de waterkoelingsset hoort origineel in de koolance kast (die zwarte) thuis
hij heeft dus alleen alles uitgebouwd en in zijn nieuwe kast gestampt met hier en daar wat mod werk om alles weer passend te krijgen
is dus niet echt veel bijzonders !
en die opbouw heb je gewoon nodig om je fan's / pompen aan te sturen
toch moet ik zeggen het ziet er gelikt uit
Na rose e cient spin
Zeg als je van dat type kast (Lian Li serverkast) nog een paar units over hebt dan stuur dr maar 1 mijn kant op hoor
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
Ben al tijdje op zoek naar het zelfde materiaal, plexi zwart.
Verwijderd
nee doe maar niet vindt het mooi zo de hele kast is zwart grijsda_siren schreef op 07 January 2003 @ 01:02:
Wil je nog even snel een spuitbusje lenen om je cdroms te spuiten? Ik heb er wel een in de zelfde kleur kan ik je aanraden de motip wheel spray. Voor de rest 1337 mod!
Complimenten aan Wim...
[ Voor 24% gewijzigd door Sedat op 07-01-2003 20:57 ]
is nog niet leverbaar in NL en gat volgens leverancier chieftec NL nog wel een poosje duren.. had ervandaag nog achter aan gebeld.... wou graag die laten zien bij de openingSedat schreef op 07 januari 2003 @ 20:52:
weet iemand wanneer de nieuwe matrix serie wordt verkocht...die met twee kleuren? Wat denken jullie dat ie gaat kosten?
Modkid, loop niet altijd zo te bl4ten over dat geld geen probleem is. OK dat jij nou voor de rest nergens geld aan uit geeft of toch weinig nuttigs doet moet jij weten. Er is ook nog zoiets als een leven!
NOFI @ ALL !!!
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
ja deze wordt volgens mij ook in big tobwer gemaaktSedat schreef op 07 januari 2003 @ 21:57:
jammer....vind de zwarte met zilver echt mooi.... weet je toevallig ook of deze ook in big-tower uit wordt uitgebracht? En wat is een poosje...? (volgens jou...)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 08:31 ]
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
ja hij is heeee erg stilVerwijderd schreef op 09 January 2003 @ 14:18:
VET MAN !!!! is ie ook stil?
dan moet je het gewoon doen is echt leuk om ga zelf weer met een andere kast beginnen het is gewoon een verslavingCannondale schreef op 09 January 2003 @ 12:09:
Erg brute kast, mooi werk! Ooit wil ik me ook nog wel eens wagen aan WC, als m`n banksaldo en skillz genoeg gevorderd zijn that is
sorry komt zo snel mogelijk heb het zo druk met de webshop dat ik er geen tijd voor hebSedat schreef op 14 januari 2003 @ 10:46:
He Wim, wanneer komen die plaatjes van de binnenkant...nadat alles af is?
mooi afgewerkt en het heeft een netjes en strak resultaat.
zelf ben ik geen fan van psu in het zicht (via window), desalnietemin is het een leuke mod geworden
Idd, maar toch ziet het er strak uit....prodigy schreef op 06 januari 2003 @ 12:56:
voor alle mensen die het niet helemaal snappen
de waterkoelingsset hoort origineel in de koolance kast (die zwarte) thuis
hij heeft dus alleen alles uitgebouwd en in zijn nieuwe kast gestampt met hier en daar wat mod werk om alles weer passend te krijgen
is dus niet echt veel bijzonders !
en die opbouw heb je gewoon nodig om je fan's / pompen aan te sturen
toch moet ik zeggen het ziet er gelikt uit
Ja het ligt eraan hoe je het doe natuurlijk ik heb wel eens een paar mods gezien daar begon ik gewoon bij te jankenMark_Oostdam schreef op 16 januari 2003 @ 22:44:
dit zeg ik niet vaak, maar dit heb je heel netjes gedaan jongen!
mooi afgewerkt en het heeft een netjes en strak resultaat.
zelf ben ik geen fan van psu in het zicht (via window), desalnietemin is het een leuke mod geworden
Verwijderd
Moek eerst maar ff sparen
Enniewee kewle mod!!
Mijn Chieftec is niet zo mooi als die van Wim.
Maar Wim Je Case is echt
[ Voor 3% gewijzigd door Xtremer op 18-01-2003 17:29 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Eigenlijk een algemene vraag..maar stel hem toch..is er een chieftec/antec..etc ...waarbij de power en reset-knop ook is te gebruiken als de klep dicht is.
[ Voor 59% gewijzigd door Sedat op 18-01-2003 19:04 ]
Nee sorry heb hem niet meerSedat schreef op 18 January 2003 @ 15:37:
He wim, kan het niet laten.. heb je de koolance miditower verkocht..vind hem toch echt mooi.. heb zelf ook de gigabyte 667ultra..en ziet er strak uit.. mocht je hem nog hebben en eventueel willen verkopen..wat kost ie? (zonder PSU..)
ik heb even op je site gekeken maar vindt jouw kast ook netjes gedaan maar zelf zou ik al die stikkers weghalen maar verder perfect-Cargo- schreef op 18 januari 2003 @ 17:31:
In 1 woord l33t!!!
kast is zeer geslaagd
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
niet doen, is niet orgineel meer
btw. wel netjes gedaan, binnen en buitenkant en zo moet het want dan is het pas af.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 23:50 ]
Verwijderd
We zijn aan het sparen voor tft.
Grtjs
Jan
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
jij heb toch die koolance kast van mij gekocht is je vrouwtje er tevreden meeVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 23:14:
Mooie kast, is te gek, die ik van jou gekocht heb trouwens ook.
We zijn aan het sparen voor tft.
Grtjs
Jan
groetjes wim
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 06:35 ]
ja zag hem bij peter staan toen met de oc-dagen maar ziet er strak uit apVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:45:
[...]
![]()
[afbeelding]
btw. wel netjes gedaan, binnen en buitenkant en zo moet het want dan is het pas af.
Maar kan het altijd proberen toch hij wordt echt niet zoals die van jou
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:45:
[...]
![]()
[afbeelding]
Zo hallo! Laat em toch lekker.. Jouw case is echt top, dat weten we allemaal. Maar dat zegt niks over de orginaliteit van een eventuele andere Lian-Li mod. Misschien maakt hij er wel een mooiere case van dan jij
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:29:
1 vraag: Het nut hiervan is?
Het nut waarvan?
ik zal mij best doen meer kan ik er niet van makenVerwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:25:
[...]
Zo hallo! Laat em toch lekker.. Jouw case is echt top, dat weten we allemaal. Maar dat zegt niks over de orginaliteit van een eventuele andere Lian-Li mod. Misschien maakt hij er wel een mooiere case van dan jijIk ben zeer benieuwd wat hij van de Lian-Li bakt. De skillzz zijn er
eeh gebruikers van de Chieftec cases.. wat vinden jullie van die klep ..handig of juist niet handig.. zit te twijfelen Antec zonder klep.. of wachten op nieuwe matrix met klep
Verwijderd
tomVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 15:25:
[...]
Zo hallo! Laat em toch lekker.. Jouw case is echt top, dat weten we allemaal. Maar dat zegt niks over de orginaliteit van een eventuele andere Lian-Li mod. Misschien maakt hij er wel een mooiere case van dan jijIk ben zeer benieuwd wat hij van de Lian-Li bakt. De skillzz zijn er
Verwijderd
Had niet anders verwacht van jou
Alle rspect voor Tom z'n kunsten trouwens. Ik doe het hem niet na. Maar Tom heeft zijn moment van glorie gehad in zijn eigen draad. Get the point?
Verwijderd
tom is lievVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:01:
[...]
Had niet anders verwacht van jou
Alle rspect voor Tom z'n kunsten trouwens. Ik doe het hem niet na. Maar Tom heeft zijn moment van glorie gehad in zijn eigen draad. Get the point?
Verwijderd
hoe vind je mijn nog niet klare chieftech??

geverfde CCFL
Vanaaf een topic over omdat ik dan meer pics heb
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 12:33 ]
Verwijderd
Ik zal je topic met belangstelling volgen PlankVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
wel een snoeren bende hehe
[afbeelding]
Trouwens je kast ziet er al perfect uit......
Verwijderd
leuk kassieVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
vet he? die bouten?Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
wil ik ook een keer doen alleen nog te duur
JB
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
echt een mooie mod met een hoog
mooi gedaan zo zie ik het graag lekker strak geen stikkers echt heeel nethes gedaanVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
geverfde CCFLkleurt nu mooi met de kast,
moet je een koolance kast kopen en daar uit slopensapphire schreef op 22 January 2003 @ 12:20:
waar kan je dat koolance bovenstuk kopen??das toch een rad?
echt een mooie mod met een hooggehalte!
Verwijderd
HAHAhaha.... (not)Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:23:
[afbeelding]
dit is de rechter deur van mij kast ook daar heb ik wat aan gemod
[afbeelding]
en zo is die geworden
Ik zie een linker en een rechter side-panel, waarom post je dit ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 20:31 ]
Hoe heb jij dat gedaan? Lijkt me redelijk moeilijk om passende blokjes te vinden..Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:02:
[afbeelding] Ik heb dit weekend een kleine verandering aan mijn watergekoelde voeding gedaan heb er een klein windowtje met een neon in gemaakt
nee je zal het wel bijna zeggenVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 20:29:
[...]
