Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86124

:? ik heb nog een aantal vraagjes: :?

- moet je je ibead altijd 'afmelden' op de pc? Stel dat je hem alleen ff wilt opladen, moet je hem dan ook afmelden of alleen als je mp3'tjes hebt gesleurd & gepleurd?

- als je de adapter gebruikt (of usb),, gebruikt de ibead dan DIRECT de stroom uit het stroomnet, of nog steeds via de batterij (accu)

- en die nieuwe functie in de nieuwe F/W dat je kunt kiezen tussen MP3 speler en Storage Device ofzo, wat houdt dat nou precies in en wat heb je eraan? (staat wel ergens in het topic maar beetje vaag uitgelegd)

EDIT: laatste vraag laat maar, ik heb die vorige pag. nog ff keer gelezen en nu snap ik het wel....velociraptor is nogal traag van begrip :Z ...je kunt hem dus als mp3speler instellen als je op je pc naar muziek wilt luisteren (of radio?) en als harddisk instellen als je bestandjes sleurt en pleurt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 86124 op 07-06-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GiSaE schreef op 16 April 2003 @ 18:03:
Op de site staat nu 22/04/03 :/
Ik zit nu nogsteeds met stof, maar een gedeelte is al weer weg (dreigen heeft geholpen :? )

Die record functie is wel leuk, vooral als mensen niet door hebben dat ie aan staat en denken, woei, gadget. >:) :D
File 1
File 2
Die gast die het dopje open maakt is aryante, ook een gotter en die gast die zegt van "hey dat is een usb..." is een n00b :P
deze blijft leuk...hebben er niet meer mensen met een ibead 'leuke opgenomen fragmenten' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67822

Anoniem: 86124 schreef op 07 juni 2003 @ 12:38:
:? ik heb nog een aantal vraagjes: :?

- moet je je ibead altijd 'afmelden' op de pc? Stel dat je hem alleen ff wilt opladen, moet je hem dan ook afmelden of alleen als je mp3'tjes hebt gesleurd & gepleurd?

- als je de adapter gebruikt (of usb),, gebruikt de ibead dan DIRECT de stroom uit het stroomnet, of nog steeds via de batterij (accu)

- en die nieuwe functie in de nieuwe F/W dat je kunt kiezen tussen MP3 speler en Storage Device ofzo, wat houdt dat nou precies in en wat heb je eraan? (staat wel ergens in het topic maar beetje vaag uitgelegd)

EDIT: laatste vraag laat maar, ik heb die vorige pag. nog ff keer gelezen en nu snap ik het wel....velociraptor is nogal traag van begrip :Z ...je kunt hem dus als mp3speler instellen als je op je pc naar muziek wilt luisteren (of radio?) en als harddisk instellen als je bestandjes sleurt en pleurt :)
-afmelden: ja, maar echt kwaad kan dit niet hoor, is gewoon ietsje beter.. waarom weet ik ook niet juist, maar heeft met stroom temaken denk ik
-nope, batterij-icoontje verdwijnt en stroom-icoon komt in de plek, bij usb is het steeds aan't opladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

Is het misschien handig en mogelijk om bij de volgende update een klok in te bouwen??
Dan is dit wel een ultieme gadget.
Het zou ook leuk zijn zo`n geluids animatie erop te kunnen zetten zoals in winamp en windows media player.
Ow ja, ik ben opzoek naar een strakke logo`s en een goed programma waarmee je dat kan fixen.
Anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35054 schreef op 04 May 2003 @ 19:42:
Gelijk maar ff de "moeilijk" te krijgen bestanden zelf gemirrord.

IBead Ultime (gemakkelijk en snel je I-Bead configgen via je PC)
MP3 Playlist Sorter (spreekt voor zich)
iLOGOed (win32) - v1.005 (pas je I-Bead logo`s aan)
Je links werken niet meer, en dat is niet zo handig voor sommigen.
Zou je dit kunnen fixen of me vertellen waar ik dat precies vandaan kan halen?

Edit: Het lukt me maar niet om er meer als 63/64 nummer op te pompen terwijl ik nog 114 mb over heb. Weet iemand waar dit aan ligt?
Hij stond als use as disk.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 72225 op 07-06-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79021

MP3 Playlist Sorter (spreekt voor zich)
Mag er wel een werkende versie komen :+ .. je kan niet drag en droppen om zo de playlist naar wens in te richten..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 79021 op 08-06-2003 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 12:37

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Over het afmelden, zou het wel doen :+ Heb mijn ibead een keer redelijk fucked up door het niet te doen na een firmware upgrade ofzo en toen ben ik eigenlijk wel een dag bezig geweest voor ik het gefixed had :P Moest ook een format overheen dus das wel minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 17:37
Ze doen wel erg moeilijk bij MP3cdspeler.nl. Ik ben mijn kapje kwijt dat de USB-aansluiting hoort te beschermen en ik wil graag een nieuwe. Ik heb echter het idee dat ze me gewoon aan het lijntje houden. Na 3 of 4 mailtjes zeiden ze dat ik mijn speler maar op moest sturen voor de garantieprocedure. Mijn reaktie hierop was dus dat het niet om een defect gaat, maar slechts om een los onderdeel. Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken. Hoop dat ze nu gewoon dat kapje snel opsturen of gewoon zeggen dat ze dat niet kunnen, maar van dit gezeik heb ik onderhand wel genoeg.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LB06 schreef op 08 juni 2003 @ 11:05:
Ze doen wel erg moeilijk bij MP3cdspeler.nl. Ik ben mijn kapje kwijt dat de USB-aansluiting hoort te beschermen en ik wil graag een nieuwe. Ik heb echter het idee dat ze me gewoon aan het lijntje houden. Na 3 of 4 mailtjes zeiden ze dat ik mijn speler maar op moest sturen voor de garantieprocedure. Mijn reaktie hierop was dus dat het niet om een defect gaat, maar slechts om een los onderdeel. Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken. Hoop dat ze nu gewoon dat kapje snel opsturen of gewoon zeggen dat ze dat niet kunnen, maar van dit gezeik heb ik onderhand wel genoeg.
Zeker, schiet je niets mee op. Als ze gewoon een beetje relax zijn kunnen ze dit al na 1 mailtje fixen. Heb je niet toevallig dat hoesje, ziet er meteen een stuk beter uit denk ik, met hoesje eromheen, zonder usb dopje.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 72225 op 08-06-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
welke firmware versie hebben jullie er nou allemaal op staan?.. ik zie wel veel versies staan op de officiele site.. alleen geen nieuwe engelse nog?.. wel een french en russian en chinese en weet ik veel wat..
ik heb nu nog steeds versie 3.141

(en wanneer gaan ze nou es fixen dat ie een folder alfabetisch inleest.. zit je heel enthousiast nummertjes voor de nummers te zetten.. gooit ie ze nog door elkaar :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81571

nikao schreef op 08 June 2003 @ 12:29:
(en wanneer gaan ze nou es fixen dat ie een folder alfabetisch inleest.. zit je heel enthousiast nummertjes voor de nummers te zetten.. gooit ie ze nog door elkaar :( )
Ik gebruik firmware versie 3.141. Wanneer ik in een bepaalde folder nummertjes vooraan in de bestandsnamen plaats, speelt mijn i-Bead al deze bestanden in de goede volgorde af.

Wanneer echter voor deze nummertjes bijvoorbeeld nog de naam van de artiest wordt gezet worden de nummers vaak in willekeurige volgorde afgespeeld. Zeker wanneer de naam van de artiest vrij lang is.

Ik gebruik de "multi-rename" tool (snelkeuze CTRL-T) van Windows Commander om snel de MP3-bestandsnamen in een i-Bead folder te wijzigen, bijvoorbeeld het verwijderen van de artiestnaam of het plaatsen van oplopende nummers voor de bestandsnamen. Je moet er even mee oefenen, maar daarna werkt het lekker snel.

De i-Bead kijkt in het geheel niet naar de tracknummers in de MP3-tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-06 13:16
nikao schreef op 08 June 2003 @ 12:29:
welke firmware versie hebben jullie er nou allemaal op staan?.. ik zie wel veel versies staan op de officiele site.. alleen geen nieuwe engelse nog?.. wel een french en russian en chinese en weet ik veel wat..
ik heb nu nog steeds versie 3.141

3.220

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67822 schreef op 07 June 2003 @ 17:16:
[...]

