Baldur's Gate II: Shadows of Amn - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:22
Hier dan het tweede deel van het Baldur's Gate 2 topic.

Het eerste topic vind je hier:

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

Voor de mensen die het tweede deel in de Bhaalchild-reeks, en misschien zelfs de uitbreiding ervan, al meerdere malen hebben uitgespeeld en toe zijn aan wat vernieuwing:

Tortured Souls (BG2+ToB)
Imoen's Romance (BG2+ToB)
Forgotten Children (BG2+ToB)
Freedom's Reign (BG2 or BG2+ToB or BG2+TDD)
Reign of Virtue (BG2+ToB)
Shadows Over Soubar (BG2+ToB)
Epic Endeavours (BG2)
The Darkest Day (BG2 or BG2+ToB)

Als ik er hier een paar gemist heb geef het dan even door, dan kan ik ze er bij zetten. Verder zijn er ook nog wat MOD's in productie, zeker de moeite waard om er eens een paar te bekijken:

DiabloTC (BG2)
Battleground Infinity (BG2)
Legends of Deepwater (BG2+ToB)
Legacy of Kain (BG2)
After the fall (BG2+ToB)
The Vanished Dungeon (BG2+ToB)
Region of Terror (BG2)
Dragonlance TC (BG2+ToB) TIP!!
The Dragon's Call (BG2+ToB)

Mocht je ook daar helemaal op uitgekeken zijn, download dan de volgende tooltjes en ga zelf aan het knutselen:

IEEP (Infinity Engine Editor Pro: edit items, spells en stores, verder nog wat kleinere nuttige progjes)
Creature Maker (Maak je eigen creatures!!)
IDU (Infinity Dialog Utility: maak hiermee .dlg files, oftewel dialogen in het spel)
IETME (Infinity Engine Tileset Map Editor: maak je eigen maps en voeg hieraan creatures, containers, ambients e.d. toe)
KitCreator (maak kits)
ISE (Infinity Script Editor: scripting!!!)
WinBiff (Voor het uitpakken van .bif files waar de meeste BG files in verpakt zijn)
Near Infinity (uitgebreid totaal programma in JAVA)
Shadow Keeper (Character editor; thanx to da_rippah voor het hosten)

Dit zijn wel zo'n beetje de belangrijkste programma's om mee te modden, voor meer progs: kijk op TeamBG.com. Voor vragen: check de forums of bekijk wat tutorials

Als laatste nog wat links naar de sites van de makers van dit spel:

Bioware
Interplay
Black Isle

Dan rest mij niets anders meer te zeggen dan: "Flink posten in dit topic zodat we zo aan deel 3 zitten" >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Amras op 09-11-2011 07:57 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:51

spaceboy

Op grote hoogte

Ok dan, duidelijke openingspost. Misschien effe een paar screens van die uitbreidingen erbij? Ik ben nu halverwege met Throne of Bhaal en dan? Kan ik dan verder met m'n zelfde party naar bijvoorbeeld Darkest Day?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Amras
spaceboy schreef op 13 February 2003 @ 11:18:
Ok dan, duidelijke openingspost. Misschien effe een paar screens van die uitbreidingen erbij? Ik ben nu halverwege met Throne of Bhaal en dan? Kan ik dan verder met m'n zelfde party naar bijvoorbeeld Darkest Day?
Het is de bedoeling dat je een nieuw spel start, anders zijn er geen wijzigingen met het normale spel.

Anoniem: 45284

Ah, we gaan hier verder. :*)

Goede openingspost, overigens.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Nette opening. Alleen jammer dat ik weer van de bg2 af ben :)

TMAXTINT

• Amras
Thanks... 8)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het toch jammer dat er geen screenies en pics instaan, dat fleurt het altijd een beetje op... Maar voor de rest nette opening btw.. Ik heb BG2 wel een tijdje gespeeld, maar werd het een beetje zat helaas.. :)

superB

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Leuke openingspost maar waar is mijn Shadowkeeper? ;( Die had ik nog zo speciaal gehost ;(

:P

Gr.... ik moet echt binnenkort de nieuwe pc krijgen, ik heb echt megaveel zin om weer verder te spelen. Mijn laatste savegame was ergens in het stadje Spellhold (nog niet in de asylum dus)....

Misschien begin ik ook wel opnieuw, heb namelijk Shadowkeeper gebruikt om bij mijn kensai 2 puntjes bij wisdom af te snoepen en die bij intelligence eraan te plakken zodat ik em beter kon dualclassen naar kensai/mage :Y)

Anoniem: 32932

inderdaad een gave openingspost... (en ook de plaatjes zouden wel gaaf zijn.. die zijn nog wel een paar in het vorige topic te vinden)

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 13:51
Goeie openings post Amras :Y)

Anoniem: 70030

hmmppf....

ik wil ook wel weer eens gaan spelen. maar mn cd liggen bij mn vriendin. *zucht*

• Amras
Shadowkeeper staat er nu ook bij... Ga nog ff een paar mooi plaatjes opzoeken ;)

• Icingdeath
Leuk dat je plaatjes hebt gedaan maar ik zie nu allemaal kruisjes ;)

• Amras
Tja... dat is dat k*tbrinkster.... Ik gooi ze ff ergens anders

• Amras
Starttopic iets opgefleurt, opmerkingen???

• Hahn
  • Laatst online: 18:44
Amras schreef op 13 February 2003 @ 18:43:
Starttopic iets opgefleurt, opmerkingen???
Misschien kan je ze iets kleiner maken? Want meer dan 220 kb aan plaatjes is niet zo snel geladen met een normale modem :) (Ik heb ADSL :P)
En misschien kan dat bovenste plaatje iets minder hoog, hij ontneemt het zicht zo een beetje op de post zeg maar :)

The devil is in the details.

• Amras
Mmmm... vind zelf 220kb nog wel gaan, nouja ik haal het bovenste plaatje wel weg...

edit: is nu 180kb, dit moet hem worden denk ik :9

[ Voor 25% gewijzigd door Amras op 13-02-2003 18:56 . Reden: eigenlijk geen ]

• Icingdeath
he van welke mod :) is dat bovenste plaatje :?

edit: stom van me :'( ' het is de darkest day |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Icingdeath op 13-02-2003 20:49 ]

• Hahn
  • Laatst online: 18:44
JelleStoel schreef op 13 februari 2003 @ 20:48:
he van welke mod is dat bovenste plaatje?
Screenshot "The Darkest Day"
Staat eronder ;)

Shit te laat :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 13-02-2003 20:50 ]

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57
Screenshot "The Darkest Day"
Staat er gewoon onder hoor :P

Edit: *sugt* :( :+

[ Voor 18% gewijzigd door The Will op 13-02-2003 20:51 ]

There is no magic.

Anoniem: 52332

da_rippah schreef op 13 februari 2003 @ 16:04:
Gr.... ik moet echt binnenkort de nieuwe pc krijgen, ik heb echt megaveel zin om weer verder te spelen. Mijn laatste savegame was ergens in het stadje Spellhold (nog niet in de asylum dus)....
Dat stadje heet Brynnlaw.

• Icingdeath
Jij bent echt een Baldurs Gate II enceclopedy op poten in het vorige topic wist je ook de namen van die draken al :D

Anoniem: 27316

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Again... ;)

• da_rippah
Hehe, walking BG-encyclopedia :P

• Amras
Voor een echte fan is dat niet echt een moeilijke vraag... ben nog niet zo ver dat ik de namen van die draken kan uitspellen (laat staan uitspreken)...

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Je bent pas ECHT een BG-koning als je dat taaltje van die snake/vis beesten (onder water wereld aan 't einde van BG2) zonder translator kunt verstaan/spreken... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
In het begin wist ik echt geen enkele naam, zelfs niet van m'n partymembers, maar ik merk dat ik het nu beter onthou ;) Alleen vergeet ik soms nog wel plaatsen/namen voor een bepaalde quest, maar daar heb je je journal voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dan zal je mijn broertje moeten horen, die kan ze en uitspreken, en spellen en ook nog eens onthouden |:( . Ik vind het een leuk spel (ook al is mijn character nog niet zo goed, maar zo leuk is het nou ook weer niet.

Voor de rest sluit ik me bij iedereen aan: goede openingspost.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heb zojuist de Kuo-Toa, Beholder en Mindflayer dungeon in de Underdark onveilig gemaakt!! Die Demon Knights in de Kuo-Toa dungeon zijn sterk zeg, heeft me wel een paar keer herladen gekost. Maar de beloning is de moeite waard :9

[ Voor 1% gewijzigd door Amras op 15-02-2003 18:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 15 februari 2003 @ 13:33:
Heb zojuist de Kuo-Toa, Beholder en Mindflayer dungeon in de Underdark onveilig gemaakt!! Die Demon Knight in de Kuo-Toa dungeon zijn sterk zeg, heeft me wel een paar keer herladen gekost. Maar de beloning is de moeite waard :9
zijn dat van die beesten die zo'n zwaard met level drain er aan hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ja idd, en dan 5 a 16000xp... :9 Flink aantal keer herladen, maar uiteindelijk vrij makkelijk verslagen. Je kan ze 1 voor 1 laten komen, dan zijn ze goed te doen. En nogmaals: de beloning = 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Wie heeft er zin in een potje bgII multiplayer :? ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Amras schreef op 15 februari 2003 @ 17:16:
Ja idd, en dan 5 a 16000xp... :9 Flink aantal keer herladen, maar uiteindelijk vrij makkelijk verslagen. Je kan ze 1 voor 1 laten komen, dan zijn ze goed te doen. En nogmaals: de beloning = 8)
Zijn shitmonsters ja! Ik ben nu in Throne of Bhaal bezig met die Fire Giants. Die zijn ook per stuk goed voor 16000xp en meer. Nadeel is dat ze ontzettend hard meppen (30hp per keer eraf ofzo). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
spaceboy schreef op 15 februari 2003 @ 17:27:
[...]

Zijn shitmonsters ja! Ik ben nu in Throne of Bhaal bezig met die Fire Giants. Die zijn ook per stuk goed voor 16000xp en meer. Nadeel is dat ze ontzettend hard meppen (30hp per keer eraf ofzo). :)
Die Demon Knights slaan ook aardig, zal eens kijken of ik ToB ergens kan kopen want ik wil die ook weleens spelen. Ben nu bezig in de Drow City, nog ffies en ik kan Irenicus klop geven :9 Maar dan eerst Firkraag doden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
JelleStoel schreef op 15 February 2003 @ 17:26:
Wie heeft er zin in een potje bgII multiplayer :? ,
Ik wel, maar een server starten gaat me nog niet helemaal goed af.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 15 February 2003 @ 17:33:
[...]

Ik wel, maar een server starten gaat me nog niet helemaal goed af.... :|
Ik wil wel een server proberen te starten maar moet je dan bepaalde poorten openzetten :? vanwege mijn router.

En het is wel klote om dan weer in die klote dungeon te beginnen, :X er is toch een patch voor dat je die dungeon in het begin kan overslaan, ja of er is de mogelijkhijd om verder te gaan met een sp game door die sp game te kopieren naar de mp save map.

[ Voor 46% gewijzigd door Icingdeath op 15-02-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
JelleStoel schreef op 15 februari 2003 @ 17:36:
[...]

Ik wil wel een server proberen te starten maar moet je dan bepaalde poorten openzetten :? maar ik ben nu eerst ff aan het defragmenteren
Ja idd, zit hier zelf ook achter Internet Gateway dus heb dat probleem ook. Maar ga nu eerst ff eten, misschien later op de avond... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
213.224.182.248
/e/
Ziezo, het spel is weer eens uitgespeeld, nu vliegt het voorgoed in de kast, ik besteed mijn tijd wel aan iets anders.
Fijn dat je meespeelde Jellestoel, heb jij toevallig geen diablo2? Ik heb hem nog liggen hier, anders wil ik best nog ff daarmee beginnen.

[ Voor 90% gewijzigd door peke op 15-02-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
corpseflayer schreef op 15 February 2003 @ 19:32:
213.224.182.248
/e/
Ziezo, het spel is weer eens uitgespeeld, nu vliegt het voorgoed in de kast, ik besteed mijn tijd wel aan iets anders.
Fijn dat je meespeelde Jellestoel, heb jij toevallig geen diablo2? Ik heb hem nog liggen hier, anders wil ik best nog ff daarmee beginnen.
Nee maar ik kan er wel zo aan komen als ik wil :*) dus ik zal eens kijken met of zonder uitbreiding?

[ Voor 6% gewijzigd door Icingdeath op 15-02-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66227

Die demon knights zijn niet zo moeilijk... Één voor één meelokken naar die smalle buitengang, paar monsterjes summonen (wand of monster summoning) en dan met een sterke fighter zo'n gast in elkaar meppen.

Baldurs Gate 2 i het beste spel tot nu toe. Het enige minpuntje is dat die laatste bhaalspawn zo simpel is (die monk). Daar had ik wel wat meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Anoniem: 66227 schreef op 15 February 2003 @ 23:15:
Die demon knights zijn niet zo moeilijk... Één voor één meelokken naar die smalle buitengang, paar monsterjes summonen (wand of monster summoning) en dan met een sterke fighter zo'n gast in elkaar meppen.

Baldurs Gate 2 i het beste spel tot nu toe. Het enige minpuntje is dat die laatste bhaalspawn zo simpel is (die monk). Daar had ik wel wat meer van verwacht.
Ik gaf Jellestoel (Cavalier op de exp point cap) improved haste en met de amulet of power (negative plain protection), holy might en Carsomyr was het in een halve minuut geklaard.
Ik heb alleen de original diablo2, die kan je voor <20 euro bemachtigen, de expansion wil ik niet kopen ivm al die cheaters en lame exploits, de original is ook moeilijker doordat de items niet belachelijk overdreven modifiers kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Mmm... misschien afspraken om Diablo 2 te spelen ergens anders plaatsen, is nogal off topic. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66227 schreef op 15 February 2003 @ 23:15:
Ik wil geen kritiek uiten, maar de makers hebben het spel niet met zo gemaakt. Het is volgens mij niet de bedoeling dat je 'misbruik' gaat maken van zwaktes en lekken die in de game-engine zitten, tenzij je nog een beginner bent.

Wat je wel kunt doen, is een mage met de Wand of Monster Summoning naar binnen sturen, de spell Project Image casten, waardoor je een onbeperkt aantal monsters en wezens kunt oproepen. Vervolgens laat je je cleric (als hij al level 15 is) vijf keer Animate Dead casten, hierdoor krijg je vijf redelijk sterke Skeleton Warriors. Als je mage level 15 is en een paar keer Animate Dead heeft is dat een welkome aanvulling. Vervolgens summon je zoveel mogelijk monsters, en laat je er eentje naar dat standbeeld lopen.

Natuurlijk is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk van deze spells op je party hebt zitten voordat je hieraan begint, dan denk ik aan: Protection from Evil, Chaotic Commands, Free Action, Stoneskin, Spirit Armor, Protection from Undead. Deze spells duren lang, dus je kunt ze lang voordat je begint al casten. Wat je echter net voor het begin van het gevecht moet casten zijn: Defensive Harmony (met de laatste Baldurdash-patch werkt dit maar één keer), Negative Plane Protection. En dan hebben we het alleen maar over spells die je beschermen. Veel meer spells kunnen handig zijn, bijvoorbeeld Improved Haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Yeah! Eerste post op m'n nieuwe pc! Binnenkort weer lekker BG II'en!! :D

Wilde ik ff melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Owkee, niet lullen dan... GAMEN :9

PS: ik heb hem al weer bijna uit... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras waneer kan jij nou mp spelen :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Als ik door heb hoe het moet... 8)7

Joinen kan ik altijd natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 16 februari 2003 @ 13:34:
Als ik door heb hoe het moet... 8)7

Joinen kan ik altijd natuurlijk 8)
Heb je throne of the bhaal of niet, ik namelijk niet en dan kan ik niet joinen of als ik een server start jij niet joinen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ik heb geen ToB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
dan moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Server gestart

Edit:
Ik kap er mee want niemand joint toch dus heb ook ff ip adres verwijdert uit post

[ Voor 86% gewijzigd door Icingdeath op 16-02-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hmm... sorry, het duurde lang en ben toen zelf singleplayer verdergegaan... De tijd is wat snel gegaan voor mij sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 16 February 2003 @ 16:29:
Hmm... sorry, het duurde lang en ben toen zelf singleplayer verdergegaan... De tijd is wat snel gegaan voor mij sindsdien.
ik start weer een server
ip: 212.127.159.177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57
Het lijkt me dat ik niet hoef uit te leggen wat er hier fout gaat, of wel soms? ;)

Conversaties als die hierboven staan doe je maar via ICQ/MSN, of wat je dan ook wil gebruiken, alleen niet via GoT. Ik vind het best als er af en toe gevraagd wordt of er iemand mee speelt op je server, maar dat moet niet de spuigaten uit lopen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hmm... hij zegt dat ie niet kan connecten... Ik Join een game bij TCP/IP en heb daar jouw IP ingevoerd... ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 16 februari 2003 @ 16:38:
Hmm... hij zegt dat ie niet kan connecten... Ik Join een game bij TCP/IP en heb daar jouw IP ingevoerd... ideeen?
heb je toevallig een router? Want bij mij had ik ooit het probleem dat ik iets verkeert bij dmz host setup in had gesteld van mijn router.

edit: wacht eens volgens mij had ik je het verkeerde ip gegeven,

192.168.1.13

[ Voor 30% gewijzigd door Icingdeath op 16-02-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Jep... heb trouwens ook msn, je kan me toevoegen: "maartenrulez@hotmail.com". Dan houden we The Will ook te vriend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik heb je ook ff toegevoegd Amras.... alferdinck@hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
The Will schreef op 16 februari 2003 @ 16:38:
Het lijkt me dat ik niet hoef uit te leggen wat er hier fout gaat, of wel soms? ;)

Conversaties als die hierboven staan doe je maar via ICQ/MSN, of wat je dan ook wil gebruiken, alleen niet via GoT. Ik vind het best als er af en toe gevraagd wordt of er iemand mee speelt op je server, maar dat moet niet de spuigaten uit lopen.
Sorry het zal niet meer gebeuren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
da_rippah schreef op 16 februari 2003 @ 19:41:
Ik heb je ook ff toegevoegd Amras.... alferdinck@hotmail.com ;)
Misschien eens met meerderen een game starten, bijvoorbeeld iedereen 1 character... zou wel wijs zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Amras schreef op 16 februari 2003 @ 20:48:
[...]

Misschien eens met meerderen een game starten, bijvoorbeeld iedereen 1 character... zou wel wijs zijn :9
Zolang er niet maar niet veel lagg is blijft dat leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat is eht verschil in moeilijkheid, gameplay en graphics tussen dit spel en neverwinter nights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
grootste verschil: BG heeft de 2D Infinity Engine en Neverwinter de 3D Aurora (goed geschreven?) Engine. Verder gebruikt BG de 2de editie AD&D regels en Neverwinter de 3de. Moeilijkheid is denk ik hetzelfde, gameplay is totaal anders door verschillende engines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
GTA3 schreef op 16 February 2003 @ 20:58:
Wat is eht verschil in moeilijkheid, gameplay en graphics tussen dit spel en neverwinter nights?
Graphics zijn mooier in nwn maar de gameplay is volgens veel mensen leuker in bgII en daar sluit ik me bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
wat is er precies anders aan de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

persoonlijk vind ik de gameplay bij baldur's gate een stuk gezelliger, begrijp me niet verkeerd, maar de graphics bij NWN vind ik een stuk minder mooi als bij BG2 (nog niet gaan schelden!)

Bg heeft gewoon een hele andere stijl dan nwn, en die bevalt me een stuk beter, de sfeer komt er bij nwn (ook door de graphics) een stuk minder uit. ook vind ik de origneel getekende objecten een stuk mooier dan de computer gerenderde objecten, zonder veel detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Tja hoe leg je dat uit, het aanzicht is totaal anders. In Neverwinter kun je met de camera inzoomen en draaien etc. In BG is dit allemaal statisch. Natuurlijk blijft het concept wel hetzelfde: beetje rondlopen, praten en killen en dan geld, xp en magische items verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

YES!!! Jullie mogen mij feliciteren!! Ik word vader!! (in Throne of Bhaal that is) Echt geweldig die side-stories!! :)

Oh ja: ik sluit me er ook bij aan: ik heb Neverwinter Nights ook serieus geprobeerd, maar de betere graphics (come on jongens, wees eerlijk) maken de minder leuke gameplay ab-so-luut niet goed. Ik heb ook niet ver gespeeld. Baldur's Gate 2 ben ik nu voor de 3e keer aan 't spelen. (voor 't eerst Throne of Bhaal)

Zelfde heb ik trouwens met bijv. Lands of Lore. Spel ziet er niet uit, maar na iets van 6x uitgespeeld te hebben heb ik zo zin om opnieuw met deel 1 te beginnen. Daarentegen heb ik deel 2 maar 1x gespeeld en kwam in deel 3 helemaal niet ver. Gameplay is tha keyword!

[ Voor 72% gewijzigd door spaceboy op 16-02-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 29882 schreef op 16 February 2003 @ 21:20:
persoonlijk vind ik de gameplay bij baldur's gate een stuk gezelliger, begrijp me niet verkeerd, maar de graphics bij NWN vind ik een stuk minder mooi als bij BG2 (nog niet gaan schelden!)

Bg heeft gewoon een hele andere stijl dan nwn, en die bevalt me een stuk beter, de sfeer komt er bij nwn (ook door de graphics) een stuk minder uit. ook vind ik de origneel getekende objecten een stuk mooier dan de computer gerenderde objecten, zonder veel detail.
Dat vinden een hoop Baldur's Gate spelers, daarom zijn er een hoop blijven hangen bij dit spel en niet doorgegaan naar Neverwinter Nights. Beetje jammer dat Interplay/Bioware niet van plan is om een nieuw spel in de vorm van Baldur's Gate te maken. Waarschijnlijk omdat dan alleen de BG fans het zouden kopen omdat anderen de graphics achterhaald vinden. Maar ik kan altijd Icewind Dale 2 en Throne of Bhaal nog kopen, heb ik nog een paar uurtjes gamen in de Infinity Engine te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
hmm Amras: multiplayeren met 2+ mensen zuigt, daar heb ik ervaring mee, maar ik heb net met wous ff online gespeeld; opnieuw begonnen, tot aan dat stukje met Yoshimo zeg maar :Y) Met z'n 2en is het wel leuk maar met zijn zessen ofzo is _echt_ niet te doen, ik zeg het je... veel te druk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
da_rippah schreef op 16 February 2003 @ 21:23:
hmm Amras: multiplayeren met 2+ mensen zuigt, daar heb ik ervaring mee, maar ik heb net met wous ff online gespeeld; opnieuw begonnen, tot aan dat stukje met Yoshimo zeg maar :Y) Met z'n 2en is het wel leuk maar met zijn zessen ofzo is _echt_ niet te doen, ik zeg het je... veel te druk :{
Met z'n 3en is het nog wel te doen hoor maar 4 mensen word al gauw te veel want dan word het een chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hmmm... toch jammer, zou wel gaaf zijn. Gaat het niet door de lag of gewoon dat het niet te spelen is met 6 mensen tegelijk in 1 spel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja, veel te veel communicatie stoornissen, je krijgt niets mee van het verhaal, en het gaat gigantisch laggen.. Daarbij moet je ook nog op meerdere mensen gaan wachten de hele tijd..... Nee, geef mij voor 4+ players dan toch maar CS of UT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
JelleStoel schreef op 16 February 2003 @ 21:26:
[...]

Met z'n 3en is het nog wel te doen hoor maar 4 mensen word al gauw te veel want dan word het een chaos
Daar zit wel wat in ja, dat hadden we vandaag met z'n 2en al een beetje. Die Beastmaster echt op de meest ranzige manier verslagen... Maar dood wassie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
da_rippah schreef op 16 February 2003 @ 21:27:
Ja, veel te veel communicatie stoornissen, je krijgt niets mee van het verhaal, en het gaat gigantisch laggen.. Daarbij moet je ook nog op meerdere mensen gaan wachten de hele tijd..... Nee, geef mij voor 4+ players dan toch maar CS of UT :+
Klopt wel, dat wachten op elkaar is inderdaad wel irritant. Het verhaal kan me weinig meer schelen, kan het hele verhaal dromen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Holy shit. Iemand met Throne of Bhaal die de draak Saladrex al verslagen heeft? Ik dacht dat Firkraag moeilijk was... :( (had net 1x dat hij Near Death was, maar ik had alleen m'n main character nog...) Tips?

edit:

laat maar... direct na deze post probeerde ik 't nog 1x en was 'ie easy de pijp ui...

[ Voor 22% gewijzigd door spaceboy op 16-02-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Firkraag is ook niet al te moeilijk, heb hem met brute force verslagen in hoofdstuk 6. De enige spells die ik gebruikt heb zijn Haste en Resist Fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
hmm, ik zit al bij Brynnlaw en ik heb de shadow dragon en firkraag allebei nog niet verslagen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

da_rippah schreef op 17 February 2003 @ 15:18:
hmm, ik zit al bij Brynnlaw en ik heb de shadow dragon en firkraag allebei nog niet verslagen :{
firkraag is moeilijk te doen in hoofdstuk 2/3, de shadow dragon is ook wel lastig
maar in Hoofdstuk 6 heb je nog een kans om het weer te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 26793 schreef op 17 februari 2003 @ 16:04:
[...]

firkraag is moeilijk te doen in hoofdstuk 2/3, de shadow dragon is ook wel lastig
Volgens mij is het heel afhankelijk van magic.

1) Ik probeerde het met: 2 summoned Deva's, 2 Fire Elementals, 1 Invisible Stalker, iedereen: bless, chant, improved invisibility, haste, protection from fire, protection from evil, shield, 2 mensen simulacrum.

Resultaat: iedereen harstikke dood

2) Ik schiet eerst een "pierce magic" (ook eentje die magic resistance verlaagt), vervolgens een driedubbele magic missile en 1 hak van Minsc (was wel critical hit maar goed).

Resultaat: bijna niemand zelfs maar "gewond".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ik wou firkraag eerst op de 'cheating' manier killen door een zooi cloudkills te gooien en op afstand te wachten, toen bleek dat hij zich in 1 keer helemaal kan healen. Vond ik niet zo prettig dus heb hem toen maar brute force afgemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maar dan wat anders: ik zit nu in Watcher's Keep (Throne of Bhaal) in de laatste level (bij die machine) en daar heb je in het Gityanki camp een kamer met een Demi-Lich. Is er IEMAND die deze knakker dood heeft weten te krijgen? Hij heeft *minstens* 10 imprisonment spells... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivion
  • Laatst online: 08-07-2023

Ivion

Mame Chishiki

Anoniem: 26793 schreef op 17 februari 2003 @ 16:04:
[...]

Mwah, ik heb Firkraag vlak voordat ik naar Brynnlaw verslagen.

Ik had gewoon alle protection spells gecast die ik had, en dan vooral op me frontline fighters dingen gecast (ook iedereen af en toe invisible maken, ZEER handig :D). Veel pierce magic en lower resistance en ik heb hem in elkaar geramd met mijn 2 frontline fighters (Minsc, en ikzelf, een elfen kensai).

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op 17 februari 2003 @ 19:35:
Maar dan wat anders: ik zit nu in Watcher's Keep (Throne of Bhaal) in de laatste level (bij die machine) en daar heb je in het Gityanki camp een kamer met een Demi-Lich. Is er IEMAND die deze knakker dood heeft weten te krijgen? Hij heeft *minstens* 10 imprisonment spells... :(
Heb hem ooit wel dood gekregen, weet alleen niet meer hoe 8)7

Ik heb even een andere vraag, ik ga overnieuw beginnen en heb ook the darkest day geinstalleerd, alleen weet ik niet zo goed met wat voor char. Wat raden jullie aan, wat is echt een goede char voor mezelf? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Doordat je The Darkest Day hebt geinstalleerd is de dungeon van Irenicus heel wat moeilijker. Als je nog niet echt vaak Baldur's Gate gedaan hebt raad ik aan om fighter of een combinatie ervan te spelen, die hebben veel hitpoints dus dan ga je niet zo vaak dood (wat een hoop frustraties en herladen scheelt). Als je al bekend bent met BG kun je gerust wat anders kiezen, mage ofzo, je zal dan wel genoeg hebben aan Minsc om de klappen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 27316 schreef op 17 February 2003 @ 21:16:
[...]

Heb hem ooit wel dood gekregen, weet alleen niet meer hoe 8)7

Ik heb even een andere vraag, ik ga overnieuw beginnen en heb ook the darkest day geinstalleerd, alleen weet ik niet zo goed met wat voor char. Wat raden jullie aan, wat is echt een goede char voor mezelf? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? :)
Ah, 't is al gelukt. Heel simpel. Pak Minsc. Doe Berserk en hak 'm in elkaar. Dan doet 'ie niets terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 12:22

FCA

spaceboy schreef op 17 February 2003 @ 19:35:
Die vent heeft wel wat meer dan 10 imprisonments hoor ;)
Maar goed, een protection from magic scroll en hakken maar. Zo heb ik hem met m'n solo mage/thief ook doodgekregen.

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op 17 februari 2003 @ 21:22:
Doordat je The Darkest Day hebt geinstalleerd is de dungeon van Irenicus heel wat moeilijker. Als je nog niet echt vaak Baldur's Gate gedaan hebt raad ik aan om fighter of een combinatie ervan te spelen, die hebben veel hitpoints dus dan ga je niet zo vaak dood (wat een hoop frustraties en herladen scheelt). Als je al bekend bent met BG kun je gerust wat anders kiezen, mage ofzo, je zal dan wel genoeg hebben aan Minsc om de klappen op te vangen.
Ik heb hem al 3x uitgespeeld, met een fighter, een paladin en een wild mage dus weet nu wel hoe het meeste gaat :) Wil weer wat meer uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 27316 schreef op 17 February 2003 @ 22:15:
[...]

Ik heb hem al 3x uitgespeeld, met een fighter, een paladin en een wild mage dus weet nu wel hoe het meeste gaat :) Wil weer wat meer uitdaging ;)
Tja.. dat wist ik niet, sorry :9

Meer uitdaging? Minder partymembers... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op 16 februari 2003 @ 21:23:
[...]

Dat vinden een hoop Baldur's Gate spelers, daarom zijn er een hoop blijven hangen bij dit spel en niet doorgegaan naar Neverwinter Nights. Beetje jammer dat Interplay/Bioware niet van plan is om een nieuw spel in de vorm van Baldur's Gate te maken. Waarschijnlijk omdat dan alleen de BG fans het zouden kopen omdat anderen de graphics achterhaald vinden. Maar ik kan altijd Icewind Dale 2 en Throne of Bhaal nog kopen, heb ik nog een paar uurtjes gamen in de Infinity Engine te gaan :P
Oooh het wordt persoonlijk! By Amellysan the Blackhearted, whoose name I cannot spell!

Het grote probleem van NWN is de official campaign, die veel te veel richting Diablo is gegaan en veel te weinig richting role play. Alle initiatieven voor role playing moet je zelf nemen en veel spelers zien de helft van de side quests niet. Het spel is wat graphics betreft minder 'persoonlijk', omdat de content nog te klein is voor wat veel mensen hadden verwacht. Er zijn bijvoorbeeld maar een paar tilesets, er mist een groot aantal spreuken die met een 'basic' animatie er makkelijk in hadden gekund. De main campaign laat nog lang niet alles zien wat met de toolset kan en daardoor proberen veel mensen hem niet. De designers hebben waarschijnlijk in verband met de tijd dat soort extra's die bijvoorbeeld Baldur's Gate zo goed maakten niet in kunnen bouwen en dat zorgt ervoor dat iedereen roept dat het BGIII niet is en dus knudde is.

Bioware heeft wat dat betreft een grote kans laten liggen, omdat NWN legendarischer had kunnen worden dan het is geworden en daardoor minder uitbereidingspotentieel heeft...
Ze hebben dat inmiddels wel door en releasen in de patches veel nieuw spul, zoals enemies en objects, maar het echt leuke spul stoppen ze waarschijnlijk pas in de expansion...

However: de toolset maakt heel veel goed, omdat je zelf iets kunt bouwen en dat is iets wat voor zover ik weet geen enkele rpg biedt. Je bent bijna vrij in het scheppen van een verhaal....als je JAVA kent tenminste...

