Hier dan het tweede deel van het Baldur's Gate 2 topic.
Het eerste topic vind je hier:
Baldur's Gate II: Shadows of Amn
Voor de mensen die het tweede deel in de Bhaalchild-reeks, en misschien zelfs de uitbreiding ervan, al meerdere malen hebben uitgespeeld en toe zijn aan wat vernieuwing:
Tortured Souls (BG2+ToB)
Imoen's Romance (BG2+ToB)
Forgotten Children (BG2+ToB)
Freedom's Reign (BG2 or BG2+ToB or BG2+TDD)
Reign of Virtue (BG2+ToB)
Shadows Over Soubar (BG2+ToB)
Epic Endeavours (BG2)
The Darkest Day (BG2 or BG2+ToB)
Als ik er hier een paar gemist heb geef het dan even door, dan kan ik ze er bij zetten. Verder zijn er ook nog wat MOD's in productie, zeker de moeite waard om er eens een paar te bekijken:
DiabloTC (BG2)
Battleground Infinity (BG2)
Legends of Deepwater (BG2+ToB)
Legacy of Kain (BG2)
After the fall (BG2+ToB)
The Vanished Dungeon (BG2+ToB)
Region of Terror (BG2)
Dragonlance TC (BG2+ToB) TIP!!
The Dragon's Call (BG2+ToB)
Mocht je ook daar helemaal op uitgekeken zijn, download dan de volgende tooltjes en ga zelf aan het knutselen:
IEEP (Infinity Engine Editor Pro: edit items, spells en stores, verder nog wat kleinere nuttige progjes)
Creature Maker (Maak je eigen creatures!!)
IDU (Infinity Dialog Utility: maak hiermee .dlg files, oftewel dialogen in het spel)
IETME (Infinity Engine Tileset Map Editor: maak je eigen maps en voeg hieraan creatures, containers, ambients e.d. toe)
KitCreator (maak kits)
ISE (Infinity Script Editor: scripting!!!)
WinBiff (Voor het uitpakken van .bif files waar de meeste BG files in verpakt zijn)
Near Infinity (uitgebreid totaal programma in JAVA)
Shadow Keeper (Character editor; thanx to da_rippah voor het hosten)
Dit zijn wel zo'n beetje de belangrijkste programma's om mee te modden, voor meer progs: kijk op TeamBG.com. Voor vragen: check de forums of bekijk wat tutorials
Als laatste nog wat links naar de sites van de makers van dit spel:
Bioware
Interplay
Black Isle
Dan rest mij niets anders meer te zeggen dan: "Flink posten in dit topic zodat we zo aan deel 3 zitten"
Het eerste topic vind je hier:
Baldur's Gate II: Shadows of Amn
Voor de mensen die het tweede deel in de Bhaalchild-reeks, en misschien zelfs de uitbreiding ervan, al meerdere malen hebben uitgespeeld en toe zijn aan wat vernieuwing:
Tortured Souls (BG2+ToB)
Imoen's Romance (BG2+ToB)
Forgotten Children (BG2+ToB)
Freedom's Reign (BG2 or BG2+ToB or BG2+TDD)
Reign of Virtue (BG2+ToB)
Shadows Over Soubar (BG2+ToB)
Epic Endeavours (BG2)
The Darkest Day (BG2 or BG2+ToB)
Als ik er hier een paar gemist heb geef het dan even door, dan kan ik ze er bij zetten. Verder zijn er ook nog wat MOD's in productie, zeker de moeite waard om er eens een paar te bekijken:
DiabloTC (BG2)
Battleground Infinity (BG2)
Legends of Deepwater (BG2+ToB)
Legacy of Kain (BG2)
After the fall (BG2+ToB)
The Vanished Dungeon (BG2+ToB)
Region of Terror (BG2)
Dragonlance TC (BG2+ToB) TIP!!
The Dragon's Call (BG2+ToB)
Mocht je ook daar helemaal op uitgekeken zijn, download dan de volgende tooltjes en ga zelf aan het knutselen:
IEEP (Infinity Engine Editor Pro: edit items, spells en stores, verder nog wat kleinere nuttige progjes)
Creature Maker (Maak je eigen creatures!!)
IDU (Infinity Dialog Utility: maak hiermee .dlg files, oftewel dialogen in het spel)
IETME (Infinity Engine Tileset Map Editor: maak je eigen maps en voeg hieraan creatures, containers, ambients e.d. toe)
KitCreator (maak kits)
ISE (Infinity Script Editor: scripting!!!)
WinBiff (Voor het uitpakken van .bif files waar de meeste BG files in verpakt zijn)
Near Infinity (uitgebreid totaal programma in JAVA)
Shadow Keeper (Character editor; thanx to da_rippah voor het hosten)
Dit zijn wel zo'n beetje de belangrijkste programma's om mee te modden, voor meer progs: kijk op TeamBG.com. Voor vragen: check de forums of bekijk wat tutorials
Als laatste nog wat links naar de sites van de makers van dit spel:
Bioware
Interplay
Black Isle
Dan rest mij niets anders meer te zeggen dan: "Flink posten in dit topic zodat we zo aan deel 3 zitten"
[ Voor 40% gewijzigd door Amras op 09-11-2011 07:57 ]