Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Uhm, je zit bij een empire dus een mercenary kun je niet zijn en als je een goede speler bent kies je voor wat de rest van je empire doet, verdedigen en aanvallenBrainsnack schreef op 09 May 2003 @ 01:04:
Maar in welke mate kun je je character uitbreiden,echt 'kiezen' wat je gaat doen.En waarom en met wie...ik bedoel een soortAnimal Crossing (Cube).Maar dan in MMORPG.
Voorbeeld:
Ik kies ervoor m'n character geld te laten verdienen alsbanketbakker,maar op een willekeurige avond pak ik m'n space-scooter en ga als
mercenarie lopen killen..en roven,plunderen....Echt zelf kiezen als het ware WAT ik doe,WAAROM..WAARMEE...
Echt realistisch..of is dit toch nog iets teveel gevraagd van de gamez-industrie op dit moment.
Ik heb hoge verwachtingen van Eve-Online...maar hierbij houdt ik ook nog een slag om de arm (zo heet dat toch..)
Ik wacht af en ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 08:21 ]
Verwijderd
fl is brak en andere mirror zijn langzaamVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 08:20:
[...]
Uhm, je zit bij een empire dus een mercenary kun je niet zijn en als je een goede speler bent kies je voor wat de rest van je empire doet, verdedigen en aanvallen
ik wil ook spelen
dan maar @ barry's mirror
iets langer maarja
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 08:31 ]
edit: of je leest de nieuwe posts ff door..ga het straks proberen
[ Voor 23% gewijzigd door Agent-X op 09-05-2003 08:45 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
het downloaden daar gaat met zon 100kb, dus je hebt hem een stuk sneller binnen dan van barry's world, waar je met 12 kb gaat.
dus het wachten is het wel waard, aangezien je em toch wel sneller binnen heb.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik werd trouwens ook meteen uitgenodigd voor die squad toen ik ze tegenkwam, we gingen met z'n allen in een soort busje, een man of 8, en dan aanvallen
btw: ga trainen want voor ELK voortuig waar je voor het eerst 'kennis mee maakt' krijg je al gauw 150 exp points
Btw, voor de mensen die het gemist hebben:
Manual
Tutorial
[ Voor 68% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 09:58 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik heb net ook ff die muziek geluisterd en dat klinkt echt prachtig!
Heb er zin in
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
mazzelaar met je 1.3gig cd's...ThrillSeeka schreef op 09 May 2003 @ 10:05:
18e in de wachtrij, dan downloaden op me werk, ff op cd fikken, snel naar mijn ouders, vrouw en dochter ophalen en dan SPELEN!
Ik ben ff gestopt btw, verveling sloeg toe
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ja dat heb ik vaker meegemaakt, Spawn je weer op je laatst bezochte plaats is er geen enkele friendly tower/base meer over op het hele continent. Snel respawnen naar sanctuary dan maarBaRF schreef op 09 May 2003 @ 10:41:
achja, maar das het coole he, als je later doorgaat is je mannetje hetzelfdealleen wel vreemd als je kapt in een oorlogje, en je komt terug dan wemelt het er ineens van de vijanden enzo
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
hehe lol, you are in an unfriendly sphere of influence, you will respawn in 20s [ok]MaDLiVe schreef op 09 May 2003 @ 11:05:
[...]
Ja dat heb ik vaker meegemaakt, Spawn je weer op je laatst bezochte plaats is er geen enkele friendly tower/base meer over op het hele continent. Snel respawnen naar sanctuary dan maar
Verwijderd
want ik had de volgende vraag paar blz's terug ook al gesteld, maar niemand die wat zei.
moet je je otoos kopen? maar waar haal je dan geld vandaan?
of kan je ze gewoon meenemen zolang je de goeie cert's maar hebt?
en wat krijg je voor dat bijvullen van de silo's?
of is het alleen om te zorgen dat die base blijf leven?
ps, ben aant installen, kannie wachten!!
Battle.net Spud#2543
Gewoon rarren in 2 losse files zodat het op 2 cd's past
die autos kun je gewoon bestellen bij de vehicle pads. Als je het certificaat hebt, krijg je hem meteen meeTepelStreeltje schreef op 09 May 2003 @ 11:18:
he maar hoe zit het nou?
want ik had de volgende vraag paar blz's terug ook al gesteld, maar niemand die wat zei.
moet je je otoos kopen? maar waar haal je dan geld vandaan?
of kan je ze gewoon meenemen zolang je de goeie cert's maar hebt?
en wat krijg je voor dat bijvullen van de silo's?
of is het alleen om te zorgen dat die base blijf leven?
ps, ben aant installen, kannie wachten!!
ohja, spreken we trouwens af op johari?
[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 12:03 ]
Hoe zit het eigenlijk als die mp test voorbij is? Kan je dan aansluitend meteen door blijven spelen?
[ Voor 50% gewijzigd door DenniZ op 09-05-2003 12:08 ]
Verwijderd
Ja, post nog es ff wat screens!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 12:08 ]
Maak een snelkoppeling van je "planetside.exe" zet er " -off" achter zodat je "/planetside.exe -off" hebt. Start die op en je kan de training doen.
Je moet de training in stappen doen. Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Als het niet lukt geef me een ftp en ik upload de goede versie.
De training is officieel nog niet om te spelen ook niet voor de beta testers om dat er nog veel fouten in zitten dus ga niet zeuren.... Maar ik vond dat er toch vrij veel wel werkte en goeie uitleg was voor mensen die net beginnen.
[ Voor 10% gewijzigd door stunter op 09-05-2003 13:06 ]
w00tVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 12:08:
799/901 - 19 minutes (W-Europe, UK)
Ja, post nog es ff wat screens!
stunter schreef op 09 mei 2003 @ 12:24:
Als je de training wil doen doe dan dit:
Maak een snelkoppeling van je "planetside.exe" zet er " -off" achter zodat je "/planetside.exe -off" hebt. Start die op en je kan de training doen.
Je moet de training in stappen doen. Wil je alle trainings levels open dan de "training.bin" met een hex editor en verander de 01 in 09 en sla hem op.
Als het niet lukt geef me een ftp en ik upload de goede versie.
De training is officieel nog niet om te spelen ook niet voor de beta testers om dat er nog veel fouten in zitten dus ga niet zeuren.... Maar ik vond dat er toch vrij veel wel werkte en goeie uitleg was voor mensen die net beginnen.
-- Altijd blijven prutsen --
kheb btw een uurtje meegelopen in een squad en toen kreeg ik toen we zo'n hele basis overnamen commanderpoints ofzo.. waar kan je die gebruiken?
[ Voor 42% gewijzigd door Bezulba op 09-05-2003 15:45 ]
blup
Dan was je de leader van de squadeendje schreef op 09 May 2003 @ 15:43:
ik zit bij die techno-lovers... jullie dus niet? dammit! dat word dus weer een nieuw ventje aanmaken
kheb btw een uurtje meegelopen in een squad en toen kreeg ik toen we zo'n hele basis overnamen commanderpoints ofzo.. waar kan je die gebruiken?
Per commanding rank krijg je nieuwe functies om het commanden makkelijker en beter te laten verlopen.
gewoon even met photoshop een droplet makenDutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 15:28:
Ik heb hier 59 screenshots klaarstaan. Maar ze zijn allemaal BMP. Weet iemand een snelle manier om te converten naar .jpg (Heb geen zin om met photoshop iedere file te openen en opnieuw op te slaan).
zo net lekker gegamed met oa tepeltje, maverickx en de mailman
jammer genoeg liep mn pc weer vast...
[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 16:21 . Reden: shots waren niet leuk :P ]
20 minuten later: Estimated Wait 124 minutes
*zucht*
Verwijderd
Denk er trouwens over om ook opnieuw te beginnen ff wat betere keuzes maken voor mijn ventje qua certificats
Verwijderd
alsje
Verwijderd
Wordt weer een intens gameweekend met Planetside en GTA VC
je kunt je certs ook gewoon inleveren hoorVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:30:
Het spel wordt toch een stuk leuker als je eenmaal in een squad zitBen er dus ook zeer voor om een GoT outfit te hebben rondlopen als het spel zo leuk blijft als het is
![]()
Denk er trouwens over om ook opnieuw te beginnen ff wat betere keuzes maken voor mijn ventje qua certificats
Verwijderd
mmm misschien toch wel slim, kan dit weekend toch niet veel spelen dus als ik nu die certs inlever... maar ik blijf wel Galaxy piloot, vindt ik toch wel machtig met dat ding vliegen.
en handigVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:40:
ja dat klopt maar dat duurt weer 24 uur
mmm misschien toch wel slim, kan dit weekend toch niet veel spelen dus als ik nu die certs inlever... maar ik blijf wel Galaxy piloot, vindt ik toch wel machtig met dat ding vliegen.
wat gebeurde er nou net btw??? je stond achter me om je max te showen, en ineens ging het allemaal mis hier
Verwijderd
Heb nu al ff 1 skill 'forget' gedaan, als dadelijk die ander ook nog heb heb ik weer 4 puntjes om te spenderen, ga ik of voor een wagentje OF voor een Reaver, maar das waarschijnlijk niet echt handig als de galaxy piloot ook de andere vliegtuigen moet besturen
zo'n pantser kar is ook wel lachen jaVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:48:
nadat ik die Max geshowed had ging ik naarbuiten om naar de andere te lopen, ik weet niks van wit worden af![]()
Heb nu al ff 1 skill 'forget' gedaan, als dadelijk die ander ook nog heb heb ik weer 4 puntjes om te spenderen, ga ik of voor een wagentje OF voor een Reaver, maar das waarschijnlijk niet echt handig als de galaxy piloot ook de andere vliegtuigen moet besturen
Sorry voor verneuken van layout maar resizen is zonde
Barf die opschept met z'n sniper
Ook weer barf die me meeneemd in z'n bakkie op zoek naar me eerste gevecht
Samen met Barf, Tepelstreeltje Mind en geloof Maverick in een Galaxie
kay, kep ze maar wel ff gerezizedd
MailMan (Postov) sprong net in mn wagentje

Maverick-X als Gunner

Hier halen we MailMan nog even op voor we naar de frontlinie gaan

Rear-Gunner positie, kijk dan hoe immens alleen al zon portal is...

Ode aan het spel
[ Voor 161% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 17:27 ]
Verwijderd
+ bij de meeste outposts kun je wel een wagentje kopen maar geen vliegtuigen
EDIT:
Is er trouwens een aparte screencapture knop of drukken jullie gewoon pritscreen? Als er een aparte knop is, waar komen die screenshots dan te staan??
PS: Postov welke nick heb jij dan bij PS? Andere als hier of niet? Oh en als het die Galaxy was dan zat ik er ook in aangezien ik geloof ik de enige ben die dat ding op het moment kan vliegen
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 17:30 ]
yebVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 17:26:
[...]
+ bij de meeste outposts kun je wel een wagentje kopen maar geen vliegtuigendus dan moet je weer gaan zitten lopen, das ook niet optimaal, dus een rijtuigje waar mee ik ook vriendjes mee kan nemen is een goede optie denk ik

man als ik die screens zie wil ik meteen weer spelen
[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 17:30 ]
Als je team een techplant op dat continent heeft kan je bij de vehiclestations ook de reaver en mosquito kopen.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 17:26:
[...]
+ bij de meeste outposts kun je wel een wagentje kopen maar geen vliegtuigendus dan moet je weer gaan zitten lopen, das ook niet optimaal, dus een rijtuigje waar mee ik ook vriendjes mee kan nemen is een goede optie denk ik
Weer wat geleerdDutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 17:40:
[...]
Als je team een techplant op dat continent heeft kan je bij de vehiclestations ook de reaver en mosquito kopen.
Verwijderd
Ja maar die kan ik niet vliegenDutchCommando schreef op 09 May 2003 @ 17:40:
Als je team een techplant op dat continent heeft kan je bij de vehiclestations ook de reaver en mosquito kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door FoggyFreek op 09-05-2003 18:04 ]
goed heFoggyFreek schreef op 09 May 2003 @ 18:03:
Ik ook, servers down.. wauw wat een heerlijke game
btw, dan maar ff in de terran chatroom
[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:04 ]
en ja, we zijn nog terran ook
mochten er nou tweakers mee doen, kom dan naar die server als terran, en roep even om dat je er bent door je chat regel te beginnen met /b voor broadcast
btw, mocht er een character sweep komen, dan is het het beste als we vooraf even afspreken op welke server we een nieuwe beginnen, kunnen we tenminste allemaal hetzelfde kiezen
[ Voor 97% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:13 ]
mooi, nu nog servers upVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 18:14:
@ johari. ill be there
btw, even chatten in Terran chatroom?
