Ik heb eindelijk een beetje tijd gehad om wat serieuzer te tweaken en loop tegen een (voor mij) onbekend probleem aan.
Heb m'n Palominotje (1800+) eens GOED unlocked en ben m'n MP aan het verlagen geweest uiteraard.
Nu draait ie op 200x9,5=1900HMz (@2,050V) best stabiel geloof ik. (heb vannacht gestressed) MEM-timnings Cas2.0 - 2 - 2 - 4 @2,99V)(<--was toch de hoogste volt setting?)
[CPU/MEM settings@Optimal/Expert)
MAAR...... als ik m'n (CPU)Spreadspectrum op 0,50% of 1,00% zet dan zien zowel WinXP als wCPUid(Version 3.1a (Build 1089)) en Burn-inTest en SiS-Sandra m'n FSB aan op 165,93 (x9,5=1576,34)
Herkent iemand dit???
Volgens mij is het disablelen van die spreadspectrum echt de enige manier om de juiste speed-aanduiding te krijgen.
Het probleem om zonder die spreadstuff te draaien is dat ik screen-flashes krijg als ik windowtjes open en/of heen en weer sleep.
(zwart beeld alsof ie m'n refreshrate verzet of een andere o/c voor m'n GF4-tje[maar het is volgens mij geen agp probleem@66MHz])
Dus als er iemand mij kan wijzen in de richting van de oplosssing voor een van deze twee problemen, zou ik een zeer gelukkig tweakertje zijn.
offtopic:
geez, let maar ff niet op m'n kunsten in de Nederlandse taal, net m'n pa's verjaardag achter de rug *hips*)
[
Voor 30% gewijzigd door
_Droopy op 13-01-2003 11:29
. Reden: Pic(je) ]