Ik heb men I-bead!!
Had even wat schrik omdat men oordopjes er niet bij zaten en de prijs niet precies klopte (met de oude actie-prijs) en vreesde dus voor problemen. Effe gemaild naar mp3cdspeler (waar ik dus besteld had) en het bleek idd om een inpakfout te gaan en ze sturen het gratis achter!!
Dit betekend dat ondanks ik het ten tijde van de oude prijs heb besteld ik toch de nieuwe actie-prijs betaal!!!
Scheelt toch weer enkele euro's...
Dus van mijn kant geen slecht woord over mp3cdspeler!
(ok, ze hebben een foutje gemaakt bij levering maar ze maken dit kosteloos goed dus dit is eerder een positief dan een negatief punt...)
Effe snel nog een vraagje, bij het opladen zie je toch geen dynamisch icoontje he?! Toch enkel zo een stekkertje?! Of moet die "batterij" normaal al vollopen dat je dat kan zien? Want deze blijft (na +- 2u) precies ongewijzigd en ik hoop maar dat het niet aan de usb-poort ligt.. (ivm met energiebesparing en windows)
Dus van mijn kant geen slecht woord over mp3cdspeler!
(ok, ze hebben een foutje gemaakt bij levering maar ze maken dit kosteloos goed dus dit is eerder een positief dan een negatief punt...)
Effe snel nog een vraagje, bij het opladen zie je toch geen dynamisch icoontje he?! Toch enkel zo een stekkertje?! Of moet die "batterij" normaal al vollopen dat je dat kan zien? Want deze blijft (na +- 2u) precies ongewijzigd en ik hoop maar dat het niet aan de usb-poort ligt.. (ivm met energiebesparing en windows)