http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Ik weet echt niet waarom ik zoveel lagt, terwijl ik een uitstekende redelijke ping hebt. Hij hoort op een ping van 60/70/80. Ik kijk of ik vanavond of morgen ff langs de ftf server komt.QuestGamer schreef op 12 February 2003 @ 23:36:
[...]
Ow kan wel
Join #FtF en we kunnen wel ff spelen, maar op onze server heb je hopelijk wel lager dan ping 80 @ f6?
Maar als je lagt is het nog vervelend, hoezo lag je dan zoveel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 14:20 ]
Codex was constant erg close... laatste 5 min ff wat ingehaald(22:20:43) —› topic: (Q) changes topic to ( UT iTDM war between MnM and UTCG ][ UTCG takes down MnM in 2 maps ( 385-364 and 427-347 ))
En dan kun jij op de UT server? Jouw /17 range is afaik banned
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
I know, ik kan alleen NIET op ut.tweakers.net server komen, andere servers dus wel ( vandaar dat screenshot van Quikenet ). Wat ik wel kan is op de chat komen van ut.tweakers.net dat range is idd banned en weet niet hoelang het nog duren moet.Traag schreef op 13 februari 2003 @ 23:48:
[...]
En dan kun jij op de UT server? Jouw /17 range is afaik banned
De chat is een andere server en alleen poort 7777 (connectie poort voor UT) is gebanned. Hoe lang de ban is weet alleen GercoVerwijderd schreef op 14 February 2003 @ 00:05:
I know, ik kan alleen NIET op ut.tweakers.net server komen, andere servers dus wel ( vandaar dat screenshot van Quikenet ). Wat ik wel kan is op de chat komen van ut.tweakers.net dat range is idd banned en weet niet hoelang het nog duren moet.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Heb je ook mijn requestje die ik via IRC verstuurde gedaanGerco schreef op 14 februari 2003 @ 07:15:
Die ban heb ik zojuist opgeheven omdat er toch een redelijk aantal spelers op blijkt te zitten.
Jeremy Clarkson
Nee, de plaatjes die weggegooid zijn worden niet meer opnieuw geuploadTraag schreef op 14 februari 2003 @ 07:57:
[...]
Heb je ook mijn requestje die ik via IRC verstuurde gedaan
ik dacht dat in de FaQ die IP range ook stond als gebanned, moet ook weer veranderd worden

Maar geen nood, indien hij/zij weer terugkomt, hebben we nog wel een paar troefkaarten achter de hand, ik denk dat als 'ie iedere keer dat 'ie op mijn server komt kloten zijn UT opnieuw moet installeren, het vlug afgelopen is.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik hoop het maar, maar ik vrees dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen. Als iemand de moeite neemt om de poll te saboteren zal dat niet zo'n barriere zijn. Aangezien je simpelweg je UT-map kunt kopieren en zodra jij zijn ut hebt verbouwd kan hij in no-time die gekopieerde backupmap weer terug er overheen kopieren. UT heeft zelf geen registry nodig (je kunt windows reïnstallen en dan nog werkt je oude UT installatie zonder dat hij in het registry staat).Gerco schreef op 14 February 2003 @ 14:21:
Even duidelijk maken over welk range we het hebben, ik heb het over 62.234.0.0/17, 213.17.5.0/24 is nog steeds geband. Als je daarop zit kan ik die ook wel weer unbannen, Ik denk dat die figuur daarin zn lesje misschien wel weer geleerd heeft (al was het wel degene die de poll saboteerde...)
Maar geen nood, indien hij/zij weer terugkomt, hebben we nog wel een paar troefkaarten achter de hand, ik denk dat als 'ie iedere keer dat 'ie op mijn server komt kloten zijn UT opnieuw moet installeren, het vlug afgelopen is.
Verwijderd
Dan moet je bij Questgamer zijn
LOL ik heb ook Wanadoo Basic ja, best te doen hoor.
Af en toe een weekje packet loss

verder geen klachten
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Nah Packet Loss is wel het ergste wat je kunt hebbenQuestGamer schreef op 14 February 2003 @ 16:02:
[...]
LOL ik heb ook Wanadoo Basic ja, best te doen hoor.
Af en toe een weekje packet loss
verder geen klachten
dan word je automatisch door pure vd server gekicked

