hij is 27,5KG, 67cm hoog, 22cm breed, 44cm diep en bevat 2,5L water...
MIJN K33Zmod
Addtronics File Server 7896A gemod met reservoir-window en blacklight.
de baybus enzo zitten er al hele tijd in, maar me window zit er net pas in!
die is ook pas gelukt na 2,5 mislukkingen
eerste is gelijmt met seconde lijm (n00b), niet waterdicht. 2e is gelijmt met cloroform, niet waterdicht
3e is gelijmkt met cloroform en ging kapot, maar heb hem hersteld en nu is hij waterdicht en lekker stevig 
nu zit er dus rode wasserzuzats in het reservoir en een blacklight erboven, de foto's laten het een beetje slecht zien, in het licht is het blacklight effect er niet
en in het donker kan ik niet goed fotograferen
ok waar jullie natuurlijk op wachten: de PICs!
the window

case open

inside kees
home made fanduct

de DCD-4002 van coolermaster, die omgebouwd is tot waterkoeler voor me HD's (is de 2e mod... eerst had ik die K* fannetjes al vervangen door papst fans, dat scheeld heel wat in geluid)

GF2 Ultra w/o fan! @ 280/480

the rad
met de fill-point

close-up van de rad, beetje jammer dat die zo high density is, maarja hij werkt dus vind' wel best. ow en ja... ik weet het, hij is beschadigd
geen zin om een dure te kopen deze was fr33 @ the sloop dus 

the controle panel

@night

the overview
zonder front

lijst unresized pix:
pic 1
pic 2
pic 3
pic 4
pic 5
pic 6
pic 7
pic 8
pic 9
pic 10
pic 11
pic 12
pic 13
pic 14
pic 15
tot slot:
het systeem is super stil dankzij mijn lekkere stille voeding en super stille Seagate U6 HD, en natuurlijk only papst fan's! [they rule], maar als ik alles op de baybus @ 12V zet dan word er toch lekker gekoeld en kan ik wel een fijne OC neerzetten (met V-mod's aan)
brand maar los met de vragen en opmerkingen, met de
en de
MIJN K33Zmod
Addtronics File Server 7896A gemod met reservoir-window en blacklight.
de baybus enzo zitten er al hele tijd in, maar me window zit er net pas in!
die is ook pas gelukt na 2,5 mislukkingen
nu zit er dus rode wasserzuzats in het reservoir en een blacklight erboven, de foto's laten het een beetje slecht zien, in het licht is het blacklight effect er niet

edit:
je ziet dus ook niet dat het hele mobo oplicht, 2 bad, is best een cool gezicht
je ziet dus ook niet dat het hele mobo oplicht, 2 bad, is best een cool gezicht
ok waar jullie natuurlijk op wachten: de PICs!
the window

case open

inside kees
home made fanduct

de DCD-4002 van coolermaster, die omgebouwd is tot waterkoeler voor me HD's (is de 2e mod... eerst had ik die K* fannetjes al vervangen door papst fans, dat scheeld heel wat in geluid)

GF2 Ultra w/o fan! @ 280/480

the rad
met de fill-point

close-up van de rad, beetje jammer dat die zo high density is, maarja hij werkt dus vind' wel best. ow en ja... ik weet het, hij is beschadigd

the controle panel

@night

the overview
zonder front

lijst unresized pix:
pic 1
pic 2
pic 3
pic 4
pic 5
pic 6
pic 7
pic 8
pic 9
pic 10
pic 11
pic 12
pic 13
pic 14
pic 15
tot slot:
het systeem is super stil dankzij mijn lekkere stille voeding en super stille Seagate U6 HD, en natuurlijk only papst fan's! [they rule], maar als ik alles op de baybus @ 12V zet dan word er toch lekker gekoeld en kan ik wel een fijne OC neerzetten (met V-mod's aan)
brand maar los met de vragen en opmerkingen, met de