
3 Killings Free, 0 flag gecapt.
Verwijderd
Scratch mij maar van die lijst want ik doe alleen mee als het echt nodig isRaVeNgEr schreef op 11 March 2003 @ 17:34:
mwa onze line-up zal denk ik in de buurt komen van: Chao, Knuck, RaV, Quest, Snail, DjR
Verwijderd
Dat ik nog 98 punten haalt zonder cappen dat eingelijk wel 7 punten leverd.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 17:25:
[...]
Hmm en wat is er ook alweer goed aan het niet-cappen van flags?
Verwijderd
alhoewel ik met dit soort uitspraken er wel over ga nadenken om mee te doen *coughs*
Hehe inderdaadVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 20:10:
[18:11:01] <UieR> insta is choa en rav helemaal niet zo goed
alhoewel ik met dit soort uitspraken er wel over ga nadenken om mee te doen *coughs*
Denk dat ze zich nog aardig verkijken.
Instagib op Tweakers is compleet anders dan in een war...
Ik aim sowieso beter op tmservers, maar nog belangrijker: teamplay... op Tweakers is dat er amper...
Maar goed, hopen dat het een mooie match wordt morgen
* QuestGamer wishes all good luck
Cool iconVerwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 19:08:
[...]
Dat ik nog 98 punten haalt zonder cappen dat eingelijk wel 7 punten leverd.
Gerco/Richard: Is het geen leuk idee om bij de score te zetten hoeveel vlaggen iemand gecapt heeft?
ja, ik weet dat het niet veel wil zeggen wie de vlag heeft gecapt maar toch
Gaarne niet de uitspraken van een op de rest projecteren
Wees gerust, ik verkijk mij zeker niet op FtF. En qua teamplay heb je 100% gelijk. Als er iets gebleken is in onze wars van de afgelopen tijd is het dat wel...
lol dat lijkt me zeer slecht id. Wtf heb je eraan? prestige ofzo? wtf het is toch een team-game waar je als team een vlag binnenhaaldrival24 schreef op 11 March 2003 @ 22:13:
[...]
Cool icon
Gerco/Richard: Is het geen leuk idee om bij de score te zetten hoeveel vlaggen iemand gecapt heeft?
ja, ik weet dat het niet veel wil zeggen wie de vlag heeft gecapt maar toch
oh en 98 punten halen zonder een vlag te cappen
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 00:43 ]
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 00:26:
w00t leuk anti scheldwoord systeem op de servermaarre waarom alleen het woord kanker ? ik denk sowieso ook dat sommige mensen dat ook niet echt bevordelijk vinden om zo nog te spelen zonder af en toe eens flink te schelden, ik bedoel, iedereen is weleens goed gefrustreerd omdat ze niks raken en om dan gelijk een automagische kick te geven..
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb moeten doen in de tijd dat ik speel (eind 99). Zeker niet getypt iig.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:26:
w00t leuk anti scheldwoord systeem op de servermaarre waarom alleen het woord kanker ? ik denk sowieso ook dat sommige mensen dat ook niet echt bevordelijk vinden om zo nog te spelen zonder af en toe eens flink te schelden, ik bedoel, iedereen is weleens goed gefrustreerd omdat ze niks raken en om dan gelijk een automagische kick te geven..
trouwens "voor schelden met kanker zijn"... Sorry, maar nu moet ik toch echt een emoticon gebruiken die ik dus 1 a 2 keer gebruikt heb op GoT:

*doet met Sponge mee*rival24 schreef op 12 March 2003 @ 00:57:
, ik ben ook vóór schelden met kanker, maarja t mag niet volgens het "management team"
Heb er ook enkele bans aan te danken

Ben je nu zo zielig, of loop je mij weer te provoceren
Je ban is zo weer gezet hoor

