Hey nooit gewetenVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 18:58:
Ehmmm ff krom uitgelegd: Linksonder zie je toch zo'n ding met pijltjes erop? Klik es op de bovenste
Alleen met de ariane zie je dus een voorwiel + 2 vleugels

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hey nooit gewetenVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 18:58:
Ehmmm ff krom uitgelegd: Linksonder zie je toch zo'n ding met pijltjes erop? Klik es op de bovenste
Kheb em meteen FF besteldTourniquet schreef op 30 November 2002 @ 21:53:
[...]
767 PIC is nog VOLOP verkrijgbaar bij de Luchtvaart Hobby Shop!
Ik ben er vandaag nog geweest. Het is daar super groot geworden nu!!! Ze hebben de naastgelegen hal/loods ook bij de winkel getrokken en hebben nu echt heel veel staan. Alleen al de voorraad flightyokes van CH Products is duizelingwekkend.
Dankzij de tip van rdluca () heb ik ook de Jeppesen IFR Introduction Kit gekocht. Echt spotgoedkoop (EUR 18,13) als je kijkt wat erin zit en wat dat los kost!! Je zou bijna denken dat ze nog een 1 voor de prijs zijn vergeten.
Wat PICS van deze kit (er lagen er nu overigens nog maar een stuk of 6)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
http://ftp.avsim.com/libr...tID=fs2002misc&DLID=23080The_FrankO schreef op 01 december 2002 @ 19:05:
[...]
Hey nooit gewetenen het werkt ook nog
![]()
Alleen met de ariane zie je dus een voorwiel + 2 vleugelsIs dit ook nog optelossen?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door DroogKloot op 01-12-2002 20:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ok wordt dus weer alle TEXTURES en MODELS in het UA733 mapje gooien.DroogKloot schreef op 01 December 2002 @ 20:32:
Ik heb alleen de gammele Aeroflot kist, en die heeft er geen last van (wingviews zitten in 't .mdl ingebakken).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 20:39 ]
das gedeeltelijk waar, maar wat Fly high bedoeld is dat hij bij de ene TUSSEN de vleugels zit, en bij de andere gewoon in de neus, en dat zit in de aicraft.cfgDroogKloot schreef op 01 December 2002 @ 20:32:
Ik heb alleen de gammele Aeroflot kist, en die heeft er geen last van (of je wingviews kunt zien is afhankelijk van een flag die aan 't .mdl wordt meegegeven, kennelijk ontbreekt -ie bij sommige Arianes).
Verwijderd
Nee ik bedoel dat ik bij sommige 733/4's helemaal geen wingview hep met bewegende kleppuh enzo.Spotter schreef op 01 december 2002 @ 20:39:
[...]
das gedeeltelijk waar, maar wat Fly high bedoeld is dat hij bij de ene TUSSEN de vleugels zit, en bij de andere gewoon in de neus, en dat zit in de aicraft.cfg
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 20:41 ]
Je kunt het bedrag ook vooraf overmaken op de girorekening van LHS. Je krijgt dan tevens 5% korting...duh..Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 18:42:
hoe moet je dat betalen? kan dat alleen met creditcard (over internet dan)?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
kijk eens schuin naar achter (en zijn het wel de gmax kisten??)Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 20:40:
[...]
Nee ik bedoel dat ik bij sommige 733/4's helemaal geen wingview hep met bewegende kleppuh enzo.
edit:
eehhrrmmm....sorry voor me irc taal
Verwijderd
Me KLM 733 heeft bijv geen wingviewsSpotter schreef op 01 december 2002 @ 20:50:
[...]
kijk eens schuin naar achter (en zijn het wel de gmax kisten??)
Heb jij elke plane in een apparte dir dan? Zal je wel veel vliegtuigen in je aircraft dir hebben staanVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 20:52:
Me KLM 733 heeft bijv geen wingviewsMe Unitedje weer wel
Tis GMAX ja.
handig he, apparte installersThe_FrankO schreef op 01 december 2002 @ 20:57:
[...]
Heb jij elke plane in een apparte dir dan? Zal je wel veel vliegtuigen in je aircraft dir hebben staan![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 01-12-2002 21:26 ]
WAREZGilly schreef op 01 december 2002 @ 21:21:
[REQ]
AFCAD voor EHAM NL2000.
Ik heb ze van AVsim geprobeerd, maar dat die makers daar hun naam onder durven te zetten is mij een raadsel.
