Nope Insta daar gaat het om
Hmm..rejected by server??
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Dan zit hij waarschijnlijk vol.toastingnow schreef op 30 January 2003 @ 21:50:
Hmm..rejected by server??
Dan is de kans groot dat de server vol zit (10 man)
(vnl is altijd snel
)
(vnl is altijd snel
[ Voor 22% gewijzigd door ShittyOldMan op 30-01-2003 22:11 ]
[22:11] <@Traag> !playersVerwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:11:
Dan zit hij waarschijnlijk vol.
[22:11] <+UT-Bot> [Players: Zeu5 (13), Goldeneye!{GZ} (7), [r]avenger (12), [AARS]Dymlos (0)]--[Total: 4]
Nu nie meer
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kan er niet iets gedaan worden aan die irritante idlers... wordt er langzamerhand een beetje stront ziek van...
als je net CTF aant spelen ben.. en dan doen er 2 man niets dan is het echt niet meer leuk om te spelen zo...
jah.. dat wou ik ff kwijt.. (tis geen zeuren (vindt ik) maar de waarheid.)

dus...
Ik ben het met je eens, als ik zoiets in LavaGiant of EtCaves tegen kom schiet ik ze gewoon elke keer in de lava, soort van afreagerenP3PP3R schreef op 31 January 2003 @ 12:06:
Kan er niet iets gedaan worden aan die irritante idlers... wordt er langzamerhand een beetje stront ziek van...als je net CTF aant spelen ben.. en dan doen er 2 man niets dan is het echt niet meer leuk om te spelen zo...
Verwijderd
Is dat nieuw dat je zonder reden geband word voor 24 uur???
BOFH heeft mij geband gelijk toen hij op de server kwam, ik zie niks en ik speelde gewoon....
BOFH heeft mij geband gelijk toen hij op de server kwam, ik zie niks en ik speelde gewoon....
Mjah, is al eens een discussie punt geweest.. tegenwoordig letten we er wel wat meer op, zeker als iemand zegt dat iemand aan idlen is dan kijk ik meestal ff of het echt zo is (anders zegt iemand tijdens LMS, Pepper is aan idlen, wie kicked hem ff?P3PP3R schreef op 31 January 2003 @ 12:06:
Kan er niet iets gedaan worden aan die irritante idlers... wordt er langzamerhand een beetje stront ziek van...als je net CTF aant spelen ben.. en dan doen er 2 man niets dan is het echt niet meer leuk om te spelen zo...
Misshien maar eens een idle mod erop zetten, maar wel een die triggert na 2 minuten ofzo.. sommige die werken te snel en dan typ je en dan ben je dood (alhoewel dat ook zeer verleidelijk is
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 15:41:
Is dat nieuw dat je zonder reden geband word voor 24 uur???
Praat dat met hem uit en niet hier

Verwijderd
irc.tweakers.net #utVerwijderd schreef op 31 January 2003 @ 15:55:
[...]
leuk dat je dat zegt, maar hoe slaan ik ze kop dan in??? ik heb zin mail niet hoor
FAQ: http://ut.tweakers.net
Het algemene kanaal:
#ut (irc.tweakers.net)
[ Voor 59% gewijzigd door Sponge op 31-01-2003 15:58 ]
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 15:55:
[...]
leuk dat je dat zegt, maar hoe slaan ik ze kop dan in??? ik heb zin mail niet hoor

Zal jij ongetwijfeld iets van fout hebben gedaan.
Ach ja dan kun je ff lekker afkoelen.
Jij zou toch een paar maand stil blijven?
* Diaboluzzz wacht op reply van Traag
http://www.NUiPhone.nl/
Dat geldt echter niet voor onze bans
btw, tegenwooridg gaan we ook een redelijk anti-idle beleid voeren... onderhand worden de meeste spelers (en admins die het op moeten lossen) zat van die lui die 3 games niets doen, resultaat binnekort: iig een dagban ofzo. (bij lui die het veelvuldig doen)
Totdat er misschien eens een anti-idle mod installed wordt
En wat gebeurt er als P@_70 en grep melig zijn?
Dan gaan ze een beetje lopen klooien met jumpboots en liften in DM-Barricade!

