http://www.looprumors.com/
http://www.thinksecret.com/news/aprilipods.html
Hmmm, best wel mooi
[ Voor 41% gewijzigd door dolby op 12-04-2003 17:05 ]
[ Voor 41% gewijzigd door dolby op 12-04-2003 17:05 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Anoniem: 72909
Firewire is niet vervangen door USB2.0, alleen toegevoegdGrrrrrene schreef op 10 april 2003 @ 12:55:
Tsja, en USB 2.0 in plaats van het wat minder standaard aanwezige firewire, dat vind ik ook een leuke verbetering. Dat van die knoppen vind ik jammer, dat die onder het display komen, 'k vond het juist wel een mooi design zo in een cirkel om al die andere cirkelvormige dingen heen (control wheel/pad en selectieknop)...
niet zo standaard als USB nee...Grrrrrene schreef op 10 April 2003 @ 13:07:
Ik weet dat het toegevoegd is, maar dat is wel fijn voor de PC gebruikers, op een PC is firewire niet zo standaard hoor
Audi A8 W12 6.0
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
[ Voor 51% gewijzigd door Mooody op 10-04-2003 13:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waar basseer je dat opchem schreef op 10 April 2003 @ 13:25:
wat een load of crap.
[ Voor 53% gewijzigd door Maarten op 10-04-2003 13:44 ]
Gottegot, normaal reageren zit er niet meer in?chem schreef op 10 April 2003 @ 13:25:
wat een load of crap.
Apple wijzigt niet snel de formfactor. Dus zullen ze niet zomaar een dock ontwikkelen waar dus aan de onderkant een firewire aansluiting voor zou moeten komen. Daar zou ook het interne loopwerk voor op de schop moeten.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
USB is toch al opgenomen in desktops? En als je een MAC hebt, heb je altijd nog de firewire aansluitingchem schreef op 10 april 2003 @ 14:13:
Omdat Apple nog nooooit een stuk hardware op een device heeft gezet dat niet eerst in de Desktops is gekomen. Ik noem gigabit, airport extreme, usb, adb, bluetooth...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
[ Voor 8% gewijzigd door zakalwe op 10-04-2003 20:10 . Reden: typo ]
Ok, ik heb de iPod nu in mijn handen. Ik kijk naar het plaatje (van een miserabele kwaliteit, maar goed) en zie dat de "buitenste ring" is weggevallen, en vervangen is door die vier knopjes.furean schreef op 10 April 2003 @ 20:00:
Ik heb hem even van een andere site geplukt. Altsublieft. Ik vind hem lelijker dan de anderen btw.
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door Sage op 10-04-2003 21:53 ]
Dan zouden de koptelefoon- en firewire-uitgangen aan de onderkant komen te zitten. Komt ook al niet overeen met het plaatje, en een koptelefoon aan de onderkant van je speler vast moeten maken: das verre van ideaal (draden gaan kronkelen/kapot).furean schreef op 10 April 2003 @ 21:42:
En als je nou alles omdraait dus ook het scherm gewoon aan de andere kant? Lijkt me niet zo heel moeilijk?
dan moet de volledige print-layout op de schop; een duur geintje naar mijn idee voor een docking station wat niks toevoegt aan functiesfurean schreef op 10 April 2003 @ 21:42:
En als je nou alles omdraait dus ook het scherm gewoon aan de andere kant? Lijkt me niet zo heel moeilijk?
He, Thinksecret is weer online. Onveranderd.
[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 10-04-2003 21:58 ]
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Maar dan staat hij niet stevig.PanMan schreef op 11 april 2003 @ 13:15:
Wat natuurlijk zou kunnen is dat hij ahw. ondersteboven in het docking station gaat, en dat dan wellicht swmatig het scherpje wordt omgekeerd. Dat lijkt MIJ niet zo moeilijk....
Anoniem: 10300
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 11-04-2003 19:41 ]
Idd, het zou mogelijk de FireWire-uitgang kunnen zijn, bovenop. Maar daarnaast zit dus de koptelefoonuitgang (nog steeds geen 'echte" line-out? Zou ik erg jammer vinden), en daar weer naast een vreemd frutseltje, misschien een mini-USB-poortje.Anoniem: 10300 schreef op 11 april 2003 @ 19:40:
Ik vind het design zoals hij hier in grote lijnen staat wel geloofwaardig. Dit doet iig niet onder van de iPod zoals we 'm nu kennen. De controlbuttons zijn naar onder het display verplaatst om niet in de weg te zitten tijdens het opladen en bovenop zie je waarschijnlijk de USB 2 en firewirepoorten. De hold knop zal nu wel op de zijkant zitten vermoed ik want bovenop blijft weinig ruimte over
Nee, die buttons, dat gelooft eik niemand. Verbetert helemaal niets en zoals je aangeeft: waar is de menu-knop? Vage hap, nu is het op die pic:Wat alleen niet klopt, valt me net op.. is dat er 4 buttons onder het display zitten. De menu-knop zie ik niet, maar wel een onnodige "fast-forward" knop. Dat lijkt me niet echt een verbetering.
Anoniem: 10300
zo'n spel spelen met een scrollwheel? succesDoor the_Omniscient - Sunday 13 April 2003 01:16
Ach, en dit ziet er ook best aardig uit (clickable):
Hey... Marioland 1! Op de nieuwe iPod nog wel!
Moet er bijzeggen, dat ik deze pic van Spymac.com heb gehaald, want er heeft hier iemand duidelijk veel werk aan besteed, en ik wil zijn inspanningen niet opeisen als ware het mijn eigen werk. Ik kon alleen de pic niet rechtstreeks linken, dus dan weten jullie dat allemaal.
je hebt echt geen idee waar je het over hebt he?
Op Spymac is een contest bezig waar je nieuwe modellen moet ontwerpen. Ok, dat Mega hoorde er niet voor. Ik dacht misschien is dit er ook wel een? Is dat zo vreemd?
OMFG!
Samen staan we sterk!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Er zit een "dock connector to FireWire cable" bij, dus met dat kabeltje sluit je hem aan op firewire poortjeOkyah schreef op 29 April 2003 @ 14:50:
Argh...
Ik vind die kleur rood niet zo mooi samen met de kleur van het scherm.. Nja, t backlight kleurtje dus
Wel vind ik het mooi dat hij afgerond is!: )
Docking station... Tja, ik heb t niet nodig eik..
Nu kan je niet gewoon je iPod aan een willekeurige pc/mac met firewire aansluiten, das wel jammer..
This is the Way.
Idd: simple-stereo line-out. Analoog dus, helaas voor de audiofielen - hoewel de iPod natuurlijk geen slecht geluid produceert.furean schreef op 29 April 2003 @ 16:59:
Je kan trouwens wel via de dock hem op je stereo aansluiten! Dat stond tenminste op de Apple site. Verder heb ik er ook nog geen plaatjes van gezien ofzo. Ik denk trouwens niet dat dit een optische uitgang is.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq