-=Het grote EPoX 8RDA+ topic=-

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.636 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Strider schreef op 04 januari 2003 @ 16:57:
[...]

Beter!

Doet jouw radeon gek op deze fsb snelheid? Ook al heb je je agp lock aan staan?

Nu moet je heel lang gaan stressen, en zo proberen je chipset voltage lager te kunnen zetten met de zelfde fsb snelheid. Want 1.87volt is echt slecht voor de nforce2.
Zou het ? op andere forums draaien ze ook 1.87 dus maar we zien wel. hij wordt echt niet heet net warm. en jah AGP lock staat aan. Aleen een probleem. Mijn Cpu flipt dus op 160 Fsb wil die wel 2400 stabiel. op 200 nog geen eens 2300 Zou een L12 mod hier ook helpen ?
Albinoraptor schreef op 04 January 2003 @ 17:33:
[...]

Hmmm heb binnenkort ook dit board binnen, maar is het moeilijk? Ik heb iig nooit echt op mobo's gesoldeert enzo :X
Valt wel mee. heb moeilijkere gehad.
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:28:
[...]

Heel erg strak, en inderdaad nu moet je gaan kijken hoe lang hij het volhoud!

Heb je er een koeler opzitten?

En ik heb me moederbord ook binnen, aangezien niemand nog op mijn vraag heeft geantwoord heb ik maar nog niks gekocht bij de electronicaboer!
Jah er zit een Akasa AK-350 op 6x6x1.5 koper met 5k5 6cm fan :P

En welke vraag ?
Stinger666 schreef op 04 January 2003 @ 18:38:
[...]

Ik heb een T-Bred A AUIGA 0249! Week 49 dus. Ik heb hem al op 2075Mhz gekregen, maar dit is gewoon met luchtkoeling (Wel een Swiftech MCX462+ dus dat wil wel, bijna net zo goed als een WC)

:9
Dit is wel erg heerlijk week 49 Hij moet wel hoger kunnen. ik heb al een week 42 1800+ gehad die ging 2180 Mhz. Ik ga zelf nu een week 48 of hoger 2400+ halen :P die week 41 die ik nu heb is gaar :?
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:55:
[...]

offtopic:
Was ik gewoon bij , heb het met eigen ogen mogen zien :D

Ja wou het ff melden

Nu maar wachten op mijn bord wil ik ook zo v-mod :7
Ging wel mooi he ;) als je je bordt hebt w8t dan ff met inbouwen dan kan ik die mod er makkelijker op zetten.
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 19:17:
[...]

kom op he we gaan voor de 225mhz fsb, idd try memtimings is iets lager, ben benieuwd, is toch al 24 mhz winst >:)
Zat ik ook aan te denken ze staan nu op turbo maar kan ook zijn dat mem max is maar dat zoek ik wel ff uit door voltage van mem ff omlaag te zetten dan merk ik het wel.
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 22:25:
Wat voor 'n geheugen hebben jullie allemaal want dat OCZ geheugen is niet in voorraad en ik wil m'n bordje zo snel mogelijk draaiend hebben en dan ook een beetje snel ook :)
Twinmos Pc3200 met Twinmos 5 Ns Chippies >:)
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 00:28:
zijn er al mensen die c31 hebben geflasht???
laat dan a.j.b. horen hoe het bevalt.
Ik nog niet :P zo ik ook eens gaan probeeren :P
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 01:29:
En overclockt hier iedereen met FSB of ook sommigen met multipliers?
FSB = Speed :P dat is de sterkte van de P4 maar dat heeft AMD nu ook :P dan haal je een standaart P4 makkelijk in. En mijn mult gaat helemaal omlaag nu 10x220.

Zo dit is wel een lange post geworden en meteen een nieuwe pagina >:)

O en nog ff bij sandra haal ik maar 3200 mb/s ik weet niet of dit door mem is of wat maar op een ander forum haalde ze op 225 3500 en ik haad dan 3300 kan mischien wel aan de bios liggen want ik heb de c10.

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 05-01-2003 12:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

TheDarkLord666 schreef op 16 December 2002 @ 11:21:
[...]

Dus ik kan me SB live de deur uit doen ?

En hoe sluit je dat aan, gewoon de rear boxen aansluiten op de line in en gaan ... of moet je dat selecteren ?

(krijg hopelijk deze week me mobo binnen :))
Veel plezier ermee Sander en heb je trouwens nog steeds niet me record met die 1700+ verbroken :P ;)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel heb gehoord is dat je SB Live! (Platinum) die ik heb veel problemen kan geven met het overklokken, is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

wat is je record van je 1700+ want dan ga ik daar een poging tot doen binnenkort :)
week 45 heb al de delen voor me volt mod dus dat komt helemaal goed :D

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me nog wel even uitleggen wat ik precies moet halen bij de electroboer zodat ik ook even snel die voltmod kan toepassen?

