Maar ik vlieg eigenlijk alleen Falcon 4
KAPPEN A.U.B. (dus geen reactie erover meer)
Wie heeft er nog meer last van dat de PSS747 niet zover kan banken tijdens een Auto LOC interception?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ja dat had ik ook net.. heel vaag..
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dat zit in de airfile ingebakken. De DF heeft dat ook. Onder een bepaalde snelheid (ik dacht bij de DF 220knots) treed de bankangle limiter in werking.ND schreef op 28 november 2002 @ 16:47:
![]()
KAPPEN A.U.B. (dus geen reactie erover meer)
Wie heeft er nog meer last van dat de PSS747 niet zover kan banken tijdens een Auto LOC interception?
Oh, gelukkig heb ik nu AirEdrdluca schreef op 28 november 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zit in de airfile ingebakken. De DF heeft dat ook. Onder een bepaalde snelheid (ik dacht bij de DF 220knots) treed de bankangle limiter in werking.
Maar als ik over ga op HDG mode in de PSS747 dan kan die wel gewoon 30 graden banken
kan je toch uitzettenrdluca schreef op 28 november 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zit in de airfile ingebakken. De DF heeft dat ook. Onder een bepaalde snelheid (ik dacht bij de DF 220knots) treed de bankangle limiter in werking.
Er zit op het hdg-knopje toch ook een knopje op in te stellen met hoeveel graden je maximaal wilt banken. Als je die van auto afhaalt, wat gebeurt er dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Floppie op 28-11-2002 17:03 ]
Verwijderd
Dat werkt. Toen ik laatst naar van 139° naar 070° moest draaien heb ik hem op maximum bankrate gezet. Doet echt wonderenrellehenk schreef op 28 november 2002 @ 16:57:
[...]
kan je toch uitzetten
Er zit op het hdg-knopje toch ook een knopje op in te stellen met hoeveel graden je maximaal wilt banken. Als je die van auto afhaalt, wat gebeurt er dan?
Bij andere planes no problem, maar bij de PSS747 (ook eigen model) dan kan die maar 2 gradene xtra banken (komt op een totaal van 7 graden bankrellehenk schreef op 28 november 2002 @ 16:57:
[...]
kan je toch uitzetten
ik vind hem wel mooiVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 00:35:
Zo ziet de nieuwe toren op Schiphol er straks uit:
[afbeelding]
eh apart
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hmmzz vandaar dat er vanochtend zo'n kabaal was op het vlieg veld,Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:25:
Zo, een pic van moi
[afbeelding]
Dawn at Leeuwarden AFB
(woon 2 à 3 km van het vliegveld af
Vin jij een F-16 veel herrie maken?? moet je eens een Eurofighter met naverbranders of een harrier horenVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 17:45:
[...]
Hmmzz vandaar dat er vanochtend zo'n kabaal was op het vlieg veld,
(woon 2 à 3 km van het vliegveld af)
Verwijderd
Nog nooit een eurofight/harrier gehoordSpotter schreef op 28 November 2002 @ 17:49:
[...]
Vin jij een F-16 veel herrie maken?? moet je eens een Eurofighter met naverbranders of een harrier horen
Maar goed ik install fs2002 weer ffies
Dus ik vermaak me vanaav wel ff
Amd 2400+ .+. 512 mbram .+. raedon 8500Le .+. winxp .=. ownage (hoop ik iig
Verwijderd
Ati ownage moet ik nog meemaken (NOFI)Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 18:20:
[...]
Nog nooit een eurofight/harrier gehoord
Maar goed ik install fs2002 weer ffies
Dus ik vermaak me vanaav wel ff
Amd 2400+ .+. 512 mbram .+. raedon 8500Le .+. winxp .=. ownage (hoop ik iig)
edit:
Rico, Schranzwerk 2CD, interesse?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 19:01 ]
Verwijderd
Wat denk je van een TornadoSpotter schreef op 28 November 2002 @ 17:49:
[...]
Vin jij een F-16 veel herrie maken?? moet je eens een Eurofighter met naverbranders of een harrier horen
Verwijderd
Idd, die maken pas veel herrie!!!
En volgens mij kan jij best wel falcon 4.0 spelen
Verwijderd
Dat moet ik nog maar hopen dat het ownage isVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 18:57:
[...]
Ati ownage moet ik nog meemaken (NOFI)
edit:
edit:
Nofi = No offence fokking idiot?
wat betekent nofi?
wat betekent nofi?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 19:25 ]
no flame intended (bij mijn weten)Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 19:16:
[...]
Dat moet ik nog maar hopen dat het ownage is![]()
edit:
wat betekent nofi?
en NOFrI ben ik 
Hey, ik heb ff met AirEd in de pss.air file gekeken, bank limit staat op 45.0000....... maar das logisch want tijdens een HDG bank gaat ie niet verder dan 45 graden banken, tis die LOC AP ....
Hey, ik heb ff met AirEd in de pss.air file gekeken, bank limit staat op 45.0000....... maar das logisch want tijdens een HDG bank gaat ie niet verder dan 45 graden banken, tis die LOC AP ....
[ Voor 4% gewijzigd door ND863 op 28-11-2002 19:36 ]
nou we toch bezig zijn...een ask-21 0wnt pas als het gaat om de herrie
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Me buurvrouw....das pas het toppunt, kan geen concorde tege opEvilernie schreef op 28 November 2002 @ 19:50:
Een vertrekkende spaceshuttle...
Wow......2295 posts
nice pics...
Het gaat echt totaal nergens meer over hier de laatste weken. Kunnen we "goedenmorgen" ook wel weer gaan invoeren.
Wow......2295 posts
nice pics...
Het gaat echt totaal nergens meer over hier de laatste weken. Kunnen we "goedenmorgen" ook wel weer gaan invoeren.
dat kan wel zijn, maar ONZE Duo Discus maakt een mooier geluidEvilernie schreef op 28 november 2002 @ 19:50:
Maar weer ontopic (??)
Kunnen alle mensen die hebben aangegeven mee te doen met EHRD project zich bij mij melden op MSN?? kunnen we even in 1 gesprek gaan braistormen
Verwijderd
Een vluchtje van Amsterdam naar Menorca airport met een transavia 747 800 ( bedankt spotter! )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 20:28 ]
Ik hoop dat we het in het licht van mijn vorige post moeten zien:
rdluca schreef op 28 november 2002 @ 19:59:
Een vertrekkende spaceshuttle...
Wow......2295 posts
nice pics...
@laagvlieger Dat is een Transavia 737-800, maar de pics worden er echt niet minder om
@M@NIC Waarmee psies?? Overiges, dat over de Duo Discus met Evilernie, das een geintje tussen ons, daar hoef je je geen zorgen over te maken
@Evliernie was NOFI he
@de mensen die EHRD gaan maken: contact me @ MSN (jurgenradier@hotmail.com) soon plz
@M@NIC Waarmee psies?? Overiges, dat over de Duo Discus met Evilernie, das een geintje tussen ons, daar hoef je je geen zorgen over te maken
@Evliernie was NOFI he
@de mensen die EHRD gaan maken: contact me @ MSN (jurgenradier@hotmail.com) soon plz
If ati incombinatie met FS = True Then
Ja klopt
Else
HAHAHAAHAHHA

End If
Het is een 737 en het type is 800Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 20:13:
Een vluchtje van Amsterdam naar Menorca airport met een transavia 747 300
Iedereen mooie pic's
Lastig is dat als een litemod het fs topic leestM@NIC schreef op 28 november 2002 @ 20:14:
<font color="blue">Stoppen we hier ff <b>snel</b> mee:|</font>

Verwijderd
@ M@NIC
zou je alstublieft hier voor eens en altijd een pleidooi willen houden? i get yur point hoor dat is het niet, maar er zijn mensen die het nooit zullen snappen.
Ikzelf ga zelf ook eens ff /offtopic, maar ik ken m'n grenzen. Ik weet wie/wat Rdluca bedoelt met zijn post, maar het is nou eenmaal zo, dat niet iedereen even snel van begrip is.
Dus plz, tiep hier een mooi verhaaltje
zou je alstublieft hier voor eens en altijd een pleidooi willen houden? i get yur point hoor dat is het niet, maar er zijn mensen die het nooit zullen snappen.
Ikzelf ga zelf ook eens ff /offtopic, maar ik ken m'n grenzen. Ik weet wie/wat Rdluca bedoelt met zijn post, maar het is nou eenmaal zo, dat niet iedereen even snel van begrip is.
