[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.765 views sinds 30-01-2008

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Nou, lijkt me wel een leuk idee... polletje? >:)

Hiermee kunnen we dus iemand ook bannen nadat 'ie als een haas weggesprint is zodra 'ie een adminlogin zag...

Maar wat belangrijker is, we kunnen er ook ip ranges mee bannen en bepaalde Nicks wel toelaten, juist bepaalde nicks mee bannen, etc, etc, etc.

Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om op deze manier ]GEIL[ te bannen zonder al hun IP's te weten >:)

[ Voor 80% gewijzigd door Gerco op 20-02-2003 19:13 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ach kom op man, laat die ip's ff zien :D dat zou leuker zijn :o

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Alphega schreef op 20 February 2003 @ 19:08:
[...]

Zo te zien is gerco zijn idee van een betere server er een waar heel de GoT clan is gebant :Y) :+
Ehm jij hebt het plaatje verkeerd begrepen, dat is de lijst met UT ADMINS op de public server... pas maar op alphega >:)

PH34R M3

Desp: 195.35.145.98 had je ook op irc kunnen zien, HF ermee

[ Voor 9% gewijzigd door Diaboluzzz op 20-02-2003 19:19 ]

http://www.NUiPhone.nl/

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
omg hang de server ?

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Diaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 19:18:
[...]

Ehm jij hebt het plaatje verkeerd begrepen, dat is de lijst met UT ADMINS op de public server... pas maar op alphega >:)

PH34R M3

Is goed, dan houden we het toch zo :P Hou jij ban achter je naam krijg ik er admin achter >:) :P
En de server is down btw :'(

Verwijderd

[...]

PH34R M3

Dat bedoel ik :D waarom zou je het dan weghalen? uit die pic :D

Verwijderd

[...]

PH34R M3

Volgens mij laat het plaatje zien dat hij net op alle nicks met "got" erin heeft gezocht, en de resultaten eronder staan.. :)

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 20:28:
Volgens mij laat het plaatje zien dat hij net op alle nicks met "got" erin heeft gezocht, en de resultaten eronder staan.. :)
GoT'ers met hersens, ze zijn er nog! :D

En dat "Ban" erachter is een link naar het banscript :) net zoals de IP en Nick kolommen ook links zijn naar searchen op nick en/of IP. Het zijn alleen geen blauwe links met underline omdat die 1) lelijk zijn en 2) er irritant uitzien als bijna alle text op een pagina er zo uitziet.

Als je geband bent, staat er dus "Unban", momenteel is 127.0.0.1 geband :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gerco op 20-02-2003 20:39 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Waarom staan r 2 [GoT]twits eigelijk?? Wat een nep ding :9~

Verwijderd

Hmm gerco, denk dat ik het niet snap :/ word je dan op je nick gebant????
Als iemand nou loopt te lamen op bv :P ]GEIL[ nick kan je dan heel ]GEIL[ bannen op nick of op ip ?? Op nick zo lekker onnuttig zijn :?
raar

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:01 . Reden: Ik ben dom ]

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:38:
[...]

57 punten in 11 minuten is niet bijster veel, en zoals gezegt met CTF zegt het totaal niets.

Probeer eens een potje LMS deck te winnen met wat leuke spelers erbij.
LOL rap :D

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 22:00:
Hmm gerco, denk dat ik het niet snap :/ word je dan op je nick gebant????
Als iemand nou loopt te lamen op bv :P ]GEIL[ nick kan je dan heel ]GEIL[ bannen op nick of op ip ?? Op nick zo lekker onnuttig zijn :?
raar
Er staat 2x [GoT]twit omdat twit onder 2 verschillende IP's gespeeld heeft... Bannen kan zowel op IP als op Nick, IP is default natuurlijk.

Het is dus mogelijk om GEIL te bannen, maar zodra 1 van de GEIL leden dan binnenkomt met een andere nick, komt 'ie er gewoon door. Daarom is bannen op ip natuurlijk default.

Die nick is eigenlijk alleen handig om clantags te bannen bijv en voor ons om verschillende ip's van 1 speler te achterhalen. Verder is het ook te gebruiken om een hele range te bannen (casema ofzo), maar de bekende spelers die dus geen rotzooi trappen niet, terwijl ze toch in die range zitten...

• ravenger
Gerco, kan je ASH niet installen op de server? het is een anticheat die in user.ini zoekt naar cheatkeybinds :)

link: http://www.catchersctf.com/AntiShockHo/

[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 20-02-2003 23:30 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Daar hebben we het al eens over gehad... [ik ben ook altijd opzoek naar anticheat dingen ;)].. op onze clanserver draait het perfect, maar DR vond het niet zo leuk volgens mij als het alsnog de user.ini ging veranderen...

Verder heb ik ook alle adminlogins uit m'n keybinds gehaald aangezien die ook gewoon in de server.log komen (niet dat het voor ut.t.net boeit, aangezien het op ip gaat, maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:56

Arno

PF5A

Gerco, mail me es da password, ik ben um vergeten 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 21 februari 2003 @ 09:18:
Gerco, mail me es da password, ik ben um vergeten 8)7
Ja Gerco, mail hem mij ook maar gelijk ff, ben hem ook kwijt :(

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Traag, binnenkort heb je dat hele password niet meer nodig, kick/ban paneel komt bij admins automatisch naar voren :) Geen adminlogin meer nodig dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Gerco op 21-02-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik eigelijk ook wel :P zo''n kick/ban paneel :)

Mag ik dan wel de oude pass weten? :P of is het iets van ''4598gajh435''

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:43:
Dat wil ik eigelijk ook wel :P zo''n kick/ban paneel :)

Mag ik dan wel de oude pass weten? :P of is het iets van ''4598gajh435''
Hoezo ?

Ken jij je zelf dan bannen/kicken :P

Hoeven de admins het niet meer te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:52:
[...]

Hoezo ?

Ken jij je zelf dan bannen/kicken :P

Hoeven de admins het niet meer te doen :+
Mans toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Gerco schreef op 21 februari 2003 @ 12:10:
Traag, binnenkort heb je dat hele password niet meer nodig, kick/ban paneel komt bij admins automatisch naar voren :) Geen adminlogin meer nodig dus.
Waar dan :?

In UT, of op een site ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

in UT :)

No more hide and seek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Maar ik wil ook nog wel webbased inloggen :'( :+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Woei @ Adminpanel :P })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

* Diaboluzzz sets mode +fok!_slowchat

Heren (Traag) als je je pass kwijt bent dan vraag je dat toch ff op irc, beetje onozel om dat hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hey, ik ben op zoek, naar het bestand(en) en bij lms ook het aantal kills te zien, das niet zo standaard in ut, op de de t.net server wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Sleur LMSScore.u uit je cache en je kunt het gebruiken... er zitten wel meer dingen op onze server die elders niet zijn :)

Misschien is het niemand opgevallen, maar merken jullie niet dat er bij ons opmerkelijk minder spawnkills zijn in CTF-Face? Met dank aan ons aller Richard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
shit de tering :D die heb ik net leeggegooid, ach krijg hem vanzelf weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Gerco schreef op 21 February 2003 @ 20:22:
Sleur LMSScore.u uit je cache en je kunt het gebruiken... er zitten wel meer dingen op onze server die elders niet zijn :)

Misschien is het niemand opgevallen, maar merken jullie niet dat er bij ons opmerkelijk minder spawnkills zijn in CTF-Face? Met dank aan ons aller Richard.
Ja dat is inderdaad wel een verademing, die onzichtbare muur waardoor er niet van spawnplek naar spawnplek geschoten kan worden. Eigenlijk moeten die vlammen (op en in de toren) in face nu ook nog echt damage gaan doen die worden nogal eens gebruikt om op te campen (eigenlijk alleen die echt helemaal bovenop de toren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Alphega schreef op 21 February 2003 @ 20:38:
Eigenlijk moeten die vlammen (op en in de toren) in face nu ook nog echt damage gaan doen die worden nogal eens gebruikt om op te campen (eigenlijk alleen die echt helemaal bovenop de toren).
Helaas is dat voor zover ik weet onmogelijk zonder de mapfile te veranderen (die onzichtbare muur is een script), je moet namelijk een damage zone daar neerzetten en zones kun je niet spawnen, die moeten in de map zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hey dit bestand LMSScore.u sta bij een maatje ook niet in zen cashe die speel ook wel is op de server :(

zou iemand het ff kunnen uppen voor 1 dag

dan ben ik je eeuwig dankbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Gerco schreef op 21 February 2003 @ 20:43:
[...]

Helaas is dat voor zover ik weet onmogelijk zonder de mapfile te veranderen (die onzichtbare muur is een script), je moet namelijk een damage zone daar neerzetten en zones kun je niet spawnen, die moeten in de map zitten.
Je zou ipv de "echte" face een aangepaste in de lijst kunnen zetten onder dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Alphega schreef op 21 February 2003 @ 20:51:
[...]

Je zou ipv de "echte" face een aangepaste in de lijst kunnen zetten onder dezelfde naam.
Dan moet de map gedownload worden, gaat dus niet door. Maar ik heb al een manier bedacht om het via een script te doen ;)

Nu is het alleen de vraag of ik er zin in heb om het te maken of niet..

[ Voor 13% gewijzigd door Engineer op 21-02-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
DE_Michiel schreef op 21 February 2003 @ 20:47:
hey dit bestand LMSScore.u sta bij een maatje ook niet in zen cashe die speel ook wel is op de server :(

zou iemand het ff kunnen uppen voor 1 dag

dan ben ik je eeuwig dankbaar :D
Kijk eens in de cache.ini file in je cache map (van Unreal Tournament) daar staan de echte namen van de bestanden ipv die random aaneensluiting van cijfers en letters.
hdd schreef op 21 February 2003 @ 20:54:
[...]

Dan moet de map gedownload worden, gaat dus niet door. Maar ik heb al een manier bedacht om het via een script te doen ;)

Nu is het alleen de vraag of ik er zin in heb om het te maken of niet..
Ah mooi, ik wacht in spanning af :)

[ Voor 28% gewijzigd door Alphega op 21-02-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Alphega schreef op 21 februari 2003 @ 20:54:
Kijk eens in de cache.ini file in je cache map (van Unreal Tournament) daar staan de echte namen van de bestanden ipv die random aaneensluiting van cijfers en letters.
Die combinatie van cijfers en letters is alles behalve random, het is de GUID van de package in hexadecimale vorm. LMSScore.u = 17435B1D43C83CC6F61C499CF9DBB9F6.uxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gemaakt door Sponge aka Kokosnoot (ik dus) en Richard aka [Got]Schietschijf aka hdd hier :)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
41.6C.6D.61.72 schreef op 21 februari 2003 @ 21:19:
Gemaakt door Sponge aka Kokosnoot (ik dus) en Richard aka [Got]Schietschijf aka hdd hier :)
SPAM! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Ook ik zal me eens in dit draadje gaan melden omdat ik na meer dan een jaar afwezigheid weer actief aan het Ut'en ben. Ik ben inmiddels de Gotclan gejoind en ben dus de hierboven op het plaatje staande [GoT]Twit. Ik zie julie allemaal waarschijnlijk nog wel verschijnen op de tweakers ut server.

sorry voor dit offtopic gepraat maar moest het ff kwijt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Jullie zullen mij een weekje moeten missen >:)
Ik ga een weekje LANnen met [FtF]Tiel, [FtF]Locutus, Stan Real en nog 2 gastjes. Tot over een week en frag ze :) I know I will :P

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
QuestGamer schreef op 21 February 2003 @ 23:46:
Jullie zullen mij een weekje moeten missen >:)
Ik ga een weekje LANnen met [FtF]Tiel, [FtF]Locutus, Stan Real en nog 2 gastjes. Tot over een week en frag ze :) I know I will :P
Oh, de horror :'( :P
Veel plezier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33
Er staat al sinds een tijdje een nieuw UT filmpje online op jolt, lang niet zo nice als die van GKC, maar toch een leuke cameo-appearance van burning bunny :) welke het helaas moet doen met een kogel door z'n hoofd...
http://www.ut.jolt.co.uk/...?page=&action=show&id=725 (233mb rar)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

"Is there some Deeper meaning?" ;)
2 ut verslaafden nog laat op de server bezig... (miste ShittyOldman eigenlijk :) )
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper6.jpg

En nu maar hopen dat Deeper geen shot heeft van het potje waar hij 3 [GoT]ers ownt :X

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Laatst online: 30-07 00:25
ShittyOldMan schreef op 22 February 2003 @ 01:31:
Er staat al sinds een tijdje een nieuw UT filmpje online op jolt, lang niet zo nice als die van GKC, maar toch een leuke cameo-appearance van burning bunny :) welke het helaas moet doen met een kogel door z'n hoofd...
http://www.ut.jolt.co.uk/...?page=&action=show&id=725 (233mb rar)
Best leuk filmpje. Vooral de telefrag's zijn wel gaaf.

Hier nog een mirror: ftp://ftp.freenet.de/pub/...mes/ut/vids/PxUTMovie.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Een aantal van mijn clanmates hebben ook een movie gemaakt, is 2 dagen online ofzo.. ik ben alleen vergeten materiaal aan te leveren, maar ja, daar ben ik nu mee bezig >:)

http://www.badct.de/dlredir.php3?id=1197&type=file

Ik denk dat aantal van jullie Boj wel gezien hebben @ ut.t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imaged3a49a706648f1184b7c2caab3181aba_small.jpg

Was het knokken of was het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaha en door mijn dure kill wonnen we :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 15:12:
[...]

jaha en door mijn dure kill wonnen we :D
Idd, _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image2586ba9cc536c5859b9d7f4890dabca6_small.jpg

We stonden 1-3 achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

grep schreef op 22 February 2003 @ 02:10:
2 ut verslaafden nog laat op de server bezig... (miste ShittyOldman eigenlijk :) )
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nu maar hopen dat Deeper geen shot heeft van het potje waar hij 3 [GoT]ers ownt :X
Dat moet je er dus gewoon niet bijzetten greppel :P

Maar mooie shots \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Hier ook nog een leuke game, ging gelijk op, resulteerde uiteindelijk in 100-99 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2382/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Diaboluzzz schreef op 22 februari 2003 @ 18:04:
Dat moet je er dus gewoon niet bijzetten greppel
Wrom niet? Ik wil absoluut voorkomen dat het posten van me scores als patserig overkomt. En een beetje zelfspot op z'n tijd kan geen kwaad...EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Gerco schreef op 21 February 2003 @ 20:22:

ik neem aan dat die in de system map moet, maar hij werk niet :'(
of moet je nog wat anders doen voordat het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 22 February 2003 @ 02:10:

-- knip -- boeit niet ;)

Bedoel je deze :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0096.jpg

... en nog een paar van afgelopen nacht :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0097.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0101.jpg

Trouwens nu ik toch met je bezig bent, een compilatie van de afgelopen weken :D :

[flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0095.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0098.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0099.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0100.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0102.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0103.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0104.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0105.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0106.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0107.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0108.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0109.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0110.jpg

Ook weer gewonnen, maar let niet op het opstapje en pleur om mijn bek :/ ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0111.jpg

Deze onder was wel leuk. Sudden death over-time in DM :P
Ik stond in de laatste paar seconden nog 2 frags achter t.o.v grep en maak nog net voor de reguliere tijd 2 frags. Even later maak ik de winnende frag :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0112.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0113.jpg

[/flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

8) _/-\o_ 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
DE_Michiel schreef op 22 February 2003 @ 19:00:
ik neem aan dat die in de system map moet, maar hij werk niet :'(
of moet je nog wat anders doen voordat het werk
Ja, je moet 'em nog aanzetten :)

Je moet 'em toevoegen in je ServerPackages en je moet als LMS gametype LMSScore.LastmanStandingMod gebruiken.

Dus als server command line krijg je dan
ucc server map.unr?game=LMSScore.LastmanStandingMod

[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 22-02-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hmmz sta goed ingesteld, en die command line ingevuld maar krijg het er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik nou goed reageren op bijv. Deepers post, zonder dat mijn bericht vet lang wordt. :?

afbeelding
afbeelding
etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit knopje indrukken :

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeg ik nou aap,
Zonder al die bullshit van die plaatjes :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Dan quote je hem gewoon en dan verwijder je zijn tekst zo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op 23 February 2003 @ 00:32:
Dan quote je hem gewoon en dan verwijder je zijn tekst zo:

[...]
Kijk daar heb ik wat aan :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Gerco schreef op 22 February 2003 @ 21:22:
[...]

Ja, je moet 'em nog aanzetten :)

Je moet 'em toevoegen in je ServerPackages en je moet als LMS gametype LMSScore.LastmanStandingMod gebruiken.

Dus als server command line krijg je dan
ucc server map.unr?game=LMSScore.LastmanStandingMod
ok, ik heb die onderste zin, in men runserver.bat gezet. maa ik heb nog nooi zo een server gerund, dus kweet niet wat ik verder nog in moet zetten,
.

het is alleen de bedoeling dat ik met een maatje, tegen elkaar kunnen en ook de kills zien, verder hoef er niks anders bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Dan zou dit voldoende moeten zijn, maar als het zo niet werkt, moet je het even aan Richard vragen @ IRC, die heeft 'em gemaakt, dus die zal ook wel weten hoe 'ie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specially for Deeper >:)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image0a285b6f062a6aeb2ba3758c94a9ccf3_small.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Laatst online: 30-07 00:25
En ik was nog zo blij dat die nooit gepost was :D
Was niet echt een topdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps....

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was ik niet hoor, was mijn neefje die ff wilde spelen onder mijn naam :+

damn

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 15:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image15e900fd3eb46ccffb2fc6bc35e6dfed_small.jpg

Toch verloren, maar het was een bruut spannend potje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:47:
[afbeelding]

JAhaaaaaa, en ik maakte de laatste cap :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex T jij was die n00b net op de server... kun je alleen maar campen ? beetje kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:17:
[...]

Bedoel je deze :P

[afbeelding]

... en nog een paar van afgelopen nacht :

[afbeelding]

[afbeelding]

Trouwens nu ik toch met je bezig bent, een compilatie van de afgelopen weken :D :

[flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook weer gewonnen, maar let niet op het opstapje en pleur om mijn bek :/ ;)
[afbeelding]

Deze onder was wel leuk. Sudden death over-time in DM :P
Ik stond in de laatste paar seconden nog 2 frags achter t.o.v grep en maak nog net voor de reguliere tijd 2 frags. Even later maak ik de winnende frag :D
[afbeelding]

[afbeelding]

[/flóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóód alert.................]

8) _/-\o_ 8)7
er zaten wel een paar oude bij met mij en grep spelend onder FtR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, dat was mij ook al opgevallen, had alleen geen zin om ff in te loggen op goT onder win98 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screenshot waar nog [FtR] op staat, waren zo te zien van begin december.
Deze had ik trouwens nog niet gepost !

grep waar blijf je reactie nou ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:00:
Alex T jij was die n00b net op de server... kun je alleen maar campen ? beetje kansloos
Lol, dat was geen campen, ik zat mijn base te verdedigen. Bovendien had ik last van lagg's dus spelen was haast niet mogelijk, schelden vond ik ook van jou kinderachtig. Ik daag jou uit voor een potje UTen, 1vs1, man to man. :9

Nog ff dit:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image88dbebff294a3f8a69bdc3f150a2b8eb_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:47:
[afbeelding]

Ik maakte eerst caps voor blue team, daarna wou ik nog met rood winnen..maar tjach you can't have it all can't you :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Even mn 1337 abo feature testen:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2434/thumb.jpg

Jeuj!

[ Voor 4% gewijzigd door Gerco op 23-02-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Was net ook erg tof (check die tijd :X !!! ) --> Instagib kan ik echt lekker meekomen.

Dymlos, Aars, Rival (sorry als namen mixed of fout zijn, ik ben nieuw), Eagle en nog meer --> erg leuk, thnx :P !!!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 24 februari 2003 @ 01:50:
Was net ook erg tof (check die tijd :X !!! ) --> Instagib kan ik echt lekker meekomen.

Dymlos, Aars, Rival (sorry als namen mixed of fout zijn, ik ben nieuw), Eagle en nog meer --> erg leuk, thnx :P !!!
OMG, ik zat je de hele tijd te pesten man :o

maar het was wel leuk hoor :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

klopt het dat utpure6a al gehacked is ?

* Diaboluzzz hoorde dat net op irc <********> UTpure6A is hacked dudes !!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:34:
grep waar blijf je reactie nou ? :P
Ik shiet eerst, dan reageer ik pas.... ;)
Nee hoor, je bent mij een beetje te goed in vorm lately...lijkt me nou niet gezond (voor mij) om een Deeper-grep war te gaan beginnen
Ik wacht op het juiste moment, als je helemaal uit vorm bent, en dan..... BAM! 30 - heelergweinig voor grep in een 1on1 tegen jou. Screenshot maken en groots hier posten. Iedereen zal je uitlachen en je excuses niet geloven dat je uit vorm was... MOEHAHAHAHA (=evil lach)

Om de woorden van Doctor Claw (Inspector Gadget) te citeren: NEXT TIME DEEPER, NEXT TIME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 24 February 2003 @ 11:13:
klopt het dat utpure6a al gehacked is ?

* Diaboluzzz hoorde dat net op irc <********> UTpure6A is hacked dudes !!@!
Mwoah lekker boeiend, in belangrijke matches wordt er zowiezo niet gecheat met bots, en op de servers waar aimbotters zich op houden kom ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 11:51:
[...]

Mwoah lekker boeiend, in belangrijke matches wordt er zowiezo niet gecheat met bots, en op de servers waar aimbotters zich op houden kom ik niet meer.
rap => lief !!!
zit op t.net al antishockho? want kan me niet herineren het te downen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 24 February 2003 @ 11:47:
[...]

Ik shiet eerst, dan reageer ik pas.... ;)
Nee hoor, je bent mij een beetje te goed in vorm lately...lijkt me nou niet gezond (voor mij) om een Deeper-grep war te gaan beginnen
Ik wacht op het juiste moment, als je helemaal uit vorm bent, en dan..... BAM! 30 - heelergweinig voor grep in een 1on1 tegen jou. Screenshot maken en groots hier posten. Iedereen zal je uitlachen en je excuses niet geloven dat je uit vorm was... MOEHAHAHAHA (=evil lach)

Om de woorden van Doctor Claw (Inspector Gadget) te citeren: NEXT TIME DEEPER, NEXT TIME!
Zo goed in vorm ben ik nou ook weer niet hoor :)
De ene avond schiet ik alles raak en de andere avond speel ik als een dweil :/
En dat is meer regelmaat dan uitzondering (het slecht spelen dan)

Maar je durft de confrontatie dus nog niet aan.... jammer >:)

Tegen die tijd dat jij in goede vorm bent, ben je bijna opa :P (met een reaktie snelheid van een slak :+ )

Time will tell...... ;)

