ja, dat weet ik ook wel, maar ik wil graag weten hoe hij dat object heeft gemaakt in maxNitroX_infinity schreef op 09 January 2003 @ 16:48:
[...]
Lijkt me een blur effect, misschien op een schaduw
De gehavende pizzapunten (of hoe noem je die dingen) lijken niet even groot, ook niet met perspectief meegerekend. Rood vind ik er ook niet zo bij passen. Verder wel een leuk idee (misschien iets minder JPEG-compressie?
Oorzaak is fout perspectief; het blauwe gedeelte heeft wel perspectief terwijl de witte vlakken even lang blijvenDiMension schreef op 09 januari 2003 @ 22:38:
[...]
De gehavende pizzapunten (of hoe noem je die dingen) lijken niet even groot, ook niet met perspectief meegerekend. Rood vind ik er ook niet zo bij passen. Verder wel een leuk idee (misschien iets minder JPEG-compressie?)
www.triathlete.nl
Scighera schreef op 10 januari 2003 @ 07:24:
[...]
Oorzaak is fout perspectief; het blauwe gedeelte heeft wel perspectief terwijl de witte vlakken even lang blijven
Dat is op zich wel mooi, maar de afstanden tussen de vlakken zijn niet gelijk, en ze lijken ook niet dezelfde vorm te hebben.
Anoniem: 28596
eh goed...Anoniem: 41237 schreef op 09 January 2003 @ 16:44:
[...]
misschien wat laat, maar hoe krijg je dat effect?
hoe bereik je dit effect...eh tja.
Ik heb eerst een 3d model gemaakt met allemaal gebogen en getwistte cylinders
daarna hebbik er een pikzwart material opgezet en het gerenderd door een camera met erg hoge fov... hierdoor krijg je dus "random" dikteverschil in de zwarte lijnen
verder is het een geklooi met blending modes, blurren, kleur toevoegen...
Weer eentje (een simpele). Origineel is te vinden op deviantart (stock photo's - people):

[ Voor 5% gewijzigd door NitroX infinity op 10-01-2003 10:23 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

flash versie [is in te zoomen]
soort collage van 2 bouwplaatjes die ik laatst heb gemaakt.. ze zijn een beetje simpel, maar werken wel
ff een vraagje. Ben nu al een paar engelse tutorials voor PSP tegengekomen waarin ze "Add Noise" gebruiken (Image, Special Filters, Add Noise, volgens een tutorial). Maar bij "Effecten" (Ik heb de nederlandse psp btw. en ja, image is vertaald met effecten
) heb ik helemaal geen "Special Filters" (nederlandse equivalent) submenu. Bedoelen ze soms "Effecten -> Grofkorreligheid -> Toevoegen?" ???
edit:
Al zelf uitgevonden
Al zelf uitgevonden
[ Voor 36% gewijzigd door NitroX infinity op 11-01-2003 19:20 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een nieuwe:

Anoniem: 73350
jeej.. weer 's wat van mij.
't Is een battle picture, dus er gaan ok credits naar Lolith. Die gaf me namelijk een goeie 'Round' voor deze. Scanlines had ik achteraf misschien beter weg kunnen laten. Maar 'battle-pictures' mag je niet veranderen (in de battle iig), dus doe ik dat ook niet.
't Is een battle picture, dus er gaan ok credits naar Lolith. Die gaf me namelijk een goeie 'Round' voor deze. Scanlines had ik achteraf misschien beter weg kunnen laten. Maar 'battle-pictures' mag je niet veranderen (in de battle iig), dus doe ik dat ook niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 73350 op 11-01-2003 20:01 ]
Ffkes in het algemeen:
Wat ik niet snap is dat iedereen er min of meer een "wijze zin" bij in moet planten... dit vind ik in 99 van de 100 gevallen heel erg lelijk. Heel soms kan het nog wel een bepaald gevoel meegeven aan het plaatje, maar vaak komt het naar mijn mening erg onprofessioneel over aangezien men er niet lang genoeg over nadenkt en er maar wat neerkwakt. als er maar wat staat...
Daarom mijn vraag: Waarom, waarom zetten jullie er ingodsnaam een zin bij die zo slecht is dat zelfs de meest amateuristische dichter er nog tranen van in z'n ogen krijgt.
Jullie maken mooie plaatjes, maar die zinnen maakt het geheel soms zo lelijk dat ik uit soms angst maar geen commentaar geef op jullie plaatjes...
houd in je achterhoofd dat dit slechts mijn mening is...
Wat ik niet snap is dat iedereen er min of meer een "wijze zin" bij in moet planten... dit vind ik in 99 van de 100 gevallen heel erg lelijk. Heel soms kan het nog wel een bepaald gevoel meegeven aan het plaatje, maar vaak komt het naar mijn mening erg onprofessioneel over aangezien men er niet lang genoeg over nadenkt en er maar wat neerkwakt. als er maar wat staat...
Daarom mijn vraag: Waarom, waarom zetten jullie er ingodsnaam een zin bij die zo slecht is dat zelfs de meest amateuristische dichter er nog tranen van in z'n ogen krijgt.
Jullie maken mooie plaatjes, maar die zinnen maakt het geheel soms zo lelijk dat ik uit soms angst maar geen commentaar geef op jullie plaatjes...
houd in je achterhoofd dat dit slechts mijn mening is...
Helemaal met je eens. Ik snap dat het inspirerend is om vanuit een bepaalde gedachte te werken maar zorg dat een evt. tekst echt iets toevoegd. Veel te vaak is het melancholoische gehalte me iets te hoog.
Toch kun je hier wel een hele discussie over houden. Want aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat dit soort dingen skills vereist, net als het photoshoppen zelf. En deze moet je ontwikkelen dus ik wil niet zeggen dat het not done is om te doen.
mijn mening, nofi
en ik moet zeggen dat ik hier op een HDtje ook nog genoeg voorbeelden van melancholische photoshop stukjes hebt staan
Toch kun je hier wel een hele discussie over houden. Want aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat dit soort dingen skills vereist, net als het photoshoppen zelf. En deze moet je ontwikkelen dus ik wil niet zeggen dat het not done is om te doen.
mijn mening, nofi
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Anoniem: 45567
Langs de schaduw van jouw wanhoop...
(tot zover obscure reference)
Heb ook verder geen idee waarom mensen het zo leuk vinden om met stockphotos een leuk knipselplaatje te maken. Het staat tof? fijn. Zeker op deviantart gezien. w00t.
Allemaal leuk en aardig, maar iedereen kan het. a) originaliteit is anders b) het stelt absoluut niets voor.
/bitter
(tot zover obscure reference)
Heb ook verder geen idee waarom mensen het zo leuk vinden om met stockphotos een leuk knipselplaatje te maken. Het staat tof? fijn. Zeker op deviantart gezien. w00t.
Allemaal leuk en aardig, maar iedereen kan het. a) originaliteit is anders b) het stelt absoluut niets voor.
/bitter
Anoniem: 9542
aardig punt idd, was me ook opgevallen dat ik niet de enige ben die het doet
. Om even vanuit mezelf te spreken: d'r zijn maar weinig plaatjes van me waar niets bij staat. Stukkie text of gewoon losse typografie heeft verschillende functies. Soms is het gewoon als titel ingezet zoals bij m'n prayer en m'n sensation platen (bij de laatste had ik ook al eens de opmerking gekregen dat de text de hele plaat verruineerd, ikzelf vind het een toevoeging eigenlijk. Bij mijn (erg oude) ABCD serie zijn die capitalen slechts als vormelement erin gezet. Bij mijn laatste serie platen is steeds een stuk songtext opgenomen (traveller, dreamer en seeker) omdt ik vind dat dit iets toevoegt aan het plaatje, soort afspiegeling van het karakter van de meisjes die erop staan. (ik heb er dus wel over nagedacht). Vaak vind ik typografie wat toevoegen aan een plaatje en als ik er dan toch text op ga zetten wil ik wel wat overbrengen.
en trouwens: ook als je plaatjes lelijk vind wordt commentaar nog steeds wel gewaardeerd (door mij althans)
en trouwens: ook als je plaatjes lelijk vind wordt commentaar nog steeds wel gewaardeerd (door mij althans)
Hier nog 1. In bijna alles wat ik maak zet ik wel een zin of woord. Soms doe ik dat ter toevoeging, maar soms doe ik het ook gewoon om het een 'titel' te geven zeg maar. Net als dat je titels geeft aan boeken en liedjes enzo, geef ik dus 'titels' aan mijn werkjes. Alleen ik heb alleen het probleem dat het de ene keer beter uitpakt dan de andere keer. 'kMoet namelijk nog veel oefenen als het aankomt op typo.Anoniem: 9542 schreef op 11 januari 2003 @ 20:31:
Om even vanuit mezelf te spreken: d'r zijn maar weinig plaatjes van me waar niets bij staat.
Nog meer tekst..
Vaak vind ik typografie wat toevoegen aan een plaatje en als ik er dan toch text op ga zetten wil ik wel wat overbrengen.
Er zit natuurlijk wel een verschil een een korte en goed uitgewerkte typo en een zin of een hele songtekst oid. Niet dat de eerste niet "fout" kan worden uitgeveerd maar tis imo een andere dicipline.Anoniem: 73350 schreef op 11 januari 2003 @ 21:05:
Hier nog 1. In bijna alles wat ik maak zet ik wel een zin of woord. Soms doe ik dat ter toevoeging, maar soms doe ik het ook gewoon om het een 'titel' te geven zeg maar. Net als dat je titels geeft aan boeken en liedjes enzo, geef ik dus 'titels' aan mijn werkjes. Alleen ik heb alleen het probleem dat het de ene keer beter uitpakt dan de andere keer. 'kMoet namelijk nog veel oefenen als het aankomt op typo.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
oeps..
[ Voor 99% gewijzigd door mpegernie op 11-01-2003 21:17 ]
Zolang de maker maar niet probeert het gebrek aan communicatie van zijn plaat te compenseren met een slagzin kan het mijn goedkeuring wel wegdragen. Je kan bijvoorbeeld door een paar woorden een heel andere blik laten werpen op een plaatje. Maar als je niet weet waat de plaat over gaat zonder de tekst dan is je plaat niet goed.
Human Bobby
Das ook weer zo. Je ziet mij (gelukkigmpegernie schreef op 11 January 2003 @ 21:14:
[...]
Er zit natuurlijk wel een verschil een een korte en goed uitgewerkte typo en een zin of een hele songtekst oid. Niet dat de eerste niet "fout" kan worden uitgeveerd maar tis imo een andere dicipline.
Als ik hele verhalen bij mijn werkjes wil stoppen, dan zou ik dat er wel als aparte toevoeging doen... een gedicht ofzo. Nu eerst nog leren dichten
De fotomanip is wel mooi, maar Comic Sans als lettertype?? Dikke no-go imho. Als er één lettertype op deze aardkloot is dat vernietigd moet worden is het wel Comic Sans.
[edit]
Nog wat van mijn werk.
Plaatje voor een battle:

Vingeroefening; 'ansichtkaart' uit Engeland voor een vriend van me

De type bij het laatste plaatje is alles behalve mooi, maar dit keer ging het wel om de inhoud
En natuurlijk de excuses voor het verneuken van de layout
[ Voor 36% gewijzigd door David op 12-01-2003 11:18 ]
Anoniem: 45567 schreef op 11 januari 2003 @ 20:31:
Hier moet ik toch even een opmerking over maken. Natuurlijk zijn deze plaatjes er in verschillende kwaliteitsgraden, maar als ik bijvoorbeeld zo'n plaat maak probeer ik er toch iets origineels van te maken. Het is net alsof je bij schilderen een aquarel maakt ofzo. Het idee is alles behalve origineel, maar de uitwerking is zo origineel als je hem zelf maakt. Dat is sowieso bij alle vormen van kunst zo. Luie kunstenaars blijven lui, originele kunstenaars zullen altijd proberen iets origineels te verzinnen.
Wil ik ook nog ff aanhaken op de tekst-kwestie. Soms zijn de teksten in een plaatje wel goed, maar lijkt het lettetype helemaal nergens op. Tekst is een stijlelement, en als je dat op de juiste manier gebruikt wordt je plaat er een stuk mooier op. Ik vind het vaak wel mooi als een plaat een motto, een statement met zich meebrengt.
helemaal mee eens, maar dan vind ik het altijd nog moeilijk om er iets neer te zetten wat ergens op slaat. Ik laat het dan altijd maar bij een titeltje of ik laat het weg...
Maar voor mij alles behalve er een diepe gedachte achter te plaatsen, die komt voor de rest toch niet over en dan ziet het er imo erg amateuristisch uit...
Hou die diepe gedachten maar voor jezelf en probeer ze niet te delen...
als je ze succesvol kan delen moet je dat vooral doen, maar ik denk dat de meeste mensen hier daartoe niet echt in staat zijn (blijven proberen, doe ik ookAnoniem: 28596 schreef op 12 January 2003 @ 13:33:
[...]
helemaal mee eens, maar dan vind ik het altijd nog moeilijk om er iets neer te zetten wat ergens op slaat. Ik laat het dan altijd maar bij een titeltje of ik laat het weg...
Maar voor mij alles behalve er een diepe gedachte achter te plaatsen, die komt voor de rest toch niet over en dan ziet het er imo erg amateuristisch uit...
Hou die diepe gedachten maar voor jezelf en probeer ze niet te delen...
Eh ok... laat ik voorop stellen dat de laatste 3 die jij gemaakt heb totaal niet mijn stijl zijn en verwacht dus geen afkrakend commentaar aangezien ik niet echt een objectieve mening erover kan vormen.Anoniem: 9542 schreef op 11 januari 2003 @ 20:31:
Over de tekstjes, tja je hebt iig een font gekozen dat er bij past. Verder kan ik me nog een klein beetje indenken dat die figuren op een bepaalde manier de wereld inkijken en dat je ze dan met van die astrologische kreten kunt benoemen.
Ik had het nooit gedaan, maar ik zet dan ook geen mensfiguren in mijn plaatjes waarvan je de emoties oid af kunt lezen...
Verder vind ik dat je er bij de eerste kunt zien dat je er extra aandacht aan hebt besteedt in verhouding tot de laatste 2.
De eerste lijkt echt af, wat compositie betreft. Daarna begint het steeds meer een bij elkaar raapsel van een foto plus een abstracte achtergrond + wat astrologische afbeeldingen en een kreet.
De kleurstelling van de derde vind ik dan wel erg mooi, misschien kan je daar nog wat verder aan klooien zodat ie net zo af is als de eerste.
De tweede vind ik de minste eraf. De kleuren zijn niet mooi, het hoofd is een beetje slecht in het geheel geplakt. De compositie is ook de minste...
offtopic:
verbeter me als het astronomie ipv astrologie is, ik haal die dingen altijd door elkaar
verbeter me als het astronomie ipv astrologie is, ik haal die dingen altijd door elkaar
Anoniem: 57530

Voor een profielwerkstuk
edit: Mijn dank is groot oh wijze NitroX_infinity
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 57530 op 12-01-2003 20:05 ]

weer een poging tot het namaken van een foto in vlakken
(anderen te vinden op paperwork zie sig)
[ Voor 17% gewijzigd door Creesch op 12-01-2003 19:47 ]
Zet eens http:// voor je urlAnoniem: 57530 schreef op 12 January 2003 @ 19:39:
[afbeelding]
Voor een profielwerkstukFoto is zelf gemaakt..kon alleen geen mooie schone euro vinden maar eigenlijk vind ik dat de krasjes en de viezigheid wel wat toevoegen
edit: grrrrrr waarom werkt mijn img ding nietnouja dan maar een link
www.jamacotrading.nl/paddo/crap/menumonarchieklein.gif
Anoniem: 14373
Ziet er goed uit willem169! Net zoals de eerdere twee logo's die je postte. Heb je een site (of je bedrijf) waar ik ze onder elkaar kan zien? En het liefst met huisstijl van de opdrachtgever erbij
Ik ben veeleisend maar dan ook leergierig.
Ik ben veeleisend maar dan ook leergierig.
Mooi! Beetje onheilspellende sfeer zo met Bea naar de grond gericht. Mooie plaat.Anoniem: 57530 schreef op 12 January 2003 @ 19:39:
[afbeelding]
Voor een profielwerkstukFoto is zelf gemaakt..kon alleen geen mooie schone euro vinden maar eigenlijk vind ik dat de krasjes en de viezigheid wel wat toevoegen
Zal binnenkort eens een portfolio site maken..
Dat lijkt me een fijn plan. Als jullie dan ondertussen ook even naar dit logo zouden willen kijken zou het helemaal perfect zijn

De, nog niet perfect afgewerkte, huisstijl/lay-out is te vinden op http://www.phpgg.nl/index.php

De, nog niet perfect afgewerkte, huisstijl/lay-out is te vinden op http://www.phpgg.nl/index.php
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 14373 op 13-01-2003 22:52 ]
WIP Logo voor Astrea Group International
een groep van 10 bedrijven (afzonderlijke blokken)
maar ze worden toch samen op de klant gericht (accolades om blokken bij elkaar te houden)
een groep van 10 bedrijven (afzonderlijke blokken)
maar ze worden toch samen op de klant gericht (accolades om blokken bij elkaar te houden)

Een wallpapertje...
[ik heb hem maar op 1280x1024 gelaten.. dan is ie groot genoeg om te resizen..]
flash versie [natuurlijk om in te zoomen..]

[ik heb hem maar op 1280x1024 gelaten.. dan is ie groot genoeg om te resizen..]
flash versie [natuurlijk om in te zoomen..]
[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 15-01-2003 01:08 ]
nevermind
[ Voor 77% gewijzigd door Willem op 15-01-2003 01:20 ]
maandag wou ik wat muziek op cd hebben, toen heb ik gisteravond maar een hoesje gemaakt...:)
originelen in png (bij gebrek aan fototjop):
http://boon.superkoe.com/OTR_cover.png
http://boon.superkoe.com/OTR_back.png
voor:

achter:
voor:

achter:

[ Voor 27% gewijzigd door Senzuboon op 15-01-2003 09:54 ]
he'k ook ooit gedaan:Senzuboon schreef op 15 januari 2003 @ 09:05:
maandag wou ik wat muziek op cd hebben, toen heb ik gisteravond maar een hoesje gemaakt...:)
voor:
[afbeelding]
achter:
[afbeelding]

¯\_(ツ)_/¯
Volleytje van mij in een Photoshop-battle (te volgen op http://www.camelon.nl/antforum/viewtopic.php?t=50):

Ik vind de typografie een beetje onduidelijk voorderest een mooie plaat.Anoniem: 57530 schreef op 12 januari 2003 @ 19:39:
[afbeelding]
Op het eerste gezicht dat ik dat er "demonarchie, macht of traditie" stond.
Waarbij ik "of" op z'n engels zag
Maar de munt als symbool voor de monarchie is goed verzonnen. Uitwerking kan misschien nog wat beter.
Anoniem: 42998
echt een prachtig logo. Simpel goed.Anoniem: 14373 schreef op 13 January 2003 @ 22:51:
Dat lijkt me een fijn plan. Als jullie dan ondertussen ook even naar dit logo zouden willen kijken zou het helemaal perfect zijn![]()
[afbeelding]
Als je zelf niet weet of het de moeite waard is dan is het dus niks
Ik zie geen verband tussen het grafische deel van je logo en het doel van de site, de producten of de naam. Dus elk willekeurig ander logo had net zoveel toegevoegd imho.
Human Bobby
Ik weet wel wat ik er van vind, ik wilde slechts meningen horenJustice schreef op 15 January 2003 @ 18:32:
Als je zelf niet weet of het de moeite waard is dan is het dus niksIk zie geen verband tussen het grafische deel van je logo en het doel van de site, de producten of de naam. Dus elk willekeurig ander logo had net zoveel toegevoegd imho.
Ja, ik moet toegeven dat er (nog) geen verband is tussen de site en het logo, maar ik had gewoon zin om een 'logo' te maken
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Dit is een work-in-progress, voor een poster voor de Noordelijke Hogeschool Nederland, afdeling bedrijfskundige informatica. Graag uw onderbouwde kritiek!

What a terrible world we live in where ninjitsu can't solve our problems
Hm nice 
Doet me denken aan een plaat van Nozzman, geloof dat 'ie in de Sequence zat...
wembad, groen grietje op de voorgrond. Nocturna brushes
Freaky dapo, je bent weer (altijd) een stuk vooruit gegaan sinds saiyanforum waar ik je laatste designs heb gezien.Anoniem: 28373 schreef op 17 January 2003 @ 10:24:
hier is mijn laatste werkje
ik hoop dat jullie hem leuk vinden
[afbeelding]
Nog wel altijd zelfde style (twirls) maar het blijft mooi.
[ Voor 28% gewijzigd door DNi-Cow op 17-01-2003 11:54 ]
Anoniem: 28373
dank jullie wel voor het positieve commentaarwillem169 schreef op 17 January 2003 @ 10:36:
Hm nice
maar het zijn geen brushes hoor .. ik ken ze wel maar het zijn ze niet ,
die slingers zijn gewoon sierlijke fonts die ik gebruik
porcelain toevallig? viel me laatst ook al op dat dat font enorme overeenkomsten toont met die nocturna brushes
Heb voor een ander draadje ff heel snelsnel een medeleven smiley in mekaar geknald, moet nog netter getekend worden, maar waar ik mee zit is dat MSIE d'r van die rare pixels weghaalt onderaan. Andere progs geven em wel goed weer. Raarrrr.. ah wel, hier issie 

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Och, hij heeft em toch zelf uitgeknipt
Even oefenen en hij komt er wel

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
ja ben je een logo aan het maken en is je inspiratie op ...
is het wat, wat kan erbij of word het dan te druk?
is het wat, wat kan erbij of word het dan te druk?

waar is het voor? het belangrijkste cvan een logo is toch wel dat het iets verteld over waar het bijhoort
uuuh... tja zomaar?Anoniem: 9542 schreef op 18 januari 2003 @ 19:34:
waar is het voor? het belangrijkste cvan een logo is toch wel dat het iets verteld over waar het bijhoort
nieuw image, heb ik net een half uur geleden gemaakt. (en ja, de pics zijn van hebus)

Compositie en stand van de hand vind ik erg mooi, ik weet niet precies wat je er mee wilt bereiken, maar het ziet er leuk uit!Man_in_a_shed schreef op 15 January 2003 @ 19:18:
Dit is een work-in-progress, voor een poster voor de Noordelijke Hogeschool Nederland, afdeling bedrijfskundige informatica. Graag uw onderbouwde kritiek!
[afbeelding]
maar je ziet zelf denkik ook wel dat alle plaatjes die je gebruikt hebt veel te blurry zijn om op een poster te zetten. Verder zie ik overal rare gum-strepen, dit komt nogal raar over en het lijkt alsof het foutjes zijn, ik neem aan dat dat ook het geval is.
mja, leuke compositie en kleur, maar het blijven twee geblende foto's met een blur-effectje... ik ben er niet echt kapot van...DNi-Cow schreef op 19 januari 2003 @ 00:42:
nieuw image, heb ik net een half uur geleden gemaakt. (en ja, de pics zijn van hebus)
[afbeelding]
Anoniem: 13179
Heh, ben ik gelukkig niet de enige die font's gebruikt ipv brushes voor dat soort dingenAnoniem: 28373 schreef op 17 januari 2003 @ 21:28:
[...]
dank jullie wel voor het positieve commentaar
maar het zijn geen brushes hoor .. ik ken ze wel maar het zijn ze niet ,
die slingers zijn gewoon sierlijke fonts die ik gebruik
Hij heeft opzich wel wat, alhoewel het er allemaal een beetje vreemd uit ziet.... hmm in iedergeval leuk om te zien, eens wat anders dan puppy's
Ontstaan uit het niets, als test van een anti alias pattern uit dit draadje. Erg inspirerend voor retro graphics en mgv een stroke krijg je erg originele resultaten. Gewoon voor de lol dus en om me even af te reageren. 

Human Bobby
Leuke vorm, maar ik leesr er toch echt Gerard v/d B inAnoniem: 14373 schreef op 20 januari 2003 @ 21:13:
Na wat kloten in illustrator. Logo voor Peter v/d R, ik dus.
[afbeelding]
Ik zie wat je bedoelt. Ik heb nu het streepje van de R dezelfde kleur gegeven. Maakt dit uit? Verder ga ik hier niet mee door, want het was meer testje voor met Illustrator.
Anoniem: 14373 schreef op 21 januari 2003 @ 06:53:
Ik zie wat je bedoelt. Ik heb nu het streepje van de R dezelfde kleur gegeven. Maakt dit uit? Verder ga ik hier niet mee door, want het was meer testje voor met Illustrator.
Ik zou die 'R' toch omdraaien, want zo is het alles behalve duidelijk.
Oude logo van mijn site (nooit volledig gemaakt, begin binnenkort weer opnieuw met zelfde logo maar dan "versleten")
www.avpnews.com
Anoniem: 28373
hijs idd een beetje vreemd ..Anoniem: 13179 schreef op 19 januari 2003 @ 02:04:
[...]
Heh, ben ik gelukkig niet de enige die font's gebruikt ipv brushes voor dat soort dingen
Hij heeft opzich wel wat, alhoewel het er allemaal een beetje vreemd uit ziet.... hmm in iedergeval leuk om te zien, eens wat anders dan puppy's![]()
maar ik heb hem gewoon een keer spontaan gemaakt toen ik in een vervelende geinspireerde bui was . en ik vind het best leuk geworden , maar toch ook wel een beetje weird .
maar goed , dan blijft het leuk teminsten
de volgende keer zal ik wel weer wat schattigs maken .. zoals puppy's

opmaakje voor een show-all stuff page, komen alleen plaatjes op, geen text etc.
De balk aan de rechterkant kan makkelijk breder gemaakt worden voor meer thumbnails.
Anoniem: 28086
Offtopic: Er zit een klein schokje in het loading-introtje van je siteagentorangina schreef op 21 January 2003 @ 16:59:
[afbeelding]
opmaakje voor een show-all stuff page, komen alleen plaatjes op, geen text etc.
De balk aan de rechterkant kan makkelijk breder gemaakt worden voor meer thumbnails.
Netjes agent!
Maar eh, voor web grafisch wel erg zwaar
Maar eh, voor web grafisch wel erg zwaar
ja da's waar
.. ik maak wel een leuke preloader dan merken ze er hoop ik niet te veel van
. [Ik merk dat ik erg verwend raak door breedband..]
Dat schokje is al opgelost, binnenkort update ik hem wel weer [want ik ben nog bezig met mouseovers en vergrotingen van de plaatjes op de evidence pagina]
Dat schokje is al opgelost, binnenkort update ik hem wel weer [want ik ben nog bezig met mouseovers en vergrotingen van de plaatjes op de evidence pagina]
Ben er ook weer eens 
@ Nitrox: 'k Vind hem wel apart... in de positieve zin
@ Agent: Die is gewoon vet mooi... 'kzou willen dat ik dat kon
En dan ook maar weer gelijk iets van mij... weer onder m'n andere nickname
(hoop niet dattie de layout verziekt)

Hij lijkt een beetje op die gast uit Southpark (Kenny) vind ik wel
@ Nitrox: 'k Vind hem wel apart... in de positieve zin
@ Agent: Die is gewoon vet mooi... 'kzou willen dat ik dat kon
En dan ook maar weer gelijk iets van mij... weer onder m'n andere nickname

Hij lijkt een beetje op die gast uit Southpark (Kenny) vind ik wel
Ik vind dat je met elk werk wat je maakt weer een stuk vooruit gaat. Dit maak je allemaal uit je hoofd, of deels van tutorials?
Toch een jammer punt; ik vind de tekst totaal niet passen bij de plaat. En dat zeg ik niet omdat vijf stuks hiervoor het al over je platen zeggen, maar omdat ik het in deze plaat er weer zo uit vind springen.
Ik kijk naar die plaat en denk aan een mummy, die in een graftombe ligt; hij lijkt wel erg vrouwelijk, maar enfin. De mummie komt als visioen uit de graftombe, of verschijnt in nachtmerries. Het heeft iets duivels.
Wat jij erbij zet, 'let your illusion become your world' geeft aan dat de verschijning, de illusie daar in de lucht, je leven moet worden, dat je eraan toe moet geven.
Is het niet eerder, dat de illusie jouw wereld binnentreedt, dus jouw leven teistert, en dat de illusie dus vraagt om toegelaten te worden, negeer de illusie/ nachtmerries niet, want hij/zij is er, en blijft je achtervolgen.
Als er een dikke auto had gestaan, of een fiks droomkasteel, had ik gezegd; dat is mijn illusie, ik wens dat het mijn wereld wordt. Een spookverschijning is voor mij niet echt een beeld dat ik als mijn dagelijkse kostje voor de toekomst zou willen hebben.
Dat was mijn visie erop, wil je uitleggen wat jouw idee bij deze plaat was en waarom je deze tekst bij dit beeld hebt gezet?
Disclaimer: ik wil je hiermee niet proberen onderuit te halen; ik wil weten waarom de plaat voor jou klopt zoals hij nu is; gezien kleurgebruik, uitstraling en tekst.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Sorry type
Dit moest eigenlijks op de kalender van Deviantart komen maar die gaat niet meer door helaas; dus vrij om te releasen... zo ook in dit topic dus

(Battle)field
(Type;) Dit is de laatste in een 'serie' van kleine gastjes met grote hoofden en ogen, het was een leuk experiment
Binnenkort weer iets wat weer iets meer donkerder is, promise
Dit moest eigenlijks op de kalender van Deviantart komen maar die gaat niet meer door helaas; dus vrij om te releasen... zo ook in dit topic dus

(Battle)field
(Type;) Dit is de laatste in een 'serie' van kleine gastjes met grote hoofden en ogen, het was een leuk experiment
*sniff, wat is ie weer VERSCHRIKKELIJK mooi. Je nieuwe stijl is echt ontzettend gaaf. Weg met dat horrorgedoe, dait is pas echt interessant. Meer, sjapeu, bis!Anoniem: 13179 schreef op 21 January 2003 @ 21:05:
Sorry type![]()
[afbeelding]
(Battle)field
(Type;) Dit is de laatste in een 'serie' van kleine gastjes met grote hoofden en ogen, het was een leuk experimentBinnenkort weer iets wat weer iets meer donkerder is, promise
Allemaal uit m'n hoofdDark Blue schreef op 21 januari 2003 @ 20:58:
[...]
Ik vind dat je met elk werk wat je maakt weer een stuk vooruit gaat. Dit maak je allemaal uit je hoofd, of deels van tutorials?
Ik heb de tekst erbij gezet omdat 't eerste was wat me te binnen schoot. Ik heb dat altijd al gedaan met afbeeldingen, geen flauw idee waarom. En tja, ik heb dat toevoegen van tekst in een foto op een passellijke manier nog niet onder de knieToch een jammer punt; ik vind de tekst totaal niet passen bij de plaat. En dat zeg ik niet omdat vijf stuks hiervoor het al over je platen zeggen, maar omdat ik het in deze plaat er weer zo uit vind springen.
[knip]
Dat was mijn visie erop, wil je uitleggen wat jouw idee bij deze plaat was en waarom je deze tekst bij dit beeld hebt gezet?
Tja, waarom klopt hij, zoals ik al zei, ik doe gewoon wat me te binnen schiet en op dit punt schoot mij te binnen; hij's klaar. Dus dan stop ik.Disclaimer: ik wil je hiermee niet proberen onderuit te halen; ik wil weten waarom de plaat voor jou klopt zoals hij nu is; gezien kleurgebruik, uitstraling en tekst.
Maar speciaal voor degenen die 'm leuker zouden vinden zonder tekst

Hmm interessant, aan de ene kant vinden mensen dit soort dingen mooier, aan de andere kant vinden mensen de 'horror' dingen weer beter... ik denk dat ik gewoon doorga met beide makenNozzman schreef op 21 January 2003 @ 21:25:
[...]
*sniff, wat is ie weer VERSCHRIKKELIJK mooi. Je nieuwe stijl is echt ontzettend gaaf. Weg met dat horrorgedoe, dait is pas echt interessant. Meer, sjapeu, bis!
Punt is wel dat ik die 'horror' dingen makkelijker vind om te maken en ze daarom liever niet maak... er zit meer uitdaging en tijd in zoiets als dit, en dat heb ik soms ook nodig
hoi ben nieuw hier, mooie dingen zitten ertussen! doe ook veel met photomanips.
voorbeeld:
voor meer kijk op mn deviantart account: http://mondayrunner.deviantart.com/
groet!
voorbeeld:

voor meer kijk op mn deviantart account: http://mondayrunner.deviantart.com/
groet!
Anoniem: 40013
Shit... altijd als ik dit soort topics doorwandel krijg ik weer zin om zelf ook aan de slag te gaan 
Dus na een nachtje bikkelen kwam er dan dit uit:

uiteraard graag commentaar

Anoniem: 41237
holy CRAP!!! dat is echt zo vet!! hoe maak je zoiets man? en dan heb ik het over die buis-dingen en de hele achtergrondAnoniem: 13179 schreef op 21 January 2003 @ 21:05:
Sorry type![]()
[afbeelding]
(Battle)field
(Type;) Dit is de laatste in een 'serie' van kleine gastjes met grote hoofden en ogen, het was een leuk experimentBinnenkort weer iets wat weer iets meer donkerder is, promise
het is dat je het er links onderin zelf al bij zetAnoniem: 40013 schreef op 22 januari 2003 @ 15:27:
Shit... altijd als ik dit soort topics doorwandel krijg ik weer zin om zelf ook aan de slag te gaan
[afbeelding]
plaat is wel mooi maar niet echt functioneel, ik zou het eerder zien als de achtergrond van een flyer van een (jaja) trendy feest...
Verder ziet het er gewoon uit alsof het niet af is, je verwacht nog een onderwerp
maar op deze manier lijkt het nergens over te gaan.
Anoniem: 57097
Misschien leuk voor ideetjes voor logos en 2 d illustrator art...
http://www.topicz.nl/popup.php?id=7
http://www.topicz.nl/popup.php?id=7
Nou het zijn bijna allemaal foto's (98% ofzo) dus ik bedenk, schets, maak de foto's en neem dan wat ik nodig heb uit alle foto's die ik maakAnoniem: 41237 schreef op 22 januari 2003 @ 15:33:
[...]
holy CRAP!!! dat is echt zo vet!! hoe maak je zoiets man? en dan heb ik het over die buis-dingen en de hele achtergrond
Maar het idee is belangrijker, de rest volgt dan meestal wel.
waarschijnlijk nieuwe splash voor www.nimation.nl

de tekst hebbik weggehaald, er staat normaal nog het een en ander bij... maar dat moeten jullie later maar een keer gaan bekijken

de tekst hebbik weggehaald, er staat normaal nog het een en ander bij... maar dat moeten jullie later maar een keer gaan bekijken
Je zou moeten waarschuwen voor epilepsie
zonder grappen het contrast tussen de scherpe lijnen en de balletjes is wel
mooi maar ik vind het altijd wel tof als er een gedachte achter een plaat zit
of iets mysterieus en dat mis ik toch een beetje... zit er iets achter of is het
"gewoon een mooie plaat" want dat laatste is ie iig wel
Logo voor Zweedse Camping:

Er is voor een Lynx gekozen omdat er in dat gebied -waar de camping gelegen is- nogal veel van dat soort beesten rondlopen.
En verwerkt in het uiteindelijke logo:

Er is voor een Lynx gekozen omdat er in dat gebied -waar de camping gelegen is- nogal veel van dat soort beesten rondlopen.
En verwerkt in het uiteindelijke logo:

Ziet er weer goed uit. Hoe heb je die lynx gemaakt, ik neem aan vanuit fotoreferenties? Trek je die dan over, of geef je er wel een eigen tint aan?
Daarbij zou ik graag weten in welk lettertype Dalarna Vildmark is geschreven
Daarbij zou ik graag weten in welk lettertype Dalarna Vildmark is geschreven
Foto is inderdaad referentie geweest..
en Dalarna Vildmark is in het fontje Rotis Serif opgezet.
en Dalarna Vildmark is in het fontje Rotis Serif opgezet.
K heb mijn fotosoep dingetjes op een page gegooid ; http://www.xzeroine.tk/ Lemme know wat jullie dr van vinden
www.baskoole.com
Anoniem: 27983
Ok, ik noemde dat werk van Larkie daarboven dus een slappe Matrix-ripoff, en ik zei dat iedereen wel een saaie foto van een conservenblikje en een douche-slang kan combineren tot een wazig veld vol microfonen.Nozzman schreef op 21 januari 2003 @ 21:25:
[...]
*sniff, wat is ie weer VERSCHRIKKELIJK mooi. Je nieuwe stijl is echt ontzettend gaaf. Weg met dat horrorgedoe, dait is pas echt interessant. Meer, sjapeu, bis!
Of iets dergelijks.
en ik smeekte hem weer door te gaan met dingen als zijn Media Manip, of die dude met die zwarte tsjap in zijn mond en derg.
Het ziet er leuk uit als graphic, maar ik vind die horrorstyle dingen er interresanter uitzien. En je kan ook veel laten gebeuren in een horrorplaat, toch?
Anoniem: 69395
ik ben ook eventjes voor een vriend bezig geweest. ben nog niet met de plaat klaar maar wil wel graag wat adviserende comments 

he hallooo dat zelfde kun je over die verder-niets-te-doen-en-nix-te-vertellen horror plaatjes beweren. ik vind deze een veel originelere stijl en sfeer hebben dan wat ik verder heb gezien, wat ik overigens niet eens echt wil zien. beetje afstotelijk imo.Anoniem: 27983 schreef op 25 January 2003 @ 15:59:
[...]
Ok, ik noemde dat werk van Larkie daarboven dus een slappe Matrix-ripoff, en ik zei dat iedereen wel een saaie foto van een conservenblikje en een douche-slang kan combineren tot een wazig veld vol microfonen.
Of iets dergelijks.
en ik smeekte hem weer door te gaan met dingen als zijn Media Manip, of die dude met die zwarte tsjap in zijn mond en derg.
Het ziet er leuk uit als graphic, maar ik vind die horrorstyle dingen er interresanter uitzien. En je kan ook veel laten gebeuren in een horrorplaat, toch?
iedereen kan mensen verminken met photoshop. maar dit soort sfeervolle plaatjes of de ene met de mensen met monitors als hoofden (sorry voor de totaal onhandige omschrijving
DevArt thumbs
NRtje 20 met 613 favs staatie. gesorteerd op favorites. subliem, ik wil daar ook ooit tussen staan..
[ Voor 9% gewijzigd door mpegernie op 25-01-2003 19:15 ]
Dit topic is gesloten.