Dus plz, tiep hier een mooi verhaaltje
Verwijderd
Ik weet dat ik soms iets te hard gaat, en ik heb het veranderd naar een 8 00 !
Ik vergeet steeds om de max speed in te stellen, van die kleine dingetjes zoals vergeten landingsgestel in te doen, vergeten lichten aan te doen 's nachts etc....
Ga morgen zo rond half 1 's middags beginnen aan Amsterdam - Kenndey Intl. maar moet nog ff kijken want m'n mooie zelf gevouwen boeing 747 was vanochtend op school op het bureau van onze natuurkunde docent geland, dat vond ie niet zo leuk.
Vraagt ie zo aan mij, hoe komt dat kerel?
Ik zeg zo, euh? sterke zijwind ?
Dus ik zal morgen wel is zien wat dat nog met zich mee gaat brengen...
Ik vergeet steeds om de max speed in te stellen, van die kleine dingetjes zoals vergeten landingsgestel in te doen, vergeten lichten aan te doen 's nachts etc....
Ga morgen zo rond half 1 's middags beginnen aan Amsterdam - Kenndey Intl. maar moet nog ff kijken want m'n mooie zelf gevouwen boeing 747 was vanochtend op school op het bureau van onze natuurkunde docent geland, dat vond ie niet zo leuk.
Vraagt ie zo aan mij, hoe komt dat kerel?
Ik zeg zo, euh? sterke zijwind ?
Dus ik zal morgen wel is zien wat dat nog met zich mee gaat brengen...
Voor de mensen die me niet snappen, ik bedoel dus die offtopic post en meer van die onzin!
Het lijkt hier momenteel meer een chatbox dan een discussie topic.
De mensen zelf weten wel tegen wie ik het heb, want er zijn ook zat mensen die wel normaal kunnen doen.
We houden dit topic vanaf nu ook meer in de gaten, dus laat het niet nog eens zover komen!
Het lijkt hier momenteel meer een chatbox dan een discussie topic.
De mensen zelf weten wel tegen wie ik het heb, want er zijn ook zat mensen die wel normaal kunnen doen.
We houden dit topic vanaf nu ook meer in de gaten, dus laat het niet nog eens zover komen!
neej geen HKPICS van die kisten of een linkie naar die picsThe_FrankO schreef op 28 November 2002 @ 21:09:
Voor onze ai vrienden:
Weer wat nieuwe modelletjes uit
ATP
ATR42
ATR72
b1900d
Heb ze zelf nog niet geprobeerd maar ze zullen wel goed zijn
ik zal binnekort ook weer es effe piccies gaan maken. Weet iemand trouwens waar onze trouwe poster terwee is??
offtopic:
M@NIC, ik denk dat je mij bedoelt, en je hebt gelijk, het spijt me
Als jullie toch afvragen waar de oude garde blijft of is ....Spotter schreef op 28 november 2002 @ 21:31:
[...]
[sub] Weet iemand trouwens waar onze trouwe poster terwee is??
offtopic:
Ik ben best benieuwt hoe het met Dutchplanet is.
Nadat hij die erge vliegreis en toen afscheid heeft genomen van het hele vlieg gebeuren .
Weet iemand hoe het met hem gaat ?
Heb hem ooit eens in RL gezien ..
Maar ik heb gelijk een vraagje aan de mensen met een TOPsysteem hier .
IK heb als het goed is morgen een
AMD XP2000+ met 256ddram , en met mijn oude Radeon 8500 er in ...
Nu zou ik willen weten hoe ver ik FS 2k2 kan open gooien ..
en in welke fps ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Snap je quote op mij niet helemaalSpotter schreef op 28 November 2002 @ 21:31:
neej geen HKPICS van die kisten of een linkie naar die pics
ik zal binnekort ook weer es effe piccies gaan maken. Weet iemand trouwens waar onze trouwe poster terwee is??
Ik heb terwee voor het laatst gehoord nadat hij in de b767 van Matinair met die Foxkids paint erop had gezeten.
Ja zeg het eens op hun forumVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 21:36:
Is er eigenlijk al een LAGO update voor de 5e baan? Of heeft iemand die zelf al gemaakt?

Ik heb net even gekeken naar die pai modellen. Ze zien er erg goed uit. Ga toch eens vragen hoeveel polygonen dat ding heeft

Volgens mij kwam hij nog niet lang geleden hier langs. Met een GeForce 4 ti icoon als ik het goed hebBlackhole schreef op 28 November 2002 @ 21:42:
Nadat hij die erge vliegreis en toen afscheid heeft genomen van het hele vlieg gebeuren .
Zonder AI Traffic gaat het echt superMaar ik heb gelijk een vraagje aan de mensen met een TOPsysteem hier .
en in welke fps ?

Zo zeer interresante post dit
[ Voor 37% gewijzigd door The_FrankO op 28-11-2002 21:49 ]
Had hij niet een opleiding ofzo voor piloot??Blackhole schreef op 28 november 2002 @ 21:42:
[...]
Als jullie toch afvragen waar de oude garde blijft of is ....
Verwijderd
Blijft altijd weer gokken. Driverversies, systeeminstellingen etc. etc. Tis altijd weer een kwestie van testen en tweakenBlackhole schreef op 28 November 2002 @ 21:42:
[...]
en in welke fps ?
(tis ook weer zo dat mensen met een mindere systeem zeggen dat alles best draait en mensen met een patsersysteem weer zegge dat het niet snel/goed genoeg is
ik kan m helemaal open gooien hoor no problemo...
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
JA dat is ook waarVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 21:47:
[...]
Blijft altijd weer gokken. Driverversies, systeeminstellingen etc. etc. Tis altijd weer een kwestie van testen en tweakenSommigen hebben met een "mindere' sys veel performance en fps's en krachtpatsers weer niet.
(tis ook weer zo dat mensen met een mindere systeem zeggen dat alles best draait en mensen met een patsersysteem weer zegge dat het niet snel/goed genoeg is)
een maat van mij heeft het ook ..
Ik draain hier met een P3 1gig , Radeon 8500 en 512 mb ram op 1024@32 bits en alles vol open niet hoger dan 10 FPS .
terwijl hij met een p3 900 met iets minder ram een een GF2MX wel makkelijk op de zelfde res 15 a 20 fps haald .
Ligt dit aan MS of is het weer zn vage BUG die niet op te lossen valt.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Alles vol open, net als ik heb met een simpele Athlon 1.4@1.6, 512DDR en een GF2 GTS 32MB.Blackhole schreef op 28 November 2002 @ 21:42:
[...]
en in welke fps ?
Als ik zo de pics zie doe ik niet echt onder voor andere systemen en ik vind dat FS2002 lekker soepel loopt. Het kan natuurlijk altijd beter maar bij bijna iedere upgrade denk ik van: leuk....., aardig....., maar heb ik daar net 500 piek voor uitgegeven?
Tis wat mij betreft psies hoe FlyHigh het zegt: per systeem is het zoeken naar de beste combinatie van drivers, *.cfg instellingen en system-tweaks.
Verwijderd
Net even FSmeteo getest op Kathmandu en het is me zeer goed bevallen moet ik zeggen. het leek alleen wel of het wat moeilijker vliegen was, want het leek alsof er veel meer soorten windjes in zitten. 

Breaking right to avoid

AMD 1,4GHz, 256SDRAM, GF4Ti@4600 specs (niet dat ik er wat aan heb)
Breaking right to avoid
AMD 1,4GHz, 256SDRAM, GF4Ti@4600 specs (niet dat ik er wat aan heb)
Fly High, welke drivers en dx versie gebruik je?
Verwijderd
The good "old" 30.82+Dx8.2 (tis trouwens 320meg aan RAM, maybe dat dat net de drempel is)
Rico, ik ben trouwens verbaasd dat de nieuwste driver nog daadwerkelijk invloed heeft op je sysje (gezien je GTS'je
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 22:38 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
yupVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 22:26:
Hebben mensen hier misschien contacten met mensen die in de toren van schiphol werken?
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
Ga zo Schiphol - JFK Intl vliegen m'n ma gaat om half 1 weg dus dan heb ik de "grote" computer tot m'n beschikking! ( AMD athlon 1800+ XP 256mb SDram, Nvidia 32mb )
Pics post ik vanavond even want ga om 18:00 weg, dus ongeveer om 22:00 kan je pics verwachten.
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
Tijd: 15:30
Weer: Droog, een paar wolken
Windsnelheid: geen
Weet iemand toevallig nog een leuke JFK scenery? Of nog beter New York Scenery?
Pics post ik vanavond even want ga om 18:00 weg, dus ongeveer om 22:00 kan je pics verwachten.
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 12:19 ]
Enige NY scenery die ik ken, is die van KLGA. Freeware, op avsim.com. Payware uiteraard nog KEWR.Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 12:18:
Ga zo Schiphol - JFK Intl vliegen m'n ma gaat om half 1 weg dus dan heb ik de "grote" computer tot m'n beschikking! ( AMD athlon 1800+ XP 256mb SDram, Nvidia 32mb )
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
hmmzz.
weet iemand een 24/7 ftp met lekkere speed
om liveries te downloaden (met dus een lekkere content die je snapt
zoals
liveries/737/lufthansa
liveries/737/Turkish airways
ect..
Ik bedoel dus freeware liveries dus niet roepen WAREZ REQUEST
zoals
liveries/737/lufthansa
ect..
Verwijderd
hmm oke, wachten op een mooie NYC scenery dus, nouja ik ga nu beginnen met de take off vanaf EHAM!
gebruik de LOC dan niet..ND schreef op 28 November 2002 @ 19:35:
en NOFrI ben ik
Denk niet dat een 737-700 dat haaldVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 12:18:
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
Voor freeware planes moet je in de eerste post van dit topic zijn. op www.avsim.com kun je veel vinden. En de 737-600/700/800 van AFG zijn erg mooiVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 12:44:
hmmzz.
zoals
liveries/737/lufthansa
ect..
737 over de ocean ?Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 12:18:
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
Verwijderd
Shortest route from ZANDA (ZANDA, EH) to PROUD (PROUD, KZ): 46 fixes, 3422.3 nautical miles
Range 737-700: +/- 3800NM. Dus als je wat gaat spelen met flightlevels en winden, moet het lukken
Range 737-700: +/- 3800NM. Dus als je wat gaat spelen met flightlevels en winden, moet het lukken
hm...Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 13:20:
Shortest route from ZANDA (ZANDA, EH) to PROUD (PROUD, KZ): 46 fixes, 3422.3 nautical miles

Nooit geweten dat het zo'n kort stukje is of dat de boeing 737 zo ver kan
En ook niet onbelangrijk: B737-700 is certified for 180 minute ETOPSVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 13:20:
Operation.
Aloha vliegt dagelijks met een -700 tussen HNL en LAX
Kijk eens in het PAI forum, er is iemand bezig met een nieuwe gmax kjfk te maken. Komt binnenkort op avsim te staan, dus nog ff geduldVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 12:18:
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Als ik me niet vergis, waren we na 4,5 uur bij St. johns (EHAM-KMSP irl) minus het stukje Amsterdam-Aberdeen, dan zou het nog aardig in de buurt komen.rdluca schreef op 29 november 2002 @ 13:43:
[...]
En ook niet onbelangrijk: B737-700 is certified for 180 minute ETOPS
Operation.
Aloha vliegt dagelijks met een -700 tussen HNL en LAX
Alhoewel, echt lekker zou ik me niet voelen wanneer ik in een 737-700 te horen krijg:Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 13:48:
[...]
Als ik me niet vergis, waren we na 4,5 uur bij St. johns (EHAM-KMSP irl) minus het stukje Amsterdam-Aberdeen, dan zou het nog aardig in de buurt komen.
"ladies and gentlemen, do not be alarmed but you will notice the airplane is slightly banked. This is due to the loss of power from engine #1. You can be assured that this aircraft is capable of reaching our destination, however we will be traveling at a much slower speed the coming five hours and we will be late arriving at our gate."
Dan zou ik denk ik in een 767/777 toch wat lekkerder voelen op de een of andere manier.
Met APP heb ik nog steeds dezelfd probjos_zwa schreef op 29 november 2002 @ 13:06:
[...]
gebruik de LOC dan niet..volgens mij doet bijna niemand dat hier.. gewoon alleen de APP gebruiken
Verwijderd
Wel erg veel pics van de Ariane 737 hier
Kan iemand vertellen hoe hij qua framerates presteert in FS2002 met een Dreamfleet panel??? Vlieg nu met de AFG 737 NG en dat bevalt me wel...
Het blijft een beetje appels met peren vergelijken, maar de AFG draait goed bij mij, dus ik zou wel willen weten hoe hij draait t.o.v. de Ariane.
Weet iemand nog of de 737-300 GMAX ook nog wordt uitgebracht in de Transavia livery?
Het blijft een beetje appels met peren vergelijken, maar de AFG draait goed bij mij, dus ik zou wel willen weten hoe hij draait t.o.v. de Ariane.
Weet iemand nog of de 737-300 GMAX ook nog wordt uitgebracht in de Transavia livery?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 15:25 ]
Die Ariane is in GMAX gemaakt dus de fps zijn een stuk vriendelijker. Ik weet niet of dit tenopzichte van de AFG is. Die AFG 737's zijn echt mooi. Daar is echt helemaal niets mis mee. (IMHO)Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 15:07:
Wel erg veel pics van de Ariane 737 hierKan iemand vertellen hoe hij qua framerates presteert in FS2002 met een Dreamfleet panel??? Vlieg nu met de AFG 737 NG en dat bevalt me wel...
De Ariane heeft (begreep ik, heb het zelf nog niet geprobeerd) icm de dreamfleet panel dat hij naar mars wilt
Volgens mij komt er ook een Transavia paint
Verwijderd
Oke ik zit nu op 3/4 deel van de vlucht, tot nu toe alleen maar water, water. het laatste stukje land wat ik gezien heb is van Ierland...
Het begint nu aardig donker te worden hier, het is nu 21:03 (FS Time) ( vlieg nu ruim 3,5 uur ) Ik heb al wat mooie pics gemaakt, het worden er ongeveer 15 a 20
Ik ga overmorgen de dreamfleet 737 400 bestellen, omdat alle screenshots van overhead panels, vleugels... me toch wel aan het kwijlen gemaakt hebben
Nouja nog een kleine 2,5 uur vliegen dan ben ik in New York ben wel iets later dan verwacht maar ongeveer om 18:30 kom ik aan. FS TIME: 23:30
Weet iemand nog een leuke scenery must? Ik heb al:
- Lago EHAM
- Simwings Menorca
- Simwings Mallorca
- Simwings Ibiza
Het begint nu aardig donker te worden hier, het is nu 21:03 (FS Time) ( vlieg nu ruim 3,5 uur ) Ik heb al wat mooie pics gemaakt, het worden er ongeveer 15 a 20
Ik ga overmorgen de dreamfleet 737 400 bestellen, omdat alle screenshots van overhead panels, vleugels... me toch wel aan het kwijlen gemaakt hebben
Nouja nog een kleine 2,5 uur vliegen dan ben ik in New York ben wel iets later dan verwacht maar ongeveer om 18:30 kom ik aan. FS TIME: 23:30
- Lago EHAM
- Simwings Menorca
- Simwings Mallorca
- Simwings Ibiza
Verwijderd
Ik heb vorige week Simwings Canarische eilanden gekocht. Die zijn ook erg goed. Ben dit jaar twee keer op Gran Canaria geweest en heb de approach al een paar keer nagespeeld. Echt realistisch!Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 16:09:
Oke ik zit nu op 3/4 deel van de vlucht, tot nu toe alleen maar water, water. het laatste stukje land wat ik gezien heb is van Ierland...
- Lago EHAM
- Simwings Menorca
- Simwings Mallorca
- Simwings Ibiza
Verwijderd
Ze hebben geloof ik een aanbieding nu, 3 sceneries voor € 33,- Ik heb nu alle Canarische eilanden, met uitzondering van Tenerife (wel de landclass overigens)...
ik wil niet veel zeggen ofzo maar een 737 haalt t niet naar jfk?Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 12:18:
Ga iig vliegen met:
Easyjet Boeing 737 - 700
Hyp3rman schreef op 29 november 2002 @ 17:09:
[...]
ik wil niet veel zeggen ofzo maar een 737 haalt t niet naar jfk?
Read the topic plzVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 13:20:
ja maar toch niemand doet dat... het is niet efficient genoeg
Lufthansa Vliegt met een 737-700BBJ van privateair DUS-EWR, all businessHyp3rman schreef op 29 november 2002 @ 17:16:
ja maar toch niemand doet dat... het is niet efficient genoeg
Hier weer eens wat mooie foto's van mij
Lufthansa B737
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-10.jpg[/img]
Lufthansa B737
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/B737300-10.jpg[/img]
Verwijderd
Tijdje terug had een 737 (d8 een BBJ, iemand confirmen pls) van Air Berlin in een record tempo van Seattle naar Munchen gevlogen. 8 uur 15 d8 ik. Hele vlucht hebben ze met de lokale ATC de beste winden opgezocht en ze hadden zelfs nog ruim fuel over na arrival.Spotter schreef op 29 November 2002 @ 17:26:
[...]
Lufthansa Vliegt met een 737-700BBJ van privateair DUS-EWR, all business
Ben nu vlucht aan het maken Chicago-EHAM met Meljet b747_400. Duurt lekker lang realtime

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Mooie pics man!DroogKloot schreef op 29 november 2002 @ 18:01:
Stockholm - Frankfurt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke scenery van Arlanda is dat? Freeware? Die toren alleen al vind ik machtig mooi, like the real one
van de boeing site
SEATTLE, April 26, 1999 - A recently delivered Boeing Business Jet (BBJ) has successfully completed the longest ever nonstop flight for a 737, Boeing Business Jets announced today. The airplane flew 13 hours 51 minutes 42 seconds and traveled 6,252.5 nautical miles
SEATTLE, April 9, 2002 - Showing that the Boeing Business Jet (BBJ) is the best choice for long-range executive travel, a recently delivered BBJ flew the farthest distance yet for a BBJ: 6,854 nautical miles from Seattle to Jeddah, Saudi Arabia, in 14 hours 12 minutes.
Dus daar kan je wel de plas mee over.
Heeft 9 fuel tanks mat capaciteit van 40,480 liter
SEATTLE, April 26, 1999 - A recently delivered Boeing Business Jet (BBJ) has successfully completed the longest ever nonstop flight for a 737, Boeing Business Jets announced today. The airplane flew 13 hours 51 minutes 42 seconds and traveled 6,252.5 nautical miles
SEATTLE, April 9, 2002 - Showing that the Boeing Business Jet (BBJ) is the best choice for long-range executive travel, a recently delivered BBJ flew the farthest distance yet for a BBJ: 6,854 nautical miles from Seattle to Jeddah, Saudi Arabia, in 14 hours 12 minutes.
Dus daar kan je wel de plas mee over.
Heeft 9 fuel tanks mat capaciteit van 40,480 liter
[ Voor 36% gewijzigd door Kimo op 29-11-2002 18:20 ]
Verwijderd
Dan zat ik er dus goed naast met me 8 uur. Geeft dus aan dat ie niet echt hard heeft "getrapt" voor een efficiënte fuelflow.Kimo schreef op 29 November 2002 @ 18:14:
van de boeing site
dus daar kan je wel de plas mee over.
Of is dit weer een ander?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 18:19 ]
hmm ik vindt die blauw-gele lijn niet zo mooi, hij loopt veel te vroeg naar beneden aan de voorkant...
maar verder mooie pics!!
maar verder mooie pics!!
Verwijderd
I know maar die heeft geen ftp (niet gevonden iig)The_FrankO schreef op 29 November 2002 @ 13:06:
Voor freeware planes moet je in de eerste post van dit topic zijn. op www.avsim.com kun je veel vinden. En de 737-600/700/800 van AFG zijn erg mooi
Waarvoor heb je een ftp nodig als je gewoon via die site kan downloaden?Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 18:34:
[...]
I know maar die heeft geen ftp (niet gevonden iig)
Thanx.Fly High schreef:
[...]
Mooie pics man!
Welke scenery van Arlanda is dat? Freeware? Die toren alleen al vind ik machtig mooi, like the real one
Arlanda is van Swedflight, maar er is ook een mooie freeware ESSA (FSNordic).
[ Voor 40% gewijzigd door M@NIC op 29-11-2002 23:47 ]
Hier wat foto's van een "piel" vluchtje.

GAAF !!

GAAF !!
Ooit gehoord van ILS?Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 21:44:
En hier pics van Schiphol - JFK Int.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat ik soms te hard ga, still working on it
Dat moet je eens gaan leren, is echt heel handig! Kimble heeft een tut daarvoor gemaakt, maar ik vergeet altijd de URL
Gilly nice shots, vooral die ene met die Transavia er door heen schijnend
[ Voor 3% gewijzigd door McFlipp op 29-11-2002 22:25 ]
Dit topic is gesloten.