Supervet!!
Mennn ik wou dat ik ook zoiets thuis had staan 
Moek eerst maar ff sparen
Enniewee kewle mod!!
Moek eerst maar ff sparen
Enniewee kewle mod!!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Xtremer op 18-01-2003 17:29 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
[ Voor 59% gewijzigd door Sedat op 18-01-2003 19:04 ]
Nee sorry heb hem niet meerSedat schreef op 18 January 2003 @ 15:37:
He wim, kan het niet laten.. heb je de koolance miditower verkocht..vind hem toch echt mooi.. heb zelf ook de gigabyte 667ultra..en ziet er strak uit.. mocht je hem nog hebben en eventueel willen verkopen..wat kost ie? (zonder PSU..)
ik heb even op je site gekeken maar vindt jouw kast ook netjes gedaan maar zelf zou ik al die stikkers weghalen maar verder perfect-Cargo- schreef op 18 januari 2003 @ 17:31:
In 1 woord l33t!!!
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 23:50 ]
Verwijderd
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
jij heb toch die koolance kast van mij gekocht is je vrouwtje er tevreden meeVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 23:14:
Mooie kast, is te gek, die ik van jou gekocht heb trouwens ook.
We zijn aan het sparen voor tft.
Grtjs
Jan
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 06:35 ]
ja zag hem bij peter staan toen met de oc-dagen maar ziet er strak uit apVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:45:
[...]
![]()
niet doen, is niet orgineel meer
[afbeelding]
btw. wel netjes gedaan, binnen en buitenkant en zo moet het want dan is het pas af.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:45:
[...]
![]()
niet doen, is niet orgineel meer
[afbeelding]
btw. wel netjes gedaan, binnen en buitenkant en zo moet het want dan is het pas af.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:29:
1 vraag: Het nut hiervan is?
ik zal mij best doen meer kan ik er niet van makenVerwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:25:
[...]
Zo hallo! Laat em toch lekker.. Jouw case is echt top, dat weten we allemaal. Maar dat zegt niks over de orginaliteit van een eventuele andere Lian-Li mod. Misschien maakt hij er wel een mooiere case van dan jijIk ben zeer benieuwd wat hij van de Lian-Li bakt. De skillzz zijn er
Verwijderd
tomVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 15:25:
[...]
Zo hallo! Laat em toch lekker.. Jouw case is echt top, dat weten we allemaal. Maar dat zegt niks over de orginaliteit van een eventuele andere Lian-Li mod. Misschien maakt hij er wel een mooiere case van dan jijIk ben zeer benieuwd wat hij van de Lian-Li bakt. De skillzz zijn er
Verwijderd
Verwijderd
tom is lievVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:01:
[...]
Had niet anders verwacht van jou
Alle rspect voor Tom z'n kunsten trouwens. Ik doe het hem niet na. Maar Tom heeft zijn moment van glorie gehad in zijn eigen draad. Get the point?
Verwijderd

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 12:33 ]
Verwijderd
Ik zal je topic met belangstelling volgen PlankVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
wel een snoeren bende hehe
hoe vind je mijn nog niet klare chieftech??
[afbeelding]
Vanaaf een topic over omdat ik dan meer pics heb
Verwijderd
leuk kassieVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
vet he? die bouten?Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
JB
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
mooi gedaan zo zie ik het graag lekker strak geen stikkers echt heeel nethes gedaanVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
geverfde CCFLkleurt nu mooi met de kast,
moet je een koolance kast kopen en daar uit slopensapphire schreef op 22 January 2003 @ 12:20:
waar kan je dat koolance bovenstuk kopen??das toch een rad?
echt een mooie mod met een hooggehalte!
Verwijderd
HAHAhaha.... (not)Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:23:
[afbeelding]
dit is de rechter deur van mij kast ook daar heb ik wat aan gemod
[afbeelding]
en zo is die geworden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 20:31 ]
Hoe heb jij dat gedaan? Lijkt me redelijk moeilijk om passende blokjes te vinden..Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:02:
[afbeelding] Ik heb dit weekend een kleine verandering aan mijn watergekoelde voeding gedaan heb er een klein windowtje met een neon in gemaakt
nee je zal het wel bijna zeggenVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 20:29:
[...]
HAHAhaha.... (not)
Ik zie een linker en een rechter side-panel, waarom post je dit ?
hoe bedoel je passende blokjesJupiler schreef op 26 januari 2003 @ 20:31:
[...]
Hoe heb jij dat gedaan? Lijkt me redelijk moeilijk om passende blokjes te vinden..
Verwijderd
met een sluiting?... yeh right....Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:33:
[...]
nee je zal het wel bijna zeggenmaar dat is hier niet het geval maar dit is de deur die achter je moederbordtplaat zit
![]()
Verwijderd
op de foto staat de deur op z'n kopVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 20:33:
[...]
nee je zal het wel bijna zeggenmaar dat is hier niet het geval maar dit is de deur die achter je moederbordtplaat zit
![]()

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 05:56 ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
zit geen fan in alleen een stof kapje maar ook in die deur komt nog een window maar alleen boven dus bij de voedingOxigun schreef op 26 januari 2003 @ 23:10:
hmmm ik zat al te twijfelen tussen de Dragon of de Matrix.. me keuze staat nu vast
de Matrix...
wel erg strak gedaan hoewel ik die top van Koolance wel wat minder vind. Ik had er zelf aan gedacht zoiets te maken op me miditower.. Toch maar een big tower kopen en goed wegwerken(mijn keus)
enne... in dat linker- gemodde rechter-paneel.. doet die casefan nog iets nuttige of hangt ie daar maar?
ik kan het even niet vatten wat je bedoeldt met passende blokjesJupiler schreef op 26 January 2003 @ 21:11:
Nouja, hoe heb je het precies gedaan?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja deze hebben wij ontworpenJupiler schreef op 27 januari 2003 @ 08:35:
Nevermind.. Ik dacht inderdaad dat je die voeding zelf watergekoeld had, maar het is blijkbaar dus een premade voeding. Toch wel best strak
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 21:36 ]
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Een beetje verlies heb je altijd...
jouw case lijkt een beetje op die van mij...PeGys schreef op 23 February 2003 @ 03:30:
Zalige mod met die ChiefTec Matrix kast. Respect
![]()
Was zelf van plan om die te kopen maar ben toch maar voor de zwarte Dragon Fulltower gegaan.
Heb hier een Thermaltake Xaser II Black Side Window Panel in geplaatst.
Aangezien in een n00b ben op vlak van moddingis het niet echt iets speciaal geworden maar ik doe men best.
Mijn case, en ook meteen men eerste mod. (meer pics & info)
Ik heb echter een klein probleempje. Ik heb namelijk 2 CCFL's in men case maar hoe bevestig ik die best en waar steek ik men 2 inverters het beste ? Ik heb men CCFL's (1 onderaan, 1 bovenaan) namelijk met wat kleefband aan de side panel (van daaruit geven ze volgens mij het meeste licht over de case) gekleeft en men inverters door middel van wat onhandig prutsen uit het zicht kunnen houden.
Ook zou ik graag weten wat de beste manier is om de draadjes van de inverters naar de voedingstekker wat te verlengen want erg lang zijn ze niet.
[afbeelding]
Sorry voor deze vragen maar ik denk dat jullie me kunnen helpen.
Jullie ontwerpen hebben me al op goede ideëen gebracht.
Greetz & tnx,
BlueForce aka. PsykoMan
Een beetje verlies heb je altijd...
ze staan ook niet in raid maar gewoon als slave master de 1 is een 80 gig de ander is een 120 giglapino schreef op 22 February 2003 @ 20:37:
zeg wim, ik zie op je pics dat je 2 harddisk in pc zitten hebt met master/slave of cable select config, maar hoe krijg je die dan in raid? ik krijg mijn 2 harddrives enkel in raid als ze beide op MASTER staan (en dus met 2 IDE kabels zijn aangesloten...)
nou als dit je eerste keer is vindt ik dat je het netjes heb gedaanPeGys schreef op 23 februari 2003 @ 03:30:
Zalige mod met die ChiefTec Matrix kast. Respect
![]()
Was zelf van plan om die te kopen maar ben toch maar voor de zwarte Dragon Fulltower gegaan.
Heb hier een Thermaltake Xaser II Black Side Window Panel in geplaatst.
Aangezien in een n00b ben op vlak van moddingis het niet echt iets speciaal geworden maar ik doe men best.
Mijn case, en ook meteen men eerste mod. (meer pics & info)
Ik heb echter een klein probleempje. Ik heb namelijk 2 CCFL's in men case maar hoe bevestig ik die best en waar steek ik men 2 inverters het beste ? Ik heb men CCFL's (1 onderaan, 1 bovenaan) namelijk met wat kleefband aan de side panel (van daaruit geven ze volgens mij het meeste licht over de case) gekleeft en men inverters door middel van wat onhandig prutsen uit het zicht kunnen houden.
Ook zou ik graag weten wat de beste manier is om de draadjes van de inverters naar de voedingstekker wat te verlengen want erg lang zijn ze niet.
[afbeelding]
Sorry voor deze vragen maar ik denk dat jullie me kunnen helpen.
Jullie ontwerpen hebben me al op goede ideëen gebracht.
Greetz & tnx,
BlueForce aka. PsykoMan
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Nou ben er niet tevreden over Maar dit is de reden de tank en kijk dan goed naar de afdichting boven en onder foto 1 is van de fabriek die ze maakt en foto 2 is hoe ik hem gekregen heb van xxl cases en weet je wat ze zeggen o dat wisten we niet kijken ze dan nooit hun producten na? en zien ze niet dat er geen o-ringen tussen zitten.XyonN schreef op 23 maart 2003 @ 21:39:
He! Dat is dat nieuwe reservoirtje en pomp in 1 van Nextcool. Die wil ik dus ook gaan kopen met een dangerden waterblok. Is die een beetje goed, dat pompie?
foto1[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 22:53 ]
Nou ik kreeg deze opgestuurdt en hij lekte zeker er zat een scheur in dus heb ik deze maar zelf even gemaakt maar ik kan pas zeggen of die goed isXyonN schreef op 24 maart 2003 @ 18:11:
Heel erg bedankt voor de tip. Ik moet er wel effe voor sparen, maar ergens augustus moet dat wel lukken denk ik.
Ik denk dat ik na de bestelling die gasten meteen mail daarover. Bij XXL maken ze enorm veel fouten in hun bestellingen. Ik wacht nu al 4 maanden op een setje thumbscrews (black). Volgens hun geleverd, volgens mij niet.
Maar lekt dit pompje dan? Zo ja, dan bestel ik um maar niet. Volgens XXL is dit wel een van de betere pompjes met reservoir namelijk....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 20:14 ]
Wacht maar even we krijgen binnenkort veel mooiere pompjes binnen en nog kleiner ook.XyonN schreef op 24 maart 2003 @ 20:51:
Hmmm, das balen, moet ik um nog aanpassen ook (Dé tweakers-spirit)
De reden dat ik deze wil, is omdat hij compact is. Ik zal nog effe moeten kijken hoe hij in mijn Lian-Li PC60 gaat passen, maar daar vind ik wel wat op.
Als je um krijgt met een scheur, dan kan je um toch gewoon retourneren? (Garantie?)
Ik zal XXL wel effe bellen, want het begint een steeds ergere organisatie te worden. Bij de kleine ordertjes gaat het bijna altijd fout, maar zodra ik een flink pakket bestelde kon het wel goed gaan.
Maargoed, eerst sparen, dan kopen!
By the way, zou je wat meer met punten en komma's willen werken, ik moet alles 3 keer over lezen voordat ik het snap, No flame hoor, maarre, ik denk dat je me wel begrijpt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 23:03 ]
ik hoop het ook voor jouwSn0wblind schreef op 25 maart 2003 @ 00:15:
Argh en laat ik nouet net zo'n reservoir van nextcool te hebben besteld.
nou maar hopen dat ik wel een goeie krijg.
NOFI, maar pak er eens een woordenboek bij ? En gebruik leestekens en dergelijke, je tekst is niet te lezen. Zeker voor iemand die beweert een eigen computerzaak te hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door cyberbetica op 26-03-2003 11:24 ]
Voor een computerzaak hoef je geen goed nederlands te kunnen, en dat kan ik dus ook nietcyberbetica schreef op 26 March 2003 @ 11:21:
[...]
NOFI, maar pak er eens een woordenboek bij ? En gebruik leestekens en dergelijke, je tekst is niet te lezen. Zeker voor iemand die beweert een eigen computerzaak te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door XyonN op 27-03-2003 17:22 ]
Ik zal het zeker niet doenXyonN schreef op 26 maart 2003 @ 20:07:
Precies! als je even op het [afbeelding] klikt, kan je gerust zien dat hij zijn moerstaal onder controle heeft hoor!
Nog bedankt voor de info Wim! Over 2 maanden heb je hoogstwaarschijnlijk een bestellingkje van me.
offtopic:
Na een kort overleg thuis gepleegd, word het bij nader inzien toch dit setje voor 129.- [afbeelding]
Waarschijnlijk kennen jullie um al, deze alles in 1!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 20:09 ]
Je kan beter zelf wat gaan zitten prutsen, is veel leukerGo0s schreef op 28 March 2003 @ 16:16:
Een vet/coole mod manIk ga ASAP ook een wc in mijn AOpen kast bouwen. Ik weet nog niet of ik ook zo'n CoolTech thingie koop, of dat ik zelf iets ga zitten prutzen
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 00:09 ]
nee heb ik nog niet bekeken, maar zal ik zeker even doenVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 00:06:
Mijn ervaring met cooltech is toppie, hoewel het oude design van de radiateur zuigde, vooral bij de punten waaar je fans kon op aan zetten. ik had een pro kitje p4, en een easy ( 1x 120mm rad ) er ook nog bij. was allemaal toppie.
btw moet je die idrastation eens bekijken, echt gruwelijk nijs, ik hoop hem binnen 2 weekies te hebben
Verwijderd
om eerlijk te zijn is die case ferm vern**kt !Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:29:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 14:59 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq