spaceboy:
Je bedoelt naar dat kasteel? Als je Nalia toch niet wilt houden doe je 't toch niet?
Ik wil Nalia waarschijnlijk niet hebben, maar haar quest wil ik wel doen vanwege de items en experience.
Het is een RPG hoor, je kunt doen wat je wilt. Ik heb Yoshimo ook gewoon in m'n party gehouden, "komt tijd, komt raad".
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoel meer, kan ik niet beter iemand anders in mijn party nemen? Nu krijgt Yoshimo allemaal experience, en dat kan misschien beter naar mijn andere characters.
Je kunt 'm nadat zijn "verraad" duidelijk is geworden niet terugkrijgen.
Jammer, het is best een aardige dief. Dan gooi ik hem meteen weg zodra ik een andere neutral of good dief heb, dat is uiteindelijk beter voor mijn partij.
Amras:
In deze area vind je makkelijk:
- Een afgehakte hand
- Een staff
- Een ring
Stom van me, ik dacht dat ik alles kon zien met 'tab', maar ik besef me nu dat sommige dingen zelfs met 'tab' niet te zien zijn. Ik heb het zwaard nu, best een grappig ding
En nu nog even iets anders. Ik heb een ring of invisibility en een ring of human influence, en die hebben beide een ability. Kan ik deze ability gewoon onbeperkt gebruiken, of hebben deze ringen charges?