[MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Jaa!ik heb NET een mailtje terug gehad van Sales: de spelers zijn gister verstuurd en komen vandaag of morgen aan tussen 9:00 en 18:00 (kan ook TNT pak zijn)...yay!

-same here, ik moet morgen ook werken dammit, ik begin vroeg dan ben ik voor 1800 op t postkantoor. Grappig, ik kom uit de buurt van Enkhuizen vandaan...maar dat is VOLKOMEN offtopic heh heh.

[ Voor 38% gewijzigd door lamaris op 17-04-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 23:58:
ik wil niet teveel zeuren hoor, maar wel jammer dat die kabels ook niet wat dunner zijn gehouden bij de ihp.... :)
Dunnere kabels betekenen meestal ook gevoeligere kabels. Ik vind het altijd prettiger als de cabel die naar mijn remote loopt wat dikker is. Losse remotes zijn immers moeilijk te krijgen of ze zijn heel duur.

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 17-04-2003 16:35 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 17 April 2003 @ 16:33:
[...]

Dunnere kabels betekenen meestal ook gevoeligere kabels. Ik vind het altijd prettiger als de cabel die naar mijn remote loopt wat dikker is. Losse remotes zijn immers moeilijk te krijgen of ze zijn heel duur.
Agreed.

Kijk eens naar de remote, in dit geval ff op een promopic van de vandaag gereleaste SlimX 550 (hij is fijn):

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/imp550/img/550-ga-04.jpg

Het gaat dus ff om de remotecontrol, hoewel de rest ook erg aardig is

Je kunt je voorstellen, dat die remotecontrol echt een wezenlijk onderdeel van het apparaat zelf vormt. Je wilt niet zonder/met een kapotte remote komen te zitten, want dan is je unit behoorlijk lastig te bedienen, bovendien heb je gewoonweg betaalt voor de a/b: dat staat wel vast.

Dus de beste manier om ervoor te zorgen dat die remote ook waar voor z'n geld biedt, is om deze het beste te beschermen op diens meest tere punten: de draad en - daaruit voortvloeiende - de pluggen. Het kastje zelf kan wel tegen een stootje, dus dan moet de rest ook evenredig lang mee kunnen gaan. De draadjes van een iPod-earsetje zijn veel te zwak om een lange levensduur te kunnen garanderen.

Maarja, je vindt het gewoon niet mooi: dat kan :). Bedenk wel dat de iHP-100 echt fenomenaal klein is, en de draden dus wellicht wat groter lijken in jouw voorstellingsvermogen dan ze daadwerkelijk zijn. It's all between the ears...

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 17 april 2003 @ 22:07:
[...]
Agreed.

Kijk eens naar de remote, in dit geval ff op een promopic van de vandaag gereleaste SlimX 550 (hij is fijn):

[afbeelding]

Het gaat dus ff om de remotecontrol, hoewel de rest ook erg aardig is

Je kunt je voorstellen, dat die remotecontrol echt een wezenlijk onderdeel van het apparaat zelf vormt. Je wilt niet zonder/met een kapotte remote komen te zitten, want dan is je unit behoorlijk lastig te bedienen, bovendien heb je gewoonweg betaalt voor de a/b: dat staat wel vast.

Dus de beste manier om ervoor te zorgen dat die remote ook waar voor z'n geld biedt, is om deze het beste te beschermen op diens meest tere punten: de draad en - daaruit voortvloeiende - de pluggen. Het kastje zelf kan wel tegen een stootje, dus dan moet de rest ook evenredig lang mee kunnen gaan. De draadjes van een iPod-earsetje zijn veel te zwak om een lange levensduur te kunnen garanderen.

Maarja, je vindt het gewoon niet mooi: dat kan :). Bedenk wel dat de iHP-100 echt fenomenaal klein is, en de draden dus wellicht wat groter lijken in jouw voorstellingsvermogen dan ze daadwerkelijk zijn. It's all between the ears...
ik denk inderdaad dat ie wat dikker lijkt, dan ie is maar de remote zelf maakt eigenlijk alles goed, :O alles? eigenlijk is dit ding al te perfect. _/-\o_
Ik denk zelf dat ik het niet aankan om te gaan wachten op de 20 gig, dan koop ik nog liever de 10gig versie en verkoop ik em ( of vervang ik em met een nieuwe harddrive, dat was toch mogelijk? of lul ik weer uit me nek) zodra de 20 gig er is....
anyway zo'n dikker kabeltje staat de koop toch niet in de weg. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

damn ik maybe een iPod :D 5gig mac versie

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 22:21:
[...]

ik denk inderdaad dat ie wat dikker lijkt, dan ie is maar de remote zelf maakt eigenlijk alles goed, :O alles? eigenlijk is dit ding al te perfect. _/-\o_
Ik denk zelf dat ik het niet aankan om te gaan wachten op de 20 gig, dan koop ik nog liever de 10gig versie en verkoop ik em ( of vervang ik em met een nieuwe harddrive, dat was toch mogelijk? of lul ik weer uit me nek) zodra de 20 gig er is....
anyway zo'n dikker kabeltje staat de koop toch niet in de weg. >:)
Ik hoop niet dat je uit je nek lult, en dat de HDD's dus inderdaad gewoon "swappable" zijn. Er zitten ieg schroefjes genoeg aan de glimmende boven- en onderkant van het ding: ik denk nog steeds, dat je hem aan de onderkant kunt openmaken en zodoende de HDD kunt verwisselen.

En mocht het ding zich ook maar ergens in de buurt van Europa begeven, dan sta ik in de startblokken. Wachten op de 20 GB-versie zit er voor mij niet in, amice. Ik moet dat ding immers reviewen voordat jullie je jezelf er onverhoeds een buil aan kunnen vallen ;)...

Oh, life is hard.
HIValicious schreef op 17 april 2003 @ 22:36:
damn ik maybe een iPod :D 5gig mac versie
Ja, Jaromir en jij hebben een drukke dag gehad. Ik hoop dat die kerel die het ding apart gezet heeft een beetje fatsoenlijke nachtrust krijgt. Onderhandelen is veelal aftasten en doseren, en pas in tevredenheid spreken als je iets daadwerkelijk binnen hebt, en er zijn wellicht ook nog andere bieders in het spel.

Maar als je hem "mag" kopen, gefeliciteerd: het blijft een leuk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eigenlijk nog niet goed kunnen zien hoe de besturing van het nieuwe afstandbediening in zijn werk gaat, ik vond bij de ifp serie de joystick wel lekker werken eigenlijk, en het ziet er ook nog ok uit... ik denk dat de nieuwe afstandbediening niet te wensen overlaat wat dat ben ik van iriver immmers niet gewend....
de manustructuur is bij de ifp in ieder gaval erg goed te noemen, na een half uurtje proberen begrijp je de voornaamste functies wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 23:47:
heb eigenlijk nog niet goed kunnen zien hoe de besturing van het nieuwe afstandbediening in zijn werk gaat, ik vond bij de ifp serie de joystick wel lekker werken eigenlijk, en het ziet er ook nog ok uit... ik denk dat de nieuwe afstandbediening niet te wensen overlaat wat dat ben ik van iriver immmers niet gewend....
de menustructuur is bij de ifp in ieder geval erg goed te noemen, na een half uurtje proberen begrijp je de voornaamste functies wel.
Ben ik ook zeer benieuwd naar. Wat ik kan zien op het plaatje van een paar posts terug (iHP-100-piccie), is dat er *minstens* 2 jog-dials op de a/b zitten. Dat is leuk, maar ik moet ernstig nadenken over wat hier nu de bedoeling van is...

Immers, een menu-scroller kun je ook in je volume-jogdial stoppen. Misschien wilden ze het zo compleet mogelijk maken, zodat je zodadelijk je volumeregeling bij de hand hebt *terwijl* je door de verschillende menu's heenzapt?

Anyway, we zullen het vanzelf te weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaris schreef op 17 April 2003 @ 16:27:
Jaa!ik heb NET een mailtje terug gehad van Sales: de spelers zijn gister verstuurd en komen vandaag of morgen aan tussen 9:00 en 18:00 (kan ook TNT pak zijn)...yay!

-same here, ik moet morgen ook werken dammit, ik begin vroeg dan ben ik voor 1800 op t postkantoor. Grappig, ik kom uit de buurt van Enkhuizen vandaan...maar dat is VOLKOMEN offtopic heh heh.
vandaag heb ik nog niets bij de gewone post ontvangen ;( , wellicht toch via TNT pak?? heeft iemand iets ontvangen??

ook net een mailtje van sales ontvangen:
"Ja uw bestelling is de deur uit deze ontvangt u vandaag of morgen bij u thuis tussen 9:00-18:00Het wordt bezorgd met TNT pakketdienst "
:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:56
Ik zou hem vandaag ook moeten krijgen. Bij mij is de gewone post ook net langs geweest. Ik moest werken en was bang dat de koerier langs zou komen op het moment dat ik dus niet thuis was. Maar gelukkig ben ik dankzij goede vrijdag nu lekker vroeg thuis (meeste klanten van ons zijn vandaag gesloten) en is de koerier gelukkig nog niet aan de deur geweest (geen briefje gevonden dat 'ie langs is geweest) dus hij mag van mij nu wel komen, ik zit er in ieder geval klaar voor! :9

[ Voor 10% gewijzigd door Tranquility op 18-04-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

the_Omniscient schreef op 17 april 2003 @ 22:47:
Ja, Jaromir en jij hebben een drukke dag gehad. Ik hoop dat die kerel die het ding apart gezet heeft een beetje fatsoenlijke nachtrust krijgt. Onderhandelen is veelal aftasten en doseren, en pas in tevredenheid spreken als je iets daadwerkelijk binnen hebt, en er zijn wellicht ook nog andere bieders in het spel.

Maar als je hem "mag" kopen, gefeliciteerd: het blijft een leuk ding.
ja klopt ... btje kut hoe het allemaal gaat ... btje zo ik was eerst neej ik was eerst ... maar wel een btje eerlijk blijven (nie meeltje sturen van ik wil hem want ik heb er meer moeite voor gedaan ... das dus dikke onzin maja

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
JazzySOB schreef op 18 april 2003 @ 12:38:
Ik zou hem vandaag ook moeten krijgen. Bij mij is de gewone post ook net langs geweest. Ik moest werken en was bang dat de koerier langs zou komen op het moment dat ik dus niet thuis was. Maar gelukkig ben ik dankzij goede vrijdag nu lekker vroeg thuis (meeste klanten van ons zijn vandaag gesloten) en is de koerier gelukkig nog niet aan de deur geweest (geen briefje gevonden dat 'ie langs is geweest) dus hij mag van mij nu wel komen, ik zit er in ieder geval klaar voor! :9
Hm nou ik zit op mijn werk dus ik weet niet of ze langs zijn geweest...ik heb de versie zonder HD besteld, van 189 euro, maar ik kijk nu op de site en..hij staat niet meer in het assortiment!Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken. Nou ja blijven hopen dan maar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb je ook mail gehad dat 'ie verstuurd is, of ben je gebeld? Dan zit het wel goed denk ik.

Het is nu half zes en geen koerier gezien. Die komen dus niet meer. :(
Die TPG-pakjesjongens komen hier meestal in de ochtend.

Hopelijk zaterdag dan maar. Wel vervelend om de hele dag voor niets thuis te moeten blijven.. Waarschijnlijk werken TPG-bestellers in tegenstelling tot gewone postbezorgers toch niet op goede vrijdag. Grmbl... :(

[ Voor 30% gewijzigd door Tranquility op 18-04-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is ook nog geen pakketje bezorgd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Nu, inmiddels zaterdag twee uur, nog steeds niets ontvangen... Die TNT-jongens werken zeker niet op zaterdag of hebben i.v.m. pasen er een vakantiestop van gemaakt of zo. Jammer, ik had graag vandaag een mini-reviewtje gemaakt en hier gepost... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
Ik vond net een briefje van PTTpost op de mat..hij is bezorgd toen ik net even weg was!!Dus ik kan hem helaas pas dinsdag ophalen, want maandag zal het postkantoor wel dicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Hoe laat is die bij je geweest? Ik moet namelijk nog boodschappen doen en om nou de hele zaterdag thuis te blijven is ook zo wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
rond 11 uur, maar tijdstip ptt postbezorging varieert sterk per woonplaats. Mijn ouders bijv. krijgen hun post dagelijks rond 3 uur, en ik dus altijd tussen half 11 en 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
De gewone post komt hier ook altijd rond een uur of 12 (en is hier dus al geweest), maar pakketjes worden dacht ik met een aparte pakketdienst gebracht met een busje en daar kun je niet echt een tijd voor noemen, maar doorgaans worden pakketjes hier ook in de ochtend bezorgd, dus ik vrees dat het voor mij ook pas woensdag zal worden. Nouja, ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dudes misschien kunnen jullie hier verder posten als jullie hem binnen hebben. Dit is niet echt fijn ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Eh ja... idd ff breken met het slowchat-gehalte van de laatste pagina (ik leef met jullie mee hoor jongens, de post weet het altijd zo te plannen dat je net daar bent waar zij *niet* zijn).

De Philips HDD100, tsja: er verschijnt geen nieuwe informatie over of wat dan ook. Het is allemaal een beetje stilte voor de storm, of zouden ze iets te verbergene hebben?

Ik vond toch wel een zeer interessante - dus automatisch heel vage en brakke - pic van dit wonderlijke ding.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/flipshdd100_bigger.jpg

Het beeld rechts kennen we van de beta-test-aanvraag-site-dinges-geval...

Het gaat natuurlijk om het linkerplaatje: ik mag dan wel niet helderziend zijn, maar dit is toch vrijwel zeker een soort van kleurenscherm! Volgens mij probeert Philips dit angstvallig geheim te houden; als de klant het immers niet weet kun je zoiets er nog altijd uitslopen, mocht het nodig zijn.

Want ga maar na: een speler die zo licht is (167 gram), er behoorlijk compact uitziet, van ontzettend mooi materiaal gemaakt is en een aantal andere leuke features heeft, tja: dat is al niet nix.

Maar in principe heeft de iHP-100 dat ook, en die is zelfs nog een stukkie lichter (zal ook wel door het gebruikte materiaal komen). De consument heeft dus een "shock and awe"-feature nodig, en om die nu meteen open en bloot op straat te leggen is niet verstandig: tot op heden weten we nl. niet of een dergelijke combinatie van features + kleurenscherm een rendable functionerend apparaat kan opleveren.

Nu ja, dat was weer ff mijn specubla-tie. Dit is ieg wel een nieuwtje, geen enkele webpage heeft er nog melding van gemaakt.

Krijg ik nu mensen van Philips in mijn nek?

*Edit: Het valt me wel op, dat de twee afgebeelde spelers een beetje van elkaar verschillen. Merk ook de titel van het plaatje op: A/V applications. Dus Audio *en* Video... Twee verschillende uitvoeringen?

[ Voor 8% gewijzigd door the_Omniscient op 19-04-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

video is niet echt mijn interesse omdat meestal die batterijen er niet lang over doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 19 April 2003 @ 14:41:
Dudes misschien kunnen jullie hier verder posten als jullie hem binnen hebben. Dit is niet echt fijn ;)
Aan de ene kant heb je gelijk :X , aan de andere kant is het ook handig te weten hoe leveranciers (incl tnt) omgaan met je bestelling :(
Zie het ook zo: we kunnen niet wachten om met onze eigen mp3 speler te kunnen spelen en jullie over het wel en wee te vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 11:35:
[...]

Aan de ene kant heb je gelijk :X , aan de andere kant is het ook handig te weten hoe leveranciers (incl tnt) omgaan met je bestelling :(
Zie het ook zo: we kunnen niet wachten om met onze eigen mp3 speler te kunnen spelen en jullie over het wel en wee te vertellen ;)
Jeps, totaal begrijpelijk. Maar de 'slowchat' van een pagina terug draagt niets bij aan de feitelijke discussie. Hoe de TNT en TPG hun werk doen is niet echt relevant :P
the_Omniscient schreef op 19 april 2003 @ 17:59:

De Philips HDD100, tsja: er verschijnt geen nieuwe informatie over of wat dan ook. Het is allemaal een beetje stilte voor de storm, of zouden ze iets te verbergene hebben?

Ik vond toch wel een zeer interessante - dus automatisch heel vage en brakke - pic van dit wonderlijke ding.

[afbeelding]

Het beeld rechts kennen we van de beta-test-aanvraag-site-dinges-geval...

Het gaat natuurlijk om het linkerplaatje: ik mag dan wel niet helderziend zijn, maar dit is toch vrijwel zeker een soort van kleurenscherm! Volgens mij probeert Philips dit angstvallig geheim te houden; als de klant het immers niet weet kun je zoiets er nog altijd uitslopen, mocht het nodig zijn.

Want ga maar na: een speler die zo licht is (167 gram), er behoorlijk compact uitziet, van ontzettend mooi materiaal gemaakt is en een aantal andere leuke features heeft, tja: dat is al niet nix.

Maar in principe heeft de iHP-100 dat ook, en die is zelfs nog een stukkie lichter (zal ook wel door het gebruikte materiaal komen). De consument heeft dus een "shock and awe"-feature nodig, en om die nu meteen open en bloot op straat te leggen is niet verstandig: tot op heden weten we nl. niet of een dergelijke combinatie van features + kleurenscherm een rendable functionerend apparaat kan opleveren.

Nu ja, dat was weer ff mijn specubla-tie. Dit is ieg wel een nieuwtje, geen enkele webpage heeft er nog melding van gemaakt.

Krijg ik nu mensen van Philips in mijn nek?

*Edit: Het valt me wel op, dat de twee afgebeelde spelers een beetje van elkaar verschillen. Merk ook de titel van het plaatje op: A/V applications. Dus Audio *en* Video... Twee verschillende uitvoeringen?
Het plaatje rechtse plaatje kennen we idd, het linker plaatje zou ik niet kunnen thuisbrengen. Het is zo vaag dat ik me afvraag of het product uberhaupt wel bestaat. Dat het zo stil is rond de philips speler is natuurlijk logisch. Ze willen namelijk eerst even de beta sequence afronden. Product zodoende misschien verbeteren en dan de final specifications bekend maken. Wat ik weet is dat het scherpje mooi is. Het komt misschien zelfs near de kwaliteit van het iRiver scherpje. Groot pluspunt dus. Philips heeft bovendien haar reputatie aan haar zijde en krijgen we de philips natuurlijk te zien bij de standaard electronica zaak (ala dixons and sort like dingen).

Maja, ik hoop dat ik wordt ingeloot :P (er zal vast wel een NDA enclosure aan vast zitten dus je zal wel geen info mogen vrijgeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 11:35:
[...]

Ongeveer een jaartje geleden een napa mcd 380 besteld bij mp3cdspeler

Dacht hem volgende dag binnen te krijgen. Heb 2 weken mogen wachten |:(
3 emails gestuurt.
In de eerste stond in dat hij verzonden was.
2 dagen later stond erin dat hij die dag verzonden was :/

Ligt soms niet alleen aan tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:50:
[...]

Ongeveer een jaartje geleden een napa mcd 380 besteld bij mp3cdspeler

Dacht hem volgende dag binnen te krijgen. Heb 2 weken mogen wachten |:(
3 emails gestuurt.
In de eerste stond in dat hij verzonden was.
2 dagen later stond erin dat hij die dag verzonden was :/

Ligt soms niet alleen aan tnt
Laten we hopen dat ze de zaakjes nu beter op orde hebben bij mp3cdspeler...

Nieuwe Philips HDD100 schermplaatjes op http://www.technet.cz/hw/hw_mp3/philips_hdd100030417.html
(sorry, Žk ben niet zo handig met het knippen en plakken en htmlŽen :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Waaaaaaaarghrrr.... Zo. Pfoei, wat een werk. Waar ik het over heb?

Check de openingspost!

Scroll een stukje naar beneden, en ziedaar:

Deeltje 2...

Helemaal gerestyled enzo.

Het geheel was te groot voor 1 lange openingspost (kennen we nog van het flashplayer-topique). Ik zal de modjes ff verzoeken de 2 tussenliggende posts te trashen, zodat er toch nog 1 aansluitend geheel ontstaat.

At your service...

(Ik heb trouwens net de Mello Encore eruit geschopt, omdat hij de toch al vernaggelde lay-out nog eens extra in de heupen schoot... wellicht komt ie vanzelf terug, ik heb nog een aantal spelers "op de plank" liggen)

[ Voor 4% gewijzigd door the_Omniscient op 22-04-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

the_Omniscient schreef op 22 april 2003 @ 00:44:
Waaaaaaaarghrrr.... Zo. Pfoei, wat een werk. Waar ik het over heb?

Check de openingspost!

Scroll een stukje naar beneden, en ziedaar:

Deeltje 2...

Helemaal gerestyled enzo.

Het geheel was te groot voor 1 lange openingspost (kennen we nog van het flashplayer-topique). Ik zal de modjes ff verzoeken de 2 tussenliggende posts te trashen, zodat er toch nog 1 aansluitend geheel ontstaat.

At your service...

(Ik heb trouwens net de Mello Encore eruit geschopt, omdat hij de toch al vernaggelde lay-out nog eens extra in de heupen schoot... wellicht komt ie vanzelf terug, ik heb nog een aantal spelers "op de plank" liggen)
Dat heb je weer netjes gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, waar kan je die bantom player kopen 2 GB voor +/- 230 euro is wel netjes, en dan 16 uur op li polymeer accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok all the hard-disk mp3 player galleries are up and working at www.dapReview.com

please send me any good pics I may have missed

nice work on your own comparison charts Rob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
Niets dan lof over mijn Mambo x p353! met 20 GB HD (ze hadden een foutje gemaakt bij mp3cdspeler.nl, ik bestelde de speler zonder 20 GB HD en ik kreeg er een met, voor 189,-).
Hij is minder groot en zwaar dan ik dacht. Geluid is erg goed (koptelefoontjes baggerkwaliteit, dus andere gebruikt). USB 2.0: erg snelle overdracht. Windows ziet 'm als externe HD:geen software nodig dus. Muziek kan je indelen in playlist op de player zelf. Weet nog niet hoelang battery werkt, totnutoe doet ie 't nog vanaf 14:00 uur.

Nu ga'k weer verder met volzetten van de HD..valt niet mee om 20 GB vol te krijgen met muziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

lamaris schreef op 22 April 2003 @ 18:26:
Niets dan lof over mijn Mambo x p353! met 20 GB HD (ze hadden een foutje gemaakt bij mp3cdspeler.nl, ik bestelde de speler zonder 20 GB HD en ik kreeg er een met, voor 189,-).
Hij is minder groot en zwaar dan ik dacht. Geluid is erg goed (koptelefoontjes baggerkwaliteit, dus andere gebruikt). USB 2.0: erg snelle overdracht. Windows ziet 'm als externe HD:geen software nodig dus. Muziek kan je indelen in playlist op de player zelf. Weet nog niet hoelang battery werkt, totnutoe doet ie 't nog vanaf 14:00 uur.

Nu ga'k weer verder met volzetten van de HD..valt niet mee om 20 GB vol te krijgen met muziek..
Geen pics ;) Iig veel plezier met je nieuwe aankoop. Laat iig weten hoe hij bevalt na een week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Gratis 20 gieg HDD? Mazzelaar dat je bent! :9~
Mogen ze mij ook wel korting geven! :P
Maar blij te horen dat 'ie je bevalt. Ik ben net thuis en vond een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest. Dat wordt dus morgenochtend ophalen bij het postkantoortje hier in het dorp, waar die dan hopelijk al is.

Wat voor hoofdtelefoon gebruik je er op? Ikzelf ga er ook een goede op gebruiken omdat ik oordopjes helemaal niks vind. ik heb nu nog een redelijk goede neckphone van een eerdere Mp3speler, maar zit te denken om de Sennheiser PMX 60 te kopen, alleen weet nog niet waar deze te koop is. Maar zit er een lekker stevige bas in de Mambo?

Anyway, veel plezier ermee! :)

@MaDLiVe

Het gaat om deze speler:
Afbeeldingslocatie: http://www.mambox.com/images/P353USBSmall.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Tranquility op 22-04-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 14:37:
Hey, waar kan je die bantom player kopen 2 GB voor +/- 230 euro is wel netjes, en dan 16 uur op li polymeer accu :)
Die kan je nog nergens kopen, ze zijn hem nl. aan het verbouwen: wellicht andere capaciteit en batterij. Duurt wellicht nog wel ff dus.

Overigens ben ik nu bezig met een soort lijst van posts over bepaalde spelers op te zetten, zodat ik niet steeds hoef te verwijzen naar "iets dat al genoemd werd", dat werkt allemaal wat prettiger. Hopelijk komt er snel een modje voorbij in SeM, dan kan ik me helemaal uitleven op die openingsposts.
JazzySOB schreef op 22 April 2003 @ 19:04:
Gratis 20 gieg HDD? Mazzelaar dat je bent! :9~
Mogen ze mij ook wel korting geven! :P
Maar blij te horen dat 'ie je bevalt. Ik ben net thuis en vond een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest. Dat wordt dus morgenochtend ophalen bij het postkantoortje hier in het dorp, waar die dan hopelijk al is.

[knip]

Anyway, veel plezier ermee! :)

@MaDLiVe

Het gaat om deze speler:
[afbeelding]
Ik denk dat MaDLiVe "eigen" pics bedoelt, die zijn somsl nogal verschillend van die gelikte presentatiefoto's (zal ook iets met digicam-professionaliteit/hantering te maken hebben, me dunkt), en zo zie je bijv. ook eens de achterkant van een speler, of die gare koptelefoonaansluiting oid.

Maar idd, lamaris: gij zijt een mazzelkont! 189 Euro, pfwoei, das verdorie nog minder dan die 5GB iPod van laatst.

Om het topic knus en gezellig te houden O+ : veel plezier ermee, dit geldt ook voor JazzySOB en Fozzyxl natuurlijk. Zoals reeds gezegd: kom na een tijdje ff terug om wat objectief gebrabbel neer te poten, meestal loop je na een aantal dagen wel tegen iets aan dat "beter had gekund" of iets dat "echt superhandig blijkt te werken".

Hmmm. Ff checken. Alle IDE-stekkers zijn bezet. SCSI-bus is overloaded. Laptop zit vol. iPod zit vol. DVD-brander heb ik niet. Need diskspace bad.

Ha! Nog 1 vrije USB-poort! Als Mp3cdspeler.nl mij nog ook ff zou matsen... 189 Euro. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Wegens verzoek om beginposts aan te sluiten zijn de volgende posts onzichtbaar gemaakt. hierbij herhaling van deze getrashte posts
gday schreef op 12 January 2003 @ 00:22:
[...]

Hee! De Zen heeft anders wel een superieure geluidskwaliteit tegenover de iPod hoor.. een van de redenen waarom ik een Zen heb gehaald :). Maar goed, hier is je topic niet bij gebaat denk ik ;). Ik verbaas me erover hoeveel van die dingen zijn waar ik nog nooit van heb gehoord..

Dat van die VoiceNav.. dat vind ik wel erg idioot.. ik zie mezelf nou echt niet praten tegen zo'n ding. Tegen een PC.. ok dat misschien wel ooit, maar toch niet tegen een mp3-speler? Ik zie de gare blikken van medereizigers in de trein al voor me..

Verder vraag ik me af waarom die Bantam zo duur moet zijn... de specs zijn niet slecht, maar ook niet spectaculair.. en de opslagcapaciteit is vergeleken met de rest gewoon kinderspel.

Ik vind ze trouwens niet echt goedkoop..... ja oke, ik heb wel 430 euro neergelegd voor mijn Zen, maar als je deze prijzen converteert naar een uiteindelijke Europese prijs, zullen die niet erg ver bij die 430 euro vandaan blijven :). De Zen zelf is in Amerika 299 dollar geloof ik.
iKiddo schreef op 12 januari 2003 @ 03:07:
iRiver heeft op de CES beurs nieuwe producten aangekondigd waaronder een HDD mp3 speler.
http://gearmedia.ign.com/..._2003_iriver_trio_big.jpg
http://gearmedia.ign.com/...3_iriver_cd_andHD_big.jpg

[...]

De precieze link kan ik ff niet vinden, zie daarvoor het begin van de URL's van de 2 pics.
PanMan schreef op 12 januari 2003 @ 04:50:
Erg mooi overzicht! (hoe maak je eik een table op GoT?) Ik snap dat je het hier over de andere opties wilt hebben, maar ik zou toch wellicht in je table ook de Ipod en de Zen er bij zetten. Daarmee hebben toch het meeste mensen ervaring, en dus zullen ze die het snelst als referentie gebruiken.
Zo zie ik, op 1e oogopslag, al dat er geen is met een bekend gewicht, die ook maar in de buurt komt van de 185g van de Ipod. En die vind ik al niet licht.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
athlonkmf schreef op 22 April 2003 @ 21:21:
Wegens verzoek om beginposts aan te sluiten zijn de volgende posts onzichtbaar gemaakt. hierbij herhaling van deze getrashte posts
[knip-knap]
Mijn dank is groot :). Ik had geen idee dat het overzicht zo groot zou worden, aangezien de markt voor HDD-spelers ten tijde van de topicstart een stuk kleiner leek, dan dat hij heden ten dage is geworden.

Nu hebben we wat speelruimte, me dunkt... Ik zie er niet zo snel 60 spelers bijkomen in 400 posts tijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
the_Omniscient schreef op 22 april 2003 @ 19:17:
Ik denk dat MaDLiVe "eigen" pics bedoelt, die zijn somsl nogal verschillend van die gelikte presentatiefoto's (zal ook iets met digicam-professionaliteit/hantering te maken hebben, me dunkt), en zo zie je bijv. ook eens de achterkant van een speler, of die gare koptelefoonaansluiting oid.

Maar idd, lamaris: gij zijt een mazzelkont! 189 Euro, pfwoei, das verdorie nog minder dan die 5GB iPod van laatst.

Om het topic knus en gezellig te houden O+ : veel plezier ermee, dit geldt ook voor JazzySOB en Fozzyxl natuurlijk. Zoals reeds gezegd: kom na een tijdje ff terug om wat objectief gebrabbel neer te poten, meestal loop je na een aantal dagen wel tegen iets aan dat "beter had gekund" of iets dat "echt superhandig blijkt te werken".

Hmmm. Ff checken. Alle IDE-stekkers zijn bezet. SCSI-bus is overloaded. Laptop zit vol. iPod zit vol. DVD-brander heb ik niet. Need diskspace bad.

Ha! Nog 1 vrije USB-poort! Als Mp3cdspeler.nl mij nog ook ff zou matsen... 189 Euro. Damn.
Jaja, ok! don't panic! Ik praat er niet meer over totdat ik hem zelf heb en dan post ik na een paar dagen wel wat eigen close-up pics van het ding, en ervaringen uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaris schreef op 22 april 2003 @ 18:26:

Žk heb de mambox ook ontvangen, maar in de verpakking zat geen cd terwijl dat wel aangeven is. begrijp ik het goed dat je dat helemaal niet nodig hebt als je een usb 2.0 poort hebt :? (die moet ik nog ff halen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je die CD alleen nodig als je geen XP of win2k gebruikt, windows 98 snapt removable USB drives nog niet zo geloof ik. Maar sowieso die CD nog vragen aan mp3speler.nl, die hoort er gewoon bij te zitten en je moet het missen van dat ding meteen melden, wie weet heb je die later nog nodig?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/mp3spelers/hdd/hddbanner.gif

Zo, ik heb ff een bannertje in elkaar geflanst (eerste keer in mn leven dat ik met Fotosoep werkte, dus plz be gentle). Morgen (vandaag dus, gekkenwerk) gaat de hele openingspostzooi een plekkie naar beneden, zodat er een heldere tekstuele uitleg +additionele hulpmiddelen in de werkelijke openingspost geplaatst kan worden.

Atm knal je eik *bam* het topic in, das nie zo fraai.

Goed, ik ga eerst maar wat slaap halen :z , voor ik al die posts per ongeluk weer vervijfvoudig (de mensen die het flashplayer-topique hebben gevolgd, weten waar ik op doel ;) )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis Mambox :X

Mooie banner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk mijn mambox, zit er geen cd-rom in :(
Mp3cdspeler.nl gaf aan dat ik die pas krijg wanneer zij de volgende zending binnenkrijgen :( :( Vandaar mijn vraag aan andere mambox bezitters of ik van een van jullie een kopietje van de cd-rom kan krijgen want ik krijg het apparaatje niet aan de praat met Windows 98 :( :( :(

NB op mambox.com staat een driver voor het model 350 maar daarmee lukt het dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 11:59:
Heb ik eindelijk mijn mambox, zit er geen cd-rom in :(
Mp3cdspeler.nl gaf aan dat ik die pas krijg wanneer zij de volgende zending binnenkrijgen :( :( Vandaar mijn vraag aan andere mambox bezitters of ik van een van jullie een kopietje van de cd-rom kan krijgen want ik krijg het apparaatje niet aan de praat met Windows 98 :( :( :(

NB op mambox.com staat een driver voor het model 350 maar daarmee lukt het dus ook niet
Ga je vraag niet in meerdere topics stoppen ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Zo, de hele openingspost-dramavoorstelling is nu eindelijk naar behoren afgehandeld. Ik heb het nu als volgt gedaan:

De eerste post is de "welkomstekst", beetje uitleg enzo.

Post nr. 2 en 3 zijn de overzichten, zoals men ze al kende.

Post nr. 4 is interessant: Ga hier dan ook vooral een kijkje nemen!.

Daar staan nu heel veel links naar posts in, zodat de mensen nu weinig moeite meer zullen hebben met het zoeken naar posts over een bepaalde speler... Dientengevolge is het ook al minder voor de hand liggend, dat men het aloude "Ik had geen zin om het hele topic door te neuzen" aanhaalt. Gewoon ff de beste mensen naar deze post verwijzen kan wonderen verrichten.

En tja, polls zat. Ik ben er gek van, hoop dat jullie ook ff terugbladeren om te stemmen.

Het lijkt me, dat de eenduidigheid van het topic nu weer vrijwel 100% is. Maak je geen zorgen: als morgen de iPod II eraan komt ( O+ ja... idd O+ ), dan zal het vanzelf weer een gezellige chaos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

misschien handig om bij de opening van deel 2 een andere titel te nemen. En alle afvallers waarvan nix tot weinig nog bekend over is of die tog nie meer uitkomen weg te laten of in een andere post te zetten

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

uhm weet iemand meer over de nieuwe ipods?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

HIValicious schreef op 28 April 2003 @ 09:38:
uhm weet iemand meer over de nieuwe ipods?
Gebruik de edit man :D Wel erg makkelijk om zo posts te scoren :P

Anyways ik heb niets mogen vernemen over de nieuwe ipod, but they are near denk ik. Apple laat niet zo snel iets vrij en als ze iets vrij laten is het vlak voor de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Chech de andere topics maar. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok de nieuwe iPod is uit en zoals het er nu naar uitziet valt hij wat tegen. Het is meer eeen hele lichte restyling en aanpassing dan een nieuwe iPod. Van versie 1.0 naar 1.5 ipv 2.0. Ik ga nu met smacht zitten wachten op vooral de iRiver HP-100. Zodra die uit is ga ik een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Yeah hij is uit! Wel cool. Jammer dat de 20 gig versie weg is...

http://www.apple.com/ipod/

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 22:07:
Ok de nieuwe iPod is uit en zoals het er nu naar uitziet valt hij wat tegen. Het is meer eeen hele lichte restyling en aanpassing dan een nieuwe iPod. Van versie 1.0 naar 1.5 ipv 2.0. Ik ga nu met smacht zitten wachten op vooral de iRiver HP-100. Zodra die uit is ga ik een keuze maken.
Torpedojager, ik geef je in eerste instantie helemaal gelijk. "iPod 1.5" is een hele mooie woordkeuze: ze hebben nog niet eens de moeite genomen om het ding een nieuwe naam te geven.

Naja, lees mijn persoonlijke opinie maar in het "nieuwe iPod"-topic. Ik was allerminst impressed, en dat is bij andere machines wel eens anders geweest.
Yohan schreef op 28 april 2003 @ 23:39:
Yeah hij is uit! Wel cool. Jammer dat de 20 gig versie weg is...

http://www.apple.com/ipod/
Idd, de 20 GB is "vervangen" door de 15 GB, niet echt een wereldse zet. Wellicht kon men geen 20 GB-schijf maken, die net zo plat en licht was als de 10 Gb-schijf. De 30 GB-variant is nl. "duidelijk" zwaarder en dikker dan de overige 2 iPods.

[ Voor 6% gewijzigd door the_Omniscient op 28-04-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

the_Omniscient schreef op 28 april 2003 @ 23:42:
[...]
Torpedojager, ik geef je in eerste instantie helemaal gelijk. "iPod 1.5" is een hele mooie woordkeuze: ze hebben nog niet eens de moeite genomen om het ding een nieuwe naam te geven.

Naja, lees mijn persoonlijke opinie maar in het "nieuwe iPod"-topic. Ik was allerminst impressed, en dat is bij andere machines wel eens anders geweest.
[...]
Idd, de 20 GB is "vervangen" door de 15 GB, niet echt een wereldse zet. Wellicht kon men geen 20 GB-schijf maken, die net zo plat en licht was als de 10 Gb-schijf. De 30 GB-variant is nl. "duidelijk" zwaarder en dikker dan de overige 2 iPods.
Woei, dan is hij toch eindelijk introduced (het was vroeg op de ochtend net :P). Maargoed, geen concurrent voor de iHP-100 (voor de serieuze audio gebruiker dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Customizable settings
Customize main menu
Create On-The-Go playlists
Rate songs
Shuffle songs or albums
Repeat one or all
Sound Check on or off
20 Equalizer settings
Backlight timer
Display contrast
Alarms on, off or silent
Sleep timer
Date and time
Display time in menu bar
Contacts sort and display by first or last names
Clicker on or off
Languages: English, French, German, Japanese, Spanish, Italian, Dutch, Danish, Norwegian, Portuguese, Finnish, Swedish, Korean, Simplified Chinese, Traditional Chinese

wekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is iedereen gewoon trouw aan het wachten op die ihp..... :) of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Ik in ieder geval wel :)
Kan niet wachten tot de eerste reviews online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
me 2...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Voor de ge-interesseerden: hier vind je een aardige review over de Neuros.

Laat je niet in de war brengen, door het kleine formaat van de speler op de foto's: dit is dus de flash-versie (zonder die enorme bult/backpack).

Overigens is de reviewer erg enthousiast over het product, wat aangeeft dat ze het nu toch wel voor elkaar hebben bij Digital Innovations.

En tja, verder zitten we ff in een luwte, jongens en meisjes: de JOS MP-200HD is bijv. alweer uitgesteld; ik zal proberen de nieuwe iPod te testen als de resources het toelaten, maar ja: daar is dan weer dat andere draadje voor. Voorlopig staat de iHP-100 nog fier voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja t wordt of

ipod 1 : 10
ipod 1.5 : 15
ihp-100

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47
2 vraagjes
-Ben erg benieuwd naar de maten en het gewicht van de iGP-100
-Zit er in in de iHP-100 ook een 1.8 inch hd net als de i-pod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 08:29:
ja t wordt of

ipod 1 : 10
ipod 1.5 : 15
ihp-100
Hm interessant. Ik heb ieg een berekening losgelaten op de nieuwe iPod's tov de iHP-100. Het kwam er op neer, dat de 15 GB iPod nog het dichtst in de buurt kwam (als je hem net zo volledig zou maken als de iHP-100):

$ 415 voor de iHP-100 tov $ 435 voor de iPod 1.5.

Hierin zat dus werkelijk alles al verwerkt, dus ook de extra grote schijf van de nieuwe iPod en bijv. accesoires als het dockingstation (die dan van de totaalprijs worden afgetrokken), maar ook de extra's die de iHP dan weer biedt (bijv. encoding en dubbel zo grote playbackrate op 1 charge). Relatief gezien zou je dus het beste af zijn met de iHP-100, als je al die functionaliteit nodig hebt.

Heb je al die snuisterijen niet nodigh, dan zou een goedkope iPod 1 van 10 GB idd ook niet mis zijn.
Shyne schreef op 01 May 2003 @ 12:57:
2 vraagjes
-Ben erg benieuwd naar de maten en het gewicht van de iGP-100
-Zit er in in de iHP-100 ook een 1.8 inch hd net als de i-pod ?
1) NNB, MicroDrive is echter ontzettend klein: 43 x 36 x 5 mm. De behuizing hoeft dus niet echt groot te zijn. De batterij die erin gaat is 67 x 17 x 6.1 mm groot,e ndat is belangrijker.

We kunnen dus wel rustig stellen, dat de uiteindelijke afmetingen iets van 70 x 70 x 20 mm zullen bedragen. Vergeet niet, dat de iGP-100 een uiterst onconventioneel ontwerp is, en het qua oppervlakte niet L x B x H zal zijn (eerder iets met straal x straal maal Pi x H... ofzo B) ).

Uiterst compact dus, maar officieel nog niets over bekend.

2) Yep. Ik weet niet of het nu precies dezelfde schijf is, maar ieg is de iHP-100 ook ontzettend klein en licht geworden, dus het zou best kunnen. Ik ben benieuwd of iRiver hun iHP-200 ook zou licht weet te houden.

Houdt gewoon het volgende lijstje aan: iPod, iHP-100, YP-900GT, Bantam BA-1000, Philips HDD100, XClef HD-800, Toshiba GigaBeat. Van de RCA RD2821 denk ik dat hij een 1.8" schijf gaat gebruiken, maar dat is nog niet zeker. De SonicBlue Pearl gebruikt een hele aparte HDD, maar het verhaal rond SonicBlue zal bekend zijn: failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

the_Omniscient schreef op 01 May 2003 @ 14:14:
[...]
Hm interessant. Ik heb ieg een berekening losgelaten op de nieuwe iPod's tov de iHP-100. Het kwam er op neer, dat de 15 GB iPod nog het dichtst in de buurt kwam (als je hem net zo volledig zou maken als de iHP-100):

$ 415 voor de iHP-100 tov $ 435 voor de iPod 1.5.

Hierin zat dus werkelijk alles al verwerkt, dus ook de extra grote schijf van de nieuwe iPod en bijv. accesoires als het dockingstation (die dan van de totaalprijs worden afgetrokken), maar ook de extra's die de iHP dan weer biedt (bijv. encoding en dubbel zo grote playbackrate op 1 charge). Relatief gezien zou je dus het beste af zijn met de iHP-100, als je al die functionaliteit nodig hebt.

Heb je al die snuisterijen niet nodigh, dan zou een goedkope iPod 1 van 10 GB idd ook niet mis zijn.
hoe bedoel je dit precies?

En wat zijn nu de aankomende topmodel?
ik heb staan:
iPod 1
iPod 1.5
Creative Zen
iRiver IHP-100
(iRiver IGP-100)
Philips

[ Voor 12% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-05-2003 15:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 15:27:
[...]

hoe bedoel je dit precies?
Ik neem maar ff aan dat je het over de berekening hebt, en dan quote ik mezelf ff van een ander forum (ow heiligschennis, pak de pek en veren):
The thing with iPod is, that its' initial pricetag seems so interesting and all, but it's just pure marketingstrategy.

Let's try to make the new iPod 10 GB a real competitor for the iHP-100:

$ 299 initial pricing (399 Euro for European countries)
$ 39 for the remote control (49 Euro)
$ 19 for USB 2.0 cable (25 Euro)
$ 59 for extra batterypack (+8 hour playbacktime = iRiver iHP-100's playbacktime, 75 Euro)
$ 39 for protective case (49 Euro)

=

$ 455 (581 Euro for European costumers).

It still lacks the FM-tuner now, say that's worth at least $10. You can buy a FM-transmitter for $ 29.95, but let's leave that away since it can't be found on the iHP-100.

$ 465 (591 Euro).

We also need to add the additional costs of the iHP-100's better remotecontrol ($10) and its' optical line-in (encoding) and -out ($75).

$ 550 (676 Euro).

We deduct $ 20 for FireWire-support on the iPod, but add $ 10 for the iHP's advantage of being able to use it as "Mass-storage-device". So, $10 deduction:

$ 540 (666 Euro, evil) in total.

Compare this to the $ 415 you'll probably end up paying for the iHP-100.

Wow, really expensive to pull that kinda tricks. Well, I've got a better idea: let's compare the new iPod, 15 GB to the iHP-100!

$ 399 inital price (499 Euro already for European countries)
$ 59 for the external batterypack (8 hours is just too little)
$ 19 for the UBS 2.0 cable

=

$ 477 (599 Euro).

Somewhat better deal already! Let's deduct the costs of the dockingstation from this amount ($39.95 or 50 Euro):

$ 437.05 (549 Euro) is left. Decrease this amount of money by the extra diskspace (5 GB = about $ 80 or 90 Euro) on the 15 GB iPod.

$ 347.05 (459 Euro).

We then again add all plusses and minusses from the story above (10 GB-model), $ 85 in total:

$ 432.05 (544 Euro) in total.

Hence, the 15 GB pod is a way better deal, when compared to the iHP-100 than its' little brother pretends to be.

Both iHP-100 and iPod 15 GB are small, thin and lightweight; though the additional batterypack will make the iPod lumpier and more heavy, as well as it ruins the design (some more, hehe).

If you really want to be fair and compare the iHP-100 and the ipod, you'll have to do it like stated above. The new iPod is perfect for ppl who can live with a "minimalistic" player; the iHP-100 seems to be a better deal when it comes down to completeness.

$ 299 against $ 415 seems like an easy choice. I hope you'll understand now, why Apple was able to keep that pricetag below that of iRiver's.

If you want a good deal on iPod, I suggest you'll take the 15 GB (which should have been 20 GB in my opinion). If you're able to wait some longer in order to get more in one package, just pick the iHP-100 (goes for around $ 400~415, European pricetag unknown yet).
Houdt wel rekening met het feit, dat ik de prijzen van Apple-accesoires (voor de 10 GB-versie) in Euro's behoorlijk hoger heb ingeschat dan in Dollars (de iPod is per slot van rekening ook 100 Euro/Dollar duurder hier).

Verder zijn de plussen en minnen van de iHP-100 ook verrekend op basis van eigen inschattingen (maar die kloppen wel aardig hoor :P ).

Edit: aankomende topmodellen zijn weinig veranderd.

iPod 1.5 kwam ff leuk tussendoor banjeren om het hele zootje wakker te maken.

iHP-100 staat nog steeds op het punt van release (is ieg helemaal af)

Philips HDD-100 wordt ge-beta-test eind Mei/begin Juni, release zal dus wel rond September liggen.

Samsung YP900GT zal -als alles meezit- eindelijk in juni verschijnen, ook voor ons.

RCA RD2821 dient ook rond die tijd zn anonieme koppetje op te steken.

iRiver iGP-100 is volledig in nevelen gehuld, ontbrak ook op iRiver's laatste officiele presentatie. Hij komt er heus wel, datum valt echter weinig van te zeggen.

Bantam BA-1000 had er allang moeten zijn. Ik denk dat ze het hele ding aan het verbouwen zijn, nav klachten tov het ongunstige ontwerp. Zal wel gevolgd worden door nieuwe capaciteits- en prijsstellingen.

JOS MP-200HD dus ook uitgesteld (alweer) tot midden deze maand).

SonicBlue Pearl is hoogst onzeker of deze ooit het publiek zal bereiken.

Neuros 20HD komt eind dit jaar naar ons toe, en zal dan een stuk beter functioneren dan het oorspronkelijke model.

APED-serie: nix over bekend.

Creative zal voorlopig wel geen antwoord hebben op de nieuwe iPod, aangezien ze nu zelfs accesoires voor diezelfde iPod aan het bouwen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door the_Omniscient op 01-05-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

thnx!

gaat de nieuwe ipod (15gb) 499 kosten?

mijn keuze ligt tussen de ipod 1.5 (domme naam) <-> IHP-100

wat zijn nou de pro's en con's?
Uitgaande van de "voordeligere" 15 gb ipod

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wel erg jammer dat Sonicblue failliet is, De Pearl stond toch wel bovenaan mijn vrelanglijstje van spelers :(
En ik kan de ganrantie op mijn Kanpotte RioRiot nu wel HELEMAAL vergeten :'(
Op zich best wel een ID om een 5GB speler te kopen en gewoon de 20GB van mij Riot erin te zetten 8)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

je hebt tog die speler waar je zelf je HD voor nodig hebt... weet alleen de naam niet meer ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 16:03:
thnx!

gaat de nieuwe ipod (15gb) 499 kosten?

mijn keuze ligt tussen de ipod 1.5 (domme naam) <-> IHP-100

wat zijn nou de pro's en con's?
Uitgaande van de "voordeligere" 15 gb ipod
Naja, ben goed geluimd vandaag.

iPod 1.5 (is niet de echte naam natuurlijk, maar kvond het goed gevonden van TorpedoJager, aangezien de feitelijke naam gewoon "(new) iPod" is: das helemaal onduidelijk) 15 GB gaat idd 499 Euro kosten. Ka-ching.

Voor studenten gaat er dan nog 5% af = 474.05 Euro.

Pro iPod 1.5:

- is al (bijna) beschikbaar
- klein, licht
- 15 GB
- mooi LCD
- goed onderhouden firmware etc.
- leuke accesoires

Con:

- weinig nieuws tov de originele iPod (stamt uit 2001)
- gereduceerd batterijleven
- krasgevoelig (maar je krijgt er wel een tasje bij)
- matige fileformatsupport voor Windowsgebruikers
- mist behoorlijk wat tov andere spelers (vraag is of je dat nodig hebt):
geen FM-tuner, encoder, optical line-in and-out, mass-storage-functionaliteit, simpelere afstandsbediening,...

Pro iHP-100:

- ontzettend compleet (zie alles wat iPod ontbeert, iHP-100 heeft het wel)
- klein, licht
- mooi LCD, ook op remotecontrol
- prima prestatie batterij: 15 uur
- goede support van iRiver

Cons:

- 10 GB
- geen FireWire
- nog niet beschikbaar
- ... iets ...
HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 16:24:
je hebt tog die speler waar je zelf je HD voor nodig hebt... weet alleen de naam niet meer ...
Mambo X? Neo? Treo? Zen wellicht? CHD-500/1000? Odyssey 1000? NeDi? PJB-100? Archos JB Recorder?

In principe kun je een 2.5" in heel veel spelers kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 01-05-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
LOL, ze zijn snel bij Creative. Ff mijn vorige post gelezen en gelijk de release van de 60 GB Zen aangekondigd!

Blah-verhaal van Creative

Schitterend hoor, van twee walletjes eten. De 60 GB Zen gaat dus net zoveel kosten als een 15 GB iPod!

K*t. Quote ipv Edit.

[ Voor 69% gewijzigd door the_Omniscient op 01-05-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Damn 60 Gb zen mp3 speler :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

the_Omniscient schreef op 01 May 2003 @ 16:43:
[...]
Pro iPod 1.5:

- is al (bijna) beschikbaar
- klein, licht
- 15 GB
- mooi LCD
- goed onderhouden firmware etc.
- leuke accesoires

Con:

- weinig nieuws tov de originele iPod (stamt uit 2001)
- gereduceerd batterijleven
- krasgevoelig (maar je krijgt er wel een tasje bij)
- matige fileformatsupport voor Windowsgebruikers
- mist behoorlijk wat tov andere spelers (vraag is of je dat nodig hebt):
geen FM-tuner, encoder, optical line-in and-out, mass-storage-functionaliteit,
simpelere afstandsbediening,... (vind ik fijn ik moet nie nagaan denken van hoe doe ik het volume regelen)

Pro iHP-100:

- ontzettend compleet (zie alles wat iPod ontbreekt, iHP-100 heeft het wel)
- klein, licht
- mooi LCD, ook op remotecontrol
- prima prestatie batterij: 15 uur
- goede support van iRiver
(iriver heeft wel snel zoiets van er is een nieuwe uit de oude vergeten we)

Cons:
- 10 GB
- geen FireWire
- nog niet beschikbaar (!)
- ... iets ...
THNX voor reacties!

en een ipod bestellen in USA alle kosten komen er altijd bij?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
HIValicious schreef op 01 mei 2003 @ 17:13:
[...]

THNX voor reacties!

en een ipod bestellen in USA alle kosten komen er altijd bij?
Zoals ze al zeiden in het iPod-topic, en zoals je hier ook al had kunnen vinden:

$399 + 19% = 475 Euro

+ 9.5 % douanerechten = 520 Euro, dus heeft geen nut.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/mp3spelers/hdd/small/uhwPod_small.jpg

Getverdemme, dat backlight is gewoon zalmroze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Lol, wat een gedrocht :D

De Ipod1.5 (terecht dat we hem zo noemen >:)) is iets waar ik niet eens meer naar wil kijken. Biedt gewoon te weinig nieuwe features tov. de huidige generaties spelers. Daarbij is het design rondiut walgelijk (imo offcourse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ok je vindt het design mooi of lelijk laten we daar even over kappen tis gewoon IMHO kwestie !

Ha maybe dat ik via iemand die ik ken die hier en de USA woont een iPodje kan regelen >:)

Wat kan ik nu het beste doen?
iPod 1 kopen (10 GB = 255 €),
iPod 1.5 kopen (15 GB = 499 €),
IHP-100 kopen (10 GB = ong 450 €(?))

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Als je al die extra's niet wilt zou ik zeker weten voor de iPod 1 gaan. Is gewoon een zeer mooie MP3/AAC (;)) speler die ook nog eens lekker makkelijk is met het overzetten van de files en daarbij nog oplaad ook! Toevalliger wijs ik heb ik hem ook. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik heb niet veel extra's nodig:

duidelijk menu structuur
duidelijk display
goede geluidkwaliteit
verwisselbare HD

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een kleine mogelijkheid op mijn verlanglijstje staan. Als ze de HD spelers nou eens zo ontwikkelen dat je hem in een kit kan schuiven zodat je hem ook kan bedienen in je autoradio. Lijkt mij een mooie optie voor Philips aangezien ze ook al in die markt zitten. Het is tenslotte toch altijd een beetje zuur als je cd's weer eens uit je auto worden gestolen. En meestal neem je lang niet zo veel cd's mee als je op een HD speler kwijt komt, oftwel je collectie in de auto wordt ook vergroot. Maar dat zal waarschijnlijk iets worden voor over twee generaties van HD spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga iig wachten op de iriver!
Weet niet of ik het geduld ga hebben om op de 20GB versie te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
HIValicious schreef op 02 mei 2003 @ 11:36:
Ik heb niet veel extra's nodig:

duidelijk menu structuur
duidelijk display
goede geluidkwaliteit
verwisselbare HD
iPod checked ze alledrie. iHP-100 ongetwijfeld ook. Eigenlijk komen zoveel spelers overeen met je eerste drie punten.

Maar dat laatste punt is niet echt wat je zegt van "Goh. Dat vind je standaard op elke speler". Verwisselbare schijven zijn eik alleen op 2.5" HDD-spelers een optie (is al vaker gezegd), behalve de Toshiba GigaBeat zijn er nl. geen 1.8" HDD-spelers die deze functionaliteit actief danwel passief ondersteunen. Wellicht de iHP-100, maar dat is allerminst zeker: wel gezegd dient te worden, dat van alle 1.8" HDD-spelers die nog gaan komen, de iRiver er het meest "tweakbaar" uitziet. Wellicht kun je er dus ook zelf een HDD in vrotten.

Als je werkelijk alle punten verwerkt wil zien, dan krijg je een combinatie van iPod, JOS MP-200HD, iHP-100 en Creative Zen.
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 12:17:
Ik heb nog een kleine mogelijkheid op mijn verlanglijstje staan. Als ze de HD spelers nou eens zo ontwikkelen dat je hem in een kit kan schuiven zodat je hem ook kan bedienen in je autoradio. Lijkt mij een mooie optie voor Philips aangezien ze ook al in die markt zitten. Het is tenslotte toch altijd een beetje zuur als je cd's weer eens uit je auto worden gestolen. En meestal neem je lang niet zo veel cd's mee als je op een HD speler kwijt komt, oftwel je collectie in de auto wordt ook vergroot. Maar dat zal waarschijnlijk iets worden voor over twee generaties van HD spelers.
Leuk idee, lijkt een beetje op de MicroDriveplayer van BlauPunkt gecombineerd met de Dension HDD-autoradiospelers.
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:45:
Ga iig wachten op de iriver!
Weet niet of ik het geduld ga hebben om op de 20GB versie te wachten
Hmm. Ik heb de iHP-100 al in een Franse shop gesignaleerd maar daar was hij toch net iets te duur (580 Euro). Als ik de verhoudingen een beetje rechttrek (de oude iPod's kosten daar ook ver over de 500 Euro), kom ik op een richtrpijs van tussen de 400 en de 430 Euro uit.

Tja, op de iHP-200 wordt het nog ff wachten, mannen. Ik pak mijn kans zodra ik de iHP-100 in zicht krijg voor een redelijke prijs (zeg beneden 450 Euro).

*edit: ow ja, in Duitsland lag hij ergens in de voorbestelling voor 525 Euro ofzo. Nog te duur dus.

[ Voor 4% gewijzigd door the_Omniscient op 02-05-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cinema disk is verkrijgbaar in Nederland zien o.a op de website www.cinemadisk.nl De unit doet (nog) geen MPEG 4 maar wel MWA en wordt nu ook geleverd met RGB uitgang. Prijs is nu voor een 20 GB versie Euro 585,00 inclusief BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
HIValicious schreef op 02 mei 2003 @ 10:44:
ok je vindt het design mooi of lelijk laten we daar even over kappen tis gewoon IMHO kwestie !

Ha maybe dat ik via iemand die ik ken die hier en de USA woont een iPodje kan regelen >:)

Wat kan ik nu het beste doen?
iPod 1 kopen (10 GB = 255 €),
iPod 1.5 kopen (15 GB = 499 €),
IHP-100 kopen (10 GB = ong 450 €(?))
Ik denk dat de MamboX p353 je toch het meeste waar geeft voor je geld.

20GB voor €269,- :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
De iHP-100 begint nu toch wel erg zijn koppetje op te steken. Van k55.de weten we dat het niet de goedkoopste shop ter wereld is, maar wel eentje die altijd het nieuwste van het nieuwste snel op voorraad heeft.

Zo ook de iRiver iHP-100, echter nog steeds belachelijk duur: 549 Euro. Das veel en veel teveel geld.

Als we het echter allemaal in perspectief zien (deze webshop durft bijv. nog rustig 469 Euro te vragen voor een 20 GB Zen), dan komen we op een richtprijs van 450 Euro (Europese prijs) uit: duurder dan een 10 GB iPod (399 Euro), maar goedkoper dan een 15 GB Apple-apparaatje (499 Euro).

Overigens is dit pas de voorbestellingsfase, en zal de speler pas eind deze maand beschikbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.k55.de/pixbig/ihp100.jpg

Nu dus echt helemaal klaar voor lancering

Voor de waaghalzen: bestel hem vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Vind 550 euro nog een beetje veel
Al is die rond de 400/450 euro wil ik er wel 1 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 01 mei 2003 @ 17:20:
[...]
Zoals ze al zeiden in het iPod-topic, en zoals je hier ook al had kunnen vinden:

$399 + 19% = 475 Euro

+ 9.5 % douanerechten = 520 Euro, dus heeft geen nut.

[afbeelding]

Getverdemme, dat backlight is gewoon zalmroze...
haha, het is ook niet de bedoeling dat je dat backlight overdag gebruikt :P

http://www.stanc.net/ipod2/images/DSC00092.jpg
http://www.stanc.net/ipod2/images/DSCN3674.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Nieuwe pic van onze geliefde iHP-100:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030501/nhj1.jpg

De releasedate voor Japan ligt nu op midden-mei: ze hadden wat problemen met de aanlevering van de unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Is er al een releasedatum bekend voor opvolgers van de iRiver met een grotere harddisk-capaciteit? Zodra ze beschikbaar komen met 15 of 20 gb ga ik er eentje kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Yohan schreef op 03 mei 2003 @ 21:20:
Is er al een releasedatum bekend voor opvolgers van de iRiver met een grotere harddisk-capaciteit? Zodra ze beschikbaar komen met 15 of 20 gb ga ik er eentje kopen :)
Hm tja. De iHP-200 komt er dus wel, maar een precieze datum kan ik je niet geven: "het 3e kwartaal van 2003" is een vrij vage en ruime beschrijving, maar je zult het er mee moeten doen :)...

Ik dacht dat je een iPod wilde kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
the_Omniscient schreef op 03 May 2003 @ 21:24:

Ik dacht dat je een iPod wilde kopen?
:'(... Die twijfel hé... Ik heb nu een IMP-350 en iRiver is gewoon super. Qua Apple heb ik alleen slechte ervaringen met hun computers...

Gelukkig dat er topics zijn als deze; om toch nog een beetje richting te kunnen vinden in de wirwarwereld van mp3-spelers.

Kan best zijn dat ik volgende week weer van mening veranderd ben, pin me er asjeblieft niet op vast :)

Wat is jouw droom-speler eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Yohan schreef op 03 mei 2003 @ 21:44:
[...]

:'(... Die twijfel hé... Ik heb nu een IMP-350 en iRiver is gewoon super. Qua Apple heb ik alleen slechte ervaringen met hun computers...

Gelukkig dat er topics zijn als deze; om toch nog een beetje richting te kunnen vinden in de wirwarwereld van mp3-spelers.

Kan best zijn dat ik volgende week weer van mening veranderd ben, pin me er asjeblieft niet op vast :)

Wat is jouw droom-speler eigenlijk?
Ik pin niemand ergens op vast hoor :) Ik onthoud alleen de gekste dingen...

Mijn absolute favoriet is de iHP-100. In het begin was ik er vrij sceptisch over, maar in de loop der tijd is het toch wel 'de" speler geworden - in mijn optiek dan natuurlijk. Geeft gewoon ontzettend veel value-for-money (waarschijnlijk, als de prijs tenminste naar 400~450 Euro gaat), ziet er leuk uit en zal verbazingwekkend klein en licht zijn.

Op nr 2 de Philips HDD-100, een speler omgeven door vaagheid. Maar het weinig dat we weten imponeert al behoorlijk... Vooral het uiterlijk gaat mij - denk ik - heel erg bevallen.

Daarna volgt dan de Samsung Yp-900GT, die er leuk uitziet en aardig wat kan - bovendien zal ook dit ding vrij klein en licht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, een beetje off topic maar:

Dear All iRiver Users!!
We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.) 
Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website. 
There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version
Thank you for your patience!

geduld hebben we wel, maar voor hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 15:12:

Dear All iRiver Users!!
We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.) 
Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website. 
There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version

Tot ie te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
* Shyne Weet nu wat ie moet kopen iHP-100 _/-\o_
NU nog wachten tot ie te koop is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Shyne schreef op 05 May 2003 @ 22:43:
* Shyne Weet nu wat ie moet kopen iHP-100 _/-\o_
NU nog wachten tot ie te koop is :|
Sluit je aan bij de grote groep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jammer dat die iHP-100 niet beschikbaar is...

kunnen we maybe een centraal topic maken? voor de ihp-100 dan

[ Voor 43% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-05-2003 10:51 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
HIValicious schreef op 06 May 2003 @ 10:48:
jammer dat die iHP-100 niet beschikbaar is...

kunnen we maybe een centraal topic maken? voor de ihp-100 dan
Ga je gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 15:12:

Dear All iRiver Users!!

Hmm, ik ben benieuwder naar het feit of de iHP-100 ook als gewone portable HD te gebruiken is itt de Creative's waar je aparte software en drivers voor nodig hebt.

Ik werk nu nog met een Creative Labs 10GB jukebox en wil toch overstappen op iets kleiners en met een langere batterijduur (4 uur suckt...) en die Creative is dus super onhandig om als bestandsdrager te gebruiken, je kunt niet eens mappen maken op die schijf!

Die iRiver iHP-100 begint nu dus wel interessant te worden voor mij, maar dan moet de prijs wel richting de 400 euro gaan en moet hij gewoon als draagbare schijf te gebruiken zijn.

Als er overigens nog meer mensen zijn die wel wat zien in een los iRiver iHP-100 topic ben ik wel bereid om een mooie FP in elkaar te flansen, maar dan moet ik eerst ff wat plaatjes en info gaan zoeken die een beetje betrouwbaar zijn (van iRiver zelf dus het liefst). Misschien dat er ook nog een leuke banner vanaf kan :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 07 May 2003 @ 16:58:
[...]

Hmm, ik ben benieuwder naar het feit of de iHP-100 ook als gewone portable HD te gebruiken is itt de Creative's waar je aparte software en drivers voor nodig hebt.

Ik werk nu nog met een Creative Labs 10GB jukebox en wil toch overstappen op iets kleiners en met een langere batterijduur (4 uur suckt...) en die Creative is dus super onhandig om als bestandsdrager te gebruiken, je kunt niet eens mappen maken op die schijf!

Die iRiver iHP-100 begint nu dus wel interessant te worden voor mij, maar dan moet de prijs wel richting de 400 euro gaan en moet hij gewoon als draagbare schijf te gebruiken zijn.

Als er overigens nog meer mensen zijn die wel wat zien in een los iRiver iHP-100 topic ben ik wel bereid om een mooie FP in elkaar te flansen, maar dan moet ik eerst ff wat plaatjes en info gaan zoeken die een beetje betrouwbaar zijn (van iRiver zelf dus het liefst). Misschien dat er ook nog een leuke banner vanaf kan :)
Dudes don't stress out. Ik ben al bezig met het in elkaar zetten van dit iHP-X00 topique, zoals reeds eerder vermeldt. Een ietsiepietsie geduld aub, misschien is die iHP-100 er sneller dan jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

the_Omniscient schreef op 07 mei 2003 @ 17:06:
[...]
Dudes don't stress out. Ik ben al bezig met het in elkaar zetten van dit iHP-X00 topique, zoals reeds eerder vermeldt. Een ietsiepietsie geduld aub, misschien is die iHP-100 er sneller dan jullie denken.
Ow sorry, heb ik niet gezien |:(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
the_Omniscient schreef op 07 May 2003 @ 17:06:
[...]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 07 May 2003 @ 17:25:
[...]

Ow sorry, heb ik niet gezien |:(
Maakt nix uit hoor. Jullie fanatisme is een goede zaak ;). Het is alleen zo stil op de markt, dat ik er nu toevallig een beetje tijd voor heb.

Ow, en dan nog dit: de JOS MP-200HD is gecancelled tot nader order! Grmbllgrh :( ! reden zou zijn, dat het apparaat nog niet kan voldoen aan de kwaliteitseisen van JOS... Whatever. Die review zal dus wel ff op zich laten wachten, misschien dat ik de Googie Go nog kan bemachtigen voor het allemaal te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subject : BA1000

Date : Thu, 8 May 2003 16:55:28 -0500

Hi, Austin
We are expecting the final samples to arrive here on Friday. I should have all of your information by Monday. Thanks for your patience!

Best Regards,

Kathy Stenberg
Bantam Interactive Technologies, Inc.
"Audio with Vision"
T: (314) 802-0132, ext. 2305
F: (314) 802-0133
www.bantamusa.com
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.