-nope, batterij-icoontje verdwijnt en stroom-icoon komt in de plek, bij usb is het steeds aan't opladen..
dus bij de adapter haalt ie de stroom direct uit het stroom net en bij de usb aansluiting van je pc niet? hoe kun je je ibead dan opladen met je adapter (of kan dat niet) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ah.,. ik had inderdaad nog de artiestnaam ervoor staan.. ff proberen..:D en muyz.. is dat een engelse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86124 schreef op 08 juni 2003 @ 20:48:
[...]

dus bij de adapter haalt ie de stroom direct uit het stroom net en bij de usb aansluiting van je pc niet? hoe kun je je ibead dan opladen met je adapter (of kan dat niet) :?
Als je je I-bead aan je usb-poort of stroomadapter hangt laadt hij steeds op! (denk ik...) je kan dan nog wel spelen als je wil, maar zelfs dan blijft hij opladen!!
(heb hem nog niet lang, dus was nog niet nodig om op te laden buiten de eerste keer, maar denk dat dit toch zo is, want het stroom-tekentje is dus ook het adapter-tekentje...)
Lijkt me toch het meest logische! En als je nog wel speelt verbruikt hij ook terug dus heb je ook minder kans dat hij terug begint af te laden denk ik. Maar misschien weet iemand die hem al wat langer heeft dit beter?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tussen ( ) heb je die functie in windows media player al eens opgemerkt? En dan bedoel ik in windows media player 9 series. Daar kun je crossfading aanzetten, weetjewel, dat ie langzaam overgaat in het volgende nummer, das wel relaxed met aan elkaar gemixte dance numemrs, maar ook gewoon met 'gewone' muziek. Kunnen ze die functie ook niet in de ibead inbouwen???

EDIT: wat is nou een bericht zonder smilie:

:*) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86124 op 08-06-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-06 13:16
nikao schreef op 08 juni 2003 @ 21:20:
ah.,. ik had inderdaad nog de artiestnaam ervoor staan.. ff proberen..:D en muyz.. is dat een engelse?
Ja, dat is een Engelse.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog 7 nachjes slapen en dan krijg ik em...de ibead...en waar staat die v3.220? heb nog niet gezien of is dat een niet-officiele ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 10:40
De Nieuwe FW Roelt. (hij is niet officieel maar staat al wel op I-Bead plaza)
Vooral dat SRS,TB en WOW is erg mooi. (probeer het verschil maar eens uit door je a->b knop als SRS button in te stellen en vervolgens tijdens een MP3tje de a->b knop een paar seconden in te drukken...)
Ik meen ook een duidelijke verbetring in de radiokwaliteit te horen.
Bij het opstarten zie je hoeveel MB je nog vrij hebt, wel leuk
En ook mooi is dus dat je kan instellen waarvoor je de A->B knop voor wilt gebruiken:
Opnemen, Volgende Folder, Rewind 5 seconds, SRS/TB/WOW instellen of 10 tracks skippen.

De SRS settings houden ongeveer het volgende in:
SRS appears to be a suround soung hack, by that i mean that it emulates a suround sound environment on a stereo output (headphones).

TB is just a more versitile bass booster, much like x-bass, and XBS, etc.. but you can choose the level of extra base that you want.

WOW appears to be a combination of both SRS and TB. I can't tell for sure, but it sure sounds like that is the case.

[ Voor 29% gewijzigd door Maxonic op 09-06-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Maxonic schreef op 09 June 2003 @ 16:13:
De Nieuwe FW Roelt. (hij is niet officieel maar staat al wel op I-Bead plaza)
Vooral dat SRS,TB en WOW is erg mooi. (probeer het verschil maar eens uit door je a->b knop als SRS button in te stellen en vervolgens tijdens een MP3tje de a->b knop een paar seconden in te drukken...)
Ik meen ook een duidelijke verbetring in de radiokwaliteit te horen.
Bij het opstarten zie je hoeveel MB je nog vrij hebt, wel leuk
En ook mooi is dus dat je kan instellen waarvoor je de A->B knop voor wilt gebruiken:
Opnemen, Volgende Folder, Rewind 5 seconds, SRS/TB/WOW instellen of 10 tracks skippen.
URL ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Onofficieel: 3.220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=627
dit is zelfs een 2de versie van de 3.220 (met bugfixes) heb ik zelf nog niet opstaan, maar ga wel eens doen na men examens... 8)

edit: pech.. Maxonic, je was net sneller... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 67822 op 09-06-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16
kan iemand mij wat meer vertellen over SRS en WOW en wat is het voordeel boven de standaard EQ

edit//

omg

het stond er 3 posts boven :o

[ Voor 24% gewijzigd door Mich op 09-06-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
firmware bevalt goed, had alleen onder 2k3 problemen met het flashen

moest 3x een nieuw apparaat configureren voordat die verder wilde gaan met flashen

met dit van veldhuis en kemper - ik wou dat ik jou was. hoor je heel duidelijk je sts. alle 2 de mannen door 1 oordopje zeg maar, en als ze dan alle 2 tegelijk gaan zingen blijf je nog steeds links en rechts apart horen, is echt mooi

[ Voor 44% gewijzigd door Mich op 09-06-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Heeft iemand nog een werkende link voor de Ibead Resource Editor?

edit: laat maar, gevonden: http://mapage.noos.fr/ibead

[ Voor 31% gewijzigd door Maxonic op 09-06-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Maxonic schreef op 09 June 2003 @ 17:39:
Heeft iemand nog een werkende link voor de Ibead Resource Editor?

edit: laat maar, gevonden: http://mapage.noos.fr/ibead
met die editor kunnen er nog hele leuke updates komen denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je de SRS TB/WOW met de IBEAD net zoals in windows media player met een schuifbalk aanpassen, of is het alleen [aan] of [uit]?

---------------------------------------------------------------------------------
ps. gebruikt er trouwens iemand vn jullie media player 9? is echt tien keer relaxeter dan winamp, WMediaPlayer download meteen songteksten interviews en albumoverzichten van de artiest (als je dat wilt dan) echt zwaar relaxed! moest ook wel relaxed zijn:

...Windows Media 9 werd ontwikkeld onder de codenaam Corona.
Het duurde 4 jaar voor de versie af was en die ontwikkeling
kostte Microsoft naar eigen zeggen 500 miljoen dollar :7 . Toch
is de mediaspeler gratis, want Microsoft subsidieert de
ontwikkeling met het bijna-monopolie op onder meer pc-
besturingssytemen...

8)
------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 86124 op 09-06-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86124 schreef op 09 June 2003 @ 18:10:
kun je de SRS TB/WOW met de IBEAD net zoals in windows media player met een schuifbalk aanpassen, of is het alleen [aan] of [uit]?
Yep, je kan die naar wens in sterkte aanpassen (1-10) is zet het meestal rond 5. (2 opties, eentje voor bass en ander voor SRS; en wow is combinatie van beide..) en dan ook nog "speaker-size" (small earphones, large speaker,..) ma of da veel verandert heb ik nog ni echt gemerkt... en een "lower sound" of "raise sound" ma da weet ik ook ni goe voorwa da is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 86124 schreef op 09 June 2003 @ 18:10:

---------------------------------------------------------------------------------
ps. gebruikt er trouwens iemand vn jullie media player 9? is echt tien keer relaxeter dan winamp, WMediaPlayer download meteen songteksten interviews en albumoverzichten van de artiest (als je dat wilt dan) echt zwaar relaxed! moest ook wel relaxed zijn:

...Windows Media 9 werd ontwikkeld onder de codenaam Corona.
Het duurde 4 jaar voor de versie af was en die ontwikkeling
kostte Microsoft naar eigen zeggen 500 miljoen dollar :7 . Toch
is de mediaspeler gratis, want Microsoft subsidieert de
ontwikkeling met het bijna-monopolie op onder meer pc-
besturingssytemen...

8)
------------------------------------------------------------------------------------
Werkt zeker alleen met legale muziek... :P

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67822 schreef op 09 June 2003 @ 18:46:
[...]

... en een "lower sound" of "raise sound" ma da weet ik ook ni goe voorwa da is! :)...
lower sound is als je hem zacht hebt staan, volgens mij, soort loudness dus en raise sound...is dus als je heb heel hard hebt staan, zal de ruis wel verminderen ofzo...
---------------------------------------------------------------------
check dit trouwens ff:
http://windowsmedia.com/9...age=6&lookup=AudioQuality
dan de bovenste! START DEMO [Windows Media Audio 9 vs. MP3] en dan moet je het verschil eens testen tussen 128MP3 en 64WMA bestanden ik hoor nauwelijks verschil. Betekend dus 2X zoveel bestanden op je ibead met WMA (als je een goede rip hebt dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LB06 schreef op 09 June 2003 @ 19:25:
[...]

Werkt zeker alleen met legale muziek... :P
nope werkt ook met niet legale [illegale :P ] muziek...niet dat ik illegale muziek heb... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86124 op 09-06-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
DE_Michiel schreef op 09 juni 2003 @ 18:08:
[...]

met die editor kunnen er nog hele leuke updates komen denk ik :9
Idd, is iemand er voor in om een Nederlandse versie van de FW te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
heb nu ff die laatste firmware erop gezet mat dat SRS gebeuren, maar ik vind dat de muziekkwaliteit nu niet echt tengoede komen?

Meestal gebruik ik die standard equalizer van "Rock" maar
met dat SRS valt vooral de bass weg en klinkt de muziek een beetje als in een blikje
dat TB maakt bij veel nummers de bass onzuiver
bij dat WOW weet ik het niet zo goed maar vind er ook niet beter op worden.

Ik heb ook al geprobeerd om wat met dat Truebass level en SRS level te schuiven maar dat wilde ook niet echt. Of heb ik nu gewoon de levels verkeerd staan?

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Je moet de SRS & TB niet te hoog zetten. Ik vind het het beste klinken met TB en SRS op 4/6 (afhankelijk van muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga em nu bestellen! ibead 256 mb versie met oplader en hoesje ...ik hoop dat die tweak korting nog geldt...gewoon onderwerp: TWEAK en dan in een mailtje wat toelichten enzo?

ik wil trouwens ook nog extra dopjes meteen erbij kopen. wat raden jullie me aan? Ik wil gewoon goede bas en niet zo'n dof gedoe. vaak is bij oordopjes namelijk de kwaliteit van de bas wel redelijk, maar het klinkt heel dof en afgerond. maximaal 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Zou iemand hier eens naar kunnen kijken en wat comments over de menuus geven?
(Getweakte 3.220)
Ben aan het twijfelen of de menuus wel mooi genoeg/handig genoeg zijn om zo alle menuus in de speler in te richten.

Please take e look :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 86124 schreef op 10 June 2003 @ 14:19:
ik ga em nu bestellen! ibead 256 mb versie met oplader en hoesje ...ik hoop dat die tweak korting nog geldt...gewoon onderwerp: TWEAK en dan in een mailtje wat toelichten enzo?

ik wil trouwens ook nog extra dopjes meteen erbij kopen. wat raden jullie me aan? Ik wil gewoon goede bas en niet zo'n dof gedoe. vaak is bij oordopjes namelijk de kwaliteit van de bas wel redelijk, maar het klinkt heel dof en afgerond. maximaal 15 euro
[frustratiemodus]
Wat ben je nou vreemde reply's aan het posten man. Je deelt het ons mede hoeveel nachtjes je nog moet slapen voordat je je i-Bead krijgt (lekker belangrijk), je vertelt het als je hem hebt besteld (ook lekker belangrijk) en nu ga je ook nog dingen vragen die al lang in dit topic aan de orde zijn gekomen.
[/frustratiemodus]

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10....

[antwoordmodus]
* goede oordopjes zijn die van Sennheiser, bijvoorbeeld de MX400: nu €10,00 bij mp3spelers.nl
* stuur een mail met als onderwerp TWEAK naar sales@mp3cdspeler.nl en je krijgt een mailtje terug met een word-document wat je moet invullen en naar hun moet terugmailen...
[/antwoordmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Wat ben je nou vreemde reply's aan het posten man.
:X

heb net btw een mailwisseling met de maken van ILogoEd gehad en er komt morgen als het goed is een erg geile versie aan welke dan ook met de onofficiële versie van 3.220 werkt.

[ Voor 45% gewijzigd door Maxonic op 10-06-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben nu ook aan het overwegen om de 256MB I-Bead te kopen, en zit nog met een paar vraagjes:

* Loopt de TWEAK actie nog?

* Is de bijgeleverde headphone goed of zal ik toch een MX400/500 bestellen?

* Hoe is de bediening (knoppen)? Zijn er knoppen/combinaties die mensen met dikke vingers niet goed kunnen maken? Zoals volume bijvoorbeeld (MX500 is dan een goede optie).

* Voor 5 euro heeft mp3spelers.nl een "lederen beschermhoesje met Riemclip".
Is deze een beetje fatsoenlijk? Kwa bescherming en uiterlijk?

* Vanaf welke bitrate hoor je geen verschil meer? Vanaf 192 of misschien eerder/later? Dit heeft natuurlijk directe invloed op het aantal mp3tjes..

* Is er linux support, of zal het net als een pendrive te mounten zijn?

Een heleboel vragen die de trotse eigenaren natuurlijk zonder moeite kunnen beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaborGardens schreef op 10 June 2003 @ 15:13:
[...]

[frustratiemodus]
Wat ben je nou vreemde reply's aan het posten man. Je deelt het ons mede hoeveel nachtjes je nog moet slapen voordat je je i-Bead krijgt (lekker belangrijk), je vertelt het als je hem hebt besteld (ook lekker belangrijk) en nu ga je ook nog dingen vragen die al lang in dit topic aan de orde zijn gekomen.
[/frustratiemodus]

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10....

[antwoordmodus]
* goede oordopjes zijn die van Sennheiser, bijvoorbeeld de MX400: nu €10,00 bij mp3spelers.nl
* stuur een mail met als onderwerp TWEAK naar sales@mp3cdspeler.nl en je krijgt een mailtje terug met een word-document wat je moet invullen en naar hun moet terugmailen...
[/antwoordmodus]
tjees sorry hoor :r werkhoven :r wis niet dat je kwaad werd. als je irriteerd aan mn berichtjes antwoord je toch niet
maargoed ik zal het vanaf nu wel zakelijk houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
1] Ja
2] Nee, andere bestellen
3] Dat valt wel mee. De bediening is een kwestie van wennen. Of dat ook voor mensen met dikke vingers geld weet ik niet. Ik heb een mooi strak vinger figuurtje ;)
4] Bij lederen kan je je beter een Platic hoesje voorstellen met een lederen patroontje. Verder is het een heel degelijk ding om aan je broek te klippen. En mijn I-Bead heeft erin zelfs al een val van 2 hoog en een val van een fiets in volle vaart. (bijde op harde ondergrond) zonder ook maar een schrammetje overleeft.
Als je heb echt door een riem wilt halen kan je beter de armband nemen.
5] Afhankelijk van muziek, volume, EQ-Settings, alcohol promilage enz. Ik download (en backup ;) ) standaard alleen maar MP3tjes met een bitrate van 192 of hoger.
6] Hier weet ik niet precies hoe het zit en wat je bedoeld. ALs je bedoeld of er linux op kan, dan is het antwoord dat de I-Bead niet bootable is. Als je bedoeld of je in Linux ook kan sleuren en pleuren, geen id. De stick heeft iig een FAT filesystem, of Linux de i-bead ook zo herkend weet ik niet.

[zenuwmodus]
Maar wilt er nou iemand even wat comment geven op de FW van enkele posts terug? :> :>
Ik vind het namelijk niet leuk om een paar uur te gaan lopen ms-painten met als resultaat dat jullie het nix vinden :)
[/zenuwmodus]

[ Voor 11% gewijzigd door Maxonic op 10-06-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
Anoniem: 86124 schreef op 10 June 2003 @ 15:45:
[...]

tjees sorry hoor :r werkhoven :r wis niet dat je kwaad werd. als je irriteerd aan mn berichtjes antwoord je toch niet
maargoed ik zal het vanaf nu wel zakelijk houden...
Er zijn er vast wel meer die er hetzelfde over denken hoor (check bijvoorbeeld de :X van Maxonic maar...). De laatste paar pagina's van deze thread staan boordevol met posts van jouw fijne persoontje en ik ben toevallig degene die er wat van zegt.

edit:
ik ga er nu trouwens niks meer van zeggen, want dit draagt ook niet bij aan het topic

[ Voor 10% gewijzigd door LaborGardens op 10-06-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

resource_3410.bin
Vanwaar deze naam, is het versie 3.141??? ik kan hem vanavond pas proberen, heb nu even geen tijd, maar ga em zeker proberen, alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
@Maxonic: bedankt voor je antwoord.
Ik draai linux op m'n laptop, en het zou toch handig zijn als ik mp3tjes heen en weer kan gooien. Linux op de i-bead draaien is niet echt nuttig.