Misschien binnenkort een nieuwe clan:
[THC] The Human Cannonballs... zij spelen op HOOG niveau.....

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
doe eens wat vaker op irc komen jij !grep schreef op 01 februari 2003 @ 12:10:
En wat gebeurt er als P@_70 en grep melig zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
juist41.6C.6D.61.72 schreef op 31 januari 2003 @ 23:10:
btw, tegenwooridg gaan we ook een redelijk anti-idle beleid voeren... onderhand worden de meeste spelers (en admins die het op moeten lossen) zat van die lui die 3 games niets doen, resultaat binnekort: iig een dagban ofzo. (bij lui die het veelvuldig doen)
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 20:22:
BOFH gezellige vent, moet maar eens bij de politie gaan werken.
Ik krijg hier echt een bobbythekitten.jpg gevoel bij. In plaats van ons hiermee lastig te vallen, kun je dat ook met hem uitpraten

Verwijderd
vanavond werd mijn clan genoot ook geband, ik ging op irc met bofh praten waarom (zo als dat hoort) nu heeft i mij voor 55 dagen geband.
ook vindt hij mijn woordbilndhied maar zwak en dat ik een hadicap daar mee hebt vindt i om te lachgen.
Dit vindt ik dus helemaal nergens op slaan, heeft iemand nog iets zinnig toe tevoegen of is dit zogenaamt (weer) mijn eigenschuld??
Het word tijd dat er gewoon weer normaal word gedaan kenelijk worden wij als clan niet echt oprijst gesteld maar de vraag is wat hebben wij in gods naam fout gedaan dat idereen zo doet?
ook vindt hij mijn woordbilndhied maar zwak en dat ik een hadicap daar mee hebt vindt i om te lachgen.
Dit vindt ik dus helemaal nergens op slaan, heeft iemand nog iets zinnig toe tevoegen of is dit zogenaamt (weer) mijn eigenschuld??
Het word tijd dat er gewoon weer normaal word gedaan kenelijk worden wij als clan niet echt oprijst gesteld maar de vraag is wat hebben wij in gods naam fout gedaan dat idereen zo doet?
[21:57:39] <Goldeneye> jij ben echt een sukkel
[21:57:44] <@DR>
[@DR]: [21:57:48] <Goldeneye> moet ik je eff komen verbouwen??
[@DR]: [21:57:58] <Goldeneye> ket a life man
[@DR]: [21:58:02] <@DR> nah heb net gerenoveerd sorry
[@DR]: [21:58:13] <Goldeneye> j ebek sukkel
hoi ik ben goldeneye en ik ben dom
soz hoor maar je bent wel erg stom bezig

hoi ik ben goldeneye en ik ben dom

Verwijderd
ja en aleen met bewijs stukken komen als het jullie uit komt, over de feitelijke log bestanden over de UT ban's heb ik nog niks gezienRaVeNgEr schreef op 01 February 2003 @ 22:23:
[21:57:39] <Goldeneye> jij ben echt een sukkel
![]()
![]()
![]()
hoi ik ben goldeneye en ik ben dom![]()

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 22:33:
ja en aleen met bewijs stukken komen als het jullie uit komt, over de feitelijke log bestanden over de UT ban's heb ik nog niks gezien
Het feit dat jij je al zo gaat gedragen is zelfs voor mij al reden genoeg om je al überhaupt niet meer toe te laten op unreal.gdries.com

De komende 1.5 maand iig niet meer neeRobin Vreuls schreef op 01 februari 2003 @ 23:01:
Het feit dat jij je al zo gaat gedragen is zelfs voor mij al reden genoeg om je al überhaupt niet meer toe te laten op unreal.gdries.com.

Overigens vind ik de ban terecht
[ Voor 3% gewijzigd door Arno op 02-02-2003 02:30 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 13:23:
[...]
Slijmbal
Je krijgt je ban hier echt niet mee weg hoor...

* Sponge heeft altijd nog de meeste monsterkills
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
zolang je maar niet een nieuwe clan vormt en andere ip's gaat gebruiken

Beste mannen (en vrouwen, voordat ik iemand beledig
) ,
Ik ben nieuw in dit topic maar speel op vrij hoog niveau CTF Instagib op internet (hoor toch altijd bij de hoogste) ...
Ik zou hierbij willen vragen hoe ik een keertje mee kon spelen
... Vind het een erg gaaf spel namelijk (vooral online).
Afijn, ik hoop iets te horen
Ik ben nieuw in dit topic maar speel op vrij hoog niveau CTF Instagib op internet (hoor toch altijd bij de hoogste) ...
Ik zou hierbij willen vragen hoe ik een keertje mee kon spelen
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
welke andere ip's??Diaboluzzz schreef op 03 February 2003 @ 09:06:
[...]
![]()
zolang je maar niet een nieuwe clan vormt en andere ip's gaat gebruiken

Verwijderd
Gewoon in UT (Open location) ut.tweakers.net joinenmarzzman schreef op 03 February 2003 @ 09:27:
Beste mannen (en vrouwen, voordat ik iemand beledig) ,
Ik zou hierbij willen vragen hoe ik een keertje mee kon spelen... Vind het een erg gaaf spel namelijk (vooral online).
Voor meer informatie zie http://ut.tweakers.net
Beste marzzman,marzzman schreef op 03 februari 2003 @ 09:27:
Beste mannen (en vrouwen, voordat ik iemand beledig) ,
Ik zou hierbij willen vragen hoe ik een keertje mee kon spelen... Vind het een erg gaaf spel namelijk (vooral online).
Start je unrealtournament op, kies 'open location' onder het multiplayer menu en typ daar: ut.tweakers.net
Als de server niet vol zit, ben je nu verbonden met de server
Oh ja, 1 belangrijke regelop deze server: als je mij ziet aankomen, mag je niet terug schieten!
Verwijderd
Opmerking :grep schreef op 03 February 2003 @ 10:25:
[...]
Beste marzzman,
Start je unrealtournament op, kies 'open location' onder het multiplayer menu en typ daar: ut.tweakers.net
Als de server niet vol zit, ben je nu verbonden met de server
Oh ja, 1 belangrijke regelop deze server: als je mij ziet aankomen, mag je niet terug schieten!
Je herkent grep aan zijn rollator
Rofl
!!!
Ik ben er vanmiddag en vanavond een uurtje mensen. Eens kijken of ik jullie wat leuke competitie kan bieden (is wel erg tof, nu kan je ook met de mensen napraten over de match
) ...
Tot dan
!
(Ik zal letten op de rollator
)
Ik ben er vanmiddag en vanavond een uurtje mensen. Eens kijken of ik jullie wat leuke competitie kan bieden (is wel erg tof, nu kan je ook met de mensen napraten over de match
Tot dan
(Ik zal letten op de rollator
De meeste mensen deugen!
Ben net jarig geweest en heb een gloednieuwe gekregen. Ik moet 'm nog tweaken (lasercannon, achteruitkijk spiegels, je kent het wel...)
waarom staat de servertickrate van die linuxbak eigenlijk op 20 ipv op 35?
[ Voor 7% gewijzigd door ravenger op 03-02-2003 20:14 ]
is al tijdje 35
.. maar opeens weer op 20.. toen ik je dat zag typen in utr was het binne 5 min weer 35
En, hoe wassut ?marzzman schreef op 03 februari 2003 @ 11:09:
Ik ben er vanmiddag en vanavond een uurtje mensen. Eens kijken of ik jullie wat leuke competitie kan bieden (is wel erg tof, nu kan je ook met de mensen napraten over de match) ...
Jeremy Clarkson
Uhm, slecht

Ik kwam binnen en moest een HALF UUR wachten omdat er twee man (ga de namen niet noemen
Toen kon ik meedoen en werd 6e
Bagger
De meeste mensen deugen!
marzzman schreef op 03 February 2003 @ 23:41:
[...]
Uhm, slecht...
Ik kwam binnen en moest een HALF UUR wachten omdat er twee man (ga de namen niet noemen) elkaar maar niet afmaakten (LMS with normal weapons) ..
Toen kon ik meedoen en werd 6e...
Bagger--> Waar ik goed in ben (als enige denk ik
) is CTF Instagib !

Weet je wat ik irritant vindt, dat mensen alleen maar voten voor Deck, Morpheus, Curse en StalwartXL met DM, en met CTF alleen maar niven, caves en gauntlet kennen.

Was in 1 van de vorige delen een discussie over maps die verborgen werden in de mapvote als men die al in 1 van de 5 voorgaande potjes had gevote, kan dat niet ingesteld worden?
Ik erger me aan mensen die zich constant ergerenRaVeNgEr schreef op 04 februari 2003 @ 09:16:
[...]
![]()
Weet je wat ik irritant vindt, dat mensen alleen maar voten voor Deck, Morpheus, Curse en StalwartXL met DM, en met CTF alleen maar niven, caves en gauntlet kennen.![]()
Was in 1 van de vorige delen een discussie over maps die verborgen werden in de mapvote als men die al in 1 van de 5 voorgaande potjes had gevote, kan dat niet ingesteld worden?
Nah, maar zelf vindt ik het ook zwaar irri dat LMS. Als je instagib LMS wil, vote dan aub voor [b]DM/[b] dan heb je gewoon 100% hetzelfde eigelijk... en tsja als 2 mensen aan het lms-en zijn, en er zitten 3-4 te wachten, (en dan binnekomers, niet mensen die al dood zijn), dan zou je toch sociaal kunnen zijn om ff te revoten
mja, dat maps verbergen heeft er eerder opgestaan, ik ga het wel weer terugzetten. Samen met een hele rij andere verbeteringen aan mapvote waardoor ook TLMS mogelijk moet worden. Het enige probleem is dat ik geen tijd heb om die dingen aan mapvote toe te voegen 
Poll: Timelimit op LMS?
• Ja!
• Nee!

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Timelimit op LMS?
• Ja!
• Nee!
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 42% gewijzigd door Gerco op 04-02-2003 09:43 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik kies voor ja.
Een timelimit van 15-20 minuten is toch acceptabel lijkt me. Zelfde timelimit als bij CTF...moet voldoende zijn. En die met de meeste lives wint toch gewoon? En als er afgeteld wordt en je staat achter, tsja dan meot je ff snel wat actiever worden
Een timelimit van 15-20 minuten is toch acceptabel lijkt me. Zelfde timelimit als bij CTF...moet voldoende zijn. En die met de meeste lives wint toch gewoon? En als er afgeteld wordt en je staat achter, tsja dan meot je ff snel wat actiever worden
Ook maar ff op ja gevote als je nou op tien mensen 20 minuten moet wachten vind ik niet eens zo erg maar als er maar 2 zijn die mekaar niet afgeslacht krijgen binnen 20 minuten

Logitech z 560 ownage :)
Jammer is ook dat mensen constant in-game lopen te voten, staat toch echt op site dat niet gewenst is. Afijn, als iemand me kan zeggen wanneer er een CTF Instagib is, let me know !!!RaVeNgEr schreef op 04 februari 2003 @ 09:16:
[...]
![]()
Weet je wat ik irritant vindt, dat mensen alleen maar voten voor Deck, Morpheus, Curse en StalwartXL met DM, en met CTF alleen maar niven, caves en gauntlet kennen.![]()
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
vanmiddag ff 1 on 1 Insta TuT?marzzman schreef op 04 februari 2003 @ 10:24:
[...]
Jammer is ook dat mensen constant in-game lopen te voten, staat toch echt op site dat niet gewenst is. Afijn, als iemand me kan zeggen wanneer er een CTF Instagib is, let me know !!!
Verwijderd
Heej al ga je nou gewoon op mIRC in de ut-reporter zittenmarzzman schreef op 04 februari 2003 @ 10:24:
[...]
Jammer is ook dat mensen constant in-game lopen te voten, staat toch echt op site dat niet gewenst is. Afijn, als iemand me kan zeggen wanneer er een CTF Instagib is, let me know !!!
irc.twistification.net / #ut-reporter
Ach ja, foutje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 14:32 ]
wtf heeft ftf er nou weer mee te maken danVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 13:59:
Heej al ga je nou gewoon op mIRC in de ftf-reporter zitten, dat lijkt me een stuk makkelijker;
irc.twistification.net / #ut-reporter
Een beter UT begint bij jezelfRaVeNgEr schreef op 04 februari 2003 @ 09:16:
[...]
![]()
als jij nou in't vervolg een 'orginele map' stemt, en ik ben @ ut stem ik met je mee.
bij deze
Verwijderd
Diaboluzzz schreef op 04 February 2003 @ 15:32:
[...]
Een beter UT begint bij jezelf
als jij nou in't vervolg een 'orginele map' stemt, en ik ben @ ut stem ik met je mee.
bij deze
ow begrijp je dat niet? ik zal het even uitleggen.
IK ben ook voor meer gevarieerde mappen, maar ken niet al deze mappen uit mijn hoofd (dat ding boven op je nek).
ALS Ravenger nu als hij online is leuke, andere minder bekende mappen gaat stemmen, dan stem ik vanaf nu met hem mee om de variatie wat kracht bij te zetten.
Ik hoop dat je het kunt volgens zo
Bijv Agony, Malovelence, Closer, Liandri, e.d.
Dat zijn juist maps die ik never zal voten
.. te vaak gespeeld in de UT demo op school (tempest,phobos, coret
)
Verwijderd
Het is toch logisch dat je leuke maps gaat voten?? en niet van die rare maps waar je geen eens weet waar de sb enz. ligt.
En Liandri wordt nog best vaak gespeeld hoor
Phobos is trouwens vet mans
Iig dat vind ik
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 17:22 ]
Verwijderd
Ik heb het al eerder gezegd, heb een tijdje geleden ook een periode gehad dat ik de niet standaard mappen koos.
Helaas kwam het maar weinig voor dat die map ook daadwerkelijk won....
Daarom ben ik er maar mee gestopt (af en toe wil ik nog wel eens een andere map kiezen
)
Van mij hoeft er trouwens geen time-limit op LMS.
Helaas kwam het maar weinig voor dat die map ook daadwerkelijk won....

Daarom ben ik er maar mee gestopt (af en toe wil ik nog wel eens een andere map kiezen
Van mij hoeft er trouwens geen time-limit op LMS.
Ik kies vaak wel een andere map dan de gebruikelijke eerdergenoemde, soms zijn er mensen die meevoten, soms ook niet, ach ja, daar is die vote uiteindelijk voor
. Als het dan weer eens een gare map wordt, of iLMS
, disconnect ik de laatste tijd regelmatig om een kwartier later misschien nog eens te checken. Zo kom je ook nog eens op andere servers

jij kiest alleen maar LMS-Deck16Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 17:19:
[...]
Het is toch logisch dat je leuke maps gaat voten?? en niet van die rare maps waar je geen eens weet waar de sb enz. ligt.
En Liandri wordt nog best vaak gespeeld hoor![]()
Phobos is trouwens vet mansEn Tempest is helemaal mans !!!
Iig dat vind ik.
Hyperblast word de laatste tijd echt NOOIT meer gespeeld en dat vind ik toch wel erg jammer en maybe kunnen er ook wat "onbekende" maps toegevoegd worden, bijv in de jolt cup vind ik ctf - lightheaded erg leuk om te spelen en er zijn volgens mij wel meer mensen die deze map erop willen hebben.
Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet alle verzoekjes kan indienen, iig stem ik vaak met mensen mee op een map zoals deck dat is wel waar maar op interessante maps zoals hyperblast word zoieso al vrijwel nooit gevote!!! jammer
Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet alle verzoekjes kan indienen, iig stem ik vaak met mensen mee op een map zoals deck dat is wel waar maar op interessante maps zoals hyperblast word zoieso al vrijwel nooit gevote!!! jammer
[ Voor 6% gewijzigd door RealKnuckles op 04-02-2003 20:18 ]
Logitech z 560 ownage :)
Verwijderd
Een beter UT begint bij jezelfDiaboluzzz schreef op 04 februari 2003 @ 16:10:
[...]
ow begrijp je dat niet? ik zal het even uitleggen.
IK ben ook voor meer gevarieerde mappen, maar ken niet al deze mappen uit mijn hoofd (dat ding boven op je nek).
ALS Ravenger nu als hij online is leuke, andere minder bekende mappen gaat stemmen, dan stem ik vanaf nu met hem mee om de variatie wat kracht bij te zetten.
Ik hoop dat je het kunt volgens zo
die zin bedoelde ik
Laat maar somehow mis je het verstand om die reply echt te begrijpenVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 21:05:
[...]
Een beter UT begint bij jezelf![]()
die zin bedoelde ik
het ging helemaal niet om dat zinnetje, was gewoon iets wat me te binnen schoot.
ik bedoelde er mee te zeggen: [caps] Hier in't topic daarover '''''klagen'''''' heeft geen zin je moet @ ut mensen vinden die met jou mee stemmen en daarom zeg ik, stem maar een orginele map en ik stem met je mee
ik hoop dat je het nu wel begrijpt
Verwijderd
ik begreep het al, wou aleen mis verstanden de wereld uit helpenDiaboluzzz schreef op 04 February 2003 @ 21:09:
[...]
Laat maar somehow mis je het verstand om die reply echt te begrijpen
het ging helemaal niet om dat zinnetje, was gewoon iets wat me te binnen schoot.
ik bedoelde er mee te zeggen: [caps] Hier in't topic daarover '''''klagen'''''' heeft geen zin je moet @ ut mensen vinden die met jou mee stemmen en daarom zeg ik, stem maar een orginele map en ik stem met je mee[/caps]
ik hoop dat je het nu wel begrijpt
ik speel sinds paar dagen op de server en 1 ding waar ik me niet aan erger maar wat wel verbeterd kan worden aan de mapvote is het volgende; soms verkiest de mapvote een map terwijl nog lang niet 50% heeft gestemd, wat vaak resulteert in onwijs gare maps zoals ihydro ed. ligt dat aan mij of zit er een foutje in?Gerco schreef op 04 februari 2003 @ 09:41:
mja, dat maps verbergen heeft er eerder opgestaan, ik ga het wel weer terugzetten. Samen met een hele rij andere verbeteringen aan mapvote waardoor ook TLMS mogelijk moet worden. Het enige probleem is dat ik geen tijd heb om die dingen aan mapvote toe te voegen
hmm nu ik erover denk op een andere server waar ik regelmatig kwam telde de mapvote 60 sec af zodat iedereen kon voten en dat de map niet door 2/3 mensen bepaald wordt. Of je dit wilt overwegen als je eens tijd vindt; en wat vinden de mede-UT'ers hiervan?
voordelen(argumenten?) van aftellen: 1.je kan switchen van vote als je ziet dat een andere map die je eigenlijk leuker vind toch ook wel wat stemmen krijgt, 2.door de grote hoeveelheid maps is het lastig om snel je voorkeur te vinden wat extra tijd daarbij is handig, 3.je krijgt een soort opbidding;op een gegeven moment gaat het tussen 2 of 3 maps en dan krijgt echt de meerderheid van de stemmen de begeerde map
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
eerste punt ben ik het met je eens, 2e punt begrijp ik niet helemaal van je, sinds er al een aftelding op die vote zit
Ik denk dattie bedoeld dat die tijd volgemaakt wordt, nu gaat de keuze al direct in werking als er geen andere mogelijkheid meer is. Bijv 3 voor deck, 1 curse, 1 morph en 1 niet gevote, dan gaat de mapvote direct door, terwijl wanneer je die 50sec volmaakt die non vote nog op curse kan stemmen en die morph daar ook nog in mee kan gaan (dan is het 3-3 en krijg je alsnog één van de twee). Beetje vaag verhaal misschien
, maar mij lijkt het een welkome aanvulling. Vooral gezien de vote uitgaat van het aantal spelende mensen, en je met lms wel eens 2 spelers hebt en 6 spectators heb je toch aan 2 stemmen voor een map al genoeg.
Tja ik denk dat als zoiets gebeurt je beter ff kan midgame voten.
Ik denk namelijk dat er voor Gerco meer tijd in gaat zitten om die mapvote te verbouwen dan dat je als dat gebeurt ff midgame vote
Ik denk namelijk dat er voor Gerco meer tijd in gaat zitten om die mapvote te verbouwen dan dat je als dat gebeurt ff midgame vote
Volgens mij heeft dat met de telling van Spectators/Spelers te maken.. dat Spectators niet in de "50%" berekening mee tellen oid, dat meende ik laatst te constateren iig.
Verwijderd
mmm, gisteravond speelde we even CTF- Hydro16 en dat vonden we 6 van de 10 man niet zo leuk. Maar die vote hielp echt niet, want hij switchde niet41.6C.6D.61.72 schreef op 05 February 2003 @ 08:35:
Volgens mij heeft dat met de telling van Spectators/Spelers te maken.. dat Spectators niet in de "50%" berekening mee tellen oid, dat meende ik laatst te constateren iig.

41.6C.6D.61.72 heeft gelijk, zodra er meer dan de helft van de SPELERS (dus niet specs) op 1 map stemt, switch 'ie onmiddelijk naar die map. Het is wel te doen om dat uit te zetten, gewoon eens om te kijken hoe dat speelt.
Dat 'ie niet switcht als je mid-game vote, komt omdat 90% van de spelers gevote moet hebben voor hij in werking treed. Met <10 spelers betekent dat dus iedereen. Bij 10 spelers hoeven er maar 9 te voten.
Dat 'ie niet switcht als je mid-game vote, komt omdat 90% van de spelers gevote moet hebben voor hij in werking treed. Met <10 spelers betekent dat dus iedereen. Bij 10 spelers hoeven er maar 9 te voten.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ik vind het goed dat dat erin zit. Want soms is een map echt gewoon saaiGerco schreef op 05 February 2003 @ 11:47:
41.6C.6D.61.72 heeft gelijk, zodra er meer dan de helft van de SPELERS (dus niet specs) op 1 map stemt, switch 'ie onmiddelijk naar die map. Het is wel te doen om dat uit te zetten, gewoon eens om te kijken hoe dat speelt.

Mannen, ik heb serieus wat last in mijn hand, pols en arm (lichtelijke irritaties) en denk dat dit de eerste verschijnselen van RSI zijn, toch jammer
...
Ik stop dus ff met gamen (daar baal ik ZWAAR van, ik speelde altijd graag op Jolt CTF Instagib servers en was al over de helft van Unreal II
)
Maar ik heb het volgende, als ik een half uur muis dan voel ik wat steekjes/irritaties in mijn handpalm, onderpols (niet bovenop
) en lagere onderarm ...
Het doet geen zeer, maar is wel erg irritant en lastig. Ik merk ook dat het erger wordt als ik dan doorspeel ...
Mijn Logitech MX500 verhielp niets (had eerst muis MET bal) --> maar heb nog steeds last
...
Ik zie jullie over een weekje weer (wat moet ik nu doen thuis ??? ) ...
Ik stop dus ff met gamen (daar baal ik ZWAAR van, ik speelde altijd graag op Jolt CTF Instagib servers en was al over de helft van Unreal II
Maar ik heb het volgende, als ik een half uur muis dan voel ik wat steekjes/irritaties in mijn handpalm, onderpols (niet bovenop
Het doet geen zeer, maar is wel erg irritant en lastig. Ik merk ook dat het erger wordt als ik dan doorspeel ...
Mijn Logitech MX500 verhielp niets (had eerst muis MET bal) --> maar heb nog steeds last
Ik zie jullie over een weekje weer (wat moet ik nu doen thuis ??? ) ...
De meeste mensen deugen!
Mja, soms moet je idd even chillen na wat gegame.. een clanmember van mij die heeft soms sessies van 14 wars achter elkaar (14X40 min dus!).. lekker 
kunt ok gaan UT en met je andere hand...
kunt ok gaan UT en met je andere hand...
mwa, je moet dus duidelijk je houding veranderen als je aant gamen bent 
ik heb nooit ergens last van. Wel gehad ooit, en toen heb ik ook een paar weken rustig aangedaan en mn houding iets aangepast
ik heb nooit ergens last van. Wel gehad ooit, en toen heb ik ook een paar weken rustig aangedaan en mn houding iets aangepast
Ik denk idd ook dat het met je houding te maken heeft. Knel je niet een spier af bij de rand van je bureaublad? Meestal leun je vrij zwaar op dat punt. Een goede armleuning op je stoel kan dat verhelpen. Uiteraard moet je bureau hoogte ook juist zijn...
Wel vervelend dat je deze klachten hebt....
[ Voor 1% gewijzigd door grep op 05-02-2003 17:43 . Reden: typo ]
ik wil dit dus ECHT oplossen, het is geen blijvende last, maar is tijdens het gamen !!!grep schreef op 05 February 2003 @ 17:43:
Ik denk idd ook dat het met je houding te maken heeft. Knel je niet een spier af bij de rand van je bureaublad? Meestal leun je vrij zwaar op dat punt. Een goede armleuning op je stoel kan dat verhelpen. Uiteraard moet je bureau hoogte ook juist zijn...
Hier loopt ook een topic ( Koude en stijve hand na tijdje gamen ! ) maar op de een of andere manier denk ik dat gamers me goed kunnen helpen, dus ik ga hier ff serieus verder. Mijn pols rust idd op de rand van mijn bureau en mijn onderarm staat een beetje omhoog, de hoek is dus geen 90, maar 70 graden ongeveer
Mijn benen staan netjes in een hoek van 90 graden en ik heb volgens mij een prima stoel (rug GEEN klachten, nek en schouders ook NIET) --> het PROBLEEM is alleen dat ik moeilijk mijn onderarm recht kan krijgen, als ik mijn stoel namelijk hoger zet dat zitten mijn bovenbenen klem onder het bureau ... (ik heb geen overgewicht, maar ben stevig gebouwd, vooral benen) ...
Dus toen probeerde ik een kussen op mijn armleuningen te leggen, maar dat voelde ook niet echt fijn
Ik wacht op tips, trucs, adviezen en alles wat kan helpen. In Gamers I Put My Trust
De meeste mensen deugen!
Mja, Hyperblast mag van mij ook wel wat vaker, insta vooralRealKnuckles schreef op 04 februari 2003 @ 20:16:
Hyperblast word de laatste tijd echt NOOIT meer gespeeld en dat vind ik toch wel erg jammer en maybe kunnen er ook wat "onbekende" maps toegevoegd worden, bijv in de jolt cup vind ik ctf - lightheaded erg leuk om te spelen en er zijn volgens mij wel meer mensen die deze map erop willen hebben.
En ik vind ook wel dat de laatst gespeelde map daarna een paar keer niet gespeeld mag worden (3 of 4 ofzo). Maar als er net LMS-Deck][ is geweest mag er daarna wel DM-Deck][ gevote worden imho.
Ik vind trouwens ook dat de CTF limits naar 20 minuten moet, en niet 5 caps. In Gauntlet heb je zo 5 caps, die map is dus op ut.t.net een stuk minder leuk. Doe gewoon 20 minuten, zoals hoort
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Jups, CTF gewoon TimeLimit ipv cap limit. Is wel leuker jaQuestGamer schreef op 05 February 2003 @ 19:53:
[...]
Mja, Hyperblast mag van mij ook wel wat vaker, insta vooralLeuke map.
En ik vind ook wel dat de laatst gespeelde map daarna een paar keer niet gespeeld mag worden (3 of 4 ofzo). Maar als er net LMS-Deck][ is geweest mag er daarna wel DM-Deck][ gevote worden imho.
Ik vind trouwens ook dat de CTF limits naar 20 minuten moet, en niet 5 caps. In Gauntlet heb je zo 5 caps, die map is dus op ut.t.net een stuk minder leuk. Doe gewoon 20 minuten, zoals hoort
En met timelmit 20 wordt het 30 - 0?Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 22:46:
[...]
Jups, CTF gewoon TimeLimit ipv cap limit. Is wel leuker jaMaar op Gauntlet kan je heel snel 5-0 maken als de teams gewoon niet even sterk zijn. In Gauntlet is het Midfield de belangrijkste schakel
mja dat was toch juist de reden om die caplimit ingevoerd werd ?
Dan de caplimit maar op 10
Geen enkele gamer heeft tips voor me?
De meeste mensen deugen!
Dit topic is gesloten.