[MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
...moet je camera wel SD ondersteunen en dat doet mijn Fuji s602 Zoom niet :) Daarbij is hij vrij groot, vind ik. Hij weegt 280g, dat valt nog mee, maar zo'n Philips ging iets van 167g (geloof ik) wegen. Scheelt nogal wat dus :)

Maar je hebt inderdaad gelijk, 269 euro is absoluut niet duur voor zo'n ding :) Als ik echter voor 50-100 euro meer een Philips kan krijgen met een wat strakker design en wat meer degelijkheid, zal ik dat zeker niet laten. 15GB is een leuke capaciteit :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 07-04-2003 09:18 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
JazzySOB schreef op 07 april 2003 @ 03:58:
Dan lijkt me deze toch een hele mooie aanbieding. En ook de prijs is zeer goed: 269 Eurootjes mét 20Gb harddisk! :9
Tja, is ook van de eerste spelers die ter sprake kwam in dit topic, toch alweer een tijdje geleden.

Nadeeltjes:

- ietwat lage levensduur van de batterijen, nl. 8 uur (of je moet weer die externe batterybox kopen, dan heb je 16 uur)

- zoals g5r al zei: behoorlijk groot en zwaar (en toch niet superlelijk, best een prestatie!)

Voordelen:

- Veelzijdig (bijv. USB 2.0, SD/MMC-slot, maar ook encoding!)

- Voor deze prijs hoef je het niet te laten

Dus al met al, prijs/kwaliteittechnisch gezien: zeer interessant! Ook vrij uniek dat dit gadget in NL. zo goedkoop wordt aangeboden, ik had - zelfs een half jaar na dato - toch minstens op 300 Euro gerekend voor de 20 GB.

Dus: koop hem gerust, laat ff weten hoe hij je beviel en verkoop hem dan weer 2e-hands aan mij voor 100 Euro :P ...

Hmmm... 269 Euro... Aantrekkelijk.

*Edit: zie hem her en der al staan voor $219, mwoah: voor Nederlandse standaard is 269 Euro nog steeds acceptabel.

[ Voor 6% gewijzigd door the_Omniscient op 07-04-2003 13:38 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:31
Inderdaad zijn er natuurlijk mooiere, zoals de Zen of iPod. Ik was eigenlijk van plan om de prachtige aluminium Zen te kopen, maar het feit dat de batterij niet vervangen kan worden maakt het de speler eigenlijk tot een wegwerpprodukt en dat je specifieke software nodig hebt om bestanden over te zetten weerhield mij eveneens ervan hem te kopen. Maar hou de volgende voordelen van de Mambo-X eens in de gaten. Ik zie zo al tien voordeel punten voor dit mooie spelertje:

1.
In tegenstelling tot bij de iPod en de Zen is de Li-Ion batterij hier wél zelf te vervangen. Koop er een extra batterij bij (is maar één superlicht batterijtje) en je hebt speelduur genoeg wanneer je die 8 uur onvoldoende vind.

2.
Eenvoudig door jezelf te vervangen harddisk voor een grotere wanneer je dat wilt!

3.
Echt plug and Play, geen externe drivers of software benodigd zoals bij de iPod of Zen!

4.
Ondersteunt USB 2.0

5.
Die cardreader is een leuke extra. (voor mij niet echt omdat mijn digitale camera SmartMedia kaartjes gebruikt)

6.
Ziet er een stuk mooier uit dan bijv. de Archos (persoonlijke mening)

7.
8Mb buffer (de Archos heeft maar 2Mb waardoor de harddisk om de haverklap moet opspinnen)

8.
Mooi display met blauw backlight

9.
Voice recorder functie door ingebouwde microfoon.

10.
En het belangrijkste: DE PRIJS! Waar vind je voor dat geld zoveel jukebox en draagbare USB 2.0 20Gb Harddisk?

Ik denk er sterk over om deze te bestellen. Voor dat geld kun je er eigenlijk geen miskoop aan hebben, al is het alleen al als draagbare 20Gb USB 2.0 harddisk zonder de noodzaak van aparte drivers of software zoals wel benodigd bij de iPod en Zen. Groot voordeel i.m.h.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----- Original Message -----
From: achiedeman
To: sales@mp3cdspeler.nl
Sent: Monday, April 07, 2003 2:28 PM
Subject: mambox

hoi, ik heb interesse in de mambo353, en heb op de site van mambox gezien dat er ook een optie bestaat voor een afstandbediening. is deze ook bij jullie te bestellen? en wanneer is de ihp100 bij jullie te bestellen?

From: Sales MP3 CD speler
Date: maandag 7 april 2003 16:32:48
To: achiedeman
Subject: Re: mambox

Hallo,

De remote is nog niet leverbaar , de Iriver zal eind April of half Mei op de markt komen.

John

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl

hiermee kan ik dus de omnis conclusies uit bovenstaande pics bevestigen, ;) alhoewel de ifp serie een tijdje geleden ook wel wat vertraging hadden opgelopen. ik heb geduld, koop zelf nog geen mambox en blijf trouw aan de iriver fabrikant omdat ie me tot nu toe niet heeft teleurgesteld. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, eind april, dat is al snel :9 Argh, ik heb nog nooit over een aankoop zo zitten twijfelen:

• iPod 5GB (ben ik inmiddels al te laat voor denk ik) voor 195 euro
• iRiver iHP100 eind april (mooi ding, heel compleet, alleen maar (?) 10GB
• Philips HD100 waar nog niks over bekend is
• RCA Thomson Lyra RD2821 (strak design!!) waar ook weinig over bekend is

Whaaaa! * Grrrrrene gaat zich ff op onbetaalbare dingen richten zoals de gloednieuwe Canon EOS 10D :P

[ Voor 87% gewijzigd door Grrrrrene op 07-04-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 07 April 2003 @ 17:47:
Hmm, eind april, dat is al snel :9 Argh, ik heb nog nooit over een aankoop zo zitten twijfelen:

• iPod 5GB[...] check
• iRiver iHP100 [...]10GB in progress of being checked
• Philips HD100 [...] ongetwijfeld next on checklist
• RCA Thomson Lyra RD2821 to be checked for sure...

• JOS MP-200HD As good as checked
• Mambo X P353 Hmmm... Gonna check?
• Zen (alsie erg veel goedkoper wordt) Will be checked

• Ouwere budgetbakkies (bijv. Mello Encore) Gaat zeker nog gechecked worden

• Nieuwe iPod? OMG... Cheque?

Whaaaa! * Grrrrrene gaat zich ff op onbetaalbare dingen richten zoals de gloednieuwe Canon EOS 10D :P
G5r heeft gelijk. Omni gaat 2 x Technics SL1210 mk2 + Numark DM-3002X kopen.

Check please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 07 April 2003 @ 17:47:

• iPod 5GB (ben ik inmiddels al te laat voor denk ik) voor 195 euro
• iRiver iHP100 eind april (mooi ding, heel compleet, alleen maar (?) 10GB
• Philips HD100 waar nog niks over bekend is
• RCA Thomson Lyra RD2821 (strak design!!) waar ook weinig over bekend is

die ipod is inderdaad (bijna) nergens meer te vinden....
iriver> daar ga ik dus voor omdat ik denk dat ik me beter kan richten op dingen die er echt snel komen dan dingen die niet vast staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Voorlopig staat die iRiver nog niet eens op hun eigen site. Ondertussen heb ik toch maar de Mambo-X P353 besteld. Door de vele positieve kanten, o.a. de "driverless" USB 2.0 harddrive-functie en de mogelijkheid om zelf de batterij en harddisk te vervangen en natuurlijk de uiterst aantrekkelijke prijs heeft mij toch de doorslag gegeven.

Natuurlijk is hij groter en zwaarder dan de Zen of de iPod, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben toch geen hardloper dus daar maak ik me niet zo druk om ;)
Maar de mogelijkheden zijn des te groter, en dat is wat voor mij telt (en de prijs natuurlijk) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tranquility op 08-04-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 18:02:
[...]

die ipod is inderdaad (bijna) nergens meer te vinden....
iriver> daar ga ik dus voor omdat ik denk dat ik me beter kan richten op dingen die er echt snel komen dan dingen die niet vast staan
Tsja, aangezien ik momenteel het geld er toch nog niet voor (over) heb (verwacht ik pas over 2 maanden te hebben) heb ik lekker alle tijd van de wereld. Alleen met die Philips die er wel _zo_ gaaf uit zag, weet ik het weer niet. Die iRiver had mijn voorkeur al een beetje gekregen over de RCA omdat het merk gewoon beter bekend staat qua support (correct me if I'm wrong). Alleen van die Philips wil ik wel wat goede pics zien, op de frontpage hadden ze een mini plaatje waar hij bij iemand op de hand lag en daar zag hij er heel klein uit, maar je kan er NOG niks aan zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Yes, ik heb weer internet....live proceeds :P Ik ben na mijn vorige aankoop weer druk aan het sparen voor de iRiver iHP 100. Maar 10 GB? 10Gb is meer dan genoeg voor mij. Ook mooi is dat het een mobile storage device is. Altijd meegenomen.

Sjemig wat gaan jullie hard met posten :D

[ Voor 9% gewijzigd door MaDLiVe op 08-04-2003 14:20 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 08 April 2003 @ 14:19:
Yes, ik heb weer internet....live proceeds :P Ik ben na mijn vorige aankoop weer druk aan het sparen voor de iRiver iHP 100. Maar 10 GB? 10Gb is meer dan genoeg voor mij. Ook mooi is dat het een mobile storage device is. Altijd meegenomen.

Sjemig wat gaan jullie hard met posten :D
ohja, is dat wel zo? kun je het echt als mass-storage device gebruiken? Iriver heeft bij de ifp serie een restrictie in de software waarbij je niet kunt uploaden, ben benieuwd of je weer van de software gebruik moet maken die ze je gaan voorschotelen. Dit zou een grote misser zijn indien het geval.

(ik neem aan dat ik gewoon kan uploaden, endat ik gewoon niet goed heb gelezen in de specs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:56:
[...]

ohja, is dat wel zo? kun je het echt als mass-storage device gebruiken? Iriver heeft bij de ifp serie een restrictie in de software waarbij je niet kunt uploaden, ben benieuwd of je weer van de software gebruik moet maken die ze je gaan voorschotelen. Dit zou een grote misser zijn indien het geval.

(ik neem aan dat ik gewoon kan uploaden, endat ik gewoon niet goed heb gelezen in de specs)
Lollig, heb ik net een stuk of 300 posts op het iRiver-forum gelezen. Iedereen maakt zich er ernstig zorgen over, want wat heb je aan een HDD als je hem niet als HDD kunt gebruiken?

Echter, de specs van de iHP geven al sinds het begin aan dat het hier een "(Mass) Storage Device" voor USB 2.0 betreft. Wat hieronder verstaan wordt, moge vrij duidelijk zijn: gewoon een externe HDD zonder gezever met speciale software.

De laatste (vrij definitieve) specszijn wdb niet veranderd: het is en blijft een "Mass storage device".

De iFP-serie is een heel ander verhaal (niet echt consequent), maar wellicht passen ze daar ook een mouw aan. De druk van de consumentenbasis is best wel groot, op dit moment.

btw: ik vind die nieuwe iFP-300 net een mechanische hondendrol. Zal toch een stuk minder appeal hebben dan de iFP-1XX-range.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030403/nhj32.jpg

Design is leuk, maar je kunt het ook te bont maken

[ Voor 12% gewijzigd door the_Omniscient op 08-04-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die ipod voor 195, dat is toch bij de Dixons? (wordt niet helemaal duidelijk in topic) Dan ga ik toch nog eventjes bellen, ook zal het hoogstwaarschijnlijk tevergeefs zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Doogie schreef op 08 april 2003 @ 22:28:
Die ipod voor 195, dat is toch bij de Dixons? (wordt niet helemaal duidelijk in topic) Dan ga ik toch nog eventjes bellen, ook zal het hoogstwaarschijnlijk tevergeefs zijn :(
Jeps, Dixons. Veel suc6 volgens mij zijn er niet zoveel exemplaren meer over :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Doogie schreef op 08 april 2003 @ 22:28:
Yep, check ook ff dit topique.

Leuk dat dat topic eik helemaal niet ging over die specifieke Dixons-opruim-actie, maar gewoon over het transformeren van een Mac-pod naar een Win-pod. Tja, er zijn veel mensen die het toch wel errug interessant vinden, en ik geef ze geen ongelijk.

Ik denk trouwens dat je idd wat laat bent, maar je kunt het altijd proberen: Dick-sons zat. Kheb de mijn trouwens in Blerick gehaald, dat kan ik nu ook wel openbaar maken want al die geheimzinnigheid heeft nu weinig nut meer. Suc6 met speuren, may the force be with you.

Edit: LOL MaDLiVe. Great minds...

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 08-04-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 17:55

bdu

Philips komt misschien met een 15 gig versie... ze zoeken betatesters

http://www.audio.philips.com/betatest.asp

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/upload/awe.jpg

ziet er wel sweet uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
bdu schreef op 08 april 2003 @ 23:57:
Philips komt misschien met een 15 gig versie... ze zoeken betatesters

http://www.audio.philips.com/betatest.asp

[afbeelding]

ziet er wel sweet uit :9~
Was reeds bekend:
Wallie schreef op 06 april 2003 @ 12:57:
Komt nu ook zo'n HD mp3 speler van Philips, 15 gig opslag. Zie http://www.audio.philips.com/betatest_HDD100.asp :)
Maar goed: veelbelovend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik wil verdorie goede foto's zien van die Philips, hoewel ik aan dit plaatje hierboven alweer wat meer zie :) Jammer dat die knopjes onder het scherm niet zilverkleurig zijn, ze vallen nu helemaal weg. Maar goed, totaalplaatje is nog niet te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Grrrrrene schreef op 09 april 2003 @ 09:55:
Ik wil verdorie goede foto's zien van die Philips, hoewel ik aan dit plaatje hierboven alweer wat meer zie :) Jammer dat die knopjes onder het scherm niet zilverkleurig zijn, ze vallen nu helemaal weg. Maar goed, totaalplaatje is nog niet te zien :)
Hij ziet er best mooi uit (ook al is het plaatjes materiaal matig) bekijk anders even de flash animatie betreffende de features over de philips speler. (wellicht niet helemaal waarheids getrouw--> maar als het lcd er wel zo uit komt te zien is het een mooi grafisch display).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
iRiver gaat er wel heel erg voor dit jaar: het streven is van 10% marktaandeel naar 20% te gaan. Dit zou dan o.a. moeten geschieden door het afzetten van de eerste lading - 480.000 in getal - nieuwe iFP-serie-players.

Ook vrij opmerkelijk: het high-end product van de nieuwe iFP-3XX - nl. de iFP-399 - zal met 1 GB ingebouwd geheugen komen.

Nu hebben we dus de 1 GB solid-flashbased iFP-399, de (swappable?) MicroDrive-based iGP-100 en de (swappable) HDD-based iHP-100 (geplande introductie-afzet: 96.000 units). Naast de nieuwe CD-range (Super SlimX 500/550) is het dus het jaar van de definitieve werelddoorbraak, mocht het aan iRiver liggen.

Overigens denk ik dat met name die iFP-399 een duur geintje gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik had die flash animaties al gezien, maar ik wil zien hoe de zijkant, het deel onder het display, de verhoudingen enzovoorts zijn. Je ziet nu wel wat moois, maar het kan compleet vern**kt worden door een slecht gedesigned deel wat nog niet in beeld is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 09 April 2003 @ 22:31:
iRiver gaat er wel heel erg voor dit jaar: het streven is van 10% marktaandeel naar 20% te gaan. Dit zou dan o.a. moeten geschieden door het afzetten van de eerste lading - 480.000 in getal - nieuwe iFP-serie-players.

Ook vrij opmerkelijk: het high-end product van de nieuwe iFP-3XX - nl. de iFP-399 - zal met 1 GB ingebouwd geheugen komen.

Nu hebben we dus de 1 GB solid-flashbased iFP-399, de (swappable?) MicroDrive-based iGP-100 en de (swappable) HDD-based iHP-100 (geplande introductie-afzet: 96.000 units). Naast de nieuwe CD-range (Super SlimX 500/550) is het dus het jaar van de definitieve werelddoorbraak, mocht het aan iRiver liggen.

inderdaad vind ik die ifp3.. serie maar lelijk, en ik denk niet dat ie met dat plastic er veel lichter op wordt, en vooral bij dit exemplaar zou het weer erg stom zijn als de upload restrictie wordt gehandhaafd. Als ie duur wordt dan is het snel gedaan met die ifpserie. de ihp is in ieder geval voor mij wel een favoriet, en ik wens ze veel succes, want het lijkt een goed bedrijf te zijn (ben zeer tevreden over mijn ifp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

the_Omniscient schreef op 09 april 2003 @ 22:31:

Ja iRiver is goed bezig, nou hadden ze al een redelijk marktaandeel hoor (10% op deze markt is al aardig). Die 20% halen ze wel denk ik. iRiver wordt mede door types zoals wij goed gehyped :D Maargoed, als we naar de specs kijken is dat ook niet meer dan waardig. Deze spelers beloven ons veel goeds. Hier in Nederland hebben ze het echt nog niet helemaal voor elkaar (ook al zijn internetshops mede door hun goeie reputatie ook bij de 'gewone' consument in trek). Zodra we de iRiver serie bij de dixons zien liggen weten we al hoe laat het is :P

Klein nadeel, de exclusiviteit ;( Maargoed daar draait het bij bedrijven niet om *D
Grrrrrene schreef op 09 April 2003 @ 22:37:
Ik had die flash animaties al gezien, maar ik wil zien hoe de zijkant, het deel onder het display, de verhoudingen enzovoorts zijn. Je ziet nu wel wat moois, maar het kan compleet vern**kt worden door een slecht gedesigned deel wat nog niet in beeld is geweest :)
True, misschien zit er wel een enge bobbel aan de achterkant :P Ben in mijn zoektocht helaas nog niets tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
the_Omniscient schreef op 31 maart 2003 @ 23:53:
[...]
De primeur van de Hansori jukebox is nieuw voor mij. Ik ga reeds op zoek! :D
En dan heb ik hem eindelijk gevonden (de aanhouder wint).

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/hansorijb.jpg

Ok, dit is dan de Amac/Hansori eh... eh... JukeBox-thingy-achtig-iets...

Helaas: geen nadere info, WYSIWYG all over the place. Heren MaDLiVe, G5r, Achied en al die anderen: speculeer even lekker mee.

De behuizing ziet er cheap uit, soort plastic. Volgens mij is het ding wel behoorlijk klein (misschien zelfs een 1.8" HDD?). De rubberen navigatie-dial ziet er niet echt fris uit, maar lijkt wel gebaseerd op die van Apple (button middenin om keuzes te bevestigen, touchwheel daar omheen - dat weliswaar voor play/skip track etc wordt gebruikt - en een een soort van rare grote scrollwheel om het geheel heen: ze hebben dus de twee buitenste ringen van de iPod ge-inverteerd, lijkt het).

Notice de voicerecorder-ingang (zeg dan gelijk mic), rechtsboven op de unit.

Het LCD'tje ziet er standaard, maar niet onaardig uit. Een van de tabbladen vermeldt "HDD" als kopje, wat me doet vermoeden dat dit gewoon een "Mass storage device" wordt.

Verder valt er weinig over te zeggen, en nee: de tekst links maakt ook niets duidelijk, behalve dat dit ding "in your digital life" gaat passen en "impecible sound" heeft (geloof me, ik heb allerlei beeldbewerkingen uitgevoerd, meer krijg ik er niet uit).

Joepie, nu ff lekker speculeren: MP3cdspelers.nl gaat deze speler dus in haar range opnemen (sorry jongens, ik verknal jullie primeur :P ). Aangezien het hier niet zo'n geweldig fraai apparaat betreft als de iHP-100 (qua uiterlijk), denk ik dat deze Hansori behoorlijk mee zal vallen mbt de prijsstelling.

Gokje: 10 GB, USB 2.0 voor 300 Euro. Nu jullie weer. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 09-04-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha speculeer mee?
je hebt nix overgelaten....
nou, toch maar een sportieve poging:

ehm ... er staat: share your digital live, misschien betekend dit dat je het gewoon als mass-storage device kunt gebruiken op elke pc? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ongelofelijk wat een iPod clone, als je hem niet mooi vind, schilder je hem mooi wit, heb je een iPod met USB 2.0 8)7

300 euro voor een 10GB mp3 speler met USB 2.0 en bruikbaar als mass storage device, da's niet bijster duur nee en ach, die behuizing zien we later wel of die inderdaad zo goedkoop is als hij over komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Grrrrrene schreef op 10 April 2003 @ 09:45:
Ongelofelijk wat een iPod clone, als je hem niet mooi vind, schilder je hem mooi wit, heb je een iPod met USB 2.0 8)7

300 euro voor een 10GB mp3 speler met USB 2.0 en bruikbaar als mass storage device, da's niet bijster duur nee en ach, die behuizing zien we later wel of die inderdaad zo goedkoop is als hij over komt :)
Hansori staat wel bekend om goedkope behuizingen hoor, kijk maar naar die flash speler ziet er ook niet echt robuust uit. Maargoed hij is wel erg compleet voor die 300 euro.

Het gaat er nu om wie van de grote merken zijn mp3 speler het eerst actief op de markt zet. De rest zal dan snel volgen. Veel is er namelijk nog niet verkrijgbaar via reguliere kringen. div. Archos (ouwe modellen), Zen (en oudere modellen), Ipod.

Het is natuurlijk wel logisch ze vlak voor de zomer te releasen, iedereen heeft dan wat extra geld over en die dingen zijn dan extra gewild (net als digicams).

[ Voor 26% gewijzigd door MaDLiVe op 10-04-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. let erop dat dat een gokje was die 300 euro.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

nikao schreef op 10 April 2003 @ 11:19:
uhm.. let erop dat dat een gokje was die 300 euro.. :)
Gezien het merk hansori klinkt die 300 euro niet eens zo slecht en we gokken meestal wel goed :P

Lees dan wel: Adviesprijs, wat winkels ermee is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
  • Laatst online: 20-08-2024
JazzySOB schreef op 07 April 2003 @ 20:40:
Voorlopig staat die iRiver nog niet eens op hun eigen site. Ondertussen heb ik toch maar de Mambo-X P353 besteld. Door de vele positieve kanten, o.a. de "driverless" USB 2.0 harddrive-functie en de mogelijkheid om zelf de batterij en harddisk te vervangen en natuurlijk de uiterst aantrekkelijke prijs heeft mij toch de doorslag gegeven.

Natuurlijk is hij groter en zwaarder dan de Zen of de iPod, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben toch geen hardloper dus daar maak ik me niet zo druk om ;)
Maar de mogelijkheden zijn des te groter, en dat is wat voor mij telt (en de prijs natuurlijk) :P
Ik heb ook de mamboX 353 besteld op www.mp3cdspeler.nl, die van 189 Euro zonder HD. Ik wil dr zelf een instoppen van 30 of 40 GB. Weet jij toevallig of elke 2.5 HD erin kan?je hebt nl. ook verschillende groottes...
En nog ff iets: gisteren stond op de site dat deze speler per 9 april leverbaar is, vandaag staat er 12 april??Ik heb 'm i.i.g. nog niet binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost zo'n 20 gig harddisk dan ? als ie maar niet meer dan 80 euro kost want dan had je beter eentje met 20gig intern kunnen kopen zonder het risico dat je iets fout doet bij het inbouwen van een harddisk en je per ongeluk ook nog je garantie laat vervallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:02
ik wacht nog steeds op een Hd-player die ruim onder de 200 gram zit en een beetje betaalbaar is
Die nieuwe philips vind ik wel wat 169 gram :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
lamaris schreef op 10 April 2003 @ 13:30:
[...]

Ik heb ook de mamboX 353 besteld op www.mp3cdspeler.nl, die van 189 Euro zonder HD. Ik wil dr zelf een instoppen van 30 of 40 GB. Weet jij toevallig of elke 2.5 HD erin kan?je hebt nl. ook verschillende groottes...
En nog ff iets: gisteren stond op de site dat deze speler per 9 april leverbaar is, vandaag staat er 12 april??Ik heb 'm i.i.g. nog niet binnen!
Uhr... Check de pricewatch eens (bijv. hiero), de goedkoopste Toshiba 2.5" HDD (die wel compatible zal zijn) met 30GB-smaakje kost zo'n 139 Euro.

189 + 139 = 328 Euro, minimaal (+ evt verzendkosten bijv.).

Goedkoopste 20 GB-schijf is er eentje van 108 Euro (ook van Toshiba)

189 + 108 = 297 Euro,

dus niet interessant omdat Mp3cdspeler.nl hem in deze uitvoering kan leveren voor 269 Euro, en dan weet je dat hij ieg behoort te functioneren.

Over je vraagje wb "groottes": bedoel je hier de maximale schijfruimte mee, de breedte, lengte of hoogte van het ding? Ik denk dat je er nl. wel elke schijf in kan rossen wb schijfruimte (60GB is wel zo'n beetje het max. op het moment), 2.5" = 2.5" dus dat zal ook niet veel problemen opleveren, de lengte van zo'n ding varieert ook niet echt geweldig... Enkel de hoogte ervan kon vroeger nog wel eens verschillen, maar tegenwoordig is dat waarschijnlijk ook wel opgelost.

Mannen van de Mambo, het zou leuk zijn als jullie hier een mini-reviewtje ofzo konden plaatsen.
Shyne schreef op 10 april 2003 @ 15:24:
ik wacht nog steeds op een Hd-player die ruim onder de 200 gram zit en een beetje betaalbaar is
Die nieuwe philips vind ik wel wat 169 gram :)
1 ding: iRiver iHP-100. 160 gram, reeds in de release (Japan).

Philips HDD100: interessant, maar nog in de betatest-fase, dus voorlopig nog niet verkrijgbaar.

En idd mensen, mijn Hansori-gezwam is veelal gokwerk.

Maar blijkbaar toch wel acceptabel gezwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
the_Omniscient schreef op 10 April 2003 @ 15:42:
[...]
Uhr... Check de pricewatch eens (bijv. hiero), de goedkoopste Toshiba 2.5" HDD (die wel compatible zal zijn) met 30GB-smaakje kost zo'n 139 Euro.

189 + 139 = 328 Euro, minimaal (+ evt verzendkosten bijv.).

Goedkoopste 20 GB-schijf is er eentje van 108 Euro (ook van Toshiba)

189 + 108 = 297 Euro,

dus niet interessant omdat Mp3cdspeler.nl hem in deze uitvoering kan leveren voor 269 Euro, en dan weet je dat hij ieg behoort te functioneren.

Over je vraagje wb "groottes": bedoel je hier de maximale schijfruimte mee, de breedte, lengte of hoogte van het ding? Ik denk dat je er nl. wel elke schijf in kan rossen wb schijfruimte (60GB is wel zo'n beetje het max. op het moment), 2.5" = 2.5" dus dat zal ook niet veel problemen opleveren, de lengte van zo'n ding varieert ook niet echt geweldig... Enkel de hoogte ervan kon vroeger nog wel eens verschillen, maar tegenwoordig is dat waarschijnlijk ook wel opgelost.

Mannen van de Mambo, het zou leuk zijn als jullie hier een mini-reviewtje ofzo konden plaatsen.
[...]
1 ding: iRiver iHP-100. 160 gram, reeds in de release (Japan).

Philips HDD100: interessant, maar nog in de betatest-fase, dus voorlopig nog niet verkrijgbaar.

En idd mensen, mijn Hansori-gezwam is veelal gokwerk.

Maar blijkbaar toch wel acceptabel gezwam ;)
Ja die iRiver iHP-100 vind ik ook wel :9~
Zal zeker wel duur worden aangezien die flashplayer ook al aardig duur zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Shyne schreef op 10 april 2003 @ 15:50:
[...]

Ja die iRiver iHP-100 vind ik ook wel :9~
Zal zeker wel duur worden aangezien die flashplayer ook al aardig duur zijn :|
Prijs is al behoorlijk vaak genoemd: 399 Euro voor de 10GB-versie. Of dat ook voor NL. zal gelden, valt uiteraard ernstig te betwijfelen.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100_blue.jpg

Blik op de zijkant van de blauwe iHP

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100_normal.jpg

... en nogmaals een kijkje op het jammie-jammie LCD-scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ah Sweet die blauwe!! :P :)~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
the_Omniscient schreef op 10 April 2003 @ 16:40:
[...]
Prijs is al behoorlijk vaak genoemd: 399 Euro voor de 10GB-versie. Of dat ook voor NL. zal gelden, valt uiteraard ernstig te betwijfelen.

[afbeelding]

Blik op de zijkant van de blauwe iHP

[afbeelding]

... en nogmaals een kijkje op het jammie-jammie LCD-scherm
:9~ hebben hebben hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
In de categorie "Waarom staat dat in dit topic?", de NixVue Vista.

Das een plaatjeskijker, die hier lange tijd geleden al voorbij kwam als de eFilm PicturePad. Ook is het ding uiterst vergelijkbaar met de eerdergenoemde FlashTrax.

Ik zal maar gelijk ff de harde feiten hier neerpoten: voor pure MP3'ers issie totaal oninteressant. Je hebt een aparte adapter voor nodig om MP3'tjes af te kunnen spelen, standaard zit er slechts USB1.1 op en hij is groot (zie specs). Not to mention: hij gaat slechts 1 uurtje mee op een recharge, woopie.

Toch nog ff wat (clickable)piccies voor de foto-fanaten onder ons (want daar leent dit ding zich uitstekend voor, met o.a. CF-slot, JPEG-ondersteuning en 20 GB HDD):

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0925/npola_2.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0925/npola_3.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0925/npola_5.gif

Voor-, boven- en -onderkant van de Vista: notice de expansieslots

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0925/npola_12.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0925/npola_1.gif

Schermpje is 1.8 " doorsnede en van aardige kwaliteit

Specs:

Display: 1.8 inch back light attaching color liquid crystal
Interface: USB1.1 (FireWire optional)

Composite video (NTSC/PAL)
Media slot (CF Type I/II)
Connector for adapter jack

Hard disk 2.5 inch 20GB

Corresponding media:

Compact flash
Micro drive
Memory stick
Smart media
SD memory card
Multimedia card
XD-Picture Card

Picture formats:

JPEG
TIFF (only incompressible)
BMP
RAW

Windows (WindowsMe and higher)
Macintosh (MaccOs9.1 and higher)

Built-in battery, Lithium ion rechargeable
Battery duration: Approximately 60 minutes (indication)
Battery charge time: Approximately 3 hour

Size: 146 X 82 X 29 mm
Weight: 290 g

Standard price: +/- 500 tot 600 Euro

Package contents:

USB cable
Video cable
Power source adapter
User manual
Private case
Private remote control

Naast de Vista zijn er dan nog de Digital Album II/Lite, die ongeveer hetzelfde kunnen, maar een simpelere LCD hebben (1.5" monochrome). Hierdoor moet je dus je pics op de tv bekijken, dit kan echter enkel met de DA II.

Afbeeldingslocatie: http://www.nixvue.com/products/da/album2/images/da2.jpg

Val niet in slaap van het hoge offtopicgehalte

Maar goed, dit zijn dus helemaal geen MP3-spelers: de Vista kan tenminste nog iets van geluid weergeven, dus deze is hier nog wel enigzins op z'n plaats. Valt onder de categorie "vaag-dat-hij-er-bij-staat", maar ach: een mens moet wat te doen hebben, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
@ lamaris:
Voor zover ik weet gaan er standaard 2.5" notebookdrives in wat ik als een groot voordeel zie. Deze zijn voordelig en overal verkrijgbaar. Dus kun je je MamboX later eenvoudig uitbreiden naar een dikke 60 gieg! :9 Kom daar maar eens aan bij een iPod...

Maar op dit moment is de aanbieding van Mp3cdspeler.nl mét HDD het aantrekkelijkst omdat door het geringe prijsverschil het eigenlijk zonde is om de speler zonder die 20Gb HDD te bestellen.

Over die datum het volgende: ik heb ook gezien dat er opeens 12 april staat i.p.v. de 9 april die als leverdatum vermeld stond. Ik had ze hierover gemaild en ze zeiden dat Mambo degene was die de levering steeds uitstelde. Nu verwachten ze de zending dinsdag of woensdag binnen te krijgen. Nog even geduld dus... :( Ook vertelden ze dat ze de vraag naar de MamboX flink hadden onderschat. Er schijnen dus nogal behoorlijk wat mensen te zijn die hem ook besteld hebben. Waarom zie ik die hier dan niet? (op jou na dan ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door Tranquility op 10-04-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
JazzySOB schreef op 10 april 2003 @ 20:17:
@ lamaris:
Voor zover ik weet gaan er standaard 2.5" notebookdrives in wat ik als een groot voordeel zie. Deze zijn voordelig en overal verkrijgbaar. Dus kun je je MamboX later eenvoudig uitbreiden naar een dikke 60 gieg! :9 Kom daar maar eens aan bij een iPod...

Maar op dit moment is de aanbieding van Mp3cdspeler.nl mét HDD het aantrekkelijkst omdat door het geringe prijsverschil het eigenlijk zonde is om de speler zonder die 20Gb HDD te bestellen.

Over die datum het volgende: ik heb ook gezien dat er opeens 12 april staat i.p.v. de 9 april die als leverdatum vermeld stond. Ik had ze hierover gemaild en ze zeiden dat Mambo degene was die de levering steeds uitstelde. Nu verwachten ze de zending dinsdag of woensdag binnen te krijgen. Nog even geduld dus... :( Ook vertelden ze dat ze de vraag naar de MamboX flink hadden onderschat. Er schijnen dus nogal behoorlijk wat mensen te zijn die hem ook besteld hebben. Waarom zie ik die hier dan niet? (op jou na dan ;) )
Inderdaad, ik vind het echt een topding en zooo voordelig! Ik kan me voorstellen dat de vraag massaal is. De grootte en zwaarte maakt me geen moer uit. Ik hoop dat we 'm volgende week binnenkrijgen!
Ik heb dus de versie zonder HD besteld, want ik wil meer dan 20 GB. Dus dan kan ik beter even slikken en 140 euro neertellen voor een 40 GB schijf. Wel weird dat ze zoveel duurder zijn dan 3.5" disks...hierboven had ik 't ff over 'grootte' van de HD: daarmee bedoel ik dat ze soms 9,5 cm lang zijn en soms iets van 11.

Ik zie dit speeltje eigk als een externe HD met een casing waarmee je mp3's kunt afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
the_Omniscient schreef op 10 april 2003 @ 19:35:
In de categorie "Waarom staat dat in dit topic?", de NixVue Vista.

Das een plaatjeskijker, die hier lange tijd geleden al voorbij kwam als de eFilm PicturePad. Ook is het ding uiterst vergelijkbaar met de eerdergenoemde FlashTrax.

Heel verhaal over de Nixvue

Maar goed, dit zijn dus helemaal geen MP3-spelers: de Vista kan tenminste nog iets van geluid weergeven, dus deze is hier nog wel enigzins op z'n plaats. Valt onder de categorie "vaag-dat-hij-er-bij-staat", maar ach: een mens moet wat te doen hebben, nietwaar?
Die vista's zijn redelijk prijzig voor wat ze kunnen:

Vista 10 Gb 12 569.00
Vista 20 Gb 12 625.00
Vista 30 Gb 12 679.00
Vista 40 Gb 12 795.00
Vista 60 Gb 12 949.00

(bron: http://www.cameraoccasions.nl/ en zoeken op nixvue)
En over die digital album || is nog weinig (lees nix) bekend over de prijs, maar dat zal je daar ook zien

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
lamaris schreef op 10 April 2003 @ 22:04:
[...]

Inderdaad, ik vind het echt een topding en zooo voordelig! Ik kan me voorstellen dat de vraag massaal is. De grootte en zwaarte maakt me geen moer uit. Ik hoop dat we 'm volgende week binnenkrijgen!
Ik heb dus de versie zonder HD besteld, want ik wil meer dan 20 GB. Dus dan kan ik beter even slikken en 140 euro neertellen voor een 40 GB schijf. Wel weird dat ze zoveel duurder zijn dan 2.5" disks...hierboven had ik 't ff over 'grootte' van de HD: daarmee bedoel ik dat ze soms 9,5 cm lang zijn en soms iets van 11.

Ik zie dit speeltje eigk als een externe HD met een casing waarmee je mp3's kunt afspelen...
Hm, tja. Ik weet echt niet welke HDD er nu precies in past, dat zul je ff moeten nakijken.

Het moet gezegd worden, dat dit echt een wonderlijke aanbieding is. Ik sta er nog steeds versteld van, NL. is *bepaald* het goedkoopste land niet op MP3-gebied (en vele andere gebieden, maar dit terzijde). De capaciteit van 20 GB voor 269 is ronduit ongehoord, de enige die hier aan kunnen tippen zijn "ouwere" bakkies als die uit de Neo-serie, de Mello en de Treo/Classic. Maar qua kwaliteit kunnen deze nooit op tegen de behoorlijke nieuwe Mambo X.

Ik vraag me nog steeds ernstig af, of dit nu echt de P353 is. Immers, dan is het erg interessant om er zelf ook een aan te schaffen, gezien het feit dat ik door mijn IDE-aanluitingen heen ben en absoluut geen zin heb om daar iets aan te doen, behalve leuke speeltjes te kopen.

Errug vreemd dit, maar ik jullie groot gelijk wb de aanschaf ervan. Mocht Mp3Cdspeler.nl zich een Eurootje of 100 vergist hebben, dan is dat natuurlijk niet jullie probleem.

Alles wijst erop dat Mp3Cdspeler.nl een wijze actie heeft neergepoot. Nu maar hopen dat het toch niet de P350 betreft.
wardheuvel schreef op 10 April 2003 @ 22:28:
[...]

Vista 10 Gb 12 569.00
Vista 20 Gb 12 625.00
Vista 30 Gb 12 679.00
Vista 40 Gb 12 795.00
Vista 60 Gb 12 949.00

En over die digital album || is nog weinig (lees nix) bekend over de prijs, maar dat zal je daar ook zien
OMG, ok: kunnen ze bijvoorbeeld ook de hond uitlaten of je zus de vijver in gooien? Dan zijn ze het geld wellicht nog waard... 60 GB is dan wel veel, maar 949 Euro is nog veel meer. Dan is zelfs de prijsstelling van een veel leukere machine als de AV340 (999 Euro) nog meer gerechtvaardigd.

Maar toch: dank voor de info.

En dit zijn zo'n leuke dingen he, de prototype-beta-release-alpha-zoid-metadata-plaatjes van niet-bestaande spelers die *ooit* uitgebracht gaan worden. Jullie kennen vast nog wel de PJB-100 van Remote Solutions. Dit was 1 van de eerste HDD-spelers ooit, en hij is er nog steeds. Echt een heel apparaat geweest, dat staat buiten kijf.

Stiekem zijn ze nu met iets nieuws bezig, getuige het onderstaand mini-bagger-kwali-picje:

Afbeeldingslocatie: http://www.remotesolution.co.kr/images/digital_3.jpg

Raad-je-plaatje! Non-clickable! Nu extra klein!

*Edit: ongelooflijk, maar ik heb zelfs al specs:

20 GB, multi-codec, direct-encoding en geleverd met remote-control...

[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 10-04-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vis liever achter het net dan zo'n vista, zwaar gaar .... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Het is toch echt de MamboX P353. Dit is namelijk de enige uitvoering mét USB 2.0 en mét ingebouwde SD en MMC cardreader. De P350 en eerdere modellen hebben deze features namelijk niet. En op de site wordt er toch echt duidelijk over de P353 én de USB 2.0 én de SD en MMC mogelijkheid gesproken. Het lijkt mij dus sterk dat ze hiermee kopers voor de gek zouden houden.

Inderdaad is dit een hele mooie aanbieding, zeker ook omdat ik absoluut een driverless portable USB 2.0 harddisk wilde met tevens een Mp3 speler en dit dingetje had -in tegenstelling tot de Zen en de iPod- toevallig net alles wat ik in een dergelijk apparaat zocht! En nu maar hopen dat 'ie snel komt!

En wat de iRiver betreft: leuk spelertje, maar voorlopig is het nog Vaporware en is het nog maar af te wachten wat die hier gaat kosten. En ripoffland-Nederland kennende zal dat wel weer minimaal honderd euro's duurder zijn dan in de US.

[ Voor 20% gewijzigd door Tranquility op 11-04-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Waarom staan die Mambox P353 spelers niet gewoon vindbaar op de site van www.mp3cdspeler.nl? Ik lees hierboven dat hij daar te krijgen is, staat ook op de mainpage (dattie 12 april weer leverbaar is), maar geen linkje met meer info/prijs.
Ik kan alleen de mp3 cd-spelers en de flash-spelers vinden :(

Iemand een linkje naar prijzen voor deze speler? Hij staat nl ook nog niet in de pricewatch

[ Voor 2% gewijzigd door gwystyl op 11-04-2003 01:35 . Reden: hier stond onzin.. kon m toch wel vinden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
wardheuvel schreef op 10 April 2003 @ 22:28:
[...]

Vista 10 Gb 12 569.00
Vista 20 Gb 12 625.00
Vista 30 Gb 12 679.00
Vista 40 Gb 12 795.00
Vista 60 Gb 12 949.00

:? :? :?

Dat is gewoon afzetterij, nee, oplichterij. Die kleredingen kunnen niks joh en dan zou je nog 569 euro voor zo'n 10GB pokkeding moeten betalen? Whaa, zijn ze helemaal gek geworden? Weten ze daar nog niet dat we de euro hebben hier? Zijn dit stiekem guldenprijzen?

Echt waar, hoe durven ze 600+ euro te vragen voor een 20GB model? 't Is verdorie de iPod 2 niet :X

Ik ben heel benieuwd hoelang ze deze prijzen vol kunnen houden, want hoewel een Archos Multimedia Jukebox veel lelijker is, is hij niet duurder en in feite kan hij even veel (toch?), lijkt me dat een betere deal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

heeft iemand hem al ergens gezien dat je hem online kan kopen of in de winkels gezien.. ik vind het wel een leuk dingetje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.smartdisk.com/images/FlashTrax/FlashTraxLg.jpg

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo, die archos AV serie heeft een bijzonder plekje in mijn drome gekregen *zweet*
Met name die AV320, wat een schermpje zeg. Helaas heb ik die alleen nog niet ergens in de winkel kunnen vinden. Ook niet in Duitsland (woon namelijk in Duitsland)

Wie weet waar dat schatje te koop is, ik wil d'r...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Volgens mij, maar ik kan me vergissen, had ik hem gezien bij Dixons in Enschede, maar ik weet het dus NIET zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 11 April 2003 @ 02:20:
[...]

Dat is gewoon afzetterij, nee, oplichterij. Die kleredingen kunnen niks joh en dan zou je nog 569 euro voor zo'n 10GB pokkeding moeten betalen? Whaa, zijn ze helemaal gek geworden? Weten ze daar nog niet dat we de euro hebben hier? Zijn dit stiekem guldenprijzen?

Echt waar, hoe durven ze 600+ euro te vragen voor een 20GB model? 't Is verdorie de iPod 2 niet :X

Ik ben heel benieuwd hoelang ze deze prijzen vol kunnen houden, want hoewel een Archos Multimedia Jukebox veel lelijker is, is hij niet duurder en in feite kan hij even veel (toch?), lijkt me dat een betere deal :D
soms is het gewoon leuk te zien hoe een bedrijf failiet kan gaan })
die prijs zal wel nog harder gaan vallen dan een xbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, en dan is die Xbox gewoon erg goedkoop voor wat je ervoor krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hmmm. Mics zijn niet helemaal mijn straatje, wellicht het A/V-forum ff checken? Ik ben zo'n figuur met van die draaitafels, een gitaar is veel te moeilijk voor mij. Aldus neem ik alles rechstreeks op via de mixer.
ik heb na wat luie dagen het een en ander uitgezocht over het opnemen van analoog via de line in, en kwam tot de volgende antwoorden in de a/v afdeling van got gevraagd:

via digitale-in van mp3 speler live muziek sessies opnemen?

kom er voorlopig niet echt ver mee maar tenminste weet ik nu dat er een mogelijkheid bestaat dat er een gecombineerde poort komt voor de ihp.
als dit niet het geval is dan is het sneu... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 11:57:
[...]

ik heb na wat luie dagen het een en ander uitgezocht over het opnemen van analoog via de line in, en kwam tot de volgende antwoorden in de a/v afdeling van got gevraagd:

kom er voorlopig niet echt ver mee maar tenminste weet ik nu dat er een mogelijkheid bestaat dat er een gecombineerde poort komt voor de ihp.
Als er een digitale line in (out) op zit zal er sowieso wel een analoge line in op zitten (de line out is dan gewoon de koptelefoon uitgang of misschien wel een losse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, zalig dingetje die iHP-100 :)
heeft iemand een idee waar je die kan kopen???

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
gwystyl schreef op 11 April 2003 @ 01:32:
Waarom staan die Mambox P353 spelers niet gewoon vindbaar op de site van www.mp3cdspeler.nl? Ik lees hierboven dat hij daar te krijgen is, staat ook op de mainpage (dattie 12 april weer leverbaar is), maar geen linkje met meer info/prijs.
Ik kan alleen de mp3 cd-spelers en de flash-spelers vinden :(

Iemand een linkje naar prijzen voor deze speler? Hij staat nl ook nog niet in de pricewatch
Je moet op www.mp3cdpeler.nl even kijken onder: producten-mp3 cdspelers (ja niet logisch aangezien het geen mp3cdspeler is maar een HD speler) en daar staat 't: zonder HD 20 GB: 189 en met HD 20 GB 269 euro!

I can't wait till mine arrives!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 13:46:
Damn, zalig dingetje die iHP-100 :)
heeft iemand een idee waar je die kan kopen???

Greetz
zou het echt niet weten ;) :X

kijk eerst even het topic rond voordat je iets vraagt aub....het is maar 3 muisklikjes en dan weet je het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 11 April 2003 @ 02:20:
[...]

[...]

Laat duidelijk zijn dat de Vista in geen enkel opzicht een concurrent voor welke speler dan ook is, hoogstens voor die FlashTrax welke ReseTTim hieronder aanhaalt. Deze is overigens zeker te koop via deze shop, en wel onder deze naam: Innoplus Phototainer.

Het ding mag een lieve duit opbrengen: 569 Euro. Me dunkt dat je hem vast wel ergens goedkoper vindt, wellicht zelfs in NL.
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 08:36:
zoooo, die archos AV serie heeft een bijzonder plekje in mijn drome gekregen *zweet*
Met name die AV320, wat een schermpje zeg. Helaas heb ik die alleen nog niet ergens in de winkel kunnen vinden. Ook niet in Duitsland (woon namelijk in Duitsland)

Wie weet waar dat schatje te koop is, ik wil d'r...!
Duitsland hm? Je beste gok is dagelijks deze site ff te checken. een Zwitsers bedrijf, met een aparte Duitse afdeling. Niet echt goedkoop, maar wel vaak de eersten. Zoals reeds aangegeven in dat topiqueje over de AV120 (check deze link): hij zal duur zijn.

AV120: 579 Euro
AV140: 719 Euro
AV320: +/- 799 Euro
AV340 +/- 899 Euro

Alsof je een emmer leegstort.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.no/nyheter/mars03/cebit/archos-av340.jpg

"Dat is dan 799 Euro, meneer..."
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 11:57:
[...]

Hm, tja. Optische line-in en -out is gewoonweg de beste kwaliteit die je kunt krijgen. Ik weet niet hoe het zit met die mics, wel ben het volgende bericht over de Philips HDD100 tegengekomen, dat je misschien interesseert:
Op de site van Philips is een oproep te lezen voor 'beta-testers', mensen die het apparaat op proef willen gebruiken en verslag willen doen van hun bevindingen. De pagina bevat eveneens productgegevens van de Philips HDD100 Recording Audio Juke Box.
De speler weegt 167 gram en kent evenals de iPod een hippe vormgeving, maar dan in zwart. De harde schijf van 15 Gb is volgens Philips goed voor het opslaan van drieduizend tracks. De iPod van Apple is beschikbaar in drie varianten, waarvan er een meer opslagruimte biedt (20Gb). Opslaan van muziek kan bij de speler van Philips in zowel MP3 als WMA-formaat, het uitwisselen van bestanden tussen een computer en de speler gebeurt met USB 2.0.

Het grote verschil tussen de Philips-speler en de iPod is dat het Philips-apparaat via een microfoon gesprekken en live-muziek op kan nemen. In de eerste versie van de iPod ontbrak deze optie, maar ook in latere versies liet Apple deze mogelijkheid achterwege. MP3-spelers van andere fabrikanten bieden overigens wel deze mogelijkheid, maar kennen vaak minder geheugen, of zijn groter in omvang dan de speler van Philips.

Wanneer de HDD100 Recording Audio Juke Box op de markt komt, en hoeveel het apparaat gaat kosten, is nog niet duidelijk. Een woordvoerster van Philips Nederland kon daar gisteren nog geen duidelijkheid over geven.
Bron

Dus wellicht dat deze speler voor jou helemaal interessant is. Ik weet niet hoe het nu precies staat met die microfoon (kwaliteit, ingebouwd of goede line-in?), maar ze zullen het niet voor niets vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat de doelgroep van de HD100 niet een concert gaat opnemen via een interne mic :X De tijd dat je domme consumenten had die alles geloofden wat de fabrikant maar zei is al lang en breed voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Inmiddels is de datum voor de MamboX P353 op de Mp3cdspeler.nl site weer aangepast.
Nu naar 16 April! Gaat lekker zo :(

[ Voor 14% gewijzigd door Tranquility op 11-04-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0304/03/iriver2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0304/03/iriver3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0304/03/iriver4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0304/03/iriver5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 11 April 2003 @ 19:48:
Ik denk dat de doelgroep van de HD100 niet een concert gaat opnemen via een interne mic :X De tijd dat je domme consumenten had die alles geloofden wat de fabrikant maar zei is al lang en breed voorbij :)
Verkeerd gedacht (van mijn kant): het gaat hier waarschijnlijk toch om een ingebouwde mic, maar blijkbaar van erg hoge kwaliteit (waarom noemen ze deze spec anders zo specifiek? Beats me!). Mijn bron ben ik ff kwijt.
Besides playing MP3 and WMA (Windows Media Audio)-encoded music tracks, the 15GB device, coined HDD100, also doubles up as a MP3 voice recorder, according to Philips.

While other high-capacity portable players like Creative's Nomad Jukebox boast a voice recording feature, they require an external powered microphone or a line input from other audio devices
Heel leuk en aardig, maar de meeste mensen wisten wel dat iRiver met een nieuwe productrange kwam. Eik is enkel de laatste pic van belang, en die stond reeds in dit topic (niet zo ver terug).

Trouwens, die CD-speler met een hap eruit (SlimX-500) vind ik dus echt een bizarre joke zonder humor.

*Edit for MaDLiVE: ik vind hem aarts- en aartslelijk!

Dan nog wat minder leuk nieuws: de Samsung Yp-900GT - je voelt het al aankomen - is uitgesteld tot juni 2003. Ze hebben hem zelfs van de site af gepleurd. Goh.

De toekomst ziet er goed uit... voor iRiver.

[ Voor 4% gewijzigd door the_Omniscient op 11-04-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

the_Omniscient schreef op 11 April 2003 @ 23:11:
[...]
Verkeerd gedacht: het gaat hier waarschijnlijk toch om een ingebouwde mic, maar blijkbaar van erg hoge kwaliteit (waarom noemen ze deze spec anders zo specifiek? Beats me!). Mijn bron ben ik ff kwijt.
Mics beginnen anders wel erg populair te worden. Ik weet dat ik het wel fijn zou vinden om die lange colleges gewoon op te nemen en later nog eens te beluisteren met een minimum aan ruis.
Trouwens, die CD-speler met een hap eruit (SlimX-500) vind ik dus echt een bizarre joke zonder humor.
Mmm, hoezo dat? Vind het zeker geen gek apparaat (ook de loox mogen er wezen). Daarbij zijn er nog steeds veel mensen die mp3 cd's gebruiken.
Dan nog wat minder leuk nieuws: de Samsung Yp-900GT - je voelt het al aankomen - is uitgesteld tot juni 2003. Ze hebben hem zelfs van de site af gepleurd. Goh.

Ai, enig id waarom hij verlaat is? Technische problemen, bugs? Willen ze de specs nog wat extra boosten omdat ze de hete adem van de iHP100 in hun rug voelen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 11-04-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 11 april 2003 @ 23:15:
[...]

Mics beginnen anders wel erg populair te worden. Ik weet dat ik het wel fijn zou vinden om die lange colleges gewoon op te nemen en later nog eens te beluisteren met een minimum aan ruis.
Ik laat het mic-speculeren maar aan de mensen die daar verstand van hebben (not including me).
Mmm, hoezo dat? Vind het zeker geen gek apparaat (ook de loox mogen er wezen). Daarbij zijn er nog steeds veel mensen die mp3 cd's gebruiken.
Begrijp me niet verkeerd: de SlimX-550 (die normale ronde) vind ik een prachtig ding. Maar die 500, achjukkes. Soort verlopen pleebril met opgepoetste randjes.
Ai, enig id waarom hij verlaat is? Technische problemen, bugs? Willen ze de specs nog wat extra boosten omdat ze de hete adem van de iHP100 in hun rug voelen >:)
Geen idee. Mijns inziens was het verstandiger om hem gelijk de markt op te gooien, aangezien hij eik "af" was. Het kunnen idd bugs zijn geweest, maar maart-juni is wel een ruime verschuiving, me dunkt.

Misschien hadden ze al 30.000 units klaarliggen met het "oude" design, en moeten ze die nu lekker gaan adepten naar het - veel stoerdere - "nieuwe" uiterlijk.

Dat brengt me ook gelijk bij het mysterieuze Bantam BA-1000-probleem. Ze zijn daar blijkbaar bezig met het oplossen van "Power-issues", ik denk iets met die ingebouwde batterij. Zoals je zelf hebt kunnen zien, is die batterij juist hetgene, dat zoveel afbreuk deed aan het uiterlijk van de BA-1000: deze maakte het geheel onnodig dik. We wachten af.

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 12-04-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Hahaha, leuk gefotosoept! Een soort iPod waar je mee kunt mixen. Het valt wel op dat de releasedatum er vet bij staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIEUWE I-POD _/-\o_

zie
http://gizmodo.net/portable_audio/

en het plaatje van de nieuwe i-pod (niet elke verandering is een verbetering) :'(

http://www.thinksecret.com/archives/ipod.gif

Voor mij wordt het toch de Mambox.

Ik kan niet langer wachten :( en voor die 269 eurootjes heb je een erg mooi instapmodel van 20 gb met vervangbare batterij en hdd.
Zie ik over een half jaartje wel of die iRiver echt uit is, wat de prijs is, of de hdd echt vervangbaar is, of de i-pod toch nog te betalen is
De Mambox kan ik dan altijd nog aan mijn vriendin geven of aan Omni verkopen voor 100 euro ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 12-04-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 09:31:
Voor mij wordt het toch de Mambox.

Ik kan niet langer wachten :( en voor die 269 eurootjes heb je een erg mooi instapmodel van 20 gb met vervangbare batterij en hdd.
Zie ik over een half jaartje wel of die iRiver echt uit is, wat de prijs is, of de hdd echt vervangbaar is, of de i-pod toch nog te betalen is
De Mambox kan ik dan altijd nog aan mijn vriendin geven of aan Omni verkopen voor 100 euro ;)
Je kan ook je bericht Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :Z

Bovendien zijn de 2 bovenste berichten oud nieuws, en is het niet waarschijnlijk dat de Ipod II er zo uit komt te zien. (het is gewoon een render van een mp3 speler met dockingstation).

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 12-04-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe i-pod oud nieuws :?
stond volgens mij nog niet op dit forum ;)
dus waarschijnlijk ook interessant voor degenen die het nog niet wisten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 09:57:
nieuwe i-pod oud nieuws :?
stond volgens mij nog niet op dit forum ;)
dus waarschijnlijk ook interessant voor degenen die het nog niet wisten 8)
Nieuwe Ipod krijgt docking station

Here you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

you beat me, had dat nieuwe forum nog niet ontdekt, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 11 April 2003 @ 23:11:
[...]
Verkeerd gedacht (van mijn kant): het gaat hier waarschijnlijk toch om een ingebouwde mic, maar blijkbaar van erg hoge kwaliteit (waarom noemen ze deze spec anders zo specifiek? Beats me!). Mijn bron ben ik ff kwijt.

[...]

[...]
Heel leuk en aardig, maar de meeste mensen wisten wel dat iRiver met een nieuwe productrange kwam. Eik is enkel de laatste pic van belang, en die stond reeds in dit topic (niet zo ver terug).

*Edit for MaDLiVE: ik vind hem aarts- en aartslelijk!

Ik weet dat ook wel maar ik postte nieuwe plaatjes. Of mag dat niet? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Lol, I would buy it right the day it came available!
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 09:31:
[...]
* the_Omniscient onthoudt dit!

;)
Alert als altijd, onze MaDLiVe... :D
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 11:17:
[...]

Ik weet dat ook wel maar ik postte nieuwe plaatjes. Of mag dat niet? |:(
Ehrm, dat is geen vraag, lijkt me... Ik weet niet hoe jij mijn woorden hebt opgevat, maar het was geen flame oid.

Wmb mag je zoveel pics posten als je wil, maar zeg dan waar het over gaat, wat de nieuwswaarde is, wat jij ervan vind of wat anderen erover zeggen. Dit waren gewoon nieuwe plaatjes, prima. Maak er gewoon ff een eenduidig verhaal van (wat tekst toevoegen kan nooit kwaad), mensen die voor het eerst zoiets tegenkomen roepen vaak "w00000t! Wat is dat ubgergeile ding daar op dat 3e plaatje? Issie al verkrijgbaar? Waar kan ik hem halen? Vet man!" en das voor niemand handig. Zeker niet, als het dan om een apparaat gaat dat in dit topic niet echt thuishoort.

De bovenste pic is van de iFP-3XX-serie. Ondertussen staat dit apparaat gewoon op Iriver's website, including vele nieuwe pics.

De CD-spelers (IMP-500/550 uit SlimX-serie) zijn leuk omdat er eenzelfde type a/b bij zit, als bij de iHP-100 het geval is. Verder ook niet superrelevant ofzo, maar goed: wel nieuw, dus leuk om te zien.

Hier staan nog meer pics van deze machines, voor de ge-interesseerden. Met name de optical line-out, is iets waar iRiver erg trots op is: dus deze is ook terug te vinden op de SlimX-range.

En dan het onderste plaatje, tja: dat was dus al gepost, maar dat is niet zo erg hoor. Ik doelde er meer op, dat dit de pic is die juist relevant is voor dit topic. De iHP-100 is degene waar we met z'n allen op zitten te wachten.

Ik hoop dat je een beetje snapt, wat ik bedoel. Pics zijn altijd welkom: ze zijn nu eenmaal veelzeggender dan hele lappen tekst. Maar een beetje tekst kan nooit kwaad :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 12 April 2003 @ 15:25:
[...]
Lol, I would buy it right the day it came available!
[...]
* the_Omniscient onthoudt dit!

;)
[...]
Alert als altijd, onze MaDLiVe... :D
[...]
Ehrm, dat is geen vraag, lijkt me... Ik weet niet hoe jij mijn woorden hebt opgevat, maar het was geen flame oid.

Wmb mag je zoveel pics posten als je wil, maar zeg dan waar het over gaat, wat de nieuwswaarde is, wat jij ervan vind of wat anderen erover zeggen. Dit waren gewoon nieuwe plaatjes, prima. Maak er gewoon ff een eenduidig verhaal van (wat tekst toevoegen kan nooit kwaad), mensen die voor het eerst zoiets tegenkomen roepen vaak "w00000t! Wat is dat ubgergeile ding daar op dat 3e plaatje? Issie al verkrijgbaar? Waar kan ik hem halen? Vet man!" en das voor niemand handig. Zeker niet, als het dan om een apparaat gaat dat in dit topic niet echt thuishoort.

De bovenste pic is van de iFP-3XX-serie. Ondertussen staat dit apparaat gewoon op Iriver's website, including vele nieuwe pics.

De CD-spelers (IMP-500/550 uit SlimX-serie) zijn leuk omdat er eenzelfde type a/b bij zit, als bij de iHP-100 het geval is. Verder ook niet superrelevant ofzo, maar goed: wel nieuw, dus leuk om te zien.

Hier staan nog meer pics van deze machines, voor de ge-interesseerden. Met name de optical line-out, is iets waar iRiver erg trots op is: dus deze is ook terug te vinden op de SlimX-range.

En dan het onderste plaatje, tja: dat was dus al gepost, maar dat is niet zo erg hoor. Ik doelde er meer op, dat dit de pic is die juist relevant is voor dit topic. De iHP-100 is degene waar we met z'n allen op zitten te wachten.

Ik hoop dat je een beetje snapt, wat ik bedoel. Pics zijn altijd welkom: ze zijn nu eenmaal veelzeggender dan hele lappen tekst. Maar een beetje tekst kan nooit kwaad :) .
hehe. Oke, volgende keer doe ik een beetje text. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ifp 300 heeft dus natuurlijk geen restrictie met upload, want hij heeft een enoding functie naar mp3, dit wordt eigenlijk toch wel een interessante speler voor mij, tenzij ie in dezelfde prijsklasse gaat zitten als de ihp. Maar aangezien ze die ifp wel eerder op de markt gaan zetten wordt het link voor me want de verleiding wordt dan toch wel groot om zo'n klein compact dingetje te halen, ook al is ie niet zo mooi als de voorgaande ifp serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb alleen even iets weten waar ik niet dit hele topic voor wil doorlezen...

Is er zo een harddisk aparaat waar je ook je compact flash mee kunt uitlezen, een soort combinatie van foto opslag/muziek jukebox..

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 13 April 2003 @ 19:49:
Ik heb alleen even iets weten waar ik niet dit hele topic voor wil doorlezen...

Is er zo een harddisk aparaat waar je ook je compact flash mee kunt uitlezen, een soort combinatie van foto opslag/muziek jukebox..
Ja dat is er. Je hebt geluk dat ik net ff voorbijzap :).

Het heet ofwel

DeltronTech Cinema Disk en het kost zo'n 500~600 Euro, danwel

ChungLam Nedi/Triple, welke ongeveer 300~400 Euro zo moeten opbrengen.

Verder zijn er de meer fotospecifieke apparaten, zoals de FlashTrax en de Nexvue Vista, die maar een uurtje of 1.5 meegaan, maar wel geschikt zijn voor kleurenweergave van foto's.

Qua verkrijgbaarheid is het allemaal een beetje moeilijk om dat zo 1-2-3 hier neer te zetten, dus dan zul je toch ff het topique door moeten neuzen. Je weet nu tenminste *waar* je naar zoekt.

Viel spass damit/dabei ;) ...

BTW: er is eindelijk een fatsoenlijke review voor de Neuros HD20 beschikbaar gekomen. Dat betekent dus ook eindelijk wat fatsoenlijke piccies:

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-11.jpg

De voorkant van resp. de HD20- en 128MB-versie, met daarnaast hun "backpacks"

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-10.jpg

De zijkant van de HD20 (boven) en de 128MB

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-9.jpg

Het verschil tussen de HD20 (links) en de 128MB is voornamelijk toe te schrijven aan de "backpacks"

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-6.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/neuros-7.jpg

Schermopbouw van de Neuros, niet speciaal, niet bijzonder, maar het werkt

Meer info vind je in de volledige review. De speler komt er niet slecht uit, het blijkt een kwestie van gewenning te zijn. Hij is nu eenmaal niet zo klein als een iPod, maar biedt voldoende mogelijkheden als je aan dat punt voorbij kunt gaan.

En nog maar een editje er tegenaan gooien:

Dit is waarschijnlijk de achterkant van de JOS MP-200HD...

Afbeeldingslocatie: http://thesqueege.monkeyfriends.com/images/newpodback.jpg

Een dik bakske, maar wel ok afgewerkt zo te zien

We hebben het dan over de plastic-casing versie. Ben benieuwd hoe de alu eruit ziet, maar die komt pas in juni :(...

Ach, edits kun je nooit genoeg hebben zolang je topicmapje nog rood is, hm...

Voor G5r en mede-ge-interesseerden: de RCA RD-2821 staat al op sommige websites als "upcoming product" om in de verkoop te gaan.

Meest opvallende dat ik tegenkwam, is dat een shop claimt dat er nu 40GB in zit (pluspunt zou dat zijn) en dat hij met MusicMatch software werkt (minpunt!).

Kijk hier voor de hele range, die deze webshop wil gaan aanbieden. Dus ook de RD2760/2780/... etc etc...

[ Voor 72% gewijzigd door the_Omniscient op 13-04-2003 23:30 . Reden: Neuroszooi ge-add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat een beetje op het iriver user forum te browsen en vond toen dit:

http://members.fortunecity.de/coolrythms/8.html

check maar s bij de grote van de harde schijf: 30 GB !! ??

fotosoep of ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 13 April 2003 @ 19:55:
[...]

[knip]

Voor G5r en mede-ge-interesseerden: de RCA RD-2821 staat al op sommige websites als "upcoming product" om in de verkoop te gaan.

Meest opvallende dat ik tegenkwam, is dat een shop claimt dat er nu 40GB in zit (pluspunt zou dat zijn) en dat hij met MusicMatch software werkt (minpunt!).
Dat is de 2840 zoals je bij de productomschrijving kunt zien, blijkbaar is dat de grotere broer van de 2821 :9
Kijk hier voor de hele range, die deze webshop wil gaan aanbieden. Dus ook de RD2760/2780/... etc etc...
Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 15:26:

en die 24h play time zou ook wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 15:26:

:D Zou je denken?

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100_brochure_crop.jpg

Kijk en vergelijk: de originele brochure (click)

Valt ook wel op dat de lettertypegrootte bij die fotosoep nogal wat varieert. Jammer, ik had graag gezien dat *die* brochure het origineel was geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Is er al iets meer bekent over de iHP-50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt ook wel op dat de lettertypegrootte bij die fotosoep nogal wat varieert. Jammer, ik had graag gezien dat *die* brochure het origineel was geweest!
enige verschil dat duidelijk op te merken is het stukje text met welke fonts allemaal supported worden, maar waarom die gast dat nou heeft geedit? is op allebei zelfde tekst dus beetje dom eigenlijk

maar 30gb zou iig wel zeer fijn zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Shyne schreef op 14 april 2003 @ 19:19:
Is er al iets meer bekent over de iHP-50 ?
Nee, dit is erg vreemd. Het ding is verdwenen als ware het de Republikeinse Garde, geen enkel nieuw nieuwsfeitje valt er te melden. Als je naar de pic van de presentatie-dia van iRiver kijkt (paar posts terug), dan zie je hem er ook domweg niet tussen staan.

Vaag, benieuwd of deze uitvoering nog wel doorgaat (alhoewel iRiver misschien het "element of surprise" wil behouden, op sommige fronten).
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:26:
[...]

enige verschil dat duidelijk op te merken is het stukje text met welke fonts allemaal supported worden, maar waarom die gast dat nou heeft geedit? is op allebei zelfde tekst dus beetje dom eigenlijk

maar 30gb zou iig wel zeer fijn zijn :D
Idd, wat een idioot :+ . In principe ziet het er voor de rest behoorlijk leuk uit (soms zelfs scherper dan het origineel), let ook op de nieuwe afmetingen:

15 x 50 x 105 mm (soep) tov 18 x 59 x 105 mm (origineel)!!!

Alsof het ding nog niet klein genoeg was!

Maar, om alle twijfel weg te nemen: kijk naar de "deuk" in het papier, daar links onderin, bij het iGP-100-verhaaltje. Het is dus precies dezelfde ingescande folder. Blijkbaar vond de fotosoeper de iGP-100 minder interessant, want hier heeft hij de gegevens gewoon in tact gelaten (dus ook de 14 uur speeltijd).

Edit: nieuwe pics van de iHP-100 zijn altijd welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.op.co.kr/ii/t4/imgb/th200304/12/19/17191046523e97e82af083a.jpg

Wazige handel in een wazige bubbel

Afbeeldingslocatie: http://www.op.co.kr/ii/t4/imgb/th200304/12/16/15889875863e97e7601e938.jpg

Area 51, the next chapter

Afbeeldingslocatie: http://www.op.co.kr/ii/t4/imgb/th200304/12/16/14170146643e97e7632ac31.jpg

Some things are best left unkown... It's alien technology, I'd say!

Afbeeldingslocatie: http://www.op.co.kr/ii/t4/imgb/th200304/12/40/13517684303e98173b33480.jpg

Nu met gratis wazigheidsstructuur-in-uw-digcam-aanbrenger!

Afbeeldingslocatie: http://www.op.co.kr/ii/t4/imgb/th200304/12/57/1177840033e97e325caa45.jpg

... en links ziet u...

Deze pics komen van de Coex-beurs in Z-Korea, die afgelopen zaterdag is gehouden (blijkbaar).

Leuk: de iFP-399 (1GB capacity) gaat tussen de 600 en 1000 dollar kosten. yay, doe mij er dan maar twee.

iRiver iFP of IMP-500 (Yuch!) alvast bestellen? Ga naar deze website.

[ Voor 34% gewijzigd door the_Omniscient op 14-04-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog een paar van de ihp100 die volgens mij nog niet voorbij zijn gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0301/14/irv02.jpg
voorkant, volgens mij 'oude' design, ik zie iig dat bij de nieuwste pics 'design by inno' er niet meer opstaat en dat 'iRiver' dieper in het apparaatje zelf ligt

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0301/14/irv03.jpg
zijkant :)

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/news/0301/14/irv04.jpg
bovenkant, met links de optical line in/out en rechts daarnaast nog paar gaatjes voor de remote en audio-out

ow en vond ook nog een ander plaatje van de blue-edition, volgens mij een render :?

Afbeeldingslocatie: http://www.asahi.com/tech/apc/images/TKY200304050121.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 21:25:
hier ook nog een paar van de ihp100 die volgens mij nog niet voorbij zijn gekomen:

[afbeelding]
voorkant, volgens mij 'oude' design, ik zie iig dat bij de nieuwste pics 'design by inno' er niet meer opstaat en dat 'iRiver' dieper in het apparaatje zelf ligt

[afbeelding]

[afbeelding]
bovenkant, met links de optical line in/out en rechts daarnaast nog paar gaatjes voor de remote en audio-out

ow en vond ook nog een ander plaatje van de blue-edition, volgens mij een render :?

[afbeelding]
Hehe, helaas maar waar voor jou: pics uit de pre-historie!

Dit is de versie waarop nog vol trots "Design by Inno" vermeld staat.
edit:
Goedzo, dat had je zelf ook al gevonden :)

Die onderste is idd een render, niet echt veelzeggend.

[ Voor 8% gewijzigd door the_Omniscient op 14-04-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 21:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die blue edition is er dus echt. Hij is ook nog eens mooi om aan te zien. Die iRiver komt dus erg dichtbij. Mensen die nog voor de zomervakantie een speler willen aanschaffen zou ik aanraden om op deze speler te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, helaas maar waar voor jou: pics uit de pre-historie!

Dit is de versie waarop nog vol trots "Design by Inno" vermeld staat.
edit:
Goedzo, dat had je zelf ook al gevonden

Die onderste is idd een render, niet echt veelzeggend.
bah, heb alleen laatste 10 pags doorgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eigenlijk te wachten op een nieuwe iPod, maar ik denk zolangzamerhand dat ik die iRiver toch maar goed in de gaten ga houden. Ziet er erg mooi uit en ik ben dan ook benieuwd naar alle uiteindelijke gegevens. Ik heb al een paar honderd euro klaarliggen, waar blijven die dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een hd speler waar je met een microfoon realtime kunt opnemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 23:15:
is er ook een hd speler waar je met een microfoon realtime kunt opnemen??
Jeps, met de line in of een ingebouwde mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xClef HD-500 up to 40gb, MP3/WMA, FM, Records/encodes, USB 2, 10hr playback, ID3 tag support, 129 x 81 x 22mm, 255g

http://www.multichannel-labs.com/home/eng/product/hd500.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 03:27:
xClef HD-500 up to 40gb, MP3/WMA, FM, Records/encodes, USB 2, 10hr playback, ID3 tag support, 129 x 81 x 22mm, 255g

http://www.multichannel-labs.com/home/eng/product/hd500.html
Nondeju, hij heeft het voordeel van de nachtdienst!

You should be working when I'm asleep! Hehe, good job.

Afbeeldingslocatie: http://www.multichannel-labs.com/home/eng/product/img/hd500_p.gif

X-clef HD-500

Alweer een hele tijd terug maakte ik jullie attent op de X-clef HD-500. Het enige dat ik er toen over kon vertellen, was dat het een 2.5" HDD-model betrof.

Ondanks vele mailtjes naar (wellicht onbegrijpende) Koreaanse type-miepen bleef het ernstig stil rond deze machine. Nu hebben ze hem opeens gewoon op de homepage gedumpt, hoera!

Ff de belangrijkste punten highlighten:

1. Portable Storage Device

- 2.5" 20GB Hard Drive
- USB 2.0
- Plug & Play
(No installation CD required)

Dit is natuurlijk geweldig, software-loos volpompen met wat je maar wilt en ook nog via USB 2.0. Het enige jammere aan dit alles, is de 2.5" HDD, ipv een kleiner "i-Pod-achtige" 1.8" HDD.

2. Personal Music Jukebox
- Strong Song Search (Navigation)
- MP3/WMA Player
- Can store up to 5,000 ~ 8,000 songs
- FM Tuner & FM Recording
- MP3 Encoding
- Multi-Language supported
- 7-Lines Graphic display (Back light supported)
- Firmware upgradable
- Supported OS : MAC & Win 98/ME/2000/XP

Hele sterke punten: MP3 encoding, FM tuner & recording! Het backlit LCD ziet er prima uit (7 lijntjes is meer dan voldoende) en neemt bijna de helft van de unit in beslag. Ook WMA is leuk meegenomen, en de firmware upgradability kon wel eens voor leuke (Ogg?) surprises gaan zorgen.

En de Macceraars onder ons mogen ook vrolijk meedoen.

Product Specifications

1) Digital Audio Format :
MPEG 1,2,2.5 Layer3(8-320Kbps.VBR)
WMA(32-192Kbps)
2) Sampling Frequency : 8-48KHz
3) File System : FAT 32
4) Capability : 6G, 10G, 20G, 40GB(upto 137GB)

Dit zijn erg vreemde getallen, maar het bevalt me wel (up to 137 GB, m'kay). De HDD's zijn hoe dan ook verwisselbaar.

5) Hard Disk Type : 2.5", Low Power HDD, ATA I/F
6) Buffer Memory : Max. 12MB

Ik zei al ooit: in principe zegt de buffergrootte niet zoveel meer, zolang deze groter is dan 8 MB. Vanaf dat punt is het de vraag, hoe er met het buffergeheugen wordt omgegegaan (efficientie).

7) MP3 Encoding
- High/Middle/Low(256/128/64kbps)

Prima, encoding met meerder bitrates ook nog!

8 ) FM Tuner & FM recording - 20Preset

Heel goed. Veel mensen hebben zelfs aan 20GB niet genoeg :P .

9) Navigation
- by Alphabet -by Folder
10) Firmware Upgradable via USB
11) Voice Recording
- High/Middle/Low(128/64/32Kbps)

Ook dat nog! Pfoei, veelzijdig dingetje!

12) Playback Time : 10 hours

Tja. Het is niet supergoed, het is niet slecht. Het is gewoon i-Pod-gehalte, en daar kon iedereen wel mee leven, me dunkt.

13) Power
- Battery : 3.7V, 2000mAh
- Lithium-Ion Rechargeable 1EA
- Adapter : 100 - 240 AC to 5V DC

Onderaan staat vermeld, dat deze batterij "built-in" is, en das minder fijn qua vervanging e.d.

14) Display : 160*105, W/B LCD, EL Backlight

Niiiiice! Vergelijk: de iHP-100 van iRiver is 160 x 128 pixels, deze doet er niet zoveel voor onder. Gebruikt natuurlijk wel een groter oppervlak, maar soit: ik kan er mee leven.

15) ID3 Tag : Ver 1.0/1.1/2.0 supported
16) Multi-Language supported - English/Spanish
/French/German/Portuguese/Chinese/Japanese/
Russian/Korean etc.
17) Equalizer(EQ)
- Normal, Classic, Jazz, Rock, Ultra-Bass
- User Defined EQ : 5 Bands

Heel goed, heel goed. User defineable Equalizer met 5 banden, das interessant genoeg om te vermelden.

18) Playback Mode : Single, Directory, All, A <-> B repeat, Shuffle, Intro
19) Music Management : Play List(M3U), Bookmark, Search, Tree view

Playlists worden dus ondersteund.

20) User Interface : Text View, User's Logo Display(*.BMP)

Gebruik dit ding als textviewer of als BMP-viewer, gewoon grappig toch?

21) PC Interface : USB 1.0/1.1/2.0, Mass Storage Device
22) OS : Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP & MAC
23) Audio Input : Line-in, Built-in microphone

Een heuse line-in, dus geen gedeelde line-in/headphone out.

24) Digital Input : S/PDIF(IEC958)
25) Audio Output : HeadPhone Out

Helaas geen line-out. Geen voorversterkd signaal, dat mis ik op de iPod ook een beetje.

26) S/N Ratio : > 90dB
27) THD : < 0.01%
28) Earphone Out : 10mW + 10mW

Zegt op zich weinig, maar zijn prima cijfers.

29) Dimension : 129 * 81 * 22mm
30) Weight : 255g

Ok, waarschijnlijk het grootste nadeel van allemaal: hij is groot/log en zwaar. Daar kan zelfs ik niet onderuit. Zijn directe concurrenten, de Zen en de JOS MP200HD verslaan hem op dit gebied.

Toch vind ik dit persoonlijk geen schande, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt.

31) Accessories
- Earphone/USB Cable/CD for Win 98 Driver/Adapter/User Manual/
Lithium-Ion Rechargeable * 1EA (built-in)/Carrying case/Line-in Cable

Onder Win98 blijkbaar niet plug&play? Verder acceptabel accesoire-setje.

32) FCC/CE

Dus bij mij overheerst de licht teleurstelling van het formaat/gewicht, maar deze wordt ruimschoots overwonnen door de blijdschap van het mooie feature-setje van het ding.

Het is wel duidelijk, dat deze HD-500 vooral de concurrentie met de JOS MP200-HD zal moeten aangaan (de Zen is al wat ouder, das niet echt eerlijk). Hoewel het LCD van de HD-500 allerminst klein te nomen valt, is dat van de JOS echt huuuuge.

Voor de rest zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd, de tijd zal het dus wel leren.

Gokt u maar qua leverdatum en prijs. Ehrm... 399 Euro voor de 20 GB-versie, oktober 2003 is mijn wild guess.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100COEX.jpg

Check het mooie LCD'tje van de iHP-100 nog maar eens uit!

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100COEX2.jpg

Nog een shotje erbij...

[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 15-04-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Waaaaaargh! I must have this thing now!

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp_nice.jpg

Speekselgebrek? Kijkt u gerust 10 minuten naar dit plaatje: het water zal u tot de lippen stijgen

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp100backside.jpg

De eerste foto van de achterkant van de maan... eh...iHP-100... dus..

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverihp_voor_vaag.jpg

X-Files-blik op de optische in- en uitgangen...

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverplanning.jpg

Ook leuk om te weten!

Kijk... na de opwinding van de eerste pic... vooral eens naar de laatste foto. Deze is dus gisteren genomen, tijdens een iRiververgadering/presentatie.

We zien dat de iHP-50 er niet tussen staat, dat de iHP-100 gepland staat voor Mei 2003, en... dat de iHP-200 in het 3e kwartaal van 2003 zijn intrede zal doen.

Me dunkt dat dit de 20GB-versie van de nu al heerlijke iHP-100 gaat worden.

Helaas staat er niets vermeld over de iGP-100, maar ik neem niet aan dat deze range verdwenen is, aangezien de prototypes aardig "af" leken.

Check ook de plannen voor *nog* meer CD-players, de IMP-6X0-serie. Sjeez, hoe lang gaan die op 1 batterycharge mee dan? De 500-serie doet nl. al 50! uur op 1 charge (met extern batterybuisje erbij, dat wel)...

Waaaaargh. Ik vlieg nu ff naar China oid.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/iriverwhole_lineup.jpg

De...voorlopige... line-up, vlnr: de "oude" SlimX iMP-350 en iFP-1XX-serie, gevolgd door de iMP-550 en iMP-550; daarnaast 3 x de nieuwe iFP-3XX-serie, verderop de iHP-100, nogmaals de iMP-550, iFP-1XX en tenslotte de SlimX II iMP-400... pfwoei... er komt dus nog veel meer bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

In 1 woord...WauW!

iRiver is goed bezig en presenteerd zichzelf ook erg goed. Ik denk persoonlijk dat ik op de 20gB variant van de iRiver zal wachten. Als de iRiver als mobile storage device kan worden gebruikt is dan alleen een enorm pluspunt. (aan de andere kant....can't wait...must have...).

Mooi display, en erg klein zoals we op de laatste pic kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet teveel zeuren hoor, maar wel jammer dat die kabels ook niet wat dunner zijn gehouden bij de ihp.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
FF verder speculazen over de JOS MP-200HD. Googie is er nl. ook mee aan het spelen, en wil het ding lanceren onder de welluidende naam "Googie Go". De pic die jullie hieronder zien (en de pic van de achterkant, een stukje terug in dit topic) is waarschijnlijk een prototype-achtig iets.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/jos_hmm.jpg

Maar why ow why is het scherm zo wazig?

Ik zie een groot, vaag scherm. Echter, niet zo groot als dat van de JOS, dus wellicht is het toch iets anders. Het lijkt eerder op een PDA, vanwege het kleurenschermpje!

De bediening lijkt te gaan geschieden met een soort van ehr... touch/scrollwheel-achtig gebeuren.

Over het algemeen gesproken is dit best een flinke unit. Ben zeer benieuwd of dit nu werkelijk de JOS is (die er toch echt heel anders uitzag) of *weer* iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook ga wachten op de 20 GB

Maar check dat displaytje van de afstandbediening ook :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Het lijkt erop dat het schermpje bewust onscherp is gemaakt (blurred) met photoshop of zo..

BTW, heeft iemand zijn bestelde MamboX P353 al binnen? Zouden gisteren binnengekomen moeten zijn bij Mp3cdspeler.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
Ik had ze gemaild en ze hebben mij bevestigd dat ik 'm 'deze week nog' zou ontvangen..ik heb niks gehad. Morgen goede vrijdag zal er wel geen post bezorgd worden...misschien zaterdag? En anders is het wachten tot minimaal komende week woensdag. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Dus ze hadden de spelers al wel binnen? Op goede vrijdag zal TPG wel niet bezorgen denk ik... Zal wel volgende week worden! :/

EDIT: Werd net door ze gebeld dat de spelers vandaag verstuurd gaan worden en of ik nog steeds geïnteresseerd was (uiteraard). Ze vertelden dat ze morgen op goede vrijdag gewoon bezorgd zouden worden. Alleen moet ik morgen gewoon werken... Hopelijk ben ik op tijd terug om het pakje van het postkantoor te halen. Ze sturen pakjes bij ons tegenwoordig niet meer naar het postagentschap hier in het dorp, maar helemaal naar Enkhuizen vanwaar het de volgende dag pas naar het postagentschap in het dorp wordt (terug)gestuurd :(

Bedenk ik me net: zijn postkantoren eigenlijk wel open morgen?

[ Voor 73% gewijzigd door Tranquility op 17-04-2003 16:28 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.