Nu gaan ze dus server loads testen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Inderdaad, ik hoop niet dat mensen zien dat het na een tijdje gaat vervelenVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 23:19:
[...]
En promoten, dit is om het spel beetje bekendheid te geven, mensen laten testen is goed
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Maar ja, voor de mensen die niet wilden/konden betalen is dit natuurlijk erg leuk
The devil is in the details.
Verwijderd
Ja als ze beetje geduld hadden had het ze geld gespaart
Maar FP heeft vaker zon acties
Ik snap niet waarom mensen FP zo erg haten, ik vind FP best goed, altijd goede kwaliteit demos, ok je hebt wachtrijen, maar wel een snelle download daarna
Verwijderd
Verwijderd
Iemand een idee ?
It would appear that on release of Planetside in Europe, there will be no European Server to support the game. las ik op een ander forum nadat iemand Ubisoft (distributeur) had gemailt.
Verwijderd
whyyyyyyy
Same, loginserver probs. De gameservers zijn wel gewoon up.Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 09:48:
Zit ik al vanaf gisteren 11 uur s'avonds te wachten, heb ik hem vanochtend eindelijk binnen, met installen enzo ben ik net klaar, wil ik spelen, operation timed out
whyyyyyyy
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Dat linkje zegt echter niks over de launcher login. Dit linkje gaat alleen over de ingame login.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Sigh ze willen geen Engeltjes daar hebben ofzoThe page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Ze maken het me iig wel erg moeilijk
[ Voor 74% gewijzigd door FoggyFreek op 08-05-2003 13:11 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
en dan nog 1.3gig...
mag ik jullie er btw op wijzen dat ik 3 keer die 1.3gig hebt gedownload van fileplanet, en dat ze alle 3 uiteindelijk corrupt bleken? met en zonder download managers...
[ Voor 33% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 15:07 ]
Verwijderd
The servlet container is temporary unavailable or being upgraded
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@station.sony.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.45 (Unix) mod_ssl/2.0.45 OpenSSL/0.9.6b mod_jk2/2.0.3-dev Server at store.station.sony.com Port 443
Verwijderd
Nee ik heb nog een nieuwereVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 15:07:
Iemand trouwens nog meer deze 'nieuwe' error bij het inloggen gekregen?
[...]
Weet alleen niet of ik er blij mee moet zijnHTTP Status 500 - No Context configured to process this request
--------------------------------------------------------------------------------
type Status report
message No Context configured to process this request
description The server encountered an internal error (No Context configured to process this request) that prevented it from fulfilling this request.
Apache Tomcat/4.1.18
Wat ik eruit opmaak is dat ze steeds verder komen
Laten we hopen, kun je dit spel ook met andere dingen betalen als alleen een CC.
Misschien bank ofzo? Of die kaarten die je ergens moet bestellen ofzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 15:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nee uit die errors maak ik echt uit dat er iets mis isVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 16:17:
Geen errors!!! grrr@youMaar het vreemde is hij controleert wel of je stationname klopt of niet, als je een fout wachtwoord invoert krijg je error ken ik niet. Dus nu is de vraag aan degene die al in de beta gekomen zijn of die nou nog steeds dan er in kunnen komen, dan ligt het misschien gewoon dat ze de newbies buiten houden
Ik kom er gewoon op hoor, np here.Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 16:17:
Geen errors!!! grrr@youMaar het vreemde is hij controleert wel of je stationname klopt of niet, als je een fout wachtwoord invoert krijg je error ken ik niet. Dus nu is de vraag aan degene die al in de beta gekomen zijn of die nou nog steeds dan er in kunnen komen, dan ligt het misschien gewoon dat ze de newbies buiten houden
sony! fixen die hap! ik wil speeeelen!!! grrrrrrr
buhHTTP Status 500 - No Context configured to process this request
zo kheb de suckers maar ff gemailed
[ Voor 70% gewijzigd door Bezulba op 08-05-2003 16:35 ]
blup
Verwijderd
daarom mail ik ze ook, om ze ff te porren.. khoef geen antwoord, als ze maar weten dat heel veel mensen willen inloggenVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 16:53:
ik denk dat die 'suckers' nu wel een paar honderd e-mailtjes krijgen met allemaal dezelfde vraagAch ik hoop dat het 'gewoon' een serveroverload is en dat het uiteindelijk toch wel lukt. Wil toch wel eerst ff proberen voordat ik hem koop.
blup
En zullen we een GoT Outfit maken?
(en dan outfit as in clan, niet een model-skin ofzo
sterker nog, ik ga eens een sitetje probere te maken
[ Voor 27% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 17:39 ]
Verwijderd
Waar staat dan er prepaid kaarten komen??BaRF schreef op 08 May 2003 @ 17:38:
dat van die prepaid kaarten wordt overal bevestigd, maar ik heb nog geen concrete NL verkooppunten ofzo gevonden.
En zullen we een GoT Outfit maken?Lijkt me cool!
(en dan outfit as in clan, niet een model-skin ofzo)
sterker nog, ik ga eens een sitetje probere te maken
in de betatest fora enzo, zal even quotes zoeken
nouja, alvast een bewijs dat ze BESTAAN:
http://www.ebgames.com/eb.../product.asp?pf_id=234944
[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 17:52 ]
Zal t daar weer es te druk zijn
Verwijderd
De errors worden al anders steedsForbidden
You don't have permission to access /psidebeta/acctkey/pside_beta_acctkeyform.jsp on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Barrysworld @ 12kb/s
nie snel; maar de tijd die je bij FP kwijt bent met wachten, is je download wel klaar van deze server
Mirror 2
ik haal er nu zonder te wachten 180kb/s met m'n @home
Mirror 3
hier gaat ie atm met 165kb/s is te doen, paar uurtjes maar.
//edit
ik blijf wel updaten mocht ik nog a vinden
[ Voor 129% gewijzigd door himlims_ op 08-05-2003 18:25 ]
Verwijderd
Daar hebben ze het ook over dit probleem...
Ik wil spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:13 ]
ik gebruik je linkie van Barry's world.Scarecrow schreef op 08 May 2003 @ 17:58:
MIRROR 1
Barrysworld @ 12kb/s
nie snel; maar de tijd die je bij FP kwijt bent met wachten, is je download wel klaar van deze server
Mirror 2
ik haal er nu zonder te wachten 180kb/s met m'n @home
Mirror 3
//edit
ik blijf wel updaten mocht ik nog a vinden![]()
[afbeelding]
wel met leechftp, dan issie resumable
(niet allemaal die link pakken, anders schiet het helemaal niet op...
ga nu met zon 12kb...)
[edit]
THANX barfie
[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-05-2003 18:26 ]
Battle.net Spud#2543
idd ik had nooit verwacht dat ik een man zo leuk zou gaan vinden ;-)
Verwijderd
kep hem op auto, het gaat er om dat je zoveel vrije ruimte hebt, das voldoendeVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 18:52:
ik zie dat je een pagefile van 1 Gb moet hebben?? heeft iedereen die nu de open beta speelt dit ook daadwerkelijk ingesteld. ik heb 512 mb ram, dus da's geen probleem, maar om nu 1 Gb te gaan reserveren alleen voor deze game lijkt me een beetje overkill. is het echt nodig?
Verwijderd
mja, moet nog 320 mins wachten bij FP, en met men Leechftp schiet het ook niet opVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 18:56:
ah ok. moet wel lukken dan. eerst die game maar es zien te downloaden met m'n supersnelle basic adsl accountje
Battle.net Spud#2543
edit: had de mirrors niet gezien
[ Voor 29% gewijzigd door Maxow op 08-05-2003 19:09 ]
of je leest het topic door
[rml]Scarecrow in "[ MMOFPS] Planetside"[/rml]
//edit
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 19:17:
al gedaan man ik volg dit topic vanaf het 1e uur maar die mirrors gaan gewoon sloom
geen last van:

19:22

19:48
blijft aardig constand hoor
Mistix: ik heb @home breedband regio s'-hertogenbosch
[ Voor 66% gewijzigd door himlims_ op 08-05-2003 19:51 ]
Verwijderd
//edit:
/me probeert getright nu ook maar is
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 19:24 ]
http://boards.station.son...e/Forum2/HTML/008178.html
misschien dat dit helpt?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Alleen krijg ik na installeren de zelfde fout als iets naar boven in dit topic, over subscribe to PlanetSide
Iemand enig idee of deze installer wel werkt? Als hij op het punt komt waar ik in moet loggen heeft ie nog bijna nix gedownload??
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 20:07 ]
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 08-05-2003 20:44 ]
hehe
(lol)
-edit
ok, wie doet er mee met een tweakers Outfit? gewoon met zn allen in 1 clan en dan raggen!
hey ik snap het niet: waarom zijn er inclusief mij maar 5 mensen in die launchpad chatroom>???
[ Voor 46% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 20:51 ]
Verwijderd
Maar goed - ze wilden een server-load-test, ze krijgen er een
Verwijderd
Okee hopelijk zien jullie mij de eerste paar uur niet meer terug
EDIT:
Crap zeg doet hij het eindelijk moet ik nou nog een patch downloaden waar hij 2,5 uur mee bezig is
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:33 ]
w00tVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 21:29:
HIJ DOET HET!!!!
Okee hopelijk zien jullie mij de eerste paar uur niet meer terug
Verwijderd
Waar wat?
Wat Barf ookal zei, wat dachten jullie van een eigen outfit/team/clan van GoTers?
* BaRF roeptPostov schreef op 08 mei 2003 @ 21:40:
Nog een uurtje en dan breekt de hel los
Wat Barf ookal zei, wat dachten jullie van een eigen outfit/team/clan van GoTers?Zou natuurlijk wel handig zijn als je dan ook het echte spel koopt, hoewel ik begrijp dat de meeste et eerst ff willen testen. Maar van degene die geintresseerd zijn zou ik het graag willen horen.
ben al bezig beetje met site ontwerpje, en ik had net zon coole MAX anti vehicle bewerkt zodat het in een ontwerp paste, en toen liep een plugin vast, en dus plaatje wegg
ok, ik zit in elk geval op johari
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 22:12 ]
mischien handig voor herkenning om [got] voor je nick te hebben?
kolere.... "ff" patchen... 40 min remaining
[ Voor 42% gewijzigd door Bezulba op 08-05-2003 22:29 ]
blup
Bij welke empire gaan jullie/zitten jullie ?
[ Voor 10% gewijzigd door FoggyFreek op 08-05-2003 22:36 ]
Verwijderd
Waarom nemen al die games tegenwoordig iets van 2.0 - 3.0 Gb per game in beslag
Heb om mijn 10Gb game partitie maar 4 Games op staan is toch belachelijk.
alleen dat gare fileplanet gedoe crasht de hele tijd
hmm volgende keer gebruik ik edit wel
[ Voor 19% gewijzigd door MailMan op 08-05-2003 22:51 ]
altijd als naam gewoon BaRF, en je kunt idd geen rare karakters gebruiken, alleen A-Z, 0-9
[ Voor 3% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 22:56 ]
blup
joharieendje schreef op 08 May 2003 @ 22:56:
ik weet niet hoe de servers heten ( ik ben nog aan het patchen) maar zeg er maar 1tje en ik ga daarin en ik denk dat de rest ook wel mee gaat
ik ga eens een paar kleine screens posten
Yep, that's me

crusin' around in ma little jeep

De nacht viel... en de Aanval begon

En zo pleur je dus uit je HART dropship als je wil
[ Voor 52% gewijzigd door BaRF op 08-05-2003 23:02 ]
het gaat nu best rap, ben door de wachtrij van FP heen, en heb nog steeds 1 thread lopen bij barry's world.
hebbem dus zowiezo morgen binnen
kans is erg groot dat ik daar als TepelStreeltje rond ga huppelen (duh)
ik ga ook bij terran republic, trekt me het meest, de rest sja, niet dus
anyway, kannie wachten om te spelen.
moet morgen men pc wel weer aan de praat krijgen, dus morgen ben ik de hele dag zoet (lekker daggie vrij)
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Kan nu nog makkelijk van server veranderen iig, want dit haal je in 10 minuten.
Verwijderd
Is wel ff wennen dit spel, maar als je eenmaal combat hebt is het zeer gaaf.
Verwijderd
Ik heb dat n00b char van me dus op Emerald gemaakt
Nu
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 00:09 ]
erm, ja... maar als hij nog maar 6 dagen 'houdbaar' is, dan ben ik net halverwege downloadenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 00:06:
Is het nou die 1,5GB download waard of niet?
Verwijderd
ik ben nu lvl 4 ofzo maar ik ben 2x vijanden tegengekomen om beide keren hard neergemaait te worden. ik kan geen 1 voertuig besturen, kheb alleen zo'n gay machinegeweer dat geen damage doet en geen distance heeft.. damn ik vat er echt nixs van..
blijkbaar kan je dus dingen als voertuigen besturen "leren" maar hoe en waar? geeeeen id. en ook nieuwe guns moet je kunnen kopen maar blijkbaar mis ik alles ofzo
blup
Verwijderd
Voorbeeld:
Ik kies ervoor m'n character geld te laten verdienen als
Echt realistisch..of is dit toch nog iets teveel gevraagd van de gamez-industrie op dit moment.
Ik heb hoge verwachtingen van Eve-Online...maar hierbij houdt ik ook nog een slag om de arm (zo heet dat toch..)
Ik wacht af en ben benieuwd
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
welke poorten moet ik open zetten?
zit achter natje
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
![]()