wel een mooi een handig tasje, kun je ook goed mee patsen als je hem zo om je arm doet
Hoe zit het met de opname kwaliteit van de voicerecorder, hoor je ook nog wat als je bijvoorbeeld een meter of 3 verder zit te praten? En zit er ook een soort van lock schuifje/knopje op zodat je de toetsen kan blokkeren?
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
de kwaliteit van de voicerecorder is meestal laag, omdat het dan weinig ruimte kost en niet veel capaciteit... meestal mono 8 bits enz.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Standaard is de qualiteit bagger, idd 8Khz. Even naar de nieuwe firmware upgraden en je kan de opname kwaliteit in theorie tot 48Khz. Door de qualiteit van de ingebouwde mic zal je die qualiteit nooit halen maar het is in ieder geval toch een stuk beter dan met de 3.016 versie.Hoe zit het met de opname kwaliteit van de voicerecorder
Nog iets dat fijn aan de nieuwe firmware is is dat de irritante bug van het uitschakelen opgelost is. Ik was soms wel een minuut bezig om het apparaat op standby te krijgen. Elke keer sprong hij weer aan, ook dat is nu verholpen.
Ja, er zit gewoon een HOLD-schuifknopje op.En zit er ook een soort van lock schuifje/knopje op zodat je de toetsen kan blokkeren?
Een paar nadeeltjes volgens mij:
- Knoppen zitten op een onlogische plaats
- Het is onduidelijk hoe het scrollwieltje gebruikt moet worden.
- Door beide vorige items is de besturing redelijk lastig.
- Oordopjes zijn niet van superkwaliteit en blijven bij mij niet goed zitten.
- Weinig extra's bijgeleverd (IK WIL DAT TASJE EN DIE OPLADER!!!)
- Je kunt de opgeslagen zenders geen naam geven en hij vind het zelf ook niet.
Wma, de mensen schijnen kennis van zaken te hebben en verlenen garantie en een goede service (zie pricewatchNiet slim omdaar te bestellen volgens iBead nederland is MMport geen officieel dealer en voeren ze de spelers in via parallel import , je kunt dus zeggen dat je flink genaait bent als er iets defect gaat.
Verwijderd
heeft iemand eigenlijk de i-bead en de duex xp gehad? mij gaat het nl. gewoon om de muziek, klinkt die met dezelfde oordopjes nu echt zo verschillend?
Ik heb nog een vraagje.
Is de stick (als het mobo het ondersteunt) bootable?
Is de stick (als het mobo het ondersteunt) bootable?
ik denk het eigenlijk niet, maar wat dat betreft ben ik een dikke n00b, dus misschien moet je ze ff mailen als niemand het hier weet
nou ik heb besloten om em toch te kopen, ik laat weten hoe die is...
Verwijderd
ik vind een nadeel van die i-bead dat als je veel reist je vaker zonder muziek zit omdat je dan niet het batterijtje kan verwisselen
Jippie, de 256
Nu de acculader nog......
en voor het reizen, iets eerder int topic staat zo'n oplader met een batterij... kga eens zoeken of ze die ergens hebben, hoef je geen acculader te kopen en werkt ie toch
en voor het reizen, iets eerder int topic staat zo'n oplader met een batterij... kga eens zoeken of ze die ergens hebben, hoef je geen acculader te kopen en werkt ie toch
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
ja, dat zou inderdaad fijn zijn, misschien zou mp3cdspeler ze willen mee laten importeren als we dat vragen en er genoeg animo voor is, misschien iets voor bij een i-bead inkoop actie
Zeker tijd voor een inkoop-actie. Ik zit sterk te twijfelen en met nog wat korting...
Maar 128 en/of 256 welke? en wat voor korting kunnen we verwachten en wie gaat het regelen.
vragen, vragen, vragen
Maar 128 en/of 256 welke? en wat voor korting kunnen we verwachten en wie gaat het regelen.
vragen, vragen, vragen
ik ga denk ook maar voor de i-bead 128mb, omdat die duex XP toch niet helemaal betrouwbaar is. en zon portable lader is heel makkelijk te maken denk ik zo hoor, aangezien een usb poort 5v leverd, kun je met een 9v batterij en een voltregelaar denk wat maken. ik zal eens wat gaan uitpluizen daarover. als dat lukt post ik wel een schemaatje. want ik denk dat als je een lader moet kopen dat toch een stuk duurder zal zijn.
Verwijderd
Ja zekers een inkoopactie
, ik wil 2 keer die 256 mb versie hebbuh.
dan heb ik 512 mb w00t en nog steeds lichter dan sommige 512 mp3spelers.
Maar als er een inkoopactie komt, wil ik graag meer info hebben over inkoopprijzen, groeps/massa-kortingen, individueel garantieregeling en hoe ik een aantal extra accesoires, reislader bv , enz....
Hoe uitgebreid hoe beter
antwoorden, antwoorden, antwoorden
Maar als er een inkoopactie komt, wil ik graag meer info hebben over inkoopprijzen, groeps/massa-kortingen, individueel garantieregeling en hoe ik een aantal extra accesoires, reislader bv , enz....
