[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Mja, koude handen krijg ik juist bij precisie werk (pixels bijwerken in Paintshop), of als het raam open staat..waardoor er nogal koude lucht binnekomt.. na 1 uur UTen krijg ik juit warme handen. :)

Ik zou het gewoon echt ff tijdje rustig aan doen.. veel windows sneltoetsen gebruiken zodat je je "muishand" zo min mogelijk gebruikt.. dan krijt je hand wat meer rust en kun je binnekort weer UT-en :).. ik heb soms ook wat pijn in m'n handen..dan doe ik echt ff rustig aan (IT is namelijk m'n toekomst, en wil niet stoppen met werken door RSI voordat ik ermee begonnen ben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf al jaren las van RSI, eigenlijk ben ik al aan gewend. ;(
meestal als je het voelt op komen gewoon eff rus tug aan doen, windowsen is vaak minder belastend dan bijvoorbeeld een spel spelen.
Volgens de mijn doktor hebben gamers vaak last van RSI omdat ze te druk mee spelen in het spel, je zet te veel kracht op je muis terwijl dat helemaal niet nodig is.
goed ontspannen scheelt dus al een hoop.
Vaak is het zo dat als je RSI hebt kom je er ook niet meer van af, in mijn vak ben je dan gelijk arbeids ongeschik, dus beter vroegtijdig stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

QuestGamer

Questje

Ik had vroeger wel es last van RSI, maar echt heel lichtjes.
De laatste tijd eigenlijk nooit meer last van, mede dankzij een hele fijne muis denk ik (MX500). Ik zit kennelijk relaxed genoeg te spelen :)
Gek genoeg heb ik op LAN's nagenoeg nooit last van RSI, maar soms thuis wel. Snap ik niet zo goed :P

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

op 1 of andere manier zal ik wel de ideale zithouding hebben want ik zit dag en nacht achter de pc en _nooit_ geen rsi klachten.

*klopt af*

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
mja je moet gewoon zorgen dat je elleboog een paar cm hoger rust dan je pols op je bureau, dan zit je wel goed. Verder je voeten op de grond proberen te houden zodat je niet onderuitgezakt gaat zitten, en misschien je onderarm wat steunen door een armsteun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:56

Arno

PF5A

Aangezien er weer een groep k*t kleuters met dynamische IP adressen bezig was op de UT server, hebben we zojuist besloten om de complete range voor nog niet nader bepaalde tijdsperiode te bannen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[15:54] <@Gerco> 62.234.47.0/24 <-- ??
[15:54] <@Traag> mom Gerco
[15:54] <@Traag> inetnum:      62.234.0.0 - 62.234.127.255
[15:54] <@Traag> dat is de range
[15:55] <@Traag> /17 dus
[15:55] <@Gerco> 62.234.0.0/17 dus?
[15:55] <@Traag> die jah
[15:55] <@Gerco> iptables -A INPUT -s 62.234.0.0/17 -p udp --destination-port 7777 -j DROP
[15:55] <@Gerco> done
[15:55] <@Traag> ok
Voor de mensen die dit niet snappen, we praten hier over een blok van 32768 IP adressen van Wanadoo Cable. We begrijpen dat we hier ook onschuldige UT spelers mee pakken, maar als het niet echt noodzakelijk was hadden we het echt niet gedaan. De onterecht gebande mensen mogen hun hart gaan ophalen bij ]GEIL[Klootzakken (ter info: we verdenken een nicklamer en dus niet per definitie iemand van clan ]GEIL[ :)).

Logs zijn ter inzage op IRC :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gelukkig, want gisteravond was het toch een zooitje met die namen en het gevloek :{.

Net weer eens gewonnen na een eeuwigheid :+

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1767/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb me weer even vermaakt en (natuurlijk) gewonnen:
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image8128d9f4f34561013a778c1957ab4449_small.jpg

Al stelde de competitie niet veel voor :P

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:12
Robin Vreuls schreef op 07 February 2003 @ 17:04:
Gelukkig, want gisteravond was het toch een zooitje met die namen en het gevloek :{.