OMG, waar ben ik mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
woei, im back ;)
FF gelanned @ networkingday ;)
UT2k3 compo gewonnen, inclusief een kewle systeemkast en een medaille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Gelukt! 30-0 verloren. Nou ben je niet zo stoer meer he? >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/deeper_lost.jpg

Enne......ik wil ook geen re-match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, hoera to grep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aarone/ut/7.jpg

BOFH PWNZ! >:)

gg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan

Geez, dat plaatje doet me denken aan een ouwe SiS 2mb videokaart! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik kom eraan !!!!!!!!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 24 February 2003 @ 23:40:
Gelukt! 30-0 verloren. Nou ben je niet zo stoer meer he? >:)
[afbeelding]

Enne......ik wil ook geen re-match :P
Jaja, je kan alleen maar winnen met ruime cijfers mbv fotosoep :/

En snel posten nadat ik naar bed ging..... :(

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 07:40:
[...]

Jaja, je kan alleen maar winnen met ruime cijfers mbv fotosoep :/
nee, het was paint shop pro

En snel posten nadat ik naar bed ging..... :(
ja, kan ik er wat aan doen dat jij om 23:00u al naar bed gaat? Vorig weekend was je nog een bikkel!
En het was trouwens niet 'snel posten'. Ik heb maar 16 kb upload snelheid...

;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaan we weer:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image05d6328669074ab41ac5706437a2428b_small.jpg

Was een lekkere potje waar ik op -8 stond, uiteindelijk kwam ik toch op +7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 12:06:
Hier gaan we weer:

[afbeelding]

Was een lekkere potje waar ik op -8 stond, uiteindelijk kwam ik toch op +7 ;)
ouch @ je brightness :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

is mij ook al opgevallen dat m'n screenies donkerder zijn, dan ik tijdens het spelen heb gezien.
Hoe kan dat?

En nee RV: ik gebruik D3D.

[ Voor 8% gewijzigd door grep op 25-02-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
grep schreef op 25 februari 2003 @ 13:51:
[...]

is mij ook al opgevallen dat m'n screenies donkerder zijn, dan ik tijdens het spelen heb gezien.
Hoe kan dat?

Zeker OpenGL? Die zijn altijd donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 25 February 2003 @ 13:51:
[...]

Hoe kan dat?
Dunno, eerste wat bij mij opkwam was drivers. Mijn brightness in UT heb ik helemaal omhoog geschroefd maar toch krijg ik steeds na een screenie donkere beeld ra-ra hoe kan dat, @ denk drivers, Tja TNT 2 :r

Hier nog 1 screenie van mij:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imageb96c039eeccdae996828d5180fb965aa_small.jpg

Bijna en ook maar bijna dominating gehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep, je hebt vanavond kans om van mij te winnen.
Ik speel weer lekker bagger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Even een polletje:
Poll: Namen laten zien bij de voter?
Ja!
Nee!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=842&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Vind het eigenlijk wel prima zo die anonieme votes, dan kun je niemand er op aankijken als 'jouw' map niet wordt gekozen, en daarnaast krijg je ook geen lading gezucht over je heen als je zelf een map kiest welke de ander niet ligt.

Voor de andere kant valt ook vast wel wat te vertellen, maar mijn vote is Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op 25 February 2003 @ 21:30:
Vind het eigenlijk wel prima zo die anonieme votes, dan kun je niemand er op aankijken als 'jouw' map niet wordt gekozen, en daarnaast krijg je ook geen lading gezucht over je heen als je zelf een map kiest welke de ander niet ligt.
Wat dus ook precies het idee achter de anonieme votes is :) Het is trouwens gewoon een instelling, dus de "Ja" voters hoeven niet bang te zijn voor package mismatches, gewoon stemmen wat je wilt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah was geen onzin btw, heb net met hem gespeeld, en het was meer als gg bedoelt...heeft 100% te maken met ut en t.net server
so where's the problem?

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Is got*0wned's account misschien gehackt oid? Ik zag daarnet ook al een enorme onzinpost van 'em...

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.