[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.441 views sinds 30-01-2008

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Wow, wat lopen wij met elkaar veel mooie 2d dingen te produceren :)
Voorgaande topics waren te groot, en dus:

Post in dit topic al je 2d meuk!

De voorgaande topics:
[rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 1[/rml]
[rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 2[/rml]

Voor handgetekende of wacom-zuut hebben we een apart topic:
Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 2

Veel plezier :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
Waar is jouw bijdrage nou :(

Anoniem: 9542

Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/troep/arges_logo_400.gif

een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet ;)

ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 12-12-2002 16:40 ]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Anoniem: 9542 schreef op 12 December 2002 @ 16:39:
ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?

Ik vond 'm hier wat van weg hebben:
Afbeeldingslocatie: http://user.chollian.net/~sybenhur/france98logo.jpg

Tenminste, er is zo'n soort voetbal logo dat er nog meer op lijkt, maar ik zou niet weten welke dat is..

[ Voor 16% gewijzigd door Pelle op 12-12-2002 16:54 ]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:16
Anoniem: 9542 schreef op 12 december 2002 @ 16:39:
[afbeelding]

een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet ;)

weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedacht ;) )

Human Bobby

• mixedcase
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 13:05
empyrian, ik vind je andere werk toch mooier ;)

Justice schreef op 12 december 2002 @ 16:58:
[...]

weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedacht ;) )
zeker aan gedacht voor schermweergave hebben we #000000, #CC0033, eventueel te vervangen door #999999

rood is pms 193C, eventueel te vervangen door cool gray PMS 7C voor fullcolour druk zijn ook nog cmyk kleuren gedefinieerd, hoewel dat niet aan te raden is natuurlijk

Anoniem: 69395

eve on shit werken

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 69395 op 12-12-2002 23:16 ]

• mixedcase
AAH! sorry, dat was ff schrikken ;)

Anoniem: 55565

Pfff, wel grappig... orgineel niet echt lijkt mij :: '80

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
chookie schreef op 12 december 2002 @ 17:00:
empyrian, ik vind je andere werk toch mooier ;)
chookie schreef op 12 december 2002 @ 20:21:
AAH! sorry, dat was ff schrikken ;)
Anoniem: 55565 schreef op 12 december 2002 @ 20:32:
Pfff, wel grappig... orgineel niet echt lijkt mij :: '80
jongens jongens... dit topic is om in te posten, niet de HK numero 2... hou het ontopic alsjeblieft :)

en als blijk hiervan:

dit is met photoshop in elkaar geknutseld, alleen de meuk is met 3dsmax gemaakt. Lijkt me toch een [2d] post.

Afbeeldingslocatie: http://tobias.dezeserver.nl/forum/reflect1.jpg

in elkaar geklust binnen een half uur om voor mezelf te bewijzen hoe makkelijk een ranzige trend-whore plaat te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19977

Zwaar experimentele try out voor opgespannen huid.

Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/Got/Huid.jpg

Heb er voor het clichee maar wat standaard bloed achter laten druipen etc. Het is voor een eerste experiment aardig geslaagd.

Wat er te verbeteren valt:
Huid texture met heightmaps voor de aders
Iets van Porieen of ander detail
Heighmapt van de huid anders -> meer opgespannenheid minder statisch
2 Punts belichting ipv 1 source.
Minder touw in beeld. / Ander touw
2x hogere resolutie

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 19977 op 13-12-2002 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update.

Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/Got/Huid2.jpg

Wat er nog te verbeteren valt?
Draden en huid zijn nog wat apart, niet echt eenheid
Geen gaten in de huid op paatsen waar de draad vastzit

(Originele reso 2000x2000, daar ziet ie er een stuk beter uit, minder detail verlies)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 19977 op 13-12-2002 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onzin

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 19977 op 13-12-2002 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 3 generations. geweldig idee. Alleen iets te onduidelijk met alle layers die erin zitten, probeer die 3 handen zo clean mogenlijk te presenteren en niet al te veel stuff erbij te doen.

best leuk. Probeer niet te veel met tekst effecten te rotzooien, dat geeft zon standaard look. Filtertje hier, filtertje daar. :)
Zeker met snowboarding1.jpg. Clean werken en met gradients doet het over het algemeen net wat beter. Leuke start

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 19977 op 13-12-2002 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Ik ben zelf erg happy met deze splashscreen:
Afbeeldingslocatie: http://www.keurentjes.net/Splashscreen.png
We hebben bij ons bedrijf geen graphic artist dus ben ik maar uitgeroepen tot Photoshop-expert :) De 'bijna witte' ruimte rechtsmidden is expres zo 'open', die wordt gebruikt voor inline authenticatiedialog en een download-progressbar.

