Kon je hem maar downloaden..ND schreef op 30 November 2002 @ 20:00:
[...]
hehe dat bedoel ikDit gebeurt me nu nauwelijks, maar soms als ik echt duf ben, dat ik vergeten ben dat ik de vorige keer met een Cesna heb gevlogen
voor de antonov 225 : www.projectairbus.com > Aicrafts > rechtsboven in de hoek > downloaden > vliegen > pics maken > EN Z.S.M. HIER posten
Wat screenshots van landing op heathrow runway 27 right via lam3a star. Wel slecht weer daar in engeland!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Kimo op 30-11-2002 20:39 ]
Verwijderd
IddKimo schreef op 30 November 2002 @ 20:38:
Wat screenshots van landing op heathrow runway 27 right via lam3a star. Wel slecht weer daar in engeland!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(jepsen)
Ik ga naar ene maat van me
Ik heb gewoon activesky gebruikt voor het weer. Zal best wel kloppen hoor die download laatste metars.
Verwijderd
Gaat goed vandaag met de pics 
KLGB-MMMX

KLGB-MMMX
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 21:18 ]
Verwijderd
deze wil ik ook graag met jullie delen!

En een vraagje, hoe krijg ik FSMeteo aan het werk in FS? Het downloaden van de METAR lukt maar in fs krijgen
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel nieuwe bijgekomen?

En een vraagje, hoe krijg ik FSMeteo aan het werk in FS? Het downloaden van de METAR lukt maar in fs krijgen

Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel nieuwe bijgekomen?
edit:
deze eigenlijk ook, is ook wel mooi vind ik
deze eigenlijk ook, is ook wel mooi vind ik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 21:34 ]
FF mijn nieuwe aanwinst getest, wa een gaaf ding zeg
Alleen als je een FFB stick hebt word je wel erg moe 
Kon ik ook direct ff mijn Iberia AI testen, was alleen de scenery nog vergeten te installen.

Goed gekeurd door ikke
Mooie Pic Fly High, collega
Kon ik ook direct ff mijn Iberia AI testen, was alleen de scenery nog vergeten te installen.

Goed gekeurd door ikke
Mooie Pic Fly High, collega
767 PIC is nog VOLOP verkrijgbaar bij de Luchtvaart Hobby Shop!Kimo schreef op 30 November 2002 @ 17:38:
Weet iemand mischien waar 767 pilot in command nog te krijgen is want ik kan hem nergens vinden in nederland?. Ik heb al in verschillende winkels gekeken en lhshop.
Ik heb trouwens dreamfleet 737 al besteld bij Dynabyte!!!
Ik ben er vandaag nog geweest. Het is daar super groot geworden nu!!! Ze hebben de naastgelegen hal/loods ook bij de winkel getrokken en hebben nu echt heel veel staan. Alleen al de voorraad flightyokes van CH Products is duizelingwekkend.
Dankzij de tip van rdluca (
Wat PICS van deze kit (er lagen er nu overigens nog maar een stuk of 6)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
WOW!
Ik hoop dat de introduction kit niet eenmalig is en over 1 maand nog steeds verkrijgbaar is
(geld is op nu
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Klopt het dat dat JEPPE pakketje niet via inet te bestellen is ??
Ken het nergens vinde iig
Oh vreemd op de site van lhshop staat 767 PIC Item not available anymore ??
Ik zal wel eens even een mailtje sturen volgens mij is die site niet helemaal up to date.
mooie set kaarten heb je daar zeg.
Ik zal wel eens even een mailtje sturen volgens mij is die site niet helemaal up to date.
[ Voor 15% gewijzigd door Kimo op 30-11-2002 22:12 ]
Verwijderd
Kheb hem vanavond nog besteld via internet... dus mijn advies: blijven ZOEKEN!! (dat werkwoord was een hint.....Gilly schreef op 30 November 2002 @ 22:06:
Klopt het dat dat JEPPE pakketje niet via inet te bestellen is ??
Toen ik donderdag bij de LHS was heb ik geen PIC zien staan.Kimo schreef op 30 november 2002 @ 22:09:
Oh vreemd op de site van lhshop staat 767 PIC Item not available anymore ??
Ik dacht ze toch echt te hebben zien staan!rdluca schreef op 30 November 2002 @ 22:38:
[...]
Toen ik donderdag bij de LHS was heb ik geen PIC zien staan.
Op één van de planken met alle FS uitbreidingen.
Ze waren vanmiddag nog wel bezig met dingen inrichten enzo, misschien dat ze er toen nog niet stonden?
Of ik heb het gedroomd...

Ja, dat is zwaar zoeken op die site zeg, tjongejonge... ik heb em dus ook besteld want dit wil ik niet missen! Het setje is nog op voorraad ook dus woensdag moet ik em in huis hebbenVerwijderd schreef op 30 november 2002 @ 22:38:
Kheb hem vanavond nog besteld via internet... dus mijn advies: blijven ZOEKEN!! (dat werkwoord was een hint.....)
Ook nog een plaatje: ESSA (van FSNordic.net Arlanda) na een vlucht van bijna 3 uur.

* Delphi32 moet weer met display drivers aan de slag want de 30.81 bleken de oorzaak van vele crashes en de standaard driver is qua performance wel heel erg veel slechter...
M'n eerste screenshot in dit deel! 
Beetje weinig tijd om te FS-en helaas

Wie herkent waar dit is?

Wie herkent waar dit is?
Verwijderd
zo mijn router is weer online 7:00
en ik dus ook
(niet geslapen, geen zin iig
)
ff rome-eham en -madrid-eham gedaan.
alleen vergeet ik ALTIJD de screens
ff rome-eham en -madrid-eham gedaan.
alleen vergeet ik ALTIJD de screens
Verwijderd
FFS. Tis omdat ik die bomen zie maar anders. (ik d8 een IRL pictureTourniquet schreef op 01 December 2002 @ 03:36:
[afbeelding]
Wie herkent waar dit is?
Vet nice welk texture is dat? Gimme link oid
Nog een aanwijzing, alleen voor de n00b'sTourniquet schreef op 01 December 2002 @ 03:36:
[afbeelding]
Wie herkent waar dit is?

Verwijderd
ROFLMAO 
ff met een ftp client op
205.252.89.41 (pass/login anonymous)
port 21 (standaart)
leuk die ftp-server van Avsim
ff wat fs2002 aircrafts leechen
UPDATE!::
Je kan daar niet leechen..
wel bestands namen zien ect
het feest gaat HELAAS niet door. ik d8 eindelijk wat planes in queue gooien en vanavond terug komen met heel wat troep
niet dus
ff met een ftp client op
port 21 (standaart)
het feest gaat HELAAS niet door. ik d8 eindelijk wat planes in queue gooien en vanavond terug komen met heel wat troep

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 10:48 ]
Moraal van je verhaalVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 10:38:
ROFLMAO
ff met een ftp client op
port 21 (standaart)
het feest gaat HELAAS niet door. ik d8 eindelijk wat planes in queue gooien en vanavond terug komen met heel wat troepniet dus
coole pix manTourniquet schreef op 30 november 2002 @ 21:53:
[...]
767 PIC is nog VOLOP verkrijgbaar bij de Luchtvaart Hobby Shop!
Ik ben er vandaag nog geweest. Het is daar super groot geworden nu!!! Ze hebben de naastgelegen hal/loods ook bij de winkel getrokken en hebben nu echt heel veel staan. Alleen al de voorraad flightyokes van CH Products is duizelingwekkend.
Dankzij de tip van rdluca () heb ik ook de Jeppesen IFR Introduction Kit gekocht. Echt spotgoedkoop (EUR 18,13) als je kijkt wat erin zit en wat dat los kost!! Je zou bijna denken dat ze nog een 1 voor de prijs zijn vergeten.
Wat PICS van deze kit (er lagen er nu overigens nog maar een stuk of 6)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weet je waar ik de pic 767 vond?? je zult het nooit geloven in de bibliotheek. in de bibliotheek. in de meest klein bibliotheek van deze hele stad.
dat wordt dus lachen
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
oops sorry verkeerd gedaan
[ Voor 92% gewijzigd door Hyp3rman op 01-12-2002 11:12 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Die moet ik nog verzinne
Maar als die ftp het nou gewoon deed. dan was ik nu 24-7 aant leechen *uhum*
Verwijderd
Eindelijk weer eens tijd om te vliegen en hier uberhaupt eens te kijken. Gisteravond FS opnieuw geinstalled en alle sceneries. Moet alleen nog ff de statics verwijderen zag ik.. Kben onderweg van KLAX naar KJFK. Hier alvast een paar pics van de vlucht. Rest volgt later op de dag......
Het blijft een geweldenaar de PIC!!! Wat een topkist!!

Weet iemand eigenlijk of de livery van Martinair met de Fox Kids ook beschikbaar is voor de 767 van Posky?
Het blijft een geweldenaar de PIC!!! Wat een topkist!!

Weet iemand eigenlijk of de livery van Martinair met de Fox Kids ook beschikbaar is voor de 767 van Posky?
Verwijderd
JA EN??!! Wat is het nut van deze mededeling?Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 12:25:
[...]
Die moet ik nog verzinne
Maar als die ftp het nou gewoon deed. dan was ik nu 24-7 aant leechen *uhum*
Nice, very nice.terwee schreef:
Klik mij!
(of zoek bij Avsim op 763mpfox.zip als -ie platligt)
GCLP (=Las Palmas) SAMAR UN873 ZMR/N0460F350 FERDI UG110 DENUT EHAMVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 12:32:
kan iemand mij helpen aan de volgende 2 flightplans?
Schiphol - La Palma en Gran Canaria (Las Palmas) - Schiphol??
Muchos gracias
EHAM LEKKO UB31 CIV UN872 KOVIN UB317 CLM UN857 PTV UN860
KUSOS UN855 KENAS LEPA
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
maar die martinair foxkids vind ik een beetje lelijk. De rode kleuren zijn veel te donker evenals de normale martinair die vind ik te licht..
Verwijderd
Nice Cote d'Azur?rdluca schreef op 01 December 2002 @ 09:03:
[...]
Nog een aanwijzing, alleen voor de n00b's
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
La Palma is GEEN LEPA!! LEPA is Palma de Mallorca... ik bedoel Santa Cruz de La Palma....McFlipp schreef op 01 December 2002 @ 12:48:
[...]
GCLP (=Las Palmas) SAMAR UN873 ZMR/N0460F350 FERDI UG110 DENUT EHAM
EHAM LEKKO UB31 CIV UN872 KOVIN UB317 CLM UN857 PTV UN860
KUSOS UN855 KENAS LEPA
wat is de ICAO-code van Santa Cruz de La Palma?Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 13:03:
[...]
La Palma is GEEN LEPA!! LEPA is Palma de Mallorca... ik bedoel Santa Cruz de La Palma....
Weer ff de SF 260 gepakt.

En toen had ik geen zin meer

En toen had ik geen zin meer
Verwijderd
Rico kun je ff op msn komen? Waar heb je die Nice scenery eigenlijk vandaan (het vliegveld alleen dan)?
WooooW! Echt Ubergeile pics weer 
Gister wilde ik FS2002 weer installeren (na 2e herinstall XP) geeft ie een fout aan bij CD3, kon die iets niet lezen. Wow, ik schrok wel ff, anders was ik 80,- euro armer
ff CD schoongepoetst (en vuil was die niet
) en toen deed ie et weer......pfiew 
Nu nog alle zut erop
Gister wilde ik FS2002 weer installeren (na 2e herinstall XP) geeft ie een fout aan bij CD3, kon die iets niet lezen. Wow, ik schrok wel ff, anders was ik 80,- euro armer
Nu nog alle zut erop
Rico echt prachtig die AI van je 
Vind die F70 toch een beetje erg veel glimmen
En die dc10 van northwest (is toch een dc10) ziet er erg goed uit. Welke is dat? Zijn iets van 10 northwest dc10's van pai
Zou je me die kunnen mailen of via msn 
[edit]
Hoe kom je eigelijk aan die VFR view?
Vind die F70 toch een beetje erg veel glimmen
En die dc10 van northwest (is toch een dc10) ziet er erg goed uit. Welke is dat? Zijn iets van 10 northwest dc10's van pai

[edit]
Hoe kom je eigelijk aan die VFR view?
[ Voor 10% gewijzigd door The_FrankO op 01-12-2002 13:43 ]
GCLA geloof ik
Waarom zijn hier geen slurfen ???