Ik zoek ff een basis waarin de aanwezige gates recht zijn en de plekken waar static staat leeg blijven.
tnx
[ Voor 20% gewijzigd door Spotter op 01-12-2002 21:27 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Kijk op het forum van zeND schreef op 01 december 2002 @ 21:37:
Als je LAGO EHAM installeert icm met NL2000v2, is dat ALLEEN noodzakelijk ervoor te zorgen dat LAGO hoger ligt dan NL2000 in de scenery lib?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 21:51 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
tampert, kriminalpolizei
dat is de Cessna 421 Golden Eagle... www.flightonesoftware.comrollebol schreef op 01 December 2002 @ 22:25:
Het is alweer een paar pagina's terug, maar ik wilde Delphi32 nog even vragen welk panel (en vliegtuig, maar dat is nu wat minder goed te zien) dit precies is:
[afbeelding]
Ik vind hem er oprecht mooi uitzien. Dat apparaat met dat blauwige scherm, wat is dat? En doet hij het ook echt?
tampert, kriminalpolizei
[ Voor 10% gewijzigd door DroogKloot op 01-12-2002 23:01 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 23:20 ]
Dit is idd de Cessna 421C Golden Eagle waar ik bijna dagelijks mee vlieg. Het apparaatje met blauwige scherm is een geïntegreerde GPS-COM-NAV receiver/displayer/tuner en werkt helemaal. In eerste instantie beetje omslachtig, maar wel te doen. Er zit ook een radar in waarop je de andere vliegtuigen in je buurt kan zien incl. wat ze aan het doen zijn. Qua GPS is de default GPS handiger/gemakkelijker omdat die een groter beeld van de omgeving levert (deze displayt alleen wat er direct voor je zit, maar die van de Cessna is vele malen sneller geladen en vreet niet aan je systeem. Ook het opzoeken van een direct-to gaat echt 100x gemakkelijker.rollebol schreef op 01 december 2002 @ 22:25:
Het is alweer een paar pagina's terug, maar ik wilde Delphi32 nog even vragen welk panel (en vliegtuig, maar dat is nu wat minder goed te zien) dit precies is:
Ik vind hem er oprecht mooi uitzien. Dat apparaat met dat blauwige scherm, wat is dat? En doet hij het ook echt?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Veeg je schaamrood maar weer weg hoor.Tourniquet schreef op 01 December 2002 @ 23:57:
Ik schaam me een beetje voor deze vraag, want hij zal al wel eerder zijn langsgeweest, maar hoe gaat de TRAP van de Ariane 737-400 omlaag? Volgens de manual druk je eerst SHIFT-E om de deur te openen (dit lukt) en vervolgens [2] om de trap naar beneden te laten gaan... Maar er gebeurt niets als ik op 2 druk... Wie o wie?
[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 02-12-2002 00:00 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft rico ooit gezegd dat dat een add-on was. Weet het niet zeker.....mijn geheugen gaat immers niet verder terug dan 2 dagen.Tourniquet schreef op 01 December 2002 @ 23:57:
Ik schaam me een beetje voor deze vraag, want hij zal al wel eerder zijn langsgeweest, maar hoe gaat de TRAP van de Ariane 737-400 omlaag? Volgens de manual druk je eerst SHIFT-E om de deur te openen (dit lukt) en vervolgens [2] om de trap naar beneden te laten gaan... Maar er gebeurt niets als ik op 2 druk... Wie o wie?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 00:01 ]
Jeuh! Tis geluktGilly schreef op 02 December 2002 @ 00:35:
en
D inhouden
2 indrukken
D loslaten
Zou toch zekers moeten werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 02-12-2002 00:50 ]
Kia Niro-EV 2024
Dan ben ik inderdaad op zoek naar de reference datum.Dat was wat ik zocht. De afstand van het neuswiel tot het coordinaat dat FSUIPC doorgeeft als de plaats waar het vliegtuig staat. (Was even dom aan het denken)DroogKloot schreef op 01 December 2002 @ 22:59:
Hmm, draaipunt? Bedoel je niet toevallig de reference datum?
Afstand nosewheel -- reference datum vind je trouwens in aircraft.cfg onder de [contact_points] header, tweede getal op de point.0 regel.
[ Voor 16% gewijzigd door rollebol op 02-12-2002 11:29 ]
Verwijderd
Kan je (of iemand anders) nog ff die pics een keer posten? De links doen het niet meer en ik wil 't toch wel errug graag zien voordat ik 'm bestel... Ik twijfel nog een beetje. 't Is toch weer 18 euro nog wat... Daar kan ik zowat ook de DF Piper voor kopen, om maar wat te noemen...Tourniquet schreef op 30 november 2002 @ 21:53:
[...]