Het bedrijfslogo zelf heb ik ook ontworpen overigens (en bijbehorende visitekaartjes etc. etc. etc.)

Website is kut (5 minuten karweitje met halfrotte plaatjes) maar dat wordt in jan/feb volgend jaar gefixed.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/web-row.gif

deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.

AgentOrangina on-lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zorg effe dat je hit state van je knoppies niet alleen die letters is, dat klikt wat lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
agentorangina schreef op 13 December 2002 @ 17:58:
[afbeelding]

deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.

AgentOrangina on-lijn
Als ik vragen mag waar heb je die shotgun vandaan uit dat 3e plaatje? dies echt vet... kan je misschien een link geven ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 22:05
Ik weet het ik ben nog een N00b maar ik wil me toch ook bezig gaan houden met 2D en misschien 3D stuff waar hebben jullie die programma's vandaan en hoe heten ze?

desnoods mail je me maar

[ Voor 10% gewijzigd door M@rijn op 13-12-2002 19:11 . Reden: mail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
voor 2d gebrukken veel mensen Photoshop, misschien ook nog paint shop pro maar daar weet ik nie zoveel van. Voor 3d word veel met 3dsmax, bryce gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb 't shotgun gemaakt in illustrator met wat referentieplaatjes,

Ja ik moet idd. nog die knopjes even goed zetten.. bij sommige buttons had ik het al gedaan, maar nog niet bij allemaal. Ze moeten ook nog Mouse over images krijgen, maar ik moet even nadenken hoe ze d'r dan uit gaan zien [outlines of ziets..]. Een geluidje zal ook niet misstaan.

[ Voor 31% gewijzigd door agentorangina op 13-12-2002 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44573

Afbeeldingslocatie: http://www.noticias.nl/jeroen/rastagirlsmall.gif

ik krijg die vingers niet lekker, als referentie een potloodschets gebruikt van iemand op sijun forum.

in illustrator line-art, in photoshop gekleurd.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 44573 op 14-12-2002 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/PROBEERTSELS/robot.gif

Met illustrator bezig geweest. Ben nog steeds aan het proberen. Ik heb het gevoel dat er iets mist, iemand misschien tips? Aangezien ik nog veel leren moet/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
haal de e in youre weg ;)..

misschien moet je nog wat wit in bijv. de linkerbovenhoek plaatsen [en dan om de letters een randje groen gooien zoals onder de US]

geinige robot trouwens :D

[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 14-12-2002 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ben pas begonnen met fotosoep hier zijn 2 posters, ze zijn redelijk erg gecropt dus let daar ook even op :) (opbouwende kritiek altijd welkom):
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/simonv/vusios/posters/tiff_jpg/kerstbal_poster.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/simonv/vusios/posters/tiff_jpg/kerstgala2002copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23097

Ik zou de dresscode niet gala noemen, maar black tie o.i.d.
Verder vind ik ze voor beginnend werk er netjes uitzien. Ik vind alleen de witte letters in de rode versie wat onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Laatst online: 20:54
Een simpel dinkie in photoshop voor een boekbespreking van een boek icm een film en een (vooral niet op het vorige gebaseerde) voorblad voor de zus van een vriendin voor mij voor een bespreking van Asterix en Obelix en Romeinse soldaatjes, of zoiets toch :D.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Pietervoorblad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Anneleenvoorblad.jpg

En nee, beide besprekingen zijn afgegeven dus ze kunnen niet meer veranderd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door coubertin119 op 14-12-2002 15:18 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 23097 schreef op 14 December 2002 @ 15:03:
Ik zou de dresscode niet gala noemen, maar black tie o.i.d.
Verder vind ik ze voor beginnend werk er netjes uitzien. Ik vind alleen de witte letters in de rode versie wat onscherp.
Dat is bewust... het moet er een beetje candlelight achtig uitzien...
heb je verder nog tips? die kan ik echt altijd gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Blizzzard schreef op 14 December 2002 @ 12:42:
Ik ben pas begonnen met fotosoep hier zijn 2 posters, ze zijn redelijk erg gecropt dus let daar ook even op :) (opbouwende kritiek altijd welkom):
[afbeelding]

[afbeelding]
Nog even je anti-alias aanzetten :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

|HunterPro|:
[afbeelding]

in elkaar geklust binnen een half uur om voor mezelf te bewijzen hoe makkelijk een ranzige trend-whore plaat te maken is.
No offence maar voor een echt trendwhore plaatje moet je toch wat meer details gaan gebruiken en daar gaat hem de tijd in zitten. Dus zeggen dat het niet origineel is OK, maar echt trend spul kost je zeker wel wat meer tijd... :)

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

agentorangina schreef op 14 December 2002 @ 12:32:
haal de e in youre weg ;)..

misschien moet je nog wat wit in bijv. de linkerbovenhoek plaatsen [en dan om de letters een randje groen gooien zoals onder de US]

geinige robot trouwens :D
Haha, oke! :D Had zo niet aan die e gedacht. Om die tekst die daar boven staat zit overigens een randje maar die zie je niet omdat hij in het groen staat. Ik zal eens proberen om die tips te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73443

hier maar ff wat stuff van mij.. tevens mijn eerste post op het GOT forum :O

nummero 1

nummero 2

nummero 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 08-06 15:26
mwah kan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizzzard schreef op 14 December 2002 @ 15:36:
[...]

Dat is bewust... het moet er een beetje candlelight achtig uitzien...
heb je verder nog tips? die kan ik echt altijd gebruiken :D
Ehm voor candle light zou ik een wat ander lettertype gebruiken. Iets klassiekers, iets zwierigers (is dat een woord?). En misschien een wat ander kleurgebruik (lila ofzo??) Al vind ik de kleuren die je nu gekzoen hebt ook erg stijlvol.
Verder zou je misschien wat meer de sneeuwster op de achtergrond terug laten komen of iets cliche laten zien als champagne glazen, dansend paar (maar laat deze dingen liever achterwege als je met van die "word" plaatjes aan komt zetten).

Ehm en verder zou ik gewoon veel dingen uitproberen, en weer veel weggooien (iig dat gaat bij mij dan meestal zo) ;).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixedcase
Afbeeldingslocatie: http://dualdot.com/~chookie/picture/battle_victory_small.jpg
(klikken voor full-size)

Mijn eerste photomanip probeersel. Wat het moet voorstellen: na een battle houdt de overwinner het hoofd van de verliezer opgeheven in victory. Ik ben alleen nog niet tevreden met het resultaat. Heeft er iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
mpegernie schreef op 14 December 2002 @ 18:00:
[...]
No offence maar voor een echt trendwhore plaatje moet je toch wat meer details gaan gebruiken en daar gaat hem de tijd in zitten. Dus zeggen dat het niet origineel is OK, maar echt trend spul kost je zeker wel wat meer tijd... :)
ik wilde ook geen ultieme coole plaat der platen maken, maar iets wat ik in no time in elkaar flans en vervolgens tot iets waarvan een 'leek' zegt van 'wow' als je begrijpt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72427

agentorangina schreef op 13 december 2002 @ 17:58:
[afbeelding]

AgentOrangina on-lijn
Jasses wat dope :)
Geweldige stijl, big up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
pardon? Mag ik je verzoeken zulke inhoudsloze replies niet hier te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jan.derteug/logo-12-12r-02--.jpg

Wat het voor moet stellen, het gloednieuwe logo van mijn aankomende site, volgend jaar :)
+ speedo meter

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44573

hey DaNCe2k die tutorial heb ik ook pas gemaakt met die schuingetrokken onderbroken cirkel, welke site is dat ook alweer? ziet er leuk uit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
DaNCe2k: nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 17:08
Agent Orangina, leuke vectorversie van de setup van Transport Tycoon zit er tussen! (Or am i wrong? :) )
Ziet er verder erg cool uit!

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Je hebt me door, ik ben er wel door geinspireerd natuurlijk ;) [zeker met het perspectief van het schip], maar die van mij is meer gebaseerd op de '30. [en is volledig verwerkt in een site]

Arthus 1930 project

Voor inspiratie heb ik ook gekeken naar de Designs van Raymond Loewy [vooral de trein] en 't spel Kingpin [vooral het vliegtuig].

