Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Hoef nu nog maar 1 uur en 40 min te wachten
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Reactie: Wow... Wat is dit een gaaf spel. Ik snap er echt nog geen donder van, maar zoals wij bezig waren om een zo'n station te poweren... Echt super!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik heb nou al 5 accounts en geen van alle doen het, ze worden niet geaccepteerd door de launcher. Dan doe ik subscribe volg de zooi en vervolgens geeft ie op dat account ook weer hetzelfde ge-eikel.
Of moet ik me ook nog eens ergens anders aanmelden?
wat voor ge-eikel geeft ie danVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 13:15:
Hoeveel usernames en wachtwoorden moet je hebben om mee te mogen doen?
Ik heb nou al 5 accounts en geen van alle doen het, ze worden niet geaccepteerd door de launcher. Dan doe ik subscribe volg de zooi en vervolgens geeft ie op dat account ook weer hetzelfde ge-eikel.
Of moet ik me ook nog eens ergens anders aanmelden?
blup
Ik heb ruimte gemaakt, maar hij gaat niet verder
Shit zooi man! Is er een manier om het bestand toch werkend te krijgen?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
dan hebben we een betere manier
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 13:19 ]
daddy's GoT a brand new car...

GoT Postal Service

D-charge @ de facility

guarding

again...

Met Mailman en D-Charge even een Antrun aan het houden

Dit was echt een cool gevecht met stuk of 50/60 man!

na overname van de basis iedereen defenden (ahum - wachten op punten dus

Speedfragger in actie

Kijk dan wat een brug!

kom op people, meer screens! Haal die anderen over om ook te spelen
blup
was dat niet iets met 'backspace toets' ofzo?eendje schreef op 10 May 2003 @ 13:30:
ik wil graag terran worden (ik ben nu die alientechomietje) maar ik kan niet bij create char kiezen voor een andere empire.. ik kan ook m'n chars niet deleten o\m zo te forceren dat ik een andere empire kan nemen.. iemand een idee hoet dat op te lossen?
bijna hele tijd met team van 10 man rondgelopen!
ben ondertussen BR 7, met lightning tank cert, reinforced armor en medium assault.
kga strax prowler tank cert halen (dan delete ik men lightning) en ga dan voor een MAX.
zit alleen nog te twijvelen welke ik pak.
want wat is het verschil tussen allen, ok, een is anti air, andere anti inf andere anti tank.
maar zuigt die anti tank dan tegen inf, of krijg je ze der wel mee dood?
en die anti inf, heeft die AP shells?
want dan is een anti INF wel beter imo, AP tegen tanks/max's en normale tegen infantry.
verder zit ik beetje te twijvelen wat voor skills ik neem...
zowiezo NIET hacken of infiltration...
zit te denken aan heavy assualt, en meer niet...
misschien nog reaver/mossie tussen door.
maarja, morgen weer spelen, het GTA-VC ook binnen, dus moet ff kijken wat ik ga spelen...
was wel lachen gister he MM?
heb gister met dat team 2 continents veroverd
eendje, bij je char select scherm staat geloof ik onderin een knop delete.
[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-05-2003 13:36 ]
Battle.net Spud#2543
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Verwijderd
Stukkie naar boven staat een link:evilpin0 schreef op 10 May 2003 @ 14:01:
hoe kom je aan die key...?
http://www.fileplanet.com/betas/planetside.aspx
Dit is Maverick geloof ik met z'n Prowler, leuk dingetje met 3 lui erin

2 Galaxies waar Tepelstreeltje ook bij zat, vlak voor de aanval

Hier een drop vanuit een Galaxy schip, je kan ook gewoon landen maar dit is veel stoerder

Stukje later met een soort van tank/busje, rijdt die vent recht op het water af, ik had iets van wtf doet ie nou

Drop vanuit de HART midden in de battle

En hier donder ik naar benee met me buggy, ik dacht misschien als ik zachtjes over de rand heen rij....
dat is die key om het te installen..
ik bedoel die beta accaunt key die je moet invoeren nadat je een sation accaunt hebt en het spel wil starten..
huh? das toch dezelfde? heb je ene screenshot?evilpin0 schreef op 10 May 2003 @ 14:17:
The PlanetSide Beta Test requires the use of a key to unlock the game. Your unique key is
dat is die key om het te installen..
ik bedoel die beta accaunt key die je moet invoeren nadat je een sation accaunt hebt en het spel wil starten..
Verwijderd
Nah ja, misschien ff een hex-editor zoeken dan.Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Edit: Het is gelukt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 15:44 ]
heb ik dat gezegdVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 15:23:
Ja, dit zei BarF:
[...]
Nah ja, misschien ff een hex-editor zoeken dan.
Edit: Het is gelukt.
anyways, het werkt
zo was het dusstunter schreef op 09 mei 2003 @ 12:24:
Als je de training wil doen doe dan dit:
Maak een snelkoppeling van je "planetside.exe" zet er " -off" achter zodat je "/planetside.exe -off" hebt. Start die op en je kan de training doen.
Je moet de training in stappen doen. Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Als het niet lukt geef me een ftp en ik upload de goede versie.
De training is officieel nog niet om te spelen ook niet voor de beta testers om dat er nog veel fouten in zitten dus ga niet zeuren.... Maar ik vond dat er toch vrij veel wel werkte en goeie uitleg was voor mensen die net beginnen.
Dat had ik dus neer gezet maar maakt dat allemaal uit
[ Voor 8% gewijzigd door stunter op 10-05-2003 16:05 ]
Verwijderd
Het werkte dus idd en ik snap er nu veel meer van! Wel koel al die ingewikkelde dingen, dat weerhoudt de rookies ook wat sneller van klooien. Ik ga nu ff online.
http://www.headcrab.com/
Verwijderd
het enige dat me tegenvalt is dat je niet meteen alle voertuigen kan besturen. heb niu een Reaver cert, en nu moet ik weer punten gaan sparen etc. maar goed, ik ben natuurlijk weer te ongeduldig.
tis zeker een cool spel, maar of ik hier nu $10 per maand voor wil betalen weet ik nog niet. nou ja ga zo lekker ff verder spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 17:01 ]
Wat ik van de anderen gehoord heb is het echt een mooie game en dan neem ik het risico maar.
maar vermaak me der tot nu toe erg goed mee.
Battle.net Spud#2543

ik zit net te eten, en ik identificeerde serieus een vlekje op het raam als een galaxy...
ik zweer het
Najs BaRFBaRF schreef op 10 May 2003 @ 18:42:
alvast twee voorproefjes van de site:
[afbeelding]
[afbeelding]
anyway, heb Planetside nu ook
Hep um met de installer gedownt: 1.5 gig in anderhalf uur
Naja, ik ga maar ff wat onzinnige pics neerzetten
Hier at een base waren we ff wat aan het ouwehoeren enzow
Hier waren we op weg om Speedfragger op te halen
Hier waren we weer opweg naar de base, en ofcourse, als je dan aan het rijden bent dan moet je wel stunten
Raceje
Jah, en als je dan niet uitkijkt beland je in het water
Crossen en jumpen
Pfew, dat liep bijna fout af
Tjah, toen was iedereen haast weg, en ben ik ff met Speedfragger gaan crossen, alleen geef ik je 1 tip: Kijk uit waar je jumped
Jah, en zo ziet de bodem eruit
Gelukkig... Dat was op het nippertje
Jah, en toen ging SpeedFragger weg, en was ik verdwaalt
En toen dacht ik: laat ik maar ff naar dat torentje lopen, want het is toch van ons
Nou, NIET dus
Mijn mening over dit spel: 1 ding weet ik zeker: Ik wil en moet dit spel gewoon (legaal
Ik heb al redelijke grote gevechten meegemaakt op m'n eerste dag, en dat was S-U-P-E-R!
En een beetje crossen en ouwehoeren is ook leuk zoals de pics hierboven al vermelden
Echt een Über relaxed spel
Last.fm |
Verwijderd
en hoe zit et nou met de siteBaRF schreef op 10 May 2003 @ 19:08:
oh mijn god, ik speel te veel planetside...
ik zit net te eten, en ik identificeerde serieus een vlekje op het raam als een galaxy...
ik zweer het
Verwijderd
het laatse kloptBlade_V schreef op 10 mei 2003 @ 19:13:
[...]
Najs BaRF
anyway, heb Planetside nu ook
Hep um met de installer gedownt: 1.5 gig in anderhalf uur(man i love @Home
)
Naja, ik ga maar ff wat onzinnige pics neerzetten
[afbeelding]
Hier at een base waren we ff wat aan het ouwehoeren enzow :
[afbeelding]
Hier waren we op weg om Speedfragger op te halen
[afbeelding]
Hier waren we weer opweg naar de base, en ofcourse, als je dan aan het rijden bent dan moet je wel stunten
[afbeelding]
Raceje
[afbeelding]
Jah, en als je dan niet uitkijkt beland je in het water
[afbeelding]
Crossen en jumpen
[afbeelding]
Pfew, dat liep bijna fout af
[afbeelding]
Tjah, toen was iedereen haast weg, en ben ik ff met Speedfragger gaan crossen, alleen geef ik je 1 tip: Kijk uit waar je jumpeden laat nooit iemand anders rijden
[afbeelding]
Jah, en zo ziet de bodem eruit
[afbeelding]
Gelukkig... Dat was op het nippertje
[afbeelding]
Jah, en toen ging SpeedFragger weg, en was ik verdwaalt
[afbeelding]
En toen dacht ik: laat ik maar ff naar dat torentje lopen, want het is toch van ons
Nou, NIET dusdaar stond nog een enemy turret die mij ff aan flarden schoot
Mijn mening over dit spel: 1 ding weet ik zeker: Ik wil en moet dit spel gewoon (legaal) hebben!!
Ik heb al redelijke grote gevechten meegemaakt op m'n eerste dag, en dat was S-U-P-E-R!
En een beetje crossen en ouwehoeren is ook leuk zoals de pics hierboven al vermelden
Echt een Über relaxed spel
Wat, de rest niet?
wel snelle reply btw
Last.fm |
ja mag ik eten enzo?
Verwijderd
ook
en barf --> ga naar mirc ok?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 19:18 ]
ach weet je het is toch ook wel een beetje voor de gein hoorDutchCommando schreef op 10 May 2003 @ 19:51:
Laten we het nog even hebben over de toekomst: Hoe gaan jullie het aanpakken? Willen jullie met GoT een eigen outfit creëren of een andere outfit joinen. Ik zou voor het tweede gaan omdat ik denk dat een GoT outfit te klein zou zijn. Ikzelf zit al een tijd in Sardukar (www.sardukar.org) met een aantal Nederlanders en een hoop zweden etc. Erg gezellig, misschien een idee om die te joinen?
Verwijderd
iddBaRF schreef op 10 May 2003 @ 20:10:
[...]
ach weet je het is toch ook wel een beetje voor de gein hooren gewoon GoT-only heeft wel wat
barf --> mirc
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 20:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tering, we waren net gewoon een half uur bezig onze squad in een Galaxy te krijgen. heb wel erg gelachen, vooral die jumps die je kan maken met je jeep. Echt scary als je ze niet ziet aankomen.
Verwijderd
ey dude kom morgen dan ook op mircVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 22:43:
Shit na een dag wachten en downloaden, een uur formuliertjes invullen kom ik nu tot de conclusie dat de update tot 2:30 am gaat duren... kan dus morgen pas spelen.... erg jammer. Dit spel ziet er echt waanzinnig uit. Als het spel gratis wordt met een betaald abbo wil ik em hebben. Ik ga weigeren 2 keer te betalen, game en maandelijks....
irc.tweakers.net #Planeetkant
Dit is onze GoT squad , dan lopen we met got-ers
Ik ga vast voor een alien race, hebben die misschien anti-grav tanks/voertuigen
De valu hebben d8 ik jumpjets.agentorangina schreef op 10 May 2003 @ 23:17:
Okay ik heb hem ook bijna binnen... dan ff reggen, en kijken wat ik ga doen..
Ik ga vast voor een alien race, hebben die misschien anti-grav tanks/voertuigen?..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dan kan je de game niet spelen. Stop ook maar gelijk met een downloaden van de beta want dat ben je dan ook niet waardig. Moraal: Stop met zeiken over het geld, tis verdorie een MMO game. (Ja, ik heb het wel gehad met dat soort mensen).Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 22:43:
Shit na een dag wachten en downloaden, een uur formuliertjes invullen kom ik nu tot de conclusie dat de update tot 2:30 am gaat duren... kan dus morgen pas spelen.... erg jammer. Dit spel ziet er echt waanzinnig uit. Als het spel gratis wordt met een betaald abbo wil ik em hebben. Ik ga weigeren 2 keer te betalen, game en maandelijks....
Verwijderd
Bij de equipstations het laatste tabblad.Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 00:43:
Is er ook een mogelijkheid dat de samenstelling van m'n backpack wordt gesaved nadat ik dood ben en weer gerespawnd wordt?
Gewoon de save options gebruiken?Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 00:43:
Is er ook een mogelijkheid dat de samenstelling van m'n backpack wordt gesaved nadat ik dood ben en weer gerespawnd wordt?
Mensen kunnen ook gewoon de help door gaan lezen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Het lijkt allemaal zo leeg..terwijl de map GROOT is met veel plekken...ik zou graag wat in zo'n buggy of deliverer autotje rijden alleen staat er dan dat ik er niet certified voor ben.....
Dus volgens mij moet jedus eerst een vliegbrevet en rijbewijs halen voordat je met jeeps en die quadbike dingen kan rijden in instant action????
Ik geef het op, ik wil dit spel dolgraag spelen, omdat ik zie hoeveel fun anderen hebben in instant action al die voertuigen enzo...ik vind het ook helemaal niet erg om te moeten oefenen met voertuigen,maar ik zou dan zo graag wel even zien
hoe ver ik kom....ik bedoel dus...hoe experienced ik raak in het vliegen met bijv een mosquito etc....maar er gebeurd gewoon niks...iedereen negeert je gewoon als je iets vraagt....als ik nou gewoon zo weten hoe ik die certified raak zodat ik die planes alvast kan gebruiken, buggies en bikes ook graag maar mag best later...
in de help is hier niks over te vinden, alleen maar vehicle info ...dat wil ik niet.
[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 11-05-2003 03:15 ]
Verwijderd
Paar grote en zware gevechten gehad, op een gegeven moment toch wel 20 vs 20 incl een berg voertuigen. Het is dan zooo mooi om met z'n 10en een Hot Drop te maken vanuit een Galaxy midden op zo'n toren.
Het mooiste was nog in "Bel", we kwamen daar omdat de New Conglomerate een hack gestart had. Bij aankomst schoten we 1 Stealther neer, en pakte we de boel terug. Op een gegeven moment gingen er af en toe deuren open, er was dus nog iemand. Wij dus zoeken en random schieten om een onzichtbaar iemand te vinden. Iedere keer als er weer een deur open ging schoot iedereen die kant op, echt iedereen was bang voor die ene persoon
Uiteindelijk hebben we een heel continent veroverd, de New Conglomerate probeert wel steeds weer dingen af te pakken, dus ik weet niet of het nog steeds in onze handen is
En natuurlijk, wat screenshots:

1024x768 met 4xFSAA. Het spel loopt goed, alleen in grote gevechten moet ie opeens verdacht veel swappen, dat vertraagd nogal wat (erg vervelend als je daar door neergeschoten wordt)
no offence, en wil niet lullig doen enzo, maar lees de manual ff door.
daar staat alles in dat je wilt weten.
als je al NIET begint met instant action, kan je al BR3 bereiken.
zodra je voor het eerst een wapen of armor equipped krijg je XP.
idem met voertuigen.
dit allen staat in tuturial die bij manual te vinden is.
links staan aantal bladzijdes terug.
ik heb topic in de gaten gehouden, en manual/tuturial gelezen en ben de training gaan doen.
APPELTJE EITJE!
gister 1100 begonnen om 1500 was ik BR 6
4 uurtjes, vol actie met 10 man in een squad.
kortom rtfm & look thru topic.
vragen aan andere spelers werkt niet.
je bent of te druk, of je hebt geen zin on te replien op die vragen.
als je eenmaal in een squad zit kan je wel wat dingen vragen.
zo is iedereen begonnen.
maar ga niet de basics vragen, die je allemaal in training leert...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik begrijp wel dat jullie allemaal laaiend druk met spelen zijn (* Sipio is jelous) maar kom op guys
Iedereen die het hier over de game heeft speelt als Terran dus, waarom hebben jullie die gekozen gewoon om de wapens of de voertuigen iets anders mischien?
Ik ga het spel hoogstwaarschijnlijk gewoon kopen want die beta downen is mij de moeite nu niet meer waard want heb toch de tijd niet meer om te spelen voordat hij afgelopen is.
eigenlijk spelen we allemaal Terran omdat de NC en de VS mietjes zijn. Plus op deze manier zitten we bij elkaar, en kan elke tweaker bijde GoT outfit komenSipio schreef op 11 May 2003 @ 10:01:
Een aantal postings terug had ik ergens gevraagd wat nou de reden was dat de meesten hier de terrans joinen?
Ik begrijp wel dat jullie allemaal laaiend druk met spelen zijn (* Sipio is jelous) maar kom op guys
Iedereen die het hier over de game heeft speelt als Terran dus, waarom hebben jullie die gekozen gewoon om de wapens of de voertuigen iets anders mischien?
Ik ga het spel hoogstwaarschijnlijk gewoon kopen want die beta downen is mij de moeite nu niet meer waard want heb toch de tijd niet meer om te spelen voordat hij afgelopen is.
nog een paar fotos uit mn Minolta Dimage 48i die ik bij me had op onze laatste missies:
Bleet, Eendje en Speedfragger

En ik ga dus zeker wel dokken, en dan te bedenken dat er ook nog een server in Amsterdam komt
Ik hoop alleen wel dat er genoeg lui komen, voordeel dat wij met heel europa op 1 server gaan dus zal wel gezellig worden.
Dus als er wat meer lui zouden zijn die zeggen of ze wel of niet van plan zijn te betalen zou ik dat graag horen
Ik vertrouw volledig op jullie ervaringen met de beta dat het een mooi spel is
[ Voor 97% gewijzigd door Sipio op 11-05-2003 10:42 ]
Verwijderd
Deze deed het bij mij:
http://ftp.fz.port80.se/spel/planetside/planetside_beta.exe
Mensen, om 2 uur gaan we met zn allen gamen! Komt ook! Terrans @ Johari!!!
Join onze Outfit
* BaRF
Hoewel ik en boel andere het echt een cool spel vinden raad ik het je toch aan om em eerst te downen. Misschien loopt ie wel erg brak en vind je er nix aan, je weet maar nooit.Sipio schreef op 11 May 2003 @ 10:41:
Ik ben van plan om te betalen (mits er gewoon gamecards gekocht kunnen worden)
Ik vertrouw volledig op jullie ervaringen met de beta dat het een mooi spel is
Verwijderd
kom op mirc dudeMaxow schreef op 11 May 2003 @ 11:42:
* Maxow gaat weer hoopvol in de fileplanet rij staan, na het zien van de screenies
en install via installer gaat veeeeeeeeeel sneller
Allemaal heel leuk en die manual zou ik best willen doorlezen.....maar waar is die dan? want de HELP file in PS legt dit niet uit....TepelStreeltje schreef op 11 mei 2003 @ 03:49:
[...]
no offence, en wil niet lullig doen enzo, maar lees de manual ff door.
daar staat alles in dat je wilt weten.
als je al NIET begint met instant action, kan je al BR3 bereiken.
zodra je voor het eerst een wapen of armor equipped krijg je XP.
idem met voertuigen.
dit allen staat in tuturial die bij manual te vinden is.
links staan aantal bladzijdes terug.
ik heb topic in de gaten gehouden, en manual/tuturial gelezen en ben de training gaan doen.
APPELTJE EITJE!
gister 1100 begonnen om 1500 was ik BR 6
4 uurtjes, vol actie met 10 man in een squad.
kortom rtfm & look thru topic.
vragen aan andere spelers werkt niet.
je bent of te druk, of je hebt geen zin on te replien op die vragen.
als je eenmaal in een squad zit kan je wel wat dingen vragen.
zo is iedereen begonnen.
maar ga niet de basics vragen, die je allemaal in training leert...
Ik ben gisteren ook in de training geweest, heb heel veel zitten vliegen met die mosquito, maar er lijkt gewoon niks te gebeuren, ik krijg er geen Exp points door enzo...dit is gewoon het enige wat ik wil weten, verder kom ik er zelf echt wel uit..
heb geen zin om die hele manual door te lezen wanneer ik alleen maar wil weten hoe ik exp points krijg zodat ik op z'n minst de voertuigen ook in Santuary kan gebruiken..en niet alleen in training...
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik heb nog steeds geen goede mirror gevonden.Postov schreef op 11 May 2003 @ 11:14:
[...]
Hoewel ik en boel andere het echt een cool spel vinden raad ik het je toch aan om em eerst te downen. Misschien loopt ie wel erg brak en vind je er nix aan, je weet maar nooit.
En tegen de tijd dat ik klaar ben met downen via FP is die beta al afgelopen met mijn adsl basic connectie.
Heb ook verschillende FTP's geprobeerd + de links die gepost werder hier maar tot nog toe niet gelukt.
Check anders de planetside websitedevilsnight schreef op 11 mei 2003 @ 12:15:
[...]
Allemaal heel leuk en die manual zou ik best willen doorlezen.....maar waar is die dan? want de HELP file in PS legt dit niet uit....
Ik ben gisteren ook in de training geweest, heb heel veel zitten vliegen met die mosquito, maar er lijkt gewoon niks te gebeuren, ik krijg er geen Exp points door enzo...dit is gewoon het enige wat ik wil weten, verder kom ik er zelf echt wel uit..
heb geen zin om die hele manual door te lezen wanneer ik alleen maar wil weten hoe ik exp points krijg zodat ik op z'n minst de voertuigen ook in Santuary kan gebruiken..en niet alleen in training...
En bedoel je de training offline? zoja daar kan je dan ook geen punten bij krijgen. En als je online bedoeld in die virtuele zone moet je gewoon ff alles keertje gebruiken en in rijen krijg je vanzelf exp. Vervolgens luitjes neerschieten en als het goed is heb je met 2 of 3 Certificate points al genoeg voor een vehicle.
en @ Sipio
probeer dit eens: http://10mbit.com/suprnova/planetside_beta_gsi.exe.torrent
dan DL je geloof ik een proggy en via dat proggy DL je het spel. Ik garandeer nix maar dat heb ik gehoord.
en anders gewoon fileplanet doen. Op de dag dat de open beta er was gedownload en moest wel 1.5 uur wachten maar het em dezelfde dag nog.
[ Voor 15% gewijzigd door MailMan op 11-05-2003 12:26 ]
De shorturl doet het blijkbaar niet overal??? Anyways, meld je ff aan voor onze outfit en kom om 14:00 naar Johari in je mooiste Terran Pakje!
Met installer 1.5 gig in anderhalf uur met @Home lijntjeMaxow schreef op 11 mei 2003 @ 11:42:
* Maxow gaat weer hoopvol in de fileplanet rij staan, na het zien van de screenies
Last.fm |
Zie je wel dat als je ff je erin verdiept een hele wereld voor je open gaatdevilsnight schreef op 11 May 2003 @ 13:09:
Ja ik, wist wel dat ik op die manier punten kon krijgen alleen totaal niet WAAR ik dan die certificates moest kopen, nu wel..en kan nu eindelijk met een Mosquito rondvliegen, maar hemeltje lief wat is die gamewereld groot he , gisteren zag ik een soort van gras landchap , sneeuw, zo net een soort woestijn iets...als ik dit spel echt leuk ga vinden en uiteindelijk em ook koop....dan kunnen games als Tribes 2 en Raven Shield en een hoop andere wel eens neit meer gespeeld worden door mij...ook wel jammer natuurlijk.
En idd als die server in Amsterdam een beetje snel komt er je met 2000 lui op een server zit, battles van 100 vs 100. Damn
Komt allen rond 2 uur op je Johari server als Terran, we proberen zoveel mogelijk lui in 1 squad te krijgen om vervolgens onze sporen achter te laten
[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 11-05-2003 13:29 ]
Er staat nu op de site http://got-outfit.vze.com een stukje over wat je straks in het spel moet doen om bij de outfit te komen. Ik zou zeggen lees het ff door
Mocht die shorturl niet werken kijk dan een paar posts hierboven voor de echte link, en meld het even aan ons ok?
* TepelStreeltje is een te drukke man
morgen nog maares probere,
hoe join in de GoT outfit??
barf, ik quote hans teeuwen voor je
ALLE VROUWEN ZIJN HOEREN!
ben blij dat ik in nederland, wonen echt de lekkerste wijven van de hele wereld.
nu weer verder genieten van men kater....
Battle.net Spud#2543
* Maxow is aant installen/downloaden via de installer en het werkt \o/
Mijn vraag is : Als ik het goed begrijp heb je dus een key nodig om te kunnen spelen die je zou krijgen via fileplanet?
Als je hem nou via een andere link kunt downen hoe kom je dan aan die key?
Verwijderd
http://www.fileplanet.com/betas/planetside.aspx
Link naar installer:
http://www.mclaren.pl/PlanetSideInstall.zip
Ik zit al in een squad gingen we ook met dropships een basis aanvallen,,maar we waren zo kapot...ik ging terug naar Sanctuary om een voertuig te halen en wou weer terug naar m'n squad maar die was spoorloos. al kon ik wel met ze praten though..oh well.
Anyway...ik heb nu 2 keer cert. points gespendeerd aan voertuigen, ik kan nu een Mosquito bevliegen{afterburner is vet en lekker makkelijke besturing} en de Basilisk..geweldig dingetje..soort Quad-bike met turrets...DAMN wat een vet ding en die physics ervan zitten ook prima-tina in elkaar ^^
Maar hoe zit het met vehicle guns? ik kocht een railgun voor de basilisk maar hoe installeer ik die op 't voertuig?
also....ik heb nu totaal geen cert. points meer..maar ik zou zo graag een nieuwe gun willen kopen of nog een voertuig waar ik dus een certificate chip voor nodig heb....ik heb al genoeg battles gehad..maar ik krijg ineens geen punten meer ervoor...hoe zit dit precies?
gisteren toen ik in de training met de mosquito vloog en even uitstapte stond er ineens dat ik een nieuwe battlerank gekregen had...dus je kan je BR ook opvullen in training om daarna je cert points te kunnen gebruiken??
En is dit spel bij jullie ook zo zwaar..ik bedoel..wanneer ik PS afsluit en alles weg is..duurt het makkelijk 2 minuten tot de pc uitgerammeld is, allemaal dingen lijkt ie te laden terwijl ie juist net PS quitte
[ Voor 100% gewijzigd door devilsnight op 11-05-2003 15:55 ]
bedankt voor de steun, maar doe het wel goed: Alle vrouwen zijn KUTHOERENTepelStreeltje schreef op 11 May 2003 @ 14:12:
he fuck, ik kan weer niet...
* TepelStreeltje is een te drukke man
morgen nog maares probere,
hoe join in de GoT outfit??
offtopic:
barf, ik quote hans teeuwen voor je
ALLE VROUWEN ZIJN HOEREN!
ben blij dat ik in nederland, wonen echt de lekkerste wijven van de hele wereld.
nu weer verder genieten van men kater....
maargoed, om de Outfit te joinen moet je even naar de site gaan: http://got-outfit.vze.com en dan de info bij Joinen
Verwijderd

I'M TEH KING OF TEH WORLD

nee. vanavond members only
Hoge kwalitiet door jpg
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 17:41 ]
Als ik naar dit plaatje kijk weet ik meteen weer waarom ik Planetside zo gaaf vind
En dit was vanmiddag om ong kwart voor 3, toen gingen we allemaal naar een 1 of andere base om aan te vallen
edit: shit, plaatjes zijn wel een beetje f*cked up, maarja...
[ Voor 9% gewijzigd door Bleet op 11-05-2003 19:03 ]
Last.fm |
maar ik ben zkz verslaafd
... MMORPG Addict.
Verwijderd
/me tooCRiMiNaL schreef op 11 mei 2003 @ 19:18:
ik moet zeggen een geweldig spel ... maar de georganiseerheid van onze sqaud viel me vies tegen dus daar kunnen we mischien nog wat aan werken
maar ik ben zkz verslaafd
trouwens we moeten ff de squad's gaan indelen
want dan heb je per squad ventrilo www.ventrilo.com
Op een van de snow-eilanden hadden we een mass invasion, aan de andere kant van de warp gate was het eiland volledig in de handen van het paarse team.. gelukkig stond er een gigantische hoeveelheid voertuigen klaar.. Bij het eerste tech-center [ofzo] wat we innamen telde ik snel meer dan 40 man, 6 heavy tanks, superveel flyers, carriers en ander licht wapentuig.. Dat zag er echt tof uit.
[ Voor 5% gewijzigd door agentorangina op 11-05-2003 19:35 ]
het blauwe legeragentorangina schreef op 11 mei 2003 @ 19:34:
Erg leuk spel, ik zit bij het blauwe leger, en heb samen met een squad hele eilanden ingenomen.. een iemand was al advanced hacker met stealth, en ik kon steeds met mijn enforcer/ravager uit de cargo hold van de galaxy springen [via alt+g in-flight]. Na enkele rondjes racen en goed raak schieten van m'n gunner schiet het al snel op
.
Op een van de snow-eilanden hadden we een mass invasion, aan de andere kant van de warp gate was het eiland volledig in de handen van het paarse team.. gelukkig stond er een gigantische hoeveelheid voertuigen klaar.. Bij het eerste tech-center [ofzo] wat we innamen telde ik al zo meer dan 30 man, 6 heavy tanks, superveel flyers en carriers etc.. Dat zag er echt tof uit.
Dat betekende weer 24xx punten voor mij!
en 125 voor de rest!
Last.fm |
http://www.filemirrors.co...&file=planetside_beta.exe
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan anders wordt ik gek, hoe werkt dat precies met die patch?
Iemand nog een goede link waar ik die kan vinden?
Dit topic is gesloten.
![]()