Dankzij de tip van rdluca () heb ik ook de Jeppesen IFR Introduction Kit gekocht. Echt spotgoedkoop (EUR 18,13) als je kijkt wat erin zit en wat dat los kost!! Je zou bijna denken dat ze nog een 1 voor de prijs zijn vergeten.
Wat PICS van deze kit (er lagen er nu overigens nog maar een stuk of 6)
Ik vind het een leuke kit, maar ik print eigenlijk altijd de charts gewoon uit. Bij Google lukt het bijna altijd door bijvoorbeeld naar 'eham charts' te zoeken. Meestal is een van de eerste drie hits goed.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 11:04:
[...]
Kan je (of iemand anders) nog ff die pics een keer posten? De links doen het niet meer en ik wil 't toch wel errug graag zien voordat ik 'm bestel... Ik twijfel nog een beetje. 't Is toch weer 18 euro nog wat... Daar kan ik zowat ook de DF Piper voor kopen, om maar wat te noemen...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door jos_zwa op 02-12-2002 13:29 ]
Verwijderd
Ik denk http://fsw.simflight.com/jos_zwa schreef op 02 december 2002 @ 13:15:
OMG! rdluca waar haal je die wolken vandaan ??? en welke zijn het ? omdat er zoveel wolken voor fs2002 te vinden zijn op avsim.com
[afbeelding]
Wolken zijn van FSW in combinatie met FSMeteo. Welke cloudset weet ik niet eens. Keb hele pakket gedownload, de verschillende sets bekeken en die ik leuk eruit zag zien in FS2002 gezet. Daarna hele pakket weer gedelete dus kan ook niet nakijken welke set het is.
Ik vind dat nou echt lelijkjos_zwa schreef op 02 December 2002 @ 13:15:
OMG! rdluca waar haal je die wolken vandaan ??? en welke zijn het ? omdat er zoveel wolken voor fs2002 te vinden zijn op avsim.com
[afbeelding]
FSCloudworld2 zelf heb niet installed. Versie 1 was bij mij een regelrechte FPS killer en versie 2 is volgens de berichten die ik op het AVSIM-forum tegen ben gekomen niet veel beter. Mijn GF2 GTS 32MB loopt nu al echt op zijn tenen om alles bij te kunnen houden maar vooral achter de feiten aanjos_zwa schreef op 02 december 2002 @ 13:50:
ow oke. ik zie idd dat het fs2002 cloud world 2002 is. maar gaat het nog een beetje met de FPS dan ?
af en toe wordt het mij een beetje te gek nl2000 geinstalleerd aan komen vliegen op LAGO eham met veel AItraffic om je heen.. dan straks nog eens die wolken... zwaar FPS vretend panel (zoals PSS airbus b.v.) en er blijft nix meer over van je FPS
ik vind zowiezo dat de FPS snel achteruit gaat als er al veel standaard wolken om je heen ziet.
dus mij vraag hoe doen die wolken het
1 map met 10 textures kan zijn voordelen hebben:4Real schreef op 02 december 2002 @ 14:20:
wat is eigenlijk beter.. 1 map hebben met 10 textures of 10 mappen hebben met 1 texture voor 1 plane.. (allemaal zelfde plane meljet V3 )
scheelt het ook nog in snelheid ingamerdluca schreef op 02 december 2002 @ 14:29:
[...]
1 map met 10 textures kan zijn voordelen hebben:
* overzichterlijker
* je hoeft panel/sound maar 1 keer te aliasen --> voeg je een gauge toe of verander je die dan geldt dat meteen voor alle textures in die map. Idem voor een wijziging/toevoeging aan de sound
* velen gebruiken zelfs geen alias-regel --> 10x dezelfde panel en sound directory kan erg veel onnodige HD ruimte in beslag nemen.
* als je iets in de aircraft.cfg iets wijzigt hoeft je dat niet voor de andere 9 aircraft.cfg van de andere 9 livery's in aparte mappen opnieuw te doen.
* als je radius afcad gaat gebruiken hoef je dus ook maar 1 keer de radius te wijzigen in plaats van 10X
Nope, never gedaan. Ik vind EHAM van NL2000 veel beter, duidelijker, overzichtelijker, zeker de taxiwaysigns, markings end.jos_zwa schreef op 02 december 2002 @ 14:30:
gebruik jij geen LAGO dan rdluca ?
[ Voor 9% gewijzigd door rdluca op 02-12-2002 14:35 ]
Mischien alleen bij het wijzigen van aircraft livery maar dat doe je tijdens de voorbereiding eenmaal geladen lijkt het me niet.4Real schreef op 02 December 2002 @ 14:32:
[...]
scheelt het ook nog in snelheid ingame(fps) vast niet he
Er is op AVSIM een AI package voor NL2002 te vinden, binnenlands verkeer tussen de kleine vliegvelden, en daar zitten afcads bij.jos_zwa schreef op 02 December 2002 @ 14:35:
ow dan ga ik dat ook maar eens even proberen dan.... ik kan dan gewoon het vinkje voor LAGO weghalen toch ? als ik het niet mooi vind kan ik het altijd weer terug zetten
het gekloot met nl2000 vind ik dat je voor elke airport een AFCAD file nodig heb.. anders sta je gewoon vaak in het gras ofzozoals EHEH
Verwijderd
welke plane?Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 14:43:
Stomme vraag: Welke file moet ik nou veranderen om me eigen bek te zien in zo'n kist? Ik zie nl. files in met een face erop in me aircraft map en ook nog eens in X:\FS2002\textures.
Ik gebruik nu ook EHAM van NL2000rdluca schreef op 02 December 2002 @ 14:33:
[...]
Nope, never gedaan. Ik vind EHAM van NL2000 veel beter, duidelijker, overzichtelijker, zeker de taxiwaysigns, markings end.
Tis gewoon een kwestie van smaak lijkt me.
ik kan hem niet vinden (brakke search engine)rdluca schreef op 02 december 2002 @ 14:38:
[...]
Er is op AVSIM een AI package voor NL2002 te vinden, binnenlands verkeer tussen de kleine vliegvelden, en daar zitten afcads bij.
als je een toeterVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 14:43:
Stomme vraag: Welke file moet ik nou veranderen om me eigen bek te zien in zo'n kist? Ik zie nl. files in met een face erop in me aircraft map en ook nog eens in X:\FS2002\textures.
Verwijderd
Hehehe tx man, die "toeter" komt er zeker in.rdluca schreef op 02 december 2002 @ 14:54:
[...]
als je een toeterin de Ariane wil : b737_parts_material_t.bmp
[afbeelding]
DUTCH_AI.ZIP op www.flightsim.comjos_zwa schreef op 02 december 2002 @ 14:52:
[...]
ik kan hem niet vinden (brakke search engine)
iemand een directe link ?
thnx
Ik weet wel dat piloten hun positie exact kunnen bepalen aan de hand van 2 VOR's. De 2 stralen van de VOR radialen te combineren vanaf de VOR naar je vliegtuig vorm je een kruispunt en dan weet je waar je bent. Zo kun je dan dus ook op je kaart die je bij je hebt een nieuwe heading ingeven op panel. Weet je ook waarvoor NAV2 isND schreef op 02 December 2002 @ 15:30:
Ik heb ff een algemeen vliegvraag :
Als je geen FMC o.i.d aan boord hebt (denk aan DC10, Boeing 747-100, Boeing 727) dan moet je toch steeds met je nav1 freq pruttelen? Dus stel je vliegt vanaf KLAX naar EHAM, dan moet de piloot heel de vlucht zijn instrumenten aanpassen, right?
Maar hoe ga je dan naar een waypoint? (dus geen NDB of VOR station), bijvoorbeeld : als de atc zegt nu naar REFSO, hoe kom je daar? (zonder FMC)
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Aha, hmz zoiets had ik al gedacht, maar het is dan handig dat ej een co-pilot hebt-Sander_ schreef op 02 december 2002 @ 15:40:
[...]
Ik weet wel dat piloten hun positie exact kunnen bepalen aan de hand van 2 VOR's. De 2 stralen van de VOR radialen te combineren vanaf de VOR naar je vliegtuig vorm je een kruispunt en dan weet je waar je bent. Zo kun je dan dus ook op je kaart die je bij je hebt een nieuwe heading ingeven op panel. Weet je ook waarvoor NAV2 is
En vectors zijn ook nooit weg.
Zet in je remarks "NO FMC ONBOARD" en de ATC zal je vectors geven. Heeft die de remark het niet gezien, zeg gewoon dat je geen FMC hebt en dat je vectors nodig hebt.ND schreef op 02 december 2002 @ 15:46:
[...]
Aha, hmz zoiets had ik al gedacht, maar het is dan handig dat ej een co-pilot hebtStel dat je de vectors uitsluit, hoe moet dit dan op vatsim waar je ALLES zelf moet doen? Wie heeft er ervaring mee?
Mja zo kan ook natuurlijkrdluca schreef op 02 december 2002 @ 15:58:
[...]
Zet in je remarks "NO FMC ONBOARD" en de ATC zal je vectors geven. Heeft die de remark het niet gezien, zeg gewoon dat je geen FMC hebt en dat je vectors nodig hebt.
Daar worden de Easyjet piloten van beschuldigd, niet aan de SID/STAR houden om zo verloren tijd goed te maken.ND schreef op 02 december 2002 @ 16:12:
[...]
Mja zo kan ook natuurlijkEn als er op bepaalde stukken geen ATC aanwezig is?
Ik heb op schiphol.nl gelezen over toleranties qua SIDs en STARs. Als je bijvoorbeeld zonder toestemming van de ATC uit je SID route komt, dat er dan onderzoek etc etc etc komt. Mijn vraag : Hoe groot is deze tolerantie? (echt groot of heel klein? heel klein in de mate van dat je bijvoorbeeld outbound 220 XX moet vliegen en dat ook doet (op de radiaal) of kan heading 220 na XX te groot zijn?)
Verwijderd
We doen allemaal wel eens stout tochrdluca schreef op 02 december 2002 @ 16:14:
[...]
Daar worden de Easyjet piloten van beschuldigd, niet aan de SID/STAR houden om zo verloren tijd goed te maken.
Weet je wat een VOR kost? En daarnaast heb je natuurlijk 'frequentievervuiling'.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:06:
[...]
We doen allemaal wel eens stout toch
Wat dat NO FMC navigeren betreft, gebruik meestal wel FMCMaar als ik het zonder FMC doe gebruik ik geen intersections, gewoon VORs begrijp ook niet waarom er intersection zijn
maak er toch gewoon VORs van veel makkelijker, zo simpel ligt het vast niet...
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Nah als we allemaal wat in het potje gooien kunnen we misschien een vor bij mijn huisplaatsen-Sander_ schreef op 02 December 2002 @ 18:11:
[...]
Weet je wat een VOR kost? En daarnaast heb je natuurlijk 'frequentievervuiling'.
Verwijderd
HEY BEDANKT HE!!!!Gilly schreef op 01 December 2002 @ 21:21:
[REQ]
AFCAD voor EHAM NL2000.
Ik heb ze van AVsim geprobeerd, maar dat die makers daar hun naam onder durven te zetten is mij een raadsel.
Ik zoek ff een basis waarin de aanwezige gates recht zijn en de plekken waar static staat leeg blijven.
tnx
/EDIT
Ik riep te snel, W Verwers lijkt mooi werk te hebben verricht.
Verwijderd
Je moet ook niet zoveel leechenND schreef op 02 December 2002 @ 19:03:
Pics doen et niet, of wel, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam, de pics die onder "Gues who is here?" kan ik ook al niet zien
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:05 ]
Verwijderd
VOR NOFND schreef op 02 December 2002 @ 18:22:
[...]
Nah als we allemaal wat in het potje gooien kunnen we misschien een vor bij mijn huisplaatsenallemaal jets ove rmijn huis heen (tis nog speciaal ook
)
Als deze reactie was bedoeld dat hij jou afcad afkraakt. Gilly wilde een afcad voor NL2000 EHAM hebben dus niet voor LAGO
Verwijderd
Okidokie....The_FrankO schreef op 02 December 2002 @ 19:37:
[...]
Als deze reactie was bedoeld dat hij jou afcad afkraakt. Gilly wilde een afcad voor NL2000 EHAM hebben dus niet voor LAGO
Voor zover ik met me lelijke knar (NOFI) kan zien wel
De foto's doen het nog gewoon hoor!Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 11:04:
[...]
Kan je (of iemand anders) nog ff die pics een keer posten? De links doen het niet meer en ik wil 't toch wel errug graag zien voordat ik 'm bestel... Ik twijfel nog een beetje. 't Is toch weer 18 euro nog wat... Daar kan ik zowat ook de DF Piper voor kopen, om maar wat te noemen...
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Sjah dan doet mijne ook vaagVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 20:00:
ligt het aan mij of heb je 15 keer dezelfde pic
(sorry als ik het mis heb maar me comp doet nog al vaag)
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 19:53:
Picture resize problems (hopelijk acceptable)
Bug
1e BUG in texture alert
2e weet ik nog nietFOUNDED 20x same picture??
ff fixen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom word ik opeens van onderen beschenen?
[afbeelding]
Oh een vliegtuig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
n00b
[afbeelding]
n00b
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
ben sommige pics nog aan het Uploaden
[ Voor 3% gewijzigd door rdluca op 02-12-2002 20:19 ]
Verwijderd
Dat het donker is en dat het toestel zuigt?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:18 ]
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq