Ik heb daar ook een hekel aan dat ie gaat ontladen na 3 uur, je weet nooit precies wanneer die helemaal vol is, hoop dat ze dat toch snel fixen, het is het enige wat me echt stoort
Hmm... Ik kan het wel eens proberen of hij nog ontlaadt, maar ik denk dat dit wel het geval is, anders had het wel in de changelog gestaan.Verwijderd schreef op 01 juni 2003 @ 21:38:
[...]
Ik dacht dat het probleem van terug ontladen was opgelost met de nieuwe firmware? Of is dit niet zo?
En als je die adapter koopt, werkt dit dan anders/beter? Je kan hem toch gewoon laten opladen zonder dat hij speelt he? Want had daar ook is iets van gelezen...
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Jammer.. moet toch mogelijk zijn dat in te stellen dat hij naar 3uur vanzelf stopt (in de firmware bedoel ik...)LB06 schreef op 01 June 2003 @ 22:31:
[...]
Hmm... Ik kan het wel eens proberen of hij nog ontlaadt, maar ik denk dat dit wel het geval is, anders had het wel in de changelog gestaan.
En wat is nu de beste versie? Want die Franse versie (3.146) zit precies voor de engelse (3.141) Of heeft de nummer daar niets mee te maken?
En op dat forum daar post me ook over een Engelse 3.220 versie.. te vinden op http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=522 maar heeft iemand dit al geprobeerd? Want ergens anders zegt men dat ze eerst testen met de Koreaanse versie en over een weekje of 2 de verbeterde en engelse versie.... (dit is gewoon een vertaling)
Ik ga gewoon ff wachten. Deze firmware is al goed. Heb dus geen haast.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
Hmm ... Ik heb mijn i-bead vorige week woensdag gekregen .. en donderdag ff ge-update ... nahjah ... gedowngrade eik
... ik had dus 3.141 maar na het updaten had ik 3.061
best gaar .. weet iemand waar dit door zou kunnen komen?
Verwijderd
Heb mijn nog niet, maar als ik de teksten lees in de online "manual" denk ik dat je misschien vergeten bent om de nieuwste firmware te downloaden en in het juiste mapje te zetten... Die 3.061 stond waarschijnlijk nog op de cd-rom...Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 13:16:
Hmm ... Ik heb mijn i-bead vorige week woensdag gekregen .. en donderdag ff ge-update ... nahjah ... gedowngrade eik... ik had dus 3.141 maar na het updaten had ik 3.061
best gaar .. weet iemand waar dit door zou kunnen komen?
Verwijderd
NIET INSTALLEREN!Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 11:43:
[...]
En op dat forum daar post me ook over een Engelse 3.220 versie.. te vinden op http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=522 maar heeft iemand dit al geprobeerd? Want ergens anders zegt men dat ze eerst testen met de Koreaanse versie en over een weekje of 2 de verbeterde en engelse versie.... (dit is gewoon een vertaling)
naja ik heb het dus wel geprobeerd.
Nu heb ik het volgende
misschien kunnen jullie mij helpen, want ik ben bang dattie terug moet nu
door deze firmware gaat hij niet langer dan 1 sec aan en komt hij niet meer in recovery mode.
na een reset kan ik hem aansluiten en formatteren. Maar door formatteren komt er geen nieuwe firmware op. dat kan alleen als hij in recovery mode zit, maar daar kom ik dus niet is. Oftewel ik kan niets meer met mijn ibead nu
iemand nog een andere oplossing?
hoe lang duurt het ongeveer bij mp3cdspeler.nl voordat de bestelling binnen is
heb vorige week maandag besteld en geld over gemaakt, en was gelijk overgemaakt ook, dus zit er wel beetje op te wachten nu
heb vorige week maandag besteld en geld over gemaakt, en was gelijk overgemaakt ook, dus zit er wel beetje op te wachten nu
Verwijderd
Hangt ervan af! Als je de 128mb-versie hebt besteld kan je op de site lezen dat deze uit voorraad maar morgen reeds terug normaal (dus dond/vrijd levering) anders zal je het wel morgen ofzo mogen verwachten...
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem, na een telefoontje bleek dat ze problemen met een levering hadden,
woensdag krijgen ze nieuwe binnen en dan worden de bestelde IBeads verstuurd.
waarschijnlijk heb je hem donderdag binnen
ik zit er alleen aan te denken om de bestelling te anuleren, aangezien je nu ook een Ipod voor 199,- kan kopen. Een vriend van mij het er vandaag ook een gehaald.
Edit: - Net iets te laat
-
woensdag krijgen ze nieuwe binnen en dan worden de bestelde IBeads verstuurd.
waarschijnlijk heb je hem donderdag binnen
ik zit er alleen aan te denken om de bestelling te anuleren, aangezien je nu ook een Ipod voor 199,- kan kopen. Een vriend van mij het er vandaag ook een gehaald.
Edit: - Net iets te laat
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 20:13 ]
Verwijderd
ligt eraan wat je wilt, veel opslag, of superlicht en klein. zelf ben ik blij dat ik toch uiteindelijk de ibead heb gekozen, zoveel opslag heb ik eigenlijk toch nie nodig
Heb ik gedaan bij mmport. Op de site staat dat ze ergens in enschede zitten ( dat stuk wat nu nog staat) en toen ik daar ging kijken kwam ik bij een studentenhuis uit. hoezo voorraad..???Maxonic schreef op 14 mei 2003 @ 13:31:
Ha, er bestaat nog iemand met internetconsumentiofobia
Je zou naar de online shops kunne bellen of je langs kan komen?
dus bij deze: wie wil er saampjes met mij een i-net shop beginnen en daarbij nog beetje studeren?
Verwijderd
op de site van zweedse versie van de I-Bead 100 staat een betere manual.
weet iemand wat nou precies de relatie is tussen de MP-100 van jens of sweden en de I-Bead 100? ze zijn identiek, maar op de site van I-Bead wordt nergens een woord gesproken over die Jens en bij Jens kom je I-Bead alleen tegen in de plaatjes van de manual...
weet iemand wat nou precies de relatie is tussen de MP-100 van jens of sweden en de I-Bead 100? ze zijn identiek, maar op de site van I-Bead wordt nergens een woord gesproken over die Jens en bij Jens kom je I-Bead alleen tegen in de plaatjes van de manual...
Verwijderd
Heb net gezien en op mp3cdspeler zijn ze terug binnen en zijn goedkoper geworden!!! Ben benieuwd wat dit voor mij gaat geven aangezien ik ze nog heb besteld aan zogenaamde "promoprijs", maar de huidige prijs voor de 256mb is nu lager dan de promo...
Verwijderd
Een vriend van mij had de JensofswedenVerwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 09:46:
op de site van zweedse versie van de I-Bead 100 staat een betere manual.
Ga gewoon voor het origineel voor die paar euro meer.
Jensofsweden kan in Zweden blijven it sucks
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 12:43 ]
Die koptelefoon is wel degelijk hetzelfde kijk maar :

De Jens of Sweden is wel degelijk gelijk aan de IBEAD, Alleen logo is anders ( ik heb mailtje naar Ibead en Jens of sweden gezonden).

De Jens of Sweden is wel degelijk gelijk aan de IBEAD, Alleen logo is anders ( ik heb mailtje naar Ibead en Jens of sweden gezonden).
[ Voor 37% gewijzigd door djexplo op 03-06-2003 13:16 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Ik heb vorige week maandag de I-Bead besteld met de TWEAK actie. ook heb ik diezelfde dag het geld nog over gemaakt. Maar heb nog steeds niets ontvangen
kregen jullie ook een soort van bevestigingsmail ?
Verwijderd
Ik heb net mail gehad dat ze ze terug gingen binnenkrijgen vandaag en dat ik hem morgen mag verwachten!! Maar deze mail kwam wel als reply op vraag van mij, dus normaal ontvang je die niet... Maar morgen zal er dus een pakje aan de deur staan waarschijnlijk...
jeeeeeVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 14:48:
Ik heb net mail gehad dat ze ze terug gingen binnenkrijgen vandaag en dat ik hem morgen mag verwachten!! Maar deze mail kwam wel als reply op vraag van mij, dus normaal ontvang je die niet... Maar morgen zal er dus een pakje aan de deur staan waarschijnlijk...
had ook geen bevesteging, maar ben morgen toch heel de dag thuis kan ik er mooi mee gaan pielen
Verwijderd
en vriend van mij had de Jensofsweden maar heeft hem terug gezonden het is absoluut geen iBead 100 , ik vond ook de afwerking lang niet zo mooi (geen 'zilveren' ring in de koptelefoon aansluiting maar plastic) en ook het geluid was stukker minder.
Ik heb het over de aansluiting , ik vind het er trouwens niet uit zien die koker en dat a4tje , geef mij de iBead maar
Ik heb het over de aansluiting , ik vind het er trouwens niet uit zien die koker en dat a4tje , geef mij de iBead maar
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:40 ]
Verwijderd
Woei, ik heb nu firmware 3.220 english by zaint, het is gewoon de vertaalde koreaanse versie, maar hij werkt prima, en ik moet zeggen, ik ben erg te spreken over dat SRS WOW, duidelijk verschil, ik vind de bas ook een stuk mooier, en dat vind ik et leukste
dude! waar kan die downloadenVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 18:15:
Woei, ik heb nu firmware 3.220 english by zaint, het is gewoon de vertaalde koreaanse versie, maar hij werkt prima, en ik moet zeggen, ik ben erg te spreken over dat SRS WOW, duidelijk verschil, ik vind de bas ook een stuk mooier, en dat vind ik et leukste
Hier staat wat
euhm..hier stond onzin, sorry :-)Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 18:15:
Voor de vorige replyer: de download is te vinden op iBead Plaza (dus op de website van iBead)...
[ Voor 20% gewijzigd door Muyz op 03-06-2003 20:22 ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
Kan de topicstater of een andere aangewezen persoon aub bij een evenuteel deel 2 van dit topic allerlei handige links zoals mp3 shrinker e.d posten.
Voor een zeer goed overzicht voor de mensen die er sinds het begin niet bij zijn geweest??
Zou heel erg handig zijn!
Voor een zeer goed overzicht voor de mensen die er sinds het begin niet bij zijn geweest??
Zou heel erg handig zijn!
Verwijderd
van een forum ergens...Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:46:
[...]
NIET INSTALLEREN!
naja ik heb het dus wel geprobeerd.
Nu heb ik het volgende
misschien kunnen jullie mij helpen, want ik ben bang dattie terug moet nu
door deze firmware gaat hij niet langer dan 1 sec aan en komt hij niet meer in recovery mode.
na een reset kan ik hem aansluiten en formatteren. Maar door formatteren komt er geen nieuwe firmware op. dat kan alleen als hij in recovery mode zit, maar daar kom ik dus niet is. Oftewel ik kan niets meer met mijn ibead nu
iemand nog een andere oplossing?
IN ENGLISH:
Since a few players seem to have locked themselves when the user haven't used "secure unmount", here's a solution to the problem:
If your unit has locked itself so that it won't start, or just start for a second and then turn off again, here's what to do:
1. Start by plugging the unit into the USB-port so that Windows discovers it.
2. Go to the Device Manager (think it's named like that) at the Control Panel, then System. Uninstall USB Masstorage Device.
3. Go to debugmode by holding the resetbutton, then press the playbutton and hold both. Release the resetbutton, but continue holding the playbutton for 10 seconds. When 10 seconds have passed, release the playbutton.
4. Update your firmware (remember to de-check "Quick Download")
5. Go to debugmode and use the formattingprogram. When you enter the program be sure that the memory type is "Internal" and that no device-letter is there. If a deviceletter is there, try going into debugmode once again. (If "Internal" doesn't show up but a device-letter does, you can format, but we don't recommend you to.)
Translated by ZaInT (somewhat tired)
Hey, is dat niet toevallig van de moderator van JensOfSweden? Die gast is nl. *al-tijd* moe
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Ik heb de Ibead specs naast die van de Jens of Sweden gehouden. Het blijkt dat de J.O.S. als audio output 7mW + 7mW heeft en de Ibead 5mW + 5mW Dan kan de J.O.S dus harder en zal deze dus beter bruikbaar zijn met niet versterkte boxjes op de camping !!!!!!!!
zo ik heb hem binnen hoor
ga hem zo testen, alleen wat me nu al opvalt de oordopjes zitten in het touw verwerkt wat om je nek hangt, had het liever los gehad
ga hem zo testen, alleen wat me nu al opvalt de oordopjes zitten in het touw verwerkt wat om je nek hangt, had het liever los gehad
Verwijderd
hehe.. daar het mij al opviel dat in de folder van jens of sweden simpele dingetjes al erg mooi gebracht werden heb ik het idee dat hier de eeuwen oude truc met het piek vermogen en rms vermogen is uitgehaald. het feit dat de verhouding tussen piek en rms (wortel 2) overeenkomt met de 7 en 5 milliwatt versterkt dat vermoeden alleen maar.Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 09:15:
Ik heb de Ibead specs naast die van de Jens of Sweden gehouden. Het blijkt dat de J.O.S. als audio output 7mW + 7mW heeft en de Ibead 5mW + 5mW Dan kan de J.O.S dus harder en zal deze dus beter bruikbaar zijn met niet versterkte boxjes op de camping !!!!!!!!
Verwijderd
Lap, ik heb weer grote pech!!! Nu STAAKT de post hier toch wel vandaag zeker..
Tsss.. hopelijk werken ze morgen weer naar behoren...
Hebben er al meer mensen de nieuwe firmware geinstalleerd? Ik kan nu geen equalizersettings meer veranderen, ik kom gewoon niet in dat menuutje. Iemand ervaring mee?
Dan heb je vast SRS/TB/WOW aanstaan...als je je equalizer daar even niet op zet (door de A<->B knop ingedrukt te houden, wissel je van mode), kun je het menuutje weer in...De_Flexe_Toki schreef op 04 June 2003 @ 12:17:
Hebben er al meer mensen de nieuwe firmware geinstalleerd? Ik kan nu geen equalizersettings meer veranderen, ik kom gewoon niet in dat menuutje. Iemand ervaring mee?
Overigens leuk, die nieuwe firmware
[ Voor 6% gewijzigd door Muyz op 04-06-2003 13:04 ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
Er is weer een nieuwe versie op de site.. (da forumpke, ni officieel) me vooral wa visuele verbeteringen... check it and let me know!!!
Verwijderd
Als dit werkt ben ik jou en ZaInT eeuwig dankbaarVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:59:
[...]
van een forum ergens...
IN ENGLISH:
Since a few players seem to have locked themselves when the user haven't used "secure unmount", here's a solution to the problem:
If your unit has locked itself so that it won't start, or just start for a second and then turn off again, here's what to do:
1. Start by plugging the unit into the USB-port so that Windows discovers it.
2. Go to the Device Manager (think it's named like that) at the Control Panel, then System. Uninstall USB Masstorage Device.
3. Go to debugmode by holding the resetbutton, then press the playbutton and hold both. Release the resetbutton, but continue holding the playbutton for 10 seconds. When 10 seconds have passed, release the playbutton.
4. Update your firmware (remember to de-check "Quick Download")
5. Go to debugmode and use the formattingprogram. When you enter the program be sure that the memory type is "Internal" and that no device-letter is there. If a deviceletter is there, try going into debugmode once again. (If "Internal" doesn't show up but a device-letter does, you can format, but we don't recommend you to.)
Translated by ZaInT (somewhat tired)
ik heb 'm nu niet bij met, ik test het vannavond wel.
Ja, da's dus die firmware die ik hierboven noemVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 13:06:
Er is weer een nieuwe versie op de site.. (da forumpke, ni officieel) me vooral wa visuele verbeteringen... check it and let me know!!!
Verwijderd
Ik heb mijn J.O.S. order bij mmport maar gecancelled om toch een Ibead bij mp3cdspeler.nl te halen. Krijg echter nog geen bevestiging van de annulering
------------
Edit:
Aan het einde van de middag contact gehad met de mensen van MMport, er waren problemen met de website vandaag.
Bestelling is direct geannuleerd, zonder problemen
------------
Edit:
Aan het einde van de middag contact gehad met de mensen van MMport, er waren problemen met de website vandaag.
Bestelling is direct geannuleerd, zonder problemen
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 19:13 ]
Ik ga hem morgen bestellen via mp3playerstore de 256MB + gratis tasje 
Mijn collega heeft nl. op zijn paypal account nog wat knaken staan van mij... komt nu wel ok uit
Mijn collega heeft nl. op zijn paypal account nog wat knaken staan van mij... komt nu wel ok uit
edit:
omgerekend €190 incl verzendkosten
omgerekend €190 incl verzendkosten
[ Voor 12% gewijzigd door Roeligan op 04-06-2003 13:35 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Dan komt hij op ongeveer 190 euro en nu maar hopen dat de speler niet door de douane achtergehouden word !
Verwijderd
volgens mij is die mmport half failliet ik hoor hele rare verhalen.. vanmorgen en vanmiddag was de website zelfs even doorgelinkt naar een handbal website , beetje vaag allemaal.. op de NexIA geven ze ook twee jaar garantie (verkooptruc ?) ook erg vaag terwijl de importeur maar 1 jaar garantie geeft
ik denk dat er volgende week geen mmport meer is.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 15:46 ]
Meestal (ik heb eigenlijk nooit anders meegemaakt) wordt er een "gift" sticker opgedaan. Dwz geen invoerkosten. Die gasten zijn ook niet gek, dit is meer handel == meer inkomsten dus die willen ook liever niet dat wij invoerrechten betalen.
Ik maak me iig er niet druk over... zoals ik al zei ik heb het nog nooit meegemaakt (en ik heb al een aantal dingen uit USA, Canada, Korea en Australië laten komen
)
Ik maak me iig er niet druk over... zoals ik al zei ik heb het nog nooit meegemaakt (en ik heb al een aantal dingen uit USA, Canada, Korea en Australië laten komen
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Voor de geinteresseerden: Ik heb een mailtje gestuurd naar mp3 cdspelers, en ze zeiden mij dat de I-bead 256 MB met tweakkorting nu €219 kost.
oops
[ Voor 98% gewijzigd door HIDMAN-X op 04-06-2003 17:40 ]
Verwijderd
Vammiddag even gebeld wanneer mijn Jens of Sweden kwam. Deze wordt morgen afgeleverd. Ik was bang door de reactie van peerk 344(half failliet). Een medewerker van mmport vertelde mij dat peerk 344 mederwerker is van mp3cdspeler.nl en probeert via tweakers reclame te maken(zie zijn view profile) Hij heeft heel erg veel vrienden met een nieuwe mp3speler. De medewerker van mmport vertelde echter ook dat er in Nederland nog geen enkele Jens of Sweden is afgeleverd. Dus de vriend van peerk344 kan deze ook niet hebben gehad! Leugens dus! Hierbij vraag ik moderator peerk344 uit het forum te halen, omdat het van wege de user policy niet is toegestaan reclame te maken! Verder ben ik zelf ook van mening dat dit soort mensen de betrouwbaarheid van deze forums schaadt. Dus ik krijg morgen lekker mijn Jens of Sweden binnen, ik zal mijn reactie hier posten!!
Verwijderd
Ik vond dit al een vaag verhaalVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:38:
en vriend van mij had de Jensofsweden maar heeft hem terug gezonden het is absoluut geen iBead 100 , ik vond ook de afwerking lang niet zo mooi (geen 'zilveren' ring in de koptelefoon aansluiting maar plastic) en ook het geluid was stukker minder.
Verwijderd
Sorry hahahaha ik bij mp3cdspeler ? dat is wel het grappigste wat ik ooit gehoord heb was dat maar waar.
Ik heb het alleen van mmport shopsurvey:
Gisteren een Ibead 100 besteld.
Geen bevestigings e-mail ontvangen, Vandaag gepoogd de mensen te bereiken, echter de diverse e-mail adressen zijn volgens outlook niet in gebruik.
Telefoon wordt niet opgenomen, antwoord apparaat heb ik ingesproken echter geen reply.
Het lijkt er of deze zaak even geen spullen wil verkopen en hun e-mail adressen heeft gede-activeerd.
Ik heb het alleen van mmport shopsurvey:
Gisteren een Ibead 100 besteld.
Geen bevestigings e-mail ontvangen, Vandaag gepoogd de mensen te bereiken, echter de diverse e-mail adressen zijn volgens outlook niet in gebruik.
Telefoon wordt niet opgenomen, antwoord apparaat heb ik ingesproken echter geen reply.
Het lijkt er of deze zaak even geen spullen wil verkopen en hun e-mail adressen heeft gede-activeerd.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 18:29 ]
Verwijderd
Het is onzin dat deze zaak half failliet zou zijn, enige problemen met de website zijn daar geen reden toe !
Dat ik mijn bestelling annuleer heeft ook niets met MMport te maken maar meer dat ik liever een Ibead wil dan een J.O.S
Dat ik mijn bestelling annuleer heeft ook niets met MMport te maken maar meer dat ik liever een Ibead wil dan een J.O.S
De JOS is natuurlijk gewoon precies hetzelfde ding... er staat een ander naampje op het dopje, dat maakt voor de functionaliteit geen bal uit.
Dat de gebruikers van de JOS MP-100 net zo tevreden zijn als die van de "originele" i-Bead staat ook buiten kijf. Het ding is gewoon ge-OEM'ed, dit keer door een wat onbekendere firma, het had net zo goed een Mpio of een JazzPiper kunnen heten.
Als je twijfelt aan de kwaliteit van de JOS, kijk dan ff hier, waar je een volledige Engelstalige review van de JOS-versie vindt of hier, waar een hele berg Scandinavische mensen sterretje heeft uitgedeeld (ja, de rest van de tekst is in het Zweeds, dus das lastig).
De officiele website van JOS zullen jullie vast al kennen, en ik kan je verzekeren dat die mensen je mails graag beantwoorden, of je forumberichtjes voldoende snel afhandelen.
Dus i-Bead of JOS, whatever: 1 pot nat en gewoon hele goede apparaten.
Dat de gebruikers van de JOS MP-100 net zo tevreden zijn als die van de "originele" i-Bead staat ook buiten kijf. Het ding is gewoon ge-OEM'ed, dit keer door een wat onbekendere firma, het had net zo goed een Mpio of een JazzPiper kunnen heten.
Als je twijfelt aan de kwaliteit van de JOS, kijk dan ff hier, waar je een volledige Engelstalige review van de JOS-versie vindt of hier, waar een hele berg Scandinavische mensen sterretje heeft uitgedeeld (ja, de rest van de tekst is in het Zweeds, dus das lastig).
De officiele website van JOS zullen jullie vast al kennen, en ik kan je verzekeren dat die mensen je mails graag beantwoorden, of je forumberichtjes voldoende snel afhandelen.
Dus i-Bead of JOS, whatever: 1 pot nat en gewoon hele goede apparaten.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
maar de prijs van de tweakerkorting is incl. aangetekende verzending...Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 17:54:
en zonder korting 225!
Verwijderd
Ik heb men I-bead!!
Had even wat schrik omdat men oordopjes er niet bij zaten en de prijs niet precies klopte (met de oude actie-prijs) en vreesde dus voor problemen. Effe gemaild naar mp3cdspeler (waar ik dus besteld had) en het bleek idd om een inpakfout te gaan en ze sturen het gratis achter!!
Dit betekend dat ondanks ik het ten tijde van de oude prijs heb besteld ik toch de nieuwe actie-prijs betaal!!!
Scheelt toch weer enkele euro's...
Dus van mijn kant geen slecht woord over mp3cdspeler!
(ok, ze hebben een foutje gemaakt bij levering maar ze maken dit kosteloos goed dus dit is eerder een positief dan een negatief punt...)
Effe snel nog een vraagje, bij het opladen zie je toch geen dynamisch icoontje he?! Toch enkel zo een stekkertje?! Of moet die "batterij" normaal al vollopen dat je dat kan zien? Want deze blijft (na +- 2u) precies ongewijzigd en ik hoop maar dat het niet aan de usb-poort ligt.. (ivm met energiebesparing en windows)
Dus van mijn kant geen slecht woord over mp3cdspeler!
(ok, ze hebben een foutje gemaakt bij levering maar ze maken dit kosteloos goed dus dit is eerder een positief dan een negatief punt...)
Effe snel nog een vraagje, bij het opladen zie je toch geen dynamisch icoontje he?! Toch enkel zo een stekkertje?! Of moet die "batterij" normaal al vollopen dat je dat kan zien? Want deze blijft (na +- 2u) precies ongewijzigd en ik hoop maar dat het niet aan de usb-poort ligt.. (ivm met energiebesparing en windows)
Icoontje blijft tijdens opladen onveranderd, ja kan alleen de status van de batterij zijn wanneer hij dus niet aan de usb hangt.
IK HEB HEM NOG STEEDS NIET! vorige week maandag besteld en nog nix binnen geld diezelfde dag overgemaakt etc. NIX
volgens mij maken ze pas haast als je een e-mail stuurt
-edit-
Na 2sec van het verzenden van de mail kreeg ik een mail terug dat ze mijn adres niet hadden
terwijl deze gewoon netjes is ingevuld in het word document.
-edit2-
Na weer 2 sec weer mail. Ze hadden mijn bestelformulier niet intvange ? vast iets mis gegaan bij een mail server. maar morgen heb ik hem volgens hun in huis
-edit-
Na 2sec van het verzenden van de mail kreeg ik een mail terug dat ze mijn adres niet hadden
-edit2-
Na weer 2 sec weer mail. Ze hadden mijn bestelformulier niet intvange ? vast iets mis gegaan bij een mail server. maar morgen heb ik hem volgens hun in huis
[ Voor 76% gewijzigd door rewind. op 05-06-2003 12:32 ]
Verwijderd
/me heeft de IBEAD vandaag van mp3spelers.nl binnengekregen
Heb gisteren ook netjes een mailtje gekregen dat ie vandaag zou komen.
Heb gisteren ook netjes een mailtje gekregen dat ie vandaag zou komen.
Verwijderd
Daar hebben ze dus blijkbaar vaker last van. Toen ik de accesoires bestelde voor de I-bead twee weken terug heb ik meteen dat word documentje ingevuld. Toen ik betaald had en vroeg wanneer het spul verzonden zou worden zeiden ze dat ze mijn adresgegevens niet hadden. Blijkbaar moeten ze wat zorgvuldiger met hun bestellingen omgaan voortaan. Maargoed, nadat ik voor de tweede keer mijn adresgegevens had doorgestuurd was het de volgende dag in huisStoney187 schreef op 05 juni 2003 @ 12:21:
IK HEB HEM NOG STEEDS NIET! vorige week maandag besteld en nog nix binnen geld diezelfde dag overgemaakt etc. NIX
-edit-
Na 2sec van het verzenden van de mail kreeg ik een mail terug dat ze mijn adres niet haddenterwijl deze gewoon netjes is ingevuld in het word document.
-edit2-
Verwijderd
hoe zit dat eigenlijk met die tweak korting? wat moet ik dan allemaal naar mp3cdspelers.nl sturen? en hoeveel korting is dat?
Verwijderd
heeft iemand trouwens die nieuwe 9V adapter al gekocht (zie http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/ibead.htm)??? das wel handig op vakantie enzo en hoeveel zijn die invoerkosten precies?
Verwijderd
Handy heeft vandaag lekker zijn Jens of Sweden binnen gekregen! Ik ben nu lekker aan het spelen met mijn nieuwe speeltje! Ik heb net ook al de nieuwste I-bead firmware geinstalleerd en dat ging allemaal vreselijk simpel! Het apparaatje is zeer mooi afgewerkt, en de verpakking van dit spelertje is werkelijk om je vingers bij af te likken!
Verwijderd
is die JOS versie nou anders dan de gewone? of alleen ander tekentje enzo? Wat vind je van de kwaliteit van het geluid, met name bass enzo (SRS WOW)...
ik hoop dat het snel 16 juni is want dan ben ik jarig en dan vraag ik uiteraard de i-bead...of in ieder geval geld ofzo want m'n atechnische ouders kunnen niet online bestellen, dat snappen ze nie, ze kunnen het toetsenbord niet van de monitor onderscheiden
ik hoop dat het snel 16 juni is want dan ben ik jarig en dan vraag ik uiteraard de i-bead...of in ieder geval geld ofzo want m'n atechnische ouders kunnen niet online bestellen, dat snappen ze nie, ze kunnen het toetsenbord niet van de monitor onderscheiden

Verwijderd
Ik heb vorige week donderdag bij MMPort de I-Bead 256 besteld, kreeg zaterdag een mailtje met daarin de mededeling dat hij niet op voorraad was...het zou enkele dagen duren en dat het de Jens Of Sweden editie zou zijn...
en dat ze me een mail zouden sturen wanneer deze binnen kwam.
Heb nog steeds niks gehoord en vind het wel erg lang duren.
En ik heb al verschillende keren proberen te bellen, maar ze nemen op geen enkel tijdstip op en dan krijg je zo'n dom antwoordapparaat...
(ze zeggen daarbij geen naam ofzo...echt vreemd, ben nu mail aant versturen)
Ik weet eigenlijk niet meer echt wat ik van MMPort moet denken...Handy! zei dat ie contact met hun had... vreemd...ik krijg ze niet te pakken en heb dus ook geen mail gehad dat ze hem al binnen hadden (en hij zou meteen geleverd worden als ie bij hun binnen kwam)...
Hoe kan ik trouwens in aanmerking komen voor die tweakkorting -> registreren??
dan ga ik heb namelijk wel bij mp3cdspelers.nl bestellen (en andere cancelen natuuurlijk...als ze reageren) Ow jah en waar kan ik die nieuwste firmware vinden???...liefts wel officiele...je weet maar nooit
en dat ze me een mail zouden sturen wanneer deze binnen kwam.
Heb nog steeds niks gehoord en vind het wel erg lang duren.
En ik heb al verschillende keren proberen te bellen, maar ze nemen op geen enkel tijdstip op en dan krijg je zo'n dom antwoordapparaat...
(ze zeggen daarbij geen naam ofzo...echt vreemd, ben nu mail aant versturen)
Ik weet eigenlijk niet meer echt wat ik van MMPort moet denken...Handy! zei dat ie contact met hun had... vreemd...ik krijg ze niet te pakken en heb dus ook geen mail gehad dat ze hem al binnen hadden (en hij zou meteen geleverd worden als ie bij hun binnen kwam)...
Hoe kan ik trouwens in aanmerking komen voor die tweakkorting -> registreren??
dan ga ik heb namelijk wel bij mp3cdspelers.nl bestellen (en andere cancelen natuuurlijk...als ze reageren) Ow jah en waar kan ik die nieuwste firmware vinden???...liefts wel officiele...je weet maar nooit
Verwijderd
dat wilde ik dus ook weten, hoe je tweakkorting kunt krijgen heb dat al paar keer gepost maar niemand geeft antwoord
-->

Verwijderd
Gewoon een mailtje sturen met als onderwerp TWEAK en dan daarin vermelden dat je graag de I-bead had, en dat men je hier had verteld dat er een korting was...
Je moet je daar niet extra voor registereren ofzo.... (En het is de moeite... 5euro + gratis levering!)
Je moet je daar niet extra voor registereren ofzo.... (En het is de moeite... 5euro + gratis levering!)
Verwijderd
Hoe zit het met de levertijd bij mp3cdspeler.nl??
Ik heb zeker 4 a 5 dagen geleden geld overgemaakt, maar nog niets van gehoord.
Iemand enig id?
Iemand enig id?
Verwijderd
***Vooruitbetaling***Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 21:28:
Hoe zit het met de levertijd bij mp3cdspeler.nl??
Iemand enig id?
U krijgt nadat u de bestelling hebt gedaan een persoonlijk order nummer bij u bevestiging en onze bankgegevens.Maak nu het bedrag over voor Nederland op onze Rabobank bankrekening of voor België op onze BBL bankrekening en vergeet niet het persoonlijk order ID nummer te vermelden.Houdt u bij een vooruitbetaling rekening met een overboektijd van bank naar bank van een paar uur tot 2 werkdagen Bij bestellingen onder overboeking wordt 5,- Euro aan verzendkosten in rekening gebracht voor Nederland en België
***Rembours-betaling (betalen aan de postbode)***
EMS TAXI Post (voor België)
Wanneer u de bestelling voor 17.00 uur onder rembours plaatst, wordt u bestelling bijna altijd de volgende (werk)dag thuis bezorgd.U betaald de bestelling bij aflevering aan de postbode Betaling kan contant. Heeft u op moment van bezorging niet genoeg geld in huis dan neemt de postbode u bestelling weer mee en kunt u de bestelling op het postkantoor betalen contant of met PIN.Bij bestellingen onder rembours wordt 10,- Euro in rekening gebracht voor Nederland en België
Duzz.. zo zou het moeten gaan...
ps. hoe zou Sting klinken op de I-Bead?
Verwijderd
tja, gewoon doen!
Waarom ze het zo doen weet ik ook niet, maar ik weet wel dat het toch een 16euro scheelt! Kan je al betere oordopjes mee kopen zoals de MX400! Want de bijgeleverde zijn niet schitterend.. kwaliteit valt nogal mee, maar zo kort! Is enkel goed om om je nek te hangen, maar tot aan men broekzak lukt al niet...
Verwijderd
das inderdaad wel mooi --> is onder rembours dan ook gratis of moet je met vooruitbetaling betalen? hoe kom je op 16 euro precies, want bij mij is 10 euro rembours + 5 euro korting nog altijd vijftien euroz
trouwens wat vind je ervan om een iriver bij ebay.de te kopen 256 MB versie is daar 259 euro met hoesje, maar is wel een beetje leip met garantie enzo, met de firmware upgraden wil er nog weleens iets misgaan, maargoed de iriver is opzich wel goed en voor dat geld, als je een ibead met adapter en hoesje koopt ben je ook wel 250 euro kwijt + 5 euro verzendkstn (als je de tweak actie niet doet dan...)

trouwens wat vind je ervan om een iriver bij ebay.de te kopen 256 MB versie is daar 259 euro met hoesje, maar is wel een beetje leip met garantie enzo, met de firmware upgraden wil er nog weleens iets misgaan, maargoed de iriver is opzich wel goed en voor dat geld, als je een ibead met adapter en hoesje koopt ben je ook wel 250 euro kwijt + 5 euro verzendkstn (als je de tweak actie niet doet dan...)
Verwijderd
Wel, 225 - 119 is toch nog steeds 6 en dan nog + 10 euro zendkosten! 
Normaal is de actie niet onder rembours, maar ik had dit ook liever wel gedaan en heb dit vriendelijk gevraagd en ze hebben voor mij een 'uitzondering' gemaakt! (maar had er wel ineens 2 besteld, ook nog voor ne vriend) maar je kan het ook eens vriendelijk vragen..
Zo'n duur en technologisch toestelletje koop ik toch liever met garantie hoor.. Maar dat moet je zelf weten!
Normaal is de actie niet onder rembours, maar ik had dit ook liever wel gedaan en heb dit vriendelijk gevraagd en ze hebben voor mij een 'uitzondering' gemaakt! (maar had er wel ineens 2 besteld, ook nog voor ne vriend) maar je kan het ook eens vriendelijk vragen..
Zo'n duur en technologisch toestelletje koop ik toch liever met garantie hoor.. Maar dat moet je zelf weten!
Verwijderd
De Jens of Sweden is zo ver ik weet exact gelijk aan de ibead 100. De Jens of Sweden wordt alleen geleverd in een mooi verpakking
.Ik heb vanmiddag gewoon de nieuwste ibead firmware geinstalleerd en ging erg simpel. Over de geluidskwaliteit van deze speler kan ik maar 1 ding zeggen, en dat ie erg goed is! Ik heb trouwens 219 euro betaald voor de Jens of Sweden en dit was inclusief rembours want dit was standaard bij mmport.
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 18:11:
is die JOS versie nou anders dan de gewone? of alleen ander tekentje enzo? Wat vind je van de kwaliteit van het geluid, met name bass enzo (SRS WOW)...
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 23:22 ]
Verwijderd
k thanks. het is nog 11 nachjes slapen en dan krijg ik em, de ibead. dan ben ik jarig. na jaren heb ik dan toch wat zinnigs gevonden om voor men verjaardag te vragen
dus hopen dat die tweak actie nog geldt (vast wel). ik koop er dan maar meteen een oplader en een hoesje bij. Zit daar trouwens ook zo'n band voor om je arm bij (armband)?
Verwijderd
Firmware update werkt hier voor geen meter, geen communicatie tussen de firmware update tool en de speler (jens of sweden)
Ik probeer up te daten van 3.061 naar 3.026
Als ik de gebruiksaanwijzingen moet geloven moet je de play button 10 seconden ingedrukt houden en tegelijkertijd de speler aansluiten. Dan herkent xp hem bij mij. Dit moet je dan herhalen totdat xp hem niet herkent.. maar dat gebeurt steeds wel. Hoe kan dit
Ik probeer up te daten van 3.061 naar 3.026
Als ik de gebruiksaanwijzingen moet geloven moet je de play button 10 seconden ingedrukt houden en tegelijkertijd de speler aansluiten. Dan herkent xp hem bij mij. Dit moet je dan herhalen totdat xp hem niet herkent.. maar dat gebeurt steeds wel. Hoe kan dit
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 01:58 ]
Ik probeerde het eerst ook zo, maar dat werkte dus niet. Gewoon zo erin steken en updaten. Niks recovery mode.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Alles wat er staat heb ik al gedaan. Ik vindt dit zo ontzettend vreemd. Er staat dat je dat proces van play indrukken en aansluiten moet herhalen totdat xp hem niet meer herkent. Maar als ik dit probeer herkent hij hem steeds opnieuw als ik hem weer aansluit.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 09:13 ]
Verwijderd
XP mag hem herkennen! Maar enkel niet als extra harde schijf of player! Hij herkent hem wel onder iets anders, en vraagt om drivers te installeren! Dus je kan best voordat je eraan begint de bijgeleverde cd in de drive steken en reeds dat upgrade programmatjes opstarten. Als je dan de knop indrukt en in de usb steekt herkent windows deze (maar dus niet als extra HD of speler) en zeg hem dat hij drivers mag zoeken en dan doet die dat wel van de cd-rom. Dan zie je ook dat het programmatje dit herkent en gaat de upgrade verder...
Verwijderd
ik vind alles wel leuk aan de i-bead, het is alleen jammer van die accu ipv een aa batterij. ze zeggen dat die lithium-polymeer(?)batterijen niet lui worden, maar ik vrees dat zo'n ding na een jaar of drie echt wel op is. Die firma i-bead is dan natuurlijk al lang failliet ofzo, of ze leveren die accus gewoon niet meer en dan kun je je ibead weggooien. Je kunt natuurlijk nu wel een berg accu's in gaan slaan voor je ibead...
maar die zullen wel langzaam leeglopen ofzo
heeft iemand misschien meer info over die batterij, een een of andere site ofzo waar op staat hoelang zo'n ding meegaat?
heeft iemand misschien meer info over die batterij, een een of andere site ofzo waar op staat hoelang zo'n ding meegaat?
Verwijderd
Jammer genoeg niet... ik zou dat ook wel willen eigenlijk..Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 23:20:Zit daar trouwens ook zo'n band voor om je arm bij (armband)?
Of weet niemand wat je daar voor kan gebruiken als alternatief en waar dit te koop is? want lijkt me gewoon een band te kunnen gebruiken uit het fitness-milieu ofzo, want ja kan makkelijk de clip van dat zakje eronder doen.. (wat natuurlijk wel niet heel erg comfortabel is..)
Of waar kan je die band (in België en Ned leverbaar) kopen? Of iets dat werkt...
Verwijderd
ik zag dat er bij buitenlandse internet bedrijven vaak een armband standaaard bij het hoesje wordt geleverd
Verwijderd
Nog even over die WOW-functies enzo... welke instelling is het best?
Tot nu toe is voor vele liedjes precies "wow" beter dan TB,... maar niet voor de rustige liedjes...
Welke mode en met welke instelling vinden jullie het best?
Tot nu toe is voor vele liedjes precies "wow" beter dan TB,... maar niet voor de rustige liedjes...
Welke mode en met welke instelling vinden jullie het best?
Moet je eens een paar pagina's eerder in dit forum kijken. Rond de 29 geloof ik. Daar ging het ook al over de batterij, en heb ik ook wat gepost over een duits forum dat hier goede info over had!heeft iemand misschien meer info over die batterij, een een of andere site ofzo waar op staat hoelang zo'n ding meegaat?
wee, vandaag 256meg i-Bead besteld, jammergenoeg is het weekend, dus pas dinsdag binnen
nothing special
Verwijderd
Je mist nikssealy schreef op 06 juni 2003 @ 17:25:
wee, vandaag 256meg i-Bead besteld, jammergenoeg is het weekend, dus pas dinsdag binnen

Verwijderd
zag trouwens ook de NEX weer eens, toch wel mooi ding en mits je er een (ondoorzichtig) hoesje omheen doet en andere oordopjes is het design ook nog best wel om aan te zien
en ook best klein. Bovendien zag ik dat de 64 MB compact flash maar 20 euro is bij shop.teakers.net/geheugen ... weer gedaald dus (toch?) en dan kun je dus ook voor elk album een aparte flashkaart gebruiken, dat is wel relaxed, zeker op vakantie...maargoed ik heb zo'n 3 tot 4 albums die ik nog echt vaak luister, dus dat is wel 4 * 20 euroz = 80 euroz en dan heb je in totaal 256 MB. De standaard NEXIA zonder geheugen (0MB dus --> duh) is 159 euroz dus 159 + 80 = 239 euroz en das nog steeds duurder dan de IBEAD 256MB (zonder hoesje en adapter, die volgens mij wel standaart bij de NEX IA zitten)
en dan te bedenken dat velociraptor na 5 uur te hebben schoongemaakt (bijbaantje om de ibead te kunnen betalen) nog tot deze conclusie kan komen
p.s. heb de eerdere pagina's nagekenen en de ibead batterij kan dus zo'n zes jaar mee? das wel voldoende volgens mij. tegen die tijd kun je mp3 spelers volgens mij als chip in hersenen laten inbouwen ofzo
en dan te bedenken dat velociraptor na 5 uur te hebben schoongemaakt (bijbaantje om de ibead te kunnen betalen) nog tot deze conclusie kan komen
p.s. heb de eerdere pagina's nagekenen en de ibead batterij kan dus zo'n zes jaar mee? das wel voldoende volgens mij. tegen die tijd kun je mp3 spelers volgens mij als chip in hersenen laten inbouwen ofzo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 19:02 ]
phew, d8 al bijna dat ik mijn bestelling moest terugdraaien 
De batterij gaat iderdaad lang genoeg mee voor normaal gebruik.
Ander puntje, hoe lang gaat een opgelade batterij mee? in de specs staat 16 uur, maar is dat ook echt zo?
De batterij gaat iderdaad lang genoeg mee voor normaal gebruik.
Ander puntje, hoe lang gaat een opgelade batterij mee? in de specs staat 16 uur, maar is dat ook echt zo?
nothing special
Verwijderd
jah, dat idee had ik hier ook, ik gebruik em dagelijks naar school en terug ( uurtje reistijd(, op school, en gewoon et savonds enzow, en hoef em maar 1x per week/ 2weken op te laden. Dus dat werkt prima, hoef er weinig aan te denken
Verwijderd
Die link naar dat proggie om het met je pc intestellen is browken 
Kan iemand me vertellen waar ik dit soort zooi waarschijnlijk kan aantreffen??
Een soort middelpunt waar je terecht kan, voor al je i-bead bullshit en loads??
www.i-bead.co.kr en dan English (ik neem effe aan dat je geen Koreaans kent) en dan plaza.Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 01:22:
Die link naar dat proggie om het met je pc intestellen is browken
Dit topic is gesloten.