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
het is een spelletje, je hoort uberhaupt niet te schelden met woorden die zo'n inhoudt hebben.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:26:
we hebben een vurige discussie gevoerd in #ut.
En ik blijf bij mijn standpunt dat we ergens een HO moeten roepen, en dat is hier bij dat woord kanker, het woord kan _niet_ door de beugel.
gebruik maar klote, kutje, gvd oid maar niet kanker.
hier ga ik verder maar niet op inrival24 schreef op 12 maart 2003 @ 00:57:
[...]
, ik ben ook vóór schelden met kanker, maarja t mag niet volgens het "management team"
Heb er ook enkele bans aan te danken
Mijn oom heeft kanker atm, je moest eens weten hoe het is om de laatste weken van je leven op je rechterzij in een bed te moeten liggen, gewoon omdat de linker kant te pijn doet.
Je zou er GVD bij de opvoeding een lesje over gehad moeten hebben, dat je dat woord kent als ZIEKTE, en niet als scheldwoord.
en nou stop ik want ik maak me er gewoon pissed om, heb een beetje respect voor dit soort dingen
We hebben hier regels, daar hebben we ons allemaal aan te houden, regels zijn bespreekbaar, maar ergens houdt dat op, dat is bij 'kanker', en nu daarover ophouden en doorfraggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 12-03-2003 08:33 ]
Verwijderd
nou nog 2x tegen clans uit portugal
ennuh, codex was gewoon wazig dat ik bovenaan sta
Overigens.. in de Poule D van de Second league zijn alle clans zo ongeveer verdwenen, en er is nu een clan die gewoon wint zonder punten
Ja sorry hoor, ik scheld gewoon graag met kanker, of je dat nu leuk vind of niet. Zo zijn er meer mensen met mij, het IS en BLIJFT gewoon een krachtig scheldwoord. Dat het niet mag hier op GoT en op de server dat kan maar IRL gebruik ik het gewoon. Als JIJ weer gaat dreigen met bannen ben je zelf gewoon triest, als ik niet scheld op de server, bemoei je er dan maar verder niet mee. Ik wil die disussie best verder aangaan, maar dan moet dat wel op een normale manier zodat dat zielige gedoe met het dreigen van bans.Traag schreef op 12 maart 2003 @ 08:16:
[...]
*doet met Sponge mee*
![]()
![]()
![]()
Ben je nu zo zielig, of loop je mij weer te provoceren
Je ban is zo weer gezet hoor
Zijn uitgebreide discussies over gevoerd, zelf heb ik in m'n familie (oma/tantes) ook kankergevallen meegemaakt, en het is geen prettige ziekte nee, heb je gelijk in. Ik zal dan over het algemeen niet schelden met kanker als ik weet dat iemand er last van heeft. Nou kan ik al raden wat je daarop antwoord, je wilt dan zeggen dat ik het maar beter nooit kan gebruiken. NEE, er zijn ook andere dingen ingeburgerd waar ik me godsgruwelijk aan erger, maar die ook gewoon worden gestopt als ik dat vraag.Mijn oom heeft kanker atm, je moest eens weten hoe het is om de laatste weken van je leven op je rechterzij in een bed te moeten liggen, gewoon omdat de linker kant te pijn doet.
Je zou er GVD bij de opvoeding een lesje over gehad moeten hebben, dat je dat woord kent als ZIEKTE, en niet als scheldwoord.
Over opvoeden: Jij kent ook vast wel het woordje kut of tering? ook niet netjes en zou ook niet gebruikt moeten worden in het perfecte nederland

Ja prima dat die grens is getrokken, dat accepteer ik ook wel, maar het mag toch wel bespreekbaar blijven? Vind het overigens al goed dat het losser is! (kun je nog geband worden door kanker te roepen overigens? en zien mensen je ook nog schelden?)Luister Rival24, we hebben een grens getrokken, waarom en hoe die grens tot stand gekomen is, is niet belangrijk. Hij is zelfs al losser geworden dan 'ie eerst was, dan moet je niet gaan klagen als we die, inmiddels lossere, grens ook gaan handhaven
Wat ik ook al op het IRC-kanaal eens gezegd heb, vervang het woord kanker door een ander willekeurig (vrolijk) woord oid.
Wat mij betreft hoeft er niet gerageerd te worden op deze post, hij dient meer als uitleg en als je er meer over wilt weten ofzo dan vraag het maar op ICQ. En zoals je al zei gerco, verder gewoon lullen over frags in dit topic
[ Voor 72% gewijzigd door Rival24 op 12-03-2003 22:25 ]
In principe zul je niet geband worden voor het zeggen van kanker alleen, de normale fatsoensnormen voor overdreven veel schelden zijn natuurlijk nog steeds van kracht. De andere spelers zien je inderdaad nog wel schelden, ik weet niet of het mogelijk is om daar verandering in aan te brengen, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk.rival24 schreef op 12 maart 2003 @ 13:32:
(kun je nog geband worden door kanker te roepen overigens? en zien mensen je ook nog schelden?)

Woei, dat was me toch een leuke tijd. Ik zal nog een wat meer 0wnage pics posten. (dikke pats modus)
[edit]DEZE bijvoorbeeld:

[ Voor 29% gewijzigd door ErA op 12-03-2003 14:40 ]

TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental
Ik heeft hiero een mutator die de door de admin bepaalde strings niet zal weergeven in de chat box.Gerco schreef op 12 March 2003 @ 14:23:
[...]
In principe zul je niet geband worden voor het zeggen van kanker alleen, de normale fatsoensnormen voor overdreven veel schelden zijn natuurlijk nog steeds van kracht. De andere spelers zien je inderdaad nog wel schelden, ik weet niet of het mogelijk is om daar verandering in aan te brengen, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk.
Verwijderd
Want gister ging het niet echt super, werd best wel pissed
Tiel was er en nog 1 iemand dus dacht nou kan wel ff, BAM! Werd ik meteen gekickt
Moest wel lache, weet wel dat het niet mag, zal het ook anders nooit doen, maar ik moest het ff eruit gooien
Sorry k had een aantal posts niet echt goed gelezen... en daarbij komt dat ik eigenlijk nooit meer op t.net speel... er wordt namelijk veel te veel NW gespeelt...Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:48:
Er zit toch al zoiets op de server?
Want gister ging het niet echt super, werd best wel pisseddus moest ff frustratie kwijt.
Tiel was er en nog 1 iemand dus dacht nou kan wel ff, BAM! Werd ik meteen gekickt
Moest wel lache, weet wel dat het niet mag, zal het ook anders nooit doen, maar ik moest het ff eruit gooien
ennuhhh ik vind dat mensen niet zoveel moeten zeiken op het woord "kanker"... Ik bedoel... kanker is een klote ziekte en wens het niemand toe juist daarom vind ik dat ermee gescheld mag worden.
[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 12-03-2003 16:59 ]
Verwijderd
dus nie van willekeurige public ofzo
en ja rav pwnt
Moet je 's middags eens komen, erg veel instagib CTF hoor! NW en insta is redelijk eerlijk verdeeld op de server heb ik het idee. Vooral 's avonds laat en 's nachts is het veel NW...PizZa_CalZone schreef op 12 March 2003 @ 16:57:
[...]
Sorry k had een aantal posts niet echt goed gelezen... en daarbij komt dat ik eigenlijk nooit meer op t.net speel... er wordt namelijk veel te veel NW gespeelt...
En Rival, waarom moet je nou weer zo'n heissa maken, kan je niet gewoon de regels ff accepteren zo als ze zijn. Zo'n ramp is het toch niet

Lekkere ******* (sensuur om OW te voorkomen) ben jij danPizZa_CalZone schreef op 12 maart 2003 @ 16:57:
ennuhhh ik vind dat mensen niet zoveel moeten zeiken op het woord "kanker"... Ik bedoel... kanker is een klote ziekte en wens het niemand toe juist daarom vind ik dat ermee gescheld mag worden.
Snap jij nu ECHT niet waar dit om gaat
Kleuterachtig gedrag, meer kan ik er niet over zeggen

QuestGamer schreef op 12 March 2003 @ 17:12:
En Rival, waarom moet je nou weer zo'n heissa maken, kan je niet gewoon de regels ff accepteren zo als ze zijn. Zo'n ramp is het toch niet
[ Voor 23% gewijzigd door Arno op 12-03-2003 18:02 ]
Jeremy Clarkson
ik wou om verstandig te zijn het onderwerp maar laten rusten, maar nu jij er op ingaat wil ik nog wel ff wat tegen Rival en die andere sjaak zeggen.Traag schreef op 12 March 2003 @ 18:01:
[...]
Lekkere ******* (sensuur om OW te voorkomen) ben jij dan
Snap jij nu ECHT niet waar dit om gaat
Kleuterachtig gedrag, meer kan ik er niet over zeggen
Ik vindt jullie echt kansloos, ik heb er geen andere woorden voor.
Dat je gewoon het fatsoen niet hebt je een beetje normaal te gedragen.
en de strekking van kut is toch wel even heel anders dan die van kanker admin ofzo.
Je moest je werkelijk schamen rival, dom stuk ******* (ook maar zo om een ow te voorkomen).
Ik ben iig mijn respect richting jullie 2 kwijt.
Traag maakt er "zo'n heissa" van ik geef even mijn mening. Btw, ik houd me nu toch aan jullie regelsEn Rival, waarom moet je nou weer zo'n heissa maken, kan je niet gewoon de regels ff accepteren zo als ze zijn. Zo'n ramp is het toch niet

Traag: beetje kinderachtig die _/-\o_in dit geval

Als je er persé over door wilt gaan fine with me... ik heb al voorgesteld om het buiten GoT om te regelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Rival24 op 12-03-2003 18:09 ]
Neu, ik ben blij dat ik steun heb hierin (naast spons en dia dan).
Jeremy Clarkson
tis altijd de ander heh, jonge grow up.rival24 schreef op 12 March 2003 @ 18:08:
[...]
Traag maakt er "zo'n heissa" van ik ga even mijn mening. Btw, ik houd me nu toch aan jullie regels![]()
Traag: beetje kinderachtig die [afbeelding]in dit geval
Ik wil jou wel eens zien als je het ooit krijgt, ik hoop het niet voor je maar dan piep je wel anders.
sommige mensen zijn irritanter dan ik kan zijn, nette prestatie

edit: * Diaboluzzz signing out of discussion. @ irc avaible.
[ Voor 7% gewijzigd door Diaboluzzz op 12-03-2003 18:11 ]

Grow up en houdt een fatsoenlijke discussie.
De discussie is wat mij betreft gesloten, mocht iemand er nog iets over te zeggen hebben, jullie hebben mn mail adres (zo niet, zou ik de FAQ maar eens gaan lezen). Eventuele klachten of lofuitingen (ook die zijn welkom) worden na volgende week in behandeling genomen aangezien ik van een weekje hoog nodige rust ga genieten.
ggs
tja we hadden iemand die een ping 400 had, kan gebeuren en daarna waren er problemen om de de mensen goed in te delen voor de 2e pot, server wou op dat punt niet echt meewerken.RaVeNgEr schreef op 13 maart 2003 @ 01:20:
zo dat was GoTclan vanavond, het liep niet heel soepel door wat probs aan GoT zijdemaar toch 12-2 op gauntlet en 11-0 op caves voor FtF
ggs
maja, we gaan gewoon verder trainen, 't komt vanzelf. alhoewel ik veel meer van deze war had verwacht.
misschien kwam dat door de probleempjes, misschien door teamplay, ik weet het nog niet maar er moet aan gewerkt worden iig
Uier zeker?..... ik kan t weten... ik had er ook last van
[ Voor 102% gewijzigd door PizZa_CalZone op 13-03-2003 10:18 ]
omg, jouw quote onderaan is echt te leet(17:52:29) (UTR) Desperator: mich ga op andere server spelen ofzo
(17:52:36) (UTR) Desperator: waar geennoobs rondhangen
(17:52:42) (UTR) TMservers.com/Mich: die moet nog uitgevonden worden
Verwijderd
Verwijderd
Mich, en kan gerust stellen dat hij redelijk owntTrehT schreef op 13 March 2003 @ 13:45:
was Tmservermich zn got nick? hij denkt dat ie wel weg goed is ;o
roger that.Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 14:09:
[...]
Mich, en kan gerust stellen dat hij redelijk ownt
Mja, ik vond gewoon dat Rival moest kappuh met erover zeuren, jullie zijn toch niet over te halen aangezien het een wens van Gerco (de serverbaas) was om deze regel te handhaven. So be itTraag schreef op 12 March 2003 @ 18:09:
[...]
Neu, ik ben blij dat ik steun heb hierin (naast spons en dia dan).
Dan de war GoT vs FtF gister. Ik moet zeggen, het begon rommelig maar uiteindelijk kwam het goed, gg's all!
Meeste problemen kwamen door de FtF server zelf eigenlijk, de teamswitch werkt niet echt lekker. Waren echt superlang bezig om de teams goed in te delen

De 2e map (Cavez) konden we op IFS server spelen (nog thanks daarvoor Cheeta of wie dan ook) en dat ging erg lekker imho.
Over een tijdje een keer een official war? Ik haat friendly's
Eeehm, kunnen jullie op 20 maart 2006 20:00u ? Tegen die tijd hopen we wel iets van teamplay te kunnen laten zien.QuestGamer schreef op 13 maart 2003 @ 14:52:
[...]
Over een tijdje een keer een official war? Ik haat friendly's
Verwijderd
Ik heb hem vast in me agenda gezetgrep schreef op 13 March 2003 @ 15:07:
[...]
Eeehm, kunnen jullie op 20 maart 2006 20:00u ? Tegen die tijd hopen we wel iets van teamplay te kunnen laten zien.
Ik heb geen idee waar ik dan woon, maar ik doe meegrep schreef op 13 March 2003 @ 15:07:
[...]Eeehm, kunnen jullie op 20 maart 2006 20:00u ? Tegen die tijd hopen we wel iets van teamplay te kunnen laten zien.
(edit: BTW, fear my l33t new UT avatar
[ Voor 8% gewijzigd door QuestGamer op 13-03-2003 18:45 ]
wij hadden een afspraak d8 ik zoVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:11:
lol, ik ook
maar volgende keer alsjeblieft nie meer woensdag's
moet werken
rm -rf
TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental
Verwijderd
uhh ja...hmm
dilema
ftf, I luv you
dia I need you
but no matter what I do, all I think about is you
Verwijderd
*kuch* ask *kuck* DR @ IRCiktinos GZ schreef op 13 March 2003 @ 21:41:
hoe kom ik van mijn ban(slecte Reputatie) af, wie moet ik op de voeten kussen
, ik wil graag weer met mijn clan kunnen spelen op de server
Verwijderd
Hahaha, geweldig.Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 21:55:
[...]
uhh ja...hmm
dilema
ftf, I luv you
dia I need you
but no matter what I do, all I think about is you
Net nog gespeelt helaas verloren.

Alleen die Deeper maakte weer het hele verschil tussen winnen of verliezen.
Die gozer wordt mij een beetje te goed sinds ie adsl heeft
Daarom:
Poll: Moet Deeper terug naar ISDN?
• Ja graag, die gozer is irritant goed nu
• Nee, ik ben zo 1337, ik kan um wel aan
Ook een poll maken? Klik hier
Mwoah lastige keuze.grep schreef op 13 maart 2003 @ 22:13:
Ik kan Deeper nog wel aan imho
Maar ik moet toegeven, hij is erg irritant geworden sinds ie ADSL heeft ja. Way to go
overigens:
Unreal Tournament Clan Groningen win from ~]Go 2 Hell@with 2 to 0 maps (743 to 679 frags) and gain 100 rating points (~Go 2 Hell[~ gain 0 points).
Woei
Ik vind hem ook beter sinds hij ADSL heeft, maar pasgeleden ownde ik hem nog in een 1vs1QuestGamer schreef op 13 maart 2003 @ 22:16:
[...]
Mwoah lastige keuze.
Ik kan Deeper nog wel aan imhoDat heb ik dus ook gestemd.
Maar ik moet toegeven, hij is erg irritant geworden sinds ie ADSL heeft ja. Way to go
Verwijderd
Bedoel je dit potje :grep schreef op 13 March 2003 @ 22:13:
Geweldig potje Gauntlet daarna!
Alleen die Deeper maakte weer het hele verschil tussen winnen of verliezen.
Die gozer wordt mij een beetje te goed sinds ie adsl heeft

Pfff, grep is dit niet wat overdrevenDaarom:
• Ja graag, die gozer is irritant goed nu
• Nee, ik ben zo 1337, ik kan um wel aan
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo goed (of irritant) ben ik nou ook weer niet hoor. Heb af en toe een periode waarin ik beter speel, maar overwegend speel ik matig.

Heb niet zo'n vaste hand, waardoor ik vaak mis schiet.
Ik wil best terug gaan naar ISDN (of analoog zelfs) hoor (alleen als ik UT speel
En trouwens jij bent zelf ook KNAP IRRITANT met die K*T SNIPER.
Don't remember ? Picz ?Ik vind hem ook beter sinds hij ADSL heeft, maar pasgeleden ownde ik hem nog in een 1vs1 .
/me plaatst dus geen stem.
Trouwens nu ik toch bezig ben met deze reply, schiet het me te binnen dat over een week een historisch maalpijl wordt gepasseerd met dit topic.
Questgamer startte namelijk bijna een jaar geleden dit draadje :
[rml]QuestGamer in "[ UT] ut.tweakers.net -> niemand?"[/rml]
We zijn nu bijna bij deel 7 aangeland, wat betekent dat we al meer dan 7000 zinning en minder zinnige reply's mbt UT en de UT-server hebben gepost.
Dit is een prestatie op zich natuurlijk.
Nog steeds is er hecht clubje van spelers, die vanaf het begin al op de server spelen. (En die in dit topic hebben gepost. )
Er zijn ook veel spelers van het eerste uur, die ik (bijna) niet meer ziet.
(Raptorix zie ik ook niet meer
Er zijn uiteraard in de loop van de tijd ook veel nieuwe UT'ers bijgekomen. (Zowel leuke als minder leuke
Zo zie je maar weer wat een game al niet te weeg kan brengen.
Dus ook een applaus voor Gerco, die dit alles mogelijk heeft gemaakt.
Keep on fragging.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 23:31 . Reden: paar toevoegingen ]
Dank u
Dat doet Gerco altijd, is traditie
Jeremy Clarkson
We gaan hier verder: [rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
Zou iemand met de juiste bevoegdheden even de laatste post in deze draad willen maken? dank u.
[ Voor 26% gewijzigd door Gerco op 13-03-2003 23:43 ]
Dit topic is gesloten.