- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ehm jij hebt het plaatje verkeerd begrepen, dat is de lijst met UT ADMINS op de public server... pas maar op alphegaAlphega schreef op 20 February 2003 @ 19:08:
[...]
Zo te zien is gerco zijn idee van een betere server er een waar heel de GoT clan is gebant![]()
PH34R M3
Desp: 195.35.145.98 had je ook op irc kunnen zien, HF ermee
[ Voor 9% gewijzigd door Diaboluzzz op 20-02-2003 19:19 ]
http://www.NUiPhone.nl/
Is goed, dan houden we het toch zoDiaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 19:18:
[...]
Ehm jij hebt het plaatje verkeerd begrepen, dat is de lijst met UT ADMINS op de public server... pas maar op alphega
PH34R M3
En de server is down btw
Verwijderd
Dat bedoel ikDiaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 19:18:
[...]
Ehm jij hebt het plaatje verkeerd begrepen, dat is de lijst met UT ADMINS op de public server... pas maar op alphega
PH34R M3
Verwijderd
Volgens mij laat het plaatje zien dat hij net op alle nicks met "got" erin heeft gezocht, en de resultaten eronder staan..Diaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 19:18:
[...]
PH34R M3
GoT'ers met hersens, ze zijn er nog!Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 20:28:
Volgens mij laat het plaatje zien dat hij net op alle nicks met "got" erin heeft gezocht, en de resultaten eronder staan..
En dat "Ban" erachter is een link naar het banscript
Als je geband bent, staat er dus "Unban", momenteel is 127.0.0.1 geband
[ Voor 14% gewijzigd door Gerco op 20-02-2003 20:39 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
LOL rapVerwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:38:
[...]
57 punten in 11 minuten is niet bijster veel, en zoals gezegt met CTF zegt het totaal niets.
Probeer eens een potje LMS deck te winnen met wat leuke spelers erbij.
Er staat 2x [GoT]twit omdat twit onder 2 verschillende IP's gespeeld heeft... Bannen kan zowel op IP als op Nick, IP is default natuurlijk.Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 22:00:
Hmm gerco, denk dat ik het niet snapword je dan op je nick gebant????
Als iemand nou loopt te lamen op bv]GEIL[ nick kan je dan heel ]GEIL[ bannen op nick of op ip ?? Op nick zo lekker onnuttig zijn
![]()
raar
Het is dus mogelijk om GEIL te bannen, maar zodra 1 van de GEIL leden dan binnenkomt met een andere nick, komt 'ie er gewoon door. Daarom is bannen op ip natuurlijk default.
Die nick is eigenlijk alleen handig om clantags te bannen bijv en voor ons om verschillende ip's van 1 speler te achterhalen. Verder is het ook te gebruiken om een hele range te bannen (casema ofzo), maar de bekende spelers die dus geen rotzooi trappen niet, terwijl ze toch in die range zitten...
link: http://www.catchersctf.com/AntiShockHo/
[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 20-02-2003 23:30 . Reden: linkje ]
Verder heb ik ook alle adminlogins uit m'n keybinds gehaald aangezien die ook gewoon in de server.log komen (niet dat het voor ut.t.net boeit, aangezien het op ip gaat, maar toch...)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[ Voor 13% gewijzigd door Gerco op 21-02-2003 12:10 ]
Verwijderd
Mag ik dan wel de oude pass weten?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:45 ]
Verwijderd
Hoezo ?Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:43:
Dat wil ik eigelijk ook welzo''n kick/ban paneel
Mag ik dan wel de oude pass weten?of is het iets van ''4598gajh435''
Ken jij je zelf dan bannen/kicken
Hoeven de admins het niet meer te doen
Verwijderd
Mans tochVerwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:52:
[...]
Hoezo ?
Ken jij je zelf dan bannen/kicken
Hoeven de admins het niet meer te doen
Waar danGerco schreef op 21 februari 2003 @ 12:10:
Traag, binnenkort heb je dat hele password niet meer nodig, kick/ban paneel komt bij admins automatisch naar vorenGeen adminlogin meer nodig dus.
In UT, of op een site
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
No more hide and seek
Jeremy Clarkson
Heren (Traag) als je je pass kwijt bent dan vraag je dat toch ff op irc, beetje onozel om dat hier te posten.
Misschien is het niemand opgevallen, maar merken jullie niet dat er bij ons opmerkelijk minder spawnkills zijn in CTF-Face? Met dank aan ons aller Richard.
Ja dat is inderdaad wel een verademing, die onzichtbare muur waardoor er niet van spawnplek naar spawnplek geschoten kan worden. Eigenlijk moeten die vlammen (op en in de toren) in face nu ook nog echt damage gaan doen die worden nogal eens gebruikt om op te campen (eigenlijk alleen die echt helemaal bovenop de toren).Gerco schreef op 21 February 2003 @ 20:22:
Sleur LMSScore.u uit je cache en je kunt het gebruiken... er zitten wel meer dingen op onze server die elders niet zijn
Misschien is het niemand opgevallen, maar merken jullie niet dat er bij ons opmerkelijk minder spawnkills zijn in CTF-Face? Met dank aan ons aller Richard.
Helaas is dat voor zover ik weet onmogelijk zonder de mapfile te veranderen (die onzichtbare muur is een script), je moet namelijk een damage zone daar neerzetten en zones kun je niet spawnen, die moeten in de map zitten.Alphega schreef op 21 February 2003 @ 20:38:
Eigenlijk moeten die vlammen (op en in de toren) in face nu ook nog echt damage gaan doen die worden nogal eens gebruikt om op te campen (eigenlijk alleen die echt helemaal bovenop de toren).
zou iemand het ff kunnen uppen voor 1 dag
dan ben ik je eeuwig dankbaar
Je zou ipv de "echte" face een aangepaste in de lijst kunnen zetten onder dezelfde naam.Gerco schreef op 21 February 2003 @ 20:43:
[...]
Helaas is dat voor zover ik weet onmogelijk zonder de mapfile te veranderen (die onzichtbare muur is een script), je moet namelijk een damage zone daar neerzetten en zones kun je niet spawnen, die moeten in de map zitten.
Dan moet de map gedownload worden, gaat dus niet door. Maar ik heb al een manier bedacht om het via een script te doenAlphega schreef op 21 February 2003 @ 20:51:
[...]
Je zou ipv de "echte" face een aangepaste in de lijst kunnen zetten onder dezelfde naam.
Nu is het alleen de vraag of ik er zin in heb om het te maken of niet..
[ Voor 13% gewijzigd door Engineer op 21-02-2003 20:55 ]
Kijk eens in de cache.ini file in je cache map (van Unreal Tournament) daar staan de echte namen van de bestanden ipv die random aaneensluiting van cijfers en letters.DE_Michiel schreef op 21 February 2003 @ 20:47:
hey dit bestand LMSScore.u sta bij een maatje ook niet in zen cashe die speel ook wel is op de server
zou iemand het ff kunnen uppen voor 1 dag
dan ben ik je eeuwig dankbaar
Ah mooi, ik wacht in spanning afhdd schreef op 21 February 2003 @ 20:54:
[...]
Dan moet de map gedownload worden, gaat dus niet door. Maar ik heb al een manier bedacht om het via een script te doen
Nu is het alleen de vraag of ik er zin in heb om het te maken of niet..
[ Voor 28% gewijzigd door Alphega op 21-02-2003 20:56 ]
Die combinatie van cijfers en letters is alles behalve random, het is de GUID van de package in hexadecimale vorm. LMSScore.u = 17435B1D43C83CC6F61C499CF9DBB9F6.uxx.Alphega schreef op 21 februari 2003 @ 20:54:
Kijk eens in de cache.ini file in je cache map (van Unreal Tournament) daar staan de echte namen van de bestanden ipv die random aaneensluiting van cijfers en letters.
SPAM!41.6C.6D.61.72 schreef op 21 februari 2003 @ 21:19:
Gemaakt door Sponge aka Kokosnoot (ik dus) en Richard aka [Got]Schietschijf aka hdd hier
sorry voor dit offtopic gepraat maar moest het ff kwijt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ga een weekje LANnen met [FtF]Tiel, [FtF]Locutus, Stan Real en nog 2 gastjes. Tot over een week en frag ze
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Oh, de horrorQuestGamer schreef op 21 February 2003 @ 23:46:
Jullie zullen mij een weekje moeten missen
Ik ga een weekje LANnen met [FtF]Tiel, [FtF]Locutus, Stan Real en nog 2 gastjes. Tot over een week en frag zeI know I will
Veel plezier
http://www.ut.jolt.co.uk/...?page=&action=show&id=725 (233mb rar)
2 ut verslaafden nog laat op de server bezig... (miste ShittyOldman eigenlijk

En nu maar hopen dat Deeper geen shot heeft van het potje waar hij 3 [GoT]ers ownt

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Best leuk filmpje. Vooral de telefrag's zijn wel gaaf.ShittyOldMan schreef op 22 February 2003 @ 01:31:
Er staat al sinds een tijdje een nieuw UT filmpje online op jolt, lang niet zo nice als die van GKC, maar toch een leuke cameo-appearance van burning bunnywelke het helaas moet doen met een kogel door z'n hoofd...
http://www.ut.jolt.co.uk/...?page=&action=show&id=725 (233mb rar)
Hier nog een mirror: ftp://ftp.freenet.de/pub/...mes/ut/vids/PxUTMovie.rar
http://www.badct.de/dlredir.php3?id=1197&type=file
Ik denk dat aantal van jullie Boj wel gezien hebben @ ut.t.net
Dat moet je er dus gewoon niet bijzetten greppelgrep schreef op 22 February 2003 @ 02:10:
"Is there some Deeper meaning?"
2 ut verslaafden nog laat op de server bezig... (miste ShittyOldman eigenlijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu maar hopen dat Deeper geen shot heeft van het potje waar hij 3 [GoT]ers ownt
Maar mooie shots \o/
Wrom niet? Ik wil absoluut voorkomen dat het posten van me scores als patserig overkomt. En een beetje zelfspot op z'n tijd kan geen kwaad...EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!Diaboluzzz schreef op 22 februari 2003 @ 18:04:
Dat moet je er dus gewoon niet bijzetten greppel
ik neem aan dat die in de system map moet, maar hij werk nietGerco schreef op 21 February 2003 @ 20:22:
Sleur LMSScore.u uit je cache en je kunt het gebruiken... er zitten wel meer dingen op onze server die elders niet zijn
of moet je nog wat anders doen voordat het werk
Verwijderd
Bedoel je dezegrep schreef op 22 February 2003 @ 02:10:
"Is there some Deeper meaning?"
2 ut verslaafden nog laat op de server bezig... (miste ShittyOldman eigenlijk)
-- knip -- boeit niet

... en nog een paar van afgelopen nacht :

Trouwens nu ik toch met je bezig bent, een compilatie van de afgelopen weken
[flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

Ook weer gewonnen, maar let niet op het opstapje en pleur om mijn bek

Deze onder was wel leuk. Sudden death over-time in DM
Ik stond in de laatste paar seconden nog 2 frags achter t.o.v grep en maak nog net voor de reguliere tijd 2 frags. Even later maak ik de winnende frag

[/flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 19:18 ]
Ja, je moet 'em nog aanzettenDE_Michiel schreef op 22 February 2003 @ 19:00:
ik neem aan dat die in de system map moet, maar hij werk niet![]()
of moet je nog wat anders doen voordat het werk
Je moet 'em toevoegen in je ServerPackages en je moet als LMS gametype LMSScore.LastmanStandingMod gebruiken.
Dus als server command line krijg je dan
ucc server map.unr?game=LMSScore.LastmanStandingMod
[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 22-02-2003 21:23 ]
Verwijderd
afbeelding
afbeelding
etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 23:56 ]
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 00:25:
ONGELOOFLIJKE BLAAT
Verwijderd
Kijk daar heb ik wat aanAlphega schreef op 23 February 2003 @ 00:32:
Dan quote je hem gewoon en dan verwijder je zijn tekst zo:
[...]
ok, ik heb die onderste zin, in men runserver.bat gezet. maa ik heb nog nooi zo een server gerund, dus kweet niet wat ik verder nog in moet zetten,Gerco schreef op 22 February 2003 @ 21:22:
[...]
Ja, je moet 'em nog aanzetten
Je moet 'em toevoegen in je ServerPackages en je moet als LMS gametype LMSScore.LastmanStandingMod gebruiken.
Dus als server command line krijg je dan
ucc server map.unr?game=LMSScore.LastmanStandingMod
.
het is alleen de bedoeling dat ik met een maatje, tegen elkaar kunnen en ook de kills zien, verder hoef er niks anders bij
En ik was nog zo blij dat die nooit gepost was
Was niet echt een topdag
Verwijderd
JAhaaaaaa, en ik maakte de laatste capVerwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:47:
[afbeelding]
Toch verloren, maar het was een bruut spannend potje.
er zaten wel een paar oude bij met mij en grep spelend onder FtRVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:17:
[...]
Bedoel je deze
[afbeelding]
... en nog een paar van afgelopen nacht :
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens nu ik toch met je bezig bent, een compilatie van de afgelopen weken:
[flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook weer gewonnen, maar let niet op het opstapje en pleur om mijn bek![]()
[afbeelding]
Deze onder was wel leuk. Sudden death over-time in DM
Ik stond in de laatste paar seconden nog 2 frags achter t.o.v grep en maak nog net voor de reguliere tijd 2 frags. Even later maak ik de winnende frag
[afbeelding]
[afbeelding]
[/flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]
![]()
![]()
Verwijderd
Deze had ik trouwens nog niet gepost !
grep waar blijf je reactie nou ?
Verwijderd
Lol, dat was geen campen, ik zat mijn base te verdedigen. Bovendien had ik last van lagg's dus spelen was haast niet mogelijk, schelden vond ik ook van jou kinderachtig. Ik daag jou uit voor een potje UTen, 1vs1, man to man.Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:00:
Alex T jij was die n00b net op de server... kun je alleen maar campen ? beetje kansloos
Nog ff dit:

Verwijderd
Ik maakte eerst caps voor blue team, daarna wou ik nog met rood winnen..maar tjach you can't have it all can't youVerwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:47:
[afbeelding]
Toch verloren, maar het was een bruut spannend potje.

Dymlos, Aars, Rival (sorry als namen mixed of fout zijn, ik ben nieuw), Eagle en nog meer --> erg leuk, thnx
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
OMG, ik zat je de hele tijd te pesten manmarzzman schreef op 24 februari 2003 @ 01:50:
Was net ook erg tof (check die tijd!!! ) --> Instagib kan ik echt lekker meekomen.
Dymlos, Aars, Rival (sorry als namen mixed of fout zijn, ik ben nieuw), Eagle en nog meer --> erg leuk, thnx!!!
maar het was wel leuk hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 08:44 ]
* Diaboluzzz hoorde dat net op irc <********> UTpure6A is hacked dudes !!@!
Ik shiet eerst, dan reageer ik pas....
Nee hoor, je bent mij een beetje te goed in vorm lately...lijkt me nou niet gezond (voor mij) om een Deeper-grep war te gaan beginnen
Ik wacht op het juiste moment, als je helemaal uit vorm bent, en dan..... BAM! 30 - heelergweinig voor grep in een 1on1 tegen jou. Screenshot maken en groots hier posten. Iedereen zal je uitlachen en je excuses niet geloven dat je uit vorm was... MOEHAHAHAHA (=evil lach)
Om de woorden van Doctor Claw (Inspector Gadget) te citeren: NEXT TIME DEEPER, NEXT TIME!
Verwijderd
Mwoah lekker boeiend, in belangrijke matches wordt er zowiezo niet gecheat met bots, en op de servers waar aimbotters zich op houden kom ik niet meer.Diaboluzzz schreef op 24 February 2003 @ 11:13:
klopt het dat utpure6a al gehacked is ?
* Diaboluzzz hoorde dat net op irc <********> UTpure6A is hacked dudes !!@!
Verwijderd
rap => lief !!!Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 11:51:
[...]
Mwoah lekker boeiend, in belangrijke matches wordt er zowiezo niet gecheat met bots, en op de servers waar aimbotters zich op houden kom ik niet meer.
zit op t.net al antishockho? want kan me niet herineren het te downen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 23:48 ]
Verwijderd
Zo goed in vorm ben ik nou ook weer niet hoorgrep schreef op 24 February 2003 @ 11:47:
[...]
Ik shiet eerst, dan reageer ik pas....
Nee hoor, je bent mij een beetje te goed in vorm lately...lijkt me nou niet gezond (voor mij) om een Deeper-grep war te gaan beginnen
Ik wacht op het juiste moment, als je helemaal uit vorm bent, en dan..... BAM! 30 - heelergweinig voor grep in een 1on1 tegen jou. Screenshot maken en groots hier posten. Iedereen zal je uitlachen en je excuses niet geloven dat je uit vorm was... MOEHAHAHAHA (=evil lach)
Om de woorden van Doctor Claw (Inspector Gadget) te citeren: NEXT TIME DEEPER, NEXT TIME!
De ene avond schiet ik alles raak en de andere avond speel ik als een dweil

En dat is meer regelmaat dan uitzondering (het slecht spelen dan)
Maar je durft de confrontatie dus nog niet aan.... jammer
Tegen die tijd dat jij in goede vorm bent, ben je bijna opa
Time will tell......
OMG, waar ben ik mee bezig
FF gelanned @ networkingday
UT2k3 compo gewonnen, inclusief een kewle systeemkast en een medaille

Enne......ik wil ook geen re-match
Geez, dat plaatje doet me denken aan een ouwe SiS 2mb videokaart!
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Jaja, je kan alleen maar winnen met ruime cijfers mbv fotosoepgrep schreef op 24 February 2003 @ 23:40:
Gelukt! 30-0 verloren. Nou ben je niet zo stoer meer he?![]()
[afbeelding]
Enne......ik wil ook geen re-match

En snel posten nadat ik naar bed ging.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 07:44 ]
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 07:40:
[...]
Jaja, je kan alleen maar winnen met ruime cijfers mbv fotosoep
nee, het was paint shop pro
En snel posten nadat ik naar bed ging.....
ja, kan ik er wat aan doen dat jij om 23:00u al naar bed gaat? Vorig weekend was je nog een bikkel!
En het was trouwens niet 'snel posten'. Ik heb maar 16 kb upload snelheid...
ouch @ je brightnessVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 12:06:
Hier gaan we weer:
[afbeelding]
Was een lekkere potje waar ik op -8 stond, uiteindelijk kwam ik toch op +7
is mij ook al opgevallen dat m'n screenies donkerder zijn, dan ik tijdens het spelen heb gezien.
Hoe kan dat?
En nee RV: ik gebruik D3D.
[ Voor 8% gewijzigd door grep op 25-02-2003 14:48 ]
grep schreef op 25 februari 2003 @ 13:51:
[...]
is mij ook al opgevallen dat m'n screenies donkerder zijn, dan ik tijdens het spelen heb gezien.
Hoe kan dat?
Zeker OpenGL? Die zijn altijd donkerder.
Verwijderd
Dunno, eerste wat bij mij opkwam was drivers. Mijn brightness in UT heb ik helemaal omhoog geschroefd maar toch krijg ik steeds na een screenie donkere beeld ra-ra hoe kan dat, @ denk drivers, Tja TNT 2grep schreef op 25 February 2003 @ 13:51:
[...]
Hoe kan dat?

Hier nog 1 screenie van mij:

Bijna en ook maar bijna dominating gehaald.
Voor de andere kant valt ook vast wel wat te vertellen, maar mijn vote is Nee
Wat dus ook precies het idee achter de anonieme votes isShittyOldMan schreef op 25 February 2003 @ 21:30:
Vind het eigenlijk wel prima zo die anonieme votes, dan kun je niemand er op aankijken als 'jouw' map niet wordt gekozen, en daarnaast krijg je ook geen lading gezucht over je heen als je zelf een map kiest welke de ander niet ligt.
Verwijderd
so where's the problem?
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 22:49 ]
Dit topic is gesloten.