HAHAhaha.... (not)
Ik zie een linker en een rechter side-panel, waarom post je dit ?
hoe bedoel je passende blokjesJupiler schreef op 26 januari 2003 @ 20:31:
[...]
Hoe heb jij dat gedaan? Lijkt me redelijk moeilijk om passende blokjes te vinden..
Verwijderd
met een sluiting?... yeh right....Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:33:
[...]
nee je zal het wel bijna zeggenmaar dat is hier niet het geval maar dit is de deur die achter je moederbordtplaat zit
![]()
Verwijderd
op de foto staat de deur op z'n kopVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 20:33:
[...]
nee je zal het wel bijna zeggenmaar dat is hier niet het geval maar dit is de deur die achter je moederbordtplaat zit
![]()
Door Robert-Jan Huijsman - dinsdag 6 augustus 2002 - 20:37 - Bron: Overclockers.nl
Alles wat warmte produceert kan watergekoeld worden; dat moet Crutam hebben gedacht. Met het nobele doel van geluidsreductie in het hoofd voorzagen de technici van het bedrijf hun voedingen, de Crutam 1 en 2, van waterkoeling. Overclockers.nl ontving er eentje en heeft deze gereviewd. Wie nu denkt eindelijk helemaal geen fans meer in zijn systeem te hoeven plaatsen komt bedrogen uit; aangezien de waterkoeling te 'lokaal' is om de hele voeding te koelen moet een fan het niet-watergekoelde gedeelte koel houden. Desondanks is de voeding volgens de schrijver geruisloos. Temperatuurmetingen schitteren door afwezigheid, wat de reviewer in de reacties verklaart aan de hand van het niet bezitten van een thermometer. Hij belooft ons zo spoedig mogelijk van een update te voorzien. De conclusie is, ondanks wat problemen met fluctuaties in voltage (vooral op de 3,3- en 12-voltlijnen) en een niet geweldig heatsink design, positief:
De voeding is een goede oplossing om je huidige luidere voeding te vervangen. Zeker als je al een totaal waterkoeloplossing hebt. Heb je dit niet, dan zou de voeding op een wat lagere prioriteit komen. Overall ben ik tevreden over de voeding. Als rapportcijfer verbind ik hier een 8- aan.

Hier staat de link van de watergekoelde voeding [url]http://www.tweakers.net./nieuws/22829/?highlight=watergekoelde+voeding[/url]
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 05:56 ]
de Matrix...
wel erg strak gedaan hoewel ik die top van Koolance wel wat minder vind. Ik had er zelf aan gedacht zoiets te maken op me miditower.. Toch maar een big tower kopen en goed wegwerken
enne... in dat linker- gemodde rechter-paneel.. doet die casefan nog iets nuttige of hangt ie daar maar?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
zit geen fan in alleen een stof kapje maar ook in die deur komt nog een window maar alleen boven dus bij de voedingOxigun schreef op 26 januari 2003 @ 23:10:
hmmm ik zat al te twijfelen tussen de Dragon of de Matrix.. me keuze staat nu vast
de Matrix...
wel erg strak gedaan hoewel ik die top van Koolance wel wat minder vind. Ik had er zelf aan gedacht zoiets te maken op me miditower.. Toch maar een big tower kopen en goed wegwerken(mijn keus)
enne... in dat linker- gemodde rechter-paneel.. doet die casefan nog iets nuttige of hangt ie daar maar?
ik kan het even niet vatten wat je bedoeldt met passende blokjesJupiler schreef op 26 January 2003 @ 21:11:
Nouja, hoe heb je het precies gedaan?
maar ik neem aan dat je bedoeldt met het lijstje rond de window nou die heb ik gewoon met een verstek bakje gezaagt uit een alu strip
en als je bedoeldt de watergekoelde voeding die komt bij ...... vandaan
zie bericht watergekoelde voeding
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Uiteindelijk ben je toch stiller af, want er moet veel minder gekoeld worden..
ja deze hebben wij ontworpenJupiler schreef op 27 januari 2003 @ 08:35:
Nevermind.. Ik dacht inderdaad dat je die voeding zelf watergekoeld had, maar het is blijkbaar dus een premade voeding. Toch wel best strak
quote:(mjah koolance koelt niet zo geweldig, dan heb je er een voeding op zitten, een wc block, en chipset missien etc? word de temp niet een betje warm.. ?)
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 21:36 ]