[MMOFPS] Planetside

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12 19:31
Hey mensen, waarom zijn er trouwens zo verschrikkelijk veel mensen bij de shooting range? het enige wat ze doen is een beetje op doelen schieten...of krijg je hier na een tijdje battlepoints voor? dat zou wel erg tof wezen, dan ga ik ook gauw beginnen.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je krijgt er inderdaad Exp points voor, elk voertuig en elk wapen dat je voor het eerst 'ziet' is goed voor een aantal exp points

-- Altijd blijven prutsen --

• devilsnight
duurt wel vreselijk lang tot je BR points krijgt in Shooting range he, die balk gaat amper verder

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je hebt een balkje en een blokje, hou het blokje in de gaten, als alle 8(?) blokjes vol zijn ben je klaar en ga je een Rank hoger

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35
devilsnight schreef op 11 mei 2003 @ 21:07:
duurt wel vreselijk lang tot je BR points krijgt in Shooting range he, die balk gaat amper verder
Gewoon een weapon "equipen" en je krijgt er xp voor.
FoggyFreek schreef op 11 May 2003 @ 21:08:
Je hebt een balkje en een blokje, hou het blokje in de gaten, als alle 8(?) blokjes vol zijn ben je klaar en ga je een Rank hoger
10 blokjes :)

Verwijderd

Na 2X 4uur van de 1.3 gig gedownload te hebben ( 1 keer corrupt ) en een half uurtje installen dacht ik eindelijk. YES! Ik kan beginnen. Maar tot mijn verbazing moest ik nog ff 10 min gaan reggen etc etc. oke, blij, ik start op :) Downloading updates... 10 min.. oke, dus ik wil gaan spelen, NOG een update HMZ 1:20!!! (dat is 1 uur en 20 min) DAMN, nahjah daar ben ik dus nu nog mee bezig, heb ik hele dag geprobeerd te installen etc. duurt het nog langer ;( dus 6 uur werk voor 1 beta vind ik een beetje een slechte eerste.. intro... nahjah, mijn mening so far.

• devilsnight
Is het trouwens mogelijk om 't muiswiel te gebruiken voor next/prev weapons te kiezen?
dat mis ik echt wel , en ik lijk het niet in de options te kunnen doen....

Heb PS nou de hele dag zitten spelen, beetje met squads meegeweest en gevochten
maar bij mij brengt het niks nieuws , teamwork is ook te vinden in games als Tribes2 {en over een tijdje deel3} Raven Shield, het doel is simpel je neemt vijand bassisen over
je vliegt met een dropship naar de vijand basis toe en je valt aan, maar verder vind ik het allemaal nog wat...tja...tegenvallen denk ik. ik had er meer van verwacht...

En dan te bedenken dat je straks per maand kan gaan betalen, nou nee...dan is het voor mij gauw besloten...ik ga het nog uitgebreid spelen de komende dagen en misschien is deze conclusie te overhaast...ik vind de graphics erg mooi, landschappen met water, gras..'t ziet er allemaal hardstikke netjes uit...ze hadden de walk/run speed wel even flink mogen verhogen...voertuigen zijn wel weer erg tof...

Ik denk dat ik ook zo denk omdat ik nog geen een echt intens gevecht heb meegemaakt, bij elke basis waar ik langsrij met een Bike of met team zijn er wel wat vijanden maar nooit die supergrote battles waar ik zoveel over lees...ik denk dat ik het ECHT mooie van het spel {nog} niet gezien heb...

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kom op zeg, je speelt het een dag...

• devilsnight
Daarom twijfel ik zelfs aan mijn.....bericht :)
misschien wat overhaast...maar het is wel zoals ik nu erover denk ...

Verwijderd

devilsnight schreef op 11 May 2003 @ 22:16:
Ik denk dat ik ook zo denk omdat ik nog geen een echt intens gevecht heb meegemaakt, bij elke basis waar ik langsrij met een Bike of met team zijn er wel wat vijanden maar nooit die supergrote battles waar ik zoveel over lees...ik denk dat ik het ECHT mooie van het spel {nog} niet gezien heb...
Gebruik anders je map, daar kun je zien waar flink gebattled wordt. Ik heb al echt mega veldslagen meegemaakt. :D Jammer alleen dat je daarin wel snel het loodje legt, vooral als je een beetje in de frontlinie zit en weinig experience-points hebt. :+

Verwijderd

ik heb erge frame drops bij het spel is er niemand dan gaat het goed maar met een battle kan ik een kop koffie zetten. er staan geen aa of fsaa aan
specs.
2.4ghz@2.88
256 MB
asus p4pe
ati radeon 8500 300/300,
internet verbinding chello

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

je geheugen.. voor een echt goede experience moet je 1 gig hebben

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12 23:08
speel t alweer enkele dagen in de GoT squad, 's avonds zijn er echt te weinig mensen in de squad om goed te spelen, moest zelfs met Criminal alles met zun 2'en doen, maar kan nu niet verder spelen, spel loopt telkens vast dus :r @ Leadtek :)

..::System Specs::..