Ik heb al 'n rolletje soldeertin... Dun draadje etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

eeehm variabele weerstandjes :) ligt er aan welk moederbord je hebt

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Astennu schreef op 05 January 2003 @ 12:49:
[...]

Zou het ? op andere forums draaien ze ook 1.87 dus maar we zien wel. hij wordt echt niet heet net warm. en jah AGP lock staat aan. Aleen een probleem. Mijn Cpu flipt dus op 160 Fsb wil die wel 2400 stabiel. op 200 nog geen eens 2300 Zou een L12 mod hier ook helpen ?
Op andere forum's weten ze niet wat de nforce2 chipset kan hebben. Het is geen processor he!

Ik raad je dit gewoon aan omdat ik bang ben dat je nfroce2 zo maar een half jaar maximaal mee gaat.

En stressen helpt gewoon, ik heb mensen gezien die eerst niet verder kwamen als 205fsb, dus ze gingen elke dag flink stressen, en elke dag kwamen ze weer 1 a 2 fsb'tjes hoger tot een fsb van 225.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 13:00:
Wat ik wel heb gehoord is dat je SB Live! (Platinum) die ik heb veel problemen kan geven met het overklokken, is dit waar?
lijkt me sterk aangezien de clock frequentie van pci op 33mhz bijft staan (wat ik na alle onderzoeken heb begrepen) zo wel dan zou het met alle pci insteek kaarten moeten zijn, de sb live 1024 kan behoorlijk wat mhz aan (38mhz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 04:05:
ff wat anders....

gebruik eigenlijk maar 1 geluidsbron... nu vindt ik die onboard handel van Nvidia ook niet al te slecht...

maar wat zegt een echte audiogek nu? Creative audigy 1 of Nforce onboard....

kan een audigy1 player voor leuk prijsje krijgen, maar twijfel tussen het verschil.....
Voor de cpu belasting moet je het niet doen want die is er geen. Geluidsverschil is minimaal.

Probleem is dat je audigy kan uitvallen als je bijv. je modem/nic/audigy tegelijk aan spreekt.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Q-bone schreef op 05 January 2003 @ 13:19:
ligt er aan welk moederbord je hebt
:Z

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 23:33:
[...]

verkoop dan die 512 en koop 2x 256 voor terug heb ik ook gedaan.
meer dan 512 is toch overkill als je geen foto`s/video`s bewerkt
Inderdaad, maar het geval is dat ik dus wel (vrij) regelmatig video bewerk, en d'r komt binnen kort nog een leuk renderings projectje aan hoorde ik van een maat.
Dus die 1GB lijkt me dan toch niet zo'n heel erge overkill.

En daarnaast, is het nu nog overkill voor gamers..... maar als je probeert vooruit te denken naar wat er in de toekomst gaat gebeuren (wat nieuwe games en andere aplicaties betreft) dan zou het misschien ook wel een investering kunnen zijn in de toekomst he? :*)

[ Voor 24% gewijzigd door _Droopy op 05-01-2003 13:52 . Reden: En daarnaast..... ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 05 januari 2003 @ 13:47:
[...]

Inderdaad, maar het geval is dat ik dus wel (vrij) regelmatig video bewerk, en d'r komt binnen kort nog een leuk renderings projectje aan hoorde ik van een maat.
Dus die 1GB lijkt me dan toch niet zo'n heel erge overkill.

En daarnaast, is het nu nog overkill voor gamers..... maar als je probeert vooruit te denken naar wat er in de toekomst gaat gebeuren (wat nieuwe games en andere aplicaties betreft) dan zou het misschien ook wel een investering kunnen zijn in de toekomst he? :*)
in die tijd koop ik wel DDRII/III dat er nu al aan zit tekomen, dus met deze 512 kan ik nog wel ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tja ik zal wel omlaag gaan met die voltages maar eerst alles ff laten infikken. En weet iemand mischien of die L12 ook werkt bij de 2400+ want mijn Mhz kan niet omhog zonder prime95 crach.

En mijn mem is nu de limit. 225 Mhz 2.5-3-3-8 dan draait i wel. als ik op 220 mhz voltage omlaag zet gaat i plat dus me gaat mem verkopen en OCZ Pc 3500 mem bestellen

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus opzich raden jullie mij een voltmod af?

Maar kunnen we hem niet meer RMA-en als hij kapot is? (Gewoon weer los solderen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 15:24:
Dus opzich raden jullie mij een voltmod af?

Maar kunnen we hem niet meer RMA-en als hij kapot is? (Gewoon weer los solderen) >:)
Tuurlijk wel ;) haal je er zo weer af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik raad niets af :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Uhm hoe zit het met die mem mod ? is die ook al ter sprake gekomen ? dan gaan we die op ook gewoon ff op zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 14:13:
[...]

in die tijd koop ik wel DDRII/III dat er nu al aan zit tekomen, dus met deze 512 kan ik nog wel ff door.
Hmmm, zit ook wel wat in jah. :P

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op 05 January 2003 @ 13:19:
eeehm variabele weerstandjes :) ligt er aan welk moederbord je hebt
Ja, welke variabele weerstandjes dan, wat moet ik tegen die gozer zeggen? "Ik wil m'n 8RDA+ van EPoX voltmodden..." :7

En welk moederbord zou ik nou hebben? Een Soyo ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 16:56:
[...]

Ja, welke variabele weerstandjes dan, wat moet ik tegen die gozer zeggen? "Ik wil m'n 8RDA+ van EPoX voltmodden..." :7

Op xtreme is er een topic over waar alles precies wordt uitgelegd, kijk daar eens maar eens voordat je het hier vraagt.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogsteeds niemand ervaring met c31???
ikzelf kan niet testen omdat mijn mobo word omgeruild na rma maar schiet nie echt op :'(
kunnen bijv. alle mp gekozen worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik ga nu me bios naar C31 flashen :) Als ik strax niet post weet je wat er aan de hand is :P
Hopelijk kan ik dan mij Mp ook beter instellen / is ie stabieler :) Nog ff de oude op een 2e diskette gezet voor de zekerheid.

/edit
Kun ej tegenwoordig ook al meer dan 100% editten ? :P

[ Voor 120% gewijzigd door Raku op 05-01-2003 21:07 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 05 January 2003 @ 12:49:

Ging wel mooi he ;) als je je bordt hebt w8t dan ff met inbouwen dan kan ik die mod er makkelijker op zetten.
Dat zou wel toff zijn, hoe loopt je bord naar het flashe van je bios eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op 05 januari 2003 @ 17:03:
[...]

Op xtreme is er een topic over waar alles precies wordt uitgelegd, kijk daar eens maar eens voordat je het hier vraagt.
Dan moet ik natuurlijk wel een URL hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Nou , ik heb mijn bios geflasht , maar ik merk geen verschil. Ik kan nog steeds niet hoger dan 12.5 Mp terwijl dat wel zou moeten? Maja hijs niet instabiel of zo. Maar ik hem zo'n jumpertje naast mijn Northbridge. Als ik die eraf haal verandert er niets. Er staat in het boekje NC: FSB 100/133 1-2 FSB 133/166
Nu kan ik dat nog wel begrijpen , maar als er niets verandert ??

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 19:19:
nogsteeds niemand ervaring met c31???
ikzelf kan niet testen omdat mijn mobo word omgeruild na rma maar schiet nie echt op :'(
kunnen bijv. alle mp gekozen worden??
Ik heb hem geflashed, maar ik heb nog geen snel geheugen/goede koeling om hem uitgebreid te kunnen testen.
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:35:
[...]

http://www.xtremesystems.org en dan gewoon ff zoeken naar 8RDA+ voltmod ofzo. En waarschijnlijk staat ie nog wel in de actieve lijst.
Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad.. :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Omdat ik ook niet de beroerdste ben:
8RDA/+ memory mod?
8rda+ mem mod? (niet voor de NB maar ook voor de 8RDA+)
8RDA/+ chipset mod?
Epox vdd mod- Kill Board? HELP!
First 8rda+ Vdd mod casualty...
En nog een paar die wellicht handig zijn:
The Epox Challange !!! (OPP heeft ook een 8RDA+ gekocht :D)
EPoX 8RDA+ and internal diode?
8RDA+ Bandwidth Goodness, Tweaks, etc.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 16:56:
[...]

Een 10 slag potmeter van 1K Ohm
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:28:
[...]

Dat zou wel toff zijn, hoe loopt je bord naar het flashe van je bios eigenlijk??
Jah de hele dag al goed nu zelfs op 215 perfect maar mem begint te klooien op 220.
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:35:
[...]

Ik zag dat ze er al stonden :)
Demoniac schreef op 05 januari 2003 @ 21:54:
[...]
Ik heb hem geflashed, maar ik heb nog geen snel geheugen/goede koeling om hem uitgebreid te kunnen testen.

[...]
http://www.xtremesystems.org en dan gewoon ff zoeken naar 8RDA+ voltmod ofzo. En waarschijnlijk staat ie nog wel in de actieve lijst.
Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad.. :X
Jah ik heb em nu wel getest op 215 alles perfect dus morgen op naar 220 nu hopen dat mem het houd :?

[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 05-01-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Liep dat mem met een eerdere BIOS wel stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:35:
[...]

Heb ik gegeven..... :Z

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Demoniac schreef op 05 January 2003 @ 22:36:
Liep dat mem met een eerdere BIOS wel stabiel?
Neeh was altijd al brak. Ga die mem voltmod denk ik ook ff doen als dat gaat zonder bord er uit te halen.

Iemand die die mem mod hier heeft gedaan ? Want op dat forum stond dat ze de volages niet konden uitlezen in de bios :? en 200 Ohm zou 3.2 geven maar ik moet die votages wel uit kunnen lezen. en wil niet meer dan 3.1 want er zitten geen heatspreaders op maar wel een fan op gericht.

Deze er toch ff bij :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=&postid=77666

[ Voor 45% gewijzigd door Astennu op 05-01-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik die mem mod maar laat voor wat het is, tenzij ik er echt veel hoger mee kan komen...

Want ik heb nu OCZ PC3700 geheugen in bestelling, Space Promotion gaat m'n Prometeia snel opsturen wanneer het geld binnen is...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger666 schreef op 04 January 2003 @ 18:38:
[...]

Ik heb een T-Bred A AUIGA 0249! Week 49 dus. Ik heb hem al op 2075Mhz gekregen, maar dit is gewoon met luchtkoeling (Wel een Swiftech MCX462+ dus dat wil wel, bijna net zo goed als een WC)

:9
Lekker!! Week 49 al, dus wie weet van de week de eerste T-Bred B's... Kan ik eindelijk ook gaan bestellen, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Astennu schreef op 05 January 2003 @ 23:05:
[...]

Neeh was altijd al brak. Ga die mem voltmod denk ik ook ff doen als dat gaat zonder bord er uit te halen.

Iemand die die mem mod hier heeft gedaan ? Want op dat forum stond dat ze de volages niet konden uitlezen in de bios :? en 200 Ohm zou 3.2 geven maar ik moet die votages wel uit kunnen lezen. en wil niet meer dan 3.1 want er zitten geen heatspreaders op maar wel een fan op gericht.

[afbeelding]
Ehm.. moet je nou een printbaan op de PCB door gaan snijden?! Dan bedank ik toch maar voor die mem-mod :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat ga ik ook zeker niet doen... Ik denk dat die NB mod gewoon simpeler is aangezien je gewoon niks 'engs' hoeft te doen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 05 januari 2003 @ 23:05:
[...]

[afbeelding]
Astennu ik hou het dan toch maar liever bij die andere mod !!

Jow je moet wel een x te vreden zijn he :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Astennu schreef op 05 January 2003 @ 23:05:
[...]

[afbeelding]
De kans dat je mobo het hierna niet meer goed doet is vrij groot ;)

Een mobo bestaat uit meerder lagen, dus als je net iets verkeerd een sneetje erin maakt is het kassa :P

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een fotoshoot van hem gemaakt, ik post hem zo! :)

Maar, ook meteen gemod ofcourse! Ik show jullie pics ervan :) (geen voltmod...)

Moet nog even naar de electronica zaak toe om zo'n 1K Ohm dingetje te halen, en ik moet nog even precies weten waar het aan vast gesoldeerd moet worden, want als ik denk waar het aan moet dan is het kiele kiele :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Strider schreef op 06 januari 2003 @ 09:56:
[...]

De kans dat je mobo het hierna niet meer goed doet is vrij groot ;)

Een mobo bestaat uit meerder lagen, dus als je net iets verkeerd een sneetje erin maakt is het kassa :P
Idd ik ga deze dus ook niet doen. Maar nu zit mij mem dus aan zijn man :( maar jah dan maa rkijken wat we nog voor die 2x 256 Mb krijgen en er OCZ Pc 3500/3700 er in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:02:
Ik heb een fotoshoot van hem gemaakt, ik post hem zo! :)

Maar, ook meteen gemod ofcourse! Ik show jullie pics ervan :) (geen voltmod...)

Moet nog even naar de electronica zaak toe om zo'n 1K Ohm dingetje te halen, en ik moet nog even precies weten waar het aan vast gesoldeerd moet worden, want als ik denk waar het aan moet dan is het kiele kiele :(
Staat op de 2e pagina. Daar staat een Fototje dan moet je pin 1 en 4 hebben. En ik heb em er zelfs opgekregen terwijl mijn mobo nog in de kast zat dus dat zal wel mee vallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 06-01-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0009.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0010.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0011.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0013.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0014.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0016.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0019.JPG

Sorry, maar zo is het voor iedereen duidelijk of niet? :) (Vind het zelf ook altijd fijn om pics te zien van wat ik ga kopen, maar nu heb ik hem al 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hehehe kon je geen pic nemen van de socket en z'n ruimte er om heen ? ,leuk voor de mensen met asosiale grote kewlers ,dan kennen we kijk of het pas :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=&postid=18745

Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=&postid=18746

Deze smd grabbers moet ik hebben :) Maar ik krijg ze nergens gevonden :( Weet iemand waar je ze kunt kopen :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn inderdaad enorm handig!!!

Die wil ik dan ook wel, dan gaat het zeker goed... En dan geen soldeerwerk dus zo naar de RMA toe! :)

En ik maak even een pic voor je Speedy-J!

Hier de pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/8rda+/DSCF0002.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit nu een enorme Cooler Master op, hij komt dichtbij het rijtje paarse dingen (weet niks van electronica :D)

Voor de rest heeft hij nog ruimte genoeg om z'n benen te strekken... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 11:05:
Er zit nu een enorme Cooler Master op, hij komt dichtbij het rijtje paarse dingen (weet niks van electronica :D)
Condensatoren zijn dat :P
Maar deze pics zijn van een Rev1.1, ik dacht dat op de Rev1.0 minder plek was voor de CPU-koeler (of ging dat om de northbridge-koeler :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het niet weten, ik ken alleen Rev 1.1 ik heb nu alleen wel problemen met het booten ervan, hij geeft allemaal enge blue screen errors, iets van "Hey! Ik heb een INACCESIBLE_BOOT_DEVICE" onder Win2K wat ik wel heel erg uber vind is dat ik nog steeds in het BIOS kan booten als ik hem op 18 x 133 heb, bij 19x 133 doet hij heel erg eng!!! En het leukste is nog je kan dus via die L5/L12? bridges hem op 166MHz laten draaien, 18 x 166 = 2988MHz!!! :)

Maar ik denk dat dan Win2K helemaal niet meer boot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hey Cool man bedankt :) dat ziet er idd erg strakjes uit zo

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 11:26:
Ik zou het niet weten, ik ken alleen Rev 1.1 ik heb nu alleen wel problemen met het booten ervan, hij geeft allemaal enge blue screen errors, iets van "Hey! Ik heb een INACCESIBLE_BOOT_DEVICE" onder Win2K wat ik wel heel erg uber vind is dat ik nog steeds in het BIOS kan booten als ik hem op 18 x 133 heb, bij 19x 133 doet hij heel erg eng!!! En het leukste is nog je kan dus via die L5/L12? bridges hem op 166MHz laten draaien, 18 x 166 = 2988MHz!!! :)

Maar ik denk dat dan Win2K helemaal niet meer boot :P
Je kan hem via het BIOS ook gewoon op 166 (en nog veel hoger!) laten draaien.. alleen dan moet je multiplier omlaag :) Want 18 x 133 draaien betekent niet meteen dat je ook 18 x 166 kan draaien. En alleen maar het BIOS booten maar niet Windows betekent dat ie instabiel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, owkee, maar ik bedoel ik kan windows niet booten omdat Win2K installatie denk ik fucked up is, of mijn moederbord is niet lief... :)

Maar, ik ga nu even frutten om er Windows XP :r op te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, open ik de doos van Windows XP Professional is die leeg |:(

Is zeker kwijtgeraakt tijdens nieuwjaar toen paar vrienden van me hem wouden kopieren :)

(Zeker eentje gejat... GVD!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is tot nu toe de verste overclock met een 2400+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
de verste overclock?

ik weet dat er iemand op www.rage3d.com en ook de nummer 1 van www.futeremark.com

zijn 2400+ @ 3100mhz heeft draaien geloof ik , met prometeia,

astennu weet precies over wie ik het heb ,

groeten blade, volgende week mijn epoxje met 2700+ , 512mb pc 3700c2 ocz en wc in elkaar floepen!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

In de CPU Database staat als hoogste 2624 MHz, maar ik geloof dat er al beter is behaald (3 GHz dacht ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n ATi Radeon ViVo 64Mb DDR 4 ns (als ik het me goed herinner) lijkt dood te zijn :X !!! :'(

Hier had ik tijden geleden nog veel geld voor neergelegd omdat het speciaal geheugen had ofzo... Jammer genoeg ben ik er te onverzorgelijk mee omgegaan, zat eerst in TV PC zodat ik er lekker op kon TV kijken (Satteliet DVB-s) en toen heeft hij tijdje in me hardware kist zonder anti-statisch zakje gezeten, en het gevolg :'(

R.I.P. ;(

(P.S. Er komt nog wel screen output uit, maar in Win XP gaat hij uiteindelijk gewoon 'hangen'... Allemaal crashes en van dat Want to send an error report to Microsoft, your error is: ATi Radeon DDR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er echt serieus iets mis met m'n moederbord, de floppydrive(s) willen niet goed herkend worden, alle bootfloppy's die ik heb gemaakt willen niet booten, af en toe zomaar uit Windows en rebooten, terwijl hij niet is overgeklokt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet er eventueel een speciale DOS versie gebruikt worden met nForce 2?

Aangezien ik met geen mogelijkheid DOS in kom... (Win98SE bootfloppy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Welke bios omo

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Nee dat moet gewoon kunnen booten... (het is gewoon x86 platform dus moet het werken met de standaard DOS en Windows versies en dat doet het bij mij ook)
Is je floppydrive niet gaar? Of de kabel?
Idd, BIOS versie is ook wel belangrijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Demo op 06-01-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle kabels geprobeerd, zelfs van werkende systemen, ik heb floppydrives verwisseld met ook werkende systemen die ook 'n werkende floppydrive hebben :+

En ik heb de standaard V1.1 BIOS, daarom wil ik in DOS komen om die naar C31 te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Vaag :?
Ik had ook een Rev1.1 met standaard BIOS en die kon gewoon booten. Heb je wel een goede DOS-diskette (boot ie wel in andere PC's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat doet hij.

Dit is echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bootable CD-RW gemaakt, en ik heb nu eindelijk (denk ik) mijn BIOS geflashed, ging heel anders dan normaal, je zag niet dat er blokjes werden beschreven ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hopelijk hebben ze morgen alles binnen bij Salland, en dan woens/donderdag hier, weer lekker rotzooien :D :P

offtopic:
Omo gebruik eens wat vaker edit (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif ;) :P)
Van de 13 berichten op laatste pagina zijn er 8 van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb jij dan besteld bij Salland Computers, OCZ geheugen?

En, ik zal eens wat vaker "edit?" proberen te gebruiken :P

Maar, ik krijg m'n mobo alleen stabiel op 134FSB, 135FSB komt hij Windows XP niet eens meer in! :(

Maar wel met 17x133! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gipsy King schreef op 06 januari 2003 @ 13:33:
de verste overclock?

ik weet dat er iemand op www.rage3d.com en ook de nummer 1 van www.futeremark.com

zijn 2400+ @ 3100mhz heeft draaien geloof ik , met prometeia,

astennu weet precies over wie ik het heb ,

groeten blade, volgende week mijn epoxje met 2700+ , 512mb pc 3700c2 ocz en wc in elkaar floepen!! :9
Jah maar das een 2700+ AIUGB 0244 van opptainer ;)
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:19:

Maar, ik krijg m'n mobo alleen stabiel op 134FSB, 135FSB komt hij Windows XP niet eens meer in! :(

Lijkt een geval van een gaar bordt of een slechte bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:19:

Nee een Epox 8RDA+ (duh :P) met een Xp2400+ en 2x256Mb Corsair PC3500 :)
Geen zin om op dat OCZ te wachten :D En weet dat Corsair zeker goed is en geen problemen oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat het een gaar bord zou kunnen zijn, en C31 is de bios...

En, wat te doen dan als hij gaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens een lagere MP te pakken... zet de MP eens op 12 en FSB op 166 mhz...

zo test je direct of alles wel goed mee wil lopen....

wat bij mij ook hielp:

'' mem op 100% zetten''
'' FSB spread spectrum op 1,00
'' AGP spread spectrum op 0,50

doe je 12x 166 zit je direct ook weer op een XP2400...

en als ie gaar is, RMA he.... maar probeer eerst nog eens even wat voordat je gaat zeuren om RMA, misschien is het maar een klein dingetje wat je over het hoofd ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie nu een hoop mensen die c31 geflasht hebben, kunnen jullie nu alle mp kiezen en is er nog verandering opgetreden met de huidige OC voor c31?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17*133 doet hij hier perfect!

Het is ook maar PC2100 geheugen maar in ander bordje kan hij 145MHz FSB aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:35:

Geef jouw complete configuratie eens. + in welke pci kaarten in welke pci sloten zitten. Welke drivers je etc gebruikt.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

hmmm heeft iemand tips om mijn koelblok (DD chipset blok old model) te bevestigen? de gaatjes passen precies op elkaar dus ik wil niet lijmen i.v.b.m. rma mogelijkheden. ik zat te denken aan schroefjes... maar dan wil ik wel plastic/nylon schroefjes, maar waar haal je die krengen???

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

Shunt

Boe

ok ik ben nu dus van plan om mijn asus A7V8X te vervangen door de epox 8RDA+ :P mijn 4e mobo dit jaar (vorig jaar mee geteld :P )
mare aangezient draadje 10 pages dik is (draai hier @ 50 PP ) heb ik de tijd niet om heel het draadje door te lezen ;)
mare ffe paar vraagjes
zijn er nog flink wat probs rond de Nforce 2 chipset ?
de PCI/AGP lock werkt die ok ?
wat zijn de max core mem agp en io voltages ?
welke dividers kan hij standaart aan ? eventueel met tweaked bios
een hoop info heb ik al gezocht maar deze info kan ik zo snel niet vinden :/ :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 17:35:

Tja eerst maar een kijken of het te fixen is. De c31 bios werkt hier goed maar oc kan ik nix over zeggen mem is hier een probleem. en verders wordt je nb niet te heet ? tja op 133 zal dat het probleem niet zijn naar toch. verder had ik gewoon standaart instellingen dus heb nix verandert en alles liep goed dus dit is wel raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
frank/ we zullen wel zien wat de mijne gaat doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gipsy King schreef op 06 januari 2003 @ 21:12:
frank/ we zullen wel zien wat de mijne gaat doen,
Tja met OCZ gaan we voor 225 natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Mark_Oostdam schreef op 06 januari 2003 @ 20:09:
hmmm heeft iemand tips om mijn koelblok (DD chipset blok old model) te bevestigen? de gaatjes passen precies op elkaar dus ik wil niet lijmen i.v.b.m. rma mogelijkheden. ik zat te denken aan schroefjes... maar dan wil ik wel plastic/nylon schroefjes, maar waar haal je die krengen???
Bij Van De Stad. Daar heb ik gewoon metalen gehaald dan 8 moertjes en 4 ringetjes dan ff een paar rubbertjes voor achterkand mobo en klaar. kost 5 euro of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minimaal he, heb net op xtreme screenshot gezien van 236sync, had een snelheid van 3655mb/s >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 06 januari 2003 @ 21:19:
[...]

Tja met OCZ gaan we voor 225 natuurlijk ;)
Heb je ze nou ook besteld ??

Welke versie ? De ocz 3500el ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

was het verschil nou eigenlijk el of "normaal" enne wat houdt dat dubbele nog eens in ? staat iets met nog een keer xtra dubbel?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 21:27:
[...]

Heb je ze nou ook besteld ??

Welke versie ? De ocz 3500el ??
Me niet :( krijg maar 150 voor oude mem. en dat OCZ is 118 per reep dus moet ik er weer 90 bij lappen is te veel :'(
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 21:24:
minimaal he, heb net op xtreme screenshot gezien van 236sync, had een snelheid van 3655mb/s >:)
Had ik ook gezien. ik haal op 215 MHz 3304 MB/s dit is wel op Cas 2.5-3-3-7 Dus sloom mem :r

[ Voor 38% gewijzigd door Astennu op 06-01-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op 06 January 2003 @ 21:29:
was het verschil nou eigenlijk el of "normaal" enne wat houdt dat dubbele nog eens in ? staat iets met nog een keer xtra dubbel?
EL= enhanced Latency... ze hebben de timining zo aangepast dat de reepjes strak te timen zijn, en dan helemaal in een dual channel DDR config...

want dan wil je natuurlijk niet dat het ene reepje stukken strakker timed dan de ander.....

dat dubbele bedoelen ze dus: speciaal voor in dual channel DDR. dus deze reepjes zijn gewoon zeer goed op elkaar afgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook op m'n OCZ geheugen, en SDRAM geheugen verkopen heeft geen zin ;)

Maar, ik draai nu 16.5 * 133MHz rockstable, ik moet alleen nog even wat beter geheugen kopen om te checken of het het mobo is of niet!

Zou wel erg jammer zijn, en northbridge == welke chip?

Want als je die pics van mij ziet heb ik op die ene koelerloze een actieve fan gezet, op die andere met EPoX heatsink nog niet...

Hopen dat het geheugen het is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 22:51:
Ik wacht ook op m'n OCZ geheugen, en SDRAM geheugen verkopen heeft geen zin ;)

Maar, ik draai nu 16.5 * 133MHz rockstable, ik moet alleen nog even wat beter geheugen kopen om te checken of het het mobo is of niet!

Zou wel erg jammer zijn, en northbridge == welke chip?

Want als je die pics van mij ziet heb ik op die ene koelerloze een actieve fan gezet, op die andere met EPoX heatsink nog niet...

Hopen dat het geheugen het is :X
Die Nforce2 SPP chip is North bridge. ik heb daar een 6x6x1 coper blokje op zitten met 6x6 5k5 rpm fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, en die andere is de Southbridge en daar hoeft absoluut geen koeler op? (die dichter bij de IDE poorten zit dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Krijgen jullie speedfan oid goed aan de gang? Ik kan alles uitlezen maar niet mijn fans' rpm regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 09:06:
Owkee, en die andere is de Southbridge en daar hoeft absoluut geen koeler op? (die dichter bij de IDE poorten zit dus)
Sommige mensen doen wel een koeler op de southbridge, want die kan (vooral bij flink OCen) ook behoorlijk heet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Ik ga eens kijken, heb hier nog 'n 40mm liggen met 'n kleine heatsink die dus ook op de southbridge zit, zal dat voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
superduper schreef op 07 January 2003 @ 09:14:
Krijgen jullie speedfan oid goed aan de gang? Ik kan alles uitlezen maar niet mijn fans' rpm regelen.
Nope SpeedFsn heeft nog geen NForce2 Support. ik kan helemaal nix het dat programa geen temp's of fan speeds. Is er al een MBM versie uit waarbij de NForce 2 wel werkt ?
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 10:07:
Hmmm... Ik ga eens kijken, heb hier nog 'n 40mm liggen met 'n kleine heatsink die dus ook op de southbridge zit, zal dat voldoen?
MMM :P 4x4 ik wou dat ik nog ergens van die dingen had maar ik heb alleen 5x5 liggen en die standaart cooler van epox past er niet op.

[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 07-01-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem er eens opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik heb me beestje aan de gang, uurtje geleden binnen gekregen en nu al up and running !
Voorlopig nog ff op 1950MHz(Palo 2000+) ,het zaakje moet ff inlopen oid ;)
Hoefde niet eens windows opnieuw te installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Speedy-J schreef op 07 januari 2003 @ 15:52:
Ik heb me beestje aan de gang, uurtje geleden binnen gekregen en nu al up and running !
Voorlopig nog ff op 1950MHz(Palo 2000+) ,het zaakje moet ff inlopen oid ;)
Hoefde niet eens windows opnieuw te installen :)
WHY A PALAMINO 8)7 DIES ECHT GEK HE DIE T-BRED 1800+ GAAT WEL 2.2 GHz.

Dat moets er ff uit :P een t-bred gaat gewoon veel harder dus had je mischien beter die kunnen nemen of is die 2000+ niet nieuw anders terk ik mijn reactie terrug 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Astennu schreef op 07 January 2003 @ 16:37:
[...]

WHY A PALAMINO 8)7 DIES ECHT GEK HE DIE T-BRED 1800+ GAAT WEL 2.2 GHz.

Dat moets er ff uit :P een t-bred gaat gewoon veel harder dus had je mischien beter die kunnen nemen of is die 2000+ niet nieuw anders terk ik mijn reactie terrug 8)
Die is idd niet nieuw :) hij heeft al een tijdje op verschillende plankjes gedraaid ,En nu mag hij op dit plankje nog ff doorbollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ffe vraage ik sta op het punt een EPOX 8RDA+
is iedereen een beetje te vreden met dat bordje of zijn er wat punten die kut zijn aan dit bordje iets waar ik op moet letten ??
en zou ik met twinmoss pc 166 mhz de 200 halen ? ongeveer op slappe timings ?
en die pci / agp lock werken ook 100% en ook op het onboard spul ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige wat ik minder vind aan het bord is dat het geen 3.2V voor mem bezit.
voor de rest is i super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 21:06:
het enige wat ik minder vind aan het bord is dat het geen 3.2V voor mem bezit.
voor de rest is i super!!!
wat is de max dan ?
en werk jij ook met de lockt pci en agp ?
na mijn weten is dit dan het eerste bordje voor amd met een pci en agp lock dus ik ik vraag me een beetje af hoe hij nu werkt :p wat de max is en zo

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik krijg morgen mijn 3de epox 8rda+ :D Nu is het een revisie 1.1 :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Strider schreef op 07 January 2003 @ 21:22:
Ik krijg morgen mijn 3de epox 8rda+ :D Nu is het een revisie 1.1 :)
3e wat the hel heb jij allemaal uitgefvreten ?
en wat is het verschil van een ref 1.1 en 1 ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Shunt schreef op 07 januari 2003 @ 21:24:
[...]

3e wat the hel heb jij allemaal uitgefvreten ?
en wat is het verschil van een ref 1.1 en 1 ?
Zou snelheid moeten zijn maar okeey het draait allemaal super zit zeer leuk geluid onboard en mem kan maar 2.9 volt jah :'(

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.