Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
oh ik had 3.021 erop staan oid, jij hebt er eentje van een nieuwere batch blijkbaar :)

meteen geflashed net en werkt prima.
De bijgeleverde oordoppen lijken niet slecht maar als je ze snel omwisselt met een goed model van Sennheiser, Sony of een ander setje goede doppen dan merk je dus echt veel verschil. Wat ik het enige minpuntje vind is dat je het nekkoordje niet los van de standaard oordoppen kunt gebruiken.

Verder ben ik zeer tevreden met mn I-Bead. Ook over mp3cdspeler ben ik erg te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
toch maar es andere doppen nog proberen.. ik moet zeggen dat ik na wat gepruts met de eq toch wel goed te spreken ben over de dopjes hoor.. bas blijft best mooi strak.. tis alleen niet zo 'sprankelend' misschien.. en het koortje is net te koort hehe.. wou gister met hardlopen het ding in me zakje van me 'tight' stoppen maar dan bereikte ik me oren maar net ..waardoor bij iedere stap beetje aan me oren getrokken werd hehe..

kheb nog wel ff een vraagje.. maybe een stupid one.. maar hoe bepaalt de I-Bead in welke volgorde hij de zooi afspeelt?.. worden de nummers per map op alfabet ingelezen of wat?.. want ik heb nu een paar cd's die dus niet in de volgorder zoals ze op de cd staan afgespeeld worden.. en dit is wel irritant als de nummers min of meer op elkaar overlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nikao schreef op 30 March 2003 @ 11:34:
kheb nog wel ff een vraagje.. maybe een stupid one.. maar hoe bepaalt de I-Bead in welke volgorde hij de zooi afspeelt?.. worden de nummers per map op alfabet ingelezen of wat?.. want ik heb nu een paar cd's die dus niet in de volgorder zoals ze op de cd staan afgespeeld worden.. en dit is wel irritant als de nummers min of meer op elkaar overlopen..
Ik zit met hetzelfde trackvolgorde-probleem (Ik gebruik firmware versie 3.061). Wat ik wel weet is wanneer je meerdere mappen gebruikt, hij de mappen op alfabetische volgorde sorteert. Maar in de mappen zelf is het mij onduidelijk. Hij kijkt niet naar tracknummers en gelukkig ook niet naar alfabetische volgorde in de ID3V1 tags. Ook is het niet van belang in welke (tijds)volgorde je de nummers in een map kopieert naar de I-Bead. Dus waar hij nu wel naar kijkt :?

Bij sommige CD's die naar MP3 zijn omgezet blijft de volgorde goed, en bij andere gooit hij ze schijnbaar geheel willekeurig door elkaar (terwijl ze wel voorzien zijn van een tracknummer in de MP3V1-tag).

Hebben andere firmwareversies hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
ff nog iets om te zeiken (op dit overigens geweldige aparaatje!)..
mijn pc roept dat dat ding 246mb heeft.. waar is de overige 8? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

246mb + 8mb = 254mb en dat is geen 256mb, kan je tellen? :9
Conclusie je bent nog meer genept dat je denkt te zijn! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 18:29:
246mb + 8mb = 254mb en dat is geen 256mb, kan je tellen? :9
Conclusie je bent nog meer genept dat je denkt te zijn! >:)
hehe.. ja shit he! :) .. :/

(het duizelde me nog wat van het hardlopen van net hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een beetje surfen denk ik gevonden te hebben welke audio decoder-chip gebruikt wordt in de I-bead (in de 256 MB versie zit deze chip verborgen onder het LCD display, en dit display wil ik niet verwijderen ivm kans op contactproblemen). Het gaat hoogstwaarschijnlijk om de STMP3410 van de firma Sigmatel. Van deze chip kan je meer informatie vinden op de volgende URL:

http://www.sigmatel.com/audio/audio-decoder-br.htm

Wat mij hierin onder andere opvalt is: "High-performance 18-bit Sigma-Delta technology DA-convertor" en "Low noise with SNR >93 dB". Niet verkeerd dus; zeker niet voor zo'n kleine MP3-speler. :9 :9 :9 Het blokschema onderaan de web-pagina geeft aan wat er allemaal in deze chip zit. Niet normaal meer hoeveel men er tegenwoordig in kan proppen!

Een testverslagje van de I-bead (ook over de geluidskwaliteit) kan je vinden op:

http://www.3dai.com/cgi-b...on=display;num=1048611294

En als je nog meer wilt lezen:
De gebruikte flash-chip in de 256 MB I-bead staat beschreven op:

http://www.samsung.com/Pr...K9K1G08U0M/K9K1G08U0M.htm

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt deze adapter op de markt?
http://www.ibead.nl/images/fotos/acc_3_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik zat me af te vragen of je zoiets neit zelf kon maken, als je gewoonw eet waar je stroom op moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Triloxigen schreef op 31 maart 2003 @ 16:33:
[...]

Ik zat me af te vragen of je zoiets neit zelf kon maken, als je gewoonw eet waar je stroom op moet zetten...
staat al in dit topic.. schema en componenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Ik heb de I-bead nu ook en ik moet zeggen perfect apperaatje. Maar hoe zit het met de batterijen ik heb hem nu al een weekje ze gaan heel lang mee maar slijten die niet? zoals telefoon batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling,

De iBead 256MB is helaas dit weekend zoveel besteld en daarom nu geheel uitverkocht.Omdat wij niet geopend zijn op zondag konden wij dit niet real time aanpassen op onze website.

De nieuwe zending wordt morgen vanuit de fabriek in Korea toegezonden. Deze zending wordt dan verwacht bij ons op zijn vroegst donderdag anders zeker maandag.Wij sturen de bestelling toe op de dag dat de nieuwe voorraad bij ons binnenkomt.

Onze excuses en mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.
:'( :'( nog langer wachten. Ik heb al zo lang moeten wachten voordat ik hem eindelijk kon/mocht bestellen.
Vandaag sennheiser MX400 dopjes ervoor gehaald. Balen :(
(die dopjes zijn niet echt goed voor zover ik ze heb getest, mijn Philips sbc hs500 zijn 10 keer beter...

edit:

Waar blijft het 1 april mailtje??? ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Gisae op 01-04-2003 17:27 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Tsaj.. dit mailtje kreeg ik ook gister avond. :(
Moet t nog doen met mn 128MB iRiver

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de beste dopjes voor de iBead de MX 400 of 500 ? een jongen van mijn klas heeft nu echte hele coole dopjes speciaal besteld van Bang & Olufsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
mx500 heeft volume dingetje er tussen zitten.. dit vind ik persoonlijk niet echt fijn (kwetsbaar en zwak..) ..

ik vind die dopjes die er standaard bij zitten overigens niet zo heel slecht... alleen irritant dat je hem dan wel om je nek moet hangen..omdat koort te kort is om hem in je broekzak te stoppen :) .. (om je nek zit ie overigens wel prima hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
kheb er nu mx400 dopjes bijgekocht.. en afgezien van het feit dat die niet zo heel goed in mijn oren passen (is uiteraard puur persoonlijk) ben ik toch heel blij dat ik ze gekocht heb.. prima geluidje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je deze kopen in Nederland, kan ik mijn I-bead eindelijk ook in mijn auto gebruiken. (Misschien wat voor mp3spelers.nl om te verkopen)
http://www.thinkgeek.com/computing/mp3/5dab/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
dacht dat die dingen zijn verboden in nl .. omdat je geen fm mag uitzenden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

nikao schreef op 07 april 2003 @ 15:28:
dacht dat die dingen zijn verboden in nl .. omdat je geen fm mag uitzenden ofzo?
Zendvermogen is zo laag dat slechts een afstand van 10 tot 20 voet overbrugd kan worden. Dus of dat een probleem is?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
Ken ik dat ding nog steeds met tweakers korting bestellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:40

Tsuranim

There is only one

Gewoon proberen, kom je snel genoeg achter. Maar volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Er is zojuist een review op de FrontPage gekomen.

Hierzo dus:
http://www.tweakers.net/etc/?Action=Frontpage&ID=679

[ Voor 42% gewijzigd door Jaded op 07-04-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jaded schreef op 07 april 2003 @ 17:40:
Er is zojuist een review op de FrontPage gekomen.

Hierzo dus:
http://www.tweakers.net/etc/?Action=Frontpage&ID=679
Yups, en daardoor heb ik dit topic gevonden, en zit nu ook te overwegen om zo'n ding te kopen :)
Weet alleen nog niet welke, de 128 of 256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Tsuranim schreef op 07 April 2003 @ 16:16:
Gewoon proberen, kom je snel genoeg achter. Maar volgens mij wel.
Moet ik dan gewoon melden dat ik op Got rondhang :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Shyne schreef op 07 April 2003 @ 20:02:
[...]

Moet ik dan gewoon melden dat ik op Got rondhang :?
Nee je moet dit topic ff beter doorlezen. Ergens in dit topic staat namelijk psies wat je moet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Als je een 256 koopt en je krijgt spijt dan wil ik hem wel met je ruilen tegen een 128.
Met bijbetaling van de meerprijs natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:07

Tco

Ik heb een probleem met het upgraden van de firmware...
De updater is geinstalleerd en de nieuwste firmware heb ik gedownload en in de goede map gezet. Vervolgend druk ik op "play" en sluit hem aan, hij wordt niet herkend (ik hoor alleen maar ding ding van windows dat er een apparaat is aangesloten). Dan start ik de updater, vervolgens begint het scherm van m'n i-bead te knipperen en verschijnt er dit (op het lcd): een i-bead met daaronder nieuw batterijlaad symbool, een usb symbool, een blaadje wat naar een laptop zweeft aan de rechterkant van het schermpje... dit blijft zo lang doorgaan (na 1 uur maar handmatig gedisconnect).
Ook krijg ik meteen na het klikken op de updater dit: "The firmware update utility has detected your device in Media Recovery mode. Currently, the drivers are loading on your systen. Please wait until the LED is ON or LCD shows READY, and then run the updater again." Maar ik kan dus wel wachten tot dat ik een ons weeg :{
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

[ Voor 4% gewijzigd door Tco op 07-04-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Foxke schreef op 07 april 2003 @ 19:44:
[...]

Yups, en daardoor heb ik dit topic gevonden, en zit nu ook te overwegen om zo'n ding te kopen :)
ligt eraan wat je er mee wilt.. alleen maar gebruiken voor het reizen?... of ook voor es een weekend of langer weg?..

en bedenk je ook geod dat geheugen niet uitbreidbaar is .. en dat je dus behoorlijk spijt kunt krijgen mocht 128 je toch te weinig zijn...

ik heb zelf voor de 256 gekozen .. ook omdat ik er af en toe een weekend mee naar huis ga .. en ik op deze manier er toch aardig wat muziek op kan zetten zodat ik beetje keus heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tco schreef op 07 april 2003 @ 23:16:
Ik heb een probleem met het upgraden van de firmware...
De updater is geinstalleerd en de nieuwste firmware heb ik gedownload en in de goede map gezet. Vervolgend druk ik op "play" en sluit hem aan, hij wordt niet herkend (ik hoor alleen maar ding ding van windows dat er een apparaat is aangesloten). Dan start ik de updater, vervolgens begint het scherm van m'n i-bead te knipperen en verschijnt er dit (op het lcd): een i-bead met daaronder nieuw batterijlaad symbool, een usb symbool, een blaadje wat naar een laptop zweeft aan de rechterkant van het schermpje... dit blijft zo lang doorgaan (na 1 uur maar handmatig gedisconnect).
Ook krijg ik meteen na het klikken op de updater dit: "The firmware update utility has detected your device in Media Recovery mode. Currently, the drivers are loading on your systen. Please wait until the LED is ON or LCD shows READY, and then run the updater again." Maar ik kan dus wel wachten tot dat ik een ons weeg :{
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Je moet hem dus starten, en de knop ingedrukt houden, zo'n 10 seconden lang.
Terwijl je het knopje indrukt moet je hem aansluiten op je PC.

Omdat hij anders opstart zal Windows hem niet moeten herkennen en hem dus zien als een nieuw apparaat. Ik moest toen zelf nog ff via de CD enkele drivertjes laten zoeken.
Start dan het upgrade programma en upgraden die zooi.

Zorg er wel voor dat je dus vantevoren de nieuwe firmware gedownload, unzipped hebt en in de juiste folder hebt gezet over de bestaande bestanden heen, anders update je dus niets :)

Je hebt best kans dat het aansluiten in de debugmodus niet direct werkt.
Gewoon even enkele keren proberen tot ie doorheeft dat t anders dan normaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die zijn I-bead wil ruilen tegen een Sony NW-E3 ? :)
Of tegen een SHARP minidisc? (MD-MT90) Beide in perfecte staat :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik kom in huis, een paar uur later dan ik eigenlijk in huis had kunnen zijn (moest nog een scheikunde proef in mijn vrije tijd doen) en ja hoor, briefje :( of ik hem ff op wil halen 10 kilometer verderop :( als ik dat proefje niet had was ik in huis geweest. Rotschool.
Vanmiddag maar es ophalen, morgen en overmorgen kan het niet en ik ga niet nog langer wachten.
Heeft iemand ook een i-bead uit de nieuwe lading van mp3cdspeler gekregen? Zo ja, welke software zit erop?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em eindelijk binnen, duurde wel even omdat ie uitverkocht was.

Goed geluid , echt heel goed :) (ik vind zoals velen de standaart oordopjes tegen vallen ,maar met mijn philipsjes is het geluid perfect).

Bediening is ook makenlijk , maar je moet wel even de handleiding lezen om het te begrijpen.

Oh en mijn versie was met de nieuwste firmware gelevert zover ik kon zien, 3.061, denk niet de revised versie , dus heb ik em toch maar ff geupdate voor de zekerheid.Ik kreeg dit niet voor elkaar in winxp , dus heb ik maar ff in win98 gedaan , klein minpuntje , maar ik stoor me er niet zo aan.

Edit : Er stond wat onzin hier ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
Belooft in iedergeval niet veel goeds voor de betrouwbaarheid van de uitgang... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mijn fout , ik had hem dus niet goed er in zitten , doet het nu prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
nikao schreef op 08 April 2003 @ 10:58:
[...]

ligt eraan wat je er mee wilt.. alleen maar gebruiken voor het reizen?... of ook voor es een weekend of langer weg?..

en bedenk je ook geod dat geheugen niet uitbreidbaar is .. en dat je dus behoorlijk spijt kunt krijgen mocht 128 je toch te weinig zijn...

ik heb zelf voor de 256 gekozen .. ook omdat ik er af en toe een weekend mee naar huis ga .. en ik op deze manier er toch aardig wat muziek op kan zetten zodat ik beetje keus heb ;)
'k denk dat ik maar de 128 mb neem, want ik heb ook nog een werkende mp3 cd speler, dus dan neem ik die mee voor de lange reizen
't gaat er gewoon om dat ik altijd muziek bij heb als ik naar me werk fiets ofzo, zonder dat er zo'n groot ding in m'n zak zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook voor de 256MB gaan, het prijsverschil is niet verschrikkelijk groot .... en als je dan nog niet genoeg hebt dan is 512MB ook niet genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:25:
Ik zou ook voor de 256MB gaan, het prijsverschil is niet verschrikkelijk groot .... en als je dan nog niet genoeg hebt dan is 512MB ook niet genoeg denk ik.
Als je 700MB gewend bent is 512 wel weinig. En daar komt bij dat je niet meer dan die 256/512 mee kan nemen, terwijl ik eerst wel meer dan 1x700 mee kon nemen.
(ik denk dat niet zo'n probleem voor mij wordt want ik wist nooit hoe ik die cd's vol kon krijgen met alleen maar mooie nummers, en daar kwam bij dat een mp3discman fcking veels te groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
'k denk dat ik maar de 128 mb neem, want ik heb ook nog een werkende mp3 cd speler, dus dan neem ik die mee voor de lange reizen
't gaat er gewoon om dat ik altijd muziek bij heb als ik naar me werk fiets ofzo, zonder dat er zo'n groot ding in m'n zak zit
* Maxonic ruikt een kansje..

Als je een 256 MB neemt en die ruilt tegen mijn 128 betaal ik de meerprijs + een nader te bepreken extraatje.
Toen ik de I-Bead kocht was de 256 nog net op een paar dagen na niet in Nederland verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik deze speler koop, heb alleen nog wat vragen:

1. Hoe worden bestanden afgespeeld? Playlist worden niet ondersteunt, en files binnen een map worden op een willekeurige volgorde afgespeeld als ik het goed begrijp??

Lijkt me toch niet echt ideaal, zeker niet als je concerten wilt luisteren, om na elk nummer het volgende nummer op te moeten zoeken lijkt me nogal omslachtig.

2. Moet je computer aanstaan om op te laden?

3. Is die korting nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 13:12:
Denk dat ik deze speler koop, heb alleen nog wat vragen:

2. Moet je computer aanstaan om op te laden?
Bij de meeste computers blijven de onboard USB-poorten onder spanning staan als de computer uitstaat. Tenzij het een PC is met een AT-voeding of als je de eventuele schakelaar achter op de oveding omzet.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net binnen, mooi dingetje.....

Heeft iemand nog goede EQ instellingen? Ik heb niet zo'n musical oor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb um ook, mega dingetje, hoewel ik hem niet gebruik voor mp3 :P doe nu alleen maar tuner hahaha. ik heb btw 256mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje zonde de 256mb versie te nemen alleen voor de goeie tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
hij leest de mappen op alfabet in.. binnen de map ben ik er niet zeker van.. heb een aantal cd's waarvan de volgorde niet klopt.. maar de meeste leest ie in de juiste volgorde in..

en wat de eq instellingen betreft.. dat ligt aan jezelf. en aan je dopjes.. bij de standaard dopjes had ik zelf iets ingesteld.. maar heb nu sennheiser mx400 dopjes erbij en heb hem meestal op de jazz stand staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 14:12:
ik heb um ook, mega dingetje, hoewel ik hem niet gebruik voor mp3 :P doe nu alleen maar tuner hahaha. ik heb btw 256mb versie.
Jij heb echt geld teveel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nikao schreef op 09 April 2003 @ 14:51:
maar heb nu sennheiser mx400 dopjes erbij en heb hem meestal op de jazz stand staan...
Weet je misschien waar ik die kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamarkt heeft de sennheiser mx400 oordopjes voor 9 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sennheisers mx400 hebben ze bij mp3cdspeler voor 11 euro, bij dixons 11.99.

ik zit al 2 weken te wachten op die adapter en tasjes etc. zodat ik een goede keuze kan maken, tegen mij zeiden ze dat de aanbieding nog steeds geldig is tot die spulletjes er zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/Pics/DSC00042.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/Pics/DSC00043.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/Pics/DSC00044.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/Pics/DSC00045.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/Pics/DSC00046.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 17:59:
mediamarkt heeft de sennheiser mx400 oordopjes voor 9 euro
Heel erg offtopic
Ben jij de geene die geboden heb op mijn advertentie op de diva
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
I can't stop listning... :D
Vanochtend opgehaald, mp3z erop gepleurt, aangezet en luisteren maar. De rock eq is trouwens wel goed, de rest is ruk. Die oordopjes die erbij zitten zijn best goed, alleen zitten er geen kussentjes omheen (irri tijdens fietsen) en bungelt de ibead irritant om je nek. Ik heb nu de MX400 dopjes erachter en die zijn best goed icm de ibead. Met mijn discman waren de dopjes best wel ruk.
Al met al is het een superding, nu alleen die lader en dat tasje er nog bij (mijn telefoon zit in dezelfde broekzak, en dat gaat denk ik krassen...)

(een extra dopje is trouwens ook wel handig, dan kan die aan de andere kant ipv dat lusje)

[ Voor 9% gewijzigd door Gisae op 09-04-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldpunch.com/i-bead/

Graag ff checken, wil een verzameling maken met nuttige info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 12-09 19:52
GiSaE schreef op 09 April 2003 @ 21:13:
Met mijn discman waren de dopjes best wel ruk.
Dat zegt waarschijnlijk meer over je discman dan over de MX400's ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:10

nihitsia

The Banana goes on always on

dualxeon:

http://www.worldpunch.com/i-bead/

"No offence but the i-bead.co.kr sucks big time, they need English class." = waar
maar
"- I-bead Officiaal downloads" = ook niet echt correct engels :)

Voor de rest veel sterkte met je site natuurlijk.

edit:
Dat klinkt nu wel engelser ja

[ Voor 13% gewijzigd door nihitsia op 11-04-2003 08:50 ]

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Gugger schreef op 10 April 2003 @ 07:42:
[...]

Dat zegt waarschijnlijk meer over je discman dan over de MX400's ;)
Met andere dopjes heeft die discman best goed geluid, alleen met de MX400 niet. Zit absoluut geen bas in.
De MX400 dopjes zijn fijn, alleen is mijn philips sbc hs500 beter voor op de fiets, dan hoor ik ook nog bass, dat heeft de MX500 weer niet.
En wat betreft die discman, ja het is een oud ruk ding. Al bijna 8 jaar oud dacht ik, en hij draait nu zonder plastic er omheen (dwz alleen printplaat + laser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 09 April 2003 @ 18:31:
[...]

Heel erg offtopic
Ben jij de geene die geboden heb op mijn advertentie op de diva
Jah, dacht, hmmz, diva mp3 spelertje staat nu in de pricewatch voor 75 euro, dus misschien goedkoop 2e hands mp3 spelertje, dacht, maybe es een diva proberen, deze zou nl. heel hard kunnen :) dus dan zou ik die misschien als batterij mp3 speler voor op reis kunnen gebruiken, en een accu mp3speler voor hier in de buurt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
W00t, de I-Bead is zo gewilt.. mensen ruilen nog net hun huis er niet voor in :+
http://www.tweakers.net/aanbod/product/51116/v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Maxonic schreef op 10 April 2003 @ 12:41:
W00t, de I-Bead is zo gewilt.. mensen ruilen nog net hun huis er niet voor in :+
http://www.tweakers.net/aanbod/product/51116/v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
COMBINATIES MOGEN OOK!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
gfo schreef op 10 April 2003 @ 15:18:
[...]

COMBINATIES MOGEN OOK!! >:)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Heeft iemand al last van stof achter het display?
Ik wel, en het zit irritant in de weg :( Iemand een idee hoe ik het er weer uit krijg? Het nadeel is dat nu er 1 is gekomen er meer volgen. Heb ik gewoon een productie fout of hebben ze er meer last van? Voor 200+ euro vindt ik het eigenlijk niet kunnen. 't is ook zo moeilijk ff een klein rubbertje langs het display te doen dat stof tegen houd.
Ik ga maar eens een bedrijf oprichten die rubbertjes maakt om displays stofvrij te houden. Bijna alle kleine [censuur] apparaatjes hebben stof achter het display, en er wordt gewoon niks aan gedaan.
/preek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Zit dat stof niet gewoon achter het stikkertje?
Op het display zit nl. nog een dun folie laagje dat je zou kunnen verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Maxonic schreef op 10 April 2003 @ 16:28:
Zit dat stof niet gewoon achter het stikkertje?
Op het display zit nl. nog een dun folie laagje dat je zou kunnen verwijderen
Het zit echt achter het display, dus tussen dat plastiken plaatje en het display zelf. Dat folie laagje is er al af. Om nou het kapje er steeds af te moeten halen om stof er uit te halen is me iets te omslachtig, en dan denk ik dat ik ook wel kan fluiten naar garantie.
edit:

Ik zit nu toch te twijfelen of ik hem zou ruilen voor een Duex XP, scheelt weer wat euro's. Niet dat de I-Bead geen fijn ding is, maar als er nu al stof achter het display zit vraag ik me af wat er nog meer komen gaat.
Ik baal er iig wel van :(

Aan de reactie hieronder te zien is het dus niet zo'n stevig spelertje. Beetje slecht dat zoiets gebeurt.
Dit doet me denken aan een Lennoxx power1 die ik besteld had en die door het overweldigende succes heel snel geproduceerd moest worden, dit resulteerde in zwaar slechte spelers die allemaal terug gestuurd moesten worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Gisae op 10-04-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:08
gewoon laten vallen dan valt het plastic beschermkapje van het display er vanzelf uit, dat gebeurde mij gisteren iig :(
Gelukkig zonder beschadegingen weer vast kunnen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
mjah.. heb hem ook al es laten vallen op stenen vloer.. nix aan de hand.. nog geen krasje. dus mij hoor jeniet klagen over de sterkte van dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiSaE schreef op 10 April 2003 @ 16:32:
[...]

Het zit echt achter het display, dus tussen dat plastiken plaatje en het display zelf. Dat folie laagje is er al af. Om nou het kapje er steeds af te moeten halen om stof er uit te halen is me iets te omslachtig, en dan denk ik dat ik ook wel kan fluiten naar garantie.
edit:

Ik zit nu toch te twijfelen of ik hem zou ruilen voor een Duex XP, scheelt weer wat euro's. Niet dat de I-Bead geen fijn ding is, maar als er nu al stof achter het display zit vraag ik me af wat er nog meer komen gaat.
Ik baal er iig wel van :(

Aan de reactie hieronder te zien is het dus niet zo'n stevig spelertje. Beetje slecht dat zoiets gebeurt.
Dit doet me denken aan een Lennoxx power1 die ik besteld had en die door het overweldigende succes heel snel geproduceerd moest worden, dit resulteerde in zwaar slechte spelers die allemaal terug gestuurd moesten worden.
ding uit elkaar schroeven, lcdtje ff los halen, ff doekie erover, klaar... wat doe je moeilijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 00:32:
ding uit elkaar schroeven, lcdtje ff los halen, ff doekie erover, klaar... wat doe je moeilijk ?
Garantie
MP3CDspeler.nl (onderdeel van de firma Holland Global) biedt op bijna al haar producten minimaal 1 of 2 jaar fabrieksgarantie mits het product niet zwaar is beschadigd, opengeschroefd, of gevallen. De bestelling wordt geleverd met een factuur en is tevens het garantiebewijs.
Nuf said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan niet zien dat ie opengeschroefd is, zit geen sticker ofz over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doen jullie nu zo gemiddeld met die accu? 10 uur?

En hoe zit het met de accesoires, al nieuws wanneer die oplader en dat hoesje er zijn in nederland?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een keer 15uur gehaald

Ik zag net de Computer Totaal er ook lucht van heeft gekregen om 'haar' maar gelijk beste Prijs/Kwaliteit keuring heeft gegeven (is ze zeker waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n i-bead 100 256 MB besteld, kreeg hem vanmiddag thuisbezorgd. :)

Mijn ervaringen tot nu toe: Erg fijn apparaat!

Bediening is simpel en heb je zo onder de knie, firmware updaten is ook totaal niet moeilijk, bleek achteraf al de juiste versie te hebben maar goed..

Het engels in de handleiding is dan grammaticaal niet helemaal juist, maar voor grote problemen zorgt dat niet, het is vrij duidelijk wat er bedoelt wordt. Mij is alles tenminste duidelijk.
Radio werkt goed, 15 zenders vallen op te slaan en most important...
op het geluid valt ook weing aan te merken, gebruik de standaard oordoppen en die zijn goed genoeg voor mij.

Minpunten:
i.pv. 256 zit er maar 246 MB in?

Heb nog geen ervaringen met opladen e.d. was al volledig geladen bij aankomst.. (maar 'k loop al wel sinds 11 uur vanochtend met het ding op en tot nu toe doet 'ie het nog steeds :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Volgens mij vindt mijn I-Bead mij niet leuk...
Ik heb hem moeten formatteren omdat ie niks meer deed. Er zit stof achter het display, en hij wilde niet in de usb verleng kabel, maar ik heb hem klein gekregen (was ie al maarja) hij werkt nu goed, nu alleen die irritante stofdeeltjes kwijt. Ik kan hem nu nog omruilen zonder dat ik hem een paar weken kwijt ben, maar dan moet ie per direct op de post...
Om hem nu terug te sturen voor een stofdeeltje en vervolgens zonder muziek te zitten... Ik bid wel dat het weg gaat, zo niet dan toch maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
bij de nieuwe leveringen schijnt een a4'tje te zitten waar op staat dat ie inderdaad wel es kuren wil vertonen als je hem zomaar uit de usb poort trekt.. zonder hem onder windows eerst fatsoenlijk af te melden.. dit kan de oorzaak zijn.. gewoon altijd ff netjes doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nikao schreef op 12 April 2003 @ 00:22:
bij de nieuwe leveringen schijnt een a4'tje te zitten waar op staat dat ie inderdaad wel es kuren wil vertonen als je hem zomaar uit de usb poort trekt.. zonder hem onder windows eerst fatsoenlijk af te melden.. dit kan de oorzaak zijn.. gewoon altijd ff netjes doen..
Volgens mij is dat alleen bij de oude firmware , dat probleem is volgens mij nu over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:16:
[...]

Volgens mij is dat alleen bij de oude firmware , dat probleem is volgens mij nu over
Ik heb 3.061 maar wel dat briefje. Wat op dat briefje staat helpt wel, want hij deed het niet meer, en nu weer perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al nieuws over wanneer dat hoesje en die adapter eraan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 14:18:
al nieuws over wanneer dat hoesje en die adapter eraan komen??
mp3cdspeler had het over ergens in april.. dus nog even geduld denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van mp3cdspeler staat dat op 17 april de i-bead128 leverbaar is PLUS ACCESSOIRES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
w00t, net besteld. De tweakkorting deed 't em, loop al paar weken rond met koop ik 'm of koop ik 'm niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie jij dat van die accesoires, en hoeveel kosten die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
heeft iemand trouwens ooit al es het icoontje gezien dat aangeeft dat ie helemaal is opgeladen?.. ik niet namelijk.. heb hem nu toch al wel aardig tijdje aan me pc hangen en hij was nog lang niet leeg toen ik hem eraan hing.. maar nog steeds dat 'witte stekkertje' en niet de 'zwarte' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
hmm .. nog steeds dat icoontje niet.. heb hem er nu toch al wel 5 uur aanhangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
nikao schreef op 15 April 2003 @ 22:28:
hmm .. nog steeds dat icoontje niet.. heb hem er nu toch al wel 5 uur aanhangen....
Dan is ie al 2 uur aan het ontladen, pas als je hem eraf haalt wordt je icoontje zwrat als ie vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
uhm.. dat icoontje is alleen maar te zien als ie eraan hangt .. en hij geeft gewoon vol batterij icoontje.. dus lijkt me dat ie nog niet aan het ontladen was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat voor accessoires en hoeveel maar dit staat er dan op de site:

Producten uit voorraad leverbaar behalve:
iBead 128MB + accessoires 17/04/03 weer
Nieuw Mambox P353 jukebox 15/04/03
Nieuw Chic MP30 128MB 18/04/03

dus ach we zien wel op die dag wat het is,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Op de site staat nu 22/04/03 :/
Ik zit nu nogsteeds met stof, maar een gedeelte is al weer weg (dreigen heeft geholpen :? )

Die record functie is wel leuk, vooral als mensen niet door hebben dat ie aan staat en denken, woei, gadget. >:) :D
File 1
File 2
Die gast die het dopje open maakt is aryante, ook een gotter en die gast die zegt van "hey dat is een usb..." is een n00b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, wat een meligheid joh. Ibead LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik ben dus niet die n00b :P voor de mensen die dat nog steeds niet doorhebben ;)

iig, kheb er dus idd ook effe goed naar gekeken ... en is heel cool :P dat opnemen is heel erg lachen en helpt je een saaie schooldag door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Lol stelletje boeren :P

Best goed te verstaan enzo, lag 'ie dichtbij? Ik las eerder dat opnemen alleen goed werkte dicht bij de bron.

Hoi peter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
sdomburg schreef op 16 April 2003 @ 18:33:
Lol stelletje boeren :P

Best goed te verstaan enzo, lag 'ie dichtbij? Ik las eerder dat opnemen alleen goed werkte dicht bij de bron.

Hoi peter :P
Ik had hem eerst gewoon in mijn hand, daarna een ander, en daarna nog een ander (in totaal 3 personen dus :P). Alleen als ie helemaal in mijn broekzak zat hoorde je het niet zo goed, voor de rest kan er gerust een metertje of 2 tussen zitten.
offtopic:
En ik zie dat je peter kent, dus dan weet je dat er bij hem gerust een metertje of 100 tussen kan zitten, en dan hoor je het nog >:)
ook hoi peter :P

[ Voor 20% gewijzigd door Gisae op 16-04-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
GiSaE schreef op 16 april 2003 @ 18:03:
Op de site staat nu 22/04/03 :/
Shit, ik had gehoopt dat ie nog voor pasen binnen zou zijn
Mooi paascadeau voor mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
nikao schreef op 15 april 2003 @ 19:03:
heeft iemand trouwens ooit al es het icoontje gezien dat aangeeft dat ie helemaal is opgeladen?.. ik niet namelijk.. heb hem nu toch al wel aardig tijdje aan me pc hangen en hij was nog lang niet leeg toen ik hem eraan hing.. maar nog steeds dat 'witte stekkertje' en niet de 'zwarte' :)
ik quote mezelf maar ff om de vraag te herhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
nikao schreef op 17 April 2003 @ 10:20:
[...]

ik quote mezelf maar ff om de vraag te herhalen :D
Ik heb het nog niet gezien, ik zie ook geen batterij oid bij het inpluggen. Ik heb hem ook nog maar 1 keer opgeladen en hem er gewoon na 3 uur uit gehaald. Ik had trouwens net wel dat ik hem niet kon ejecten, win 2K wilde hem niet disconnecten, en ik moest het later nog eens proberen (amehoela) hij werkt iig normaal, zonder eject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxke schreef op 16 April 2003 @ 18:39:
[...]

Shit, ik had gehoopt dat ie nog voor pasen binnen zou zijn
Mooi paascadeau voor mezelf :)
Bestel je toch die 256MB die hebben ze wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:51:

Minpunten:
i.pv. 256 zit er maar 246 MB in?
Standaard formaat van bedrijven: 256.000.000 bytes = 256 MB
Zoals bekend van de harde schijven..."Vinden ze leuk"

(256.000.000/1024)/1024 = 244 MB
normaal gesproken zou je dus eigenlijk moeten hebben: 268.435.456 bytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm... ik vind het een mooi apparaatje, maar, hoelang zou die mee gaan?
als ik de i-beat zou kopen, wil ik wel de 256 versie, maar eerst wil ik weten wat de levensduur van het apparaatje is, 100, 200, 300 uren??? :P

ik hoop dat iemand een goedde schatting kan maken, dat zou mij in iedergaval al een handje helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ie toch makkelijk een 10 000 uren aankan hoor, tis tenslotte een li-polymeer accu, een van de nieuwste technieken, nog minder geheugeneffect., en het apparaatje zelf is vrij robuust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 19:34:
hm... ik vind het een mooi apparaatje, maar, hoelang zou die mee gaan?
als ik de i-beat zou kopen, wil ik wel de 256 versie, maar eerst wil ik weten wat de levensduur van het apparaatje is, 100, 200, 300 uren??? :P

ik hoop dat iemand een goedde schatting kan maken, dat zou mij in iedergaval al een handje helpen.
Hij gaat jammer voor jou maar 14 uur mee...

[rml]nikao in "[ MP3 Speler] I-BEAD 100"[/rml]

[rml]bschu in "[ MP3 Speler] I-BEAD 100"[/rml]

Dan kun je zelf wel een schatting maken. Ligt er ook aan hoe je hem gaat gebruiken. Ik kan maximaal 2 jaar met een discman en dan is ie echt wel stuk, anderen kunnen er misschien wel hun hele leven mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.
nou, dan ben ik er uit, deze word het (waarschijnlijk), nu nog de financien regelen en klaar.

ik hoorde ''iemmand'' een keer zeggen dat de i-beat slechte laag-frequentie produceerde (in deze topick of ergens anders) maar, in deze revieuw : http://www.advancedmp3pla...ng/pages/buyibead100.html staat dat de i-beat tonen produceert van 20 Hz tot 20.000 Hz, wat was het nou, de mens kon toch niet lagere tonen dan 20Hz horen :/ ?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.