[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.764 views sinds 30-01-2008

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

juist :+

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

QuestGamer schreef op 12 February 2003 @ 23:36:
[...]

Ow kan wel :)
Join #FtF en we kunnen wel ff spelen, maar op onze server heb je hopelijk wel lager dan ping 80 @ f6?
Maar als je lagt is het nog vervelend, hoezo lag je dan zoveel :?
Ik weet echt niet waarom ik zoveel lagt, terwijl ik een uitstekende redelijke ping hebt. Hij hoort op een ping van 60/70/80. Ik kijk of ik vanavond of morgen ff langs de ftf server komt. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 14:20 ]

Verwijderd

Hallo,
Alex T. hebbie planet ofzo? :9

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

Je bent zo oud als je je voeld :P

Verwijderd

sc100 schreef op 13 February 2003 @ 20:29:
Je bent zo oud als je je voelt :P
Ouderdom, komt met gebreken ;)

:P

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

(22:20:43) —› topic: (Q) changes topic to ( UT iTDM war between MnM and UTCG ][ UTCG takes down MnM in 2 maps ( 385-364 and 427-347 ))
Codex was constant erg close... laatste 5 min ff wat ingehaald :)... Curse was hele tijd voor UTCG :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 19:18:
Hallo,
Alex T. hebbie planet ofzo? :9
Ik heb Wanadoo Basic. :r

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:56

Arno

PF5A

En dan kun jij op de UT server? Jouw /17 range is afaik banned :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 13 februari 2003 @ 23:48:
[...]
En dan kun jij op de UT server? Jouw /17 range is afaik banned :?
I know, ik kan alleen NIET op ut.tweakers.net server komen, andere servers dus wel ( vandaar dat screenshot van Quikenet ). Wat ik wel kan is op de chat komen van ut.tweakers.net dat range is idd banned en weet niet hoelang het nog duren moet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 00:05:
I know, ik kan alleen NIET op ut.tweakers.net server komen, andere servers dus wel ( vandaar dat screenshot van Quikenet ). Wat ik wel kan is op de chat komen van ut.tweakers.net dat range is idd banned en weet niet hoelang het nog duren moet. :|
De chat is een andere server en alleen poort 7777 (connectie poort voor UT) is gebanned. Hoe lang de ban is weet alleen Gerco ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Die ban heb ik zojuist opgeheven omdat er toch een redelijk aantal spelers op blijkt te zitten.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Gerco schreef op 14 februari 2003 @ 07:15:
Die ban heb ik zojuist opgeheven omdat er toch een redelijk aantal spelers op blijkt te zitten.
Heb je ook mijn requestje die ik via IRC verstuurde gedaan :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Traag schreef op 14 februari 2003 @ 07:57:
[...]
Heb je ook mijn requestje die ik via IRC verstuurde gedaan :?
Nee, de plaatjes die weggegooid zijn worden niet meer opnieuw geupload >:) :+

ik dacht dat in de FaQ die IP range ook stond als gebanned, moet ook weer veranderd worden :). Hoop trouwens dat die ene gast nu wel wegblijft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Even duidelijk maken over welk range we het hebben, ik heb het over 62.234.0.0/17, 213.17.5.0/24 is nog steeds geband. Als je daarop zit kan ik die ook wel weer unbannen, Ik denk dat die figuur daarin zn lesje misschien wel weer geleerd heeft (al was het wel degene die de poll saboteerde...)

Maar geen nood, indien hij/zij weer terugkomt, hebben we nog wel een paar troefkaarten achter de hand, ik denk dat als 'ie iedere keer dat 'ie op mijn server komt kloten zijn UT opnieuw moet installeren, het vlug afgelopen is.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Gerco schreef op 14 February 2003 @ 14:21:
Even duidelijk maken over welk range we het hebben, ik heb het over 62.234.0.0/17, 213.17.5.0/24 is nog steeds geband. Als je daarop zit kan ik die ook wel weer unbannen, Ik denk dat die figuur daarin zn lesje misschien wel weer geleerd heeft (al was het wel degene die de poll saboteerde...)

Maar geen nood, indien hij/zij weer terugkomt, hebben we nog wel een paar troefkaarten achter de hand, ik denk dat als 'ie iedere keer dat 'ie op mijn server komt kloten zijn UT opnieuw moet installeren, het vlug afgelopen is.
Ik hoop het maar, maar ik vrees dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen. Als iemand de moeite neemt om de poll te saboteren zal dat niet zo'n barriere zijn. Aangezien je simpelweg je UT-map kunt kopieren en zodra jij zijn ut hebt verbouwd kan hij in no-time die gekopieerde backupmap weer terug er overheen kopieren. UT heeft zelf geen registry nodig (je kunt windows reïnstallen en dan nog werkt je oude UT installatie zonder dat hij in het registry staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je bij Questgamer zijn :*), trouwens ik heb geen lag meer v planet s'avonds --> versnelling is al geweest :P JEUH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 15:11:
[...]
Dan moet je bij Questgamer zijn
LOL ik heb ook Wanadoo Basic ja, best te doen hoor.

Af en toe een weekje packet loss :r

verder geen klachten *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 14 February 2003 @ 16:02:
[...]

LOL ik heb ook Wanadoo Basic ja, best te doen hoor.

Af en toe een weekje packet loss :r

verder geen klachten *D
Nah Packet Loss is wel het ergste wat je kunt hebben :P iig dat vind ik, met een slechte ping kunnen alleen de andere je niet raken :P dat werkt soms wel in je ''voordeel'', maar als je nu een te hoge ping heb op ut.t.net (6000 ofzo :D )
dan word je automatisch door pure vd server gekicked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
wie weet, of wie is "LOL en later ROFL. hij zat behoorlijk iri te doen door heel de tijd eigen team genoten te schieten, zodat die in de afgrond vielen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ik zal de komende we(e)k(en) niet op ut.t.net spelen; MN IBM HDD IS GECRASHT :'( maar dat vinden jullie vast niet erg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 19:04:
Omg ik zal de komende we(e)k(en) niet op ut.t.net spelen; MN IBM HDD IS GECRASHT :'( maar dat vinden jullie vast niet erg O-)

Eerder dat we het nu weten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Aangezien nogal veel mensen last hebben van die vage respawn-naar-beneden-kijk bug in UTPure RC6A, deze poll. Over 24 uur gaat 'ie dicht en zal ik het besluit uitvoeren.

Poll: UTPure RC55 terugzetten
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=725&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 14-02-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Nee. Die mousebug boeit niet imo. Je weet gewoon als je respawnt dat je slinger aan je muis moet geven meer niet. Ik heb wel eens ergere dingen gehad in UT dan die mousebug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, terug zetten die hap !!

Wordt er helemaal gedesoriënteerd van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik ben voor terugzetten. Ik heb nu regelmatig last van een combinatie van 2 verschillende bugs.
Bug nr.1: Schieten bij spawnen.
Bug nr.2: spawnen terwijl je naar de grond kijkt.
Gevolg: een rocket op je poten in LMS iedere keer als je spawnt, half dood beginnen aan lms is geen pretje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik denk dat er ook een afspraak moet worden gemaakt dat je niet iemand fragt als hij spawnt. Als je langs een spawnpoint komt (of in de buurt bent) en op dat moment spawnt er iemand, dat je die dan niet fragt. Diegene die dan spawnt, fragt jouw dan ook niet neer. Je kunt natuurlijk even wachten tot jullie elkaar gezien hebben en klaar zijn om te fraggen.

* Robin maakt zich er ook vaak schuldig aan om iemand te fraggen terwijl ie net gespawnd is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Robin Vreuls schreef op 14 February 2003 @ 21:41:
Ik denk dat er ook een afspraak moet worden gemaakt dat je niet iemand fragt als hij spawnt. Als je langs een spawnpoint komt (of in de buurt bent) en op dat moment spawnt er iemand, dat je die dan niet fragt. Diegene die dan spawnt, fragt jouw dan ook niet neer. Je kunt natuurlijk even wachten tot jullie elkaar gezien hebben en klaar zijn om te fraggen.

* Robin maakt zich er ook vaak schuldig aan om iemand te fraggen terwijl ie net gespawnd is |:(
Spawn killen is m'n hobby :). Imo is het knap als je in <2 sec iemand dood kunt krijgen terwijl je hem achter je hoort spawnen :). Op Stalwart ligt m'n record op 4x, ik had 5de keer kunnen doen maar dat werd me iets te veel...

Naast het feit dat dat een admin was (undercover >:)) en ik dus een ban kreeg nadat ie begon te zeuren over dat spawn kille, waarop ik antwoordde "like you wouldn't in a clanwar".. en toen stond er opeens "Connection failed.." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ehh spawn killen is lameste wat er is in lms

over bug: ik doe altijd als ik doodga in lms direct op shortcut voor shock of sniper rossen dan kan je geen rocket tegen je smoel aan krijgen :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 19:04:
Wie koopt er dan ook een IBM HDD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

TrehT schreef op 14 februari 2003 @ 23:32:
ehh spawn killen is lameste wat er is in lms

over bug: ik doe altijd als ik doodga in lms direct op shortcut voor shock of sniper rossen dan kan je geen rocket tegen je smoel aan krijgen :)
* Sponge dacht dat het lameste verbergen was...maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 15 February 2003 @ 12:40:
[...]

/me dacht dat het lameste verbergen was...maar ja :)
Verbergen is niet lame; het heet toch last man standing??
En als je je verbergt wordt het toch een keer 1on1 en dat verlies je toch :P en dan heb je misschien 2 frags ofzo, als je dat leuk vindt :r

En kunnnen jullie die idle-mutator niet ff beter instellen? Volgens mij staat hij nu op iets van 380 seconden niets doen = kick, maak er een ban van ofzo :Y) En maak de tijd korter van wat je kan idlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Die staat op driehonderd seconden (vijf minuten), en dat is lang genoeg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 13:31:
[...]

Verbergen is niet lame; het heet toch last man standing??
En als je je verbergt wordt het toch een keer 1on1 en dat verlies je toch :P en dan heb je misschien 2 frags ofzo, als je dat leuk vindt :r

En kunnnen jullie die idle-mutator niet ff beter instellen? Volgens mij staat hij nu op iets van 380 seconden niets doen = kick, maak er een ban van ofzo :Y) En maak de tijd korter van wat je kan idlen.
lol, daarom speel ik weinig LMS... ik kan me ook wel verbergen hoor, en ik verzeker je dat ik niet verlies in een 1vs1 als ik 20 lives heben de andere 5 :) (alhoewel..7.. :P)... en sommige vinden juist leuk om zo te winnen. Het verbaasd me sowieso al dat sommige voor LMS voten terwijl ze weten dat ze niet op de "normale" manier kunnen winnen.

Dat scoreboard voor LMS met kills erin was dan ook een idee van mij zodat het duidelijk te zien is of iemand moeite heeft gedaan (veel kills) of niet (Weinig kills) als ie hier met screenshots gaat pronken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 15 februari 2003 @ 14:24:
Die staat op driehonderd seconden (vijf minuten), en dat is lang genoeg vind ik.
NeeHee ik bedoel maak de idle tijd korter ofzo:P --> naar 1 minuut ofzo :D dat is veel ''leuker''. Er zijn namelijk altijd van die sukkels die gaan zitten bellen onder een Bijv. lms game. Ik zal geen namen noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Dat vindt DR niet leuk, dan kan ie geen koffie meer zetten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 14 February 2003 @ 22:28:
[...]

Spawn killen is m'n hobby :). Imo is het knap als je in <2 sec iemand dood kunt krijgen terwijl je hem achter je hoort spawnen :). Op Stalwart ligt m'n record op 4x, ik had 5de keer kunnen doen maar dat werd me iets te veel...

Naast het feit dat dat een admin was (undercover >:)) en ik dus een ban kreeg nadat ie begon te zeuren over dat spawn kille, waarop ik antwoordde "like you wouldn't in a clanwar".. en toen stond er opeens "Connection failed.." :)
spawnkillen is wel lame, vooral op publics (niet dat ik het ook niet doe lol), maar idd, in een war dan doe je het, anders doen zij het, en tjah, winnen is leuker dan verliezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:48:
[...]

spawnkillen is wel lame, vooral op publics (niet dat ik het ook niet doe lol), maar idd, in een war dan doe je het, anders doen zij het, en tjah, winnen is leuker dan verliezen >:)
Jonge 7of9 jij doet niet anders dan spawnkillen aap :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07
Damnz, connection rejected by Server... ik heb Xs4all Basic Adsl... ik doe open location en dan typ ik in: unreal://ut.tweakers.net en dan krijg ik duz die foutmelding, enig idee?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

unreal:// weghalen.. zover ik weet moet je dat niet gebruiken in open location.