Daar horen toch de weinig aanmerende Airliners te staan?? Spanair en Garuda heb ik daar weleens irl gezien

Daar horen toch de weinig aanmerende Airliners te staan?? Spanair en Garuda heb ik daar weleens irl gezien
Verwijderd
Project FranceVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 13:28:
Rico kun je ff op msn komen? Waar heb je die Nice scenery eigenlijk vandaan (het vliegveld alleen dan)?
file: frp3/5/7.zip
Daar moettie erges tussen zitten
Correct
Airport: GCLA
LA PALMA
Country: Spain
Belongs to Canarias FIR (GCCC)
Lat: +028.626478
Lon: -017.755611
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Had ik ook laatstND schreef op 01 december 2002 @ 13:32:
WooooW! Echt Ubergeile pics weer
Gister wilde ik FS2002 weer installeren (na 2e herinstall XP) geeft ie een fout aan bij CD3, kon die iets niet lezen. Wow, ik schrok wel ff, anders was ik 80,- euro armerff CD schoongepoetst (en vuil was die niet
) en toen deed ie et weer......pfiew
Nu nog alle zut erop
Moest em helemaal met tandpasta fixen
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
GCLA - EHAM:-Sander_ schreef op 01 December 2002 @ 13:46:
[...]
Correct
Airport: GCLA
LA PALMA
Country: Spain
Belongs to Canarias FIR (GCCC)
Lat: +028.626478
Lon: -017.755611
GCLA SAMAR2U (rwy 19) of SAMAR2T (rwy 01) SID.
route:
SAMAR UN873 ZMR FERDI UG110 DENUT
Verwijderd
Ik ga zo met JMC 757 naar Mallorca, gebruik de freeware scenery, even kijken wat dat is. Alles ziet er leuk uit
Horen jullie even niks van mij
Vliegveld zelf is uit Airport2000 vol.1 met een 2k2 updateVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 13:45:
[...]
Project France
file: frp3/5/7.zip
Daar moettie erges tussen zitten
Verwijderd
waar haal je die update vandaan? Ik heb namelijk ook airport vol. 2 2000
edit:
kut ik dacht ook 1
kut ik dacht ook 1
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:11 ]
Verwijderd
av sim? Of op de site van de makers?
IIG
Ik heb me toch wallen onder mijn ogen
LMAO
Heb de helenacht zitten vliegen, ben al vanaf Zaterdag 15:30 tot nu Wakker
Nog 3 kwartier en ik ben 24 uur UP/Online
IIG
Ik heb me toch wallen onder mijn ogen
LMAO
Heb de helenacht zitten vliegen, ben al vanaf Zaterdag 15:30 tot nu Wakker
AVSIM:Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 14:34:
waar haal je die update vandaan? Ik heb namelijk ook airport vol. 1 2000
LFMN2k2.zip
lfmn2k21.zip
doe er je voordeel mee...Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 15:12:
maar in airport 2000 vol. 1 zit toch geen LFMN? Die zit ook in vol. 2
Zit er bij de winkelversie van de Dreamfleet 737-400 een manual bij in boekvorm, of ben ik genoodzaakt de manual van het beeldscherm te moeten lezen hetzij uit te printen?
Verwijderd
Zit een duidelijk boekje bij, dus scheelt je weer zere ogenrellehenk schreef op 01 December 2002 @ 15:45:
Zit er bij de winkelversie van de Dreamfleet 737-400 een manual bij in boekvorm, of ben ik genoodzaakt de manual van het beeldscherm te moeten lezen hetzij uit te printen?
edit:
ik had de versie met video erbij dan hè )
ik had de versie met video erbij dan hè )
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:51 ]
aangezien de man boven me: FlyHigh uit ervaring spreekt heb ik niets te meldenrellehenk schreef op 01 December 2002 @ 15:45:
[ Voor 53% gewijzigd door rdluca op 01-12-2002 15:51 ]
mooi zo.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 15:50:
[...]
Zit een duidelijk boekje bij, dus scheelt je weer zere ogen
Bestellen dan maar
En mocht het niet zo zijn: pech
Dan maar het nodige printwerk verrichten.
[ Voor 17% gewijzigd door Floppie op 01-12-2002 15:53 ]
Verwijderd
De tijd die je erin gaat steken is het dubbel en dwars waard, dus no worries ;rellehenk schreef op 01 December 2002 @ 15:51:
[...]
mooi zo.
Bestellen dan maar
En mocht het niet zo zijn: pech
Dan maar het nodige printwerk verrichten.
Nog een vraag voor de Airport 2002 users.
Is het het installeren waard of kan ik het beter in een stoffig hoekje duwen?
Zow ja, dan neem ik aan dat ik eerst sommige simflyers airports moet weghalen?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:57 ]
precies, en ik heb nu al zin in mijn 4 weken lange kerstvakantieVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 15:55:
[...]
De tijd die je erin gaat steken is het dubbel en dwars waard, dus no worries ;
Verwijderd
Ik weet dat jullie deze vragen haten, maar in eerdere delen kan ik niet echt het antwoord vinden wat ik zoek. Ik heb hier FS draaien op een P4 2,2 GHz/1024MB DDR met een ATi Radeon 8500 64MB. De laatste tijd begin ik ook wat meer naar de graphics te kijken en dan vooral in vergelijking met de pics die hier gepost worden. Nu heb ik toch een leuk pc'tje waarop FS toch goed moet kunnen draaien, maar ik vind dat er toch nog te veel van die blauwe "vlekken" in beeld komen wat er volgens mij op wijst dat de textures nog geladen moet worden, maar af en toe heb ik een heel landschap wat er zo uitziet. Niet erg mooi dus.
Ik heb alle instellingen op maximaal staan, maar om te testen heb ik het ook geprobeerd op minimaal en ik hou hetzelfde "probleem".
Hier wat pic's:

