die is bewerkt... dit is eenklein stukje van een plaatje.Karp schreef op 27 January 2003 @ 22:18:
dat 1-na-laaste. heb je die bewerkt of zelf geproduceerd?
Ik had hem ook al ergens gezien op www.devaintart.com
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
die is bewerkt... dit is eenklein stukje van een plaatje.Karp schreef op 27 January 2003 @ 22:18:
dat 1-na-laaste. heb je die bewerkt of zelf geproduceerd?
Verwijderd
ik vind de laatste het leukst... probeer in vervolg wel een perspectivisch correct of op z'n minst een isometrisch correcte kubus te tekenenmondayrunner schreef op 30 januari 2003 @ 20:38:
Bedankt voor de response! maar meer uitwerking nodig? daarvoor heb ik er veel te lang eraan gezeten!![]()
nog een paar werkjes om commetaar op te geven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
neuhhhhhh die heb ik wel van een tutorial van deviantart zovan hoe je van die verklootte vorme moet make met 3dmax.. en daarna vertrendhoert met photoshopKris schreef op 31 January 2003 @ 14:42:
[...]
die is bewerkt... dit is eenklein stukje van een plaatje.
Ik had hem ook al ergens gezien op www.devaintart.com
Verwijderd
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
erg vet semi-3d effect op dat lichaam. mooie graphicVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 19:42:
Poos geleden gemaakt voor http://www.designforchunks.com (collection3) met als insteek : puking in dull bags can no longer be accepted
[afbeelding]
plaatje is een beetje brak
Wow, dat is vet zeg, zoals dat grote gezicht overgaan in het kleine lijfje! Erg mooi idee en erg mooi uitgewerkt.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 14:34:
[afbeelding]
de huidige layout : http://www.de-laptopper.nl
is dus nodig aan vernieuwing toe.
kleuren orange en blauw moeten erin zitten ,
verder moest de website simpel , strak en straith to the point blijven.
klik op de thumb bovenaan de topic en zie wat ik gebrouwen heb.
de 4 blauw verticale strepen rechts zijn bedoelt om in html als achtergrond te gebruiken voor sites met een hoge resolutie ..
als je begrijpt wat ik bedoel.
met andere woorden ,, op een 1024x768 resolutie zie je die dus niet ,, alleen als je een hogere res. hebt en gebruikt.
verder sta ik open voor commentaar en tips die over het design gaan
Verwijderd
WowVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 19:42:
Poos geleden gemaakt voor http://www.designforchunks.com (collection3) met als insteek : puking in dull bags can no longer be accepted
[afbeelding]
plaatje is een beetje brak
[ Voor 6% gewijzigd door Yoozer op 06-02-2003 02:12 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Yoozer schreef op 06 February 2003 @ 02:11:
[afbeelding]
tekst moet nog toegevoegd worden, 20 minuutjes werk voor een kennis z'n siteheader
Verwijderd
het lijkt mij juist dat ie gewoon eerst erg hoekige vormen had en vervolgens met wat cannelgeklooide ronde vormen heeft gekregen. hij heet namelijk hetzelfde effect op elk objectagentorangina schreef op 06 februari 2003 @ 21:41:
Lijkt mij good 'ol vector werk.. ook al lukt het mij niet in illustrator 9 een colour-transparant gradient te maken. [Het kan zijn dat ik gewoon iets over het hoofd zie, maar transparantie gebruik ik bijna nooit omdat ik er vaak problemen mee heb [afbeeldingen die gepixeleerd worden door de grote hoeveelheid transparantie layers, en het niet goed meer kunnen openen op de mac]
maar 't ziet er tof uit !
Oh my god! Ik kom hier kijken en ik zie gewoon superplaten! Hoe doen jullie dat toch?! Sommigen zetter er heel stoer bij " oooh ff in 20 minuten!" Maar is dit allemaal gedaan met PS?!!
Mooi! Ik zou hem alleen nog simpeler maken door de stroke en de gradient in de fish weg te laten. GEwoon hard oranje.Yoozer schreef op 06 February 2003 @ 02:11:
[afbeelding]
tekst moet nog toegevoegd worden, 20 minuutjes werk voor een kennis z'n siteheader
Aight, is dat je vriendinVerwijderd schreef op 31 January 2003 @ 21:58:
kie zn topic ff sloom gaan..
is dit iets meer originaliteit? ja toch??
[afbeelding]
tikkeltje trendhoeriteit
Basisvorm vis : Rhino. Basisvorm doos : Illustrator (vooral stroke-werk). Vulwerk in Photoshop - gewoon op hoge reso .AI geimporteerd, toen selectie gedaan, 5 pixels extended, vullen op aparte layer (die achter de line art zit). Voor "glans" - magic wand, selection shrinken, mask maken, vullen met gradient tot 't goed zit.DiMension schreef op 06 februari 2003 @ 20:47:
[...]
Hoe heb je dit gemaakt en waarom ziet dit er zo goed uit?
Gewoon PS met gradients en shapes? Of is het toch puur vectorwerk?
Ik niet. 2 stockphotos over elkaar, blending modes veranderen, Comic Sans MS met een tekst eronder, 80% transparant zetten, klaar.MauriX schreef op 07 February 2003 @ 13:35:
[...]
Oh my god! Ik kom hier kijken en ik zie gewoon superplaten!
Niet per se. Kan wel.Hoe doen jullie dat toch?! Sommigen zetter er heel stoer bij " oooh ff in 20 minuten!" Maar is dit allemaal gedaan met PS?!!
Ja. Leren. Niets uploaden naar een gallery zoals DeviantArt totdat je een jaar of 1.5 bezig bent. Leer tekenen. Leer elke functie van Photoshop van binnen en buiten - en niet alleen de filter > render > lensflare. Doe tutorials, maar probeer het eindresultaat na een paar keer oefenen te bereiken zonder er in te kijken. Koop een scanner. Scan van alles dat je kunt vinden : een flyertje met 2D werk volgt hieronder, en jij mag raden wat ik eronder heb gelegdOf gebruiken jullie nog andere programma's?! Ik zat net op fotosoep.nl te kijken maar daar wordt ik ook neit veel wijzer uit. Hebben jullie tips?
[ Voor 66% gewijzigd door DarkX op 07-02-2003 23:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Yoozer op 07-02-2003 23:05 ]
[ Voor 59% gewijzigd door DarkX op 07-02-2003 23:14 ]
En bij deze wilde ik even -mijn- bewondering uiten voor jouw isometrisch vectorwerkagentorangina schreef op 06 februari 2003 @ 21:41:
Lijkt mij good 'ol vector werk.. ook al lukt het mij niet in illustrator 9 een colour-transparant gradient te maken. [Het kan zijn dat ik gewoon iets over het hoofd zie, maar transparantie gebruik ik bijna nooit omdat ik er vaak problemen mee heb [afbeeldingen die gepixeleerd worden door de grote hoeveelheid transparantie layers, en het niet goed meer kunnen openen op de mac]
maar 't ziet er tof uit !
[ Voor 11% gewijzigd door Yoozer op 07-02-2003 23:36 ]
[ Voor 20% gewijzigd door agentorangina op 08-02-2003 01:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Yoozer op 10-02-2003 21:00 . Reden: voor hugo. en dit is toch gelijk een leuke tutorial, of niet dan? >:) ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 13:34 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Yoozer op 10-02-2003 14:23 ]
Verwijderd
Hugo de zeurkont zegt dat #000000 zwart is en hij ziet toch echt witte tekstHorizontal Type Tool > LUCTIS.NL (Font : Pixelfont waar ik even de naam van kwijt ben, Color : #000000
Scherpwillem169 schreef op 10 February 2003 @ 18:36:
[...]
Afgezien van het feit dat Curt Kobain links was
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 02:04 ]
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 02:02:
Hmmz, d8 van zal es posten wat ik zoal maak... dit zijn dr 2 die ik wel geinig vind... :
What do u think?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom maar, kom maar, kom maar![]()
Resizing niet optimaal
Verwijderd
Hmmm, ik maak ze juist altijd een beetje vaag, maar goed id om es met het contrast aan te klotenDiMension schreef op 11 februari 2003 @ 09:14:
[...]
Ze zijn erg onscherp en vaag. Misschien een idee om het contrast een stuk op te schroeven.
Verwijderd
Half jaartje? Ik doe al vanaf Ps4 meeVerwijderd schreef op 10 February 2003 @ 18:05:
[...]
Hugo de zeurkont zegt dat #000000 zwart is en hij ziet toch echt witte tekst
ffkes ontopic... niet zo afkatten, arrogant worden we toch allemaal wel eens een keertje
maar uit het dan niet zo, er zijn zoveel mensen die hier posten en nog geen half jaartje bezig zijn, reageer dan niet...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 12:50 ]
Verwijderd
leuke vormen..maar ik vinnet nog niet echt 3dVerwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 14:03:
[afbeelding]
tijdje geleden met illustrator gebouwd.
Verwijderd
3d-er dan dit kon ik 't niet krijgen met de gradient mesh toolVerwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 14:09:
[...]
leuke vormen..maar ik vinnet nog niet echt 3d
ik neem aan dat je dat effect wel wilde laten izen...
Year i.p.v. Yaer (wat er nu staat), dikker font (leesbaar!) - anders doe je een Layer effects Stroke (zelfde kleur als tekst, wit dus, van 3 pixels of zo) als je geen 'echte' bold versie hebt, alle tekst op 1 regel i.p.v. 2. Staat beter. Of in ieder geval er voor zorgen dat de tekst zo breed is als het plaatje. Verder : een woord in een bepaald font maakt het nog geen logoVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 12:48:
Wat vinden jullie van dit logo???
gaarne jullie mening en eventueel verbeterpunten.....
[afbeelding]
(het gaat om een blacklight party, waar vele muziekstylen worden gedraaid)
Hm. Te donker - veel te donker, die eerste. Waarom?Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 02:02:
Hmmz, d8 van zal es posten wat ik zoal maak... dit zijn dr 2 die ik wel geinig vind... :
What do u think?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom maar, kom maar, kom maar![]()
Resizing niet optimaal
[ Voor 58% gewijzigd door Yoozer op 11-02-2003 15:53 ]
Verwijderd
Als ik zo'n flyer in me handen zou krijgen zou ik hem weg flikkerenVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 12:48:
Wat vinden jullie van dit logo???
gaarne jullie mening en eventueel verbeterpunten.....
[afbeelding]
(het gaat om een blacklight party, waar vele muziekstylen worden gedraaid)
Verwijderd
Verwijderd
mja, tja.. het idee is leuk en het is leuk toegepast... maar het zijn totaal niet mijn smaak plaatjesVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:39:
[afbeelding]
klikken voor grote versie....
ik zit alleen nog te kijken wat ik met de achtergrond ga doen...
[ Voor 72% gewijzigd door Dark Blue op 11-02-2003 22:51 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ook niet bepaald die van mij...Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:42:
[...]
mja, tja.. het idee is leuk en het is leuk toegepast... maar het zijn totaal niet mijn smaak plaatjes
Verwijderd
eh ik wil er toch ffkes op terug komenVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 14:35:
[...]
3d-er dan dit kon ik 't niet krijgen met de gradient mesh tool
Kan uiteraard tig keer mooier met een of ander 3d-pakket, maar daar brand ik m'n tere vingertjes liever niet aan.
Is dat de mediatechnologie muur in amersfoort? En moet je toevallig een gekke bek maken?Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 22:39:
[afbeelding]
klikken voor grote versie....
ik zit alleen nog te kijken wat ik met de achtergrond ga doen...
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Pelle schreef op 10 February 2003 @ 14:12:
Lees: nokken met offtopic oneliners. Post alleen wat als je ook daadwerkelijk wat te melden hebt.
willem169 schreef op 10 February 2003 @ 18:36:
[...]
Verwijderd
Nee das een mooie witte muur in me huisMaDDoG schreef op 12 February 2003 @ 00:55:
[...]
Is dat de mediatechnologie muur in amersfoort? En moet je toevallig een gekke bek maken?
Verwijderd
Goeie kritiekYoozer schreef op 11 februari 2003 @ 15:45:
[...]
Hm. Te donker - veel te donker, die eerste. Waarom?. Het Bladerunner font (en gerelateerde fonts) niet gebruiken als je 't kan vermijden - pak dan iets waarvan niemand doorheeft waar 't van af komt. Zet BEATZ -voor- de lekkere chick neer (mevrouw Lopez, toevallig?), en gebruik liever een normaal font voor de "introducing" in plaats van -nog- een sci-fi font (Battlefield, right?).
Bij de tweede, trema vergeten op 't woord "Italië" (maak er anders Italia of Italy van), de 3d-achtige tekst is eigenlijk fout, en waarom dat dat stukje land rood is en de rest van Italië niet is voor mij een vraag en voor jou hopelijk een weet. Je hebt iets te veel foto's over elkaar geblend om 't nog echt lekker uit te laten zien, ben ik bang. Maak 't wat strakker - vooral de "kop" van de afbeelding.
Tot zover de opbouwende kritiek.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 19:07 . Reden: Url Foto aangepast... incompleet werkt ie niet ;) ]
[ Voor 89% gewijzigd door Karp op 13-02-2003 21:16 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 21:20 ]
Dan lijk je verrek veel op Mike Shinoda van Linkin Park, verrek dat is 'm ook
Verwijderd
Om daar dan nog maar eens op terug te komen - bedankt en ach, 't is al zo lang geleden dat ik dit maakte en 't is bij mij net als bij zoveel andere mensen denk ik : eenmaal bezig met iets nieuws betekent vaak dat je je oude meuk nooit meer aanraakt..Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:56:
[...]
eh ik wil er toch ffkes op terug komen
ik vind de compositie en het kleurgebruik (zoals bij erg veel van jou werk) erg geslaagd...
zou je 'm niet gewoon 2d kunnen laten zonder de gradients en er wat grungy's van kunnen maken? lijkt me al stukken beter (doch wel wat standaard)
[ Voor 40% gewijzigd door wim__k op 13-02-2003 22:46 ]
omgwillem169 schreef op 10 februari 2003 @ 18:36:
[...]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 14:52 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 16:41 ]
Verwijderd
wat ongelofelijk triest zeg, de wallpaper en de naam van de bandVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 16:40:
Wallpapertje in mekaar geflansd voor de band
[afbeelding]
www.e-rect.tk
Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 19:11:
wat ongelofelijk triest zeg, de wallpaper en de naam van de band
Verwijderd
nee, ik heb het niet over de graphic, maar over wat er in staat. ik ben namelijk niet zo dol op mensen die hun nick's (of in dit geval band naam) baseren op de nick/band naam van iemand anders, en dan ook nog over ze gaan lullen in een wallpaper. ik post gewoon zo'n korte reactie omdat ik dacht dat de meeste mensen hier wel slim genoeg zijn om te begrijpen wat ik daarmee bedoel (ik noem je nu niet dom, je bent een geweldige lite-mod in W&G en wens je veel succes in het blijven van een lite-mod (of natuurlijk in een "echte" mod wordenPelle schreef op 15 February 2003 @ 19:46:
[...]
He, anders reageer je even normaal vriend. Als je je iets niet mooi vindt, dan onderbouw je dat, in plaats van zo'n afzeikreactie te plaatsen. En kun je het niet onderbouwen, houd dan gewoon je mond.
niet goed :Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 16:40:
Wallpapertje in mekaar geflansd voor de band
[afbeelding]
www.e-rect.tk
Verwijderd
Verwijderd
Het is gewoon een rip off van direct en doe maarVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 21:27:
heh... heb je ook de site gezien? >> alles paars/groen
enneh.. Xen tis een funband en die naam is natuurlijk niet blijvendWe moesten even vlug wat verzinnen en DI-rect blijft toch niet lang in...
En nou ja, boeie wat anderen ervan vinden
Verwijderd
Het doet gewoon echt ZEER aan mijn ogen! Ik kan er dan ook niet langer als 10 sec naar kijken. Dit vind ik echt afschuwlijk..
[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 19-02-2003 11:54 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq