vertel mij eens hoe
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 55387
Duhuh, kheb al tig keer een request gedaan, maar twordt nu geregeld.Blackhole schreef op 08 december 2002 @ 13:08:
[...]
Gewoon hier heen gaan
http://fokker.avsim.net/
SIM-PEL
Anoniem: 55387
Evil, ik zag je vertrekken met een bepaalde flapsetting.......moet dat? Ik weet dat de F70's irl zonder flaps vertrekken, Ik heb er al zeker 60 keer in gevlogen en let altijd op dit soort dingen.
Just curious
Just curious
psssssst, tijd voor een nieuwe deel
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Anoniem: 61113
fly high, je kunt ook een handleiding downloaden bij fokker site. Kan je ff kijken misschien
w000000000000t!!!!!!!!!!!1 Fokker F70/100 
Ja ben maak eens een nieuw deel
met een mooi plaatje van de fokker
Ja ben maak eens een nieuw deel
met een mooi plaatje van de fokker
hm...kan wel eens kloppen hoor, ik heb nog nooit F70 gevlogen... Hij heeft iig niet zo heel veel flaps settings. iets van 4 standen...net zoals de airbus dusAnoniem: 55387 schreef op 08 december 2002 @ 13:25:
Evil, ik zag je vertrekken met een bepaalde flapsetting.......moet dat? Ik weet dat de F70's irl zonder flaps vertrekken, Ik heb er al zeker 60 keer in gevlogen en let altijd op dit soort dingen.
Just curious
tampert, kriminalpolizei
Moet ik dan ff in schop een modje een topicje plaatsen?
[edit]
en mag ik 'm openen
[edit]
en mag ik 'm openen
[ Voor 25% gewijzigd door bennierex op 08-12-2002 13:47 ]
Ja tuurlijk, eerst komt eerst maaltbennierex schreef op 08 December 2002 @ 13:43:
Moet ik dan ff in schop een modje een topicje plaatsen?
[edit]
en mag ik 'm openen
nog steeds niemand die hier antwoord op weet ?jos_zwa schreef op 08 december 2002 @ 10:38:
nog even over fsmeteo... als je op de B drukt dan krijg je in fs2002 standaard gewoon de QNH waarde... ook al zit je op cruize... dit is een standaard fout in fs2002 maar de atc wilt wel dat je dit doet... de standaard ATC dan.. als je op cruize vliegt en je doet 29.92 dan zegt de ATC meteen dat je te hoog of te laag zit.. je moet dus de GNH waarde in dit geval hebben.. beetje onrealistisch van microsoft maar ja...
maar met fsmeteo doe ik gewoon precies hetzelfde ook gewoon op de B drukken en dan krijg je op Cruize ook de QNH waarde. Nu gaat fs2002 standaard ATC dus WEL ineens zeiken (dat je niet op je cruize alt vliegt)ik denk dat als je vliegt met fsmeteo dat je met de standaard ATC boven transition alt wel de QNe (29.92) moet inschakelen, maar dit kan dus niet met de standaard planes.....
nu mijn vraagje... kan je in fsmeteo dit probleem verhelpen ? dat je dus gewoon op cruize de GNH waarde kan gebruiken net zoals het standaard real weather in fs2002 i.c.m. standaard ATC ? ik heb het vinkje bij "QNH transition" al uitstaan maar dit helpt nix

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
En dan ook maar eentje van mij 
Finals op Meigs

Wat is dat trouwens met 3rd party software als ik een A320 van flightsim.com probeer te laden? Ik kan er wel mee vliegen, maar het is vlgs mij de cockpit die 't niet doet. meldingen over GAU bestanden.
Finals op Meigs
Wat is dat trouwens met 3rd party software als ik een A320 van flightsim.com probeer te laden? Ik kan er wel mee vliegen, maar het is vlgs mij de cockpit die 't niet doet. meldingen over GAU bestanden.
Dit topic is gesloten.