Strider schreef op 04 January 2003 @ 16:57:
[...]
Beter!
Doet jouw radeon gek op deze fsb snelheid? Ook al heb je je agp lock aan staan?
Nu moet je heel lang gaan stressen, en zo proberen je chipset voltage lager te kunnen zetten met de zelfde fsb snelheid. Want 1.87volt is echt slecht voor de nforce2.
Neeh agp lock op 70 mhz en jah voltage is wel veel maar jah p het eXtreme forum doen ze 1.96 maar als mije knal zecht dan is het peg gehad.
ik deed er 5 min over. met testen er bij

Starbase218 schreef op 04 januari 2003 @ 18:13:
Weet iemand ook of de Spire Whisperrock III op de Epox 8RDA+ past? Aangezien de socket vrij ver bovenaan het bord zit, en het koelblok bovenaan breder is, denk ik dat er niet al te veel ruimte over blijft. Ik heb ongeveer 7-8 mm ruimte tussen moederbord en voeding (miditower).
Jah past kan zelfs 8x8x op dus.....
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 18:28:
[...]
Heel erg strak, en inderdaad nu moet je gaan kijken hoe lang hij het volhoud!
Heb je er een koeler opzitten?
En ik heb me moederbord ook binnen, aangezien niemand nog op mijn vraag heeft geantwoord heb ik maar nog niks gekocht bij de electronicaboer!
Jep een Akasa AK-350 6x6x1 full copper met 5k5 rpm fan

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 18:33:
er is een mobo in vlammen opgegaan met 1.94V er word daarom ook aangeraden een goede airflow te hebben, en ik ga de chip waarop de de voltmod uitvoerd ook ff voorzien van een heatsink.
ER zijn er ook die draaien op 1.96 volt dus

maar okeey we zullen zien

wij wordt maar 28c

( tempmeter )
jah die fix ik wel maar heb gemaild voor mem mem komt pas week 4

dus geen OCZ dus

Tja draai nu lekker 210 2-2-2-6 met 18132 3dmarks
Jah me en werkt heeeeeeerlijk

uhm hoe hard gaat dat pc3500 van jou ?
Fsb en mult fsb omhoog mult omlaag

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 12:15:
[...]
idd maar aangezien je met spelletjes niet de max van je soundcard trekt kwa rekkenkracht denk ik niet dat je hier verschil mee zal merken, kijk is even of je kan vinden hoeveel geluiden de soundcard en onboard tegelijk kunnen afspelen meschien dan dit je keus doorbreekt.
Audigy 2 is wel sneller maar de 1 is bijna even snel als de NForce met EAX dus ongeveer 10 fsb omlaag. Dus erg kut bij UT 2003.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....