Hoe uitgebreid hoe beter
IA is leuk jah, kzou dr wel aan mee willen doen. als t maar niet zo loopt als de duex XP
edit
Ik heb wat zitten bladeren bij conrad, om te kijken of er een lader voor onderweg te maken valt, en dat is niet zo moeilijk. het enigste wat je eigenlijk nodig hebt is een spanningsregelaar, als je er 1 hebt van 5v en 1,5A moet dat wel lukken. natuurlijk wil je de batterij en speler erop aan kunnen sluiten. vandaar dat je nog wat extra nodig hebt:
welke spanningsregelaar je nodig hebt hangt af van de gebruikte stroombron. je kan voor een 9v blokbatterij het beste de 1e nemen, omdat de 2e minimaal 9v nodig heeft, mocht de batterij dus wat minder geven (oplaadbaar type) dan werkt deze waarschijnlijk niet, want de 1e heeft maar minimaal 6v nodig, dus als je hem op je dynamo zet van je fiets werkt t ook
(maar dan moet je natuurlijk niet stoppen
) als je dus van plan bent om hem op te laden via een 12v accu, een 9v adaptor of meer, dan kan je de 2e regelaar nemen. deze is ook een stuk goedkoper. de regelaars kunnen warm worden, hoe warm weet ik niet, maar omdat de behuizing ruim is past er ook wel een groot koellichaam in. dus gaan we gewoon voor de grote.
het schema is super makkelijk:
de |XXXXX| is dus de regelaar, links de ingangsspanning, en rechts de uitgang.
ik hoop dat ik alles goed heb opgezocht, en dat t werkt, ik kan dat niet testen, want ik heb nog geen i-bead, en de onderdeeltjes ook niet. maar ik denk wel dat t zal werken, aleen vraag ik me af wat er gebeurt al is de 9v batterij leeg, want daar is het laadsysteem van de i-bead misschien niet op gebouwd. of er moeten een schakelingetje achter die het laden met een lege batterij voorkomt.
edit
Ik heb wat zitten bladeren bij conrad, om te kijken of er een lader voor onderweg te maken valt, en dat is niet zo moeilijk. het enigste wat je eigenlijk nodig hebt is een spanningsregelaar, als je er 1 hebt van 5v en 1,5A moet dat wel lukken. natuurlijk wil je de batterij en speler erop aan kunnen sluiten. vandaar dat je nog wat extra nodig hebt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Usb connector Type A €1,55 74 39 41-44 spanningsregelaar voor 9v= batterij Type LT 1086-5 CT €5,40 14 82 53-44 spanningsregelaar voor 9v= of meer Type 78S05 €0.87 17 09 30 45-44 behuizing Type 72x50x26 mm €3,22 52 26 35-44 9v batterij snoertje niet gevonden :| diode type: nog opzoeken Koellichaam voor TO 220 behuizing (beide regelaars) Type SK 104 25,4 €1,60 18 80 93-44 |
welke spanningsregelaar je nodig hebt hangt af van de gebruikte stroombron. je kan voor een 9v blokbatterij het beste de 1e nemen, omdat de 2e minimaal 9v nodig heeft, mocht de batterij dus wat minder geven (oplaadbaar type) dan werkt deze waarschijnlijk niet, want de 1e heeft maar minimaal 6v nodig, dus als je hem op je dynamo zet van je fiets werkt t ook
het schema is super makkelijk:
code:
1
2
3
4
| + 0-->|-------|XXXX|------0+ 5v | | - 0---------------+---------0- |
de |XXXXX| is dus de regelaar, links de ingangsspanning, en rechts de uitgang.
ik hoop dat ik alles goed heb opgezocht, en dat t werkt, ik kan dat niet testen, want ik heb nog geen i-bead, en de onderdeeltjes ook niet. maar ik denk wel dat t zal werken, aleen vraag ik me af wat er gebeurt al is de 9v batterij leeg, want daar is het laadsysteem van de i-bead misschien niet op gebouwd. of er moeten een schakelingetje achter die het laden met een lege batterij voorkomt.
[ Voor 95% gewijzigd door _ferry_ op 13-03-2003 12:50 . Reden: veel erbij ;) ]
Dan heb ik een idee, sta op met die luie reet en start een inkoopactie!! Allemaal zitten vitten dat er een inkoopactie moet komen, maar zelf maar zitten wachtenVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 18:57:
Ja zekers een inkoopactie, ik wil 2 keer die 256 mb versie hebbuh.
dan heb ik 512 mb w00t en nog steeds lichter dan sommige 512 mp3spelers.
Hoe uitgebreid hoe beter
Anyway
Ik heb MP3cdspeler.nl gemaild voor die Ibead<- batterij oplader, ze zijn er niet zeker van of ze deze kunnen/gaan leveren dus ik ga via een ander kanaal zoeken, eventueel een inkoopactie reglen als er meer interesse is, maar ik beloof niks. (In de reactie werd vermeld dat (als ze m gaan krijgen) deze waarschijnlijk pas half april te bestellen is

_ferry_;
In dat schema, moet er geen diode tussen die regelt dat de I-Bead de batterij niet gaat opladen?? en zo en zo ben ik er een beetje onzeker van om mijn dure IBEAD aan een zelfgebouwd ding te koppelen, een accu zal niet zo goedkoop zijn denk.... Ik zit ook ff met een paar studiegenoten te denken over een schema.... maar toch blijf ik ff zoeken voor een kant en klaar apparaatje.....
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
dat zou best kunnen jah, gewoon ertussen doen, kan nooit kwaad, ik edit het nog wel effeMaf schreef op 12 maart 2003 @ 23:07:
[...]
Dan heb ik een idee, sta op met die luie reet en start een inkoopactie!! Allemaal zitten vitten dat er een inkoopactie moet komen, maar zelf maar zitten wachten![]()
Anyway
Ik heb MP3cdspeler.nl gemaild voor die Ibead<- batterij oplader, ze zijn er niet zeker van of ze deze kunnen/gaan leveren dus ik ga via een ander kanaal zoeken, eventueel een inkoopactie reglen als er meer interesse is, maar ik beloof niks. (In de reactie werd vermeld dat (als ze m gaan krijgen) deze waarschijnlijk pas half april te bestellen is)
_ferry_;
In dat schema, moet er geen diode tussen die regelt dat de I-Bead de batterij niet gaat opladen?? en zo en zo ben ik er een beetje onzeker van om mijn dure IBEAD aan een zelfgebouwd ding te koppelen, een accu zal niet zo goedkoop zijn denk.... Ik zit ook ff met een paar studiegenoten te denken over een schema.... maar toch blijf ik ff zoeken voor een kant en klaar apparaatje.....
Verwijderd
Dit heb ik net gekregen van mp3cdspeler.nl mocht je ooit een probleem hebben (ik heb het 1 keer gehad omdat ik de iBead 100 uit de USB poort had getrokken) dan is dit de oplossing :
iBead 100 helpje:
Dit is niet gebruikelijk maar misschien kan het ooit voorkomen dat een slecht gecodeerd stukje uit een WMA/MP3 file de speler niet goed meer laat functioneren en let op dat u de speler eerst Afmeld (onder Windows XP is dit hardware veilig verwijderen) voordat u de speler uit de USB poort haalt.
Wat u dan moet doen is het volgende:
1. Installeer de CD uit de iBead doos daar staat namelijk het programma Format i-Bead100 op wat u dadelijk nodig heeft.
2. Sluit de speler niet aan op de USB poort
3. Zet de speler aan, het blauwe backlight gaat aan maar er verschijnt geen iBead logo meer of de speler gaat niet verder.
4. Reset de speler nu met bijvoorbeeld een speld, het onzichtbare kleine reset knopje zit vooraan op de iBead , zie ook handleiding pagina 12 nummer 3
5 De display gaat uit en zet de de speler nu niet aan !
6 Sluit de iBead nu aan op de USB poort, deze wordt als het goed is automatisch herkend ga nu naar het programma Format i-Bead 100 en formatteer de speler.
7 Haal de speler van de USB poort af (hardware Veilig verwijderen) en de iBead doet het weer.
iBead 100 helpje:
Dit is niet gebruikelijk maar misschien kan het ooit voorkomen dat een slecht gecodeerd stukje uit een WMA/MP3 file de speler niet goed meer laat functioneren en let op dat u de speler eerst Afmeld (onder Windows XP is dit hardware veilig verwijderen) voordat u de speler uit de USB poort haalt.
Wat u dan moet doen is het volgende:
1. Installeer de CD uit de iBead doos daar staat namelijk het programma Format i-Bead100 op wat u dadelijk nodig heeft.
2. Sluit de speler niet aan op de USB poort
3. Zet de speler aan, het blauwe backlight gaat aan maar er verschijnt geen iBead logo meer of de speler gaat niet verder.
4. Reset de speler nu met bijvoorbeeld een speld, het onzichtbare kleine reset knopje zit vooraan op de iBead , zie ook handleiding pagina 12 nummer 3
5 De display gaat uit en zet de de speler nu niet aan !
6 Sluit de iBead nu aan op de USB poort, deze wordt als het goed is automatisch herkend ga nu naar het programma Format i-Bead 100 en formatteer de speler.
7 Haal de speler van de USB poort af (hardware Veilig verwijderen) en de iBead doet het weer.
hmm.. ik ben ook wel geinteresseerd..
ziet er super uit en very handy.. maar ik denk dat ik nog ffies wacht op nadere ervaringen van gebruikers.. mensen die de duex hebben waren in het begin ook allemaal nog laaiend enthousiast tot de kuren begonnen..........
ziet er super uit en very handy.. maar ik denk dat ik nog ffies wacht op nadere ervaringen van gebruikers.. mensen die de duex hebben waren in het begin ook allemaal nog laaiend enthousiast tot de kuren begonnen..........
hmm..
http://www.mp3playerstore.com :
er ook bij (?)
mensen ervaring met deze winkel?
http://www.mp3playerstore.com :
en als ik het goed begrijp krijg jeI-Bead 128MB WITH UK ADAPTER
SPECIAL only 148.95$ U.S
Suggested retail price : 199.99$ U.S
of
I-Bead 256MB WITH UK ADAPTER
SPECIAL only 198.95$ U.S
Suggested retail price : 249.99$ U.S
International - DHL Worldwide Express ($29.00)

er ook bij (?)
mensen ervaring met deze winkel?
en invoerkosten dan? BTW e.d.
btw lijkt er al op te zitten/.. kweet alleen niet hoe dat normaal werkt met invoer kosten?.. heb wel es apparatuur uit duitsland besteld en daar hoefde ik ook alleen maar de VAT te betalen (btw) .. en cd's uit america same thing.. (en dat zit hier dus al bij de prijs op blijkbaar)
iemand die weet hoe dat werkt?
iemand die weet hoe dat werkt?
btw lijkt er al op te zitten... niet dus, de btw tarieven zijn overal anders dus moet je sowieso betalen...
En waarom is deze dan goedkoper dan de iRiver IFP. Deze heeft toch alleen een extra(pendrive)functie erbij?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
je verw8 toch niet echt dat we nou hier even de prijszetting van de fabrikant kunnen gaan uitleggen, de prijzen worden niet onderling gesteld, dat gebeurt individueel, dus je kunt niet zeggen waarom ie goedkoper is dan de iRiver...
ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Verwijderd
Hmmz, lijkt wel aardig, voor 200 euro de 256mb versie incl. zo'n tasje.
Houd ons op de hoogte, als dit wat wordt voor een Inkoop Actie, zou very nice zijn count me in
Houd ons op de hoogte, als dit wat wordt voor een Inkoop Actie, zou very nice zijn count me in
die iRiver is respectievelijk 219 en 284 euro voor de 128 of 256mb uitvoering.. net iets prijziger.. en met welk voordeel?.. (behalve de senheiser dopjes dantimow schreef op 16 March 2003 @ 20:50:
En waarom is deze dan goedkoper dan de iRiver IFP. Deze heeft toch alleen een extra(pendrive)functie erbij?
maar hoe werkt dat dan?.. want als ik naar checkout ga en ik moet me cc gegevs invullen staat echt alleen bovenstaand bedrag er (kosten speler + shipping costs) ..RobertJ schreef op 16 March 2003 @ 20:15:
btw lijkt er al op te zitten... niet dus, de btw tarieven zijn overal anders dus moet je sowieso betalen...
daar ga ik dan toch mee accoord?.. wanneer en hoe worden de evt andere kosten dan nog afgerekend?..
je had trouwens op de 11e gepost dat je hem ook kopen ging..
waar heb je hem gekocht?.. en heb je hem al en zo ja hoe bevalt ie?
Ik heb hem ook besteld mooi dingetje. Ik hoop dat hij een goeie geluidskwaliteit heeft. Ik had in de eerste instantie de duex xp besteld maar nadat ik gelezen had dat deze een beter geluidskwaliteit heeft en dat de duex xp nog met wat problemen kampt. Heb ik maar deze gehaald ik wil wel wat € extra betalen voor extra kwaliteit
[ Voor 4% gewijzigd door ismael86 op 17-03-2003 10:33 ]
ik hoor trouwens net van een flatgenoot van me dat ze het vaak als gift opsturen en dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen (?) ..
hij bestaalt vaak spijkerbroeken uit amerika. heeft nog nooit invoerrechten betaald zegtie..
hij bestaalt vaak spijkerbroeken uit amerika. heeft nog nooit invoerrechten betaald zegtie..
ze bieden bulk kortingen aan op sommige artikelen vanaf een afnama van 10 stuks..
heb ze zojuist maar even een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit met taxes en invoerrechten .. en of ze ook kortingen kunnen bieden als we met meer bestellen..
afwachten maar ff
heb ze zojuist maar even een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit met taxes en invoerrechten .. en of ze ook kortingen kunnen bieden als we met meer bestellen..
afwachten maar ff
heb mp3speler.nl ook ff gemaild.. en kreeg gelijk antwoord terug..
vanaf 10 stuks kunnen ze korting geven..
(wat die korting dan inhoud werd er niet bijvermeld) ..
de adapter verwachten ze pas in april....
vanaf 10 stuks kunnen ze korting geven..
(wat die korting dan inhoud werd er niet bijvermeld) ..
de adapter verwachten ze pas in april....
hej cool!Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:10:
Is dit niks als oplader voor de I-Bead??
http://www.expansys.us/product.asp?code=SOLPPACK1
ik heb mn geld in een digicam gestoken eerst.nikao schreef op 17 March 2003 @ 00:03:
[...]
maar hoe werkt dat dan?.. want als ik naar checkout ga en ik moet me cc gegevs invullen staat echt alleen bovenstaand bedrag er (kosten speler + shipping costs) ..
daar ga ik dan toch mee accoord?.. wanneer en hoe worden de evt andere kosten dan nog afgerekend?..
je had trouwens op de 11e gepost dat je hem ook kopen ging..
waar heb je hem gekocht?.. en heb je hem al en zo ja hoe bevalt ie?
Ik heb m vandaag bestelt, met de hoop binnenkort een lader ergens te verkrijgen...
I'll keep you posted.....
I'll keep you posted.....
Woei!!
De volgende FW-Versie (3.090) gaat folders ondersteunen. 3.061 doet dat ook al maar daarbij kan je nog niet zelf kiezen welke folder je wilt afspelen. 3.090 maakt dat wel mogelijk. Volgens de koreaanse I-Bead support komt eind van deze maand een Engelstalige versie van deze Firmware uit.
Ik heb ze nog het één en ander gevraagd via hun forum + mail. Wie weet implementeren ze het wel:
De volgende FW-Versie (3.090) gaat folders ondersteunen. 3.061 doet dat ook al maar daarbij kan je nog niet zelf kiezen welke folder je wilt afspelen. 3.090 maakt dat wel mogelijk. Volgens de koreaanse I-Bead support komt eind van deze maand een Engelstalige versie van deze Firmware uit.
Ik heb ze nog het één en ander gevraagd via hun forum + mail. Wie weet implementeren ze het wel:
- Make autopreset of the FM-Radio a part of the settings menu so it can't be done by accident. (very annoying to set up the correct frequencies all the time)
- Is there a possibility to give a channel a name? I can't recognize all the numbers by hearth.
- Can't the file delete section become some kind of explorer in which you can browse all the files on the player, delete them and open hem? (opening only for .wav . mp3 .wma and maybe little text files?)
- Can the player be provided with a clock? It'll be very cool to check the time on the I-Bead!
- Is there a way to set the order of the songs on the player so you can choose wich number to be no.1 and which one no.2 etc.?
- Besides a sleeptimer, can you guys make an alarm function?
ok .. er lijkt wel genoeg animo te zijn voor een inkoop actie.. alleen moet dan wel geaccepteerd worden dat de 1 een 128mb en de andere een 256mb versie wil..
maar hoe werkt dat eigenlijk zo'n inkoopactie?... kwestie van goed vertrouwen enzo?.. (heb hier geen ervaring mee..vandaar me vraag)
maar hoe werkt dat eigenlijk zo'n inkoopactie?... kwestie van goed vertrouwen enzo?.. (heb hier geen ervaring mee..vandaar me vraag)
Verwijderd
Hmmm, heb het ook nog niet eerder gedaan.nikao schreef op 17 maart 2003 @ 21:53:
ok .. er lijkt wel genoeg animo te zijn voor een inkoop actie.. alleen moet dan wel geaccepteerd worden dat de 1 een 128mb en de andere een 256mb versie wil..
Lijkt mij gewoon de gegevens opgeven, en doorspelen aan mp3cdspeler (of andere shop). Zit dus wel een kwestie van vertrouwen in dan.
Een inkoopactie werkt alleen maar waneer iemand aanbiedt om alles te organiseren. En aangezien nog niemand dat gedaan heeft denk ik niet dat er een IA komt. Het is dus ook nutteloos om over een IA te speculeren.
(beetje hoog moraalridder gehalte @ deze post misschien
)
(beetje hoog moraalridder gehalte @ deze post misschien
Always outnumbered, never outgunned!
ik heb al gemaild met ze.. en het is dus mogelijk om korting te krijgen met minimaal 10 stuks.. heb ze al teruggemaild wat de korting in zou houden en of het dan geaccepteerd word als sommigen de 256 versie nemen en anderen de 128..
maar ik bedoel meer.. besteld dan echt 1 persoon 10 stuks en dokt dat met zijn credit card en de anderen betalen die gast weer?.. en die persoon die het organiseert stuurt ze door ofzo zodra ie het geld heeft?>.. (komt aardig wat goed vertrouwen bij kijken op deze manier
)
maar ik bedoel meer.. besteld dan echt 1 persoon 10 stuks en dokt dat met zijn credit card en de anderen betalen die gast weer?.. en die persoon die het organiseert stuurt ze door ofzo zodra ie het geld heeft?>.. (komt aardig wat goed vertrouwen bij kijken op deze manier
Verwijderd
Als het echt zeker is dat veel mensen zullen kopen kan er toch ff een apart formulier voor gemaakt worden die wordt doorgestuurd naar mp3cdspeler.nl ofzo? Misschien dat zij hier even aan kunnen meewerken. Dat één iemand alles moet kopen lijkt me té gek in (negatieve zin)
maar dan zie ik niet zo in wat het voordeel voor mp3cdspeler.nl is .. aangezien zij alsnog 10 paketjes moeten opsturen en 10 facturen moeten maken op deze manier..
er zijn hier op tweakers toch wel redelijk vaak inkoop acties gedaan?.. iemand weet vast wel hoe dat altijd in z'n werk ging
er zijn hier op tweakers toch wel redelijk vaak inkoop acties gedaan?.. iemand weet vast wel hoe dat altijd in z'n werk ging
Ik heb een paar keer via een IA spullen gekocht (Zwahiel LCD's, de Nitraat IA (rounded cables) en de Heldere LED's IA) en het is idd een kwestie van vertrouwen. Het allerbelangrijkste wanneer je een IA wilt start is dat je het vertrouwen van de mod's hebt. Voor je een IA of een IA animo check start neem je dus altijd contact op met een mod.nikao schreef op 17 March 2003 @ 23:42:
Lees deze mededeling door voor meer info: De inkoopacties: aangepaste regels
Verder zou ik me even goed bedenken welke producten in de IA worden opgenomen. 2 soorten Ibeads? Senheiser oordoppen? een eventuele batterij lader?
bedankt voor de tips!..ik verwacht vandaag nog een mailtje terug van mp3cdspeler.nl .. en ook nog van die winkel in de US.. so more info to comeKeizer schreef op 18 maart 2003 @ 08:48:
[...]
Ik heb een paar keer via een IA spullen gekocht (Zwahiel LCD's, de Nitraat IA (rounded cables) en de Heldere LED's IA) en het is idd een kwestie van vertrouwen. Het allerbelangrijkste wanneer je een IA wilt start is dat je het vertrouwen van de mod's hebt. Voor je een IA of een IA animo check start neem je dus altijd contact op met een mod.
Lees deze mededeling door voor meer info: De inkoopacties: aangepaste regels
Verder zou ik me even goed bedenken welke producten in de IA worden opgenomen. 2 soorten Ibeads? Senheiser oordoppen? een eventuele batterij lader?
mailtje van mp3cdspeler.nl:
Let op Tweaker Fans !!
Als u nu bij ons een IBead 128 mb of 256 mb besteld als Tweaker gebruiker. Dan kunt u gebruik maken van onze speciale aanbiedingen .
Wat u dan moet doen is het volgende
1)U stuurt ons eerst een email met wat u graag wilt bestellen met als onderwerp TWEAK.
2)U krijgt dan van ons een bestelformulier + de nodige gegevens van onze bank toe gemailed en deze stuurt u terug naar ons
3)U krijgt van ons dan per iBead speler korting en gratis verzendkosten
4)U dient wel het bedrag van te voren aan ons over temaken Levertijd is dan binnen 4 werkdagen .
Dus wacht niet langer en maak gebruik van onze Actie !!
Prijs iBead 128 mb = 159,- incl verzending
Prijs iBead 256mb = 229,- incl verzending
idd nette aanbieding, maar de DuexXP is wel goedkoper en wka uiterlijk mooier..
Nadeel is dat niemand ze beide heeft en me kan vertellen welke beter is

er zijn teveel mensen ontevreden over dat ding naar mijn smaak..Triloxigen schreef op 18 maart 2003 @ 13:24:
idd nette aanbieding, maar de DuexXP is wel goedkoper en wka uiterlijk mooier..
nu nog maar ff wachten op me loon voor ik dat ding kan bestellen
Over welke heb je het nu?nikao schreef op 18 March 2003 @ 13:31:
[...]
er zijn teveel mensen ontevreden over dat ding naar mijn smaak..
nu nog maar ff wachten op me loon voor ik dat ding kan bestellen
De Duex XP neem ik aan?
Verwijderd
Heb vandaag mijn iBead-100 256MB binnen gekregen en het is dus echt een fantastisch apparaat... hele goede user interface, heerlijk solide en zelfs de FM radio werkt heel goed! Ik zal vast nog wel nadelen tegenkomen, maar tot nu toe heeft ie me alleen maar positief verrast! Alleen de handleiding is totale bagger
Als ze nu eens gewoon iemand zouden inhuren om een fatsoenlijke handleiding in het engels te maken
jeps.. zie de thread die hierover loopt..Triloxigen schreef op 18 maart 2003 @ 13:33:
[...]
Over welke heb je het nu?
De Duex XP neem ik aan?
veel vastlopers lijkt het na een tijdje.. die alleen te verhelpen zijn met een compu in de buurt.. brrrr.. zal je op vakantie gebeuren
Verwijderd
Yup, het zal je maar gebeuren dat op reis of op vakantie die duex XP zou vastlopen, vandaar dat ik besloten heb om voor de i-bead te gaan, ondanks dat je bij de ibead ook om de 10 uur een pc bij de hand nodig hebt om hem op te laden, dat was weer fijner aan de duex xp, de batterij.
$&*^%$#
Ik had m dus beter één dag later kunnen bestellen..... zou er niet iets te regelen zijn?
btw; half vier maar nog niet binnen
Ik had m dus beter één dag later kunnen bestellen..... zou er niet iets te regelen zijn?
btw; half vier maar nog niet binnen
er is een adapter voor .. en die wordt in april verwacht bij mp3cdspeler.nlVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 13:46:
Yup, het zal je maar gebeuren dat op reis of op vakantie die duex XP zou vastlopen, vandaar dat ik besloten heb om voor de i-bead te gaan, ondanks dat je bij de ibead ook om de 10 uur een pc bij de hand nodig hebt om hem op te laden, dat was weer fijner aan de duex xp, de batterij.
ik zit nu toch weer te twijfelen overigens .. of ik niet tochvoor de diva ga.. very cheap en met CF kaartjes.. hmm.. keuzes keuzes!
Verwijderd
jah, maar die adapter kun je natuurlijk niet in alle landen gebruiken (andere stroom aansluitingen) en natuurlijk kost dat ding veel geld
valt mee.. heb eerder in deze thread al linkje gepost.. 18$ ofzo met verschillende soorten stekkers..
leuke aanbieding, denk dat ik daar gebruik van ga maken.
Zijn er al mensen met echte ervaring met dat ding? die hem hebben vergeleken met bv. een iriver? Of er al problemen mee hebben gehad?
Zijn er al mensen met echte ervaring met dat ding? die hem hebben vergeleken met bv. een iriver? Of er al problemen mee hebben gehad?
Nouja zeg, zomaar 10 euro korting @ mp3speler.nl?
Dat ziet er wel heel erg goed uit. Jammer dat ik afgelopen weekeinde net een nieuwe mobo heb gekocht 
Ik hoop dat ten tijde van de nieuwe lading studiefinanciering de aanbieding nog geldt
Ik hoop dat ten tijde van de nieuwe lading studiefinanciering de aanbieding nog geldt
[ Voor 9% gewijzigd door Keizer op 18-03-2003 18:42 ]
Verwijderd
Ik hoop niet dat mp3cdspeler.nl net zolang wacht totdat er een zooitje aanmeldingen binnen zijn, heb geen zin om een week te wachten eerlijk gezegd.
Verwijderd
Woei, e-mailtje net binnen gekregen, dat zo'n bedrijfje nog zo laat werkt
wel nice. Laten we lekker gaan bestellen
damn.. ik twijfel nog hevig... die diva is wel lekker cheap .. ook mooi formaat en licht.. en uitbreidbaar met CF..
Verwijderd
Mmmm... Zeer verleidelijk zo'n aktietje.
Maar het blijft toch veel geld...al is heel dat geld ook maar betrekkelijk!
Toch maar ff bestellen binnenkort denk ik.
Maar het blijft toch veel geld...al is heel dat geld ook maar betrekkelijk!
Toch maar ff bestellen binnenkort denk ik.
Een vergelijking met een iRiver zou perfect uitkomen(iemand ervaring met beide?) het enige wat ik 1 2 3 kan bedenken is....dat je bij de I-bead andere oordoppies zal moeten kopen...en bij een iRiver krijg je een Sennheiser MX300 meegeleverdMatrix schreef op 18 maart 2003 @ 16:13:
leuke aanbieding, denk dat ik daar gebruik van ga maken.
En de aanbieding van I-bead is inderdaad om er ff hard over na te denken
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Heb ik hem net gekocht zie ik nu dat je als tweakers korting kunt krijgen
echt jammer
echt jammer
Verwijderd
Ik prijs mezelf dan ook erg gelukkig dat ik net op het goede moment dit topic bekeekismael86 schreef op 19 March 2003 @ 15:04:
Heb ik hem net gekocht zie ik nu dat je als tweakers korting kunt krijgen![]()
echt jammer
Verwijderd
ik ookVerwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:29:
[...]
Ik prijs mezelf dan ook erg gelukkig dat ik net op het goede moment dit topic bekeek
ga denk ook meedoen aan deze kortingsactie. scheelt toch weer 15 euro
en het leuke is dat ik uiteindelijk hem zelf toch niet aanschaf denk ik hehe
Verwijderd
whehehe, grapjasnikao schreef op 19 maart 2003 @ 19:44:
en het leuke is dat ik uiteindelijk hem zelf toch niet aanschaf denk ik hehe
al loop ik nog steeds te twijfelen.. (zoals jullie al hebben kunnen lezen in de diverse mp3 speler threads.. )
Verwijderd
Gewoon de knoop doorhakken, heb ik ook gedaan vandaagnikao schreef op 19 maart 2003 @ 23:29:
al loop ik nog steeds te twijfelen.. (zoals jullie al hebben kunnen lezen in de diverse mp3 speler threads.. )
Ik heb 'm binnen, superservice van mp3speler.nl, ik zal binnenkort een kleine vergelijking met de iriver ifp 180T van m'n broertje posten.
Verwijderd
Heb hem net ook besteld. Zijn er nog geen mensen die hem kunnen vergelijken met de DUEX? Ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit van het geluid.
de duex heb ik zoveel slechts over gehoord.. lijkt me geen vergelijkmet deze
Verwijderd
Stephan, welke heb je besteld? De 256mb versie? Die heb ik besteld met mijn broer.Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 14:57:
Heb hem net ook besteld. Zijn er nog geen mensen die hem kunnen vergelijken met de DUEX? Ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit van het geluid.
PS
31 maart maandag 9.30 pas komen!!! NIET TE VROEG!!! heb afspraak met stage adviseur.
Heb m vandaag binnen.... ga m ff uitvoerig testen
De eerste reactie na er een tijdje mee gespeeld te hebben:
- Geluids kwaliteit is goed zolang je niet de meegeleverde dopjes gebruikt
- bedieningsgemak is goed echter er is 1 maar 't ding kan geen mappen aan zover ik heb kunnen uitproberen, niet zo'n probleem als je de 128 mb versie hebt maar toch ook niet echt gebruiksvriendelijk, zeker een 256 mb versie zou dat toch moeten kunnen.
- de constructie met het nekkoord ziet er niet erg stevig uit, maar voldoet vooralsnog wel.
- Verder het blauwe licht ziet er erg leuk uit, en het dingetje werkt erg lekker.
- bedieningsgemak is goed echter er is 1 maar 't ding kan geen mappen aan zover ik heb kunnen uitproberen, niet zo'n probleem als je de 128 mb versie hebt maar toch ook niet echt gebruiksvriendelijk, zeker een 256 mb versie zou dat toch moeten kunnen.
- de constructie met het nekkoord ziet er niet erg stevig uit, maar voldoet vooralsnog wel.
- Verder het blauwe licht ziet er erg leuk uit, en het dingetje werkt erg lekker.
Klasgenoot van mij heeft die gekocht (ondanks dat ik hem minidisc had aanbevolen), ik zal morgen is ff kijken of ie in het echt ook zo mooi is
#StopBurningStuff
M'n vriendin heeft de sony d-cs901 cd mp3 walkman gekocht... dat geluidMatrix schreef op 20 maart 2003 @ 19:33:
De eerste reactie na er een tijdje mee gespeeld te hebben:
is gewoon weg om te kwijlen, zelfs met oordopjes... uit jouw verhaal mag
ik concluderen dat het geluid van de I-BEAT niet echt spetterend is maar meer
normaal zeg maar?
Verwijderd
Ik heb de 128 MB versie voor mijn broertje besteld.Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 16:49:
[...]
Stephan, welke heb je besteld? De 256mb versie? Die heb ik besteld met mijn broer.![]()
PS
31 maart maandag 9.30 pas komen!!! NIET TE VROEG!!! heb afspraak met stage adviseur.
En nee, ik kom niet te vroeg.

Verwijderd
2 keer 256 mb reepjes iBead gisteren geld overgemaakt -> Op mijn broers rekening
scheelt me wat PLEURO`s (your style). Hopelijk komt ie deze week nog binnen.
Verwijderd
woei heb hem binnen
testresultaten post ik zo wel
aka dopjes kwaliteit, geluids kwak kwak enz
retesnelle bezorging, dinsdag besteld vandaag binnen
Edit:
w8 ff jongens eerst 3 uur laden
Btw die cord+dopjes is niet echt van mooi design ( een driehoek cord met aan een hoek de ophanging met de I Bead, de andere twee hoeken de doppies ), dus volgens mij kan je beter aparte dopjes en/of cord halen
Probleem edit:
Op een of ander manier wilt me pc ( XP pro, amd 1600+ ) geen 2 i Beads tegelijk opladen ook al heb ik 4 usb gaten
Je ziet dan maar 1 removable disk ipv 2, maar je hoort wel de dingding geluid van de 2e aangesloten i Bead als die wordt aangesloten en erafgehaald wordt.
Iemand die mij kan helpen? Want 2 spelers laden op 1 pc is wel handig
ipv 1op1
Edit:
Btw die cord+dopjes is niet echt van mooi design ( een driehoek cord met aan een hoek de ophanging met de I Bead, de andere twee hoeken de doppies ), dus volgens mij kan je beter aparte dopjes en/of cord halen
Probleem edit:
Op een of ander manier wilt me pc ( XP pro, amd 1600+ ) geen 2 i Beads tegelijk opladen ook al heb ik 4 usb gaten
Je ziet dan maar 1 removable disk ipv 2, maar je hoort wel de dingding geluid van de 2e aangesloten i Bead als die wordt aangesloten en erafgehaald wordt.
Iemand die mij kan helpen? Want 2 spelers laden op 1 pc is wel handig
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 14:38 ]
Verwijderd
Ok ben benieuwdVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 13:52:
woei heb hem binnentestresultaten post ik zo wel
Verwijderd
okay jongens... ik ben een beetje geflashed hiero
Probleem:
ik heb 2 maal een 256 mb reep i Bead besteld. wat krijg ik binnen?
eentje van 256 en een ander van 128
bellen wilt ff niet lukken, beide lijnen zijn bezet, dus maar hier ff posten en ook een mailtje naar hun gestuurd. Dus nog ff afwachten op hun reactie...
Over de i Bead nu:
het dopje voor de USB-aansluiting is een kreng om het eraf te halen
het apparaat is glad, klein en na wat algemen wurg/steek/trek/duw technieken wil dat beest van een dopje eindelijk eraf met die vette vingertjes van mij
Kreeg standaard een probleem oplosser bij in het nl's bij een algemeen kwaal.
Volgens mij kreeg ik hem binnen op volle accu, want je kreeg niet echt een indicatie van dat ie aan het laden is, jullie weten wel dat GSM blokjes gedoe
geluidskwakkwak via de bijgeleverde doppies: standaard kwaliteit/goed spul, ben ook maar mens en me mp3's hebben geen ruis of ander storende factors erin zitten.
Maar ik ga er wel andere doppies erop doen alleen qua look
En nu 1 heel erg belangrijk onderwerp:
je grootte van je hand
jajaja dus eerst krijg je een vraagje van me:
Hoe zit een standaard Xbox controller in je handen ?
Want de belangrijkste functie van dit apparaat is behoorlijk klein van stuk om gebruik van te maken, aka een jogdial key van ong 10 bij 2 mm jongens
deze jogdial zorgt voor ALLES, behalve:
- de hold button
- de play/pause/on/off button
- de rec button/functie
Jaja in totaal maar 4 vingerdoppies
Voor de tweakers onder ons :
ik zie in totaal 4 kruis schroeven en om de iBead te resetten moet je iets van 1 bij 1 mm hebben zoals een uhhhh
?
Over de rec functie en rec kwaliteit zal maar niet hebben, tis voor mij maar een extraatje
Conclusie:
Toppie
kleiner en goedkoper dan elkander westers spul dat in Nederland verkrijgbaar is ( jaja ben in Mediamarkt geweest je kan de first/second generation mp3 spelers niet echt draagbaar noemen
)
Alleen een nadeel dat verholpen kan worden door iets erbij te bestellen:
je KAN/MOET de i Bead perse via USB opladen in de standaard pakket, hopelijk kan je ook via andere methodes dit speelgoed ook laden
i Bead = mandarijn
klein maar fijn
Probleem:
ik heb 2 maal een 256 mb reep i Bead besteld. wat krijg ik binnen?
eentje van 256 en een ander van 128
bellen wilt ff niet lukken, beide lijnen zijn bezet, dus maar hier ff posten en ook een mailtje naar hun gestuurd. Dus nog ff afwachten op hun reactie...
Over de i Bead nu:
het dopje voor de USB-aansluiting is een kreng om het eraf te halen
Kreeg standaard een probleem oplosser bij in het nl's bij een algemeen kwaal.
Volgens mij kreeg ik hem binnen op volle accu, want je kreeg niet echt een indicatie van dat ie aan het laden is, jullie weten wel dat GSM blokjes gedoe
geluidskwakkwak via de bijgeleverde doppies: standaard kwaliteit/goed spul, ben ook maar mens en me mp3's hebben geen ruis of ander storende factors erin zitten.
Maar ik ga er wel andere doppies erop doen alleen qua look
En nu 1 heel erg belangrijk onderwerp:
je grootte van je hand
Hoe zit een standaard Xbox controller in je handen ?
Want de belangrijkste functie van dit apparaat is behoorlijk klein van stuk om gebruik van te maken, aka een jogdial key van ong 10 bij 2 mm jongens
deze jogdial zorgt voor ALLES, behalve:
- de hold button
- de play/pause/on/off button
- de rec button/functie
Jaja in totaal maar 4 vingerdoppies
Voor de tweakers onder ons :
ik zie in totaal 4 kruis schroeven en om de iBead te resetten moet je iets van 1 bij 1 mm hebben zoals een uhhhh
Over de rec functie en rec kwaliteit zal maar niet hebben, tis voor mij maar een extraatje
Conclusie:
Toppie
Alleen een nadeel dat verholpen kan worden door iets erbij te bestellen:
je KAN/MOET de i Bead perse via USB opladen in de standaard pakket, hopelijk kan je ook via andere methodes dit speelgoed ook laden
i Bead = mandarijn
klein maar fijn
Verwijderd
Mooie "review" Thormund. Er zijn wel adapters te krijgen voor deze mp3 speler, alleen nog niet in Nederland. Die komen aan het einde van de maand misschien bij mp3speler.nl voor iets van 15/20 euro. Ze hadden bij jou dus de verkeerde geleverd? Mogen ze bij mij ook wel doen: 256Mb versie voor de prijs van een 128Mb versie
Ik ben benieuwd. Gisteren besteld en geld overgemaakt. Nu maar wachten op de postbode
Ik ben benieuwd. Gisteren besteld en geld overgemaakt. Nu maar wachten op de postbode
Verwijderd
Voor de duidelijkheid, ik heb 2 keer ibead 256 mb versie BETAALD en ik kreeg maar 1 ibead 256mb en 1 ibead 128mb. Vanaf 3 uur heb ik constant zitten bellen en nu nog steeds ook, maar volgens mij hebben ze bij beide lijnen het hoorn eraf gehaald ofzo. Wie heeft ze ooit aan de telefoon gehad??? Heeft iemand een special number, die misschien NIET in gesprek is??? Al 2 mailtjes gestuurd. Ik ben nou echt klote chagarijnig.Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 16:39:
Mooie "review" Thormund. Er zijn wel adapters te krijgen voor deze mp3 speler, alleen nog niet in Nederland. Die komen aan het einde van de maand misschien bij mp3speler.nl voor iets van 15/20 euro. Ze hadden bij jou dus de verkeerde geleverd? Mogen ze bij mij ook wel doen: 256Mb versie voor de prijs van een 128Mb versie![]()
PS pass me je msn mail stephan, albert wilt hem ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 16:57 ]
Verwijderd
Eindelijk kan ik met rust ademhalen, mijn woestbui is voorbij. Die molotov kan ik opdrinken
. Dankzij dit mailtje dat ik net heb gekregen.
.
En nou weekend vierenHallo $&@%,
Onze excuses Stom stom Stuur de 128 mb even terug naar ons met kopie
factuur
dan zorgen wij dat je nog 1x de 256 mb ontvangt
Even de verzendkosten betalen Deze worden aan je terug betaald
natuurlijk
En ook even alles goed verpakken om verdere beschadigingen te voorkomen
Nogmaals onze excuses
Met vriendelijke groet,
Debbie
Dit topic is gesloten.