Als ik van niemand verder iets hoor over knoppen problemen (dikke vingers), dan rest mij alleen nog de vraag of ik de MX400 of MX500 neem.
Ik denk niet dat ik de volume controls vaak nodig heb, maar het zou kunnen.. Ik ben niet zo iemand die continu het volume maximaal heeft (itt tot de meeste pubers/OV gebruikers).

Aanvullend vraagje: heeft deze I-Bead 100 nou wel of niet USB2 ondersteuning?
Volgens de officiele specs wel (dacht ik), maar verschillende mensen claimen van niet..

[ Voor 15% gewijzigd door QuarK op 10-06-2003 16:06 . Reden: usb2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
QuarK schreef op 10 June 2003 @ 15:58:

Volgens de officiele specs wel (dacht ik), maar verschillende mensen claimen van niet..
de i-Bead heeft wel deglijk USB 2.0 ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
QuarK schreef op 10 June 2003 @ 15:58:
Volgens de officiele specs ondersteund hij alleen usb1.1
van ibead.co.kr:
USB USB Ver 1.1
Download Speed 4Mbps
(http://www.ibead.co.kr/bbs/pro_spec_eng.php)

Edit: ik was blijkbaar wat snel. Hoe weet jij dat de ibead USB 2.0 ondersteunt? Dan zouden ze dat op hun site wel eens snel mogen aanpassen.

[ Voor 22% gewijzigd door mr_star op 10-06-2003 16:44 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Wat maakt het nou uit of het nou wel of niet USB2.0 ondersteunt. Het is volledig compatible met elkaar en de Bottleneck zit hem toch wel in het feit dat het flash geheugen zo traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie het wel interesseert, ik heb men ibead even aangesloten op een usb-poort vanvoor aan men pc (wat normaal usb 1.0 is, maar kan ook zijn dat dit 2.0 ondersteunt..) en vanachter aan men pc (zeker de 2.0). Bij beiden kwam ik voor een bestand van 8mb af en op de Ibead te zetten uit aan 25seconden. Wat dus een 0,64mb/s is. Wat betekent dat je voor de volle 256mb nog geen 7 minuten is zou je de hele 256mb willen volstoppen. Of dit nu usb 1.0 of 2.0 is maakt me ook niet uit, maar veel is dit toch niet te noemen (het is wel even wachten natuurlijk, maar dan zet je maar een mp3tje op ondertussen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Volgens mij komt die onduidelijkheid over USB 1 of 2.0 doordat beetje vaag is omschreven bij bv ibead.nl
http://www.ibead.nl/index.php?info

D'r staat:
"USB 1.1 en 2.0 compatible"

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hij is USB 1.0 maar doet het ook op een 2.0 poort (op 1.0 snelheid), dat word er mee bedoeld, niet meer en niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik krijg mijn I-Bead 100 256 Mb morgen, bij Mp3cdspeler.nl besteld... weet iemand toevallig wat de beste/nieuwste firmware is ( type/code/rev. ) dan zet ik die er morgen namelijk gelijk op dan.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
NeoGames.nl schreef op 10 juni 2003 @ 21:44:
Ik krijg mijn I-Bead 100 256 Mb morgen, bij Mp3cdspeler.nl besteld... weet iemand toevallig wat de beste/nieuwste firmware is ( type/code/rev. ) dan zet ik die er morgen namelijk gelijk op dan.
Zie een paar posts hierboven. Ik zoek nl. nog een proefkonijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Hoe lang duurde je bestelling bij mp3cdspeler.nl?
Vanaf het moment van het geld overmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
[rml][ MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2[/rml]
Laten we hier aub verder gaan
Als een modje deze kan sluiten, vielen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Hallo mensen,

Ik heb mijn ibead gekocht voor het hardlopen en hij bevalt tot nu toe prima. Behalve die orginele koptelefoon maar dat had ik hier al gehoort. Dus wat had ik gedaan sennheiser oordopjes erbij besteld.
Nu ben ik vandaag met die dingen hard gaan lopen en vielen die dopjes iedere keer uit mijn oor :S. (het zijn trouwens de mx400)

Dit is behoorlijk irritant! Kan iemand mij oordopjes aanbevelen die gewoon goed in je oren blijven zitten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.