Overigens is de server ook vol op dit moment (probeer anders eens als spectator te joinen, dit kan je aanvinken in player setup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
41.6C.6D.61.72 schreef op 15 februari 2003 @ 22:48:
unreal:// weghalen.. zover ik weet moet je dat niet gebruiken in open location.

Overigens is de server ook vol op dit moment (probeer anders eens als spectator te joinen, dit kan je aanvinken in player setup)
zonder dat ervoor werkt ook niet, spectator zal k ff aanvinken :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

gelukt zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zeker, maar mijn niveau is echt veel te laag... :'(

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

ephymerous schreef op 15 February 2003 @ 23:35:
Zeker, maar mijn niveau is echt veel te laag... :'(
Dat heb je soms wel eens :+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unreal:// ervoor plaatsen heeft geen effect. Je kan ook gewoon met de server ( Cijfers ) beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

41.6C.6D.61.72 schreef op 15 februari 2003 @ 14:33:
[...]

lol, daarom speel ik weinig LMS... ik kan me ook wel verbergen hoor, en ik verzeker je dat ik niet verlies in een 1vs1 als ik 20 lives heben de andere 5 :) (alhoewel..7.. :P)... en sommige vinden juist leuk om zo te winnen. Het verbaasd me sowieso al dat sommige voor LMS voten terwijl ze weten dat ze niet op de "normale" manier kunnen winnen.

Dat scoreboard voor LMS met kills erin was dan ook een idee van mij zodat het duidelijk te zien is of iemand moeite heeft gedaan (veel kills) of niet (Weinig kills) als ie hier met screenshots gaat pronken :)
mja het gaat me enigszins om het winnen maar ik vind het leuker om gewoon zeg maar goede 'batlles' met andere goede spelers op de server te hebben. Als je die wint win je game trouwens vaak ook. En lui die campen zijn gewoon lame en als ik (denk iedereen wel) op gegeven moment tegen iemand met 10 levens (door campen) moet terwijl ik er 3 heb, ik 3 keer suicide en gg zeg :o

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 16 februari 2003 @ 01:31:
[...]

mja het gaat me enigszins om het winnen maar ik vind het leuker om gewoon zeg maar goede 'batlles' met andere goede spelers op de server te hebben. Als je die wint win je game trouwens vaak ook. En lui die campen zijn gewoon lame en als ik (denk iedereen wel) op gegeven moment tegen iemand met 10 levens (door campen) moet terwijl ik er 3 heb, ik 3 keer suicide en gg zeg :o
dat is een heel dome actie
zo een camper is meestal een noob die anders niet kan winnen, en laast had ik nog 3 levens, en nummer een een stuk of 9
en toen won ik nog >:)
btw desp, u suck :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:48:
[...]

Spawnkillen is idd irri, maar er zijn ook mensen die als je ze laat leven en je loopt weg dat ze nog een rocket op je hol afschieten. Daz ook irri vindt ik. Dus ik doe het ook wel eens.. en zeker bij lms want dan heeft diegene al een wapen. :) (sorry)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op dit plaatje klikt om uit te vergroten, krijg je heel ander shot :D

Een 2-in-1 shot dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De poll is gesloten, de uitkomst lijkt me redelijk duidelijk. Ik zal vanavond UTPureRC55 terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Als je eerst eens in IRC komt... ik moet nog iets bespreken hierover, :) Op onze clanserver is het probleem er namelijk niet..instellingen vergelijken lijkt me wel ff handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
OK, ik w8 nog even, maar eerst moet ik mn PC opgeven aan mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mousebug is gefixed, tenminste zo ziet het er nu uit :)

De UTPure config vergeleken met die van onze clanserver, en 1 wijziging gemaakt... vage is dat volgens utPure het nog steeds aanstaat, maar dat boeit niet imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Zolang de bug opgelost lijkt te zijn, kan het me niet schelen wat UTPure ervan denkt :)

Indien je de bug nog hebt, even roepen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
is er ergens een soort grafiek, waar ik kan zien wanneer er hoeveel mensen spelen ongeveer per dag? Zou wel handig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
41.6C.6D.61.72 schreef op 16 February 2003 @ 20:17:
Mousebug is gefixed, tenminste zo ziet het er nu uit :)

De UTPure config vergeleken met die van onze clanserver, en 1 wijziging gemaakt... vage is dat volgens utPure het nog steeds aanstaat, maar dat boeit niet imo :)
not :/
et is ook alleen in LMS :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, dat is vaag.. maar het zou best wel eens kunnen. Hmm. LMS eraf! :P :+
Onderhand hebben we het toch al genoeg gespeeld voor 4 levens :P >:)

Maar het kan kloppen.. in Face was het er niet.

GTA3: 's morgens weinig , maar tegen de middag bijna altijd vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Not :/

LMS is grappig (behalve als er twee erg goede spelers elkaar blijven missen 8)7)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Hmm, kan iemand bevestigen dat de bug er nog is? En of het alleen in LMS optreed (in dat geval is het misschien wel by design, wel uberirritant overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bij LMS, op onze clan server hebben we het ook.
Behoorlijk irri overigens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm..dan zou er toch een reden voor zijn lijkt mij :).. moeten maar eens navragen op UTPure forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 13:21:
Als je op dit plaatje klikt om uit te vergroten, krijg je heel ander shot :D

Een 2-in-1 shot dus :P

[...]
lol

is aangepast hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 16:20

Quarin

Ondertitel... wasda?

LMS eraf!
lms is goed, die mag er niet af! het is niet zo stom als sommige vinden en het wordt veel vaker gespeeld dan domination dus gooi die er dan maar af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Tsjee, ziet niemand die smilies ofzo erachter? :P

En DOM zit gewoon tussen de oren dat het niet leuk is.. DOM is het gametype waar je meer actie hebt dan CTF en elke andere gametype (vanuit TDM oogpunt) :).. helaas wordt het weinig gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin

Quarin

Ondertitel... wasda?

ja dat is wel zo ik zij ook dat die er DAN maar af moet, niet DAT hij eraf moet, hij is tactischer dan ctf, maar waarschijnlijk te moeilijk ofzo tenzij je echt in een clan zit die dagelijks traint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa LMS is best grappig, vooral als je iLMS Morbias][ vote rofl.
ik had zelfs een ultrakill op 1 gast, ik had 2 rampages, 1 dominating en bunch of sprees, en ik had 51 kills en ik ben maar 19x doodgegaan heheh.
Op het laatst spawnrapede ik DR nog ff 4x hihi.

tja, moet je et maar niet voten hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Morbias ownt wel..zolang je <5 spelers hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin

Quarin

Ondertitel... wasda?

ja zodra je er meer hebt is t echt niet meer leuk, spawn kill, spawn kill. Well makkelijk om monster kills enzo te krijgen, ook handig dat het dan ook vrij snel weer afgelopen is:)

maar in ieder geval vind ik lms toch gewoon cool (omdat het makkelijker is voor n00bs hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

41.6C.6D.61.72 schreef op 17 February 2003 @ 23:00:
Morbias ownt wel..zolang je <5 spelers hebt :P
hehhe, morbias is bout :X

as mazon 0wn4g3 8)7

ligt het trouwens aan mij of worden er de laatste tijd enorm veel clans geboren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Diaboluzzz schreef op 18 februari 2003 @ 11:25:
[...]

hehhe, morbias is bout :X

as mazon 0wn4g3 8)7

ligt het trouwens aan mij of worden er de laatste tijd enorm veel clans geboren?
mwa dunno, ik denk dat er veel meer verschillende mensen van de server afweten en daardoor op de server komen te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

RaVeNgEr schreef op 18 February 2003 @ 12:31:
mwa dunno, ik denk dat er veel meer verschillende mensen van de server afweten en daardoor op de server komen te spelen ;)
Zou goed kunnen, ik denk inderdaad dat dat wel meespeelt :)

Helaas zijn het vaak ook van die k*tusers die het nodig vinden om e.e.a. te verstieren (zie eerdere posts hierover) :(

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol had een keer fph van 2200 in dm-morbias met insta :) lol
fraglimiet 30 ofzo met 12 man, in 1 min afgelopen ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ff over die ''mouse-bug'' in de lms game;
Dit is toch geen fout?? Door deze mousebug kunnen mensen niet meer auto-aimen met sniper, als je spawnt en niet met je muis beweegt dan is je crossair op de headshot hoogte.
En als je dan auto aim aanvinkt en mouselook uitvinkt in preferences dan blijft de hoogte van je crossair gelijk. Dus dat is dan de heletijd headshots maken --> en dat is lame :P. En oke, het is irri telkens bij het respawnen een rocket op je smoel krijgen, maar je hoeft niet te klikken om te respawnen in lms. Dus dat is dan je eigen schuld :*) .Daarom vind ik laat hem er maar lekker opstaan; of is ie r al af??
:/

Of is dat al een keer gezegd?? kben te lui om alles door te lezen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:02:
Hmm ff over die ''mouse-bug'' in de lms game;
Dit is toch geen fout?? Door deze mousebug kunnen mensen niet meer auto-aimen met sniper, als je spawnt en niet met je muis beweegt dan is je crossair op de headshot hoogte.
En als je dan auto aim aanvinkt en mouselook uitvinkt in preferences dan blijft de hoogte van je crossair gelijk. Dus dat is dan de heletijd headshots maken --> en dat is lame :P. En oke, het is irri telkens bij het respawnen een rocket op je smoel krijgen, maar je hoeft niet te klikken om te respawnen in lms. Dus dat is dan je eigen schuld :*) .Daarom vind ik laat hem er maar lekker opstaan; of is ie r al af??
:/

Of is dat al een keer gezegd?? kben te lui om alles door te lezen :D
zo had ik denk ik niemand het nog bekeken :) ik heb er zelf ook niet veel last van, als je gewoon niet teveel loopt te spammen is de bug wel te doen.. maar als het ervoor is om headshot stand te voorkomen kunnen ze het ding net zo goed naar boven mikken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 18 February 2003 @ 20:29:
[...]

zo had ik denk ik niemand het nog bekeken :) ik heb er zelf ook niet veel last van, als je gewoon niet teveel loopt te spammen is de bug wel te doen.. maar als het ervoor is om headshot stand te voorkomen kunnen ze het ding net zo goed naar boven mikken :s
Hmm dat is idd waar =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa net of iemand dat used desp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 18 February 2003 @ 21:26:
mwa net of iemand dat used desp :D
Waarom die smile rvngr????? :*)

Kheb je wel door B)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win3.jpg

jammer dat het de rest van de avond kut ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
zo net ff een showoff gegeven @ cupwar hihi
warreport: http://www.clanbase.com/n...d=810&mid=12827&nid=77002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

lol. Nice :D

Moet zeggen dat ik cupwars wel spannender vindt dan normale wars :).. vooral als de lead telkense wisselt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagefa03bfba4892720263f591f3a1a9bd58_small.jpg

3 tegen 2 maar goed, :+

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar, het zal wel héél leuk zijn als iemand ( UT-er) een avi filmpje op 't forum plaatst voor de lol. ;)

MovieUnreal 2002: kan je hier downen, http://home.wanadoo.nl/robinboscom/boz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gkc.gamepoint.net -> Movies section :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 17:04
Nu loopt de helft altijd te klagen met lms, paar mensen spelen wel eens lame, paar mensen verstoppen zich, paar mensen spammen, degene met de meeste kills wordt niet vaak eerste en het is altijd gezeik. Waarom wordt het dan toch zo vaak gevote?? En dan helemaal insta, beetje rondlopen en zoveel mogelijk uit de drukke gebieden blijven, is dat dan leuk? Doe dan insta dm als je een beetje actie wilt of ga naar boomtown als je zonder pardon wilt lamen.

Nu heb ik sinds enkele dagen het punt bereikt dat van mij iedereen het mag spelen zoals-ie wilt. Mocht het unieke geval zijn dat ik nog mee doe aan lms op deze server, dan speel ik fijntjes op dezelfde manier mee. Heb al veel te vaak 6 rockets tegen m'n reet gekregen snel nadat ik spawnde, of iemand met een pulse straal achter me aan gehad zonder tijd te hebben voor een weaponswitch. En die 'bug' maakt het er ook niet leuker op.

Maar nu moet ik toch nog eens vragen, wat is nu het leuke aan lms? En in vergelijking met dm?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Tsja, ik had het er al eens over met Gerco, als er insta LMS gevote werd, dat het automagisch Insta DM zou worden.. dan kan iedereen joinen, hoeft niet te wachten enzo..

Kijk, bij NW LMS is het anders..aangezien je bij LMS andere wapens hebt en bij normaal DM niet. Ik vindt het persoonlijk altijd lullig dat er na 16.00 LMS gevote wordt. Er komen tijdens zo een game minstens 3 nieuwe spelers binnen die weer moeten w88 op een stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 19 februari 2003 @ 21:23:
Tsja, ik had het er al eens over met Gerco, als er insta LMS gevote werd, dat het automagisch Insta DM zou worden.. dan kan iedereen joinen, hoeft niet te wachten enzo..

Kijk, bij NW LMS is het anders..aangezien je bij LMS andere wapens hebt en bij normaal DM niet. Ik vindt het persoonlijk altijd lullig dat er na 16.00 LMS gevote wordt. Er komen tijdens zo een game minstens 3 nieuwe spelers binnen die weer moeten w88 op een stel.
Wat maakt dat nou uit??, tis toch ook lullig al is de dm/ctf game full???
Lms is Lms, mij gaat het erom dat je in het begin alle wapens hebt;
maak dan een ''dm'' game met alle wapens als je start tot de 30 frags ofzo :/
Zodat evengoed iedereen kan joinen :?

Kan het trouwens neit als je een full ctf game joined dat ie automatisch gaat speccen? :S tis altijd zo irri al moet je het weer aanvinken en rejoinen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Helaas is er weinig aan te doen wat 'ie doet als je joint, de server weigert de connectie al voordat er enige zelfgeschreven code aan te pas komt. De login procedure is dus helaas niet aan te passen als de playerlimit al bereikt is. Misschien via wat smerige truuckjes weer wel, maar om nu mn Botpack.u opnieuw te compileren zie ik niet echt zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Hoe zit het trouwens met de vote.
Volgens mij start die vote het volgende level gewoon als het aantal votes wat is geplaats gelijk is aan het aantal ingame spelers. Zelf merk ik nu vaak dat voordat ook maar het votescherm er staat er al zoveel spectaters hebben gevote het aantal votes gelijk is aan het aantal ingame spelers. Is het niet mogelijk om het aantal spectaters te tellen en zo de vote pas laten starten als iedereen (spectaters en spelers) heeft gevote, of als 50% van de spectaters & spelers een map heeft gevote.
Of om anders het voten door spectaters uit te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 19-02-2003 23:49 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 17:04
Voten voor spectators stond voorheen uit, maar dan was de klacht dat zij niet mee mochten voten terwijl ze wel meedoen met de volgende game. Is dus ook niet helemaal lekker, die andere optie is beter :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

OMG wat een lekker potje CTF was dit zeg!
Teams waren redelijk op elkaar afgestemd. Ik maak nog een blunder door een keer mis te springen bij rode base nadat ik net de enemy FC vlak voor zijn vlag neerknal, waardoor ze nog wel konden scoren :(
2-2 overtime die uiteindelijk voor m'n gevoel zeker 30 minuten geduurd heeft.
Helaas uiteindelijk verloren, maar toch heerlijke pot!
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0082.jpg

Thx aan iedereen die hier meedeed... _/-\o_

Edit: hmmm, valt tegen, gelijke stand heeft "maar" minuut of 18 geduurd. Was wel intens!
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/stats01.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door grep op 20-02-2003 08:17 . Reden: stats ]

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• Alphega
grep schreef op 20 februari 2003 @ 00:51:
OMG wat een lekker potje CTF was dit zeg!
Teams waren redelijk op elkaar afgestemd. Ik maak nog een blunder door een keer mis te springen bij rode base nadat ik net de enemy FC vlak voor zijn vlag neerknal, waardoor ze nog wel konden scoren :(
2-2 overtime die uiteindelijk voor m'n gevoel zeker 30 minuten geduurd heeft.
Helaas uiteindelijk verloren, maar toch heerlijke pot!
[afbeelding]

Thx aan iedereen die hier meedeed... _/-\o_
Jah, beide partijen hebben wat pecht gehad op het laatste moment met het telkens net niet cappen 8)7
Idd leuke potjes gespeeld vannacht. Goede sfeer onder de spelers ook :)

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Ik denk dat je de kortste klap slaat op LMS terrein als je gewoon, flak,pulse en rocket uit zou zetten, of de mode op sniper only zou zetten.

ik heb het ook wel eens dat ik achterna gezeten wordt met een pulsestraal, ja daar kun je gewoon niet tegen lopen :P

Opzich ben ik nog niet zover als Shitty, ik speel wel lekker mee.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is, daarom compenseer ik dat ook met spelen in clan verband.
Echt dat is zoveel leuker dan gewoon fraggen, we hebben afgelopen week tegen DAK gespeeld, beide teams waren vol lof, geen gezeur, gewoon echt geweldig gespeeld.

In clan verband spelen maakt een hoop goed voor mij :)

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:56:
[...]

Wat maakt dat nou uit??, tis toch ook lullig al is de dm/ctf game full???
Lms is Lms, mij gaat het erom dat je in het begin alle wapens hebt;
maak dan een ''dm'' game met alle wapens als je start tot de 30 frags ofzo :/
Zodat evengoed iedereen kan joinen :?

Kan het trouwens neit als je een full ctf game joined dat ie automatisch gaat speccen? :S tis altijd zo irri al moet je het weer aanvinken en rejoinen :D
Eh, het is vaak < 6 spelers LMS.. dus dan moeten er 4+ wachten. Insta LMS is gewoon hetzelfde als IDM, alleen je zal sneller moeten spelen ipv constant overal een kilometer om te lopen zodat je je lives bij LMS hoger houdt...

• ravenger
Diaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 07:59:
Ik denk dat je de kortste klap slaat op LMS terrein als je gewoon, flak,pulse en rocket uit zou zetten, of de mode op sniper only zou zetten.

ik heb het ook wel eens dat ik achterna gezeten wordt met een pulsestraal, ja daar kun je gewoon niet tegen lopen :P

Opzich ben ik nog niet zover als Shitty, ik speel wel lekker mee.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is, daarom compenseer ik dat ook met spelen in clan verband.
Echt dat is zoveel leuker dan gewoon fraggen, we hebben afgelopen week tegen DAK gespeeld, beide teams waren vol lof, geen gezeur, gewoon echt geweldig gespeeld.

In clan verband spelen maakt een hoop goed voor mij :)
|:(, LMS moet gewoon niet met zoveel man worden gespeeld, klaar.

GoT binnenkort een keertje nw tdm doen voor de fun? :)

• ephymerous
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/jeujikwin.jpg

Haha, afgang voor de rest, ik speel net een weekje ofzo niet meer tegen bots maar online :) Ik kan er normaal gesproken geen zak van ;)

* ephymerous wint wel voor de 1e keer op ut.tweakers.net :P

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2003 16:07 ]

XXXVI

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Zucht.. bovenaanstaan met CTF zegt niets over winnen...

Er komen trouwens steeds meer irritantere gasten op de server (IK_BEN_SCHEEF_(part1), IK_BEN_SCHEEF_(part2)) en ik ga nu eerst eens zien wie dat zijn... :/

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 20 February 2003 @ 16:52:
Zucht.. bovenaanstaan met CTF zegt niets over winnen...

Er komen trouwens steeds meer irritantere gasten op de server (IK_BEN_SCHEEF_(part1), IK_BEN_SCHEEF_(part2)) en ik ga nu eerst eens zien wie dat zijn... :/
Ik weet van nix O-)

Verwijderd

ephymerous schreef op 20 februari 2003 @ 16:05:
[afbeelding]

Haha, afgang voor de rest, ik speel net een weekje ofzo niet meer tegen bots maar online :) Ik kan er normaal gesproken geen zak van ;)

* ephymerous wint wel voor de 1e keer op ut.tweakers.net :P
57 punten in 11 minuten is niet bijster veel, en zoals gezegt met CTF zegt het totaal niets.

Probeer eens een potje LMS deck te winnen met wat leuke spelers erbij.

• ephymerous
Mjah... weet ik wel hoor :)

Mja, voor een speler die nog niet zo lang UTed is het wel leuk hoor ;)

/Edit

LMS vind ik persoonlijk zuigen... :)

[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2003 18:45 ]

XXXVI

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Met onze nieuwste anti-lame-tool hopen we tot een wat beter speelbare server te komen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/nip.jpg

• Alphega
Gerco schreef op 20 februari 2003 @ 18:59:
Met onze nieuwste anti-lame-tool hopen we tot een wat beter speelbare server te komen:

[afbeelding]
Zo te zien is gerco zijn idee van een betere server er een waar heel de GoT clan is gebant :Y) :+
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.