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb eindelijk ook alles binnen, net heel ff snel character aangemaakt en heel ff wat rondgeken, heb niet instant battle gedaan en ik kon ook niet zo snel vinden hoe je die training moest doen :Z

Ik zal morgen alles nog eens relaxed nalezen hoe of wat en dan eerst die training doen voordat ik het avontuur instap, nu eerst maar zzZzzzzzz

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sorry hoor, maar het was echt een beetje TE laggy, kan niet eens normaal om me heen kijken.. zo kan je toch nooit genieten van grote battles ? naja.. in ieder geval, hier ook maar tukken..

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FoggyFreek schreef op 11 mei 2003 @ 23:57:
Sorry hoor, maar het was echt een beetje TE laggy, kan niet eens normaal om me heen kijken.. zo kan je toch nooit genieten van grote battles ? naja.. in ieder geval, hier ook maar tukken..
idd die lag is onmenselijk soms zelf 4sec vertragign, dat is echt ziek. bij quake of zo heb ik een gemiddelde ping van 40 (naar boven afgerond :)) maar hier is 't' onspeel baar soms.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Hehe mijn weekend is voorbij dus het werk waarbij ik niet achter de computer kan zitten is voorbij :) Dus alle leden van Tweakers :P wanneer gaan we vandaag/deze week spelen ik wil mijn Galaxy vol hebben :P

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

mmp het spel wil nog al vaak crashen :( .... hangen / hard reboot / terug naar desktop
iemand enig idee hoe dat komt? specs zie sig.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik ben battlerank 5 en heb 8 van die puntjes. nu hoorde ik van iemand dat ik onderhand wel een andere gun / playersetup kon kiezen, maar dat is niet zo.
Ik blijf bij zo'n terminal allen de keuze houden voor de basic wapens. (ik wil ook een x een sniper of iets anders)
kan iemand mij uitleggen hoe da zit? of waar ik er meer over kan vinden?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In zo`n terminal `advanced weapons` leren.
Kun je niets leren (via je je certificates points) dan heb je de verkeerde terminal

Ik wil zelf wel weten hoe je op een oogslag ziet wat voor armour je draagt en of je je oude pakje bewaard

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Scarecrow schreef op 12 May 2003 @ 08:31:
ik ben battlerank 5 en heb 8 van die puntjes. nu hoorde ik van iemand dat ik onderhand wel een andere gun / playersetup kon kiezen, maar dat is niet zo.
Ik blijf bij zo'n terminal allen de keuze houden voor de basic wapens. (ik wil ook een x een sniper of iets anders)
kan iemand mij uitleggen hoe da zit? of waar ik er meer over kan vinden?
in je sanc staan van die simpelere terminalletjes met zon rood bovenkantje en daar kun je idd je certificates verzilveren :)

Oh stel je voor hoe fijn: een server in amsterdam 8)

en armor kun je zien (tenminste standaard of dat iets betere enzo) aan de grootte van je inventory :)

[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 12-05-2003 09:17 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb nu wat yyrtjes gespeelt, maar als je niet in een (goed) gestuurd squad zit is er eigenlijk niet veel aan.
ik krijg geen gotters gevonden, maar ok, PS is grooooot

Overigens krijg ik de volgende melding op de got outfit page:
Socket Error

Connection to Remote Host timed out

Verwijderd

Ik heb hem gedownload en als je dat bestandje dan opent dan gooit ie hem automatisch ergens op je C schijf, maar waar precies??

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Scarecrow schreef op 12 mei 2003 @ 09:19:
ik heb nu wat yyrtjes gespeelt, maar als je niet in een (goed) gestuurd squad zit is er eigenlijk niet veel aan.
ik krijg geen gotters gevonden, maar ok, PS is grooooot

Overigens krijg ik de volgende melding op de got outfit page:
Socket Error

Connection to Remote Host timed out
je moet gewoon constant roepen met /b Tweakers!!!! dan sturen ze vanzelf wel wat terug :) al op de site geweest? zie sig :P
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 09:26:
Ik heb hem gedownload en als je dat bestandje dan opent dan gooit ie hem automatisch ergens op je C schijf, maar waar precies??
standaard bij mij op c\program files\sony\planetside :)

[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 12-05-2003 09:32 ]

Verwijderd

Bij staat er ook iets van sony maar dat is o bytes groot??
Maar bij mijn C schijf zie je wel dat er 1,3 gig van af is??

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 09:35 ]

• MaDLiVe
  • Laatst online: 21-12 09:35

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:34:
ik heb erge frame drops bij het spel is er niemand dan gaat het goed maar met een battle kan ik een kop koffie zetten. er staan geen aa of fsaa aan
specs.
2.4ghz@2.88
256 MB
asus p4pe
ati radeon 8500 300/300,
internet verbinding chello
Je hebt weinig geheugen. Wat je kunt proberen is je agp aperture size naar 128 of 64 te gooien. Misschien draait het dan wat beter.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Het kan toch niet zo zijn, dat ie zomaar 1,3 gig van mijn C schijf afpakt en dan niks installeerd??

Verwijderd

Ben je met zon infiltration suit gelijk al ontzichtbaar? Want als ik vanuit 3th person kijk ben ik wel nog gewoon te zien namelijk. En hoe zet ik dat darklight thingie aan?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kijk eens met ' treesize pro' ?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:48:
Ben je met zon infiltration suit gelijk al ontzichtbaar? Want als ik vanuit 3th person kijk ben ik wel nog gewoon te zien namelijk. En hoe zet ik dat darklight thingie aan?
he jeanluc, is het niet 'K'?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:48:
druk eens op "k" staat in de help de eerste x dat je dat suit aan doet
//edit
wat ben ik langzaam

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2003 10:50 ]

Verwijderd

Weet echt niemand het??

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

doet ie niet automatisch je krijg ALTIJD de melding waar je 't wilt installeren default is: %programfiles%/sony/launchpad (d8 ik)
misschien heb je dit onbewust veranderd :?
je geeft niet echt veel info, voer de setup nog eens uit? wat voor melding krijg je?
heb je treesize al gedraaid zoals ik zei; daarmee kun je snel kijken waar die 1.3 gig van je heen is.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:46:
Het kan toch niet zo zijn, dat ie zomaar 1,3 gig van mijn C schijf afpakt en dan niks installeerd??
Ga iets kleins downloaden, een documentje ofzo, en kijk waar XP het opslaat.. daar staat je file

Verwijderd

Ik heb het over de file als je hem hebt geinstalleerd, niet als je em download.
En ik heb mijn hele C schijf al doorgespit, het is gewoon een virus dat planetside.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als 't goed is krijg je na een succesvolle instalatie een ' ongevraagd' icoontje op de desktop genaamd: planetside.
maar als je zo zeker weet dat je deze hebt geinstalleerd heb je ook een path op moeten geven, staat daar iets?
kan 't niet zijn dat je 1.3 gig aan temp files is opgegaan? en PS nog niet eens is geinstalleerd?
zoek eens naar planetside.exe (toch?)
en anders hier

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2003 11:24 ]

Verwijderd

Hij unpacked het eerst na een temp dir, dan pas begint de installatie vanaf die temp dir. Als je de installatie verkloot hoort die temp dir weg te gaan. Zoek anders met windows search naar alle files die vandaag zijn aangemaakt.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

owk .... ff kleine report van vanochtend .... :D

met hele squad verzameld @ sancuary en daarna gezellig naar solsar gereisd... daar met de hele squad eerst 1 tower veroverd : waarbij ik met me reaver de truck weer ff op z'n kant moest duwen .. :D. daarna doorgerushed naar een vestiging ... waarbij een paar zich bezighielden met verdedigen en een paar met hacken ...... stuk of 4 kills gemaakt :D en het ging gewoon lekker smooth. ..... toen de CC eenmaal gehacked was ... zijn er nog een paar gerushed naar de west/south tower en die gecaptured. Ik moet toch echt zeggen dat deze game ownt met een squad .... :P Cyall ingame

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-05-2003 12:45 ]

... MMORPG Addict.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

devilsnight schreef op 11 mei 2003 @ 22:22:
Daarom twijfel ik zelfs aan mijn.....bericht :)
misschien wat overhaast...maar het is wel zoals ik nu erover denk ...
mijn advies .... spaar 3 ( of 4 :?) punten en koop een Reaver cert ... als je dan nie verkocht ben :P

... MMORPG Addict.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12 10:55

Rashann

Zoek de hond...

CRiMiNaL schreef op 12 May 2003 @ 12:44:
owk .... ff kleine report van vanochtend .... :D

met hele squad verzameld @ sancuary en daarna gezellig naar solsar gereisd... daar met de hele squad eerst 1 tower veroverd : waarbij ik met me reaver de truck weer ff op z'n kant moest duwen .. :D. daarna doorgerushed naar een vestiging ... waarbij een paar zich bezighielden met verdedigen en een paar met hacken ...... stuk of 4 kills gemaakt :D en het ging gewoon lekker smooth. ..... toen de CC eenmaal gehacked was ... zijn er nog een paar gerushed naar de west/south tower en die gecaptured. Ik moet toch echt zeggen dat deze game ownt met een squad .... :P Cyall ingame
Ja, het ging best goed vanmorgen (behalve toen we Aton probeerde, dat lukte voor geen meter, net voordat jij erbij kwam)

Verder wordt ik ondertussen wel wat gek van al die gecloakte ventjes... tering zeg... toch maar DarkVision implant halen straks :)

En het geval Auto op z'n kont was wel mooi ja, hadden we eigenlijk een screendump van moeten maken :P
CRiMiNaL schreef op 12 May 2003 @ 12:55:
[...]
mijn advies .... spaar 3 ( of 4 :?) punten en koop een Reaver cert ... als je dan nie verkocht ben :P
Reaver is 4... maar ja, dan moet je wel tegen een Mosquito op kunnen he! (beide Reavers neergehaald daardoor, wat een schande! :+)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
RainManX: jij hebt een leuke icon dir :P

Verwijderd

probleem gefixt :D

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 14:02 ]

Verwijderd

Ik heb er vandaag ook geen tijd meer voor, net als gister. ;( En morgen weg... Kan je niet meer spelen na dinsdag?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 14:42:
Ik heb er vandaag ook geen tijd meer voor, net als gister. ;( En morgen weg... Kan je niet meer spelen na dinsdag?
jawel hoor; gewoon kopen. maar deze open beta is idd maar voor 1 weekje :'(

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 14:42:
Tuurlijk kan je wel spelen na dinsdag. Je kan spelen tot de 19de.

• Sipio
  • Niet online
Ik dacht dat die beta maar tot woensdag liep? (zal ik wel fout hebben dan)

Game bevalt me wel goed tot nu toe behalve 1 belangrijk ding en dat zijn de framerates.
Ik speel het op een AMD 1800 + Gforce 4 64 MB en 512 DDR pc 2700, ik heb gewoon alles op low staan en dan nog schokt het heel erg veel :(

Nou zijn er al flink veel topics op het official forum over memory leak bugs etc etc en ook dat PS gewoon een echte geheugenvreter is maar zo erg had ik het niet verwacht.

Hoe zijn jullie ervaringen met de framerates eigenlijk?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Mijn framerates zijn perfect (op de lag na :P) veel geheugen is het sleutelwoord. Ik draai nu gewoon medium textures en de rest vol, dat gaat prima. Zonet heerlijk gespeeld (emerald) Op Solsar was er een enorme battle. Ik ging met mijn reaver (en mijn 5 squad reavers) een sweep houden waar die lui vandaan kwamen. Super ! Allemaal van achter aangevallen, ze wisten niet eens dat we er waren ! zeker 2500 exp mee verdiend (een paar lighting's kapotgemaakt en een volle galaxy !)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FoggyFreek schreef op 12 May 2003 @ 15:46:
Mijn framerates zijn perfect (op de lag na :P) veel geheugen is het sleutelwoord. Ik draai nu gewoon medium textures en de rest vol, dat gaat prima. Zonet heerlijk gespeeld (emerald) Op Solsar was er een enorme battle. Ik ging met mijn reaver (en mijn 5 squad reavers) een sweep houden waar die lui vandaan kwamen. Super ! Allemaal van achter aangevallen, ze wisten niet eens dat we er waren ! zeker 2500 exp mee verdiend (een paar lighting's kapotgemaakt en een volle galaxy !)
aaaaaarrrght daar heb ik een hekel aan, zul jij mij gister ook wel een paar keer mee hebben gepakt :) kun je weinig tegen doen, het poppetje loopt gewoon te langzaam

Verwijderd

ventrillo server @ xtreme-power.nl
voor prog --> www.ventrillo.com

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 12 May 2003 @ 15:46:
screenie met fraps?

• Ibidem
't was net weer super met het GoT team ;) Flink huis gehouden @ Searhus @ Iva. Base hacked door het team, standgehouden en toen werden we overstelpt door Reavers van Vanu en ander gespuis :( we moesten een ANT hebben, maar Vehicle bay was opgeblazen dus lukte niet, en uiteindelijk moesten we de basis opgeven :r

Wat wil je als je als 2de Terran basis op 't eiland wil regeren, gaat nooit goed :)

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd .. echt super gevecht om Iva .... jammer dat de meeste squadmembers weg moesten ... du aan het eind nog met z'n 5en een hele basis probeerden te verdedigen.... :S

... MMORPG Addict.

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Slag om IVA was echt super _/-\o_
We waren met een squad van 10, waarvan 2 mensen die niet in de outfit zaten (Hobo en Polooka)

Polooka was echt een super repairgast, altijd wel bij een max in de buurt.
We begonnen dus in een sanc, beetje vliegen met de Galaxy en 2 Reavers, richting het zuiden.

Na 2 warps zagen we de IVA Bio facility, die verdedigd werd door een stuk of wat man :)

Dus wij daar op af met z'n 10en, veel kills gemaakt uiteraard :9
De samenwerking was top, en de organisatie was top! Controls werden meteen gehacked, en totaan de laatste seconde perfect verdedigd :)

Hier nog wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://truesoft.nl/images/shot06.jpg

Jammer alleen dat de meeste wegmoesten rond 17:00 (ik ook).
Energie supplyen lukte dus niet meer, jammer genoeg.
Straks maar weer proberen misschien :P

Verwijderd

ik begrijp niet hoe je een training complete... moet je langer dan zo veel min in zo'n ding zitten of zo

Verwijderd

Zodra je een wapen equiped of een voertuig binnen gaat krijg je exp daarvan.

Verwijderd

jah okej.. ik ben in de wereld en dan ga ik in zo'n trainings gebouw. ik rei in alle karretjes maar als ik dan weer uit de virtual reality ga en ik wil een auto spawnen staan er geen voertuigen. of als ik een onbezit voertuig wil in nemen staat er dat ik het nog niet kan.

• Ibidem
vet 7 nwe servers!!! En Emerald ligt in Amsterdam? ;) Moeten we wel met de gehele GoT outfit daar zitten natuurlijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:27:
jah okej.. ik ben in de wereld en dan ga ik in zo'n trainings gebouw. ik rei in alle karretjes maar als ik dan weer uit de virtual reality ga en ik wil een auto spawnen staan er geen voertuigen. of als ik een onbezit voertuig wil in nemen staat er dat ik het nog niet kan.
Als je een level up gaat krijg je een certificate point, die kun je spenderen om zo de auto's te leren te besturen.

• DutchCommando
Tekn0z schreef op 12 mei 2003 @ 20:28:
vet 7 nwe servers!!! En Emerald ligt in Amsterdam? ;) Moeten we wel met de gehele GoT outfit daar zitten natuurlijk :)
Ik weet niet hoe je ook maar op het idee komt dat Emerald in amsterdam ligt. Er staat toch echt east achter (east US dus).

• Ibidem
DutchCommando schreef op 12 mei 2003 @ 20:58:
[...]

Ik weet niet hoe je ook maar op het idee komt dat Emerald in amsterdam ligt. Er staat toch echt east achter (east US dus).
tsja? hoe k daar op kom, zelf ook geen id, maar meende t gelezen hebben in dit topic ;)

Verwijderd

europe based servers zijn nog niet ingame , ik heb zo het idee dat er 2 aparte versie's komen (zoals daoc het ook heeft) 1 voor de us (met hun eigen customer support) en een euro versie (ook met eigen CS) 19 mei komt ps in de usa uit en 23 mei in europa naar mijn weten

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 21:57:
europe based servers zijn nog niet ingame , ik heb zo het idee dat er 2 aparte versie's komen (zoals daoc het ook heeft) 1 voor de us (met hun eigen customer support) en een euro versie (ook met eigen CS) 19 mei komt ps in de usa uit en 23 mei in europa naar mijn weten
volgens info op de forums (a?) komt is er geen verschil voor euro of usa :) gelukkig!

Zo net alle nieuwe servers getest, was echt niet leuk :( er was namelijk verteld dat er na de test een grief-point wipe zou komen dus iedereen zat alleen maar te kloten :/

gelukkig wel paar coole stunts gedaan met mn basislislislislklkskk.k 8)

ze gaan trouwens wel lekker cheaten tegen:
We are not doing anything about people that are modifying data during beta. We do know when people try it.
After release, people we detect with modified data files will be banned. No exceptions. Which means new box purchase, new subscription if you want to get back in. And yes, it's possible to tell the difference between a simple corrupt file and one that has been modified for a specific intent.

This does not count files like config files of course, which are meant to be edited.

-Twist (Dev)

[ Voor 29% gewijzigd door BaRF op 12-05-2003 22:10 ]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb hem net gepreordered bij de Dimension Pl#s.. kan niet wachten om op amsterdam te spelen !

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

...... weet iemand al wat meer over die zogenaamde "prepaid" cards ????? aangezien ik geen CC heb en ook niet echt van plan er een aan te schaffen daarvoor ..

... MMORPG Addict.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hier nog even een aantal pics van de stresstest.. muhahah, wat heb ik gelachen.

Afbeeldingslocatie: http://www.floatingcorner.nl/pics/planet1.jpg
3 Surenders bovenopelkaar :P

Afbeeldingslocatie: http://www.floatingcorner.nl/pics/planet2.jpg
Kijk al die mensen, geweldig

Afbeeldingslocatie: http://www.floatingcorner.nl/pics/planet3.jpg
Hetzelfde hier, daarvoor speel je het...

Afbeeldingslocatie: http://www.floatingcorner.nl/pics/planet4.jpg
Zoveel lui heb ik nog niet eerder bij elkaar gezien.. allemaal certificaatjes halen !

Verwijderd

ik zag net dat je een gamecard kan kopen voor $39.95 daarmee kan je 90 dagen spelen 8)7
https://store.station.son...KU=PS1RE-SU-GC0503-90DYGC

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 07:39:
ik zag net dat je een gamecard kan kopen voor $39.95 daarmee kan je 90 dagen spelen 8)7
https://store.station.son...KU=PS1RE-SU-GC0503-90DYGC
En om ze daar te kopen heb je een CC nodig 8)7

• Sipio
  • Niet online
Idd, laats poste iemand hier ook al een voorbeeld van zon gamecard maar als je ze alleen aan kunt schaffen met een cc dan heb je er nog weinig aan.

Ik wil best maandelijk gaan betalen maar om er nou speciaal een cc voor aan te schaffen hmmm.
Op de official forums wordt er trouwens al wat gepraat over de duurzaamheid van het spel, of het wel blijft boeien (character ontwikkelen, torentje veroveren en nog eens en nog eens) hoe denken jullie hierover?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

De wereld waarin wij leven is toch ook altijd hetzelfde... Ik denk dat de ontwikkelaars genoeg nieuwe dingen gaan doen. Inclusief nieuwe voertuigen. Maak je daar maar niet druk om.. * FoggyFreek heeft alles al in de pre-order staan. (en geef nou ff commentaar op mijn screenies !)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 19:47
/edit bl@@t

[ Voor 136% gewijzigd door Loona35 op 13-05-2003 12:15 ]

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Na een paar dagen gespeeld te hebben: Het idee is wel tof, maar veel te eentonig.. alle werelddelen zijn net zoals in battlefield 1942 te 'preafab' overal zie je hetzelfde. Elke basis moet je op dezelfde manier aanvallen/veroveren, elke tower. Verschillende soorten bases zouden al helpen het interessant te maken, bijvoorbeeld artillery installatie in de heuvels, of een missle silo [waarmee je dan de tegenstander kan bestoken.] Ze hadden ook gewoon elk continent anders moeten opbouwen, bijv. een met gigantisch veel water, maar ook een met veel open plekken. Door de grote hoeveelheid heuvels zijn tank battle's en APC transport afwezig, en dat is erg jammer.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

het is een leuk idee om onder andere het Wishlist forum te bekijken op de Beta site. Er worden heel veel vragen gesteld over die uiteindelijke eentonigheid,, maar de devvers zeggen dat een aantal dingen tegen gedaan worden zoals veranderingen in de speelwereld en uitbreidingen!

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn er juist wat dingen uit gelaten die het spel wat meer divers hadden gemaakt. Hoe gekker het wordt hoe zwaarder je PC en hun servers moeten zijn om het geheel aan de praat te houden.
Je zit nu al met een config die bij veel mensen niet thuis staat. Of je moet genoegen nemen met lagere resolutie.
De eerste screenshots van alweer jaartje geleden zager er ook wat gedetailleerder uit dan nu het geval is.
Het spel plezier zul je moeten hebben van groepen mensen die tegen elkaar spelen.
Als je niet in een squad zit of clan dan zul je weinig lol beleven omdat je in je eentje geen basis kunt innemen.
Als je dus fatsoenlijke groepen krijgt dan zal het zeker plezierig zijn maar zonder uitbreidingen ben je het toch moe na paar maanden denk ik.

• Loona35
Sipio schreef op 13 mei 2003 @ 08:43:
Idd, laats poste iemand hier ook al een voorbeeld van zon gamecard maar als je ze alleen aan kunt schaffen met een cc dan heb je er nog weinig aan.

Ik wil best maandelijk gaan betalen maar om er nou speciaal een cc voor aan te schaffen hmmm.
Op de official forums wordt er trouwens al wat gepraat over de duurzaamheid van het spel, of het wel blijft boeien (character ontwikkelen, torentje veroveren en nog eens en nog eens) hoe denken jullie hierover?
ik heb een studenten rekening bij de Rabobank. Daar krijg je dan een credit card voor 1 euro per maand ongeveer. Iedereen die dus nog studeert en een CC wil ;) Go ahead! :)

• Sipio
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 13 May 2003 @ 08:56:
De wereld waarin wij leven is toch ook altijd hetzelfde... Ik denk dat de ontwikkelaars genoeg nieuwe dingen gaan doen. Inclusief nieuwe voertuigen. Maak je daar maar niet druk om.. * FoggyFreek heeft alles al in de pre-order staan. (en geef nou ff commentaar op mijn screenies !)
Erg toffe screens, ik dacht dat iedereen hier TR speelde, ben blij te zien dat er nog wat NC zijn zoals ik ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb net wat uurtjes gespeeld best gaaf zo in een squad, maar ik snap van dat upgraden nix met die certification points.
ik had er 8, heb ze allemaal opgemaakt aan sniper, een armor, en zo'n robot poppetje geval.
maar nu kan ik deze nog niet kiezen bij een terminal, doe ik iets fout?

• Bezulba
  • Laatst online: 14:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

Scarecrow schreef op 13 mei 2003 @ 12:18:
ik heb net wat uurtjes gespeeld best gaaf zo in een squad, maar ik snap van dat upgraden nix met die certification points.
ik had er 8, heb ze allemaal opgemaakt aan sniper, een armor, en zo'n robot poppetje geval.
maar nu kan ik deze nog niet kiezen bij een terminal, doe ik iets fout?
blijkbaar, want als je ze echt gebruikt hebt moet je ze gewoon kunnen kiezen bij een equipment terminal

blup

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat kan ik niet; maar bij m'n status/info staat dat ik wel sniper ben en zo :? maar ik kan er echt geen kiezen bij zo'n equipment terminal

• Bezulba
  • Laatst online: 14:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

Scarecrow schreef op 13 May 2003 @ 12:55:
dat kan ik niet; maar bij m'n status/info staat dat ik wel sniper ben en zo :? maar ik kan er echt geen kiezen bij zo'n equipment terminal
je kan dus niet bij wapens naar beneden scrollen en dan een sniper kiezen/ zo nee moet je ff een /bug reportje maken

blup

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

denk dat ik da maar ga doen; want ik was eigenlijk jaloers op barf z'n gun

Verwijderd

Hoe zit het nou met die Europese servers?
Op het forum staat er niet zoveel over.

Komt er een in Amsterdam? Is dat niet wat weinig voor heel Europa?
Paar meer zou niet verkeerd zijn lijkt me.
Zou prachtig zijn als die Europese ook tijdens de beta gebruikt zou worden dan zou je tenminste even kunnen zien wat je ping wordt voordat je een abo koopt.

Verwijderd

Deze site is weer geupdate http://www.headcrab.com/
Je moet echt ff kijken, geweldige site.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 15:07 ]

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:35:
Hoe zit het nou met die Europese servers?
Op het forum staat er niet zoveel over.

Komt er een in Amsterdam? Is dat niet wat weinig voor heel Europa?
Paar meer zou niet verkeerd zijn lijkt me.
Zou prachtig zijn als die Europese ook tijdens de beta gebruikt zou worden dan zou je tenminste even kunnen zien wat je ping wordt voordat je een abo koopt.
Europese server komt er in Amsterdam, als die te vol word doet men er nog servers bij. Europese komt niet tijdens beta (die overigens bijna afgelopen is) omdat de uitgever in de EU los staat van SOE.

• Loona35
Ik begrijp er echt de ballen niet van hoe ik die certf. points gebruik :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 15:06:
Deze site is weer geupdate http://www.headcrab.com/
Je moet echt ff kijken, geweldige site.
geweldig he :r
amateur printscreens >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

_O_ Battle for Eisa _O_

u had to be there

[ Voor 32% gewijzigd door BaRF op 13-05-2003 16:07 ]

Verwijderd

BaRF schreef op 13 May 2003 @ 16:07:
_O_ Battle for Eisa _O_

u had to be there
ik vind van niet :P

Verwijderd

ok na enkele dagen intensief spelen ben ik eruit. het is een vette game (alleen al in een Reaver rondvliegen is erg cool), maar toch ontbreekt er iets.

wat ik voornamelijk mis is een doel in dit spel. ja, basisen/towers innemen met je squad ... om ze een dag later weer te verliezen. en dan mag je weer opnieuw beginnen. beetje waste of effort imho. en ik wil gewoon meteen alle voertuigen kunnen besturen en alle wapens kunnen gebruiken (ja ik ben een ongeduldig persoontje :)). en ga me nu aub niet flamen, *ik* vind het klote, anderen vinden het vast fantastisch. just my opinion, k? :)

ik denk dat ik maar ga wachten op Tribes3, zodat ik weer CTF kan spelen. dat is toch echt mijn ding. een beetje basisen veroveren / verdedigen-kwijtraken-heroveren-kwijtraken etc etc wordt toch vrij saai op den duur.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:27:
wat ik voornamelijk mis is een doel in dit spel.

[...]

en ik wil gewoon meteen alle voertuigen kunnen besturen en alle wapens kunnen gebruiken (ja ik ben een ongeduldig persoontje
voila: daar is je doel :+

Verwijderd

Heeft er iemand nog een snelle mirror om dit spel binnen te halen, 192 uur wachten is niet bepaald leuk ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:38:
Heeft er iemand nog een snelle mirror om dit spel binnen te halen, 192 uur wachten is niet bepaald leuk ...
check http://got-outfit.vze.com :P
nee, kom ff op mIRC
irc.tweakers.net
#planeetkant

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
http://www.ps-station.de/ staan 12 mirrors mischien dat er 1 wel goed download :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tering zeg, word helemaal gek van die melding: "u have left the world"
krijg dat zon beetje elk uur 2 keer...
erug irritant als je net in een battle bent..

Battle.net Spud#2543

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Die melding heb ik nog niet een keer gehad.. vreemd dat dat zo verschilt per speler...

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

BaRF schreef op 13 May 2003 @ 16:07:
_O_ Battle for Eisa _O_

u had to be there
jah pcies ..... dat was het mooie van vandaag weer .......
70% van de dag ben je aan het zoeken naar een goed gevecht ...en das echt super saai/eentonig/oppervlakkig maar als je die eenmaal hebt is het echt GEWELDIG _/-\o_ _/-\o_

Eisa want dat vandaag ... prima teamwork .. en lekker verdedigd ... aan het eind toch terug moeten trekken maar dat heeft de pret bij mij niet gedrukt :9

... MMORPG Addict.

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Okay, ik heb een erg leuke battle gehad :P, ik zat met een squad van de NC op Solsar om daar wat basis in te nemen. Wij hadden bovenin een tower gepakt, maar kwamen niks verder, zeker voor 2 uur lang hebben we grote assaults van Terrans en de Vanu afgeslagen. Dat was best wel spannend, zeker omdat we om de zoveel tijd wel een mssg kregen dat onderin bases door teamgenoten werden ingenomen [en het soms behoorlijk op het randje was met het vasthouden van het spawnpoint]. En tja, toen de reinforcements kwamen was dat wel heel tof :P

Meerdere malen waren er spawn trucks van de enemy achter de heuvels neergezet, maar die wisten we vaak op tijd uit de weg te ruimen. Die miniguns van de terrans zijn wel erg vervelend :X. Gal drops werden ook afgehouden en op een gegeven moment was het rustig :).. toen kwamen ook meteen iets van 3 tanks en meerdere flyers & transports van ons aan, dus was het wel logisch waarom ze opeens niet meer spawnden.

Ik loop trouwens ook wel vaak zomaar cloaking fields inen sta dan midden tussen allemaal weak-armoured gastjes :P [als ik aan het rondcrossen ben in mijn Vanguard of MAX armour.]

Het is een tof spel, maar gewoon niet gevarieerd genoeg om lang mee te kunnen.. maar ik zal in ieder geval wel die FAQ erover doorlezen.

Trouwens, passen er alleen die buggy's/quads in een galaxy ?.. Want het is wel heel jamer dat ik mijn vanguard niet eronder kan hangen :P [misschien iets voor een skill van een Gal piloot ?]

[ Voor 25% gewijzigd door agentorangina op 13-05-2003 19:21 ]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

TepelStreeltje schreef op 13 May 2003 @ 17:02:
tering zeg, word helemaal gek van die melding: "u have left the world"
krijg dat zon beetje elk uur 2 keer...
erug irritant als je net in een battle bent..
ik heb dat ook nog nooit onder normale omstandigheden gehad. Misschien te maken met je verbinding ofzo? soort van timeout dat je meteen gekicked wordt?

:P ben nog ff bezig met de outfit site, pics section is up alleen nu nog maar 6 pics :) meer komt! Straks weer even gamen online 8)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

BaRF schreef op 13 May 2003 @ 21:35:
[...]

ik heb dat ook nog nooit onder normale omstandigheden gehad. Misschien te maken met je verbinding ofzo? soort van timeout dat je meteen gekicked wordt?

:P ben nog ff bezig met de outfit site, pics section is up alleen nu nog maar 6 pics :) meer komt! Straks weer even gamen online 8)
Zoals ik al steeds zeg: http://host.deluxnetwork.com/~bleet/squad-pics/ hier staan wat van mijn pics

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb het alleen met PS...
met niets anders.
downloads gaan goed, etc etc.
zit wel achter Gateway.

maar maakt niet uit.

PS begint me (nu al) te vervelen...

je loopt wat rond, je pakt een MAX armor en relt wat rond.

als je geluk hebt word je uitgenodigd voor een squad en isset wat gezelliger, maar meestal zijn het noobs, en ga je meer dood door de kogels van je maatjes, dan vna de vijand...

mja, ben blij dat ik mee kan doen met de beta, dan weet ik tenminste of ik em kan/moet kopen of niet.

hoe zit het trouwens met die grief points?
heeft dat ook nadelen?? (naast dat irritante belletje)

Battle.net Spud#2543

• BaRF

BaRF

bijna kerst

TepelStreeltje schreef op 13 May 2003 @ 22:34:
ik heb het alleen met PS...
met niets anders.
downloads gaan goed, etc etc.
zit wel achter Gateway.

maar maakt niet uit.

PS begint me (nu al) te vervelen...

je loopt wat rond, je pakt een MAX armor en relt wat rond.

als je geluk hebt word je uitgenodigd voor een squad en isset wat gezelliger, maar meestal zijn het noobs, en ga je meer dood door de kogels van je maatjes, dan vna de vijand...

mja, ben blij dat ik mee kan doen met de beta, dan weet ik tenminste of ik em kan/moet kopen of niet.

hoe zit het trouwens met die grief points?
heeft dat ook nadelen?? (naast dat irritante belletje)
grief > onder andere na 1000 punten (!) doet je gun het een tijd niet :P

hey eend als het verveeld kom dan dammit eens uit die MAX en ga vechten als een man! :+

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.