[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 16-12-2002 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Laatst online: 05-06 17:08
Nog een russische logosite: www.logotypes.ru
Hebben er wel minder dan nino, zo te zien...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 44573 schreef op 16 December 2002 @ 10:19:
hey DaNCe2k die tutorial heb ik ook pas gemaakt met die schuingetrokken onderbroken cirkel, welke site is dat ook alweer? ziet er leuk uit btw
ik weet niet welke site, maar in ieder geval heb ik zelf zitten klunsen ermee, en ben tot die cirkel gekomen.

eigenlijk zijn het 2 helften ;)
thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 08-06 16:23
mn nieuwe (active) desktop was een heel project en is nu bijna klaar
checkie checkie http://www.deviantart.com/view/1031276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Afbeeldingslocatie: http://www.iain.nl/natuurkunde/thumbnails/natuurkunde.gif
*clickable

gemaakt voor Natuurkunde practicum... in fireworks welteverstaan... heb illustrator niet goed genoeg onder de knie om binnen afzienbare tijd zoiets te maken, dus vandaar dit... :)

edit:
ja, kutte gif-compressie

[ Voor 6% gewijzigd door iain op 17-12-2002 00:14 ]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNi-Cow
  • Laatst online: 07-03-2024
Veel mooie stuff hier, meeste simpel (niet simpel om te maken) en strak, daar hou ik het meest van. Zoals die van DaNCe2k en die van agentorangina vind ik zo strak, prachtig gewoon.

Ik ben zelf de laaste tijd met wat flashy blabla in photoshop begonnen, na een periode grunche en gewoon zoals de designs van agentorangina en DaNCe2k wou ik maar weer is wat anders proberen.

Resultaat (nie echt mooi maar moet nog ontwikkelen) :

http://www.nedlinux.nl/~dni/newdesigns/

Daar staan de 3 nieuwe designs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 08-06 11:25
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/giroldi/puinhopen_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
DNi-Cow schreef op 17 December 2002 @ 09:48:
Veel mooie stuff hier, meeste simpel (niet simpel om te maken) en strak, daar hou ik het meest van. Zoals die van DaNCe2k en die van agentorangina vind ik zo strak, prachtig gewoon.

Ik ben zelf de laaste tijd met wat flashy blabla in photoshop begonnen, na een periode grunche en gewoon zoals de designs van agentorangina en DaNCe2k wou ik maar weer is wat anders proberen.

Resultaat (nie echt mooi maar moet nog ontwikkelen) :

http://www.nedlinux.nl/~dni/newdesigns/

Daar staan de 3 nieuwe designs.
ziet er zeker smooth uit, is dat nou een combo van motion blur en disort :? ;)
ik ben wel benieuwd :)
Ik studeer trouwens geen GFX, ik doe gewoon vliegtuig techniek. :)
en ik heb veel geklunst en uitgeprobeerd in Photoshop.
dat rood vloekt met de achtergrond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Dit ziet er uit als

" Erhmmm, plaatje, OK, 600x800, ok, kleurtje... <klik> deze maar. Auteur, font font, welke ? och, <klik> deze maar. <tikkerdetik>. Load screenie, ctrl-c, paste as new selection. Ohw, schaduw eronder <klik><gedoe met layer><klikkerdeklik>... Wacht! even tekst embossen. Ok, nu een ander font voor de titel [enz. enz.]"

Het ontbreekt dus aan samenhang/geheel. Het komt op mij in ieder geval als in elkaar geplempt over. Off-topic: ik zou het raport zelf graag willen lezen, aangezien ik admin ben op een CS / DoD server. ( ;) ;) ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 17-12-2002 10:57 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 08-06 11:25
blaat :P
dit was voor de lol, heeft niet echt een functie
aftreksel van "De puinhopen van acht jaar paars"

[ Voor 31% gewijzigd door Capa op 17-12-2002 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
JumpStart schreef op 17 December 2002 @ 10:56:
[...]

Dit ziet er uit als

" Erhmmm, plaatje, OK, 600x800, ok, kleurtje... <klik> deze maar. Auteur, font font, welke ? och, <klik> deze maar. <tikkerdetik>. Load screenie, ctrl-c, paste as new selection. Ohw, schaduw eronder <klik><gedoe met layer><klikkerdeklik>... Wacht! even tekst embossen. Ok, nu een ander font voor de titel [enz. enz.]"

Het ontbreekt dus aan samenhang/geheel. Het komt op mij in ieder geval als in elkaar geplempt over. Off-topic: ik zou het raport zelf graag willen lezen, aangezien ik admin ben op een CS / DoD server. ( ;) ;) ;) )
:X :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-12-2002 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 20-05 15:46
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kat.JPG

[ Voor 184% gewijzigd door Icingdeath op 17-12-2002 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Laatst online: 20:54
Dit is
1. geen 2D werk zoals dat meestal is gemaakt
2. beetje aanstootgevend
3. lelijk.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Niet echt mooi of serieus, meer iets voor de Huiskamer dus.
Tsja, wat moet ik hier nu van denken?
Is dit serieus bedoeld? ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Rickets op 17-12-2002 17:27 ]

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 20-05 15:46
Rickets schreef op 17 december 2002 @ 17:24:
[...]

Tsja, wat moet ik hier nu van denken?
Is dit serieus bedoeld? ;(
niet echt zal ut niet meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40013

Tja, dit is ook 2d he, voor het eerst dat ik echt een ani gifje maak, dus ik plemp hem hier even neer

jullie zullen weten dat ik een nieuw icon heb })

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/40013/got_splat.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
K hier weer een foto-manip van mij ;) kijk trouwens even in mijn sig voor de originele pic.
Afbeeldingslocatie: http://www.offis8.nl/diseased.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55565

StephaN schreef op 17 December 2002 @ 18:42:
K hier weer een foto-manip van mij ;) kijk trouwens even in mijn sig voor de originele pic.
[afbeelding]
Erg apart, wel orgineel (niet mijn smaak)

Moeilijk om te doen, of veel effecten over elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja normaal gesproken maak ik ook "vrolijkere" stukjes :). moeilijkheid valt wel mee gewoon wat textures blenden. Haren uitknippen en opplakken zodat die niet de texture krijgen. En de ogen zwart painten.
Maar ja eigenlijk is niks moeilijk als je een stap voor stap uitleg er van krijgt toch? ;)

p.s. oohw ja en dat stukje links van ze oog heb ik een unsharp mask over heen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

Menu shot op www.sombrero.tk

me made :D

maar hij is Jpg :(

kan geen Bmp uppen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 44875 op 17-12-2002 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig, maar niet bepaald W&G. :/
Post het liever ergens in de huischkamer
Kan of wil niet, zijn 2 verschillende dingen :P ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-12-2002 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rooij023/Olaf-Birthday.jpg
Verjaardags "cadeautje" voor een goeie vriend van me :)
vond 'm toch wel mooi en wilde hem even delen.

[ Voor 7% gewijzigd door RSP op 18-12-2002 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Zelf getekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Nee, ik heb hem netjes over getrokken. zelf getekend, boh, had ik maar zulke teken skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
RSP schreef op 18 december 2002 @ 00:46:
Nee, ik heb hem netjes over getrokken. zelf getekend, boh, had ik maar zulke teken skills!
hier stond iets niet rellevants ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-12-2002 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
fijn om te weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
het viel me op.
Misschien heeft hij em wel gemaakt, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dat had dus verder weinig met die topic te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

DaNCe2k schreef op 18 December 2002 @ 08:53:
[...]

het viel me op.
Misschien heeft hij em wel gemaakt, toch :?
het stemt wel, ik heb 'm niet gemaakt het is een Japanse kinder serie ofzo :)
* RSP is misschien toch aan een nieuw icon toe :)
maar terug on topic dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

DaNCe2k schreef op 18 december 2002 @ 08:43:
[...]

offtopic:
hey dat beertje in je icon, is dat niet van deze?

: [[url=http://home.wanadoo.nl/jan.derteug/kitten[1].jpg]afbeelding[/url]]
ja dat is het. en het is geen beertje, het is een moster dat Domo heet (domo's roeleren) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15712

RSP schreef op 18 December 2002 @ 00:38:
[afbeelding]
Verjaardags "cadeautje" voor een goeie vriend van me :)
vond 'm toch wel mooi en wilde hem even delen.
ey!
Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/indyart/comics/jens06.gif
nooit afgemaakt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

dude dat meen je niet :D hoe lang is dat geleden? vind deze ook wel tof, iets minder detail staat wel erg schoon eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
DaNCe2: Back ontopic.. laat die masturbatie plaatjes achterwege.

Is dat duidelijk, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15712

RSP schreef op 18 December 2002 @ 09:32:
[...]

dude dat meen je niet :D hoe lang is dat geleden? vind deze ook wel tof, iets minder detail staat wel erg schoon eigenlijk :)
Dude! Ik meen 't. Gemaakt in de zwoele februari-maand van 2002 ofzo. Quelle une coincidence, non? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
willem169 schreef op 18 december 2002 @ 09:39:
DaNCe2: Back ontopic.. laat die masturbatie plaatjes achterwege.

Is dat duidelijk, of niet?
ik heb het aangepast, won't happen again.

Nice one, JayAnzee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Afbeeldingslocatie: http://www.strelitzia.net/~lucasstam/logos/Luctis3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strelitzia.net/~lucasstam/logos/Luctis2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi kleurgebruik, en ziet er strak uit.

Maar een adviesbureau in wat? Er zijn vele dingen waarin je advies kunt geven :).
Ohja en dat valt me nu pas op. Het onderste plaatje: de letters L en U zitten zo aan elkaar vast dat het net een W is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Adviesbureau in de ICT
Afbeeldingslocatie: http://www.strelitzia.net/~lucasstam/logos/Luctis11.jpg
Kleur
Afbeeldingslocatie: http://www.strelitzia.net/~lucasstam/logos/Luctis12.jpg
Greyscale

Zo goed ;)

Anoniem: 14373

Anoniem: 49383 schreef op 18 december 2002 @ 23:11:
Adviesbureau in de ICT
[afbeelding]
Kleur
[afbeelding]
Greyscale

Zo goed ;)
Probeer eens een platte variant hiervan te maken.

Anoniem: 73699

hey hier is me stoel af..
THANX OOGST >:)

vraagje: Hoe krijg je de bumpmapping op de grond normaal.
Linksonder in beeld trekt tie een beetje weg..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/krukje.jpg

Anoniem: 73699

ow sh*t
verkeerde plaatje en verkeerde forum.
sorry,sorry ben net wakker

Anoniem: 47107

:) lol.. weer lekker slim bezig...

• Puck
  • Laatst online: 08-06 10:46

Puck

W32.Deadcode.A

Ik post hier eigenlijk nooit (weet niet waarom :?)

Maargoed, ben even bezig met me stage verslag (leuk he verslagen :P)

Zakelijk met een beetje van mezelf, is de bedoeling. Nog niet af dus. Word een CD-Rom met wat verslag en foto's e.d.

--- foto is weg---

[ Voor 50% gewijzigd door Puck op 20-12-2002 15:11 ]

Arrived anxious, left bored

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 14:35
PuCK schreef op 19 december 2002 @ 13:07:

Maargoed, ben even bezig met me stage verslag (leuk he verlagen :P)

[afbeelding]

Zakelijk met een beetje van mezelf, is de bedoeling. Nog niet af dus. Word een CD-Rom met wat verslag en foto's e.d.
beetje van mijzelf... beetje veel ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpeepz.nl/marble/splash.jpg

edit: ga je ff een nieuwe versie uploaden, gaat flashfxp lopen buggen

[ Voor 8% gewijzigd door d33n op 19-12-2002 14:33 ]

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Manse piercing >:) wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 23:01
chookie schreef op 15 December 2002 @ 00:39:
[afbeelding]
(klikken voor full-size)

Mijn eerste photomanip probeersel. Wat het moet voorstellen: na een battle houdt de overwinner het hoofd van de verliezer opgeheven in victory. Ik ben alleen nog niet tevreden met het resultaat. Heeft er iemand suggesties?
Dude, hoe kom je aan van die 'rust' achtige textures :? dat ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
PuCK schreef op 19 December 2002 @ 13:07:

Maargoed, ben even bezig met me stage verslag (leuk he verslagen :P)

[afbeelding]

kruisje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

WTF!! Al me bestanden op me planet ruimte zijn verdwenen :( heb ze al gemailt...

Dat verklaart de kruisjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

Anoniem: 15712 schreef op 18 December 2002 @ 09:29:
[...]

ey!
[afbeelding]
nooit afgemaakt though.
hmz nice!! :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nog een keer proberen dan :)

[img]htthttp://members.lycos.nl/acidarts/verslag.jpg[/img]

me stageverslag dus, word een CD-Rom met verslag / foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hier weer een zelfgemaakte creatie van Iguana! Met zelfgemaakte foto's, (sommige) zelfgemaakte brushes en zelf getekende dingetjes zoals de mensen!

Afbeeldingslocatie: http://www.iguana-design.nl/sealed800.jpg

Het idee erachter:
Een love couple die een aantal eeuwen terug leefde, had een geheime affaire. Deze relatie bestond voornamelijk via brieven. Toen andere erachter kwamen dat ze iets hadden zijn ze gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/troep/dadas-allstars-web-v2.jpg
flyer voor concert van een paar maten van mij

[kerstkaart naar ander topic verhuisd] :P

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 20-12-2002 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 09:02
hey ik heb een vraagje, ik zit nu ook een beetje te kloten met photoshop, en ik vraag me af waar je et beste kan beginnen. Waar kan ik goede tutorials vinden?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.