Baldurs gate II: Shadows of amn

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.259 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:52:
[...]

heel veel slapen, je kan bijna overal slapen of er is een inn vlakbij
Alleen maar zodat je mage de party kan bijhouden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 14 January 2003 @ 22:09:
[...]

[mierenneuk]
Een echte mage kan max lvl17 halen en heeft dus geen lvl9 spells.
Lore ruled want je kan je lvl1 slots volproppen met chromatic orb (ownz) en scrolls zijn kut want ze raken op en nemen plaats in.
[/mierenneuk]
Op lvl 20 geeft een bardsong -4 ac, +4 to hit, +4 damage, immune to fear, confusion en stun.
Dus een lvl20 Skald die achter mijn 3 half-orc hakkers aanloopt maakt heeel veel uit.
Schat, probeer ToB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar laten we nou maar op houe met miereneuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irritableskillz schreef op 15 January 2003 @ 01:48:
[...]

Alleen maar zodat je mage de party kan bijhouden? 8)7
hmmm, waarom niet, in het begin is het kut, door die dromen steeds, maar verder op is het 'z' klik klik en verder spelen, als je computer niet te traag is is het makkelijk te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incorrect. Kangaxx (en de andere liches) hebben MEERDERE chain contingencies. Bij het starten van een gevecht: "Chain contingency -", als hij op 50% hp is "Chain contingency-".
Ik heb in ieder geval geen twee Chain Contingency's gezien. Bedoel je niet de 'gewone' Contingency, Magic Tatoo en Spell Trigger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Topicstarter
jeezes, start hier ff een topic met paar simpele vraagjes en al 605 replies, lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 16:16:
[...]

hmmm, waarom niet, in het begin is het kut, door die dromen steeds, maar verder op is het 'z' klik klik en verder spelen, als je computer niet te traag is is het makkelijk te doen
Omdat het een rpg is. Je moet zelf enigzins de sfeer scheppen van het verhaal. Ik denk niet dat je die sfeer bereikt door om de 5 minuten te gaan slapen. Maarja iedereen mag natuurlijk zelf weten hoe die het spel speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik rust alleen als mijn spells op zijn, ben nu aan het spelen met een fighter/thief en necromancer, niet echt moeilijk met backstab en spells, een hakker heb je volgens mij alleen nodig voor bosses zoals een draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irritableskillz schreef op 15 januari 2003 @ 20:55:
[...]

Omdat het een rpg is. Je moet zelf enigzins de sfeer scheppen van het verhaal. Ik denk niet dat je die sfeer bereikt door om de 5 minuten te gaan slapen. Maarja iedereen mag natuurlijk zelf weten hoe die het spel speelt :)
Als je echt de sfeer will scheppen zou ik zeggen, lees het boek. Het verhaal is best goed en je krijgt ook wat meer inzicht in de personages van het spel (hun motiefen, beetje verleden). Bij de set SoA en ToB krijg je het boek er volgens mij bij (ik heb ze apart gekocht, en het boek geleend van een vriend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
*SPOILERS*

Ik zit nu vast in de Dungeons van de Windspear Hills, de quest van Samia. Ik heb alle guardians afgeslacht en nu moet ik dus Samia en haar crew verslaan (vuile verraadster :() Maar het lukt me echt niet. Het wordt een grote chaos op m'n scherm en het lijkt wel of ik helemaal geen damage doe... Hoe hebben jullie haar verslagen? (Mijn party is: Main char: fighter; Minsc, Aerie, Jaheira, Anomen, Yoshimo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
da_rippah schreef op 16 January 2003 @ 16:07:
*SPOILERS*

Ik zit nu vast in de Dungeons van de Windspear Hills, de quest van Samia. Ik heb alle guardians afgeslacht en nu moet ik dus Samia en haar crew verslaan (vuile verraadster :() Maar het lukt me echt niet. Het wordt een grote chaos op m'n scherm en het lijkt wel of ik helemaal geen damage doe... Hoe hebben jullie haar verslagen? (Mijn party is: Main char: fighter; Minsc, Aerie, Jaheira, Anomen, Yoshimo)
Dat vond ik ook een lastige battle ja. Als ik me niet vergis sta je ergens bovenaan, als je dan iets pakt komen ze de gang daar beneden te voorschijn (klinkt vaag, maar als je weet waar ik het over heb moet het te begrijpen zijn :)).
Ik ben daar gewoon blijven staan en ze dan naar je toe te lokken, ook heb een shitload aan beesten gesummoned :)
Het zijn veel gastjes en als je er een paar op deze manier kan killen is de rest al een stuk makkelijker.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 16 januari 2003 @ 16:07:
*SPOILERS*

heel veel beestjes, en stinking cloud, web, entangle (?), en cloudkill zijn ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja dat was mijn plan ook:

Ik liep eerst naar die tombe toe; snel dat goede zwaard gepakt met Aerie en meteen door haar laten identifien (die Dragonslayer, Long Sword +2), die aan mijn main character gegeven. Daarna heb ik alle defensive (en spells die wat langer duren) spells die ik had gecast:
-Bless
-Stoneskin
-Barskin
-Armor of Faith
-Strength
-Fire Blade
etc.

