The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
volgens deze link: http://ps.crgaming.com/serverstatus.html
zijn alle servers down, klopt dat?
Verwijderd
Ik wil wel geld overmaken ofzo
Damn, ik wil dit ook eens spelen, ook al loopt het brak op mijn PC, dat ben ik toch wel gewend.
Verwijderd
Lijkt me echt zo'n cool spel dit, ga er wel voor betalen denk ik
Speel nu al een oud RTS spel waar je voor moet betalen om de 6 maand, maar stop daar waarschijnlijk mee, spel is stervende door cheats/hacks etc (typisch)
En daar betaal je trouwens een stuk meer voor dan deze ~$59 per jaar voor Planetside
Verwijderd
Hij draait al super op een geforce 4, vertelde mijn collega net!DutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 15:50:
Draait Planetside een beetje op een R9700Pro?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 16:06 ]
Daar merk ik vrij weinig van:Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 16:05:
[...]
Hij draait al super op een geforce 4, vertelde mijn collega net!
P4 2,26 Ghz, 512 MB PC2700, Geforce 4 Ti 4200
ehm? 12x 12,95$ is wel ff wat meer dan 59$Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:51:
~$59 per jaar voor Planetside
Ik heb die kaartDutchCommando schreef op 05 mei 2003 @ 15:50:
Draait Planetside een beetje op een R9700Pro?
Ik zal wel hier op 't forum posten of die goed loopt, ALS ik die reply krijg en kan spelen.
Verwijderd
welke resolutie speel je het spel dan?DutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 16:09:
[...]
Daar merk ik vrij weinig van:
P4 2,26 Ghz, 512 MB PC2700, Geforce 4 Ti 4200
Ik heb maar een geforce 2 maar ik hoop dat ik daarmee wel fatsoenlijk kan spelen
ben al tevreden met 800*600
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 16:14 ]
Ik draai op 1024x768Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 16:13:
[...]
welke resolutie speel je het spel dan?
Ik heb maar een geforce 2 maar ik hoop dat ik daarmee wel fatsoenlijk kan spelen
ben al tevreden met 800*600
En nee, met die GeForce 2 zal het zeer brak worden.
kijk ff een paar posts terug van DutchCommandoVerwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 15:51:
Is er iemand met een creditcard die voor mij ook lid kan worden voor Fileplanet
Ik wil wel geld overmaken ofzo
Damn, ik wil dit ook eens spelen, ook al loopt het brak op mijn PC, dat ben ik toch wel gewend.
*edit* volgensmij is mijn reactie een beetje overhaast, maar het zou best kunnen.
[ Voor 22% gewijzigd door MailMan op 05-05-2003 16:33 ]
dat zou wel heel kut zijnPostov schreef op 05 May 2003 @ 16:31:
Ik lees trouwens net op de planetside forums dat Fileplanet geen beta keys meer heeft/beschikbaar stelt, en je dus beter geen account kan dokken daar
DutchCommando, kun jij in dat geval nog een key regelen? Zou fijn zijn
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Wil je een key dan neem je contact op met DutchCommando.
Replies als "ik heb je toegevoegt" of "Nog steeds geen reactie" en meer van dat onzin mag vanaf nu weg gelaten worden.
Als je em al aan het downloaden bent heb je dus een account geactiveerd met een key. You are safe!BaRF schreef op 05 mei 2003 @ 16:33:
[...]
dat zou wel heel kut zijndan zit ik nu voor niks te dl'en?
DutchCommando, kun jij in dat geval nog een key regelen? Zou fijn zijn(zeg maar wat ik daar voor moet doen ofzo)
Sir yes Sir! But only because your a terran Sir!M@NIC schreef op 05 mei 2003 @ 16:48:
Okay nu is het genoeg geweest met dat gedoe.
Wil je een key dan neem je contact op met DutchCommando.
Replies als "ik heb je toegevoegt" of "Nog steeds geen reactie" en meer van dat onzin mag vanaf nu weg gelaten worden.
Heb je de key al ontvangen?
PS: Via MSN Messenger ja of nee zeggen he. Hier mag het niet
[ Voor 53% gewijzigd door DutchCommando op 05-05-2003 17:11 ]
Ik weet dat niet dus ik kan er ook niks zinnigs over zeggen. Ik weet wel, dat er iedere seconde 30 message windows bliepen met die vraag
EDIT: Ik zie net dat Markov up is.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchCommando op 05-05-2003 17:15 ]
Maargoed net als M@NIC heb ik mijn twijfels over de houdbaarheid van deze game. Als het echt puur wordt als het gene doen wat we nu doen dan wordt het saai. Maar ik denk dat dit niet het geval zal zijn. Als het zo zou zijn zou je uber warriors krijgen op het einde en dan zou de slag niet meer verder kunnen gaan omdat het dan een eeuwig conflict zou zijn. Ik denk dat de game masters een actieve rol zullen spelen. Veranderende landschappen, nieuwe gebeurtenissen etc. Hier merken wij nu natuurlijk niets van. Het doel van de beta is simpel: De engine moet soepel draaien en main glitches moeten eruit worden gehaalt. Daarbij wordt de server load gecontroleerd. Ik ga het proberen na de beta. Daarna zie ik wel of het wat wordt. Het zou jammer zijn als deze game dood zou bloeden.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Daar heb ik geen character. Waarschijnlijk is hij ook closed-->private use.DutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 17:13:
Mensen, willen jullie AUB stoppen met het stellen van de volgende vraag: "Wanneer krijg ik mijn mailtje met key?"
Ik weet dat niet dus ik kan er ook niks zinnigs over zeggen. Ik weet wel, dat er iedere seconde 30 message windows bliepen met die vraag.
EDIT: Ik zie net dat Markov up is.
Dus niet hij is up ~1250 mensen spelen erop
Raar vaak is dat wel het geval.
[ Voor 13% gewijzigd door MaDLiVe op 05-05-2003 17:44 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dat weet ik eigenlijk niet, ze zullen wel hetzelfde systeem als everquest aanhouden (wat dat is weet ik echter niet
Verwijderd
Samen grote aanvallen doen lijkt me echt cool, hopelijk is er ook echt sprake van plannen en teamwork, dat mis ik vaak...
Zoek een beetje goede outfit, en gegarandeerd dat er teamwork ontstaat!Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 18:57:
Als ik straks kan spelen word ik ook Terran
Samen grote aanvallen doen lijkt me echt cool, hopelijk is er ook echt sprake van plannen en teamwork, dat mis ik vaak...
Volgens mij las ik ergens dat wanneer je een outfit maakt dat je geen experience meer deelt als sqaud.DutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 19:02:
[...]
Zoek een beetje goede outfit, en gegarandeerd dat er teamwork ontstaat!
Dit las op de beta fora dus.
Laten we er het beste van hopen
Verwijderd
of kopen op een webshop in de usaPostov schreef op 05 May 2003 @ 20:19:
Het is trouwens wel zo dat over 2 weken de beta geloof ik afgelopen is, dus zo lang kunnen we er niet van genieten. Daarna wordt et dokken. Het is ten eerst nog niet eens zeker dat er een Europese server komt, laat staan dat de Amerikaanse versie compatible is met de Europese servers, wat logisch lijkt maar niet altijd zo is. En dan kan je er echt wel van uitgaan dat de Europese release een paar maanden later is.
Laten we er het beste van hopen
Verwijderd
Dus..DutchCommando schreef op 05 mei 2003 @ 18:50:
[...]
Dat weet ik eigenlijk niet, ze zullen wel hetzelfde systeem als everquest aanhouden (wat dat is weet ik echter niet)
Iemand die wel weet hoe betaling gaat werken? (zeker..
Verwijderd
Everquest kan je per bank betalen per creditcard of per gametime card , denk alleen dat planetside wel op een later stadium ook per bank betalen aan gaat bieden (heeft ook een tijd geduurt met everquest)Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 21:33:
[...]
Dus..
Iemand die wel weet hoe betaling gaat werken? (zeker..)
Not true.MaDLiVe schreef op 05 May 2003 @ 19:58:
[...]
Volgens mij las ik ergens dat wanneer je een outfit maakt dat je geen experience meer deelt als sqaud.
edit:
Dit las op de beta fora dus.
Dat dacht ik ook al, helaas vandaga niet even nauwkeurig mijn xp kunnen bijhouden aangezien de server down was (jehori).
---
In chatroom: Servers are down in preparation for tonight's patch. No ETA yet.
DutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 23:50:
Ik heb overigens het gevoel dat Sony het gemerkt heeft van de fanfaire mailtjes. Sorry guys. Het werkte vroeger wel. Daarom zal ik voortaan extra screenshots tracteren!
[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 05-05-2003 23:52 ]
Heb vanmiddag/vanochtend de laatste ontvangen, maar het was ook wel logisch dat het na een tijdje niet meer zou werkenDutchCommando schreef op 05 May 2003 @ 23:50:
Ik heb overigens het gevoel dat Sony het gemerkt heeft van de fanfaire mailtjes. Sorry guys. Het werkte vroeger wel. Daarom zal ik voortaan extra screenshots tracteren!
Jij hebt dus wel een key ontvangen?MaDLiVe schreef op 05 May 2003 @ 23:52:
[...]
Heb vanmiddag/vanochtend de laatste ontvangen, maar het was ook wel logisch dat het na een tijdje niet meer zou werken
edit
dag hoor ik kap er mee... vanacht 2 keer die 1300mb van fileplanet nog maar eens laten downloaden, beide corrupt
[ Voor 34% gewijzigd door BaRF op 06-05-2003 08:52 ]
Zeker een download manager gebruikt die iets teveel "speed" erin gooitBaRF schreef op 06 May 2003 @ 00:24:
bleh, nouja, het schijnt dat die fp downloads *toch* een key meegeven, maar ik had de pech van een corrrupte downloadals die installer draait en je hebt de fileplanet pagina open, dan komt er als het goed is een popup met de key daarin
edit
dag hoor ik kap er mee... vanacht 2 keer die 1300mb van fileplanet nog maar eens laten downloaden, beide corrupten krijg ik nog een melding dat ik over mn data limiet heen zit ook
(dat wordt boeken lezen tot 16 mei
)
ik heb hem vanacht gedownload met download accelerator EN gewoon standaard 'save as' en beiden doen het nietDutchCommando schreef op 06 May 2003 @ 10:05:
[...]
Zeker een download manager gebruikt die iets teveel "speed" erin gooit
zouden ze dit express doen? ik krijg namelijk nu de neiging om te zeggen 'rot maar op ik koop het spel gewoon als het uit is'
[ Voor 28% gewijzigd door BaRF op 06-05-2003 10:12 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 10:34 ]
Ja.
Servers zijn up, zo eerst maar eens naar school
Wel vind ik dat er heel erg bizar veel buttonconfigschermpjes (leuk woord voor de scrabble) inzitten en dat het nogal verwarrend georganiseerd is. Het is ook nogal buggy als je soms een button ergens op zet en soms wel/soms niet de button dan zonder dat'ie compleet wordt omgezet weer ergens anders op kan zetten.
Dat klonk verwarrend
Maarja, verder is het wel vet
Koste mij 4 minuten. De training is behalve bekend worden met vehicles ook nog eens handig. Als je voor alle skills een groene V hebt (incl weapon/armor training) ben je met een beetje geluk al BR4JeroenB schreef op 06 mei 2003 @ 13:43:
Ik zit zelf in de Beta en vind het erg cool. Ik kan vooral aanraden om aan het begin even de vehicle training in te gaan, daar kan je alle vehicles en air units testen. Vooral die bikes zijn erg cool! De physics tijdens het rijden zijn bijzonder leuk gedaan.
Wel vind ik dat er heel erg bizar veel buttonconfigschermpjes (leuk woord voor de scrabble) inzitten en dat het nogal verwarrend georganiseerd is. Het is ook nogal buggy als je soms een button ergens op zet en soms wel/soms niet de button dan zonder dat'ie compleet wordt omgezet weer ergens anders op kan zetten.
Dat klonk verwarrendWat ik bedoel is: strafe left voor soldier, vehicle en air unit kan alledrie onder button left omdat dat toch niet tegelijk kan worden gedaan. Ze zouden voor dat soort functies de boel standaard gelinkt moeten hebben en dat je er expliciet voor kan kiezen om het allemaal apart in te stellen. Want nu is het verwarrend welke instellingen je wel of niet kan veranderen zonder dat je je settings op een ander tabje weer kwijt bent.
Maarja, verder is het wel vetJe moet aan het begin alleen ff een uur uittrekken om je toetsen goed te krijgen.
Verwijderd
Omdat die bv op het punt staat om te vallen.
En meestal komen er dan wel wat extra mensen
Er is weldegelijk een chain of command. Alleen omdat dit een beta is word er niet echt vaak gebruik van gemaakt. En er zijn maar weinig CR5's.M@NIC schreef op 06 May 2003 @ 14:14:
Nee dat gebeurd niet echt, er word soms wel omgeroepen dat er hulp nodig is op een bepaald eiland.
Omdat die bv op het punt staat om te vallen.
En meestal komen er dan wel wat extra mensen
Ik ben nu al zoooo jaloers op jullie
Last.fm |
Verwijderd
Maar ik wil heeel graag de beta spelen, al is het maar een dag
ik wil ook echt vet graag mee doen, maarja, snie anders.Blade_V schreef op 06 May 2003 @ 15:14:
Damn, ik wil Planetside spelen!!!
Ik ben nu al zoooo jaloers op jullieEn ik wil graag de beta testen, zodat ik kan zeggen of ik er ook echt voor wil betalen als ie uit is...
heeft er misschien iemand een key voor me over? die niet meer wil spelen ofzo?
ik hoor het graag, mailadres staat in profiel...
Battle.net Spud#2543
Anderen krijgen um binnen 12 uur, ik wacht nu meer dan 48 uur en ik word gek
Last.fm |
Overigens snap ik niet waarom jullie telkens vermelden dat jullie graag spelen ?
Daar krijg je geen access door ofzo hoor
Ik denk dat er misschien alsnog een trial uitkomt.Postov schreef op 06 mei 2003 @ 16:56:
Je hebt gelijk Manic, maar toch zijn er hier wat gefrustreerd waaronder ikzelfHoewel het me een cool spel lijkt zou ik toch graag ff willen testen voordat ik em koop. Ik bedoel anders geef je 45euro uit, omdat er geen demo is, aan een spel waar je nix aan vindt.
Verder is het niet leuk om het topic te spammen met de berichten: 'Ik wil ook graag spelen, wat jammer dat ze geen beta's meer uitdelen'. Jeps it's a fact iedereen vind het jammer, degene die nog geen account hebben dan
Netnog even gespeelt, ruim een uur bezig geweest met het defenden van de bovenste regionen van chissor. Die mobile bases zijn echt een ramp, ze zijn namelijk vrij snel en als ze eenmaal deployed zijn lastig te vinden. Tenzij er plots 20 ventjes uit de middle of nowhere komen
Helaas zijn ze nu weer down
[ Voor 28% gewijzigd door MaDLiVe op 06-05-2003 19:16 ]
idd, ik wil ook het spel eerst spelen voor ik het koopPostov schreef op 06 May 2003 @ 16:56:
Je hebt gelijk Manic, maar toch zijn er hier wat gefrustreerd waaronder ikzelfHoewel het me een cool spel lijkt zou ik toch graag ff willen testen voordat ik em koop. Ik bedoel anders geef je 45euro uit, omdat er geen demo is, aan een spel waar je nix aan vindt.
M@NIC schreef op 06 May 2003 @ 18:55:
Er komt dus een server in Amsterdam
http://www.gamer.nl/nieuws/17645

edit:
Ubi Soft Entertainment heeft vandaag in een persbericht aan de wereld de launchdata’s bekend gemaakt van Planetside, de MMOFPS ontwikkeld door Sony Online Entertainment. De datum voor Europa is vastgesteld op 19 mei, waarmee weer eens bevestigd wordt dat mei een goede gamemaand is dit jaar.
Planetside is een online FPS waarin teamwork centraal staat. De speler voert met zijn squad missies uit in een gigantische wereld. Het spel is nog het beste te omschrijven als Tribes 2 gone big. De Nederlandse gamers hebben trouwens extra geluk, de Europese server voor Planetside staat in Amsterdam, wat goed is voor de ping.
hey cool ik heb een key
[ Voor 66% gewijzigd door BaRF op 06-05-2003 19:26 ]
T sel lijkt me ook zeker erg nais, alleen dat betaal systeem via CC e.d.
Show me!BaRF schreef op 06 May 2003 @ 19:00:
[...]
[afbeelding]
edit:
[...]
hey cool ik heb een keykreeg van iemand op de PS forums een linkje en ja hoor, ik heb mn eigen fileplanet key
Last.fm |
nou die "iemand" gaf mij de link die de installatie van Fileplanet zou moeten geven, dus het is gewoon mn eigen unieke keyTekn0z schreef op 06 May 2003 @ 19:55:
kan die "iemand" nix voor de andere GoTTers regelen![]()
![]()
T sel lijkt me ook zeker erg nais, alleen dat betaal systeem via CC e.d.Als er toch een NL Server komt, wrom stelt de gamemaker dan niet ff een bedrijfje aan die het betalingsverkeer in NL afhandeld
Wie weet kan je dan ook geld overschrijven
betalingsverkeer in NL zou wel leuk zijn ja
Dat is volgens mij ook de bedoeling. Met die prepaid cards dan.BaRF schreef op 06 May 2003 @ 20:02:
[...]
nou die "iemand" gaf mij de link die de installatie van Fileplanet zou moeten geven, dus het is gewoon mn eigen unieke keyalleen mijn fileplanet install werkt niet, maar gelukkig heb ik die launchpad installer nu draaien, en als het goed is kan ik over 4,5 uur zeggen "dammit wanneer doet de server het weer"
betalingsverkeer in NL zou wel leuk zijn jaMaarik denk dat ze eerder zouden kiezen voor prepaid kaarten ofzo
wel zo handig, weet je ook waar je aan toe bent
Pas op met jullie requestjes anders gaan er binnenkort mailtjes vallen.
was sowieso geen request, meer een grapje? Zeker met een smilie erachter en het id dat ik verder in mijn post gaf.M@NIC schreef op 06 May 2003 @ 20:08:
* M@NIC schopt het topic de legale kant op.
hehe ze kunnen niks requestenM@NIC schreef op 06 mei 2003 @ 20:08:
* M@NIC schopt het topic de legale kant op.
En dat die Europese server in Amsterdam komt is wel super geil he
Wat denk je van releasedate?Postov schreef op 06 mei 2003 @ 22:08:
Als ze er nou ook nog ff bij zetten wanneer die server er komt.
Wat ik even niet snap is dat iedereen nu de beta speelt en dat over een paar weken de final release al is, ik bedoel als ze hem al zo snel releasen is die beta dan voor de laatste kleine fixes of iets anders..?
release date betekent niet meteen dat server klaar is
Verwijderd
vanwaar bij amazon?Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 08:00:
Release nog steeds de 19e.
Pre-ordered bij Amazon.co.uk, goeie ervaringen mee
ik heb de afgelopen 5min op verschillende sites gelezen dat deze game de 23ste 't daglicht zietVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 08:00:
In europaScarecrow schreef op 07 May 2003 @ 09:42:
[...]
ik heb de afgelopen 5min op verschillende sites gelezen dat deze game de 23ste 't daglicht ziet
Wij hebben em de 23e. Jij de 20e van de volgende maandVerwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 08:00:
[ Voor 37% gewijzigd door DutchCommando op 07-05-2003 10:00 ]
Verwijderd
Delivery estimate: May 28
Mooie is dat degenen (man of 10) met wie ik altijd Neocron speel(de) dezelfde datum hebben, we kopen altijd daar
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 10:05 ]
He! nog een Neocron overstapper. Ik vermoed dat er ook een man of 9 van mijn Neocron Clan deze kant op komen. Maaruh, iemand al zijn oog laten vallen op een van de empires? zo ja, waarom?Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 10:05:
Order Date: 06 May 2003
Delivery estimate: May 28
Mooie is dat degenen (man of 10) met wie ik altijd Neocron speel(de) dezelfde datum hebben, we kopen altijd daar
Veel mensen willen TR, omdat die het beste 'color scheme' heeft. Erg goede reden om die te kiezen vind ik dat
...Als het maar werkt
Het gaat nog een paar keer gebeuren btw
Ik denk niet dat het nog een paar keer gaat gebeuren. Wel nog één maal, van de beta naar de retailMaDLiVe schreef op 07 mei 2003 @ 11:51:
Ow yeah dag dag lvl11 advanced engineer, player sweep is even langsgeweest. It hurts, It hurts!
Het gaat nog een paar keer gebeuren btw
In elke beta houden ze meerdere x'ren een sweep. Eve, e&b, ik denk dat we er nog zeker 1 voor de final krijgen.DutchCommando schreef op 07 May 2003 @ 13:37:
[...]
Ik denk niet dat het nog een paar keer gaat gebeuren. Wel nog één maal, van de beta naar de retail.
Verwijderd
Yep, werd saai, mede door het lakse optreden van de Admins (geen events of veel te weining, geen storyline, same shit everywhere, bugs die niet werden verholpen etc.) terwijl het in potentie een fantastisch spel is.
Ben benieuwd hoe lang PS zal boeien
Kep al wel twee keer gehad dat ik met een squad een aanval wilde beginnen, en dat mn videokaartje te heet werd...en dus mn compu moest resetten
Je computer resetten omdat je videokaart te warm word? Daar heb ik nog nooit van gehoordBaRF schreef op 07 May 2003 @ 15:59:
Ik vind het tot nu geweldig, maar soms wel een beetje 'leeg' - te weinig tegenstanders, maar dat zal straks wel anders worden neem ik aan
Kep al wel twee keer gehad dat ik met een squad een aanval wilde beginnen, en dat mn videokaartje te heet werd...en dus mn compu moest resettenbooh
Er zijn al meerdere sweeps geweest hoor. Bovendien duurt de beta nog maar anderhalve week.MaDLiVe schreef op 07 mei 2003 @ 14:43:
[...]
In elke beta houden ze meerdere x'ren een sweep. Eve, e&b, ik denk dat we er nog zeker 1 voor de final krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door DutchCommando op 07-05-2003 19:08 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
En btw mijn videokaart wordt wel eens te heet (licht oc'ed) maar ik heb niet zon goede koeling er op, en dan knalt mn kaart na een paar uur spelen uit
[ Voor 64% gewijzigd door BaRF op 07-05-2003 21:46 ]
Ja wat dus niet uitsluit dat er geen sweeps meer komenDutchCommando schreef op 07 mei 2003 @ 19:07:
[...]
Je computer resetten omdat je videokaart te warm word? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
[...]
Er zijn al meerdere sweeps geweest hoor. Bovendien duurt de beta nog maar anderhalve week.
Verwijderd
download @ fileplanet.com
Wordt een zware nacht vanaaf
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 22:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()