[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:15 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
* BaRF mmm nu weer niet
[ Voor 52% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 18:25 ]
ik was aan het eten - tot ik mn bord door de kamer gooide en snel naar boven rende om te zien of de servers al weer up waren
helaas niet dusBaRF schreef op 09 mei 2003 @ 18:48:
[...]
ik was aan het eten - tot ik mn bord door de kamer gooide en snel naar boven rende om te zien of de servers al weer up waren
duidelijkPostov schreef op 09 May 2003 @ 18:51:
[...]
helaas niet dusZodra ze er weer zijn gaan we Cyrrus weer terug innemen
Verwijderd
?
Zie vorige pagina waar je zo'n drie halve "stangen" in een driehoek ziet.
[ Voor 28% gewijzigd door MailMan op 09-05-2003 19:11 ]
wees gerust, je hebt hem gevonden
edit: postov, kom jij uit het oosten des lands ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 19:19 ]
volgens mij niet?Postov schreef op 09 mei 2003 @ 19:19:
w00t Volgensmij servers terug!
mmm markov en johari wel weer?
ok jongens, kom naar johari / Terrans !!
[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 19:27 ]
Ik haat gamespy, ik HAAT elke games-nieuwsgroep die geld probeert te verdienen met het totaal verneuken van de games-branche. Ophypen enzo!! ik weet het, dat doen de 'gewone mensen' ook, maar de gamesbladen hebben daar nogal een handje van om daaraan mee te werken
Ik krijg zo gewoon zin om een site te maken die alles wat de grote bladen zeggen eens stevig te analyseren en te ontkrachten wat niet gegrond is
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Je denkt toch ook niet zeker dat die "waiting in line" meters van Fileplanet daadwerkelijk andere gebruikers zijn? Het is allemaal gescripte troep bedoelt om je een account te laten nemen. Gamepsy en IGN kom ik allang niet meer, al die bullshit is me meer dan genoeg geworden.
Hypen gebeurt toch wel maar ik kan me nog wel herinneren dat op Fileplanet de C&C Renegade MP demo 100% user recommedation kreeg en "an amazingly fun game" was terwijl de demo het amper deed en het spel zelf ook weinig aan was.
Iedereen kan alles op Inet zeggen en er zelfs geld voor vragen, zelfs voor gesponsorde propaganda.
edit:
Is er nou nog een _werkende_ mirror? want al die andere zijn dood...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 19:40 ]
uhm ja, op gegeven moment werd ik er gewoon uitgekicked.BaRF schreef op 09 mei 2003 @ 18:10:
maverickx, tepel, postov en ik hebben alvast een outfit @ joharikom er bij!
en ja, we zijn nog terran ook
mochten er nou tweakers mee doen, kom dan naar die server als terran, en roep even om dat je er bent door je chat regel te beginnen met /b voor broadcast
btw, mocht er een character sweep komen, dan is het het beste als we vooraf even afspreken op welke server we een nieuwe beginnen, kunnen we tenminste allemaal hetzelfde kiezendan is de beste kandidaat emerald denk ik - nouja, tot de final, aangezien we dan denk ik voor amsterdam kiezen
direct terug naar windows.
ben maar op men bed tv gaan kijken, ben net weer wakker
anyway, time to go where the action is
wil meer BP halen, ben nu 5 of 6 ofzo
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Die FTP van Skynet.be doet het prima, hij zit af en toe even vol. Gewoon blijven proberenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 19:38:
edit:
Is er nou nog een _werkende_ mirror? want al die andere zijn dood...
tering zeg, duurt steeds langer voordat ik respawn...
hoe vul je dat bij?
killz maken?
[ Voor 47% gewijzigd door TepelStreeltje op 09-05-2003 20:47 ]
Battle.net Spud#2543
nee minder vaak doodgaan, kijk maar in je statusschermpjeTepelStreeltje schreef op 09 mei 2003 @ 20:33:
op solsar is het nu druk, johari server, need help
tering zeg, duurt steeds langer voordat ik respawn...
hoe vul je dat bij?
killz maken?
maar goed, ik pauzeer even, net weer leuke acties gehouden met maverickx en depthcharge. screens komen nog, maar ik voel me nu te kut...
dammit man wat is dat toch met meisjes.... ik ga denk ik eens mn blog neerzetten in mn profiel... (yep)
[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 09-05-2003 21:00 ]
http://boards.station.son...e/Forum2/HTML/008470.html
Kunyfyer schreef op 09 mei 2003 @ 21:48:
Ik heb 'm vanmiddag gewoon van de PlanetSide server gedownload, werkte perfect op max. speed
ik nog ff niet... ga film kijken ofzo, voel me nog steeds niet 100%Postov schreef op 09 May 2003 @ 22:00:
Maaruh wie zitten er nou op de server? :] Want ik zie geen 1 tweaker
Verwijderd
Ik ga zo na 2:241 uur patchen (
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 22:38 ]
Verwijderd
Ik ben die methode nu aan het doen, realiseer je wel dat hij dan een directX diagnositsch bestandje wilt hebben, daar staat zo'n beetje ALLES over je PC in, inclusief versies van drivers en OS en zelfs stukken serial... ik vertrouw het niet zo...Kunyfyer schreef op 09 May 2003 @ 21:48:
Ik heb 'm vanmiddag gewoon van de PlanetSide server gedownload, werkte perfect op max. speed
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
...Als het maar werkt
In een DxDiag staan echt geen serials hoorVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 22:53:
[...]
Ik ben die methode nu aan het doen, realiseer je wel dat hij dan een directX diagnositsch bestandje wilt hebben, daar staat zo'n beetje ALLES over je PC in, inclusief versies van drivers en OS en zelfs stukken serial... ik vertrouw het niet zo...
...Als het maar werkt
Verwijderd
...Als het maar werkt
Verwijderd
voor afspraken en offtopic blaat
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 06:06 ]
Als het echt zeker is dat er van die gamecards beschikbaar komen dan koop ik de game hoogstwaarschijnlijk wel.
Als ik deze thread zo doorlees zie ik veel mensen die de Terran Rebublic joinen, mij lijkt het wel leuk om te weten wie nou precies welke fraction iedereen gaat joinen en geef dan ff aan waarom je die kiest.
Vanwege de voertuigen of de wapens of andere redens.
Toen ik in het begin deze game volgde dacht ik de NC te joinen maar weet het nu ook niet zeker meer.
Verwijderd
http://boards.station.son...e/Forum2/HTML/008470.html die installen en dan downd hij de hele beta @ full speedSipio schreef op 10 May 2003 @ 08:19:
Het is mij ook nog steeds niet gelukt om de beta te downen en ik zie er maar vanaf, zon snelle download heb ik toch niet en de moeite is me toch teveel voor dat fftjes wat ik dan kan spelen.
Als het echt zeker is dat er van die gamecards beschikbaar komen dan koop ik de game hoogstwaarschijnlijk wel.
Als ik deze thread zo doorlees zie ik veel mensen die de Terran Rebublic joinen, mij lijkt het wel leuk om te weten wie nou precies welke fraction iedereen gaat joinen en geef dan ff aan waarom je die kiest.
Vanwege de voertuigen of de wapens of andere redens.
Toen ik in het begin deze game volgde dacht ik de NC te joinen maar weet het nu ook niet zeker meer.
quote: Patchlog]World Reset (and Patch Notes) -- 5/9/03
The world state is being reset tonight. Characters are NOT being deleted, and your world position is not being reset...but the state of the world is being set back to Day One conditions. All facilities and towers will revert to original ownership.
Why?
We've changed the global lattice ("war web") and this dramatically changes ownership potential of the buildings.
Why did we change the lattice?
Because the old one was static and boring. The three "backyards" (the one-hop continents that were three-hops for all other Empires) were always continent locked and hardly ever fought over. The three "hot continents" (the one-hop continents shared between two Empires) were great to fight in...but they were always population locked.
What this resulted in was you getting boxed into your Sanctuary with only the locked "backyard" to trudge through or the drop pods as your only ways out.
We've changed the world grid so that now, each Sanctuary has three one-hop continents...and all other continents are two-hops from your Sanctuary. There are no longer any "three-hop" continents.
The objective of this is to spread out the fights across more continents, as well as to make all of the continents valid combat areas by making them less likely to population lock nor by making them incredibly easy to continent lock.
Other changes include:
2) The death penalties (time added to your respawn duration) have been reduced slightly. You incur the following penalties depending on how many times you have died during the last 10-minutes:
0-1: No delay
2-4: +5 sec
5-7: +10 sec
8-10: +15 sec
11+: +20 sec
5) Greatly enhanced network optimizations for objects at rest.
6) The reticule accuracy has been improved significantly through a code fix. The center of your reticule is now accurately the center of your Cone of Fire.
When you /quit out of the world, you will now go to the Server Select screen (instead of just disconnecting).
Dit topic is gesloten.
![]()