Van te voren had ik al met Yoshimo dat hele gangetje volgelegd met Snares en Special Snares >:)
Daarna met Jaheira en Aerie Entangle en Stinking Cloud in het gangetje gecast; het probleem is dat je dan meteen in dialog gaat met Samia en zo gauw die is afgelopen is het meteen vechten :{

Ik kan met niemand Creatures Summonen (ja, met Anomen 3 miezerige skeletons met Animate Dead) dus dat is eigenlijk geen oplossing. Aerie is qua armor erg zwak en gaat dus nogal snel dood... Cloudkill kan ik helaas niet, die staff heb ik (net als de Monster Summoning Staff; helaas al gebruikt)...

[ Voor 7% gewijzigd door da_rippah op 16-01-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
da_rippah schreef op 16 January 2003 @ 18:34:
Ja dat was mijn plan ook:

Ik liep eerst naar die tombe toe; snel dat goede zwaard gepakt met Aerie en meteen door haar laten identifien (die Dragonslayer, Long Sword +2), die aan mijn main character gegeven. Daarna heb ik alle defensive (en spells die wat langer duren) spells die ik had gecast:
-Bless
-Stoneskin
-Barskin
-Armor of Faith
-Strength
-Fire Blade
etc.

Van te voren had ik al met Yoshimo dat hele gangetje volgelegd met Snares en Special Snares >:)
Daarna met Jaheira en Aerie Entangle en Stinking Cloud in het gangetje gecast; het probleem is dat je dan meteen in dialog gaat met Samia en zo gauw die is afgelopen is het meteen vechten :{

Ik kan met niemand Creatures Summonen (ja, met Anomen 3 miezerige skeletons met Animate Dead) dus dat is eigenlijk geen oplossing. Aerie is qua armor erg zwak en gaat dus nogal snel dood... Cloudkill kan ik helaas niet, die staff heb ik (net als de Monster Summoning Staff; helaas al gebruikt)...
Heeft jaheira nog geen fire elementals? Zoja moet je die doen want die zijn ongeveer gelijkwaardig aan aerial servants (allebei heel goed)

Zoniet vergeet dan wat ik gezegd heb

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Nope ze heeft niets van dat.. Ze kan nu wel lvl 5 priests spells >:) Summon Insect Plague enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat gevecht ook wel een paar keer opnieuw moeten doen, maar uiteindelijk was het wel gelukt.
Ik had m'n fighters bij de deur opening gezet, zodat maar 1 ventje tegelijk kon aanvallen. Zelf ben ik een mage, dus ik had ook wat fireballs, cloudkill en summon monster gespeeld in die kamer waar die ventjes stonden. Omdat m'n fighters voor de deur opening stonden konden ze niet weg, dus kregen ze lekker veel schade en waren ze al half dood toen ze bij m'n fighters waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr002.JPG

lol @ korgan en viconia :)
Evil parties zijn eigenlijk ook best wel behoorlijk leuk.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dat gevecht is echt peanuts;
Als je het zwaard gepakt hebt doe dan "rest untill healed" in datzelfde kamertje, door een bug is die bitch nu terug waar ze eerst stond bij de ontmoeting, haar friends echter staan nog steeds op jou te wachten maar aangezien er geen dialog is met Samia blijven ze neutraal, gebruik van die gelegenheid om al hun potions te stelen (oils of speed, healing pots, strength pots,...), daarna loop je met je party tot bij Samia en ga je in dialogue mode, hak Samia af en keer daarna terug voor haar vriendjes die geen pots meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Is dat niet toevallig gefixed met de patch van BGII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Misschien, maar een goede thief kan pickpocketten en direct daarna terug hide in shadows zonder zichtbaar te worden waardoor je alsnog iedereen hun pots kan jatten (drink misschien een potion of master thievery hiervoor, helpt enorm), na het leegjatten van een char save je best eens btw zodat je makkellijk kan loaden mocht men je betrappen tijdens het jatten (in de copper coronet 2e verdieping ligt er een paar gauntlets of pickpocketting, die geven 30 bonus aan de PPskill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een patch om meer dan 2950000 XP te halen? Of kan dat alleen maar als je ToB heb? Want Jaheira kan nu geen level 14 Druid worden en ik had wel die Challenge van de Druid Grove willen doen (dat bericht krijg je wel eens bij het laden of saven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hmm, ik had net iets raars:
Corpseflayer: jij zei dat als je ging resten in het kamertje dat Samia zou verdwijnen naar haar oorspronkelijke punt. Dat lukte niet. Ik ging dus maar vol in de aanval. Ik val Samia aan, maar kom niet in dialoog met d'r. Ze bleef dus neutral en kon er zonder problemen neerhakken. Daarna gelijk maar snel gequicksaved. Daarna wilde ik op dezelfde manier de rest van haar kornuiten de dood in jagen, maar dat lukt niet. Zo gauw ik de eerste klap gegeven heb, of de eerste steen op een hoofd is beland worden ze allemaal hostile en verlies ik als nog dik :( (vooral door die lame 'Confusion' spell, die haat ik echt :()

Klokie: is dat niet die XP-cap die in SoA zit? Volgens mij kan je die alleen met een cheat verwijderen...

[ Voor 10% gewijzigd door da_rippah op 17-01-2003 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:34
Eerste wat ik deed was Insect Plague casten, dan zijn die 2 mages uit de party niks meer waard vanwege de 100% spell failure die Insect Plague veroorzaakt :)

Zonder dat confusion gebeuren gaat het een stuk makkelijker.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja! dat is nog een idee! Maar er zit volgens mij maar 1 mage in de party van Samia, of heb ik het mis? Als je insect plague kast heb je toch in feite hetzelfde gedaan als Monster Summoning? Een zwerm insecten die van vijand naar vijand zweeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/pookylives.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/pookydead.JPG
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
YEAH!... eindelijk Samia en kornuiten verslagen... Door Insect Plague... Meesterlijke Spells is dat zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Jezus hee, ik ging naar de Government District om naar de familie van Anomen te gaan, staat daar zo'n elf op het punt om verbrandt te worden; ik rescue haar, laat er bij mijn party. (Viconia was het) Dus ik kickte Yoshimo eruit; ik wilde hem toch al kwijt, ik heb weinig aan hem. Maar daarna gingen al mijn partymembers, behalve Viconia, weg! (anomen, minsc, jaheira, aerie) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 17 januari 2003 @ 17:22:
Jezus hee, ik ging naar de Government District om naar de familie van Anomen te gaan, staat daar zo'n elf op het punt om verbrandt te worden; ik rescue haar, laat er bij mijn party. (Viconia was het) Dus ik kickte Yoshimo eruit; ik wilde hem toch al kwijt, ik heb weinig aan hem. Maar daarna gingen al mijn partymembers, behalve Viconia, weg! (anomen, minsc, jaheira, aerie) :{
Komt hoogstwaarschijnlijk omdat je reputation te laag is. Wanneer viconia joined dan gaat je rep 2 punten omlaag.

Dus doe is wat goede daden ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehehe, pooky is cool, maar ik heb nu dus een char ge-export in ToB, en ga daarmee SoA doorwerken, anders word het te saai (ik heb tot chapter 5 ofzo al een paar keer gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt het hele spel wel mee hoor. Het is mij inmiddels gelukt om ZONDER te resten het spel te winnen. (ikkuh TROTS!!!). Tis wel handig dat je overal potions tegenkomt... En die Rod of Resurrection is ook een stukkie beter dan de raise dead spell...

Enneh... aan de anderen: Als je tob koopt is de exp cap weg en heb je helemaal geen last van dat gedoe. Resten tot Samia weg gaat is bij mij altijd nog cheaten in de windspear... Je kunt gewoon 6 skull traps leggen of gewone vallen nog VOOR je de kamer ingaat, lekkah makkelijk en EERLIJK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 21:30:
[...]

Enneh... aan de anderen: Als je tob koopt is de exp cap weg en heb je helemaal geen last van dat gedoe.
Niet waar. Je hebt nog steeds exp caps alleen deze liggen een stuk hoger. Ik heb het dvd doosje ff niet bij de hand anders zou ik het ff de tijd nemen om alles over te typen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Okee, ik heb net Garrens kind bevrijdt, maar ik ben niet met Firkkraag gaan vechten, die kerel was echt ontzettend sterk (die rode draak) Ik sla em 1 keer met de dragonslayer en al mijn chars worden weggeblazen :D Dus ik ben nu maar bezig gegaan met d'Arnise Keep has been invaded. Ik zit nu weer bij die beesten waar ik de vorige keer ook moeite mee had (waar je komt door die geheime deur in 'Aunties room') Ik heb de vier honden inmiddels al afgemaakt en er ook al een stoofpot van gemaakt, maar hoe kan ik zorgen dat die beesten erdoor afgeleid worden? Ik kan ze namelijk echt niet aan ;(

En mijn partymembers waren een beetje aan het zeiken omdat ik Firkkraag niet verslagen had en die Garren zei ook "We'll have to live in fear from now on"..... Lekker dankbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 18 januari 2003 @ 11:24:
Okee, ik heb net Garrens kind bevrijdt, maar ik ben niet met Firkkraag gaan vechten, die kerel was echt ontzettend sterk (die rode draak) Ik sla em 1 keer met de dragonslayer en al mijn chars worden weggeblazen :D Dus ik ben nu maar bezig gegaan met d'Arnise Keep has been invaded. Ik zit nu weer bij die beesten waar ik de vorige keer ook moeite mee had (waar je komt door die geheime deur in 'Aunties room') Ik heb de vier honden inmiddels al afgemaakt en er ook al een stoofpot van gemaakt, maar hoe kan ik zorgen dat die beesten erdoor afgeleid worden? Ik kan ze namelijk echt niet aan ;(

En mijn partymembers waren een beetje aan het zeiken omdat ik Firkkraag niet verslagen had en die Garren zei ook "We'll have to live in fear from now on"..... Lekker dankbaar :(
Je kunt firkraag ook beter verslaan als je een hoger lvl bent, oftwel. als je terugkomt van the underdark.

Die beesten kun je afleiden door iemand van je party onzichtbaar te maken en dan naar het westelijk deel laten lopen van waar de umberhulks zitten, daar zie je een soort gevangenis met een groot deel wat 'clickable' is. Daar moet je de stoofpot in doen en de umberhulks gaan er dan naartoe. Character weg en dan je weg banen naar tor'gal. Deze kun je simpel te verslaan door een paar cloudkill te casten in die ruimte (dan moet je er nog niet in gaan!)

suc6

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik kan helaas geen cloudkill maar ik denk dat een creature geen probleem is :) Thanx voor de tip :) (Welk lvl is die cloudkill spell eigenlijk?)

(Ik heb trouwens Jan Jansen bij m'n party gehaald ipv. Yoshimo; wijze keuze?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 18 januari 2003 @ 13:12:
Ik kan helaas geen cloudkill maar ik denk dat een creature geen probleem is :) Thanx voor de tip :) (Welk lvl is die cloudkill spell eigenlijk?)

(Ik heb trouwens Jan Jansen bij m'n party gehaald ipv. Yoshimo; wijze keuze?)
Jan is wel een goede allround character maar hij is niet zo goed als yoshimo. Het feit dat hij een redelijke mage en thief is maakt hem een goede replacement voor imoen. Yoshimo gaat later in het spel namelijk weg (ik zeg nix) en daardoor zul je een nieuwe thief nodig zijn. En daarbij is het wel een grappig personage :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Speelt iemand eens mee in mijn 2players party?
213.224.142.217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 18 January 2003 @ 11:24:
wat ik altijd doe is ze 1 voor 1 door de deur lokken, hide in shadows is erg handig.

Ik speel nu dus een Thief (overpowered) en heb Mea'var gekilled, ik speelde in een 3 player party (ik, Korgan en Edwin) en edwin ging gelijk dood ;( maar wat wil je, als je ineens door 10 thiefs van alle kanten gepakt word waarvan 4 gelijk op Edwin gaan schieten

Nu ga ik Korgans quest doen, omdat hij anders teveel zeikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
corpseflayer schreef op 18 January 2003 @ 13:50:
Speelt iemand eens mee in mijn 2players party?
213.224.142.217
kom er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik krijg de Umber Hulks nog steeds niet dood. Ik weet niet waar ik die hondenstoofpot moet laten, als ik onzichtbaar wordt en naar de westelijke kamer van de Hulks loop, kom ik in een gang waar een paar cellen aanzitten. Waar moet ik hondenmaaltje laten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 18 januari 2003 @ 15:57:
Ik krijg de Umber Hulks nog steeds niet dood. Ik weet niet waar ik die hondenstoofpot moet laten, als ik onzichtbaar wordt en naar de westelijke kamer van de Hulks loop, kom ik in een gang waar een paar cellen aanzitten. Waar moet ik hondenmaaltje laten??
ik heb geen idee, ik gebruik die nooit, ik ga gewoon hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 18 January 2003 @ 15:57:
Aan het eind van de bovenste gang zit een cel waarvan de achterkant weg gegraven is ofzo, daar kan je het neerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 16:00:
[...]

ik heb geen idee, ik gebruik die nooit, ik ga gewoon hakken
Jaaaaja, op dat moment in het spel, dat zijn 6 umberhulks en dat zijn er 6 (ofzo) teveel. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 18 January 2003 @ 16:16:
[...]

Jaaaaja, op dat moment in het spel, dat zijn 6 umberhulks en dat zijn er 6 (ofzo) teveel. :)
hakken op mijn manier, als je stapje voor stapje loopt zien ze je 1 voor 1, kan je ze jou kamer inlokken, de deur dicht doen, hakken, en nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
We hebben net Celestrial fury gescoord, een necromancer lvl11(ik) en een thief/fighter lvl9/10 (Jellestoel).
Een eitje als je strategisch kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
corpseflayer schreef op 18 January 2003 @ 18:08:
We hebben net Celestrial fury gescoord, een necromancer lvl11(ik) en een thief/fighter lvl9/10 (Jellestoel).
Een eitje als je strategisch kan spelen.
Kan je vanavond weer zoja hoelaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hakken lukt inderdaad never nooit, ook al heb ik 3 vechters. Ik zal zo nog eens kijken of ik die pot ergens kan neerzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
da_rippah schreef op 18 januari 2003 @ 18:19:
Hakken lukt inderdaad never nooit, ook al heb ik 3 vechters. Ik zal zo nog eens kijken of ik die pot ergens kan neerzetten....
in een van de laatste cellen daar waar die gegraven gang is zie je botten daar moet je die pot met honden vlees tussen neer leggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Icingdeath op 18-01-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe je de exp cap in bg2 Soa kan weghalen ?
kon het nergens meer vinden ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 18 januari 2003 @ 18:19:
Ik zal wel ff wat screenies maken. Kan wel ff duren want ik weet niet of ik een savegame in de buurt heb.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 19:44:
ToB instaleren, verder weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Marruk schreef op 18 January 2003 @ 19:46:
[...]

Ik zal wel ff wat screenies maken. Kan wel ff duren want ik weet niet of ik een savegame in de buurt heb.
Nee joh laat maar ik ben er al voorbij! Nu alleen nog Tor'gal vermoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 19:44:
Ik heb heb er ook naar gezocht. Er is geen patch voor.
Je kan wel iets in je BGMain.exe veranderen met een Hex Editor. Ik heb hetzelf niet gedaan.
To remove the Experience Point Cap in Baldur's Gate 2, first browse to your BG2 directory and make a copy of the BGMain.exe application file. Then, open a Hex Editor and open BGMain.exe. Search for the ASCII string 'xpcap' (all lower case). Change the 'x' to another character (any letter should work). Save the file, and launch BG2.

Note: Although your characters can now progress to level 40, for some checks the game still sees you as 20th-or-so. Spell progression for seems to cease at 20th level, and you may not have enough skill points to become Grand Master in every weapon or maximize every thief skill, even at 40th level. Save your game before you level your characters to 40. No game-critical events should be affected by your unnatural level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
En dan nu maar hopen dat iedereen hier ff naar gaapt en meteen weet hoe ze langs de hulkjes komen als je nog een low lvl char bent ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr041.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr042.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr043.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr044.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr045.JPG

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 18 January 2003 @ 20:10:
[...]

Nee joh laat maar ik ben er al voorbij! Nu alleen nog Tor'gal vermoorden...
Grrrr :( :( :(

zit ik daarvoor 20 minuten te bg2'en :( ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 18 januari 2003 @ 20:27:
[...]

Grrrr :( :( :(

zit ik daarvoor 20 minuten te bg2'en :( ;(
20 minuten maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
:o Toch bedankt Marruk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me eraan herinnerd, als je de slavers uit de copper coronet hebt gehaald, word je op een gegeven moment gewaylaid door slavers, 1 van hun heeft een short sword met protection from confusion dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Dat zou wel handig zijn :9 Maar welke slavers bedoel je? Is dat een aparte quest en in welk chapter zit die?

Ik ben nu nog steeds bij Tor'gal. Ik had heb net *bijna* verslagen maar toen ging minsc op het laatst dood :X Echt frustrerend is dat... Maar ik had nog 2 andere vraagjes, ten eerste: kun je tijdens een singleplayer game, een zelfgemaakt char toevoegen? (dus dat ik bijv. Jan Jansen eruit gooi en een zelfgemaakte thief erbij doe?) En 2: Zijn nalia, yoshimo en jan de enige thieves uit het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie 3d acceleration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
da_rippah schreef op 19 januari 2003 @ 13:06:
Dat zou wel handig zijn :9 Maar welke slavers bedoel je? Is dat een aparte quest en in welk chapter zit die?

Ik ben nu nog steeds bij Tor'gal. Ik had heb net *bijna* verslagen maar toen ging minsc op het laatst dood :X Echt frustrerend is dat... Maar ik had nog 2 andere vraagjes, ten eerste: kun je tijdens een singleplayer game, een zelfgemaakt char toevoegen? (dus dat ik bijv. Jan Jansen eruit gooi en een zelfgemaakte thief erbij doe?) En 2: Zijn nalia, yoshimo en jan de enige thieves uit het spel?
Ik dacht dat je bij de copper cornet waar je nalia in het begin vind iemand moet aanspreken en dan krijg je deze quest.

Kan iemand weer een server(corpseflayer ;) ) starten ik heb namelijk wel weer zin in een potje bgII :?

[ Voor 3% gewijzigd door Icingdeath op 19-01-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/134d.jpg
Straks, ik zeg het wel.
Dat picje is btw *4, als ik lvl 13 ben wordt het *5 dus deze hit zou dan 167damage zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backstab is gewoon heerlijk, ik ga ook weer spelen, mischien eens beginnen aan een quest buiten Amn, of eerst die in de docks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
* da_rippah SPOILER

Yay, ik heb Tor'gal verslagen, het was een moeilijke battle, maar het is toch gelukt. Daarna heb ik maar die quest van de Crowled Wizard aangenomen (in de Government district). Valygar zoeken dus. Eenmaal in de Umar hills aangekomen raakte ik gelijk weer in die andere quest verslingerd waarbij je de doden in dat stadje moest onderzoeken....
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 13:14:
Gebruiken jullie 3d acceleration?
Nee, ik heb het net uigezet, ik heb wel een Geforce 2 maar ik merkte dat het spel af en toe bij grote gevechten nogal haperde. Nu is dat minder en de kwaliteit van het beeld is bijna niet veranderd.

-edit-
Hoe maak je screenshots corpseflayer? Ik zie het niet bij Assign keys staan :?

[ Voor 8% gewijzigd door da_rippah op 19-01-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 19 januari 2003 @ 13:06:
In de copper coronet praten met die vage 'huuurrrmmmmm' gast, zeggen dat je veel coins hebt om uit te geven, en dan doorvragen over de hoeren of het gokken.
Dan mag je naar achter, en moet je gewoon rondkijken, krijg je vanzelf te horen waar je ongewenst bent.
Ik ben nu nog steeds bij Tor'gal. Ik had heb net *bijna* verslagen maar toen ging minsc op het laatst dood :X Echt frustrerend is dat...
zoals ik al eerder zei, ze naar de deur lokken met een gehaste mannetje
en veel beestjes summonen
Maar ik had nog 2 andere vraagjes, ten eerste: kun je tijdens een singleplayer game, een zelfgemaakt char toevoegen? (dus dat ik bijv. Jan Jansen eruit gooi en een zelfgemaakte thief erbij doe?)
Ja, dan moet je de save in de mpsave map doen, maar eerst Jan eruit gooien en items die hij heeft bewaren, dan MP openen en in zijn plaats een thief stoppen, en weer terug zetten in de normale saves map

(dit werkt ook als je met een volledig custom party wil spelen
En 2: Zijn nalia, yoshimo en jan de enige thieves uit het spel?
En imoen, ja, en yoshimo is de enige 100% dief, ik kan trouwens jan aanraden, omdat hij beter kan worden (gnome multiclass) omdat imoen en nalia mensen zijn kunnen ze alleen betere mages worden

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Thanx voor de tips! Backstabben is een thief-only skill he? Ik heb corpseflayer ooit horen uitleggen hoe het moest in dit topic, maar het is onderhand al 600+ replies groot :X Ik heb het 'per ongeluk' toevallig een keer met Jan gedaan; maar hoe moet het precies :o?

Ja, ik ben in een vraag-maar-raak-bui vanmiddag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 19 januari 2003 @ 14:52:
Thanx voor de tips! Backstabben is een thief-only skill he? Ik heb corpseflayer ooit horen uitleggen hoe het moest in dit topic, maar het is onderhand al 600+ replies groot :X Ik heb het 'per ongeluk' toevallig een keer met Jan gedaan; maar hoe moet het precies :o?

Ja, ik ben in een vraag-maar-raak-bui vanmiddag :P
hide in shadows, dan ACHTER (echt achter, dus niet van de zijkant ofzo) de vijand staan, en dan aanvallen, ikzelf speel met een level 22 assasin, chaotic good, dus ik doe draw-upon-the-holy-might, waardoor ik 25 strength, 24 dex en 24 con krijg, coat mijn weapons in poison, en backstab, hiermee krijg ik bijna iedereen dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb nu dus die Edwin in mijn team, en nadat hij de Nether Scroll heeft gebruikt, heeft hij een 'probleempje' (hehe, insufferable monkey)
Nu moet ik dat dus oplossen, heeft iemand tips waar ik moet beginnen? Want ik vond de oude edwin leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb net m'n ouwe save-game weer "opgepakt". Ik weet alleen niet meer precies waar ik ben en wat ik moet doen. Ik heb 't dus over Shadows of Amn, maar ToB wel geinstalleerd. Ik ben ook al gedeeltelijk door Watcher's Keep heen, en kom net uit de Planar Sphere. Volgens mij ben ik best ver, want Firkraag is ook al dood bijv. Ik heb geen Imoen in m'n party (wel Valygar en Yoshi). Hebben jullie tips wat ik moet gaan doen? (vreselijk, als je er weer "in moet komen") :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 19 January 2003 @ 17:23:
Ik heb net m'n ouwe save-game weer "opgepakt". Ik weet alleen niet meer precies waar ik ben en wat ik moet doen. Ik heb 't dus over Shadows of Amn, maar ToB wel geinstalleerd. Ik ben ook al gedeeltelijk door Watcher's Keep heen, en kom net uit de Planar Sphere. Volgens mij ben ik best ver, want Firkraag is ook al dood bijv. Ik heb geen Imoen in m'n party (wel Valygar en Yoshi). Hebben jullie tips wat ik moet gaan doen? (vreselijk, als je er weer "in moet komen") :)
Journal doorlezen, of overnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik heb Jan Jansen uit de party gehaald, en dmv mpsave en save te vervangen een aparte thief gemaakt: Een half-elf / assasin / met puntjes in: katana, long sword, short sword, en sword&shield style; verder al mijn punten in Hide In Shadows gedumpt. (oh ja, mijn abilities (81 in totaal :9) heb ik allemaal in str, dex en con gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 19 January 2003 @ 18:22:
Ik heb Jan Jansen uit de party gehaald, en dmv mpsave en save te vervangen een aparte thief gemaakt: Een half-elf / assasin / met puntjes in: katana, long sword, short sword, en sword&shield style; verder al mijn punten in Hide In Shadows gedumpt. (oh ja, mijn abilities (81 in totaal :9) heb ik allemaal in str, dex en con gedaan)
en hoe wil je nu Traps en Locks openen/disarmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
:) Daar heb ik weinig punten inzitten idd, niet aan gedacht |:( Ik zal het strax wel ff opnieuw doen :P

-edit- Corpseflayer welk wapen gebruik je in dat backtstab-screenshot?
-edit2- gefixt, ik heb de punten nu beter verdeeld..

[ Voor 41% gewijzigd door da_rippah op 19-01-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Baldr000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Half-Orc
Fighter/thief=> multiclass
stats;
19/18/19/8/8/18 (lang moeten rollen :P )
proficiencies;
katana 2puntjes (+1 to hit / +1 damage)
single handed weapon style 2 punten (+2 ac bonus / critical hit attack roll van 19 of 20 ipv alleen 20)
AC class -5
Cloak of non-detection
Ring of protection +2
Bracers of defense ac3
Helm of glory
Celestial Fury
en hide in shadows en move silently op 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat rollen gesproken...Als je de niet helemaal legale manier van spelen gebruikt door een bepaalde ini file te editen en zo de CLUA Console Keys aanzet, kun je je stats allemaal op 18 zetten...scheelt 2 uur rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 19:31:
Over dat rollen gesproken...Als je de niet helemaal legale manier van spelen gebruikt door een bepaalde ini file te editen en zo de CLUA Console Keys aanzet, kun je je stats allemaal op 18 zetten...scheelt 2 uur rollen.
Dat heet cheaten... en 2 uur is absoluut niet nodig, na 20 minuten rollen kreeg ik de volgende karakter:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Elf-Ranger.jpg
-edit- Corpseflayer welk wapen gebruik je in dat backtstab-screenshot?
Celestial Fury

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn goede stats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
hoe kan ik de crom faeyr krijgen? ik ben met de scroll al bij cromwell geweest, maar die zegt dat ik de onderdelen nog moet halen.... waar kan ik die vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 19 January 2003 @ 20:35:
hoe kan ik de crom faeyr krijgen? ik ben met de scroll al bij cromwell geweest, maar die zegt dat ik de onderdelen nog moet halen.... waar kan ik die vinden?
Ik ben ook opzoek naar onderdelen.
Dit heb ik al gevonden:

Scroll of Crom Faeyr --> Shadow Dragon
Gauntlets of Ogre Power --> Planar Sphere
Hammer of Thunderbolts --> geheime deur in de Sewers in de Temple District

Ik moet alleen nog maar Gridle of Frost Giant Strenght, maar die heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 20:47:
[...]

Ik ben ook opzoek naar onderdelen.
Dit heb ik al gevonden:

Scroll of Crom Faeyr --> Shadow Dragon
Gauntlets of Ogre Power --> Planar Sphere
Hammer of Thunderbolts --> geheime deur in de Sewers in de Temple District

Ik moet alleen nog maar Gridle of Frost Giant Strenght, maar die heb ik nog niet gevonden.
Bedankt maar die geheime deur (er zijn er twee) krijg ik niet open in de sewers in de tempel district. Wat doe ik verkeerd of hoe krijg ik die open :?

[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 19-01-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die girdle haal je volgens my bij de Adventurers Mart, maar weet ik ook niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 20:59:
die girdle haal je volgens my bij de Adventurers Mart, maar weet ik ook niet zeker
Nee dat is geloof ik de girdle of hill graint strengh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kua-Toa Dungeon, in de Underdark. Bij het standbeeld van Demogorgon.
Bedankt maar die geheime deur (er zijn er twee) krijg ik niet open in de sewers in de tempel district. Wat doe ik verkeerd of hoe krijg ik die open
In Windspear Hills kun je de sleutel vinden, Tazok heeft hem. De naam is "Sewer Keys".

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om die deur open te krijgen moet je eerst naar Windspear Hill gaan. In Firkraag's Dungeon vind je die sleutel.

Caspian die Gridle bij de Adventures Markt is Gridle of Hill Giant Strength :)

Farzin: Hoe kom ik in de Underdark? Moet je dan met iemand praten die het op je map aankruist?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit gelukkig weer 'n beetje in 't verhaal (zoals hierboven gezegd ben ik na maanden afwezigheid weer verder gegaan met m'n ouwe savegame), maar ik zit nu in Watcher's Keep. Wat was voor jullie een beetje een redelijk level om dit te spelen? Ik heb nu 13/13/13/12/12/17 als levels, maar echt makkelijk is 't nie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farzin: Hoe kom ik in de Underdark? Moet je dan met iemand praten die het op je map aankruist?
Je zult er vanzelf komen, tegen die tijd merk je het wel. Chapter 5
Wat was voor jullie een beetje een redelijk level om dit te spelen? Ik heb nu 13/13/13/12/12/17 als levels, maar echt makkelijk is 't nie...
Dat ligt meer aan Watcher's Keep dan aan je level, ik vond het zelf ook niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:11:
[...]
Dat ligt meer aan Watcher's Keep dan aan je level, ik vond het zelf ook niet makkelijk.
Sterker nog, ik word helemaal gek hier! Ik zit nu op het derde level ofzo, kom je een veld met 6 verschillende demonen tegen. Alles wat je doet gaat met Wild Surge (wild magic, ligt dat nou aan mij of hoort dat bij dit level???), dus er is ook niet tegen te toveren man. Zwaar irritant, en dan ligt het ook nog 's vol met traps, waar je niets aan kunt doen, want je hebt gelijk 6 demon fear-spreuken voor je kanis. Tips iemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 19:44:
Kijk op www.teambg.com die hebben trouwens ook veel modtools en hosten ook mods voor alle infinity games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Jep, en de reden is simpel :

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr047.jpg

Ff gauw een ToB char geimporteerd naar een savegame net voorbij die ene 'Coo!' figuur (damn, ik kan echt niet geloven dat ik zijn naam kwijt ben :X )

offtopic:
tss, en jullie moeten theforumisdown niet zo overbelasten ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Wow, heeft die monk permanent Magic Resistance? :) Hoe lang ben je dan ongeveer aan het spelen voordat je lvl 20 bent?

-edit-
offtopic:
Marruk, zit jij ooit wel eens op msn? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door da_rippah op 20-01-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 19 januari 2003 @ 20:35:
hoe kan ik de crom faeyr krijgen? ik ben met de scroll al bij cromwell geweest, maar die zegt dat ik de onderdelen nog moet halen.... waar kan ik die vinden :?
Die belt vind je in de underdark op de weg naar het elfencamp (als je voor de zilveren draak de missie uispeelt (je redt haar eieren) zet ze je af in het einde van die gang). Je moet dan teruglopen naar een kamer met een altaar. (ongeveer aan het begin, na een pad door een meer van lava (ja je krijgt vuur damage). Bij dat altaar ff een beest summonen en die sterft. Er verschijnen vier cambions (nou ja, daar lijken ze op, maar het zijn demon knights of zo). Versla ze en een heeft de Belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik zit nu nog in de temple ruins, in de dungeon, k heb al 2 delen van die key maar ik kan de derde niet vinden! (ik heb er een uit de cel van die Shadow) en nog een andere. Waar ligt het derde stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik had onlangs ook een monk, alleen kon ik de gauntlets of crushing niet meer vinden op de visprins zijn lijk, komt dit door de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 20 January 2003 @ 16:29:
Ik zit nu nog in de temple ruins, in de dungeon, k heb al 2 delen van die key maar ik kan de derde niet vinden! (ik heb er een uit de cel van die Shadow) en nog een andere. Waar ligt het derde stuk?
Praat met dat standbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Farzin: Jep heb ik al gedaan, ik heb al die vragen goed opgelost: een steen gekregen. Daarna ben ik naar dat bruggetje gedaan, naar die kamer met die lava in de vloer.. Alle beesten gekilled (ook die grote golem) maar geen steen. Daarna die kamer met die letters op de vloer (Indiana Jones kijken helpt hierbij :P) en in die cel van die verrader shadow een steen gepakt. Maar ik heb de derde nog steeds niet, hele dungeon uitgemest en uitgeroeid, maar ik kan hem niet vinden ;(

En dan heb je nog die sidequest van die 2 geesten: je moet de botten van een of andere trouwe volgeling van die Sungod terugbrengen naar hen. Die botten lagen in de Wolves Lair. Maar als ik de dungeon uitga en naar die Lair ga (links op de map) dan ligt er niets!

Dus eigenlijk 2 vragen:
* Waar ligt de 3e steen waarmee je de deur kan openen?
* Waar liggen die botten?

[ Voor 1% gewijzigd door da_rippah op 20-01-2003 17:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je die 2 geesten die botten geeft krijg je het 3e deel.
Die botten liggen in een doodskist helemaal in het begin van de ruins (1e kamer na de gang waar je binnenkomt)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Yay, ik heb de quest van de Umar hills opgelost :) Ik heb daarna Anomen maar gedumped (hij mocht geen knight worden :() en ik hem Keldorn erbij gehaald. Ik zit nu dus in de sewers, het eerste deel helemaal uitgekamd, behalve dan die andere party die er rondloopt, met die dwerg als leider. Die krijg ik niet gevloerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
da_rippah schreef op 21 January 2003 @ 12:12:
Yay, ik heb de quest van de Umar hills opgelost :) Ik heb daarna Anomen maar gedumped (hij mocht geen knight worden :() en ik hem Keldorn erbij gehaald. Ik zit nu dus in de sewers, het eerste deel helemaal uitgekamd, behalve dan die andere party die er rondloopt, met die dwerg als leider. Die krijg ik niet gevloerd :(
Die zijn idd. een nogal hoog lvl. Probeer er eens een cloudkill op te gooien samen met entangle. (er is ook zo'n mage ergens in het midden die je als low lvl char nogal pittig zal vinden)

en hier nog wat screenies wat JULLIE zonder ToB moeten missen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr048.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr049.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr051.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kostmrb/Baldr052.jpg

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die amulet is sweet, die krijg je gelijk in het begin van ToB
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.