Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74547

Topicstarter
Dit lijkt me wel wat :) _/-\o_

[img]src=http://www.i-bead.co.kr/bbs/images/ibead-4-1.jpg[/img]

Het is een flash disk, mp3 speler, FM radio/recorder en voice recorder.

Zie http://www.i-bead.co.kr/bbs/pro_over_eng.php

Specs:
File Format MPEG Audio Layer3 (MP3)
WINDOWS Media Audio (WMA)
Size 85mm x 16mm x 25mm
Weight 37g (included battery)
LCD Full Graphic LCD, 128 x 34 pixels
Graphic Icon Menu
Back Light 2 Blue LEDs
Memory 128 MB or 256 MB Flash Memory
Voice Recording ADPCM
FM Tuner 87.5 MHz ~ 108 MHz
SNR 90dB
Audio Output 5mW + 5mW
Frequency 20 Hz ~ 20 Hz
USB USB Ver 1.1
Download Speed 4Mbps
Battery Li-Polymer 380mAh
Play Time Continuously 14 hours over
Language English, Japanese, Chinese and Korean.
System Microsoft Windows 98/98SE/2000/ME/XP
Intel Pentium II 233 MHz
64 MB RAM (128 MB recommended)
USB Port, CD-ROM Driver

Het heeft dus ook een oplaadbare batterij :) en is firmware upgradable

Op http://www.mpland.co.kr staat ie al te koop voor (omgerekend) voor 148 euro terwijl de Duex XP mp-302 daar te koop staat voor 158 euro.
Op de australische site http://www.mstation.com.au staat ie voor (omgerekend) 242 euro.
Hopelijk komt de europese prijs meer richting de koreaanse prijs :)

Komt naar europa:
For the overseas customer, we will soon provide through local vendors at your area including mainland China, Hong Kong, Japan, Asia pacific area, North & South America and most of Europe

Ik heb I-BEAD een mailtje gestuurd met de vraag wanneer het naar Europa (Nederland) komt en wacht met spanning op antwoord. :9
Als ik wat weet laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 20:50
ziet er niet slecht uit, wel bij dat stukje waar ie vast zit aan dat touwtje btw
aansluiting earphone had imho wel in het verlengde van de speler gemogen, net als mij de iriver ifp180/190/195. nu ben je het voordeel van een slanke speler weer een beetje kwijt imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja, helaas hebben alle mp3 pendrives (behalve de MuVo) de aansluiting earphone aan de zijkant. Mij maakt het eigenlijk weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 06-07 20:50
ja mischien ben ik wel een zeikerd maar dat vind ik van die kleine details die een product nou net dat beetje extra geven. wel nice btw dat de earphone etc dezelfde kleur heeft, daar zie je dus wel dat beetje extra, maargoed of die earphones een beetje kwaliteit zijn dat weet ik dan ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47190

http://www.playmp3.nl/

Dacht dat 't dezelfde was, is alleen ff niet leverbaar.

[edit]
Sorry, is 'm niet. Maar eh deze had ik wel op het oog...
What do ya think?
[edit\]

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 47190 op 30-12-2002 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet het niet, heb je meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
www.mmport.nl denken er aan om de I-BEAD 256mb versie naast de DUEX 128mb aan te gaan bieden omdat er voorlopig geen DUEX 256mb komt en FM radio geen optie zal worden....
Er is alleen niets bekend van de kwaliteit van de I-BEAD.
Hopelijk verandert dit snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47190

Meer info dan bovenstaande site levert heb ik ook niet. Ik hoopte eigenlijk ook dat het de I-BEAD was. Kan verdomme ook NET niet zien welk merk het (echt) is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er al wat meer info betreft deze Mp3 Speler, ik heb mogelijk wel interesse, omdat gister mijn Diskman kapot is gegaan :(

daarom, ik heb de sites afgezocht, maar kan niet zo veel vinden,

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja, mmport heeft ze (nog) niet maar ik hou de i-bead niet meer in de gaten.
Ik heb namelijk een iRiver iFP-190TC besteld..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind hem er goedkoop uitzien.... ;)
En smartmedia kaartjes spreken mij niet aan, ik wil gewoon mijn Compact Flash kaart van mijn digicam kunnen gebruiken. :+

Ik heb btw een NexIIe

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:17
Bij www.mp3cdspelers.nl is ie verkrijgbaar, maar dan wel in de 128M variant. Heeft iemand hem al geprobeerd?

Ik ben er over aan het denken mn order voor mn Duex te cancellen.

[ Voor 25% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-02-2003 15:56 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ah, eindelijk in nederland. :)
Heb echter nu de 190TC :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Handig die fm radio erbij. Zo heb je bijna alles wat je wilt, mp3's radio....

Alleen van mij mag er wel 128mb in.
Weight 37g (included battery)
Haha :) 14 uur mee met batterijen, netjes.

Mooi ding hoor!
En smartmedia kaartjes spreken mij niet aan, ik wil gewoon mijn Compact Flash kaart van mijn digicam kunnen gebruiken.
Ohja, dat zou ik wel erg handig vinden. Heb ik gewoon 128mb, das tenminste genoeg.

[ Voor 68% gewijzigd door Yokozuna op 01-02-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66110

Tja, ik heb een iPod 10 gig. _/-\o_ Misschien niet echt te vergelijken, omdat er een harddisk in zit en iets zwaarder is.... maar toch. Als je een MP3 speler koopt is dat toch nog de beste oplossing...

Wel irritant dat ie nog zi duur is... dat wordt *sparen*sparen*sparen*sparen*sparen*sparen*sparen*sparen* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Tja, ik heb een iPod 10 gig.
Vaag, aan het einde zeg je namelijk dat je er nog voor moet sparen :?

[ Voor 104% gewijzigd door Yokozuna op 01-02-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, ik heb niet gezegd: "Ik moet nog sparen", maargoed ik bedoel dattie best duur is voor diegene die 'm graag willen.... Dat wordt VOOR HUN dus: sparen sparen sparen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
offtopic: 10GB vind ik trouwens gewoon overdosis, dan kun je bijna 5 dagen aan 1 stuk aan 192kbit mp3 afspelen. 1GB vind ik ruim voldoende. Als je op vakantie gaat neem je toch ook geen 150 CD's mee (als je die hebt), maar een stuk of 10 ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Yokozuna op 01-02-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, maargoed... APPLE biedt geen keus....

trouwens, het is ook heel handig om data over te zetten... het is natuurlijk gewoon een harddisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
dubbelpost, schande

[ Voor 91% gewijzigd door Yokozuna op 01-02-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
trouwens, het is ook heel handig om data over te zetten... het is natuurlijk gewoon een harddisk
Als je zoveel geld hebt voor een dure iPod zul je ook wel geld hebben voor een 120B HDD'tje, dus overzetten... Ach

Die fabrikanten moeten eens ophouden met zo'n pruts hoeveelheid geheugen erbij leveren. Lever er dan gewoon geen geheugen bij. Kun je tenminste zelf kiezen en betaal je mogelijk niet teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 19:38
Heeft iemand deze I-BEAD 100 trouwens al, want ik ben der wel in geinteresseerd.

Zo ja, hoe zit het met de kwaliteit van het geluid en de degelijkheid van het apparaat(je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77087

euhm , ik zou graag wete as ik dit dingetje nog kan uitbreiden?
met flash kaartje ofzow?
en of ie ergens te koop is in belgië ?
( daar woon ik namelijk ;-) )

voor de rest ziet hij der SUPER uit :d
echt waar, da dingetje word van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op mp3spelers.nl staat het volgende:
128MB ingebouwd (niet uit te breiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77087

owkay thx

maar euhm das toch al euhm wilde gok 2u30minuutjes muziek?
dus das toch al vrij goe te doen gokkek

en iemand die weet hoe ik hem in belgië krijg?
gewoon importeren zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Volgens mij heeft ie dezelfde oortelefoontjes als de duex xp 302...
Dus dat wordt andere koptelefoontjes erbij kopen dan, want deze zijn klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 77087 schreef op 01 February 2003 @ 19:20:
owkay thx

maar euhm das toch al euhm wilde gok 2u30minuutjes muziek?
dus das toch al vrij goe te doen gokkek

en iemand die weet hoe ik hem in belgië krijg?
gewoon importeren zeker?
Mp3cdspeler.nl levert toch ook gewoon in Belgie?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De internationale site van mp3cdspeler.nl is http://www.exportmp3.com/ en daar staat ie nog niet op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58339

Ze hebben er nog wat nieuwe foto's tegen aan gegooit .... vooral foto 6 is mooi , als ze al die kleuren moeten leveren hebben ze wel een hele grote voorraad nodig...ook dat display is erg mooi , mooier als van de duex xp.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 58339 op 03-02-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 74547 schreef op 03 februari 2003 @ 07:51:
De internationale site van mp3cdspeler.nl is http://www.exportmp3.com/ en daar staat ie nog niet op.....
En dus? www.mp3speler.nl levert ook gewoon in België voor evenveel kosten dan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 58339 schreef op 03 februari 2003 @ 19:17:
Ze hebben er nog wat nieuwe foto's tegen aan gegooit .... vooral foto 6 is mooi , als ze al die kleuren moeten leveren hebben ze wel een hele grote voorraad nodig...ook dat display is erg mooi , mooier als van de duex xp.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
doh, waarom vraag je het dan??
LB06 schreef op 04 februari 2003 @ 08:08:
[...]

En dus? www.mp3speler.nl levert ook gewoon in België voor evenveel kosten dan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 22-06 10:27
en hoe zit het met die batterij, is dat zo'n ding die je tussendoor wel of nie kan opladen (li-ion / nimh)... de batterij: 380mAh Li-Polymer batterij

want k wil niet na een jaar een hele brakke batterij hebben en dat ding is ingebouwd dus vervangen wordt dan ook moeilijk...

[ Voor 17% gewijzigd door RobertJ op 04-02-2003 14:45 . Reden: type batterij ff toegevoegd ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 74547 schreef op 04 februari 2003 @ 08:13:
doh, waarom vraag je het dan??

[...]
Ik vroeg helemaal niks...

Ik gaf alleen antwoord hoor...
EMS TAXI Post (voor België)
Wanneer u de bestelling voor 17.00 uur onder rembours plaatst, wordt u bestelling bijna altijd de volgende (werk)dag thuis bezorgd.U betaald de bestelling bij aflevering aan de postbode Betaling kan contant. Heeft u op moment van bezorging niet genoeg geld in huis dan neemt de postbode u bestelling weer mee en kunt u de bestelling op het postkantoor betalen contant of met PIN.Bij bestellingen onder rembours wordt 10,- Euro in rekening gebracht voor Nederland en België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Ik krijg em morgen of overmorgen binnen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu gezien (via vriend) ooooeeeii........... wat is dat een mooi display en een geluid 90DB !! en echt alles is instelbaar..... ik heb een koper voor mij Duexje en dan ga ik deze ook kopen BLOEDMOOI ! :) :) :) hoe moet ik precies foto's invoegen hier ?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 58339 op 04-02-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63963

Ik heb hem gister binnengehad, zodra ik hem zag heb ik hem besteld :) Het is ECHT een bloedmooi dingetje en veel beter dan de Duex XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Hallo,

De batterij is inderdaad gewoon verwisselbaar die komt ook te koop en er komt ook volgende maand nog een adapter dan hoeft de speler niet perse via USB worden opgeladen.We zijn een hele website speciaal voor die speler aan het bouwen (ibead.nl) met FAQ etc.

De speler is gewoon tussen door op te laden en mocht de speler leeg zijn en langer als 3 uur aan de USB poort worden gehangen dan loopt de batterij weer leeg (beveiliging) het werkt het zelfde als de ION batterij van de Magicstar pendrive mp3.

Met vriendelijke groet,

John
Sales MP3 CD speler
goed das dus duidelijk, k had het antwoord inmiddels ook al gevonden maar ach... Hoe zit t met het geluid? Die oortelefoontjes zijn die bagger of ECHT bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07 12:06

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Komt/Is er ook een 256 MB versie van de I-Bead?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
ajhaverkamp schreef op 05 februari 2003 @ 14:50:
Komt/Is er ook een 256 MB versie van de I-Bead?
idd dit vraag ik mij ook af. Ik vind 128mb toch wel wat aan de kleine kant.

En een vraag aan de mensen die hem al hebben, hoe zit het met de geluidskwaliteit van de speler? En de bij geleverde oordopjes?
En de stevigheid van de speler. Voelt ie een beetje stevig aan en vooral het dopje op de usb aansluiting. Zit die een beetje vast? Niet dat ik hem iedere keer los in me zak heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Roy_ schreef op 05 februari 2003 @ 18:24:
[...]

idd dit vraag ik mij ook af. Ik vind 128mb toch wel wat aan de kleine kant.

En een vraag aan de mensen die hem al hebben, hoe zit het met de geluidskwaliteit van de speler? En de bij geleverde oordopjes?
En de stevigheid van de speler. Voelt ie een beetje stevig aan en vooral het dopje op de usb aansluiting. Zit die een beetje vast? Niet dat ik hem iedere keer los in me zak heb zitten.
Jup, die is er wel. Ik weet alleen niet of deze in NL. direct verkrijgbaar zal zijn.

Ga bijv. maar eens naar deze site : negeer de vervelende rare Koreaanse tekentjes en scroll naar onderen. Je zult in de specs.-tabel zien staan: 128 MB or 256 MB flashmemory.

Mooi spelerke trouwens!

*EDIT: ga anders naar de officiele site van I-bead, kies English, ga naar products, kies Specifications in het linkermenu en scroll weer naar onder. Daar staat weer: ...256 MB flash-memory
EDIT*

[ Voor 14% gewijzigd door the_Omniscient op 05-02-2003 18:41 . Reden: officiele I-Bead facts gegeven ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Heb hem!!! Teriffic! Goede kwaliteit en heel smooth en cool blue backlight display! Deze is echt beter dan de Duex(heeft mn neef), imho. Hij ziet er solide uit is volgens mij krasvrij. Je moet redelijk trekken wil je het dopje eraf krijgen, dus eraf vallen zal nooit gebeuren.

Ik heb nog wel een vraagje. Er staat volgens mij in mn handleiding dat je deze speler kunt herladen met een AC-adapter. Maar hoe moet je die aansluiten? Waarschijnlijk aan de USB poort, maar zijn die dingen te krijgen? (Of evt. een convertor van een gangbare AC-adapter --> USB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Hallo,

De batterij is inderdaad gewoon verwisselbaar die komt ook te koop en er komt ook volgende maand nog een adapter dan hoeft de speler niet perse via USB worden opgeladen. .......

Met vriendelijke groet,

John
Sales MP3 CD speler
dus nog ff wachten en je kunt een adapter kopen, heb er trouwes ook al plaatjes op de site van ibead http://www.ibead.co.kr

edit
directe link naar het plaatje

[ Voor 11% gewijzigd door kipfel op 06-02-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Op die site staat idd een plaatje, maar als je goed kijkt zie je dat het zo'n USB ding is. Kan ook niet anders. Er zit immers geen ingang in voor een andere soort aansluiting. En hoe kun je die batterij dan vervangen? Openschroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Als er verder geen mogelijkheid is om de speler open te krijgen lijkt me dit de enige oplossing, mail anders mp3spelers.nl er even over en vraag het ze. Die zullen het wel weten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar keek ik ook het eerste na : er zitten 4 schroefjes in op elke hoek 1tje (aan de onderkant, zie je niet op de foto's ) die kun je met zo'n klein kruiskopje open draaien en de batterij er uit nemen of vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78058

Ik heb vandaag de i-bead ook toegekregen.
Ik heb een paar liedjes overgezet. Daarna heb ik em iets minder als 2u laten insteken op de usb poort zodat ie kon opgeladen worden.
Nu als ik op de play button duw op em op te zetten, krijg ik een paar rare tekens, en dan valt ie weer uit.
Ik heb ook gereset, maar daarna lukt het ook niet.

Ik heb wel toen ik er een liedje niet afkreeg, proberen te deleten via dos, maar toen begon het scherm te scrollen en gaf ie aan dat verschillende bestanden niet beschikbaar waren (configuratiebestanden van de i-bead?)

Hoe krijg ik dit nu opgelost?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Probeer eens nieuwe firmware er op te zetten, of kan dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Hallo Roy,

De i-Bead is er momenteel alleen nog maar 128 mB We weten nog geen exacte datum voor de 256 MB en verdere info qua prijs etc is ook nog niet bekend

Als deze speler bij ons binnekomt wordt deze direct op de website geplaast

Alvast een fijn weekend

Met vriendleijke groet,
Heleen
SalesMp3Cdspeler
jammer dan nog maar ff wachten, want ik vind 128mb echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Zo'n adapter is wel handig... vooral als je op vakantie bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78058 schreef op 07 February 2003 @ 11:05:
Ik heb vandaag de i-bead ook toegekregen.
Ik heb een paar liedjes overgezet. Daarna heb ik em iets minder als 2u laten insteken op de usb poort zodat ie kon opgeladen worden.
Nu als ik op de play button duw op em op te zetten, krijg ik een paar rare tekens, en dan valt ie weer uit.
Ik heb ook gereset, maar daarna lukt het ook niet.

Ik heb wel toen ik er een liedje niet afkreeg, proberen te deleten via dos, maar toen begon het scherm te scrollen en gaf ie aan dat verschillende bestanden niet beschikbaar waren (configuratiebestanden van de i-bead?)

Hoe krijg ik dit nu opgelost?
Alvast bedankt
Ik heb de software geinstalleerd, en daarna gekozen voor Update I-bead100, waarna ie volgende melding gaf: "No communication with the device, a transfer may be in progress!", klik ik dan op ok dan krijg ik bij firmware version "No version available". Ik heb ook geformateerd, daarna proberen up te daten, maar het lukt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46
Hoe is t geluid van dit apparaatje? En dan met name in de lage tonen? Daar ben ik zeer benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Staat ie niet op hold? Dan kapt ie er na een paar seconden ook mee nadat je hem hebt aangezet.

[ Voor 2% gewijzigd door HarmoniousVibe op 08-02-2003 17:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
ik zit er nu sterk over te denken om 1 te kopen, echter als ik de problemen hier hoor... Is het echt zo'n drama met van die dingen die je in de USB poort steekt en die het dan niet meer doen??
En zouden Sennheiser oordopjes beter zijn dan deegene die er nu bij zitten?

[ Voor 19% gewijzigd door RobertJ op 09-02-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen die graag nieuwe firmware willen installeren:
http://www.advancedmp3players.co.uk/links.html

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de I-Bead 100 ook vandaag besteld en om het helemaal
compleet te maken heb ik ook de Sony MDR-EX70LP oordopjes
aangeschaft :)

Geloof me, je weet echt niet wat je overkomt als je die
oordopjes gebruikt, wat een bass! en helder geluid.

Ik laat nog wel even weten hoe de bass klinkt op
de I-Bead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

hoe belangrijk vinden jullie de ondersteuning voor mp3 pro??

(ik wil ook een mp3 spelertje hebbe binnekort :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
niet belangrijk, en daar komt bij dat de firmware upgradeable is (moet het wel goed gaan :s) en dan ondersteunen ze waarschijnlijk ook meer formats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

RobertJ schreef op 25 February 2003 @ 10:33:
niet belangrijk, en daar komt bij dat de firmware upgradeable is (moet het wel goed gaan :s) en dan ondersteunen ze waarschijnlijk ook meer formats
ja okay bestAat er ergens een lijst met als het ware bekende merken van mp3 player producers?

want ik zie allemaal koreaanse en japanse namen die je waarschijnlijk als je een probleem hebt met je mp3 speler nooit merr terug kan vinden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
ja de lijst staat op lijstvanmp3speler.nl

tuurlijk niet!! maar je weet toch wel dat sony, creative, enz. bekende merken zijn?
koop anders die consumenten gids even of leen em in de bieb ofzo.. dan kan je dat ff lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ok dan! Ik heb mijn I-Bead vanmorgen opgehaald bij
het postkantoor. Wat een VET apparaatje is dit zeg :9~
Een super mooi geluid (en vette bas) met mijn
Sony oordoppen!

Gelukkig speelt hij ook zonder problemen
mijn MP3 VBR's :)

Ik heb nu de nieuwste Firmware erop gezet (3.040)
en nadat ik mijn Ibead had geflashed kwam ik er dus achter
dat deze firmware in het Chinees is. (Ik denk dat het Chinees is...)

Maar de bediening is zo makkelijk dat ik het nog steeds snap
en het hoofdscherm is nog wel in het engels.

Deze firmware loste wel het probleem op dat de ID3 tags
niet volledig werden weergegeven, dus ik hou em er wel op
tot (hopelijk) de engelse variant verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Jammer dat ze die dingen nerges goedkoper aanbieden, het apparaatje is wel lichter dan menig ander mp3 speler, maja, de beurs ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja jongens hij is geweldig en nog veel beter dan mijn vorige 'spelertje' ........ ik ben helemaal weg van het apparaat en op school heb ik de ibead laten zien en horen en je had ze moeten zien kijken met hun pendrives (zonder mp3) iedereen had gelijk zo iets van WOOOW ! die wil ik ook... de ibead is zijn geld dubbel en dwars waard en voelt ook lekker stevig aan :) een tevreden gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Man, er moet een I-bead inkoopactie komen :( wil dat ding wel voor 150 / 160 euro, is toch weel geld besparing :)

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

En hoe zit het met accessoires? Bv. voor in de auto??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 05:05

Maf

Een stuk uit mijn mail die ik had gestuurd nar mp3cdspeler, incl antwoorden. Ze zijn best snel met hun correspondentie :)

1. Ik heb gehoord dat er een adapter bestaat voor het opladen van deze
> >speler, kunnen jullie deze ook leveren en wat zijn de kosten hiervan?
> >
> > Deze komt wel maar pas eind maart het probleem is dat deze in
> >vergelijking met de speler erg duur is en dat komt weer door de dure
> >verzendkosten (spelers komen uit korea) daarbij heb je deze niet
> >nodig.Reken op zo'n 15 tot 20,- euro.
> >
> > 2. Ook heb ik vernomen dat de i-Bead in een 256 MB versie verkrijgbaar
> >is. Mijn vraag is wederom; is deze leverbaar en welke prijs is er aan
> >verbonden?
> >
> > Eind maart nog geen prijzen bekend , de 128MB is trouwens nu sinds
> >gisteren in zilver leverbaar persoonlijk vind ik die nog wat mooier als
de
> >goudkleurige.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nog ff wachten tot eind maart dus.... :) Wanneer het prijsverschil echt enorm is ga ik gewoon voor de 128 mb, dat lijkt me ook wel voldoende (wanneer je er doorheen bent zet je gewoon de radio op).

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maf schreef op 28 February 2003 @ 14:25:
Een stuk uit mijn mail die ik had gestuurd nar mp3cdspeler, incl antwoorden. Ze zijn best snel met hun correspondentie :)

1. Ik heb gehoord dat er een adapter bestaat voor het opladen van deze
> >speler, kunnen jullie deze ook leveren en wat zijn de kosten hiervan?
> >
> > Deze komt wel maar pas eind maart het probleem is dat deze in
> >vergelijking met de speler erg duur is en dat komt weer door de dure
> >verzendkosten (spelers komen uit korea) daarbij heb je deze niet
> >nodig.Reken op zo'n 15 tot 20,- euro.
> >
> > 2. Ook heb ik vernomen dat de i-Bead in een 256 MB versie verkrijgbaar
> >is. Mijn vraag is wederom; is deze leverbaar en welke prijs is er aan
> >verbonden?
> >
> > Eind maart nog geen prijzen bekend , de 128MB is trouwens nu sinds
> >gisteren in zilver leverbaar persoonlijk vind ik die nog wat mooier als
de
> >goudkleurige.
Die gasten reageren binnen een paar uur (ook als je eens iets defect hebt of een vraag) , ik heb daar al 4 tot 5 spelers gehaald en ook van mijn school zeker 15 stuks...nog nooit 1 keer gezeik met ze gehad ook niet met RMA etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb de zilveren uitvoering :9~
(Hierbij nog bedankt mp3cdspeler.nl :))

Hier nog wat foto's die ik heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/ebolachild/.Pictures/I-Bead01-1.jpg
De I-Bead met zichtbare USB aansluiting

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/ebolachild/.Pictures/I-Bead02.jpg
De I-Bead - autosleutel vergelijking

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/ebolachild/.Pictures/I-Bead03.jpg
De I-Bead met de Sony MDR-EX70LP oordoppen.
Het stekkertje van de Sony die in de I-Bead gaat is kleiner (platter) als normaal
en het geluid is echt super omdat die doppen echt DIEP in je oren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb net de nieuwe Firmware (3.061) geinstalleerd en
ik heb nu weer gelukkig een engelse interface :)

Hier kan je hem downloaden:
http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/v3061.ZIP

Dit zijn de vernieuwingen:

NEW: i-BEAD Firmware Version 3.061 586KB (27/02/03)

* Auto preset of radio
* Scroll speed control
* Recording quality control
* Animating data transferring and charging
* Upgrade stability against bug.
* Upgrade Mac & Linux compatibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
OMG wat issie mooi :9~
Ik zit alleen ernstig te twijfelen... zal ik m'n geld uitgeven aan een nieuwe mobo + geheugen of zal ik een I-Bead + goeie oordoppen nemen :/
Nog een paar vraagjes:
-Is het mogelijk radio-frequenties op te slaan?
-Wanneer de batterij compleet leeg is, verliest ie dan al z'n instellingen / muziek?
-Hoe snel levert mp3speler.nl?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zijn eigenlijk de oordopjes van de I-bead? of is het echt een groot verschil met bijvoorbeeld sennheiser mx400?

P.S> al iemand nieuws over de 256mb versie, wanneer en waar die al leverbaar is?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 7094 op 02-03-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Anoniem: 7094 schreef op 02 March 2003 @ 18:49:
Hoe zijn eigenlijk de oordopjes van de I-bead? of is het echt een groot verschil met bijvoorbeeld sennheiser mx400?

P.S> al iemand nieuws over de 256mb versie, wanneer en waar die al leverbaar is?
lees de draad voo........... hierboven staat dat eind maart de 256mb komt, en prijs onbekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Keizer schreef op 02 March 2003 @ 18:35:

Nog een paar vraagjes:

A. Is het mogelijk radio-frequenties op te slaan?
B. Wanneer de batterij compleet leeg is, verliest ie dan al z'n instellingen / muziek?
C. Hoe snel levert mp3speler.nl?
A. Dat weet ik niet, ik gebruik namelijk de radio niet.
Ik wist ook niet dat er een versie was ZONDER radio anders had ik die
gekocht.

B. Dat weet ik ook niet, hij is nog niet leeg geweest, maar ik zal hem eens
helemaal leeg laten lopen.

C. mp3CDspeler.nl levert heel erg snel en zijn heel betrouwbaar.
Als de speler op voorraad is leveren ze binnen 1 a 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Laatst online: 26-06 23:14

nihitsia

The Banana goes on always on

Wat ik me nou alleen afvraag. Je laadt hem op via de USB poort. Wat nou als je op vakantie bent. Hoe laad ik hem dan op. Ik neem niet echt een laptop mee ofzo. Heb je converters met adapter die een usb aansluiting hebben en hem dan kunnen opladen ofzo? dat is eigenlijk mijn enige twijfel nog.

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Er zullen vast wel adapters te koop zijn...
En anders maak je er zelf een :) ff schematje zoeken, standaart adapter kopen, plugje dr af, USB plugje dr aan en je bent klaar :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75903

Skillz schreef op 20 February 2003 @ 22:50:
Ik heb de I-Bead 100 ook vandaag besteld en om het helemaal
compleet te maken heb ik ook de Sony MDR-EX70LP oordopjes
aangeschaft :)
Waarom koop je dan niet de ex-71. Deze heeft een paar belangrijke verberingen tov
de oude 70.

http://www.avland.co.uk/sony/mdrex71/index.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.avland.co.uk/sony/mdrex71/mdrex71.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ok ff een paar dingen die ik heb ondervonden tijdens gebruik
Dat knopje onderaan kun je óf gebruiken om door te spoelen[scan mode] óf voor volume, maar niet allebei. Dat is nogal onhandig.
De bijgeleverde oordopjes zijn nogal crappy icm het bijgeleverde koordje.
Overigens nog een kantopmerking bij mp3cdspeler.nl:
Ik heb een iRiver SlimX IMP350 die kapot is, en wilde hem retour aanbieden.. Kon dat niet omdat er een sticker niet meer opzat |:( Op de onderkant van de speler, zelfde materiaal als een prijsstickertje van de albertheijn ofzo. Alsof dat blijft zitten, dag in dag uit in je broekzak :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 75903 schreef op 03 March 2003 @ 04:11:
[...]

Waarom koop je dan niet de ex-71. Deze heeft een paar belangrijke verberingen tov
de oude 70.

[afbeelding] :)
Woei! Die heb ik nog niet gezien!
Ze staan ook nog niet op de Sony site.

Wat zijn precies de verbeteringen?
Hebben ze de Mid-Hoge tonen aangepast?
Ik geloof dat dat de grootste "klacht" is van de oude 70 serie.
Maar dat wordt weer opgelost door ze een nacht te laten "inspelen"

Heb jij de MDR-EX71? Waar heb je ze gekocht?

S|<!LLz gaat nu voor de EX71 :9~

[ Voor 31% gewijzigd door bitpixl op 03-03-2003 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Keizer schreef op 02 March 2003 @ 18:35:
Nog een paar vraagjes:
-Is het mogelijk radio-frequenties op te slaan?
Ik heb hier nog even mee gespeeld en het is idd mogelijk om
15 zenders op te slaan. Je kan ze automatisch laten zoeken
of met de hand instellen en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
nihitsia schreef op 02 maart 2003 @ 22:27:
Wat ik me nou alleen afvraag. Je laadt hem op via de USB poort. Wat nou als je op vakantie bent. Hoe laad ik hem dan op. Ik neem niet echt een laptop mee ofzo. Heb je converters met adapter die een usb aansluiting hebben en hem dan kunnen opladen ofzo? dat is eigenlijk mijn enige twijfel nog.
anders lees je het topic eventjes?

JA ER KOMT EEN ADAPTER BIJ BESCHIKBAAR BINNENKORT... (sorry voor het geschreeuw alleen die mensen die niet lezen en maar wat roepen daar word je ook stapelgek van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Laatst online: 26-06 23:14

nihitsia

The Banana goes on always on

Sorry :'(
Ik werd alleen net van internet afgeschopt en wou het echt ff weten. We moeten het thuis nog stellen met 56k en ik word streng onder de duim gehouden qua tijd. :(.

Uiteraard wel heel erg bedankt ;)

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Laatst online: 03-07 10:55
Eerder werd al vermeldt dat er een website gemaakt zou worden. Hij lijkt me al aardig af:

http://www.ibead.nl/

Verder niet veel meer info dan dat er al in dit draadje staat overigens.

Wat isie mooi he...... O+

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Anoniem: 75903 schreef op 03 maart 2003 @ 04:11:
[...]

de oude 70.

[afbeelding] :)
Zitten die dingen wel lekker?

Ik heb nu van die Philips dingen met zo'n uitsteeksel en die leveren nogal wat bass en dat is ook waar het mij om gaat. Leveren deze ook veel bass (voor een hoofdtelefoon iig)??

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
ZiegoM schreef op 04 March 2003 @ 12:35:
[...]

Zitten die dingen wel lekker?

Ik heb nu van die Philips dingen met zo'n uitsteeksel en die leveren nogal wat bass en dat is ook waar het mij om gaat. Leveren deze ook veel bass (voor een hoofdtelefoon iig)??
Ik heb nog nooit dopjes gehad die zo lekker zaten als deze.
Ze gaan echt in je oor en sluiten zo het geluid van buiten af en zorgen ook
hierdoor voor een veel mooiere en veel betere basweergave.

Ik had altijd een hekel aan doppen omdat ze geen bass weergeven en ik
hou gewoon van de beats en de bassen. Geloof me, met deze doppen
ben je wel blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
en doof zeker? 8)7 :9~

[ Voor 30% gewijzigd door RobertJ op 04-03-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Versie 3.061 staat inmiddels ook op de officiële site. Mooie update: Je kunt zien wanneer je speler is opgeladen en hij weergeeft de ID3-tags nu wel helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:33
En wat ziet mijn oog hiero?

Afbeeldingslocatie: http://www.ibead.nl/images/fotos/acc_3_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Laatst online: 03-07 10:55
Dat is even >:)

Handig voor op reis totdat je weer een stopcontact of pc+USB tegenkomt :)

edit:
typo

[ Voor 18% gewijzigd door vulcan op 05-03-2003 08:39 ]

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Is dat ding ook te gebruiken als pendrive voor het opslaan van andere dan MP3-bestanden? Ik ben namelijk op zoek naar een apparaat dat zowel pendrive als mp3-speler is en er net zo :9~ uitziet als de I-bead.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
ja dat kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19899

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 19899 op 05-03-2003 11:45 . Reden: verkeerde reply ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Wat zeg juh? :)

Maarre, als je echt het beste van het beste wilt moet je deze doppen erbij nemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.headphone.com/productphotos/0020100005front.JPG
Etymotic ER-4P
http://www.headphone.com/...D=26&productID=0020100005

Ze zijn op die site ook nog "voordelig"
Nu slechts $269,00! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 10:40
Woei!

Ik heb hem nu ook besteld bij MMPORT. Iemand ervaring met deze winkel?
Ik ben erg benieuwd naar de degelijkheid van de speler en of het een beetje handig te bedienen is...

Ik had voorheen een Nike PSA 60 of de HCC gekocht maar na anderhalve maand begaf de remote hiervan het, of beter gezegd het kabeltje richting de remote. Enkele maanden later deed de speler zelf het van de één op de andere dag ook niet meer.

Daarnaast miste ik wel het een en ander op de speler, deze heeft wel bijna alles wat je wensen kan. Iig, zo ziet het er naar uit. Ik ben benieuwd wat het in de praktijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80251

waar kan je die sony oordopjes kopen eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maxonic schreef op 05 March 2003 @ 13:31:
Woei!

Ik heb hem nu ook besteld bij MMPORT. Iemand ervaring met deze winkel?
Ik ben erg benieuwd naar de degelijkheid van de speler en of het een beetje handig te bedienen is...

Ik had voorheen een Nike PSA 60 of de HCC gekocht maar na anderhalve maand begaf de remote hiervan het, of beter gezegd het kabeltje richting de remote. Enkele maanden later deed de speler zelf het van de één op de andere dag ook niet meer.

Daarnaast miste ik wel het een en ander op de speler, deze heeft wel bijna alles wat je wensen kan. Iig, zo ziet het er naar uit. Ik ben benieuwd wat het in de praktijk zal zijn.
Niet slim omdaar te bestellen volgens iBead nederland is MMport geen officieel dealer en voeren ze de spelers in via parallel import , je kunt dus zeggen dat je flink genaait bent als er iets defect gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 10:40
Op http://www.i-bead.co.kr/bbs/pro_over_eng.php staat deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-bead.co.kr/bbs/images/acc_1-1.jpg

Is dit tasje standaard bijgeleverd en zo nee, waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
dacht niet dat dat tasje al verkrijgbaar was hier in de NL

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.