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 19:04:
Omg ik zal de komende we(e)k(en) niet op ut.t.net spelen; MN IBM HDD IS GECRASHTmaar dat vinden jullie vast niet erg
Eerder dat we het nu weten

Poll: UTPure RC55 terugzetten
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 14-02-2003 21:19 ]
Bug nr.1: Schieten bij spawnen.
Bug nr.2: spawnen terwijl je naar de grond kijkt.
Gevolg: een rocket op je poten in LMS iedere keer als je spawnt, half dood beginnen aan lms is geen pretje

* Robin maakt zich er ook vaak schuldig aan om iemand te fraggen terwijl ie net gespawnd is

Spawn killen is m'n hobbyRobin Vreuls schreef op 14 February 2003 @ 21:41:
Ik denk dat er ook een afspraak moet worden gemaakt dat je niet iemand fragt als hij spawnt. Als je langs een spawnpoint komt (of in de buurt bent) en op dat moment spawnt er iemand, dat je die dan niet fragt. Diegene die dan spawnt, fragt jouw dan ook niet neer. Je kunt natuurlijk even wachten tot jullie elkaar gezien hebben en klaar zijn om te fraggen.
* Robin maakt zich er ook vaak schuldig aan om iemand te fraggen terwijl ie net gespawnd is
Naast het feit dat dat een admin was (undercover
over bug: ik doe altijd als ik doodga in lms direct op shortcut voor shock of sniper rossen dan kan je geen rocket tegen je smoel aan krijgen
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Wie koopt er dan ook een IBM HDDVerwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 19:04:
Omg ik zal de komende we(e)k(en) niet op ut.t.net spelen; MN IBM HDD IS GECRASHTmaar dat vinden jullie vast niet erg
* Sponge dacht dat het lameste verbergen was...maar jaTrehT schreef op 14 februari 2003 @ 23:32:
ehh spawn killen is lameste wat er is in lms
over bug: ik doe altijd als ik doodga in lms direct op shortcut voor shock of sniper rossen dan kan je geen rocket tegen je smoel aan krijgen
Verwijderd
Verbergen is niet lame; het heet toch last man standing??41.6C.6D.61.72 schreef op 15 February 2003 @ 12:40:
[...]
/me dacht dat het lameste verbergen was...maar ja
En als je je verbergt wordt het toch een keer 1on1 en dat verlies je toch

En kunnnen jullie die idle-mutator niet ff beter instellen? Volgens mij staat hij nu op iets van 380 seconden niets doen = kick, maak er een ban van ofzo
lol, daarom speel ik weinig LMS... ik kan me ook wel verbergen hoor, en ik verzeker je dat ik niet verlies in een 1vs1 als ik 20 lives heben de andere 5Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 13:31:
[...]
Verbergen is niet lame; het heet toch last man standing??
En als je je verbergt wordt het toch een keer 1on1 en dat verlies je tochen dan heb je misschien 2 frags ofzo, als je dat leuk vindt
![]()
En kunnnen jullie die idle-mutator niet ff beter instellen? Volgens mij staat hij nu op iets van 380 seconden niets doen = kick, maak er een ban van ofzoEn maak de tijd korter van wat je kan idlen.
Dat scoreboard voor LMS met kills erin was dan ook een idee van mij zodat het duidelijk te zien is of iemand moeite heeft gedaan (veel kills) of niet (Weinig kills) als ie hier met screenshots gaat pronken
Verwijderd
NeeHee ik bedoel maak de idle tijd korter ofzo:P --> naar 1 minuut ofzoRobin Vreuls schreef op 15 februari 2003 @ 14:24:
Die staat op driehonderd seconden (vijf minuten), en dat is lang genoeg vind ik.
Verwijderd
spawnkillen is wel lame, vooral op publics (niet dat ik het ook niet doe lol), maar idd, in een war dan doe je het, anders doen zij het, en tjah, winnen is leuker dan verliezen41.6C.6D.61.72 schreef op 14 February 2003 @ 22:28:
[...]
Spawn killen is m'n hobby. Imo is het knap als je in <2 sec iemand dood kunt krijgen terwijl je hem achter je hoort spawnen
. Op Stalwart ligt m'n record op 4x, ik had 5de keer kunnen doen maar dat werd me iets te veel...
Naast het feit dat dat een admin was (undercover) en ik dus een ban kreeg nadat ie begon te zeuren over dat spawn kille, waarop ik antwoordde "like you wouldn't in a clanwar".. en toen stond er opeens "Connection failed.."
Verwijderd
Jonge 7of9 jij doet niet anders dan spawnkillen aapVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:48:
[...]
spawnkillen is wel lame, vooral op publics (niet dat ik het ook niet doe lol), maar idd, in een war dan doe je het, anders doen zij het, en tjah, winnen is leuker dan verliezen
XXXVI
Overigens is de server ook vol op dit moment (probeer anders eens als spectator te joinen, dit kan je aanvinken in player setup)
zonder dat ervoor werkt ook niet, spectator zal k ff aanvinken41.6C.6D.61.72 schreef op 15 februari 2003 @ 22:48:
unreal:// weghalen.. zover ik weet moet je dat niet gebruiken in open location.
Overigens is de server ook vol op dit moment (probeer anders eens als spectator te joinen, dit kan je aanvinken in player setup)
XXXVI
XXXVI
Dat heb je soms wel eens
Jeremy Clarkson
Verwijderd
mja het gaat me enigszins om het winnen maar ik vind het leuker om gewoon zeg maar goede 'batlles' met andere goede spelers op de server te hebben. Als je die wint win je game trouwens vaak ook. En lui die campen zijn gewoon lame en als ik (denk iedereen wel) op gegeven moment tegen iemand met 10 levens (door campen) moet terwijl ik er 3 heb, ik 3 keer suicide en gg zeg41.6C.6D.61.72 schreef op 15 februari 2003 @ 14:33:
[...]
lol, daarom speel ik weinig LMS... ik kan me ook wel verbergen hoor, en ik verzeker je dat ik niet verlies in een 1vs1 als ik 20 lives heben de andere 5(alhoewel..7..
)... en sommige vinden juist leuk om zo te winnen. Het verbaasd me sowieso al dat sommige voor LMS voten terwijl ze weten dat ze niet op de "normale" manier kunnen winnen.
Dat scoreboard voor LMS met kills erin was dan ook een idee van mij zodat het duidelijk te zien is of iemand moeite heeft gedaan (veel kills) of niet (Weinig kills) als ie hier met screenshots gaat pronken
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
dat is een heel dome actieTrehT schreef op 16 februari 2003 @ 01:31:
[...]
mja het gaat me enigszins om het winnen maar ik vind het leuker om gewoon zeg maar goede 'batlles' met andere goede spelers op de server te hebben. Als je die wint win je game trouwens vaak ook. En lui die campen zijn gewoon lame en als ik (denk iedereen wel) op gegeven moment tegen iemand met 10 levens (door campen) moet terwijl ik er 3 heb, ik 3 keer suicide en gg zeg
zo een camper is meestal een noob die anders niet kan winnen, en laast had ik nog 3 levens, en nummer een een stuk of 9
en toen won ik nog
btw desp, u suck
Spawnkillen is idd irri, maar er zijn ook mensen die als je ze laat leven en je loopt weg dat ze nog een rocket op je hol afschieten. Daz ook irri vindt ik. Dus ik doe het ook wel eens.. en zeker bij lms want dan heeft diegene al een wapen.Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:48:
[...]
spawnkillen is wel lame, vooral op publics (niet dat ik het ook niet doe lol), maar idd, in een war dan doe je het, anders doen zij het, en tjah, winnen is leuker dan verliezen
dus...
Verwijderd
Een 2-in-1 shot dus
De UTPure config vergeleken met die van onze clanserver, en 1 wijziging gemaakt... vage is dat volgens utPure het nog steeds aanstaat, maar dat boeit niet imo
Indien je de bug nog hebt, even roepen graag.
not41.6C.6D.61.72 schreef op 16 February 2003 @ 20:17:
Mousebug is gefixed, tenminste zo ziet het er nu uit
De UTPure config vergeleken met die van onze clanserver, en 1 wijziging gemaakt... vage is dat volgens utPure het nog steeds aanstaat, maar dat boeit niet imo

et is ook alleen in LMS :x
Onderhand hebben we het toch al genoeg gespeeld voor 4 levens
Maar het kan kloppen.. in Face was het er niet.
GTA3: 's morgens weinig , maar tegen de middag bijna altijd vol
Not

LMS is grappig (behalve als er twee erg goede spelers elkaar blijven missen

Jeremy Clarkson
lolVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 13:21:
Als je op dit plaatje klikt om uit te vergroten, krijg je heel ander shot
Een 2-in-1 shot dus
[...]
is aangepast hoor
lms is goed, die mag er niet af! het is niet zo stom als sommige vinden en het wordt veel vaker gespeeld dan domination dus gooi die er dan maar afLMS eraf!
En DOM zit gewoon tussen de oren dat het niet leuk is.. DOM is het gametype waar je meer actie hebt dan CTF en elke andere gametype (vanuit TDM oogpunt)
ik had zelfs een ultrakill op 1 gast, ik had 2 rampages, 1 dominating en bunch of sprees, en ik had 51 kills en ik ben maar 19x doodgegaan heheh.
Op het laatst spawnrapede ik DR nog ff 4x hihi.
tja, moet je et maar niet voten hoor
maar in ieder geval vind ik lms toch gewoon cool (omdat het makkelijker is voor n00bs hehe)
hehhe, morbias is bout

as mazon 0wn4g3

ligt het trouwens aan mij of worden er de laatste tijd enorm veel clans geboren?
mwa dunno, ik denk dat er veel meer verschillende mensen van de server afweten en daardoor op de server komen te spelenDiaboluzzz schreef op 18 februari 2003 @ 11:25:
[...]
hehhe, morbias is bout
as mazon 0wn4g3
ligt het trouwens aan mij of worden er de laatste tijd enorm veel clans geboren?
Zou goed kunnen, ik denk inderdaad dat dat wel meespeeltRaVeNgEr schreef op 18 February 2003 @ 12:31:
mwa dunno, ik denk dat er veel meer verschillende mensen van de server afweten en daardoor op de server komen te spelen
Helaas zijn het vaak ook van die k*tusers die het nodig vinden om e.e.a. te verstieren (zie eerdere posts hierover)
Jeremy Clarkson
Verwijderd
fraglimiet 30 ofzo met 12 man, in 1 min afgelopen ofzo
Verwijderd
Dit is toch geen fout?? Door deze mousebug kunnen mensen niet meer auto-aimen met sniper, als je spawnt en niet met je muis beweegt dan is je crossair op de headshot hoogte.
En als je dan auto aim aanvinkt en mouselook uitvinkt in preferences dan blijft de hoogte van je crossair gelijk. Dus dat is dan de heletijd headshots maken --> en dat is lame

Of is dat al een keer gezegd?? kben te lui om alles door te lezen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 20:02 ]
zo had ik denk ik niemand het nog bekekenVerwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:02:
Hmm ff over die ''mouse-bug'' in de lms game;
Dit is toch geen fout?? Door deze mousebug kunnen mensen niet meer auto-aimen met sniper, als je spawnt en niet met je muis beweegt dan is je crossair op de headshot hoogte.
En als je dan auto aim aanvinkt en mouselook uitvinkt in preferences dan blijft de hoogte van je crossair gelijk. Dus dat is dan de heletijd headshots maken --> en dat is lame. En oke, het is irri telkens bij het respawnen een rocket op je smoel krijgen, maar je hoeft niet te klikken om te respawnen in lms. Dus dat is dan je eigen schuld
.Daarom vind ik laat hem er maar lekker opstaan; of is ie r al af??
Of is dat al een keer gezegd?? kben te lui om alles door te lezen
Verwijderd
Hmm dat is idd waar =/TrehT schreef op 18 February 2003 @ 20:29:
[...]
zo had ik denk ik niemand het nog bekekenik heb er zelf ook niet veel last van, als je gewoon niet teveel loopt te spammen is de bug wel te doen.. maar als het ervoor is om headshot stand te voorkomen kunnen ze het ding net zo goed naar boven mikken
Verwijderd
Waarom die smile rvngr?????
Kheb je wel door
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:36 ]
warreport: http://www.clanbase.com/n...d=810&mid=12827&nid=77002
Moet zeggen dat ik cupwars wel spannender vindt dan normale wars
Verwijderd

3 tegen 2 maar goed,
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar, het zal wel héél leuk zijn als iemand ( UT-er) een avi filmpje op 't forum plaatst voor de lol.
MovieUnreal 2002: kan je hier downen, http://home.wanadoo.nl/robinboscom/boz/
Nu heb ik sinds enkele dagen het punt bereikt dat van mij iedereen het mag spelen zoals-ie wilt. Mocht het unieke geval zijn dat ik nog mee doe aan lms op deze server, dan speel ik fijntjes op dezelfde manier mee. Heb al veel te vaak 6 rockets tegen m'n reet gekregen snel nadat ik spawnde, of iemand met een pulse straal achter me aan gehad zonder tijd te hebben voor een weaponswitch. En die 'bug' maakt het er ook niet leuker op.
Maar nu moet ik toch nog eens vragen, wat is nu het leuke aan lms? En in vergelijking met dm?
Kijk, bij NW LMS is het anders..aangezien je bij LMS andere wapens hebt en bij normaal DM niet. Ik vindt het persoonlijk altijd lullig dat er na 16.00 LMS gevote wordt. Er komen tijdens zo een game minstens 3 nieuwe spelers binnen die weer moeten w88 op een stel.
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit??, tis toch ook lullig al is de dm/ctf game full???41.6C.6D.61.72 schreef op 19 februari 2003 @ 21:23:
Tsja, ik had het er al eens over met Gerco, als er insta LMS gevote werd, dat het automagisch Insta DM zou worden.. dan kan iedereen joinen, hoeft niet te wachten enzo..
Kijk, bij NW LMS is het anders..aangezien je bij LMS andere wapens hebt en bij normaal DM niet. Ik vindt het persoonlijk altijd lullig dat er na 16.00 LMS gevote wordt. Er komen tijdens zo een game minstens 3 nieuwe spelers binnen die weer moeten w88 op een stel.
Lms is Lms, mij gaat het erom dat je in het begin alle wapens hebt;
maak dan een ''dm'' game met alle wapens als je start tot de 30 frags ofzo

Zodat evengoed iedereen kan joinen
Kan het trouwens neit als je een full ctf game joined dat ie automatisch gaat speccen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 21:57 ]
Volgens mij start die vote het volgende level gewoon als het aantal votes wat is geplaats gelijk is aan het aantal ingame spelers. Zelf merk ik nu vaak dat voordat ook maar het votescherm er staat er al zoveel spectaters hebben gevote het aantal votes gelijk is aan het aantal ingame spelers. Is het niet mogelijk om het aantal spectaters te tellen en zo de vote pas laten starten als iedereen (spectaters en spelers) heeft gevote, of als 50% van de spectaters & spelers een map heeft gevote.
Of om anders het voten door spectaters uit te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 19-02-2003 23:49 ]
Teams waren redelijk op elkaar afgestemd. Ik maak nog een blunder door een keer mis te springen bij rode base nadat ik net de enemy FC vlak voor zijn vlag neerknal, waardoor ze nog wel konden scoren
2-2 overtime die uiteindelijk voor m'n gevoel zeker 30 minuten geduurd heeft.
Helaas uiteindelijk verloren, maar toch heerlijke pot!

Thx aan iedereen die hier meedeed...
Edit: hmmm, valt tegen, gelijke stand heeft "maar" minuut of 18 geduurd. Was wel intens!

[ Voor 28% gewijzigd door grep op 20-02-2003 08:17 . Reden: stats ]
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Jah, beide partijen hebben wat pecht gehad op het laatste moment met het telkens net niet cappengrep schreef op 20 februari 2003 @ 00:51:
OMG wat een lekker potje CTF was dit zeg!
Teams waren redelijk op elkaar afgestemd. Ik maak nog een blunder door een keer mis te springen bij rode base nadat ik net de enemy FC vlak voor zijn vlag neerknal, waardoor ze nog wel konden scoren
2-2 overtime die uiteindelijk voor m'n gevoel zeker 30 minuten geduurd heeft.
Helaas uiteindelijk verloren, maar toch heerlijke pot!
[afbeelding]
Thx aan iedereen die hier meedeed...

Idd leuke potjes gespeeld vannacht. Goede sfeer onder de spelers ook
ik heb het ook wel eens dat ik achterna gezeten wordt met een pulsestraal, ja daar kun je gewoon niet tegen lopen
Opzich ben ik nog niet zover als Shitty, ik speel wel lekker mee.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is, daarom compenseer ik dat ook met spelen in clan verband.
Echt dat is zoveel leuker dan gewoon fraggen, we hebben afgelopen week tegen DAK gespeeld, beide teams waren vol lof, geen gezeur, gewoon echt geweldig gespeeld.
In clan verband spelen maakt een hoop goed voor mij
Eh, het is vaak < 6 spelers LMS.. dus dan moeten er 4+ wachten. Insta LMS is gewoon hetzelfde als IDM, alleen je zal sneller moeten spelen ipv constant overal een kilometer om te lopen zodat je je lives bij LMS hoger houdt...Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:56:
[...]
Wat maakt dat nou uit??, tis toch ook lullig al is de dm/ctf game full???
Lms is Lms, mij gaat het erom dat je in het begin alle wapens hebt;
maak dan een ''dm'' game met alle wapens als je start tot de 30 frags ofzo![]()
Zodat evengoed iedereen kan joinen
Kan het trouwens neit als je een full ctf game joined dat ie automatisch gaat speccen?tis altijd zo irri al moet je het weer aanvinken en rejoinen
Diaboluzzz schreef op 20 February 2003 @ 07:59:
Ik denk dat je de kortste klap slaat op LMS terrein als je gewoon, flak,pulse en rocket uit zou zetten, of de mode op sniper only zou zetten.
ik heb het ook wel eens dat ik achterna gezeten wordt met een pulsestraal, ja daar kun je gewoon niet tegen lopen
Opzich ben ik nog niet zover als Shitty, ik speel wel lekker mee.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is, daarom compenseer ik dat ook met spelen in clan verband.
Echt dat is zoveel leuker dan gewoon fraggen, we hebben afgelopen week tegen DAK gespeeld, beide teams waren vol lof, geen gezeur, gewoon echt geweldig gespeeld.
In clan verband spelen maakt een hoop goed voor mij

GoT binnenkort een keertje nw tdm doen voor de fun?

Haha, afgang voor de rest, ik speel net een weekje ofzo niet meer tegen bots maar online
* ephymerous wint wel voor de 1e keer op ut.tweakers.net
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2003 16:07 ]
XXXVI
Er komen trouwens steeds meer irritantere gasten op de server (IK_BEN_SCHEEF_(part1), IK_BEN_SCHEEF_(part2)) en ik ga nu eerst eens zien wie dat zijn...

Verwijderd
Ik weet van nix41.6C.6D.61.72 schreef op 20 February 2003 @ 16:52:
Zucht.. bovenaanstaan met CTF zegt niets over winnen...
Er komen trouwens steeds meer irritantere gasten op de server (IK_BEN_SCHEEF_(part1), IK_BEN_SCHEEF_(part2)) en ik ga nu eerst eens zien wie dat zijn...

Verwijderd
57 punten in 11 minuten is niet bijster veel, en zoals gezegt met CTF zegt het totaal niets.ephymerous schreef op 20 februari 2003 @ 16:05:
[afbeelding]
Haha, afgang voor de rest, ik speel net een weekje ofzo niet meer tegen bots maar onlineIk kan er normaal gesproken geen zak van
* ephymerous wint wel voor de 1e keer op ut.tweakers.net
Probeer eens een potje LMS deck te winnen met wat leuke spelers erbij.
Mja, voor een speler die nog niet zo lang UTed is het wel leuk hoor
/Edit
LMS vind ik persoonlijk zuigen...
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2003 18:45 ]
XXXVI

Zo te zien is gerco zijn idee van een betere server er een waar heel de GoT clan is gebantGerco schreef op 20 februari 2003 @ 18:59:
Met onze nieuwste anti-lame-tool hopen we tot een wat beter speelbare server te komen:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.