deze pics zijn overigens gecompressed, dus daarom zien ze er zo crappy uit.
Hebben jullie dit nu ook en zitten jullie dan te wachten met screenshots nemen totdat ze weg zijn, of hoe zit dat?
Daarom zou ik aan de ATi gebruikers onder jullie willen vragen wie hetzelfde probleem hebben (gehad) en hoe je dit evt. opgelost heb.
Alvast bedankt voor de moeite
Ik heb alle instellingen op maximaal staan, maar om te testen heb ik het ook geprobeerd op minimaal en ik hou hetzelfde "probleem".
Hier wat pic's:

Hebben jullie dit nu ook en zitten jullie dan te wachten met screenshots nemen totdat ze weg zijn, of hoe zit dat?
zo te zien mis je textures.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:11:
Ik weet dat jullie deze vragen haten, maar in eerdere delen kan ik niet echt het antwoord vinden wat ik zoek. Ik heb hier FS draaien op een P4 2,2 GHz/1024MB DDR met een ATi Radeon 8500 64MB. De laatste tijd begin ik ook wat meer naar de graphics te kijken en dan vooral in vergelijking met de pics die hier gepost worden. Nu heb ik toch een leuk pc'tje waarop FS toch goed moet kunnen draaien, maar ik vind dat er toch nog te veel van die blauwe "vlekken" in beeld komen wat er volgens mij op wijst dat de textures nog geladen moet worden, maar af en toe heb ik een heel landschap wat er zo uitziet. Niet erg mooi dus.
Hier wat pic's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben jullie dit nu ook en zitten jullie dan te wachten met screenshots nemen totdat ze weg zijn, of hoe zit dat?Daarom zou ik aan de ATi gebruikers onder jullie willen vragen wie hetzelfde probleem hebben (gehad) en hoe je dit evt. opgelost heb.
Ik zou eens een nieuwe install proberen.
Met een 762 opweg naar Barcelona.

Eindelijk mijn Martinair en kleine KLM aan het werk op EHAM en natuurlijk een mooie radius afcad gemaakt.
Ken ik zo op LEBL is kijken of het net zo mooi gelukt is met Iberia en Spanair.

Eindelijk mijn Martinair en kleine KLM aan het werk op EHAM en natuurlijk een mooie radius afcad gemaakt.
Ken ik zo op LEBL is kijken of het net zo mooi gelukt is met Iberia en Spanair.
Hier een Radeon8500 user, het lijkt er idd op dat je missing textures hebt. Dat neemt niet weg dat de Radeon8500 geen handige kaart is voor FS.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:11:
Hier wat pic's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben jullie dit nu ook en zitten jullie dan te wachten met screenshots nemen totdat ze weg zijn, of hoe zit dat?Daarom zou ik aan de ATi gebruikers onder jullie willen vragen wie hetzelfde probleem hebben (gehad) en hoe je dit evt. opgelost heb.
"Geil" en "comming", wat ben je allemaal aan het doen man ??Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:22:
Gil, strakke shots. Die Ansett en Qantas 762 van POSKY blijven geil hè
Keep it coming
Ik heb een probleempje: ik ben dus aan het vliegen van Chicago naar EHAM en ik ben 50% op weg. Nu heb ik dus nog maar 30% fuel over. Is het wel mogelijk om met een volle tank van Chicago naar EHAM non-stop te vliegen met een 747-400?
Anders moet ik een tussenstop maken
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Ik heb ook fs2002 met raedon 8500 le draaien no problemGilly schreef op 01 december 2002 @ 16:17:
[...]
Hier een Radeon8500 user, het lijkt er idd op dat je missing textures hebt. Dat neemt niet weg dat de Radeon8500 geen handige kaart is voor FS.
specs
Amd 2400+
512 ddr
Raedon 8500 Le
Grafics alles op zijn hoogst en 1024*7?? zoiets
netjes 40 fps ongeveer en geen missing textures
ff een tank vliegtuig oproepen (tanken in de lucht) piece of cakeQylos schreef op 01 december 2002 @ 16:23:
Ik heb een probleempje: ik ben dus aan het vliegen van Chicago naar EHAM en ik ben 50% op weg. Nu heb ik dus nog maar 30% fuel over. Is het wel mogelijk om met een volle tank van Chicago naar EHAM non-stop te vliegen met een 747-400?
Nee soz.. Hmmz Gewoon zonu en dan laten uit zwefen? (wat altitude droppen) en weer omhoog??
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 16:27 ]
Het woord probleem heb ik niet gebruikt.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:25:
[...]
Ik heb ook fs2002 met raedon 8500 le draaien no problem
specs
Amd 2400+
512 ddr
Raedon 8500 Le
Grafics alles op zijn hoogst en 1024*7?? zoiets
netjes 40 fps ongeveer en geen missing textures
Ik zei dat hij WEL missing textures heeft, wat niks met de Radeon te maken heeft en ik zei dat de Radeon niet de handigste kaart is voor FS, vanwege de wat mindere AA ondersteuning dan in vergelijking met de recente G kracht kaarten.
Als er nu nog mis verstanden onstaan teken ik het wel ff uit.
Redeon 8500 is een prima kaartjeGilly schreef op 01 december 2002 @ 16:17:
Hier een Radeon8500 user, het lijkt er idd op dat je missing textures hebt. Dat neemt niet weg dat de Radeon8500 geen handige kaart is voor FS.
Dat probleem wat hij heeft, zegt hij zelf tenminste. Is dat de textures nog worden geladen. Dus hij mist niets
Ik zou zeggen probeer eens nieuwe drivers van ati. zet je draw distance wat verder. En heb je mipmapping aan of uit? Probeer het anders eens met mip mapping aan
En textures worden alleen niet goed geladen als ze niet aanwezig zijn of het systeem het niet kan behappen, dat laatste lijkt me niet met 1024ram en een +2ghz en een recente schijf.The_FrankO schreef op 01 december 2002 @ 16:28:
[...]
Dat probleem wat hij heeft, zegt hij zelf tenminste. Is dat de textures nog worden geladen. Dus hij mist niets
Dus hij mist vast die textures.
Verwijderd
Bedankt mensen, zal morgen eens de boel opnieuw installeren + de laatste drivers erop pleuren(heb wel recente, maar nog niet de allerlaatste)...
Verwijderd
Staat "extended Groundtextures" bij je opties aan?Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:43:
Bedankt mensen, zal morgen eens de boel opnieuw installeren + de laatste drivers erop pleuren(heb wel recente, maar nog niet de allerlaatste)...
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:48:
[...]
Staat "extended Groundtextures" bij je opties aan?
Met volle tanks vliegt een 744 die afstand makkelijk twee keer non-stop.Qylos schreef:
Verwijderd
ik ben bezig met eham - lfmn, ben net voorbij geneve en m'n vliegtuig gaat de hele tijd van links naar rechts. Lijkt wel een schommelboot. Weet iemand hoe dat komt?
windVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:11:
ik ben bezig met eham - lfmn, ben net voorbij geneve en m'n vliegtuig gaat de hele tijd van links naar rechts. Lijkt wel een schommelboot. Weet iemand hoe dat komt?
tampert, kriminalpolizei
Moet je ff je seatbelts aanzetten, staat er vast een dronken man van links naar rechts te springen, die moet weer ff gaan zittenVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:11:
As real as it gets
En die engine draait gewoon!
hehehe, hij draaide heel langzaam, maar de sluitertijd stond op een paar secondeVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:24:
[...]
Het lijkt idd dattie draait ja, maar daar glooffik geen ruk van.
tampert, kriminalpolizei
Emma field weer eens een keertje .
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-10.jpg[/img]
Helaas moest ik mijn landing afbreken maar ik ben heel thuis gekomen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/EMMA-US-10.jpg[/img]
Helaas moest ik mijn landing afbreken maar ik ben heel thuis gekomen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dear M. van den Muyzenberg,
Your order has been received by Luchtvaart Hobby Shop.
--------------------------------------------------------------------------------
Quant. ISBN/Box Product Description Price € Totalprice €
1 Jeppesen IFR IntroductionKit (No. 66408) 18.13
Thanks rdluca 4 the hint
--------------------------------------------------------------------------------
Thanks rdluca 4 the hint
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Hmm jij ook alMuyz schreef op 01 December 2002 @ 18:17:
Dear M. van den Muyzenberg,
Thanks rdluca 4 the hint
Nu maar hopen dat ze er genoeg hebben, mensen die met kredietkaart betalen gaan vast voor
Ik hoop het, want die was er inderdaad een met kredietkaartje, jaGilly schreef op 01 december 2002 @ 18:20:
[...]
Hmm jij ook al
Nu maar hopen dat ze er genoeg hebben, mensen die met kredietkaart betalen gaan vast voor
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ook maar wat shots van mij dan 
Hmmzz die ILS klopt niet echt op LFMN
Op het laatst toch maar zelf ingegrepen 

Hmmzz die ILS klopt niet echt op LFMN

Vette pic's man MCflip.
Gebruik je de licht textures van FSW ?? (rond eham) ??
Ja volgens mij wel, maar is zo lang geleden dat ik dat heb geinstalleerd, deze versie van FS draait nu al wat maandjesGilly schreef op 01 December 2002 @ 18:43:
Vette pic's man MCflip.
En het geheugen van een FS'er is niet langer dan een paar maanden?? Maar goed dat je BGA geheugen hebt op je VkaartMcFlipp schreef op 01 December 2002 @ 18:45:
[...]
Ja volgens mij wel, maar is zo lang geleden dat ik dat heb geinstalleerd, deze versie van FS draait nu al wat maandjes
Gilly schreef op 01 december 2002 @ 18:47:
[...]
En het geheugen van een FS'er is niet langer dan een paar maanden?? Maar goed dat je BGA geheugen hebt op je Vkaart
Nee ik weet 99,9% zeker dat het van FSW is
Wat ik alleen vervelend vind is dat die lichtjes ook op de wingtips komen (van de posky kisten)
* Anoniem: 456 is smulling from those pics!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Nou omdat op een of andere duistere rede mijn posts niet worden gelezen vraag ik het nog maar een keer 
Hoe komt mcflipp en rdluca aan dit view?

Verwijderd
Mijne gaat niet verder dan 2 dagen terug.............Gilly schreef op 01 December 2002 @ 18:47:
[...]
En het geheugen van een FS'er is niet langer dan een paar maanden?? Maar goed dat je BGA geheugen hebt op je Vkaart
Verwijderd
Ehmmm ff krom uitgelegd: Linksonder zie je toch zo'n ding met pijltjes erop? Klik es op de bovensteThe_FrankO schreef op 01 december 2002 @ 18:56:
Nou omdat op een of andere duistere rede mijn posts niet worden gelezen vraag ik het nog maar een keer
[afbeelding]
[ontopic]Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 18:57:
[...]
Mijne gaat niet verder dan 2 dagen terug.............
Ik vind FS leuk
[/offtopic]
offtopic:
Dat valt me mee dan, ik gokte altijd 1 dag bij jou
Dat valt me mee dan, ik gokte altijd 1 dag bij jou
.
Dit topic is gesloten.