Net weer eens gewonnen na een eeuwigheid :+

[afbeelding]
lol

deze was echt triest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik spawn, dan kijk ik naar beneden.
Dit was eerst niet zo.
Is dit een "feature" van de nieuwe pure versie die op de server staat ofzo?
Vind het persoonlijk maar irritant :(

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, idd dat is een bug van de nieuwe UTPure versie :(
grep schreef op 08 februari 2003 @ 11:34:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik spawn, dan kijk ik naar beneden.
Dit was eerst niet zo.
Is dit een "feature" van de nieuwe pure versie die op de server staat ofzo?
Vind het persoonlijk maar irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm.. ik dacht dat dat gefixed was in UTPure6, tenminste, op onze clanserver heb ik er totaal geen last van? Hmm...vaagheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb er ook geen last van, op andere pure's na 55 had ik het wel. Ik zal eens met de opties spelen, misschien helpt het.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

41.6C.6D.61.72 schreef op 08 February 2003 @ 13:02:
Hmm.. ik dacht dat dat gefixed was in UTPure6, tenminste, op onze clanserver heb ik er totaal geen last van? Hmm...vaagheid
Ik heb er ook last van, erg irritant. Zeker bij lms omdat ik daar wel s een rocket wil schieten bij het spawnen.... is nu ietstje gevaarlijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Poll: Heb jij last van de mouselook bug in UTPure 6?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=604&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
zal in de volgende pure gefixed zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Dat zeggen ze al tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Diaboluzzz schreef op 07 February 2003 @ 07:49:
op 1 of andere manier zal ik wel de ideale zithouding hebben want ik zit dag en nacht achter de pc en _nooit_ geen rsi klachten.

*klopt af*
In Insta CTF kon ik erg goed meekomen, maar met andere modes kun je me net zo goed in het water laten hangen :P !!!

Sorry, maar das gewoon echt 1 van mijn specialiteiten :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
marzzman schreef op 08 February 2003 @ 17:18:
[...]

In Insta CTF kon ik erg goed meekomen, maar met andere modes kun je me net zo goed in het water laten hangen :P !!!

Sorry, maar das gewoon echt 1 van mijn specialiteiten :) !
en het minst moeilijkst :D

maar ik ben daar ook het beste in, en lsm morpeaush of hoe die heet. dat level leg me wel

en deck haat ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deck is cool!! maar morpeaush of hoe die ook heet is in LMS zeker een goede, leuke map. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Deck 16 heerscht gewoon :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 18:26:
deck is cool!! maar morpeaush of hoe die ook heet is in LMS zeker een goede, leuke map. :9
Ik ben blij dat jullie dat ook vinden, is mijn favo map iig.

Van mij mag ut.tweakers.net een NW LMS Morpheus-server worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

rival24 schreef op 08 February 2003 @ 19:02:
[...]Van mij mag ut.tweakers.net een NW LMS Morpheus-server worden ;)
LOL Nee, die map is wel leuk op zich hoor. Maar op Tweakers is het een ramp. Allemaal van die n00bs die gaan rondvliegen met minigun, pulse of zelfs FLAK :@
Echt geen fun.

Mijn favo DM map is Deck16][, heerscht idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

QuestGamer schreef op 08 February 2003 @ 21:39:
[...]

LOL Nee, die map is wel leuk op zich hoor. Maar op Tweakers is het een ramp. Allemaal van die n00bs die gaan rondvliegen met minigun, pulse of zelfs FLAK :@
Echt geen fun.

Mijn favo DM map is Deck16][, heerscht idd :)
mja, en natuurlijk is er maar 1 wapen wat goed is de shockrifle... we kenne de discusies. Normaal zeurt men dat instagib geen "skills" heeft, maar met al dat geklaag betwijfel ik over er nog wel "skills" wapens zijn voor NW.. al dat gezeur. de wapens zitten in dat spel, klaar. net zoiets als dat clans niet meer low grav wileln spelen en dat in hun rules zitten, 2 dingen waar ik me het meeste aan erger in UT en omgeving :/ :)

btw: server loopt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
41.6C.6D.61.72 schreef op 08 February 2003 @ 21:41:
mja, en natuurlijk is er maar 1 wapen wat goed is de shockrifle... we kenne de discusies. Normaal zeurt men dat instagib geen "skills" heeft, maar met al dat geklaag betwijfel ik over er nog wel "skills" wapens zijn voor NW.. al dat gezeur. de wapens zitten in dat spel, klaar. net zoiets als dat clans niet meer low grav wileln spelen en dat in hun rules zitten, 2 dingen waar ik me het meeste aan erger in UT en omgeving :/ :)

Je kunt het ook zien dat die nog helemaal geen skills hebben en beginners zijn, en voor beginners zijn dat de gemakkelijkste wapens. Of die dan ook daadwerkelijk effectief zijn met dat wapen is een tweede.

Als clan-zijnde een regel hebben dat je niet op low gravity wilt spelen? |:( Dat getuigt nog eens van een clan zijn. Ik weet wat: waarom maken we niet meteen regels dat we alleen tegen beginners spelen :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

[FtF]QuestGamer --> wij hebben binnenkort een War volgens de agenda :P

|BoD| klimt hopelijk weer wat :)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 08 February 2003 @ 21:41:
[...]

wie wil er nu in een officiele war low grav spelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Low grav maps sucken... IMO :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

CB wars gaan over alle maps die dus in UT zitten.. en ja als er clans zijn die daar niet zo goed in zijn (FURY, Liandri hadden we met 50 verloren, morpheus met 70 gewonnen, dus we hadden gewonnen van clan waar we 22% winkans hadden) ... dan is dat hun probleem.

Mja, zij willen nu niet meer low grav spelen.. hun eigen gebrek imo. Als ze dat niet kunnen.. hun probleem! de ladders gaan om de beste clan overall, en als ze zeker weten dat ze geen vage maps moeten spelen, moeten ze maar in een tutorial ladder gaan.

Wij spelen toch ook gewoon arcane temple, terwijl dat een klote map is als je het niet gewend bent? En zei mogen wel hun fav maps spelen, en wij, Morpheus "our house!" niet.
Tegenwoordig is 80+% van de clans anti-low grav.. imo een zwakte their side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

41.6C.6D.61.72 schreef op 09 February 2003 @ 11:59:
CB wars gaan over alle maps die dus in UT zitten.. en ja als er clans zijn die daar niet zo goed in zijn (FURY, Liandri hadden we met 50 verloren, morpheus met 70 gewonnen, dus we hadden gewonnen van clan waar we 22% winkans hadden) ... dan is dat hun probleem.

Mja, zij willen nu niet meer low grav spelen.. hun eigen gebrek imo. Als ze dat niet kunnen.. hun probleem! de ladders gaan om de beste clan overall, en als ze zeker weten dat ze geen vage maps moeten spelen, moeten ze maar in een tutorial ladder gaan.

Wij spelen toch ook gewoon arcane temple, terwijl dat een klote map is als je het niet gewend bent? En zei mogen wel hun fav maps spelen, en wij, Morpheus "our house!" niet.
Agree, in normal Grav maps zijn de FURY members echt goed, maar ze zouden het ook gewoon in low-grav moeten kunnen!

Wij spelen alleen CTF Instagib (in UT international toernooi) maar afaik spelen we ook low-grav maps :)

Ik vind het clan gebeuren allemaal wel leuk, als we maar onthouden dat het om de fun gaat :P ! En niet de RSI :X !!!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

marzzman schreef op 09 February 2003 @ 01:08:
[FtF]QuestGamer --> wij hebben binnenkort een War volgens de agenda :P

|BoD| klimt hopelijk weer wat :)
[FtF] klimt hopelijk weer wat :)

BTW, Sponge, ik ben het wel met je eens hoor. Er is veel gezeik over NW en de wapens (en ja ik doe dat zelf ook, want ik erger me er gewoon vreselijk aan als er zo'n debiel op je af komt springen met flak >:) ). Maar neemt niet weg dat ik NW nog wel leuk vind, net als instagib. Het heeft beide gewoon wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
41.6C.6D.61.72 schreef op 09 februari 2003 @ 11:59:

hmm, tja, et is maar wat je leuk vindt, CB wars die jij bedoelt zijn ladderwars, en ladderwars geven altijd zoveel problemen om de domste dingen, dat we gekozen hebben met onze clan (niet FtF dus, maar [r]) om daar niet aan deel te nemen, omdat clans de meest onzinnige maps gaan verzinnen om toch maar van je te winnen. Bijv 1 clan die ons had gechallenged op Zeto 8)7.

Enige wat wij spelen zijn Cups op CB, sinds daar normale maps worden gespeeld met gestandariseerde rules, die door iedereen zijn geaccepteerd, en je hebt er dus ook nooit conflicten over.

Ik heb ook niets tegen low-Grav maar als je kijkt naar de map opzich als nw map dan kan je er haast niets, daarom wordt ie zo weinig gespeeld en daarom kiezen sommige clans zulke maps, gewoon omdat ze anders niet kunnen winnen imho.
Hetzelfde geld overigens voor de rules die clans maken met zo'n war. Bijv als een clan ervoor kiest zijn map zonder Friendly Fire te spelen of zonder PowerUps.
Daarom zeggen die ladders ook geen ene donder meestal; "kijk ons wij staan 5e op CB blabla ladder" maar stellen ze eigenlijk niet veel voor wanneer ze in een cup spelen.

Kortom CB ladders zuigen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
wtf is er zo rot aan iemand die met een flak op je afvliegt. kan je je er niet tegen verdedigen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

RaVeNgEr schreef op 09 februari 2003 @ 16:34:
[...]

hmm, tja, et is maar wat je leuk vindt, CB wars die jij bedoelt zijn ladderwars, en ladderwars geven altijd zoveel problemen om de domste dingen, dat we gekozen hebben met onze clan (niet FtF dus, maar [r]) om daar niet aan deel te nemen, omdat clans de meest onzinnige maps gaan verzinnen om toch maar van je te winnen. Bijv 1 clan die ons had gechallenged op Zeto 8)7.

Enige wat wij spelen zijn Cups op CB, sinds daar normale maps worden gespeeld met gestandariseerde rules, die door iedereen zijn geaccepteerd, en je hebt er dus ook nooit conflicten over.

Ik heb ook niets tegen low-Grav maar als je kijkt naar de map opzich als nw map dan kan je er haast niets, daarom wordt ie zo weinig gespeeld en daarom kiezen sommige clans zulke maps, gewoon omdat ze anders niet kunnen winnen imho.
Hetzelfde geld overigens voor de rules die clans maken met zo'n war. Bijv als een clan ervoor kiest zijn map zonder Friendly Fire te spelen of zonder PowerUps.
Daarom zeggen die ladders ook geen ene donder meestal; "kijk ons wij staan 5e op CB blabla ladder" maar stellen ze eigenlijk niet veel voor wanneer ze in een cup spelen.

Kortom CB ladders zuigen. :P
_/-\o_ _/-\o_

Dat is nou eens goed onderbouwt. :D

Mja, je hebt gelijk qua ladders/wars/cups.. maar als je alleen cups speelt dan speel je een stuk minder dan zo nu en dan een warretje tussen-door. En cups.. tsja ik moet nog zien hoever wij komen, het gaat steeds slechter met ons qua teamplay, omdat alle goede TDM servers verdwijenen de laatste maanden... de enige goede die we hebben is een domination server (heb je veel aan..dom maps) en nog een andere die alleen 's avonds public is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 09 februari 2003 @ 18:01:
wtf is er zo rot aan iemand die met een flak op je afvliegt. kan je je er niet tegen verdedigen ofzo ?
dat zou ik ook wel eens willen weten, als er iemand tegen mij aan vlanken is kan ik mij zelf prima verdedigen.
de Schok rivel is bijvoorbeeld veel lulliger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
DE_Michiel schreef op 09 February 2003 @ 18:01:
in principe is elk wapen even dodelijk, maar het probleem met flak is dat het veel te trigger happy wordt gebruikt. Mensen denken er niet bij na over hoe ze het wapen afvuren, omdat er toch genoeg ammo voor is, in een normale game iig. Mensen rennen er doelloos mee rond, met de vuurknop ingedrukt gehouden, hopen dat ze iets raken.

Het probleem is dan frustratie van de tegenstander omdat je hem niet snel afmaakt :) en het probleem qua handelen van het wapen is dat et zoveel spread heeft en dat je eigenlijk bijna niet kan missen.

Het is eigenlijk een kwestie van eer, hoe meer moeite je moet doen om je tegenstander neer te halen de meer respect hij heeft voor jouw :) Flak is eigenlijk een low-effort wapen en dus zal je weinig respect krijgen als je iemand nakt met flakspam.

Wanneer je iets langer speelt ga je nadenken over de efficiency waarmee je het wapen gebruikt en ga je ervoor zo snel mogelijk je tegenstander uit te schakelen om zoveel mogelijk frags te halen. (je probeert met sniper ook iemand een Headshot te schieten ipv op zn torso right? :))

Opzich heb ik niets tegen het wapen zelf, alleen tegen de persoon die er niet goed mee om weet te gaan. Flak zou close-range gebruikt moeten worden om iemand vol alle shells in zn torso te knallen ipv telkens 1 of 2 shells.

Hetzelfde geld overigens voor meer wapens, waaronder ripper en biorifle. Whats the use als je in een gang in een hoekje gaat zitten en gewoon allemaal razors te gang in gaat schieten in de hoop dat je maar iemand raakt. Probeer eens efficient iemand te raken met primairy ripper, probeer eens iemand opzettelijk met het wapen te killen in koele bloede zullen we maar zeggen, dat is al een stuk uitdagender :)

[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 09-02-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 09 February 2003 @ 18:01:
Op zich is het gebruik van de flak niet irritant, als je het maar op het juist moment gebruikt en niet al springend door het level heen met die flake gaan spammen (voornamlijk met de primary fire).
De kogels van de flak springen alle kanten op en je tegenstander wordt zonder veel moeite geraakt.

Als iedereen dit in een level gaat doen, dan zal jij dit ook niet leuk vinden, daarom moet je de flake alleen gebruiken als je in close range bent met je tegenstander.

Of gebruik de secondary fire v/d flake om van afstand je tegenstander te raken, daar heb je nog enigszins inzicht nodig om het op het juiste plek neer te laten knallen.

:)

Rav was eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

RaVeNgEr schreef op 09 februari 2003 @ 19:28:
[...]

Het is eigenlijk een kwestie van eer, hoe meer moeite je moet doen om je tegenstander neer te halen de meer respect hij heeft voor jouw :) Flak is eigenlijk een low-effort wapen en dus zal je weinig respect krijgen als je iemand nakt met flakspam.
met 1 schot van sec fire van flak iemand neerhalen is de shit, zie de fooze movie :D

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal gebruik ik flak ook alleen voor digtbij of middel matige afstanden, ook gebruik ik vaker de tweede functie dan de eerste omdat i voor mij gewoon effictiefer is.
Flak is eigen lijk geen n00b wapen, als je inderdaad lomp er mee gaat schieten michien wel ja, maar als ik vaak iemand gewoon mooi gelijk van dicht bij neer schiet is het gelijk "stop met die flak, lammer!!!" dus al de voorgaande argumenten vind ik maar vaag.
respect of eer vindt ik in de wapen niet echt van toepassing want eigen lijk ze alle wapens zwak, het zou pas echt eer vol zijn om het zelfde wapen te pakken waar je mee word aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

huh?

[ Voor 99% gewijzigd door Pepper op 10-02-2003 13:30 . Reden: foutje... ??? :? ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Bij mij is het maar hoe het uit komt.. ik gebruik ook wel eens flak..
Het 'spammen' met flak vindt ik wel irritant maar... de makers van UT hebben het er in gestopt en het ligt altijd voor het oprapen ;) dus dan kan het ook gebruikt worden :) .... ( het ligt er niet voor niets)

Dan vindt ik die ripper nog meer het irritantst, moet ik erbij zeggen :|

btw. zijn de stats down??? de laaste game die gelogged is is zaterdag ochtend :?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
stats worden niet elke dag bijgewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

de stats wel hoor..alleen de lijst van spelers niet... hmm, maar aangezien iemand een fout had gemaakt (zie ook A61 topic van Gerco >:)) denk ik dat er iets niet draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Potje van vanmiddag :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1898/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1899/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1900/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Standaard FOV van 90 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De stats parser draait elk uur, alleen de reboot van zaterdag kwam precies op het moment dat de stats parser nog draaide. Dus de stats parser dacht dat 'ie nog aan het draaien was (lockfile) en deed geen aarsch... :)

De boel is aan het inhalen, over een half uurtje is het wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ken ik daarom niet op de ut server komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

DE_Michiel schreef op 10 februari 2003 @ 19:05:
ken ik daarom niet op de ut server komen ?
Nee, elke maandag is een dag waar Surfnet gaat rondsleutelen.. soms wat erger dan anders, nu ligt alles plat ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
aha, tot hoe lang duurt dat ong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 08 februari 2003 @ 13:34:
Poll: Heb jij last van de mouselook bug in UTPure 6?
Ja
Nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb de vermoede dat iemand hier met behulp van een proxy onze poll naar 't klote maakt of zie ik dat verkeerd. B)

Anyway, ik ga nu een potje "unrealen", ik post wel zo enkele screenies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Totdat het klaar is ("till it's done" :P)?

(is niet te zeggen, soms 5 min, soms een nacht.. We kunnen alleen wachten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 19:10:
[...]

Ik heb de vermoede dat iemand hier met behulp van een proxy onze poll naar 't klote maakt of zie ik dat verkeerd. B)

Anyway, ik ga nu een potje "unrealen", ik post wel zo enkele screenies. ;)
een screenie zeker met een zwarte achtergrond, en in het wit can't connect ut.tweaker.net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 10 februari 2003 @ 19:12:
[...]

een screenie zeker met een zwarte achtergrond, en in het wit can't connect ut.tweaker.net :D
Lol, nee. Ik kan ook niet connecten op ut.tweakers.net
Zwarte achtergrond wordt het niet iig, maar ik ga wel naar een server waar veel tweakers opgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De poll is gesaboteerd van een op de ut-server gebande ip-reeks... eens zien of we een ip-ban kunnen regelen voor die range. Dan kunnen die op geen enkele poll meer voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ah ik zie dat de poll net gecorrigeerd is. Na een keer f5 stond de stand weer een stuk lager (19) terwijl hij minder dan een minuut eerder nog op 236 stond.
Beetje dom om die poll zo te verkloten (zeker als dat wat ze voten al zo ruim voor stond :/)

[ Voor 45% gewijzigd door Alphega op 10-02-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 17:04
Kep er kennelijk alleen last van bij morpheus...

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Alphega schreef op 10 februari 2003 @ 19:34:
Beetje dom om die poll zo te verkloten (zeker als dat wat ze voten al zo ruim voor stond :/)
Mja, om ons zover te krijgen dat we een hele IP range bannen moet je ook in UT behoorlijk dom doen... dus ik schat het IQ van deze persoon ook niet bepaald hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Gerco schreef op 10 February 2003 @ 21:11:
[...]

Mja, om ons zover te krijgen dat we een hele IP range bannen moet je ook in UT behoorlijk dom doen... dus ik schat het IQ van deze persoon ook niet bepaald hoog in.
als in ut:

Roger That

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Welke clans hier doen trouwens allemaal mee met de Clanbase Spring cup? Ik heb Dg^ gezien (hebben gisteren al gespeeld), van FtF weet ik het, en van m'n eigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

41.6C.6D.61.72 schreef op 11 februari 2003 @ 09:05:
Welke clans hier doen trouwens allemaal mee met de Clanbase Spring cup?
JA, ik doe mee met op het onderdeel 'Trampoline' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+Loneman is listening to House Of Pain - Jump Around @ 128kbps - 8s of 3m29s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, [TT] stopt (waarschijnlijk) met UT na season 5 van de Jolt iCTF League ;(

Al die heidenen gaan UT2k3 spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 14:16:Al die heidenen gaan UT2k3 spelen :P
Gekken :)

Ach, na een paar maanden komen ze toch allemaal met hangende pootjes weer terug naar UT1, let op mijn woorden *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
zo men eerste keer dat ik bovensta 8) heb ook wel is andere potjes gewonnen hoor met lms, maar had nu een pic:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Gerco schreef op 10 February 2003 @ 19:28:
De poll is gesaboteerd van een op de ut-server gebande ip-reeks... eens zien of we een ip-ban kunnen regelen voor die range. Dan kunnen die op geen enkele poll meer voten.
Is dit zo Gerco :?

Beetje lame dan :/

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

DE_Michiel schreef op 11 februari 2003 @ 15:48:
zo men eerste keer dat ik bovensta 8) heb ook wel is andere potjes gewonnen hoor met lms, maar had nu een pic:

[afbeelding]
Eehm leuke score hoor, daar niet van, maar ik zie de eindscore van een CTF potje die je verloren hebt en waarbij je ook niet de meeste punten hebt gescoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
grep schreef op 11 februari 2003 @ 16:54:
[...]

Eehm leuke score hoor, daar niet van, maar ik zie de eindscore van een CTF potje die je verloren hebt en waarbij je ook niet de meeste punten hebt gescoord...
sst stil nou ik ben al blij genoeg dat ik bovenaan stond :o

neuh ik weet t, maar krijg het steeds meer onder de knie, dus over een poosje sta ik echt boven aan O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 11 February 2003 @ 15:40:
[...]

Gekken :)

Ach, na een paar maanden komen ze toch allemaal met hangende pootjes weer terug naar UT1, let op mijn woorden *D
Nee we hebben ook al afgelopen Season in de Jolt UT2k3 Insta Multi-league gespeeld en het beviel ze allemaal, dus ze zullen niet terugkomen naar UT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Spring cup roelt :)
ik doe met [r] mee met TDM NW CUP div2
en met FtF iCTF opencup div3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/111.jpg
kunnen jullie 't LEZEN? B) Helaas maar geen een upload server lukt. theforumisdown wil niet hoger dan 50kb. 8)7

Hier speelde ik bij Quicknet insta server, iig geen noeps te zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 19:18:
[...]

Lol, nee. Ik kan ook niet connecten op ut.tweakers.net
Zwarte achtergrond wordt het niet iig, maar ik ga wel naar een server waar veel tweakers opgaan. :)
welke server(s) is (zijn) dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 11 February 2003 @ 19:28:
[...]

welke server(s) is (zijn) dat ?
QuickNet UT CTF [InstaGib] 213.73.255.135
12 vs 12 man. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

das erg druk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hou ik juist van. En gelukkig heb je niet al té veel n00bs. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb je daar eerder gezien :)
Ik was daar ook weer eens zins lange tijd te vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/f.bos1/whoot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 20:02:
hmm ik heb je daar eerder gezien :)
Ik was daar ook weer eens zins lange tijd te vinden :)

[afbeelding]
Hey deze ken ik :9 @ gistere? [GoT]P@_70 was er ook geloof ik. Ik ben daar weer 21:00 om precies te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12vs12 man?
Damn dat is echt geen spelen
heb wel is een server gejoined, bleek playerlimit max. 28 te zijn. Da's pas erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:35:
12vs12 man?
Damn dat is echt geen spelen
heb wel is een server gejoined, bleek playerlimit max. 28 te zijn. Da's pas erg :)
Tja.. verschillen. Heb je de server? ( Moet wel insta zijn ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 19:00:
[afbeelding]
kunnen jullie 't LEZEN? B) Helaas maar geen een upload server lukt. theforumisdown wil niet hoger dan 50kb. 8)7

Hier speelde ik bij Quicknet insta server, iig geen noeps te zien. ;)
lol^^ hoezo geen noobz?
nvm, check kik server als je echt zonder noobies wil spelen
ip/pass is op #[kik] (quakenet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 11 February 2003 @ 09:05:
Welke clans hier doen trouwens allemaal mee met de Clanbase Spring cup? Ik heb Dg^ gezien (hebben gisteren al gespeeld), van FtF weet ik het, en van m'n eigen :)
ik doe mee met [r] in tdm nw >:)
en met ftf voor ictf
en met dks zijn we momenteel 1ste in jolt div3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, wij krijgen iig zware games met de cup, vooral aangezien er geen morpheus is :) :P
(alleen iTDM, Premier League)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 19:58:
[...]

Daar hou ik juist van. En gelukkig heb je niet al té veel n00bs. :P ;)
Precies, met jou kan ik praten....:) Drukte roels!!! :P :)

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 12-02-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm, als we zondag winnen van Bombsquad zijn we niet meer te stoppen in de TDM cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, hou wel rekening mee dat alle clans hun beste spelers gaan gebruiken, ga nooit clans onderschatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een clan voor mij. Dan bedoel ik een clan waar je "wars" heb etc. en die voor het uiterste gaan.

»RaVeNgEr: in welke clan zit je? server adress etc zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 17:15:
Heeft iemand hier een clan voor mij. Dan bedoel ik een clan waar je "wars" heb etc. en die voor het uiterste gaan.

»RaVeNgEr: in welke clan zit je? server adress etc zijn welkom.
Ravenger zit in [r]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDataDude
  • Niet online
41.6C.6D.61.72 schreef op 11 februari 2003 @ 09:05:
PyroTechnics UT TDM (UT DM Div1)
PyroTechnics UT CTF (UT CTF Div1)
Clan Unity (UT CTF Div3)

Dat zijn de clans van mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
41.6C.6D.61.72 schreef op 12 February 2003 @ 16:28:
Hmm, hou wel rekening mee dat alle clans hun beste spelers gaan gebruiken, ga nooit clans onderschatten :)
true :) dit is ook mn 8e CB cup oid, best heel veel al gespeeld :)
--
irc.quakenet.org #revisited is ons kanaaltje ;) we zoeken nog mensen, die active zijn en veel ervaring hebben, als je et wat vindt moet je ff langshoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, dit wordt onze eerste cup.. morgen MnM.. denk ik wel bekend bij de CTF-ers hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MnM pwnz :P
laaste tijd wel inactive..dus pwnen ze niet meer zo hard
wel een tijdje 1ste gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

En niet te vergeten in FtF *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[r] is een NW clan, en ik hou niet van NW *insta only* ;)
[FtF]QuestGamer ik had nog tegen jou gespeeld tijdje terug. Je zei ik moest terugkomen wanneer mij Ping in orde was. Hij is nu in orde ( ping rond de 80 ) maar ik Lagg veel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 12 februari 2003 @ 22:54:
[...]

En niet te vergeten in FtF *D
/me spanks questaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 23:33:
[r] is een NW clan, en ik hou niet van NW *insta only* ;)
[FtF]QuestGamer ik had nog tegen jou gespeeld tijdje terug. Je zei ik moest terugkomen wanneer mij Ping in orde was. Hij is nu in orde ( ping rond de 80 ) maar ik Lagg veel. :(
Ow kan wel :)
Join #FtF en we kunnen wel ff spelen, maar op onze server heb je hopelijk wel lager dan ping 80 @ f6?
Maar als je lagt is het nog vervelend, hoezo lag je dan zoveel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

* QuestGamer slaps `7of9 around a bit with a large trout

en JA je kan hier / me gebruiken :P

[ Voor 12% gewijzigd door QuestGamer op 12-02-2003 23:39 ]

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Ik ga er nier vanuit dat [GoT] meedoet :P
we zijn wel begonnen met wars, vooral friendly.

Beetje het veld aftasten enzo.
Als we strax echt bezig gaan met opstellingen enzo denk ik dat we nog best een redelijke tegenstander kunnen worden.
We hebben best wel wat oud en nieuw 8)7 talent aan boord :)

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Oude is zeker Grep en Pa_70 en het nieuwe Geniusdex enzo? :P

:+

• Arno

Arno

PF5A

41.6C.6D.61.72 schreef op 13 February 2003 @ 08:22:
Oude is zeker Grep en Pa_70 en het nieuwe Geniusdex enzo? :P

:+
Roflmao :D :+ _o_

Jeremy Clarkson

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.