Maar even terug on-topic:

Wat voor problemen komen er bij jullie allemaal voor als je bgII op hoge resolutie zet? En in multiplayer?
Ik heb het meestal niet gedaan, maar het lijkt me wel leuk om even te gaan proberen...naja ik rapporteer hier wel weer later. . .

Oh en ik ben geen wandelende encyclopedie hoor, ik vind de Engelse taal bij toeval erg mooi en woorden en namen onthou ik dan erg makkelijk... Thaxall'ssiliya is toch een prachtige naam voor een draak? Jierdan Firkraag iets minder maar jah, die draak was ook iets minder slim. . .

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 52332 op 17-02-2003 22:30 . Reden: D'OH! quoted the wrong message!!! Darned. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op 17 February 2003 @ 22:27:
[...]

Tja.. dat wist ik niet, sorry :9

Meer uitdaging? Minder partymembers... 8)
Ook al gedaan met die wild mage heb ik hem met hoogstens 4 party members gespeeld maar opgegeven moment wel allemaal verschillende, want ik wil wel alle quests doen en dat is wel lastig, want dan heb je er een tussen lopen die amper experience heeft 8)7

Vandaar dat ik nu ff the darkest day heb geinstalleerd, is weer is wat nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 52332 schreef op 17 februari 2003 @ 22:29:
[...]

Oooh het wordt persoonlijk! By Amellysan the Blackhearted, whoose name I cannot spell!

Het grote probleem van NWN is de official campaign, die veel te veel richting Diablo is gegaan en veel te weinig richting role play. Alle initiatieven voor role playing moet je zelf nemen en veel spelers zien de helft van de side quests niet. Het spel is wat graphics betreft minder 'persoonlijk', omdat de content nog te klein is voor wat veel mensen hadden verwacht. Er zijn bijvoorbeeld maar een paar tilesets, er mist een groot aantal spreuken die met een 'basic' animatie er makkelijk in hadden gekund. De main campaign laat nog lang niet alles zien wat met de toolset kan en daardoor proberen veel mensen hem niet. De designers hebben waarschijnlijk in verband met de tijd dat soort extra's die bijvoorbeeld Baldur's Gate zo goed maakten niet in kunnen bouwen en dat zorgt ervoor dat iedereen roept dat het BGIII niet is en dus knudde is.

Bioware heeft wat dat betreft een grote kans laten liggen, omdat NWN legendarischer had kunnen worden dan het is geworden en daardoor minder uitbereidingspotentieel heeft...
Ze hebben dat inmiddels wel door en releasen in de patches veel nieuw spul, zoals enemies en objects, maar het echt leuke spul stoppen ze waarschijnlijk pas in de expansion...

However: de toolset maakt heel veel goed, omdat je zelf iets kunt bouwen en dat is iets wat voor zover ik weet geen enkele rpg biedt. Je bent bijna vrij in het scheppen van een verhaal....als je JAVA kent tenminste...

Maar even terug on-topic:

Wat voor problemen komen er bij jullie allemaal voor als je bgII op hoge resolutie zet? En in multiplayer?
Ik heb het meestal niet gedaan, maar het lijkt me wel leuk om even te gaan proberen...naja ik rapporteer hier wel weer later. . .

Oh en ik ben geen wandelende encyclopedie hoor, ik vind de Engelse taal bij toeval erg mooi en woorden en namen onthou ik dan erg makkelijk... Thaxall'ssiliya is toch een prachtige naam voor een draak? Jierdan Firkraag iets minder maar jah, die draak was ook iets minder slim. . .
Heb NWN zelf ook niet lang gespeeld, vond het na een tijdje saai worden. Heb heel ffies naar de toolset gekeken maar er niet veel aandacht aan besteedt. Het is inderdaad uniek dat Bioware die toolset heeft vrijgegeven, ik wou dat men dit ook voor de Infinity Engine had gedaan. We kunnen nu natuurlijk al een hoop modden maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk.

Verder speel ik Baldur's Gate op 1024x786, een resolutie die unsupported is. Ik heb ook 1280x960 eens geprobeerd maar die verknalde de GUI. Met m'n huidige resolutie heb ik geen problemen.

Mmm... moet ik je toch nog betrappen op een spelfout: het is Thaxll'ssillyia ipv Thaxall'ssiliya, maar het is je vergeven... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 27316 schreef op 17 februari 2003 @ 22:36:
[...]

Ook al gedaan met die wild mage heb ik hem met hoogstens 4 party members gespeeld maar opgegeven moment wel allemaal verschillende, want ik wil wel alle quests doen en dat is wel lastig, want dan heb je er een tussen lopen die amper experience heeft 8)7

Vandaar dat ik nu ff the darkest day heb geinstalleerd, is weer is wat nieuws :D
Ik kan ook wel wat nieuws gebruiken, heb het spel nu bijna voor de tweede keer uit en ben multiplayer met de derde keer bezig. Maar ik zit te wachten op de demo van Dragonlance TC: Glory of Istar, maar dat duurt al ff... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32932

zijn er al mensen die het met 1/2 partymembers hebben gered? dat lijkt me wel lache namelijk.

Ik ben nog in het begin van het spel (echt het begin jah!)waarbij ik dus nog bij de elfjes ben in de dungeon (waar het hele spel start) maar ik heb het spel wat verder gezien bij da_rippah.

Maar zou het dus mogelijk zijn om het " hele" spel " uit te spelen" met maar 1 partymember (bijv. een mage:en jijzelf een fighter)?!?!?!?!
DAT is pas een uitdaging :D

Verder merk ik dat iedere keer (paar keer problemen met mn pc gehad) als je BG|| opnieuw begint de skills anders worden verdeeld: Imoen is bijv. nu (bij mijn game) slechter in het unarmen van traps dan in het stelen: over verbeeld ik mijzelf dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32932 schreef op 18 februari 2003 @ 10:59:
zijn er al mensen die het met 1/2 partymembers hebben gered? dat lijkt me wel lache namelijk.

Ik ben nog in het begin van het spel (echt het begin jah!)waarbij ik dus nog bij de elfjes ben in de dungeon (waar het hele spel start) maar ik heb het spel wat verder gezien bij da_rippah.

Maar zou het dus mogelijk zijn om het " hele" spel " uit te spelen" met maar 1 partymember (bijv. een mage:en jijzelf een fighter)?!?!?!?!
DAT is pas een uitdaging :D

Verder merk ik dat iedere keer (paar keer problemen met mn pc gehad) als je BG|| opnieuw begint de skills anders worden verdeeld: Imoen is bijv. nu (bij mijn game) slechter in het unarmen van traps dan in het stelen: over verbeeld ik mijzelf dat?!
Dat lijkt me heel goed mogelijk, er zijn mensen die het hele spel hebben uitgespeeld als Single Class mage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op 17 februari 2003 @ 22:44:
[...]

Heb NWN zelf ook niet lang gespeeld, vond het na een tijdje saai worden. Heb heel ffies naar de toolset gekeken maar er niet veel aandacht aan besteedt. Het is inderdaad uniek dat Bioware die toolset heeft vrijgegeven, ik wou dat men dit ook voor de Infinity Engine had gedaan. We kunnen nu natuurlijk al een hoop modden maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk.

Verder speel ik Baldur's Gate op 1024x786, een resolutie die unsupported is. Ik heb ook 1280x960 eens geprobeerd maar die verknalde de GUI. Met m'n huidige resolutie heb ik geen problemen.

Mmm... moet ik je toch nog betrappen op een spelfout: het is Thaxll'ssillyia ipv Thaxall'ssiliya, maar het is je vergeven... :+
Amras schreef op 17 februari 2003 @ 22:48:
[...]

Ik kan ook wel wat nieuws gebruiken, heb het spel nu bijna voor de tweede keer uit en ben multiplayer met de derde keer bezig. Maar ik zit te wachten op de demo van Dragonlance TC: Glory of Istar, maar dat duurt al ff... :(
Ik speel ook altijd het spel in 1024x768 vanaf het begin eigenlijk al en werkt perfect nooit een probleem mee gehad, dus vraag me eigenlijk ook af waarom die resoluties unsupported zijn. :?

Ik speel nog steeds af en toe Neverwinter Nights ben nu aan het einde van hoofdstuk 2, maar het kan me moeilijk blijven boeien, ik ben er nu ook al zowat vanaf het begin dat die uitkwam mee bezig... 8)7

Dragonlance lijkt me ook wel heel erg leuk, maar dat is toch een total conversion ipv een uibreiding op BG 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 27316 schreef op 18 February 2003 @ 17:52:
[...]

[...]

Ik speel ook altijd het spel in 1024x768 vanaf het begin eigenlijk al en werkt perfect nooit een probleem mee gehad, dus vraag me eigenlijk ook af waarom die resoluties unsupported zijn. :?

Ik speel nog steeds af en toe Neverwinter Nights ben nu aan het einde van hoofdstuk 2, maar het kan me moeilijk blijven boeien, ik ben er nu ook al zowat vanaf het begin dat die uitkwam mee bezig... 8)7

Dragonlance lijkt me ook wel heel erg leuk, maar dat is toch een total conversion ipv een uibreiding op BG 2?
Ja, is Total Conversion... (en de screenshots zijn :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op 17 februari 2003 @ 22:44:
[...]

THE SHAME!!! :'( THE ENDLESS SHAME ;(

haha en is Saladrax die orange dragon? (in Watcher's keep). Volgens mij wel. Lekker arrogant ventje en de meeste draken zijn trouwens net als de meeste andere bosses gescript om deels uitdagend te zijn voor high-level (maar in soa houden ze geen rekening met levels boven 18) dus je kunt het in principe rustig proberen. Ik zou echter wel aanraden om niet meteen naar de draken te gaan...Maar Thax ging bij mij dood met een chromatic orb (petrified!) en firrie met alle dragonslayer items equipped....en een paar leuke tactische aanvallen...als de mage buiten schot blijft win je altijd...

Over de resolutie: ik heb ze allemaal geprobeerd inmiddels...maar ik heb ook voor 1024 gekozen...1600 * 1200 is vet klein allemaal, ziet dan niets meer en bij de meeste anderen is al het menu gedoe helemaal uitgerekt en ziet het er NIET uit.

Nog even een tip die ik in het vorige draadje ook gaf: creeer eens alle draken om te testen hoe sterk je party is! Niets is leuker dan een massive dragon battle als je het nèt kan winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Right. Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je Demogorgon voor je kiezen. Iemand tips? Die monstertjes die hij oproept (Glabrezu's voornamelijk) zijn nogwel hak-baar, maar hoe gaat 'ie dood? Het is mijn eer te na die scroll te gebruiken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt proberen om je party zo te verdelen dat je mages buiten schot blijven, zoals je een draak aan zou pakken zeg maar...De glabrezu zijn niet belangrijk, concentreer op Demo.

Mages vuren damaging en verzwakkende spells (5 x pierce magic en hij is wat hakbaarder voor je fighters)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste