[MMOFPS] Planetside

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:26

woutur

Klauwtjes uit!

Iemand al ervaring met de ingebouwde voicecomms? Het was wel aangekondigt maar zit het er ook in?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

Brainsnack schreef op 09 May 2003 @ 01:04:
Maar in welke mate kun je je character uitbreiden,echt 'kiezen' wat je gaat doen.En waarom en met wie...ik bedoel een soort :+ Animal Crossing (Cube).Maar dan in MMORPG.

Voorbeeld:

Ik kies ervoor m'n character geld te laten verdienen als (8> banketbakker,maar op een willekeurige avond pak ik m'n space-scooter en ga als >:) mercenarie lopen killen..en roven,plunderen....Echt zelf kiezen als het ware WAT ik doe,WAAROM..WAARMEE...

Echt realistisch..of is dit toch nog iets teveel gevraagd van de gamez-industrie op dit moment.

Ik heb hoge verwachtingen van Eve-Online...maar hierbij houdt ik ook nog een slag om de arm (zo heet dat toch..)

Ik wacht af en ben benieuwd 8)
Uhm, je zit bij een empire dus een mercenary kun je niet zijn en als je een goede speler bent kies je voor wat de rest van je empire doet, verdedigen en aanvallen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 08:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 08:20:
[...]

Uhm, je zit bij een empire dus een mercenary kun je niet zijn en als je een goede speler bent kies je voor wat de rest van je empire doet, verdedigen en aanvallen ;)
fl is brak en andere mirror zijn langzaam :'(
ik wil ook spelen
dan maar @ barry's mirror
iets langer maarja _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 08:31 ]

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe kun je je zelf trainen?..ik heb nog geen enkele training completed en wil wel even oefenen voordat ik dat doden :)

edit: of je leest de nieuwe posts ff door..ga het straks proberen

[ Voor 23% gewijzigd door Agent-X op 09-05-2003 08:45 ]

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er al snelle mirrors?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kheb al tijdje binnen, heb gewoon gewacht in de rij van FP.
het downloaden daar gaat met zon 100kb, dus je hebt hem een stuk sneller binnen dan van barry's world, waar je met 12 kb gaat.
dus het wachten is het wel waard, aangezien je em toch wel sneller binnen heb.

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Ik wil ook graag trainen, geen idee hoe het moet, en in een squad krijg je ook exp van anderen volgens mij, terwijl ik nog een target aan het zoeken was kreeg ik er al exp bij en ging ik over naar BR2 :?
Ik werd trouwens ook meteen uitgenodigd voor die squad toen ik ze tegenkwam, we gingen met z'n allen in een soort busje, een man of 8, en dan aanvallen :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

w00t zijn er mensen nu online? ik ga zo beginnen en dan zal ik wel een paar keer 'Tweakers' roepen in de chat voorafgegaan door /b (=broadcast)

btw: ga trainen want voor ELK voortuig waar je voor het eerst 'kennis mee maakt' krijg je al gauw 150 exp points :D

Btw, voor de mensen die het gemist hebben:
Manual
Tutorial

[ Voor 68% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 09:58 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Net ff begonnen met dowloaden, kan over 4,5 uur gaan spelen :)
Ik heb net ook ff die muziek geluisterd en dat klinkt echt prachtig!
Heb er zin in :9

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

18e in de wachtrij, dan downloaden op me werk, ff op cd fikken, snel naar mijn ouders, vrouw en dochter ophalen en dan SPELEN! :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ThrillSeeka schreef op 09 May 2003 @ 10:05:
18e in de wachtrij, dan downloaden op me werk, ff op cd fikken, snel naar mijn ouders, vrouw en dochter ophalen en dan SPELEN! :9
mazzelaar met je 1.3gig cd's... :P

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-12 09:35

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij gaan de laatste 4 pagina's amper over de game, enkel over het downen ervan.

Ik ben ff gestopt btw, verveling sloeg toe :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• BaRF

BaRF

bijna kerst

achja, maar das het coole he, als je later doorgaat is je mannetje hetzelfde :) alleen wel vreemd als je kapt in een oorlogje, en je komt terug dan wemelt het er ineens van de vijanden enzo :+

• MaDLiVe
  • Laatst online: 21-12 09:35

MaDLiVe

.-Observer-.

BaRF schreef op 09 May 2003 @ 10:41:
achja, maar das het coole he, als je later doorgaat is je mannetje hetzelfde :) alleen wel vreemd als je kapt in een oorlogje, en je komt terug dan wemelt het er ineens van de vijanden enzo :+
Ja dat heb ik vaker meegemaakt, Spawn je weer op je laatst bezochte plaats is er geen enkele friendly tower/base meer over op het hele continent. Snel respawnen naar sanctuary dan maar :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• BaRF

BaRF

bijna kerst

MaDLiVe schreef op 09 May 2003 @ 11:05:
[...]

Ja dat heb ik vaker meegemaakt, Spawn je weer op je laatst bezochte plaats is er geen enkele friendly tower/base meer over op het hele continent. Snel respawnen naar sanctuary dan maar :P
hehe lol, you are in an unfriendly sphere of influence, you will respawn in 20s [ok]

Verwijderd

Heeft iemand goede mirrors? Ik kom niet boven de 8kb/s uit met de eerder gegeven mirrors.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

he maar hoe zit het nou?
want ik had de volgende vraag paar blz's terug ook al gesteld, maar niemand die wat zei.

moet je je otoos kopen? maar waar haal je dan geld vandaan?
of kan je ze gewoon meenemen zolang je de goeie cert's maar hebt?

en wat krijg je voor dat bijvullen van de silo's?
of is het alleen om te zorgen dat die base blijf leven?

ps, ben aant installen, kannie wachten!!

Battle.net Spud#2543

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

BaRF schreef op 09 mei 2003 @ 10:13:
[...]

mazzelaar met je 1.3gig cd's... :P
Gewoon rarren in 2 losse files zodat het op 2 cd's past :P :>

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:01

Maxow

Hidden Sound System

hmz, dat fileplanet dowload systeem is ook zo hypocriet (oid :? ) als het maar kan... moet je 45 minuten w88.... en hij staat nu al 20 minuten op 11 minutes remaining :'(

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Gewoon volhouden, ik heb er ook lang op moeten wachten maar ben nu wel aan het downen 8)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

TepelStreeltje schreef op 09 May 2003 @ 11:18:
he maar hoe zit het nou?
want ik had de volgende vraag paar blz's terug ook al gesteld, maar niemand die wat zei.

moet je je otoos kopen? maar waar haal je dan geld vandaan?
of kan je ze gewoon meenemen zolang je de goeie cert's maar hebt?

en wat krijg je voor dat bijvullen van de silo's?
of is het alleen om te zorgen dat die base blijf leven?

ps, ben aant installen, kannie wachten!!
die autos kun je gewoon bestellen bij de vehicle pads. Als je het certificaat hebt, krijg je hem meteen mee :) maar ik geloof dat er een tussenpauze van een minuut of 3 tussen zit voor je een nieuwe kunt maken, zodat mensen niet de hele plek vol gaan gooien met autos :) en dat bijvullen is idd voor de basis, maar misschien krijg je ook punten ervoor :P

ohja, spreken we trouwens af op johari? :P Terrans ofcourse

[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 12:03 ]

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kan er iemand nog wat zelfgemaakte screens posten? :)

Hoe zit het eigenlijk als die mp test voorbij is? Kan je dan aansluitend meteen door blijven spelen?

[ Voor 50% gewijzigd door DenniZ op 09-05-2003 12:08 ]

Verwijderd

799/901 - 19 minutes (W-Europe, UK)

Ja, post nog es ff wat screens!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 12:08 ]

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
Als je de training wil doen doe dan dit:
Maak een snelkoppeling van je "planetside.exe" zet er " -off" achter zodat je "/planetside.exe -off" hebt. Start die op en je kan de training doen.

Je moet de training in stappen doen. Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Als het niet lukt geef me een ftp en ik upload de goede versie.
De training is officieel nog niet om te spelen ook niet voor de beta testers om dat er nog veel fouten in zitten dus ga niet zeuren.... Maar ik vond dat er toch vrij veel wel werkte en goeie uitleg was voor mensen die net beginnen.

[ Voor 10% gewijzigd door stunter op 09-05-2003 13:06 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 12:08:
799/901 - 19 minutes (W-Europe, UK)

Ja, post nog es ff wat screens!
w00t :) ik zal eens wat screens gaan maken :P

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

stunter schreef op 09 mei 2003 @ 12:24:
Als je de training wil doen doe dan dit:
Maak een snelkoppeling van je "planetside.exe" zet er " -off" achter zodat je "/planetside.exe -off" hebt. Start die op en je kan de training doen.

Je moet de training in stappen doen. Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Als het niet lukt geef me een ftp en ik upload de goede versie.
De training is officieel nog niet om te spelen ook niet voor de beta testers om dat er nog veel fouten in zitten dus ga niet zeuren.... Maar ik vond dat er toch vrij veel wel werkte en goeie uitleg was voor mensen die net beginnen.
_/-\o_ voor deze uitleg :> gaat 'm nu spelen .... want ik moest oefenen van de dokter, althans dat zei die toen net :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• BaRF

BaRF

bijna kerst

het nare aan die training vind ik dat je per se MOET doen wat ze zeggen :P hou ik niet van :7

• FoggyFreek
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik speel nu op die emerald server, die pingt soms 90 ! :) Zit uiteraard ook bij de terrans, vandaag naar level 5 engineer gegaan, te gek zeg. Samen met je squad een basis infiltreren. Wat een teamwork, geweldig gewoon.

-- Altijd blijven prutsen --

• DutchCommando
  • Laatst online: 18:07
Ik heb hier 59 screenshots klaarstaan. Maar ze zijn allemaal BMP. Weet iemand een snelle manier om te converten naar .jpg (Heb geen zin om met photoshop iedere file te openen en opnieuw op te slaan).

• Bezulba
  • Laatst online: 14:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zit bij die techno-lovers... jullie dus niet? dammit! dat word dus weer een nieuw ventje aanmaken :(

kheb btw een uurtje meegelopen in een squad en toen kreeg ik toen we zo'n hele basis overnamen commanderpoints ofzo.. waar kan je die gebruiken?

[ Voor 42% gewijzigd door Bezulba op 09-05-2003 15:45 ]

blup

• DutchCommando
eendje schreef op 09 May 2003 @ 15:43:
ik zit bij die techno-lovers... jullie dus niet? dammit! dat word dus weer een nieuw ventje aanmaken :(

kheb btw een uurtje meegelopen in een squad en toen kreeg ik toen we zo'n hele basis overnamen commanderpoints ofzo.. waar kan je die gebruiken?
Dan was je de leader van de squad :).
Per commanding rank krijg je nieuwe functies om het commanden makkelijker en beter te laten verlopen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 15:28:
Ik heb hier 59 screenshots klaarstaan. Maar ze zijn allemaal BMP. Weet iemand een snelle manier om te converten naar .jpg (Heb geen zin om met photoshop iedere file te openen en opnieuw op te slaan).
gewoon even met photoshop een droplet maken :)

zo net lekker gegamed met oa tepeltje, maverickx en de mailman :P

jammer genoeg liep mn pc weer vast...

[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 16:21 . Reden: shots waren niet leuk :P ]

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:01

Maxow

Hidden Sound System

fileplanet: Estimated Wait: 52 minutes

20 minuten later: Estimated Wait 124 minutes

*zucht*

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

hee, eendje, ik ken jou... you are my enemy ! :) ik ben Terran --> Foggy

Verwijderd

Het spel wordt toch een stuk leuker als je eenmaal in een squad zit :) Ben er dus ook zeer voor om een GoT outfit te hebben rondlopen als het spel zo leuk blijft als het is :)

Denk er trouwens over om ook opnieuw te beginnen ff wat betere keuzes maken voor mijn ventje qua certificats :P

Verwijderd

voor de mensen die nog wachten: ftp://ftp.skynet.be/games/planetside_beta.exe

alsje :) 400k atm... thank u skynet

Verwijderd

Mooi alles beter dan Fileplanet :)

Wordt weer een intens gameweekend met Planetside en GTA VC :9

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:30:
Het spel wordt toch een stuk leuker als je eenmaal in een squad zit :) Ben er dus ook zeer voor om een GoT outfit te hebben rondlopen als het spel zo leuk blijft als het is :)

Denk er trouwens over om ook opnieuw te beginnen ff wat betere keuzes maken voor mijn ventje qua certificats :P
je kunt je certs ook gewoon inleveren hoor :+ kun je een tijdje later nieuwe dingen kiezen :)

Verwijderd

ja dat klopt maar dat duurt weer 24 uur :)

mmm misschien toch wel slim, kan dit weekend toch niet veel spelen dus als ik nu die certs inlever... maar ik blijf wel Galaxy piloot, vindt ik toch wel machtig met dat ding vliegen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:40:
ja dat klopt maar dat duurt weer 24 uur :)

mmm misschien toch wel slim, kan dit weekend toch niet veel spelen dus als ik nu die certs inlever... maar ik blijf wel Galaxy piloot, vindt ik toch wel machtig met dat ding vliegen.
en handig :P

wat gebeurde er nou net btw??? je stond achter me om je max te showen, en ineens ging het allemaal mis hier :X je werd helemaal wit ofzo

Verwijderd

nadat ik die Max geshowed had ging ik naarbuiten om naar de andere te lopen, ik weet niks van wit worden af :)

Heb nu al ff 1 skill 'forget' gedaan, als dadelijk die ander ook nog heb heb ik weer 4 puntjes om te spenderen, ga ik of voor een wagentje OF voor een Reaver, maar das waarschijnlijk niet echt handig als de galaxy piloot ook de andere vliegtuigen moet besturen :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:48:
nadat ik die Max geshowed had ging ik naarbuiten om naar de andere te lopen, ik weet niks van wit worden af :)

Heb nu al ff 1 skill 'forget' gedaan, als dadelijk die ander ook nog heb heb ik weer 4 puntjes om te spenderen, ga ik of voor een wagentje OF voor een Reaver, maar das waarschijnlijk niet echt handig als de galaxy piloot ook de andere vliegtuigen moet besturen :)
zo'n pantser kar is ook wel lachen ja :P

• MailMan
  • Laatst online: 21-12 22:58
Ok op verzoek ff 3 screenies van o.a. Barf en ik :)
Sorry voor verneuken van layout maar resizen is zonde :p

Barf die opschept met z'n sniper ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rgj.post/PS1.JPG

Ook weer barf die me meeneemd in z'n bakkie op zoek naar me eerste gevecht :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rgj.post/PS2.JPG

Samen met Barf, Tepelstreeltje Mind en geloof Maverick in een Galaxie :D Check de view B)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rgj.post/PS3.JPG

• BaRF

BaRF

bijna kerst

vet :D ok, post ik er ook ff 2 ofzo

kay, kep ze maar wel ff gerezizedd :P

MailMan (Postov) sprong net in mn wagentje :7
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/pics/PSScreenShot0043.jpg

Maverick-X als Gunner 8)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/pics/PSScreenShot0047.jpg

Hier halen we MailMan nog even op voor we naar de frontlinie gaan :P
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/pics/PSScreenShot0049.jpg

Rear-Gunner positie, kijk dan hoe immens alleen al zon portal is...
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/pics/PSScreenShot0048.jpg

Ode aan het spel _/-\o_

[ Voor 161% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 17:27 ]

Verwijderd

BaRF schreef op 09 May 2003 @ 16:53:
zo'n pantser kar is ook wel lachen ja :P
+ bij de meeste outposts kun je wel een wagentje kopen maar geen vliegtuigen :( dus dan moet je weer gaan zitten lopen, das ook niet optimaal, dus een rijtuigje waar mee ik ook vriendjes mee kan nemen is een goede optie denk ik :)

EDIT:
Is er trouwens een aparte screencapture knop of drukken jullie gewoon pritscreen? Als er een aparte knop is, waar komen die screenshots dan te staan?? :)

PS: Postov welke nick heb jij dan bij PS? Andere als hier of niet? Oh en als het die Galaxy was dan zat ik er ook in aangezien ik geloof ik de enige ben die dat ding op het moment kan vliegen >:) (nick probleem is opgelost, Postov was de Mailman :) )

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 17:30 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 17:26:
[...]

+ bij de meeste outposts kun je wel een wagentje kopen maar geen vliegtuigen :( dus dan moet je weer gaan zitten lopen, das ook niet optimaal, dus een rijtuigje waar mee ik ook vriendjes mee kan nemen is een goede optie denk ik :)
yeb :) maybe zo'n sunderer of hoer heet het:
Afbeeldingslocatie: http://planetside.station.sony.com/images/vehicles/sunderer.jpg

man als ik die screens zie wil ik meteen weer spelen :D

[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 17:30 ]

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 17:26:
[...]

Als je team een techplant op dat continent heeft kan je bij de vehiclestations ook de reaver en mosquito kopen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 17:40:
[...]

Als je team een techplant op dat continent heeft kan je bij de vehiclestations ook de reaver en mosquito kopen.
Weer wat geleerd Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/barfclap.gif

Verwijderd

DutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 17:40:
Ja maar die kan ik niet vliegen ;)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

dammit ik kan even niet inloggen :X en ik zag je net mav, maar toen werd ik er ineens uitgegooid :(

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ook, servers down.. wauw wat een heerlijke game. Servers zijn denk ik allemaal even down. (patch upgrade ?)

[ Voor 38% gewijzigd door FoggyFreek op 09-05-2003 18:04 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

FoggyFreek schreef op 09 May 2003 @ 18:03:
Ik ook, servers down.. wauw wat een heerlijke game
goed he :P

btw, dan maar ff in de terran chatroom :)

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:04 ]

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12 23:08
weer een nwe patch :P EN weer niet inloggen :( Heb pijn in mun kop, want net 2 verstandskiezen laten trekken :r Maarrrr...... waar vind k jullie GoTTers :? Ik zit nu ook op Johari en ben Terran, waar respawnen jullie :? Welk eiland oid, want ben net uit een Hart gegaan op een willekeurig eiland links op de map geklikt met veel zon en klaar :P

..::System Specs::..

• BaRF

BaRF

bijna kerst

maverickx, tepel, postov en ik hebben alvast een outfit @ johari :) kom er bij!

en ja, we zijn nog terran ook :D

mochten er nou tweakers mee doen, kom dan naar die server als terran, en roep even om dat je er bent door je chat regel te beginnen met /b voor broadcast :)

btw, mocht er een character sweep komen, dan is het het beste als we vooraf even afspreken op welke server we een nieuwe beginnen, kunnen we tenminste allemaal hetzelfde kiezen :) dan is de beste kandidaat emerald denk ik - nouja, tot de final, aangezien we dan denk ik voor amsterdam kiezen :+

[ Voor 97% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:13 ]

Verwijderd

@ johari. ill be there

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mooi, nu nog servers up :)

btw, even chatten in Terran chatroom?

[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:15 ]

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik wil ook wel meedoen alssik eindelijk es een normalen url kan vinden :(

dunno

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

hier -->

alweer weg.. sjees

[ Voor 64% gewijzigd door FoggyFreek op 09-05-2003 18:22 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ja, Fileplanet doet vandaag lekker wazig :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

doe dan die belgische link :P

* BaRF mmm nu weer niet

[ Voor 52% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:25 ]

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
die belgische link laat geen lieve europese usertjes meer toe :)

dunno

• MailMan
Zitten jullie nog in de chat of ff wat anders aan het doen? :)

Verwijderd

ik wil servers nu! }:|

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Postov schreef op 09 May 2003 @ 18:41:
Zitten jullie nog in de chat of ff wat anders aan het doen? :)
ik was aan het eten - tot ik mn bord door de kamer gooide en snel naar boven rende om te zien of de servers al weer up waren :P

• MailMan
BaRF schreef op 09 mei 2003 @ 18:48:
[...]

ik was aan het eten - tot ik mn bord door de kamer gooide en snel naar boven rende om te zien of de servers al weer up waren :P
helaas niet dus :) Zodra ze er weer zijn gaan we Cyrrus weer terug innemen ;)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Postov schreef op 09 May 2003 @ 18:51:
[...]

helaas niet dus :) Zodra ze er weer zijn gaan we Cyrrus weer terug innemen ;)
duidelijk >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

je moet voor de gein eens kijken op die beta forums, en dan vooral bij het 'sqishlist' gedeelte. staan goede dingen bij! :D

Verwijderd

heerlijk spelletje trouwens. maar als je een vehicle koopt hoe kom je dan weer bij andere eilanden
?

• MailMan
Door Jumpgates? :D

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12 23:08
waar de fok vind ik de terran chatroom :? ;)

..::System Specs::..

Verwijderd

zijn dat die dingen die op bushokjes lijken?

• MailMan
lol nee zijn van die onmeunig grote halve cirkels :)
Zie vorige pagina waar je zo'n drie halve "stangen" in een driehoek ziet.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/pics/PSScreenShot0048.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door MailMan op 09-05-2003 19:11 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Tekn0z schreef op 09 mei 2003 @ 18:58:
waar de fok vind ik de terran chatroom :? ;)
wees gerust, je hebt hem gevonden ;)

edit: postov, kom jij uit het oosten des lands ofzo? :P

[ Voor 15% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 19:19 ]

• MailMan
w00t Volgensmij servers terug!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Postov schreef op 09 mei 2003 @ 19:19:
w00t Volgensmij servers terug!
volgens mij niet? :?

mmm markov en johari wel weer? :D

ok jongens, kom naar johari / Terrans !!

[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 19:27 ]

• Kwartjuh
  • Laatst online: 18-12 13:18
Want zijn die lui bij Gamespy toch hoeren he? Ze zeggen dat dit je enigste kans is om planetside uit te proberen. Dat geloof je toch zeker zelf niet he? Dat zou belachelijk zijn. Niet iedereen heeft op dít moment de kans en daarbij is het spel is nog in BETA-FASE. dat zouden de makers nooit doen. Zo kunnen de toekomstige geinterreseerden het wel schudden?

Ik haat gamespy, ik HAAT elke games-nieuwsgroep die geld probeert te verdienen met het totaal verneuken van de games-branche. Ophypen enzo!! ik weet het, dat doen de 'gewone mensen' ook, maar de gamesbladen hebben daar nogal een handje van om daaraan mee te werken :( Ik kots daar zo op! Dood aan Gamespy! en Dood een Gamespot :r

Ik krijg zo gewoon zin om een site te maken die alles wat de grote bladen zeggen eens stevig te analyseren en te ontkrachten wat niet gegrond is :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Welkom in de wereld die marketing heet.
Je denkt toch ook niet zeker dat die "waiting in line" meters van Fileplanet daadwerkelijk andere gebruikers zijn? Het is allemaal gescripte troep bedoelt om je een account te laten nemen. Gamepsy en IGN kom ik allang niet meer, al die bullshit is me meer dan genoeg geworden.

Hypen gebeurt toch wel maar ik kan me nog wel herinneren dat op Fileplanet de C&C Renegade MP demo 100% user recommedation kreeg en "an amazingly fun game" was terwijl de demo het amper deed en het spel zelf ook weinig aan was.

Iedereen kan alles op Inet zeggen en er zelfs geld voor vragen, zelfs voor gesponsorde propaganda.

edit:
Is er nou nog een _werkende_ mirror? want al die andere zijn dood...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 19:40 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BaRF schreef op 09 mei 2003 @ 18:10:
maverickx, tepel, postov en ik hebben alvast een outfit @ johari :) kom er bij!

en ja, we zijn nog terran ook :D

mochten er nou tweakers mee doen, kom dan naar die server als terran, en roep even om dat je er bent door je chat regel te beginnen met /b voor broadcast :)

btw, mocht er een character sweep komen, dan is het het beste als we vooraf even afspreken op welke server we een nieuwe beginnen, kunnen we tenminste allemaal hetzelfde kiezen :) dan is de beste kandidaat emerald denk ik - nouja, tot de final, aangezien we dan denk ik voor amsterdam kiezen :+
uhm ja, op gegeven moment werd ik er gewoon uitgekicked.
direct terug naar windows.
ben maar op men bed tv gaan kijken, ben net weer wakker :O :O :O
anyway, time to go where the action is :)
wil meer BP halen, ben nu 5 of 6 ofzo

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 19:38:
edit:
Is er nou nog een _werkende_ mirror? want al die andere zijn dood...
Die FTP van Skynet.be doet het prima, hij zit af en toe even vol. Gewoon blijven proberen :)

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

op solsar is het nu druk, johari server, need help :)

tering zeg, duurt steeds langer voordat ik respawn...
hoe vul je dat bij?
killz maken?

[ Voor 47% gewijzigd door TepelStreeltje op 09-05-2003 20:47 ]

Battle.net Spud#2543

• BaRF

BaRF

bijna kerst

TepelStreeltje schreef op 09 mei 2003 @ 20:33:
op solsar is het nu druk, johari server, need help :)

tering zeg, duurt steeds langer voordat ik respawn...
hoe vul je dat bij?
killz maken?
nee minder vaak doodgaan, kijk maar in je statusschermpje :)

maar goed, ik pauzeer even, net weer leuke acties gehouden met maverickx en depthcharge. screens komen nog, maar ik voel me nu te kut...

dammit man wat is dat toch met meisjes.... ik ga denk ik eens mn blog neerzetten in mn profiel... (yep)

[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 21:00 ]

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb 'm vanmiddag gewoon van de PlanetSide server gedownload, werkte perfect op max. speed :)

http://boards.station.son...e/Forum2/HTML/008470.html

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Kunyfyer schreef op 09 mei 2003 @ 21:48:
Ik heb 'm vanmiddag gewoon van de PlanetSide server gedownload, werkte perfect op max. speed :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/barfclap.gif

• MailMan
Maaruh wie zitten er nou op de server? :] Want ik zie geen 1 tweaker :p

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Postov schreef op 09 May 2003 @ 22:00:
Maaruh wie zitten er nou op de server? :] Want ik zie geen 1 tweaker :p
ik nog ff niet... ga film kijken ofzo, voel me nog steeds niet 100% :/

Verwijderd

Die installer is irritant. Hij heeft zo overdreven veel ruimte nodig: 1.4gb + 1.4gb + 2.7gb... maargoed, hopelijk is het de moeite waard :)

Ik ga zo na 2:241 uur patchen (;() online als user MegaKEK (als je m'n Beta handle in-game ziet), natuurlijk op de Johari server als lid van de Terran Republic :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 22:38 ]

Verwijderd

Kunyfyer schreef op 09 May 2003 @ 21:48:

Ik ben die methode nu aan het doen, realiseer je wel dat hij dan een directX diagnositsch bestandje wilt hebben, daar staat zo'n beetje ALLES over je PC in, inclusief versies van drivers en OS en zelfs stukken serial... ik vertrouw het niet zo...

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12 15:05
Hier klopt iets niet, bij het reggen van station.com zegt ie dat de naam CU2morO, EN CU2mor0 al in gebruik zijn, ik kan me niet voorstellen dat deze beide al bezet zijn, zo vaak komt deze naam niet voor :/

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Heb een ander probleem: ik had me twee maanden geleden al opgegeven voor Beta, en nu kan ik dus geen application form invullen, want die is er dus al. krijg ook geen mailtje in mijn mailbox. jullie kregen wel meteen mail ?

...Als het maar werkt

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 22:53:
[...]

Ik ben die methode nu aan het doen, realiseer je wel dat hij dan een directX diagnositsch bestandje wilt hebben, daar staat zo'n beetje ALLES over je PC in, inclusief versies van drivers en OS en zelfs stukken serial... ik vertrouw het niet zo...
In een DxDiag staan echt geen serials hoor 8)7

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12 15:05
heb je die niet al gekregen met je password er in?

• Belgar

Belgar

Nee. Heb nu die online support gebruikt. die man heeft een temp account aangemaakt voor me. goede service op zich. hij heeft gewoon mijn status op 'new' gezet en toen geconfirmed. daarna was ik er in 15 seconden in

...Als het maar werkt

Verwijderd

Uhm, ik heb al 3 acounts aangemaakt en geen van alle doen het... mis ik nou iets of is dit weer zo'n "dan moet he hem maar kopen" truuk?

• Belgar

Belgar

heb je wel eerst de launcher gedraaid?

...Als het maar werkt

Verwijderd

ik zet ff een planetside channel op mIRC irc.tweakers.net #Planeetkant
voor afspraken en offtopic blaat 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 06:06 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het is mij ook nog steeds niet gelukt om de beta te downen en ik zie er maar vanaf, zon snelle download heb ik toch niet en de moeite is me toch teveel voor dat fftjes wat ik dan kan spelen.
Als het echt zeker is dat er van die gamecards beschikbaar komen dan koop ik de game hoogstwaarschijnlijk wel.

Als ik deze thread zo doorlees zie ik veel mensen die de Terran Rebublic joinen, mij lijkt het wel leuk om te weten wie nou precies welke fraction iedereen gaat joinen en geef dan ff aan waarom je die kiest.
Vanwege de voertuigen of de wapens of andere redens.

Toen ik in het begin deze game volgde dacht ik de NC te joinen maar weet het nu ook niet zeker meer.

Verwijderd

Sipio schreef op 10 May 2003 @ 08:19:
Het is mij ook nog steeds niet gelukt om de beta te downen en ik zie er maar vanaf, zon snelle download heb ik toch niet en de moeite is me toch teveel voor dat fftjes wat ik dan kan spelen.
Als het echt zeker is dat er van die gamecards beschikbaar komen dan koop ik de game hoogstwaarschijnlijk wel.

Als ik deze thread zo doorlees zie ik veel mensen die de Terran Rebublic joinen, mij lijkt het wel leuk om te weten wie nou precies welke fraction iedereen gaat joinen en geef dan ff aan waarom je die kiest.
Vanwege de voertuigen of de wapens of andere redens.

Toen ik in het begin deze game volgde dacht ik de NC te joinen maar weet het nu ook niet zeker meer.
http://boards.station.son...e/Forum2/HTML/008470.html die installen en dan downd hij de hele beta @ full speed :*)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ kan 'm ook mooi spelen; nickname sCrow roep maar een x :)
ik ga weer verder
ojah; Planet Side draait perfect op windows longhorn hier :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Updateje:
quote: Patchlog
]World Reset (and Patch Notes) -- 5/9/03

The world state is being reset tonight. Characters are NOT being deleted, and your world position is not being reset...but the state of the world is being set back to Day One conditions. All facilities and towers will revert to original ownership.

Why?

We've changed the global lattice ("war web") and this dramatically changes ownership potential of the buildings.

Why did we change the lattice?

Because the old one was static and boring. The three "backyards" (the one-hop continents that were three-hops for all other Empires) were always continent locked and hardly ever fought over. The three "hot continents" (the one-hop continents shared between two Empires) were great to fight in...but they were always population locked.

What this resulted in was you getting boxed into your Sanctuary with only the locked "backyard" to trudge through or the drop pods as your only ways out.

We've changed the world grid so that now, each Sanctuary has three one-hop continents...and all other continents are two-hops from your Sanctuary. There are no longer any "three-hop" continents.

The objective of this is to spread out the fights across more continents, as well as to make all of the continents valid combat areas by making them less likely to population lock nor by making them incredibly easy to continent lock.

Other changes include:

2) The death penalties (time added to your respawn duration) have been reduced slightly. You incur the following penalties depending on how many times you have died during the last 10-minutes:
0-1: No delay
2-4: +5 sec
5-7: +10 sec
8-10: +15 sec
11+: +20 sec

5) Greatly enhanced network optimizations for objects at rest.

6) The reticule accuracy has been improved significantly through a code fix. The center of your reticule is now accurately the center of your Cone of Fire.

8) When you /quit out of the world, you will now go to the Server Select screen (instead of just disconnecting).
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/barfclap.gif

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.